Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 what is this?(Syrax)

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 2:48 am

Tja zo was hij nu eenmaal! Syrax ging op bed zitten en trok Eda naar hem toe. Haaybeet was niet pijnlijk geweest, maar hij grijnsde erom en haar hete tong voelde Sy ook op zijn huid, maar zei of deed er niks over en trok Eda naar zich toe en begon haar zacht en teder te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 9:10 am

Syrax ging op bed zitten en trok Eda naar hem toe. Eda sloeg haar armen om zijn nek terwijl ze zijn nek zacht kuste. Ze waren omringt door heerlijke stilte. Ze voelde zijn tedere en zachte kussen op har lichaam en glimlachte 'Wat een schatje ben je toch, maar i kga maar douche.' Ze ize glimlachend voor ze zich lostrok en elegant naar de douche liep die ze aan deed. Warme stralen omringde haar lichaam terwijl ze zich vaste.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 1:47 pm

Syrax kreunde lichtjes toen Eda hem in zijn hals kuste, maar nam gretig haar woorden in ontvangst en raapte daarna wat kleding bij een toen Eda naar de doushe liep en Sy haar stiekem volgde tot onder de doushe en kuste haar hals teder. ‘Maar jij bent ook een schat voor mij, buiten om dat j een demon bent.‘ zei Syrax en vleide zijn gepierde lijf tegen het slanke lijfje van Eda. Hij hielt toch zo veel van haar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 9:41 pm

Eda had gevoelt dat Sy haar had gevolgd en ze grijnsde breed naar hem toen hij ook onder de douche kwam. Ze voelde zijn zachte lippen haar hals kussen wat heerlijk was. ‘Maar jij bent ook een schat voor mij, buiten om dat j een demon bent.‘ zei Syrax en vleide zijn gepierde lijf tegen het slanke lijfje van Eda. Eda leunde naar achter en legde haar hoofd tegen zijn gespierde borst 'Maar door mij is je draak weer terug.' Zei ze zachtjes en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 9:56 pm

Eda leunde tegen hem aan en genoot duidelijk, maar haar woorden lieten zijn wijsvinger zachtjes tegen haar lippen drukken. ‘Wie zegt nu dat het jouw schuld was, hij had net zo goed ook zonder jouw terug kunnen komen, maar een ding is zeker zolang je bij mij blijft zal Bane niet ut zijn kooi kunnen komen en daar ben ik je heel heel dankbaar voor.‘ zei Syrax zacht en na zijn woorden begon Sy rustig haar lichaam te strelen voor Syrax nar de zeep reikte en die teder over haar lijf haalde waardoor kleine belletjes achter bleven op haar huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 10:12 pm

Ze voelde zijn wijsvinger op haar lippen en hoorde zijn woorden: . ‘Wie zegt nu dat het jouw schuld was, hij had net zo goed ook zonder jouw terug kunnen komen, maar een ding is zeker zolang je bij mij blijft zal Bane niet ut zijn kooi kunnen komen en daar ben ik je heel heel dankbaar voor.‘ zei Syrax zacht en na zijn woorden begon Sy rustig haar lichaam te strelen voor Syrax nar de zeep reikte en die teder over haar lijf haalde waardoor kleine belletjes achter bleven op haar huid. Elke aanraking was heerlijk en de zeep glee langzaam naar beneden. 'Ik wil nooit meer weg bij jou, het voelt zo goed om dicht bij jou in de buurt te zijn.' Zei ze toen ze haar ogen had geopend en hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyvr nov 30, 2012 11:41 pm

Eda keek hemaan na haar woorden en ze deden hem mee dan goed net als haar nabijheid. ‘Dat weet ik en ik zou ook niet anders willen.‘ fluisterde Sy in haar oor en voelde haar dicht tegen zich aan. Het gevoel mocht voor hem voor eeuwig blijven bestaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 2:33 am

. ‘Dat weet ik en ik zou ook niet anders willen.‘ fluisterde Sy in haar oor en voelde haar dicht tegen zich aan. Eda glimlachte naar hem en ging op haar tenen staan om hem op zij neus te kussen voor ze de zeep pakte en hem begon in te zepen. Toen ze klaar was keek ze hem lachend aan omdat hij helemaal onder zat 'mijn witte pluche draakje.' Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 4:14 am

