Aantal berichten : 600 Gulden : 461 Registratiedatum : 23-06-12
Character sheet Name:: Ardella Moonus Age:: 16 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 3:38 am
. 'Je bedoelt Charlie, van Charles zullen we voorlopig niks meer horen of Satan heeft nog iets voor hem inpetto? Maar ik hoop het niet. zei Syrax en Ara knikte 'Ja die bedoel ik.' Zei ze met een glimlach en zag weer helemaal voor zich hoe die 2 mannen er uit zagen. 'Wie weet?' Zei ze zachtjes en liep naar de douche die heerlijk warm was. Ze genoot van de water stralen en na een tijdje te hebbe ngestaan er onder droogde ze zich af en gelukkig lagen er nog wat kleren van haar die ze aandeed en naar buiten kwam.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 6:14 am
Syrax voelde zich toch ook weer een beetje beter nu en grijnsde lichtjes bij haar woorden. Toen Sy zijn broek pakte om die straks weer aan te trekken na het doushen hoorde hij gegiechel van buiten af komen, maar trok zich er niks van aan en liep naar de doushe zodra Ardella eruit kwam en doushte zich even. Het was niet veel, maar wel lekker en droogte zich daarna snel nog even af en trok zijn broek weer aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 6:44 am
Ardella zag haar vader naar de douche te gaan en haalde diep adem en wierp even een blik op het drumstel, zou ze het vragen? Nee het zou niet respectvol tegen over Ed zijn! Ze zuchten en liep naar haar kamer en keek naar haar spiegelbeeld en volgde de lijnen van haar tatoeage. Het was zo raar en zo nieuw, zou Drake gelijk hebben gehad en dat het pijnlijk was als hij in haar hoofd zou komen om haar een bevel te geven. Ze schudde haar hoofd en plofte op haar bed en keek naar buiten, waar bleef Dark nou?
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 6:54 am
Syrax liep de doushe uit, maar zag Ara nergens? Hm misschien was ze naar buiten of op haar kamer? Syrax liep naar het drumstel dat in de kamer stond en streek er even met zijn vingers erover heen. Edana hielt zo te zien nog steeds van de muziek! Een kleine glimlach verscheen op zijn lippen. Hij had haar nooit de wens om muziek te spelen af genomen en dat zou hij ook nooit doen ook. Het was een deel van haar en dat accepteerde Syrax. Hij liep weer weg van het muziekintrument en hoorde haar woedende woorden weer door zijn hoofd gaan. Ja hij had Drake‘s liefje misbruikt voor hij Eda haf leren kennen, maar gelukkig was ze bij hem gebleven al had Sy nooit gebiecht dat hij de reden was waarom Drake zo naar zijn geliefde had moeten zoeken en zichzelf verwaarloost had. Syrax plofte op de bank neer en schudden zijn hoofd voor hij naar buiten keek en hoopte dat Edana weer snel thuis zou komen?
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 8:39 am
Ara zuchten en ging op haar bed liggen en pakte een boek die in de nachtkasje lag. Het was in demonen taal maar ze kende het onderhand een beetje en dit zou alleen maar een goede oefening zijn! Heel rustig begon ze alles te lezen, het was zwaar en met al die nieuwe tekens die ook wel iets anders konden betekenen leek het net eeuwen te duren! Ara zuchten en legde weer haar boekje op haar borst en keek naar de plafon. Ze moest steeds denken aan de voorstel van Drake, zou ze daar wel voor tijd hebben? Nu ze hun plan gingen uitwerken zou het vast lastig worden om met muziek bezig te zijn.
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 8:43 am
Het was lastig...Lastig om Diego over te halen om haar te helpen, maar hij wou iets van haar en hoewel ze normaal hier mee niet zo makkelijk mee akkoord ging en zeker nu Syrax terug was, stemde ze toch toe, vanavond moest ze maar even Syrax overslaan om Diego te vriend houden, maar nu liepen ze samen met de charmante Demon richting haar huis, ze had het gevoel dat alles wel voorbij was en dus ze terug konden. Edana deed de deur open en liet Diego naar binnen komen voor ze zelf naar binnen kwam, omdat ze jaren in de hell zat wist ze dat demonen niet graag op het terrein van hellhounden kwamen omdat ze zich wel is bedreigd voelde, maar Diego zag er nogal ontspannen bij. Ze keek naar Syrax en glimlachte, liep naar hem toe en kuste zijn mond teder voor ze zich terug trok 'Syrax, dat is Diego, Diego das mijn Syrax.' Zei ze met een grijns terwijl ze hun voorstelde.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 8:58 am
Eindelijk kwam ze terug, maar wie was die rare snuiter? Maar goed. Nadat Delia hem teder kuste kuste Syrax terug en ging staan. Diego? Hm, Sy knikte vriendelijk naar de demon die er niet verkeert uit zag. 'Aangenaam Diego.' zei Syrax en legde zijn arm uit gewoonte om Eda‘s middel.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 9:11 am
Edana ging naast hem staan en keek naar Diego, 'Aangenaam Diego.' zei Syrax en legde zijn arm uit gewoonte om Eda‘s middel. 'Diego is hier om Ara aan te passen met haar uiterlijk!' Legde ze tegen Syrax uit en zag Ara naar buiten komen en keek naar haar 'Kom maar hier Ara, hij is hier voor jou.' Zei ze rustig en keek naar Diego en toen naar Syrax 'we kunnen beter gaan zitten.' Zei ze en plofte op de bank.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 9:18 am
Ara hoorde dat iemand binnen kwam en kwam nieuwsgierig kijken naar buiten en zag een of ander raar gozer. 'Kom maar hier Ara, hij is hier voor jou.' Zei Edana en Ara liep voorzichtig naar voren en zag hoe Diego haar vriendelijk aankeek. 'Ga maar op de grond liggen.' Zei hij rustig en Ara knikte en ging liggen, ze hoorde verschillende spreuken en al gauw voelde ze slaap over haar heen vallen. Diego paste met gemak haar lichaam aan, haar borsten werden iets groter en aantrekkelijker en ze kreeg een beter ichtbaar tail. Haar haar werd rood. Diego zuchten toen het klaar was 'Ik heb het raad rood gedaan omdat ze dan vaak het meest pittigs zijn.' Zei hij met een grijns en keek vooral naar Eda dan naar Syrax.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 10:34 am
Syrax ging naast Eda zitten e keek rustig toe. Het was zo gemakkelijk om te zien, maar het was vat niet zo gemakkelijk? Misschien als Eda het lief vragen zou, zou deze zijn gezicht wat kunnen veranderen? Want Syrax had geen zin om elke dag aan zijn vader herinert te worden!!! ‘Eda, zou je ook kunnen vragen hier wat aa te doen? Ik ben het zat om met Charles vergeleken te worden. Ik zou liever op Dregoe willen lijken?‘ fluisterde Syrax net hoorbaar tegen Eda en wachten rustig af.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 10:53 am
‘Eda, zou je ook kunnen vragen hier wat aa te doen? Ik ben het zat om met Charles vergeleken te worden. Ik zou liever op Dregoe willen lijken?‘ fluisterde Syrax net hoorbaar tegen Eda en wachten rustig af. Edana keek naar hem en knikte, dat zou extra kosten maar ze deed het graag voor Syrax 'Ik vraag het zo wel.''
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 11:04 am
Syrax was blij dat ze het vragen zou en hij kuste haar zachtjes. ‘Ik bof echt maar met jouw!‘ zei hij zacht en streelde haar kaak even en keek weer naar Ardella en Diego.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! vr apr 05, 2013 10:56 pm
Ze voelde een zachte kus en kuste hem net zo zachtjes terug. ‘Ik bof echt maar met jouw!‘ zei hij zacht en streelde haar kaak even en keek weer naar Ardella en Diego. Eda glimlachte lichtjes en legde haar hoofd op zijn schouder en knikte 'onthou dat maar.' Zei ze zachtjes en zag hoe Diego klaar was en naar haar keek 'Ze zou een tijdje slapen,' Zei hij zachtjes en Eda hoorde dat iemand via de deur naar binnen kwam en al gauw zag ze Dark te voorschijn komen Hij zag Ara liggen 'Ik breng haar wel naar haar bed.' Zei hij voorzichtig en tilde haar net zo op en bracht naar haar kamer. Eda stond op en liep naar Diego toe 'Ik had dan nog een verzoek.' Zei ze rustig e zag dat Diego van haar naar Syrax keek. 'Extra opdracht betekend ook extra betaling.' Zei hij kalm en keek naar haar en Eda knikte geërgerd 'Ik weet het,' Zei ze en Diego knikte en liep naar Syrax 'Zo hoe wil jij tegenwoordig uitzien?' Zei hij met een lichte uitdagende grijns en luisterde naar zijn uitleg voor hij zijn handen op de slapen van Syrax drukte en spreuken begon uit te spreken.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 12:14 am
Syrax glimlachte bij haar woorden. ‘Dat weet ik.‘ zei Sy en zag Dark binnen komen die hun dochter naar haar kamer bracht. Eda stond op en vroeg Diego naar wat Syrax har gevraagd had. Ergens snapte hij meteen wat deze demon wilde, maar als het hielp en hij van Syrax geen permanente clown zou maken vond Sy het niet zo erg als Eda er zelf ook mee instemde tenminste. De demon kwam naar hem toe en vroeg naar hoe Syx eruit wilde zien. Sy gaf een incriptie van hoe Dregoe eruit gezien had en voelde de handen van Diego tegen zijn lapen. Dezelfde spreuken werden bij hem gebruikt als bij Ara, maar hoewel hij niet moe was viel Syrax toch in slaap. Het was een prettige diepe slaap waarbij zijn lichaam volledig ontspannen was. Syrax droom dat hij Edana weer bij zich had op aarde. Het was fijn, heel fijn!
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 12:23 am
Edana zag hoe Syrax in slaap viel en ze kek toe hoe zijn gezicht veranderde, ze zou zijn gezicht echt missen! Toen ook Diego met Syrax klaar was keek ze toe hoe hij omdraaide, hij was duidelijk moe en dat begreep ze goed want het was ook niet zo makkelijk om een uiterlijk et verander. Ze liep op hem af en streelde zijn gezicht. Diego nam haar in zijn armen en keek haar hebberig aan. Ze glimlachte lichtjes 'Je hebt het goed gedaan en verdiend ook wel een beloning. ' Zei ze zachtjes en voelde hoe hij naar haar toe boog om haar te kussen in haar nek. 'Niet hier, kom we gaan naar jou huis.' Zei ze zachtjes en maakte zich los van hem en schreef een briefje aan Syrax als die wakker zou worden, want hij hoefde alleen zijn gezicht te veranderen wat betekende dat hij niet lang zal moeten slapen! Daarna liep ze kalm met Diego mee naar buiten naar de andere kant van de stad waar de meeste demonen leefde.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 1:02 am
Syrax voelde zich doezelig toen hij wakker werd. Het zoemde nog na die mompelende woorden van Diego, maar bij tijd zakte het weg en opende hij zijn ogen. Dregoe had zijn leven gegeven voor de vrijheid van alle shifters, net als zijn zoon Will, hun dochter en zijn moeder Hester sue en nu was het zijn beurt. Syrax opende zijn ogen en voelde zich een beetje draaierig. Het was best even wennen, maar oen Syrax het briefje van Eda zag liggen en hij omhoog wilde komen werd zjn maag opstandig en wilde alle maagsappen naar buiten werken! Zo snel als hij kon zwalkte Sy richtibg de badkamer en braakte boven de wc potEven bleef hij zo hangen wat was er mis? Sy veegde zijn mond schoon en liep naar de spiegel en zag dat zijn uiterlijk verandert was. Een lichte glimlach verscheennop zijn lippen en hij merkte ook nog iets nieuws op? Zijn heldere blauwe ogen... Ze ze waren rood geworden!!!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 1:18 am
Ze sliep heerlijk! Haar licham ontspande zich en ze bleef maar slapen. Ze voelde wel ergens in de verte dat ze werd opgetild maar bestede daar geen aandacht. Ze genoot van het warme gevoel in haar binnenste en na een paar uur stevige slaap begon ze langzaam wakker te worden. Haar hoofd was licht en ze knipperde paar keer met haar ogen tegen het velle licht. 'Ben je eindelijk wakker schoonheid?' vroeg Dark zachtjes en stond op. Ara knikte en werkte zich overeind. Alles duizelde even maar hield al gauw op. Ze zag Dat Dark haar goed bekeek en ze vroeg zich af waarom. Hij hielp haar overeind en ze liep met wankelende passen naar de spiegel. Eerst begreep ze niet wie ze zag in de spiegel. De meid voorhaar had rood, oranje haar. een zachte gezicht en 2 heldergroene ogen. Ze keek verder naar beneden en ontdekte dat haar figuur ook niet slecht uitzag. Ze slikte en streek haar hand door haar golvende orangje haar. Ze liep rustig uit haar kamer en bleef verstijfd staan toen ze een man in de kamer zag...Ze keek met grote ogen naar hem..
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 3:54 am
Het duizelige gevoel was gelukkig gezakt, maar zijn oog kleur zat hem lichtjes dwars. Sy4ax was trots op zijn prachtige hel blauwe ogen geweest! Nu waren ze zo comis van kleur? Alsof je naar lava keek. De iris van zijn ogen veranderde steeds van kleur alsof het pulseerde? Van veraf leek het alsof je naar twee kleine vlammetjes keek. Hoedichterbij je kwam des te erger je in die ogen verdronk!!! Syrax schudden zijn hoofd. Hij had een ander gezicht gewillen niet andere ogen? Voetstappen maakte dat Sy in de richting van een prachtige jonge vrouw keek. Hij wist dat het Ardella was, maar zij herkende hem vast niet... 'Het is fijn dat je weer wakker bent.' zei Syrax rustig en knikte goedkeurend naar haar.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 4:01 am
Ara zag hoe de jongen zich omdraaide en ze keek naar zijn 2 rode vlammen van ogen. Ze slikte en probeerde logisch te denken...Er kon hier niemand anders zijn dan haar vader en Dark en misschien haar moeder met die gast, maar die gast zag er duidelijk anders uit. En van haar meoder was er ook een spoor te bekennen. 'Het is fijn dat je weer wakker bent.' zei Syrax rustig en knikte goedkeurend naar haar. Ara knikte twijvelend 'Ja erg fijn pa...' Zei ze zachtjes en bleef in zijn ogen kijken. Ze kon nergens kijken als of ze daar gevangen zat. Dark kwma er ook bij en glimlachte lichtjes 'Nieuw Look Syrax?' vroeg hij met een grijns en sloeg een arm om Ara's middel.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 4:22 am
Syrax zag duidelijk dat Ardella niet wist wie hij was en glimlachte vriendelijk. Toen Dark hem ook begroeten verscheen er een grijns op zijn lippen. ‘Ja ik was al jaren opzoek naar iemand die me van mijn gelijkenis met Charles kon af helpen en die had ik vandaag gevonden. Al had hij mijn ogen niet hoeven te veranderen?‘ zei Syrax en schudden lichtjes zijn hoofd.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 4:50 am
‘Ja ik was al jaren opzoek naar iemand die me van mijn gelijkenis met Charles kon af helpen en die had ik vandaag gevonden. Al had hij mijn ogen niet hoeven te veranderen?‘ zei Syrax en schudden lichtjes zijn hoofd. Dark grijnsde terug en haalde zijn schouders op 'Wat had jij dan verwacht? Je bent geholpen door een demon, iedereen heeft zo zijn eigen kenmerken en Diego doet altijd wel iets met je ogen, soort van handtekening zetten, kijk naar maar Ara, haar ogen zijn dan wel groen maar ze leven wel. ' Zei hij met een grijns en keek van uit zijn ooghoek naar Ara die nog steeds halfslaperig was.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 5:58 am
Syrax knikte. Razor had ook een soort kenmerk van Eva gehad toen, maar zijn prachtige ogen? Ardella leek ook nog half te slapen, net zoals hij in het begin had gedaan. Hij glimlachte vriendelijk en liep naar hun toe. ‘En hoe voel jij je?‘ vroeg Syrax en keek Ara aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 6:22 am
Ara merkte hoe har vader naar haar toe kwam en knipperde een paar keer met haar ogen. ‘En hoe voel jij je?‘ vroeg Syrax en keek Ara aan. Ara haalde haar schouders op 'Slaperig en nog lichtjes duizelig.' Zei ze en gaapte even en Dark grinnikte 'Das logisch, je hele lichaam heeft de verandering meegemaakt en daardoor ben je nog niet 100% wakker.' Zei hij rustig en streelde haar haar en keek toen naar Syrax 'En wat denk je, zal Charlie er op vallen?' vroeg hij met een grijns.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 6:53 am
Syrax knikte bij Ardella‘s woorden. Het zou voor haar ook een grotere ingreep te zijn geweest dan voor hem. ‘Je moet gewoon rustig aan doen.‘ zei hij en wees richting de bank.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! za apr 06, 2013 7:39 am
‘Je moet gewoon rustig aan doen.‘ zei hij en wees richting de bank. Ardella knikte en liep rustig naar de bank waar ze op plofte en naar haar vader keek, het was zo raar om hem zo te zien! Het was zo anders en ze was er zo niet aan gewend! Ze bleef haar vaders gezicht bewonderen 'je bent zo anders.' Zei ze zachtjes.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!