Character sheet Name:: Neku Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 7:17 am
Een rosse schim bewoog zich over het veld. Af en toe zag je hoe de vos, genaamd Neku, zijn oren spitste om het kleinste geluid te registeren. Hij zocht een specifiek geluid dat hij al een tijdje aan het volgen was. De eigenlijke reden dat Neku nu hier was, was omdat hij wat afleiding aan het zoeken was na wat er was gebeurt. Gestoorde puber met liefdes problemen heeft Luna verklikt op haar bruiloft. Neku liep verder over het veld. Hij kon het geluidje maar vaag horen. Deze keer was hij wel zo slim om niet van form te veranderen terwijl mensen hem konden zien. Van de vorige keer heeft hij uiteindelijk een litteken overgehouden. Het geluidje werd luider naarmate Neku verder liep. Uiteindelijk stond hij boven het geluid en hij sprong op de plaats waar het vandaan kwam zodat het beestje onder de grond een beetje duizelig werd. Daarna begon hij te graven en haalde de mol uit zijn gangetje. Neku nam wat happen van de mol toen hij plots iets achter hem hoorde bewegen.
open voor iedereen ^^
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 7:31 am
Luna hield het niet langer uit in het huisje waar zij en Ezio zich in verstoptte. Terwijl Ezio aan het slapen was is ze hun huis uitgeslopen en gaan rennen in de velden. Ze wist dat het gevaarlijk was maar ze moest gewoon rennen. Ineens drong een bekende geur haar neus binnen. Een vosachtige geur ze ging naar hem opzoek en vond haar broertje bij een mol. Neku! Hinnikte ze blij. Ze ging boven hem staan en gaf hem een lik op zijn kop. Luna was blij dat ze haar broertje gevonden had.
Onderwerp: Re: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 7:42 am
Voor dat Neku haar zag rook hij Luna, die geur die hij het eerst op de markt had geroken. Hij hoorde haar zijn nam hinniken en gaf hem toen een lik. ‘‘Luna, wat doe je hier!?’’ vroeg hij haar verbaasd. Hij dacht dat ze in de arena zat. Dit betekende waarschijnlijk dat ze er was uitgeraakt. Hij nam nog een hap van de mol en vroeg toen ‘‘Ben je uit de arena geraakt?’’ Neku had gehoord over hoe een meisje een griffioen had verslagen maar dat kon Luna toch niet zijn, misschien wel maar dat zou hij niet verwachten van Luna.
Luna
Onderwerp: Re: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 7:47 am
‘‘Luna, wat doe je hier!?’’ vroeg hij haar verbaasd. Even de muren van mijn huis ontvluchten. Zei ze met een geërgerde stem. Ze vond het zo vervelend dat ze niet meer vrij als mens of als eenhoorn kon rondrennen. Hij nam nog een hap van de mol en vroeg toen ‘‘Ben je uit de arena geraakt?’’ Luna lachtte. Hey het is niet omdat ik niet van vechten hou dat ik het niet kan. Ik heb een griffioen verslagen en Ezio heeft me vrij gekocht maar nu verstoppen we ons. Er is namelijk een meisje... Liliana ofzo die achter mij en Ezio aanzit. Luna veranderde in een mens en nam Neku op haa schoot. Maar red jij het een beetje? Hoe is het met ONZE ouders? Vroeg ze bezorgd.
Onderwerp: Re: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 7:58 am
Het was precies of Luna zijn gedachten kon lezen toen ze antwoord gaf ‘‘. Hey het is niet omdat ik niet van vechten hou dat ik het niet kan. Ik heb een griffioen verslagen en Ezio heeft me vrij gekocht maar nu verstoppen we ons. Er is namelijk een meisje... Liliana of zo die achter mij en Ezio aanzit.’’ Neku gromde bij de naam Liliana en keek even naar het litteken op zijn buik. Luna veranderde van vorm en nam Neku toen op haar schoot. Neku legde zich neer en zorgde ervoor dat hij Luna niet pijn deed met zijn klauwtjes. ‘‘Maar red jij het een beetje? Hoe is het met ONZE ouders?’’ Vroeg ze bezorgd. Neku keek een beetje verdrietig voor zich uit en zei toen ‘‘Die gaan kapot van bezorgdheid en verdriet. Ik kon het er niet meer aan dus ben ik maar wat gaan jagen om me af te leiden.’’
(ik neem aan dat je Neku als vos kan verstaan)
Luna
Onderwerp: Re: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 8:13 am
Neku legde zich neer en zorgde ervoor dat hij Luna niet pijn deed met zijn klauwtjes. Luna aaide hem over zijn rug. Neku keek een beetje verdrietig voor zich uit en zei toen ‘‘Die gaan kapot van bezorgdheid en verdriet. Ik kon het er niet meer aan dus ben ik maar wat gaan jagen om me af te leiden.’’ Luna liet even een traan ontsnappen. En ze keek toen naar Neku. "Wil je hen zeggen dat alles goed met mij gaat? En dat ze niet ongerust moeten zijn? Dat Ezio goed voor mij zorgt? En wil jij ook een beetje voor hen zorgen Neku?" Luna knuffelde hem en hield hem stevig vast ze had hem zo gemist.
Onderwerp: Re: Hunting for distraction zo apr 01, 2012 8:34 am
Er viel een traan op Neku zijn snuit en hij keek op. Luna zei ‘‘Wil je hen zeggen dat alles goed met mij gaat? En dat ze niet ongerust moeten zijn? Dat Ezio goed voor mij zorgt? En wil jij ook een beetje voor hen zorgen Neku?’’ waarna ze hem stevig knuffelde. Neku likte Luna troostend op haar neus en zei toen ‘‘Zou ik zeker doen Luna zodra ik terug ben. Maar hoe gaat het nu eigenlijk met jou, waar slaap je nu?’’ Hij keek haar verder vragend aan.
(niet echt veel inspiratie hier)
Luna
Onderwerp: Re: Hunting for distraction ma apr 02, 2012 12:10 am
Neku likte Luna troostend op haar neus en zei toen ‘‘Zou ik zeker doen Luna zodra ik terug ben. Maar hoe gaat het nu eigenlijk met jou, waar slaap je nu?’’ Hij keek haar verder vragend aan. Luna keek hem even aan. Ik woon nu in een huisje samen met Ezio. Ze zuchtte. "Hij heeft eigenlijk liever niet dat ik alleen ga rondrennen maar ik word gek als ik in dat huis moet blijven ik heb mijn vrijheid nodig." Ze keek Neku nu een beetje streng aan. "Neku beloof me dat je voorzichtig bent de blood hunters zijn nu extra opmerkzaam zorg dat ze jouw niet te pakken krijgen." Zei ze tegen haar jongere broertje ze maakte zich zorgen om hem ze wilde niet dat hij in de handen van blood hunters viel. "En kijk zeker uit voor een bruinharig meisje ze heeft nogal de pik op onze familie."
Onderwerp: Re: Hunting for distraction di apr 03, 2012 3:49 am
“Ik woon nu in een huisje samen met Ezio.” Zei ze waarna ze zuchtte. “Hij heeft eigenlijk liever niet dat ik alleen ga rondrennen maar ik word gek als ik in dat huis moet blijven ik heb mijn vrijheid nodig.” Luna keek hem nu wat streng aan. “Neku beloof me dat je voorzichtig bent de bloodhunters zijn nu extra opmerkzaam zorg dat ze jouw niet te pakken krijgen.” Neku keek nu gewoon voor zich uit, hij was niet van plan daar antwoord op te gaan geven. “En kijk zeker uit voor een bruinharig meisje ze heeft nogal de pik op onze familie.” Zei ze nog daarna. “Um, ja voor die zou ik zeker uitkijken Luna.”