Eda glimlacht en neemt de zeep over. Haar inzeeping voelde zacht en geweldig, maar ook hij moest lachen om haar woorden. ‘Maa dat is zo weer verdwenen, jij gelukkig niet.‘ grinnikte Syrax en trok Eda mee onder de warme water stralen voor hij ha ar begon te zoenen met zijn handen op haar wangen. Hij moest zich dan wel steeds bukken, maar erg vond Sy dat niet. Nadat ale zeep van hun lijven weg gewassen was door de stralen water pakte hij een hand doek en begon haar af te drogen. Dit zou de rste keer zijn dat ze niet gestoort werden door onwelkomers tijdens het vrijen en de doushe. Syrax voelde haar hetzelfde bij hem doen en zijn gevoelens voor haar raasde door Sy heen. ‘Lekker klef hoor! Wat bezielt jullie eigenlijk en verliefd zijn bah!‘ gromde Bane vanuit zijn kooi. Goed hij kon dan wel Sy niet besturen, maar zijn mentale stem kon hij nog altijd laten klinken ook in anders mans hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 4:25 am

‘Maa dat is zo weer verdwenen, jij gelukkig niet.‘ grinnikte Syrax en trok Eda mee onder de warme water stralen voor hij ha ar begon te zoenen met zijn handen op haar wangen. Eda zoende hem terug en sloeg haar armen om zijn nek. Toen het sop van hun af was Deed ze douche uit en voelde ze een handdoek over heer lichaam door Sy die haar droog en maakte hem daarna droog tot ze een stem in haar hoofd hoorde. ‘Lekker klef hoor! Wat bezielt jullie eigenlijk en verliefd zijn bah!‘ gromde Bane. En Eda schoot in de lach 'Kom kom bane, niet zo sagie zijn, jij vind je partner vast ook wel.' Zei ze grijnzend tegen Sy maar ze wist Dat Bane haar dan zou kunnen horen. Ze stapte elegant uit de douche en zocht naar een simpel jurkje die ze laatste keer hier was vergeten, ze had nu geen zin in enorm strakke corset. Uitiendelijk vond ze een zwarte kort jurkje met open rug en deed die aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 4:34 am

Syrax grijnsde om Eda haar reactie en wist dat Bane laaiend was. Ze stapte de doushe uit en Y volgde haar en trok een losse zwarte broek aan. Ja hij had niet altijd dat hunters pak aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 4:40 am

Eda glimlachte toen ze zag dat Sy een losse zwarte broek aan deed 'mooizo, vandaag geen hunters kleding, elke keer als ik dat pak zie lijkt het als of ik weer terug ben in het kasteel.' Zei ze en huiverde Eda een klein beetje, daarna liep ze de kamer rond voor ze bleef staan bij de la die ze open trok en naar de wapens keek, op ene of ander manier, trok haar dat aan, ze haalde een assasins blade te voorschijn en keek er naar en toen naar Sy, dat staal trok haar erg aan en toen ze dat zachtjes aanraakte, leek het leven te worden onder haar vingers, 'Talon kan jammer genoeg niet met wapens omgaan, en de andere van de band ook niet.' Zei ze zachtjes tegen zich zelf en schudde haar hoofd om die gedachten te verdrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 4:53 am

Sy grinnkte opnieuw en trok een mouwloze T-shirt aan. Eda liep naa de la waar hij de wapens in verborgen hielt hoog genoeg nog voor zijn zusjes en zag haar ernaar kijken en eentje zelfs pakken. “Ondingen zijn het eigenlijk. Maar geen enkele shifter kan er goed mee overweg nog dat ik het goed kon in het begin.“ gromde Syrax en sloot haar op in zijn armen. Sy wilde ze niet meer gebruiken, maar mocht het nodig zijn zou hij enkel de Claw‘s dragen mocht hij verdooft worden van zijn kracht en shift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 5:00 am

“Ondingen zijn het eigenlijk. Maar geen enkele shifter kan er goed mee overweg nog dat ik het goed kon in het begin.“ gromde Syrax en sloot haar op in zijn armen. Eda leunde tegen zijn borst en zuchten en legde die dingen terug 'Ik kan niet echt veranderen meer, van Talon moet ik leren om mijn boosheid in te houden en er voor zorgen dat ik niet verander, daardoor krijg ik nu les in zelfverdediging van hem met vuist zodat als ik het dorp word aangevallen niet hoef te veranderen.' Zei Eda zuchtend, het liefst vocht ze in haar shift, maar als een bloodhunter haar zo zien en vangen zat ze diep in de penari.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 6:45 am

“Die Talon is prima, maar hij heeft wel gelijk.“ zei Sy toen ze tegen hem aan leunde en de wapens weer neer legde. Syrax kneep zachtjes en genoot van hun samen zijn. “Ga morgen vroeg pas weer lieverd, ik wil je vanavond dichtbij me houden?“ vroeg Syrax en legde zijn hoofd op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 6:52 am

“Die Talon is prima, maar hij heeft wel gelijk.“ zei Sy en Eda knikte 'Talon is een lieve hellhound ook al wil he mniet tegen komen bij een gevecht. Mijn oudste broer en hij groeide samen op.' Zei Eda zachtjes en voelde hoe Syrax zachtjes kneep “Ga morgen vroeg pas weer lieverd, ik wil je vanavond dichtbij me houden?“ vroeg Syrax en legde zijn hoofd op haar schouder. En Edana draaide haar hoofd en kuste zijn wang, 'Natuurlijk blijf ik bij je, plus dat er toch nu niemand is thuis, iedereen is of aan het feesten of naar hun familie.' Zei Eda en draaide zich om 'maar we blijven toch niet de hele dag binnen?' Zei ze glimlachend en haar ogen twinkelde ondeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 7:37 am

Syrax luisterde naar wat ze zei en grijnsde breed. “Nee zeker niet!“ grijnsde Sy en wreef even met zijn wang langs de hare voor hij Eda losiet en naar de keuken liep voor Sy weer terug kwam met wat lekkers. Tenminste als ze van rauw vlees hielt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 7:47 am

HIj zag haar breed grijnzen en grijnsde terug . “Nee zeker niet!“ grijnsde Sy en wreef even met zijn wang langs de hare voor hij Eda losiet en naar de keuken liep voor Sy weer terug kwam met wat lekkers. Toen Eda het rook veranderde ze voor ze het erg in had in een wolf en kwam speels op hem af, voor hem bleef ze staan, Voor hem zakte ze dor haar voorpoten zodat haar kont omhoog stak en haar staart kwispelde. Haar ogen stodne nspeels en ze sprong op hem af mar kwam naast hem en pakte zijn shirt vast voor ze er aan trok, maar voor hij haar kon aanraken was ze al weg en aan de andere kant, Eda bleef hem steeds uitdagen. Ze vond het leuk om met Sy et spelen op vele manieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 9:07 am

Syrax zag haar wel aankomen, maar reageren met volle handen ging best moeilijk en kon niet anders dan lachen voor ze hem opnieuw uitdaagde in haar ware vorm. Sy gooide het stuk vlees dat voor haar bedoelt was naar haar toe in een lichte boog. Zf at Syrax eerst zijn eten op voor Syrax Ich shifte en naar de voordeur liep. Hij had er express een grote deur van gemaakt zodt hij in zijn Dragonvulp er gemakkelijk door heen kon. ‘Kom dan gaan we een stukkie racen!‘ riep Sy vrolij en begon in zijn half shift met zijn vleugels strak tegen zijn rug gevouwen te ren en. In zijn menselijke gedaante was Syrax best snel, maar met zijn half shift was hij nu twee keer zo snel, maar haalde het bij lange na nog niet om een Rcer of een hellrazor bij te kunnen houden! Door de vorming en de lengte van zijn poten kon Sy twee keer zo ver reikten in zijn stappen. Het duurde dan oom niet lang of Sy ging stil staan bij de bosgrens van Old Home naar de Abbys.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 9:32 am

Zijn lach deed haar buik raar doen en het gevoel voelde zo goed! En toe nhij met een lichte boog het vlees naar haar toe gooide, sprong ze ietjes op en ving hem op als of het een disk was. Eda begon het in haar shift los te scheuren en op te eten en toen ze klaar was ag ze Syrax in zijn half draak half wolf bij de deur staan en kwispelend liep ze naar hem toe. ‘Kom dan gaan we een stukkie racen!‘ riep Sy vrolij en begon in zijn half shift met zijn vleugels strak tegen zijn rug gevouwen te renen. Eda schoot voor uit maar door dat ze zo lang niet meer goed, hard had gerend was het wel te zien, hoewel ze Sy bij hielt was het voor haar iets moeilijker, plus dat Sy groter was en zijn poten ook groter waren dus ging hij sneller wat nog vervelender was! Toen ze bij de grens van Old Home aan kwam stopte ze en hield ze haar hoofd laag bij de grond terwijl ze op adem kwam, ze was een minuut later aangekomen dan Sy wat haar erg teleurstelde, vroeger was ze sneller geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 11:07 am

Eda had kennelijk lang zo hard niet meer gerent gehad en besloot om het nu dus rustiger aan te doen. Hij likte haar snuit even voor hij het wild pad nam en er rustig over heen begon te lopen. Zolang ze hier opbleven zouden de insekten hen niks doen, plus dat zijn opa hun taal sprak kende Sy er geen woord van. Ze liepen over de paden tot ze bij de grens van de Abbys kwamen stopte Syrax even en keek rond of er iemand in de buurt was, maar er was geen verdacht geluid nog de geur bleef naturel. Syrax liep verder en genoot eran Eda naast zich te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyza dec 01, 2012 10:36 pm

Eda voelde een lik op haar snuit en kwispelde voor ze naast Sy liep door het bos op het pad, haar oren bleven gespitst terwijl ze liep en haar haren stonde nrecht overeind, ze vond het maar niks insecten! Toe nze bij de grens van Abbys kwamen stopte ze tegelijke tijdmet Sy en keek rond op zoek naar gevaar maar die vond ze niet. Toen ze zag dat Sy gewoon doorliep liep ze dicht bij hem zodat haar vacht langs hem streek. Maar toen haar ogen op een open plekje vielen waar de zon scheen kwispelde ze nog harder en liep er recht op af, toen ze op het plek was plofte ze neer op haar zij en legde haar hoofd op de verwarmde grond en genoot van de zon op haar vacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyzo dec 02, 2012 8:10 am

Edana volgde hem tot ze en openplek zag en er in de zon verwarmde gras/grond liggen. Syrax volgde Eda en ging met zijn rug tegen die van hr liggen. Goed het was niet zo romanties als dat hij gewoon naast haar zou gaan liggen, maar zo konden ze de boel in de gaten houden! Syrax wreef soms met zijn kop langs die van Eda om zijn tevredenheid te uiten. Hij was erg blij dat ze elkaar toen in het kantoor van zijn vader hadden ontmoet. Maar al snel werd hun rust verstoort en Syrax schoot overeind en opende zijn vleugels dreigend. Hunters zeker een stuk of 20 omsingelde hen!!! Zijn toch al lange tanden nog verder ontblotend in een snauwende grom waardoor ook wat groenig spul tussen zijn tanden door glipte. De hunters kende zijn twee shifts dus verbaasde het hen niet zijn agrefieviteit te zien in beide alleen was dat nu twee tot drie keer zo erg als bij de trainingen. Ze vielen aan en probeerde zeker om Sy te vangen omdat de koning dat bevolen had. Zijn messcherpe klauwen van zichzelf flitste door hun kleding, maar bleven hangen in de bloedtouwen. Ze waren verbeterd dat kon Syrax meteen al bevestigen. ‘Eda smeer hem ze hoeven jouw niet nog een te vangen!‘ gromde Syrax in haar gedachten en maakte de weg voor haar vrij door wat hunters weg te vegen met zijn staat voor hij door shifte en nog meer hunters weg veegde en Eda met zijn kop weg duwde naar de vrijheid. Aan zijn stem kon ze duidelik horen dat hij geen tegenspraak dulde! Syrax brulde vinnige naar de hunters en spuwde zuur in hun richting, maar zeker de helft kon zich nog net uit de voeten maken. Ze bestookte Sy met hun wapens en schoten Javalijnen op hem af gesterkt door het demonen boed. Sy deed zijn best om zich te verdedigen, maar wist dat het er te veel waren met de hoeveelheid aa wapens die ze bij zich hadden. Charlie was erook bij en genoot van het spectakel al werd hij omringt door unters die hem tegen andere aanvallers moezten beschermen. Een van de hunters waagde het erop om te dicht in Syrax buurt te komen en drukte een puit tussen zijn schubben!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyzo dec 02, 2012 8:24 am

Het voelde zo goed toen Sy met zijn rug tegen die van haar ging liggen en zeker toen hij zijn kop tegen die van haar wreef. Het voelde zo goed en zo heerlijk! Maar hun rust werd al gauw verstoord door hunters, meteen sprong ze op en zette haar haren overeind, Ze schatte zo dat het een man of 20 waren die hun omringde. Eda bewoog lichtvoetig terwijl ze de hunters aanviel, maar deze waren duidelijk een stuk beter geworden. ‘Eda smeer hem ze hoeven jouw niet nog een te vangen!‘ gromde Syrax in haar gedachten en maakte de weg voor haar vrij door wat hunters weg te vegen met zijn staat voor hij door shifte en nog meer hunters weg veegde en Eda met zijn kop weg duwde naar de vrijheid. Eda jankte zacht en maar nam snel het pad die hij vrij had gemaakt, maar geen denken aan dat ze hem zo smeren! Toen de hunters hun aandacht op Sy vestigde begon ze hun van achter aan te vallen, haar ster gloeide en har gele ogen ook, ze leek nu 2 keer zo groot dan ze normaal was, maar toen ze zag dat Sy gevangen zat en ze oo kcharlie zag rende ze naar hem toe maar helaas was ze niet snelgenoeg en werd ze aan de knt gebeukt door een handere hellhound, meteen stond ze op en keek recht in de ogen vande hellhound die haar herkende en lichtjes kwispelde, Eda sprong op hem af en raakte met haar klauwen zijn egzicht mar het was niet heftig genoeg om hem te doden, dat zou ze niet kunnen. En toen voelde ze een pijn in haar buik, ze jankte zachtjes, heozo moesten die hunters meedoen met dit gedoe? Al gauw werden er touwen om haar heen geslagen zodat ze vastzat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Emptyzo dec 02, 2012 9:33 am

De inhoud van de spuit deed zijn werk en verdoofte zijn gaven en shift. Syrax was blij dat hij die handschoenen toch mee had genomen en balde zijn handen tot vuisten. Het mochten dan prototype's zijn maar ze waren steviger gebouw dan die de andere gebruikte en van betere kwaliteit! Eda was door de line's heen gebroken die hij eerder nog vrij gemaakt had, maar haar koppigheid om hem achter te laten had Sy over het hoofd gezien. Vele hunters probeerde hem zo te verwonden dat Syrax niet meer zou kunnen vechten, maar hij had het bloed van de moonusen in zich en die dreef hem aan om door te vechten! Charlie had gezien dat Eda gevangen was genomen en grijnsde breed. Ze konden haar als druk middel op Syrax gebruiken en dat was nu net wat Sy had willen voorkomen... 'Leg je wapen neer Syrax of we zullen Eda van deze werled af helpen!' riep Charlie luid en liet een van de Hellhound's Eda bij haar keel grijpen. De hunters trokken zich meten van Sy terug die zich neidig omdraaide naar Charlie met uit geslagen klauwen van zijn zelf ontworpen wapen. Zijn ijsblauwe ogen vol vuur en die blik was dodelijk als het waar kon zijn, maar helaas was dat niet zo anders was Charlie nu mors dood geweest! Zijn bezorgdheid over Edana's veiligheid liet hem in zien dat hij niks anders zou kunnen doen dan zich over geven en haar te sparen, want zonder haar zou hij niet eens willen leven! Met grote tegen zin liet Syrax de klauwen terug schieten doordat hij zijn handen weer normaal liet komen en werd ruw en hard handig tegen de grond gewerkt door een man of vijf die Syrax overmande en hem van zijn wapens ontdeed. De Hellhound liet Eda weer los en werd in een verstevigte kooi gestopt waar ze met ketens in vast gezet werd net als Syrax zelf die met zijn armen hoog boven zijn hoofd werd vast geketent. Hij bleef nijdig kijken naar de hunters en zuchten toen de deur dicht gemaakt werd. 'Waarom was je niet weg gegaan zoals ik je gevraagd had Eda? Ik zei het je niet voor niks het waren er te veel met de minutie die ze bij zich hadden...' zei Sy ia zijn gedachten naar haar omdat hij niet wilde dat ze hun gesprek hoorde. Hij wist dat ze een roedel dier was, maar ook als de leider haar zei weg te luchten zou ze dat bevel ook moeten volgen, okay Sy had niet de leiding over haar, maar hij had Eda liever rij gezien dan hier ook gevangen. Wat als zijn vader haar als nog als bedmaatje voor de wachters wilde laten gelden? Dat zou Sy niet goed keuren en zich proberen een weg naar buiten te banen om hem zelf te dwingen haar vrij te laten!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what is this?(Syrax)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You were the one who did this to me (syrax)
» Syrax dumplings
» Syrax The halfblood prins

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: