Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 what is this?(Syrax)

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 6:54 am

Ze was woedend, woedend op Drake dat hij naar een engel ging, of was het niet haar woede maar die van de duivel? Ze wist het niet maar wat ze wel zeker wist was dat ze naar Sy moest, ze moest gewoon even in zijn buurt komen en even van zijn aanrakingen genieten, ze had hem al een week niet gezien en verlangde vreselijk naar hem. Ze vroeg zich stiekem af wat Hij van haar uiterlijk zou vinden nu haar blanke huid in bruin werd als of ze de hele dag in de zon had gelegen. Toen ze in de WOF territoria aankwam na mze haar menselijke uiterlijk zodat de bewoners zich niet rot schrokken wanneer ze een hellhound in de territoria binne nzagen rennen. Ze had dit keer een rode corset aan met bloemen van zwart als versiering en had een korte rokje aan. Ze liep met elegante passen naar zijn huis die er prachtig uitzag en klopte op zijn deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 8:49 am

De hele dag had Sy weer op zijn tweeling zusjes moeten passen niet erg natuurlijk, maar wel als Rhine weer eens dwars lag! Aurnia was al naar huis gegaan omdat Etricus thuis was gekomen, maar met hun moeder ging het nog altijd niet goed. Rhine wilde niet naar huis, maar waarom begreep Syrax zelf ook nog niet. Syrax had haar net beet gepakt en wilde met Rhine naar buiten lopen toen er op de deur werd geklopt. Verbaasd keek Sy naar de deur, maar hij moest Rhine toch naar huis sturen. Ze gilde niet zoals sommige meisjes van haar leeftijd, maar gromde eerder. Met moeite opende Syrax de deur en zetten zijn half zusje eerst neer. 'Zo Rhine en nu naar huis, ik moet de boel eerst nog opruimen!' mopperde Syrax boos hoewel hij van haar een uitgestoken tong kreeg was Sy toch blij dat ze naar r\huis rende. Nu pas richten hij zich tot de persoon die op zijn deur had geklopt. 'Oh Eda, ik... ik had je niet verwacht? Je ziet er kwa huid goed uit, maar wat is er je lijk zo...?' zei Syrax verbaasd en keek Ea vragend aan, want hij wilde wel eens weten wat er loos was. Het was in huis een puinhoop doordat hij Rhine door zijn woning achtern had gezeten en bijna alles op de grond lag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 8:56 am

Eda hoorde een grom in het huis en moest daar stiekem om lachen en toen hij de deur opende en zijn halfzusje neerzette kek ze glimlachend naar het meisje. 'Zo Rhine en nu naar huis, ik moet de boel eerst nog opruimen!' mopperde Syrax boos en ze zag hoe het meisje naar hem een tong uitstak maar daarna wegrende en nu pas merkte Syrax haar blijkbaar. 'Oh Eda, ik... ik had je niet verwacht? Je ziet er kwa huid goed uit, maar wat is er je lijk zo...?' zei Syrax verbaasd en keek Eda vragend aan, Eda haalde haar schouders op en gaf hem een knuffel en snoof zijn vertrouwde geur, het deed haar goed 'Hoi Sy, mag ik binnen komen.' Vroeg ze zachtjes nadat ze hem een kus op zijn wang gaf. Eerlijk is eerlijk ze had zijn vertrouwde geur gemist en dit was veel beter dan de bezwete lucht van Talon die ze elke dag rook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 9:06 am

Eda haalde haar schouders op en gaf hem een knuffel en snoof zijn vertrouwde geur, het deed haar goed 'Hoi Sy, mag ik binnen komen.' Vroeg ze zachtjes nadat ze hem een kus op zijn wang gaf. Eerlijk is eerlijk ze had zijn vertrouwde geur gemist en dit was veel beter dan de bezwete lucht van Talon die ze elke dag rook. Syrax omhelsde haar ook en genoot ervan haar zo tegen zich aan te kunnen drukken. Hij had haar ook vreelijk gemist en gek genoeg voelde Sy zich bij haar thuis. Hij werd de laatste tijd geplaagt door verschillende gevoelens. Bij zijn vader had hij het goed gehad dacht hij, maar tussen de mensen had Sy zich beter gevoelt dan nu hij weer thuis in Old Home was. Syrax paste vaak op zijn zusjes, maar als hij kon vloog Syrax hoog door de lucht waar hij zich veilig voelde, maar niet zo veilig als dat Eda in zijn buurt was. 'Tuurlijk mag je binnen komen, maareuh let niet op de rommel. Rhine was even lastig het gaat namelijk slecht me onze moeder zins ze terug is gekomen van een missie.' zei Syrax en liet Eda lo die hem een kusje op zijn wang gegeven had en liet Eda binnen. Sy liep met haar mee en raapte wat spullen op die hij weer op hun plek zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 9:16 am

'Tuurlijk mag je binnen komen, maareuh let niet op de rommel. Rhine was even lastig het gaat namelijk slecht me onze moeder zins ze terug is gekomen van een missie.' zei Syrax en liet Eda lo die hem een kusje op zijn wang gegeven had en liet Eda binnen. Sy liep met haar mee en raapte wat spullen op die hij weer op hun plek zetten. Eda grinnikte en begon ook spullen op te ruimen 'je weet dat ik dat niet erg vind, vaak is het ook veel gezelliger als je een beetje rommel in huis hebt, plus dan weet ik dat deze jongen niet verwangen is door een engel alien die allews veel te net houd.' Zei ze plagerig en raapte wat spullen op en zette ze terug 'Ik vind nog steeds dat je die meid veel te zwak aanpakt, amar ja ik be nstreng opgegroeid in een roedel.' Zei ze zacht en te toen alles een beetje terug stond ging ze op een stoel zitten. Ze voelde zich vermoeid maar thuis, Syrax had haar altijd een veilig gevoel gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 9:27 am

Eda grinnikte en begon ook spullen op te ruimen 'je weet dat ik dat niet erg vind, vaak is het ook veel gezelliger als je een beetje rommel in huis hebt, plus dan weet ik dat deze jongen niet verwangen is door een engel alien die allews veel te net houd.' Zei ze plagerig en raapte wat spullen op en zette ze terug 'Ik vind nog steeds dat je die meid veel te zwak aanpakt, amar ja ik be nstreng opgegroeid in een roedel.' Zei ze zacht en te toen alles een beetje terug stond ging ze op een stoel zitten. Ze voelde zich vermoeid maar thuis, Syrax had haar altijd een veilig gevoel gegeven. Syrax grinnikte bij het zien dat ze hem hielp. 'Laten we hopen dat dat nooit gebeuren gaat.' grinnikte Syrax en legde net wat kleding terug in de kast waar ze in had geprobert te klimmen, maar keek Eda even aan toen ze zei dat hij Rhine te zacht aan pakte. 'Zou kunnen, maar ik sta nog niet echt sterk in het vertouwen zoals je nog wel weet, maar goed dat neemt niet weg dat Rhine zomaar alles kan doen wat ze wilt.' zei Syrax en voelde zich vreselijk worden. Niet door Bane die kon er niet uit, maar alles begon voor zijn ogen te dansen. Syrax schudden zijn hoofd even voor hij bijna naast en andere stoel ging zitten. 'Oh man volgens mij is er iemand goed pist...' Het klonk als een fluistering, maar duidelijk genoeg om het te kunnen horen. Syrax wreef even door zijn half lange haar voor hij zijn blik weer op Eda richten. Haar woede kon Sy niet voelen, maar wel die van Satan en steeds als deze pissig werd kreeg hij er last van doordat Bane in contakt met Satan stond net als Eda, maar bij Syrax zag je dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 9:55 am

Syrax grinnikte bij het zien dat ze hem hielp. 'Laten we hopen dat dat nooit gebeuren gaat.' grinnikte Syrax, Eda grinnikte 'nee inderdaad laten we daar maar op hopen.' Zei ze zachtjes. 'Zou kunnen, maar ik sta nog niet echt sterk in het vertouwen zoals je nog wel weet, maar goed dat neemt niet weg dat Rhine zomaar alles kan doen wat ze wilt.' zei Syrax, Eda kon net knikken voor Hoofdpijn haar overviel, ze sloot haar ogen en probeerde rustig te ademen, Sy had geluk hij voelde het niet zo erg als demonen dat voelde en ze hield zich net in om niet nar haar hoofd te grijpen. 'Oh man volgens mij is er iemand goed pist...' Het klonk als een fluistering, maar duidelijk genoeg om het te kunnen horen. Ze zag hem wrijven door zijn half lang haar ne knikte 'Ik kan het begrijpen ook, ik zou ook pisig zijn als ik hem was...' Ze hield even haar mond en begon toen te vertellen 'I kbe necht woedend op Drake, eerst laat hij ons voor een paar maanden in de steek en nu komt hij zomaar opdagen en zeg ie tegen mij dat ie bij G..g....' Ze kon het woord neit uitspreken, haar mond begon te branden en ze schudde even haar hoofd 'Hij wil dus naar de heer boven ons gaan om te vrage nof ie bevrijd wil worden en er is kans dat hij neit terug keert.' Zei ze daarna zachtjes en keek naarh aar vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 10:08 am

Eda grinnikte 'nee inderdaad laten we daar maar op hopen.' Zei ze zachtjes. Sy glimlacht bij die wooren. Goed hij was geen slechterik niet meer, maar een engel zou hij nooit willn zijn! Eda kon net knikken voor Hoofdpijn haar overviel, ze sloot haar ogen en probeerde rustig te ademen, Sy had geluk hij voelde het niet zo erg als demonen dat voelde en ze hield zich net in om niet nar haar hoofd te grijpen. Ze zag hem wrijven door zijn half lang haar ne knikte 'Ik kan het begrijpen ook, ik zou ook pisig zijn als ik hem was...' Ze hield even haar mond en begon toen te vertellen 'I kbe necht woedend op Drake, eerst laat hij ons voor een paar maanden in de steek en nu komt hij zomaar opdagen en zeg ie tegen mij dat ie bij G..g....' Ze kon het woord neit uitspreken, haar mond begon te branden en ze schudde even haar hoofd 'Hij wil dus naar de heer boven ons gaan om te vrage nof ie bevrijd wil worden en er is kans dat hij neit terug keert.' Zei ze daarna zachtjes en keek naarh aar vingers. Syrax luisterde aandachtig, dus het was Drake weer geen wonder die probleem demon maakte het hem ook niet gemakkelijk! Steeds als Satan kwaad was kwam dat meestal door Drake. Syrax voelde zich opniet duizelig worden en kreunde even lichtjes. Het deed geen pijn dat niet want dan klonk hij anders. Maar het klonk erder verveelt. 'Hoe bedoel je met nooit meer terug keert, is dat zo gevaarlijk dan... Eugh!' voor Syrax klaar was met spreken schoot er een felle pijnscheut door zijn hoofd heen en het was zo fel dat alles even zwart voor zijn ogen werd. Syrax leunde tegen de stoelleuning aan en sloot zijn ogen even. Dit was pijnlijk! 'Goed dit gaat irritant worden kunnen we het ergens anders over hebben?' vroeg Syrax en probeerde Eda aan te kijken, maar zijn beeld danste hen en weer en hij keek Eda niet recht aan, maar net wat naat haar doordat hij dacht dat ze daar zat...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 6:33 pm

Hoe bedoel je met nooit meer terug keert, is dat zo gevaarlijk dan... Eugh!' voor Syrax klaar was met spreken schoot er een felle pijnscheut door zijn hoofd heen en het was zo fel dat alles even zwart voor zijn ogen werd. Syrax leunde tegen de stoelleuning aan en sloot zijn ogen even. Dit was pijnlijk! 'Goed dit gaat irritant worden kunnen we het ergens anders over hebben?' vroeg Syrax en probeerde Eda aan te kijken. Dit was echt stront vervelend en toen een nieuwe pijnscheut door haar heen ging greep ze naar haar hoofd en kreunde, Het lek als of iemand in haar hersens boorde maar dan 10x zo erg wat haar nog meer ergerde. 'Okeej laten we inderdaad ver iets anders hebben.' Zei ze na het hofdpijn en hield haar hoofd nog steeds vant en keek omlaag. Maar toen het al wat beter ging keek ze naar Sy 'hoe is het met jou hier? Behalve dt je elke dag voor oppassertje moet spelen.' Zei ze plagerig en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyzo nov 25, 2012 7:20 pm

Nadat de pijn vertrokken was vroeg Eda hoe het hem hier verging buiten op zijn tweeling zusjes te letten. ‘Gelukkig redelijk zoals voor ik naar het kasteel ging. Trainen verkennen en hunters weg houden uit The Abbys.‘ zei Syrax rustig en keek verlangent naar Eda. ‘Maar boven al dat alles heb ik jouw vreselijk gemist, als ik weg gekunnen had was ik je wezen komen opzoeken, maar het is hier zo druk! Het lijkt wel drukken dan vroeger?‘ voegde Syrax eraan toe en stond op waarna hij naar Eda toe liep en haar fijn getekende gezicht streelde. Hij had Eda echt gemist, maar nu was ze hier en dan deed Sy vreselijk goed. Haar ademhaling, haar mooi gekleurde huid, haar warmte! Syrax zakte door zijn knie‘en en kust Eda teder en liefdevol. Dit had hij net zo gemist. Haar zachte volmaakte lippen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyma nov 26, 2012 6:08 am

. ‘Gelukkig redelijk zoals voor ik naar het kasteel ging. Trainen verkennen en hunters weg houden uit The Abbys.‘ zei Syrax rustig en Eda zag zijn verlangende blik. ‘Maar boven al dat alles heb ik jouw vreselijk gemist, als ik weg gekunnen had was ik je wezen komen opzoeken, maar het is hier zo druk! Het lijkt wel drukken dan vroeger?‘ voegde Syrax eraan toe, Eda zuchten, wat wou ze toch dicht bij hem blijven maar het kon niet, ze kon de band ook niet laten vallen en nu Drake weg was had zij wel een beetje de leiding overgenomen en ze werd geholpen door Talon. Edana sloot haar ogen toen ze vingers met eelt op haar gezicht voelde en genoot van zijn aanrakingen 'wat heb ik je gemist Sy.' Zei ze zachtjes toen ze zijn adem heel diccht bij zich voelde en daarna zijn lippen proefde. Eda kuste hem net zo liefdevol terug en met haar vingers streelde ze zijn kaken en met de andere arm sloeg ze op zijn nek. Ze moest weer terug denken aan de mooie mommenten in de kasteel toen ze samen in zijn kamer waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hester Sue

Hester Sue


Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12
Leeftijd : 39

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus
Age:: 21 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyma nov 26, 2012 7:17 am

Eda kuste hem terug en haar woorden van eerder maakte hem alleen maar gelukkig. Dat zij hem ook miste betekende veel voor Syrax. Sy kroop dichterbij en sloeg zijn armen om haar boven lijf heen. Zij was zijn ziel en zaligheid! Dat Satan haar nog in zijn macht hadwas dan wel minder, maar daarom hielt Syrax nog niet minder van Eda! Syrax trok haar dichter naar zich toe en wreef strelend over har rug heen. Hij hielt zo veel van haar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyma nov 26, 2012 7:24 am

Het voelde zo fijn om Syrax zo dicht bij zich te hebben en toen hij dichterbij kroop en haar handen gingen door zijn half lang haar. 'Ik hou van je.' Zei ze toen ze zich ietsjes terug trok en haar lipen net te zijne rakte, ze plaagde hem lichtjes door haar lippen steeds weg te trekken voor hij haar kuste en haar ogen stonden ontdeugend. Ze hield zielsveel van hem en wou voor eeuwig bij hem zijn. 'Je meot me 1 ding beloven, wat er ook gebeurd en ik te erg word moet jij weg gaan zodat ik jou niks kan aandoen. 'Zei ze zachtjes en keek serieuze aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyma nov 26, 2012 7:43 am

‘Ik hou ook van jouw.‘ fluisterde Syrax hoorbaar en voelde haar speelse pestend lippen en zag haar ontdeugende ogen. Maar haar woorden baden hem zorgen. ‘Alleen als je te erg word.‘ beloofde Syrax en kuste haar op zijn beurt plagend. Zij mocht dan demon zijn, maar hij wist gewoon dat er geen andee was die zijn hart ooit zou kunnen begeren. Syrac speelde met de veters van haar corset en begon ze stiekem los te trekken op een langzame sluwe manier die bijna niet te voelen was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyma nov 26, 2012 6:27 pm

‘Ik hou ook van jouw.‘ fluisterde Syrax hoorbaar, die woorden verwarmde haar hart toen ze ze hoorde. ‘Alleen als je te erg word.‘ beloofde Syrax en kuste haar op zijn beurt plagend. Eda bleef hem nog steeds aankijken en plaagde hem wel is terug, ze had niet echt door dat hij haar corset losmaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyma nov 26, 2012 7:05 pm

Eda bleef hem ankijken en plaagde Sy ook steeds met haar lippen. Het leek wel een spelletje die beide niet wilde verliezen, maar uieindelijk zakte hij af naar haar hals en kuste haar daar teder terwijl hij nog dichter naar Ea toe ging en haar hete lijf tegen de zijne aan drukte. Syrax had haar zo gemist, maar ook wist Sy dat ze haar band nooi n de steek laten zou en na hen toe ging om te spelen en te oefenen. Langzaam aan maakte hij haar corset losser tot het ding slap rond haar lichaam hing en het gemakkelijk te verwijderen was. Syrax ontdeed haar van haar corset en al kusjes gevend zakte hij af naar haar navel en kwam daarna weer met kusjes op haar lijf drukkend omhoog en grijnsde evn naar haar toen Sy haar aan keek. Ze w gewoon het moiste schepsel dat hij had gezien dit perfecte lichaam kon toch geen enkele rouw overtreffen? ‘Je bent nog mooier met dit kleurtje!‘ zei hij met verleidelijke charmante stem en streelde haar mooi fijn getekende gezicht. Ja de duivel mocht zich gelukkig priien met zo‘n pracht stuk al had Syrax haar liever voor zichzelf gehouden, maar zag ook dat dit haar beter stond. Syrax begon Eda weer te zoenen en streelde haar lichaam. Zijn lichaam verlangde naar die van haar! Een opgewonde gevoel trok door zijn lijf heen en Sy voelde hoe Eda hem van zijn bovenstuk ontdeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptydi nov 27, 2012 7:36 pm

Uitiendelijk begon ze te merken dat haar corset minder strak ging szitten en toen hij haar nek kuste sloot ze haar ogen, het oelde best wel fijn om zonder dat ding hier te zitten en haar vingers begonnen rustig zijn knopen los te maken maar ze stopte toen hij haar lichaam kuste tot haar navel. ‘Je bent nog mooier met dit kleurtje!‘ zei hij met verleidelijke charmante stem en streelde haar mooi fijn getekende gezicht. Eda glimlachte terug 'dan heb je me nooit gezien toen ik uit de hell kwam.' Zei ze plagerig, ja dit was maar een begin. Binnen kort zouden haar haren weer vol worden en niet meer slap hangen als of al het leven er uit was gezogen. haar ogen zouden meer stralen en haar lippen zouden weer hun natuurlijke rode kleur terug krijgen en naturlijk iets voller worden. Eda voelde weer zijn zachte lippen op de van haar en had net het laatste knoopje los gemaakt van zijn overhemd zodat die weg kon. Met haar vingers streelde ze zijn borstkast die rustig op een neer ging wat haar geruststelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko


Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Age:: 15
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptydi nov 27, 2012 7:48 pm

Eda zoende hem mee en zei dat hij haar nog nooit had gezien toen ze pas uit de hell was gekomen. Sy kon Eda haar daar alleen maar gelijk in geven. Langzaam aan zakte zijn handen af naar haar rokje die hij meet snelle vingers ook snel los had al duurde het wat langer om deze uit te krijgen doordat Eda er nog op zat. Zelf otdeed Sy zich van zijn broek en kuste Eda nog steeds terwijl hij steeds meer naar haar verlangde. Het opgewonde gevoel groeide net zohard mee!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptywo nov 28, 2012 7:32 pm

Ze voelde zijn handen naar haar ok glijden die haar bevrijde van dat ding en toen Het uit was stond ze po en zag hoe hij zijn broek uit deed en toen die ook uit was ging ze dicht bij hem staan en ook op haar tenen om bij hem bij te kunnen, dit iirteerde haar zo! Het was verlevelend wanneer je klein was, ze sloeg haar armen om zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptywo nov 28, 2012 10:10 pm

Eda kwam dichter naar hem toe en sloeg haar arem om zijn hals. Goed hij kon er ook niks aan doen dat de mannen uit de moonus familie zo lang waren... Syrax zakte eerst wat door zijn knie‘en en sloeg zijn armen rond haar middel en liet ze afzakken naar haar benen en tilde Eda op voor Sy haar richting het bed droeg. Onderweg kuste hij haar boven lichaam en legde Eda voor zichtig neer op haar rug. Daarna begon Syrax haar lichaam te strelen en af te gaan met kleine kusjes. Syrax voelde zijn ding stijf worden, maar wachten nog even en keek haar Grijnzend aan. ‘Als je wil mag je je in je ware vorm terug shiften ik heb een klein Ideetje.‘ zei Syrax toen hij over haar heen hinng en trok zich even terug. In zijn draken vorm zou Sy zijn huis slopen, maar in zijn half shift de Drakonfulp half draak half wolf zou het prima kunnen! Sy shifte en zijn 3 meter spanwijte aan vleugels half geopent keek hij met zijn ijsblauwe ogen naar haar. Zo had Syraxnog nooit gevree‘en, maar hij wilde het toch eens proberen omdat hij nu twee keer zo groot als n zijn menselijke vorm was in alle toon aarde. Zijn opgewonde gevoel golfde nog steeds door hem heen net als zijn verlangen naar zijn geliefde demontje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptydo nov 29, 2012 5:44 am

(krijg opera niet aan het praat >.<')

Eda genoot van zijn aanraking en vond hem echt een schatje toen hij door zijn knieën ging wat hij vaker wel deed. Daarna voelde ze zijn handen die naarh aar benen gingen en haar optilde, ze had altijd al geweten dat Syrax sterk was en dit was de zoveelste keer het bewijs. Al gauw voelde ze een zachte bed, neit zo zacht als in de koninkrijk maar wel zacht genoeg, onder haar rug en glimlachte toen hij haarl ichaam streelde en soms kuste, met haar hand speelde ze flauwtjes met zijn haar. Ze zag hem grijnzen en vroeg zich af aan wat hij dacht. ‘Als je wil mag je je in je ware vorm terug shiften ik heb een klein Ideetje.‘ zei Syrax toen hij over haar heen hinng en trok zich even terug. Eda keek vragend naar Syrax tot ze zag dat hij een andere vorm aannam, het was niet zijn draak maar het was eerder half draak...Half wolf? Hij was groot en nu voelde ze zich al weer klein maar al snel begreep ze wat hij bedoelde en nam liggend haar vorm aan en rolde op haar buik voor ze opstond, ze schudde zich uit. Eda was groter dan de normale wolven van deze aarde. Ze keek hem afwachtend aan, ja ze had al eerder zo gevreeën in de hell maar ze wist niet of Sy dit ooit gedaan had op zo een manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptydo nov 29, 2012 10:00 am

( En dat is de talkshow of iets anders?)

Eda keek vragend naar Syrax tot ze zag dat hij een andere vorm aannam, het was niet zijn draak maar het was eerder half draak...Half wolf? Hij was groot en nu voelde ze zich al weer klein maar al snel begreep ze wat hij bedoelde en nam liggend haar vorm aan en rolde op haar buik voor ze opstond, ze schudde zich uit. Eda was groter dan de normale wolven van deze aarde. Ze keek hem afwachtend aan, ja ze had al eerder zo gevreeën in de hell maar ze wist niet of Sy dit ooit gedaan had op zo een manier. Eda reikte in deze vorm tot zijn middel wanneer Sy in zijn half shift was. Niet dat hij het erg vond en toch wilde Syrax het proberen al had hij nog nooit in zijn shift's gevreeén. Syrax ging staan en nam zijn plaatst achter haar en oelde zijn opgewonde gevoel bijna exploderen net als zijn verlangen naar Eda. Syrax vouwde zijn vleugels tegen zijn rug en vree met Eda. Het was een geweldige ervaring en verbond hen nog meer tot een eenheid. Sy wikkelde ombedoelt zijn staart rond haar al hing die losjes om haar middel zodat hij geen wonden bij haar zou maken. Sy voelde zich heerlijk net als al die keren er voor. Hij boog zich naar voren en vleide zijn snuit langs haar harige hals hij vergrote de druk zo nu en dan net als de snelheid. Zijn uithoudings vermogen was nog niet aangetast ondanks dat hij niet zo intensief meer trainde zoals toen in het kasteel, maar dat intereseerde Sy nu niet want hij was gelukkig met Eda heel gelukkig zelfs!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptydo nov 29, 2012 7:00 pm

Ze kwam maar tot zijn middel! Het was vreselijk vervelend om klein te zijn en dat merkte ze nu ook hoewel Sy het niet erg vond. ze ging wat rustiger staan en keek hem afwachtend aan. Toen ze voelde Dat Sy begon gingen haar oren naar achter en ze sloot haar ogen, dit was anders, heel anders als bij wolven, ze voelde zijn hele gewicht niet op op haar rug heel erg zo als bij de wolven en toen hij zijn staart losjes om haar heen krulde bewogen haar oren even van nieuwsgierigheid maar liet hem began, het voelde fijn, heel fijn!

(das een brouwser waar ik normaal met eda op post.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptydo nov 29, 2012 7:34 pm

(Okay)

Syrax zag haar oren naar achteren gaan toen hijmet haar begon te vrijen. Ze gingen zo nog een lange tijd door iets wat ze in de tijd bij het kasteel ook hadden gedaan. Geukkig werden ze nu niet gestoort zoals toen op het einde. Syrax ging achter haar vandaan en likte Eda even over haar snuit. Hij was gewoon gelukkig met Eda kon hij gewoon zichzelf zijn. Ze kende hem beter dan op zijn moeder na wie dan ook. Syrax ontikkelde zijn staart van haar af en legde die achter zich neer. Haar kop was wel groter dan de zijne, maar hij genoot van haa nabijheid en vleide zijn snuit even langs die van haar waarbij een soort van gerattel vrij kwam die veel weg had als het spinnen van een kat alleen zwaarder en dieper. Sy shifte terug waarbij zinn bezweten huid zichbaar werd en hij haa kop nog even streelde met lichte aanrakingen die elke wolf of hond fijn vond. Hij grijnsde. ‘Je bent een schat die al het andere overtreffen zou! Of je het nu als een schatkist betracht of gewoon uit de liefde tussen twee personen.‘ zei Syrax met zijn lichte hijgende stem die nog vol was van waar ze net meebezig waren geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Emptyvr nov 30, 2012 12:53 am

Ze gingen nog een lange tijd door en Eda genoot van om Sy zo dicht bij zich te hebben. Toen Sy van haar af ging schudde ze zich af en keek naar Sy met leifdevolle ogen. Daarna voelde Eda zijn ruwe tong over haar neus en likte hem terug, haar staart kwispelde. hij genoot van haa nabijheid en vleide zijn snuit even langs die van haar waarbij een soort van gerattel vrij kwam die veel weg had als het spinnen van een kat alleen zwaarder en dieper. Eda likte zijn wang en beet speels in zijn oor. Toen hij terug schiften en haar kop streelde kwispelde ze nog harder en likte zijn ezweten huid. . ‘Je bent een schat die al het andere overtreffen zou! Of je het nu als een schatkist betracht of gewoon uit de liefde tussen twee personen.‘ zei Syrax met zijn lichte hijgende stem, Ze blafte en die blaf veranderde in gelach toen ze terug veranderde, het was een lach die vervuld was met liefde. 'Sy toch, ik was altijd verbaasd om hoe jij dingen vergelijkte.' Zei ze glimlachend en liep naar hem toe en stond po haar tenen om he meen kus op zijn wang te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





what is this?(Syrax) Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what is this?(Syrax)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You were the one who did this to me (syrax)
» Syrax dumplings
» Syrax The halfblood prins

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: