Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I want to ask you something ( Mistake)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe
Creature: Shape Shifter

I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptydo apr 05, 2012 10:29 pm

Toen de tak brak kreeg ze een kleine snok maar dregoe hees haar naar beneden. Dregoey liet haar zakken en sloeg zijn armen rond haar heen. 'Zie je dat ging veel beter.' zei Dregoe plagend en frutselde aan de knoop om hem los te krijgen. Mistake lachtte dat kietelde nogal. en hiyj teleporteerde alles voor hun huisje. Nu waren alleen zij nog over. ze keek hem glimlachend aan en gaf hem een kus terwijl hij ook hun naar het huisje teleporteerde. Mistake vond het nog steeds raar dat hele teleporteer gedoe. 'Z nu nog het bed groter maken, maar eerst een korte rust pauze.' zei Dregoe en liet haar los om voor eveyn in het huisje te verdwijnen om later terug te komen met zelf gemaakte bessen likeur. Hij stopte haar een klein bekertje toe Mistake rook eraan het rook een beetje naar Alcehol maar ze kon zien dat het niet heel sterk was. Dit zou de eerste keer zijn dat ze iets met alcehol dronk ze nipte er even aan het was lekker. Toen dronk ze de beker leeg en kroop dichter tegen hem aan. Mistake gaf hem een zoen op zijn wang. "Lekker drankje" Zei ze met een brede glimlach. "Dit is mijn leukste verjaardag sinds jaren" Zei ze terwijl ze neerplofte. Vandaag werd ze 17 nog een jaartje en ze was officieel volwassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyvr apr 06, 2012 1:30 am

Mistake nipte van het drankje en vond het lekker waardoor hij ook breed moest glimlachen. Toen ze tegen hem aan kroop gaf ze Dregoe een zoen en zei dat dit haar leukste verjaardag sinds jaren was. Daar keek Dregoe niet van op, zer zeker niet want al die tijd dat ze in de Arena gezeten had had ze natuurlijk moeten vechten om haar volgende verjaardag te kunnen meemaken. Dregoe ging naast Mistake zitten en sloeg zijn arm om haar heen. 'Ik hoop je nog vele mooie en leuke verjaardagen te mogen bezorgen.' zei hij en genoot van het moment van rust met Mistake in zijn buurt.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyza apr 07, 2012 12:50 am

Dregoe ging naast Mistake zitten en sloeg zijn arm om haar heen. 'Ik hoop je nog vele mooie en leuke verjaardagen te mogen bezorgen.' zei hij. Mistake llachte naar hem. Als jij in mijn buurt bent is elke seconde een magisch moment." Zei ze terwijl ze hem een kus gaf. Toen grijnsde ze en duwde hem zachtjes omver. Ze ging op hem zitten en zoende hem zo verder. Haar lippen bewogen traag en vol met passie. Dregoe was de man waarmee ze oud wilde worden. Toen herinnerde ze zich plots iets en ze verbrak de kus en ging langs hem zitten met haar hoofd naar de grond. "Ik moet je nog iets vertellen Dregoe....Weet je nog dat ik even wegliep toen ik je broer ontmoette? Wel dat was omdat hij me deed denken aan wat er de dag daarvoor was gebeurd. Ik...ik ging nog wat bessen zoeken en kwam Kiba tegen een draken shape shifter die ook uit de arena is ontsnapt. In de arena was hij een echte player en hij heeft mij toen ook een paar keer willen versieren maar ik scheepte hem altijd af en de laatste keer had ik een glas water in zijn gezicht gegooid. Toen ik hem weer tegen het lijf liep heeft hij mij vast gegrepen en me gekust. Ik viel hem natuurlijk aan daarna en hij heeft het uitgelegd. Ik ben niet meer kwaad op hem ik heb zelfs medelijden met hem ik denk dat hij ergens zich alleen verstopt in een grotje ofzo." Zei ze terwijl er een traan over haar wang rolde ze had zo'n bang dat Dregoe haar nu haatte.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyza apr 07, 2012 3:07 pm

Mistake zei dat elk moment dat hij bij haar was al een geschenk was. Ze Grijnsde en duwde Dregoe zachtjes omver en begon hem te zoenen. Dregoe zoende terug en nam haar trage toch volle passie over. Hij wilde zijn handen net op haar heupen leggen toen ze stopte en van hem af ging. Dregoe keek haar niet begrijpend aan, maar luisterde naar wat ze zei en hielt zijn mond. Die Kiba, waar had hij die naam toch eerder gehoord? 'Je hebt hem in ieder geval erop gewezen dat je niet langer beschikbaar bent en je vertelt de waarheid dat zegt mij al meer dan genoeg lieverd.' zei Dregoe en hij ging recht zitten en kuste haar op der wang. Ze was in ieder geval niet meegegaan in het spelletje van Kiba, maar hij moest hem ook niet tegen komen, want dan zou hij hem een ongenadige stomp verkopen die die Kiba nog lang zou heugen. Dregoe kroop tegen haar aan en begon haar weer te zoenen zoals ze eerder hadden gedaan. Nu was het Dregoe die mistake zachtjes neer duwde en vol passie zijn verloofde zoende.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyza apr 07, 2012 9:51 pm

'Je hebt hem in ieder geval erop gewezen dat je niet langer beschikbaar bent en je vertelt de waarheid dat zegt mij al meer dan genoeg lieverd.' zei Dregoe en hij ging recht zitten en kuste haar op der wang. Mistake glimlachte een beetje flauwtjes. "Dankje Dregoe..." Zei ze zacht. Dregoe kroop tegen haar aan en begon haar weer te zoenen zoals ze eerder hadden gedaan. Nu was het Dregoe die mistake zachtjes neer duwde en vol passie zijn verloofde zoende. Mistake zoende mee vroeger wilde ze niet dat iemand haar aanraaktte en zeker niet dat iemand boven haar ging hangen maar nu.... nu was Dregoe er hij had haar leven wat vreugde gegeven. Ze voelde zich veilig tussen zijn gespierde armen en ze woelde met haar handen door zijn haar. ze was zo blij dat hij niet boos was. Ze loste de kus even en keek hem met liefdevolle ogen aan. "Dregoe ik ben zo blij dat jij degene was die mij vond in het bos de dag van mijn ontsnapping" Er rolde een traan over haar wang van geluk en toen liet ze de kus weer verder gaan.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyzo apr 08, 2012 8:28 am

Mistake loste hun kus voor even en zei dat ze erg blij was omdat hij haar geonden had toen ze ontsnapt was uit de Arena. Dregoe grijnsde en kuste haar nog even verder. Maar zo zou het tweepersoons bed er nooit komen. Hoe erg hij er ook tegen op zag toch moesten ze het bed nog maken. Dregoe liet Mistake's haar lippen los en grijnsde nog eens. 'Laten we opschieten en het bed maken voor we buiten moeten slapen?' zijn zin klonk misschien niet als een vraag, maar dat was het wel degelijk. Dregoe kuste haar op der voorhoofd en stond op pakte de zaag en begon samen met Mistake het bed op maat te zagen. Daarna zetten ze hem binnen in elkaar en haalde het bed dat er al stond uit een en legde die in een ander huisje zodat ze die later daar weer in elkaar konden zetten. Nu legde Dregoe het bedden goed erop en voelde haar handen strelend door zijn haren gaan. Hij draaide zich om en begon Mistake opnieuw te zoenen en zakte langzaam op het nieuwe bed neer. Zouden ze hem meteen goed inwijden?
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyzo apr 08, 2012 9:03 am

Dregoe liet Mistake's haar lippen los en grijnsde nog eens. 'Laten we opschieten en het bed maken voor we buiten moeten slapen?' Mistake lachtte. "Als ik bij jouw slaap maakt het me niet uit waar." Zei ze met een grijns maar ze volgde hem toch. Ze zaagde samen het bed op maat Mistake had veel moeite om zich te concentreren omdat Dregoe er echt onwijs lekker uit zag als hij zijn spieren opspande bij het zagen. Na wat werk was het bed klaar en ze hielp hem nog even met het beddengoed. Ze streelde met haar handen door zijn warrige haar hij draaide zich om en begon haar te zoenen. Mistake had er nu geen moeite meer mee ze was een echte zoenmeester geworden. Hij liet haar lagzaam op het bed neerzakken en ze lachtte naar hem. Ze woelde nu heviger door zijn haar en haar lichaam kronkelde onder zijn gespierde armen. Ze verbrak de kus even en keek hem blozend aan. "Wil je me helpen met het bed uit te testen?" Zei ze met een verlegen stemmetje. Ze had het nog nooit gedaan maar ze had van andere vrouwen gehoord dat het echt iets leuks was maar ze moest wel uitkijken dat ze niet zwanger werd of wilde hij dat net....
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyzo apr 08, 2012 9:23 am

Dregoe grijnsde bij haar woorden ton ze aan de bouw van het bed begonnen en ton ze in ijn warrige haar had gewoelt voelde hij zich echt ontspannen. Mistake vroeg of hij met haar het bed wilde uittesten en Dregoe voelde zich op zijn gemak bij haar. Dit was heel wat anders dan het gvoel dat hij bij andere vrouwen had gehad waar hij mee om was gegaan. Dit was ware liefde dat was het! Dregoe drukte zijn lippen nog even op die van haar en knikte langzaam. 'Als jij het goed vind.' zei Dregoe en kuste haar kaak oorzichtig gleed hij af tot haar navel en peste haar even door zijn neus even over haar buik te laten gaan. Grijnzend keek hij op want Mistake kon niet tegen kietelen, daar was hij al achter gekomen. Dregoe kwam weer naar haar gezicht en kuste haar lippen weer n gleed langzaam af met zijn handen om haar uit te kleden. Niet dat ze veel aan had. Zelf had hij nu niet meer dan een mouwloze T-shirt aan en een wijd vallende broek zonder rits of knopen. Nadat ze beide zonder kleren op bed lagen bleef Dregoe haar nog op verschillende plekken kussen en vree daarna met haar. Het was een ervaring die met geen pen te beschrijven was. Na een tijdje ging hij naast haar liggen n speelde nog wat met het haar van Mistake. Ze was echt bloed-mooi. Dregoe wreef met zijn neu langs die van haar en keek Mistake speels aan. 'Dit is zeker je beste verjaardag ooit nu zeker?' roeg Dreoe met een speelse stem.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyzo apr 08, 2012 9:49 am

Dregoe drukte zijn lippen nog even op die van haar en knikte langzaam. 'Als jij het goed vind.' zei Dregoe en kuste haar kaak oorzichtig gleed hij af tot haar navel en peste haar even door zijn neus even over haar buik te laten gaan. Grijnzend keek hij op, Mistake was aan het giechelen hij wist dat ze niet tegen kietelen kon. Ze spartelde even met haar benen. Dregoe kwam weer naar haar gezicht en kuste haar lippen weer n gleed langzaam af met zijn handen om haar uit te kleden. Het kietelde maar het was een fijn gekietel. Nadat ze beide zonder kleren op bed lagen bleef Dregoe haar nog op verschillende plekken kussen en vree daarna met haar. Mistake was er echt van gaan genieten als hij haar aanraakte. Vroeger was dat wel anders toen mocht niemand haar aanraken. Maar nu nu liet ze haar eva kostuumzonder moeite aan een man zien die ze nog geen half jaar kende. Maaar hij was natuurlijk wel de man van haar dromen. Na een tijdje ging hij naast haar liggen n speelde nog wat met het haar van Mistake. Ze vond het prima ze kon alleen maar naar zijn gespierde lijf kijken en ze kon het niet laten om cirkeltjes rod zijn tepel te makeni. Dregoe wreef met zijn neu langs die van haar en keek Mistake speels aan. 'Dit is zeker je beste verjaardag ooit nu zeker?' roeg Dreoe met een speelse stem. Mistake grijnsde speels en gaf hem een klein kusje. "Inderdaad. Dat gaat moeilijk worden om te ovrtreffen volgend jaar.''
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyzo apr 08, 2012 1:36 pm

Mistake giechelde en hij genoot ervan. Niemand geen enkele vrouw zou haar ooit kunnen overtreffen. Zij was zo mooi dat alle andere verbleekte. Zelfs Widow met haar speelse charme had hem niet kunnen verleiden. Mistake had iets over zich dat vrij weinig vrouwen ooit bij hem los gekregen hadden, op zijn moeder na dan. Maar daar wilde Dregoe dan ook niet mee zijn leven delen zoals hij dat met Mistake wilde doen. Het voelde vreemd dat Mistake virkeltjes rond zijn tepel maakte, maar het was een fijn vreemd gevoel. Verkering had hij ooit wel eens gehad, maar dan ging je niet met iemand het bed in zo als hij nu met haar had gedaan. Dregoe trok Mistake dichter tegen zich aan en kuste haar voor hoofd. 'Ik hou van je Mistake. Alle vrouwen verbleken met jouw schoonheid.' zijn stem klonk zacht en liefdevol. Niet zoals hij normaal klonk. Dan was hij of vrolijk, maar met zijn basstem klonk het dan harder als hij de woorden tot iemand sprak. Dregoe knuffelde haar en haar blote huid leek te tintelen op de zijne of was het juist net andersom?
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 12:14 am

Dregoe trok Mistake dichter tegen zich aan en kuste haar voor hoofd. 'Ik hou van je Mistake. Alle vrouwen verbleken met jouw schoonheid.' zijn stem klonk zacht en liefdevol. Zo had ze zijn stem nog nooit gehoord ze was verrast maar het was aangenaam. Ze moest blozen door zijn compliment ze had altijd gevonden dat ze lelijk was maar dat kwam omdat ze in onmenselijke omsatndigheden moest overleven. Maar sinds ze bij Dregoe was was haar lichaam zich aan het herstellen nu was ze niet meer graatmager maar gewoon slank. Hij knuffelde haar haar huid tintelde wat toen haar huid de zijne raakte. Ze ging op hem liggen en legde haar oor tegen zijn borst ze luisterde naar zijn hart wat was het toch een rustgevend geluid. Ze gaf zijn borst een kus en toen keek ze hem aan met pretlichtjes. "Mijn hart klopt alleen voor jouw." Ze nam zijn hand en legde die op de plaats van har hart zodat hij het kon voelen kloppen. "Als jij mij niet gevonden had was ik waarschijnlijk gestorven en ik weet niet hoe ik da ooit goed kan maken jij hebt mijn leven vreugde gegeven Dregoe." Zei ze terwijl ze hem aankeek.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 2:02 am

Mistake moest blozen en hij glimlachte vriendelijk naar haar. Ze was blij en dat was hij ook. Dregoe knikte toen ze weer over de dag begon dat hij haar gevonden had en dat ze anders misschien was gestorven. Ook zei ze dat haar hart alleen voor hem zou slaan en ze legde zijn hand op haar hart. Het klopte rustig en hij voelde zich prettig bij de gedachte dat ze elkaar gevonden hadden. 'het doet me deugd Mistake. Ik zou geen dag meer zonder je kunnen.' zei Dregoe en nam haar hoofd tussen zijn handen en begon haar weer vol passie te zoenen.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 2:55 am

'het doet me deugd Mistake. Ik zou geen dag meer zonder je kunnen.' zei Dregoe en nam haar hoofd tussen zijn handen en begon haar weer vol passie te zoenen. Mistake zoende mee en kreeg toen een speelse grijns op haar gezicht. Het was volle maan en al best laat dus iedereen sliep nu wel ongeveer. "Wat dacht je van een nachtelijke duik bij de watervallen?" Zei ze terwijl ze al recht sprong en een handdoek rond zichzelf wikkelde. "Of durf je dat niet?!'' Vroeg ze uitdagend. Mistake was dol op de watervallen het was lekker fris en rustig. Ze keek Dregoe nog steeds uitdagend aan en wachtte op zijn reactie....
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 3:01 am

Ineens voelde hij dat Mistake begon te grijnzen en liet haar lippen los. Ze grijnsde speels en vroeg of ze een nachtelijke duik bij de watervallen zouden gaan doen en ze sprong van het bed af wikkelde een handdoek om zich heen en keek toen uitdagend. Dregoe gromde dreigend toen ze hem uitdaagde, maar het was niet meer dan een speelse grom en klom uit bed en wikkelde een andere handdoek om zijn heupen en liep met een hooghartige houding naar haar toe. 'Ik durf alles!' zei Dregoe en pakte haar hand vast en ze waren in een oogwenk bij de watervallen doordat hij hen daar heen teleporteerde. Daar trok Dregoe de handdoek af en was als eerste in het water gedoken. Het koude water sloot zich om zijn lichaam en waste alle zweet van zijn lijf. Toen Dregoe weer boven water kwam zag hij dat Mistake er ook al in zwom. Speels duwde Dregoe een golf in haar richting en kreeg er zelf ook eentje over zich heen. Zo bleef hij haar bekogelen met water tot ze dicht genoeg bij elkaar waren en hij trok Mistake naar zich toe en kuste haar even en keek haar weer aan.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 3:14 am

Hij wikkelde ook een handdoek rond zich en greep haar hand hij gromde speels en in een oogwenk stonden ze bij de watervallen. Hij dook erin en ze ging er ook voorzichtig in ze zag hem even niet totdat ze een hoop water naar zich toe kreeg gevuurd ze probeerde ook wat water naar hem toe te sturen maar zijn golfjes kwamen zo snel. Zo bleef hij haar bekogelen met water tot ze dicht genoeg bij elkaar waren en hij trok Mistake naar zich toe en kuste haar even en keek haar weer aan. Mistake keek hem even gemaakt zuur aan en kreeg toen een grijns op har gezicht. Ze dook onderwater maar hij had zijn armen zo strak rond haar dat haar lichaam even tegen hem aan schuurde toen ze ontsnapte. Ze zwom een eindje verder en verschool zich tussen de waterplanten zodat ze hem zo meteen kon bespringen. Mistake wachtte geduldig en ineens werd ze het water uitgesleept ze liet een gil vrij maar toen werd er een hand tegen haar mond gedrukt ze spartelde wild maar de man die haar greep was te sterk. Ze zag een groepje bloodhunters de mannen staarde naar haar. Sommige lachte wat en ze waren duidelijk aan het wachten om Dregoe ook te grijpen. Mistake werd nog steeds ruw vastgehouden door een donkere man met gigantische spieren...
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 3:28 am

Mistake worstelde zich vrij uit zijn greep en zwom weg onderwater. Dregoe zag haar nergens meer en zwom onderwater, maar zag haar nergens toen hij weer boven kwam hoorde hij net een gil die duidelijk van Mistake af kwam en hij wist meteen dat het niet goed zat. Dregoe veranderde voor alle zekerheid en teleporteerde zich uit het water en verschool zich tussen de struiken. Daar zag hij een groepje Bloodhunters staan die een wild spartelende Mistake vast hadden. Dregoe zat niet te wachten, maar schoot meteen op hen af en teleporteerde zich tussen hen door. Bloot als Weerwolf had hij alleen haren om zijn lichaam voor de meeste schade te behoeden, maar toch was het niet genoeg. Sommige staken met dolken, maar Dregoe leek zich er niks van aan te trekken en hij vocht zich een weg en doden als eerste de man die Mistake vast had. Pakte haar hand en verdween tot aan de andere kant van het meertje. Daar liet hij haar los en Dregoe begon zich niet lekker te voelen. Een van hen had een soort verdoving's middel op zijn dolk gehad. Dregoe schudden zijn hoofd toen Mistake wat tegen hem zei. Ze moesten weg en wel nu. Tegen zoveel man konden ze niet met zijn tweeén op. Dregoe pakte haar hand nog eens en verdween tot in hun huisje. Daar zakte Dregoe in een en kon zich niet langer meer bewegen.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 3:46 am

Ze zag Dregoe in wolven vorm hij vocht en teleporteerde veel. Hij werd ook een paar keer flink geraakt. Mistake werd bij haar hand gegrepen en Dregoe teleporteerde haar. Ze konden onmogelijk winnen ze zag hoe Dregoe zijn bewust zijn verloor. Er ging een golf van angst door haar heen. Ze sleepte hem met veel moeite op bed en begon zijn wondes te verzorgen. Dit was eigenlijk best raar zo hadden ze elkaar ontmoet alleen was het nu omgekeerd de vorige keer verzorgde hij haar en nu verzorgde zij hem. Mistake zag één wond waar een soort van paarse vloeistof zat. Ze rook er even aan. Het was gif zeker weten. Mistake moest het uit hem zuigen. Ze verstijfde even dan zou ze waarschijnlijk ook bloed gaan proeven en als zij bloed proefde werd ze echt wild. Maar ze moest het doen voor Dregoe. Ze zette haar lippen tegen de wond en begon het gif eruit te zuigen. Het gif was eruit en toen proefde ze het bloed op haar tong. Het effect begon al meteen te werken Mistake kon niet meer gewoon blijven stilzitten ze begon te ijsberen aan een hoge snelheid. Bloed maaktte haar gewoon hyper en het versterkte ook haar gaven maar het vertroebelde haar geest een beetje ze werd dan nogal anders. Ze ging zich dan vreemd gedragen gedrag dat je normaal niet van haar verwacht. Ze keek naar Dregoe en gaf hem een kus op zijn voorhoofd hij was nu belangrijker door haar ongerustheid kon ze zich bedwingen. Ze ging langs Dregoe zitten en haar irissen waren rood door het bloed dat ze had binnen gekregen. Ze hoopte dat hij snel wakker zou worden...
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 3:53 am

Dregoe had geen besef van tijd, het leek wel alsof hij door een lange donkere gang liep. er waren geen deuren die hij op een kiertje kon zetten en naar binnen gluren. Het zwakke schijnsel aan het einde van deze donkere gang was alles wat hij zag en naar toe kon lopen. Het duurde lang voordat Dregoe die had bereikt, want teleporteren ging hier niet en dat verontrusten hem zeer, Dregoe maakte de deur open en het was de toegang tot zijn ogen geweest, want langzaam opende zijn ogen zich en hij kreunde vaag. Mistake zat naast hem en ze keek bezorgd naar Dregoe. Deze glimlachte vriendelijk en hij hoopte dat die Bloodhunter veel te ver weg waren om hen op de een of andere manier toch gevolgt te zijn. Dat was onmogelijk, want The Abbys was een hels woud die voor die mensen geen goede doorgang zou verlenen.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 10:47 am

Ze hoorde een kreunend geluid en ze zag Dregoe rustig zijn ogen opendoen. Mistake lachtte naar hem en sloe haar armen rond zijn nek. Ze gaf hem een kus op zijn neus. "Ow Dregoe ik was zo bang dat ik je kwijt was!" Zei ze terwijl ze hem aankeek met haar nu nog rode ogen. Het bloed dat ze binnen gekregen had brandde in haar. Maar ze liet het niet merken Dregoe had nu verzorging nodig. Mistake liep even naar de keuken en haalde daar wat bessen liceur. "Hier Dregoe drink daar maar van dat verdoofd de pijn een beetje." Ja als hij niet meer nuchter was vergat hij vast de pijn zo deden ze dat in de arena altijd. Mistake was daar ok een paar keer dronken geweest omdat de wachters het gewoon in je keel spoten als je het niet wilde drinken.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 11:05 am

Mistake sloeg haar armen om hem heen en kuste Dregoe op zijn neus. haar woorden deden hem even vronzen. 'Dat zou ik nooit laten gebeuren.' zei Dregoe schor n zag hoe ze naar de keuken toe liep en wat bessen likeur mee nam en die hem voor hielt. Dregoe ging ondertussen recht zitten en goot het goedje naar binnen en glimlachte zachtjes. Ze had dan bloeddoorlopen ogen, maar dat zou kunnen zijn van de tranen die ze mogelijk had gehuilt? Dregoe wist niet dat al Mistake bloed proefte ze bijna gek zou gaan doen? Ze leek hem sneller dan normaal te gaan, maar dat kon zijn omdat zijn kop nog niet echt helder was?
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 11:21 am

haar woorden deden hem even vronzen. 'Dat zou ik nooit laten gebeuren.' zei Dregoe schor. Dregoe ging ondertussen recht zitten en goot het goedje naar binnen en glimlachte zachtjes. Mistake zat voor hem en ze trilde een beetje haar ogen gingen de hele tijd de kamer af. Ze kon niet stilzitten want ze wist wat er zo meteen ging gebeuren. Ze liep naar Dregoe toe en sloeg zijn armen stevig rond haar middel. Ze keek hem strak aan en zei met een serieuse stem. "Dregoe laat me niet los en geloof niets van wat ik sewes allemaal uitkraam." Zei ze met een ernstige stem. En ja na een halve minuut had het bloed zijn hoogte punt bereikt Mistake begon hevig te trillen en te woelen. Ze schreeuwde en gierde ze maakte vreemde geluiden en keek toen naar Dregoe. "Laat me gaan jij slappe druiloor! Laat me gaan!" Ze brulde en tierde en keek hem toen strak aaan met een misselijke grijns op haar gezicht. "Ik snap niet wat ik in jouw zie! En dan die belachelijke vraag of ik een kind van jouw wil! Laat me niet lachen! Wie wilt er nu een kind van zo'n bastaard als jij! Dan heb ik nog liever die bulldozer!" Gierde ze met diezelfde grijns. Mistake was zichzelf niet ze was gewoon helemaal gek nu. Dit was de reden waarom ze nooit vlees at aan vlees zat bloed en bloed maakte haar wild....
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Emptyma apr 09, 2012 1:38 pm

Mistake liep naar hem toe en sloeg zijn armen om haar heen. Ze vroeg of hij haar niet lso wilde laten en dat hij haar nu even niet moest geloven wat ze zou gaan zeggen. Het was een vreemd verzoek daar was Dregoe zeker van, maar toch hielt hij haar zo goed mogelijk, maar Mistake begon wild te spartelen en te schreeuwen en ze had een vreemde grijns op haar gelaat. Dregoe kende een plekje in de hals die een persoon meteen bewusteloos zou maken of in iedergeval in een vredige slaap zou laten over gaan. Dregoe pakte Mistake goed vast en luisterde niet naar haar geijl en drukte met twee vingers in de hals van Mistake. Hij voelde haar slap worden en zijn armen beletten het haar om tegen de grond te klappen. Dregoe nam Mistake op zijn schoot en streelde haar gezicht. Nu was het een kwestie van wachten en slaap kon hij in iedergeval goed gebruiken. Dus legde hij haar op bed en ging naast haar liggen.

De volgende morgen wilde Dregoe wat gaan vangen voor zichzelf, maar daar had hij Shade eigenlijk niet voor nodig, maar nam het paard toch mee en liet een briefje achter voor Mistake. Er stond: "Ik ben even weg, maar kom zo snel mogenlijk weer terug. Doe het lekker rustig aan dan komt alles goed. xxx" Dregoe reed weg en onderweg kwam hij Robin tegen die hem verdoofde door een gifpijl op Dregoe af te schieten en hem nadat Dregoe bewusteloos was geraakt naar de arena bracht.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I want to ask you something ( Mistake)   I want to ask you something ( Mistake) - Pagina 2 Empty

I want to ask you something ( Mistake)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who am I? [Mistake]
» Justice or mistake?
» Gezocht kind van Dregoe x Mistake

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: