Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyma maa 04, 2013 1:01 pm

Syrax at verder in stilte en luisterde naar wat Ara en Dark verder te bespreken hadden. Dark was een goeie demon voor zijn dochter, maar hij wist nog niet dat hij haar huisdier eas geworden? Toen Dark zich tot Evy richten glimlachte Sy even. "Mijn shift is een belgaardetijger. Mijnvgaven is telekinese, maar mijn grootste angst ga ik jouw mooi niet verklappen!" zei Evy rustig, maar fel op het einde wat aangaf dat e ook niks over haar verleden kwijt wilde. Het was te pijnlijk om het daarover met een jongen of msn ermee te bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella

Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyma maa 04, 2013 7:26 pm

Toen Dark zich tot Evy richten glimlachte Sy even. "Mijn shift is een belgaardetijger. Mijnvgaven is telekinese, maar mijn grootste angst ga ik jouw mooi niet verklappen!" zei Evy rustig, maar fel op het einde wat aangaf dat e ook niks over haar verleden kwijt wilde. Dark keek haar even aan 'spel breekster.' Zei hij zachtjes tegen Ara die grinnikte en haalde haar schouders op. 'Iedereen heeft zo zijn geheimen, hé dark.' Zei ze plagend en richte haar aandacht weer op het eten.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydi maa 05, 2013 4:29 am

Ja daar had Ardella gelijk in, maar zo ver Syrax wist had hij geen enkel geheim, want iedereen bij de WOF wist dat hij de koning doden wilde, zijn bloed eigen vader, maar goed voor zo ver hij een vader figuur aanwijzen zou, zou het toch Etricus worden. Na het eten schoof Syrax zijn bord iets van zich af. Hij was nog steeds bezig met plannen maken om Charles uit het ksteel te krijgen en hem in een hinderlaag te lokken. Eerst wilde hij dat zijn vader lijden zou! Syrax had genoeg gif van een Poisen blood shifer in een spuit zitten die hij zijn vader toe dienen zou. Daarmee zou zijneerst in een shifter veranderen. Zodat hij hetzelfde mee maken zou als elke andere shifter!!!!
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydi maa 05, 2013 4:37 am

Toen haar eten eidnelijk binnen was schoof ze iets van haar af enzaghoe Dark de latste stukje naar binnen werkte terwijl hijnaar haar vader keek hoe hij verdiept was in gedachten. Toen schoot er blijkbaar iets in zijn hoofd en hij haalde iets uit zijn zak en schoof het naar haar vader 'dit moest ik je geven van Edana.' Zei hij kalm, Ara kon alleen een medalion zien maar binnen was een klein schilderij van Edana en Syrax getekend en er was een zwarte haarlok er in zodat hij haar makkelijker kon oproepen..
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydi maa 05, 2013 9:40 am

Syrax grijnsde lichtjes toen hij van Dark het medalion aan pakte. Eda was toch z‘n Schat! Ze dacht ook aan alles!!! ‘Dank je, ze heeft ook overal een antwoord op. zei Syrax en deed het medalion om. Evy zei er niks over en glimlachte zachtjes. Syrax voelde dat Eda nu dichterbij was dan voor hij het hangertje had gekregen.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydi maa 05, 2013 9:47 am

‘Dank je, ze heeft ook overal een antwoord op. zei Syrax en deed het medalion om. Ara keek naar haar vader die duidelijk gelukkig was, ze was blij dat hij zo gelukkig deed en stond zelf op en Dark volgde haar voorbeeld 'We hebben straks toch geen plannen?' Dat vroeg ze eerder aan Evy dan aan haar vader, ze wou dolgraag met Dark even trainen en misschien als de jongens weer zagen dat Dark er bij was, dan zouden ze ophoudne met haar aandacht trekken, er liep een rilling door haar heen terwijl ze aandacht.

(zullen we egwoon van die middeleeuwse manieren leren? Zo als dat een vrouw vrouwen kleding hoort te dragen en dat ze eigenlijk een man niet hoort tegen te spreken enzo? Als je tenminste niks in je gedachten had gehad?)
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 3:22 am

Ardella wilde vast alleen zijn met Dark, maar hoe eerder hoe beter het voor hsar was om te beginnen mdt haar training met Evy. Syrax stond op om de afwas bij elkaar te pakken en naar de keuken te brengen. ‘Hetcis beter dat je meteen begint jonge dame.‘ zei hij en Evy knikte voor ze op stond. "Ik heb nog wel het een en ander in mijn huisje liggen dus is het beter daar even heen te gsan." zei Evy en liep alvast naar de voordeur. Syrax begon aan de afwas en wist dat het voor zijn dochter nogal wennen zjn zou, want hij had hetver ooit met Edana over gehad hoe je het beste tegenover Big Daddy kon gedragen en zo was hij erachter gekomen dat die nogal van de oude stempel was en zeker voor de vrouwen zich vrouwelijk moesten gedragen in zijn nabijheid. Dus een jurk aan en pas sprekrn of het geen ten toon stellen als ernaar gevraagd werd. Evy hoopte maar dat Ara haar volgen zou?
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 4:39 am

Ara zag hoe haar vader opstond en borden akte om die af te wassen. ‘Hetcis beter dat je meteen begint jonge dame.‘ zei hij en Evy knikte voor ze op stond. "Ik heb nog wel het een en ander in mijn huisje liggen dus is het beter daar even heen te gsan." zei Evy en liep alvast naar de voordeur. Ara zuchten geergerd en liep achter Evy aan, als het zo nodig moest dan deed ze het wel, maar echt veel zin had ze er niet. Dark stote haar aan 'nIet treurig zijn, Als je eenmaal in de hell bent laat ik je de beste uitgangplekken zien!' Zei hij zachtjes en ze glimlachte voor ze achter Evy aan kwam. Gelukkig ging Dark eme en hij zou haar vast helpen om haar stemming niet helemaal te laten zinken.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 7:07 am

Evy liep naar haar huisje twee blokken verder en opende haar voordeur. Binnen was het vele malen meer ingericht door een vrouw dan door een man zoals bij Syrax huis. Er hingen vooral veel kleding uitgestalt over stoelen, banken en aan de kastdeuren zodat de jurken mooi in de plooi vielen. ‘Okay we beginnen eerst met je kleding. Zoek maar een mooie jurk uit.‘ zei Evy en bleef rustig op Ara‘s keuze staan wachten.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 7:11 am

Binnen was het dood eng, overal waar ze keek zag ze kleding, overal kleding en jurken. Ze wou zich meteen omdraaien en wegrennen, terug naar een veilig huis waar niet overal kleding hing....Kon je eigenlijk hier ergens een broek vinden? Ara keek naar de kleren op zoek naar een broek. ‘Okay we beginnen eerst met je kleding. Zoek maar een mooie jurk uit.‘ zei Evy en bleef rustig op Ara‘s keuze staan wachten. Dark ging meteen kijken maar Ardella keek met grote ogen naar Evy 'geen denken aan! Ik vind het al erg genoeg dat jongens naar mij kijken in een broek! En trouwens, in een jurk vecht je neit zo gemakkelijk.' Zei ze protesterend! Nee hier had ze absoluut geen zin in. Dark in tussen tijd was aan het kijken wat haar leuk zal staan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 7:12 am

Evy liep naar haar huisje twee blokken verder en opende haar voordeur. Binnen was het vele malen meer ingericht door een vrouw dan door een man zoals bij Syrax huis. Er hingen vooral veel kleding uitgestalt over stoelen, banken en aan de kastdeuren zodat de jurken mooi in de plooi vielen. ‘Okay we beginnen eerst met je kleding. Zoek maar een mooie jurk uit.‘ zei Evy en bleef rustig op Ara‘s keuze staan wachten.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 7:18 am

Binnen was het dood eng, overal waar ze keek zag ze kleding, overal kleding en jurken. Ze wou zich meteen omdraaien en wegrennen, terug naar een veilig huis waar niet overal kleding hing....Kon je eigenlijk hier ergens een broek vinden? Ara keek naar de kleren op zoek naar een broek. ‘Okay we beginnen eerst met je kleding. Zoek maar een mooie jurk uit.‘ zei Evy en bleef rustig op Ara‘s keuze staan wachten. Dark ging meteen kijken maar Ardella keek met grote ogen naar Evy 'geen denken aan! Ik vind het al erg genoeg dat jongens naar mij kijken in een broek! En trouwens, in een jurk vecht je neit zo gemakkelijk.' Zei ze protesterend! Nee hier had ze absoluut geen zin in. Dark in tussen tijd was aan het kijken wat haar leuk zal staan.

je hebt dubbel geschreven xD
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 9:34 am

(Sorry.) XP

Binnen was het dood eng, overal waar ze keek zag ze kleding, overal kleding en jurken. Ze wou zich meteen omdraaien en wegrennen, terug naar een veilig huis waar niet overal kleding hing....Kon je eigenlijk hier ergens een broek vinden? Ara keek naar de kleren op zoek naar een broek. Dark ging meteen kijken maar Ardella keek met grote ogen naar Evy 'geen denken aan! Ik vind het al erg genoeg dat jongens naar mij kijken in een broek! En trouwens, in een jurk vecht je neit zo gemakkelijk.' Zei ze protesterend! Nee hier had ze absoluut geen zin in. Dark in tussen tijd was aan het kijken wat haar leuk zal staan. Natuurlijk deed ze moeilijk! Evy sloeg haar armen over elkaar en tikte in een snel ritme op de vloer. 'Als je straks niet af wilt gaan als een gieter zul je toch wel moeten lieverd?' zei Evy en keek haar nu streng aan. Syrax had het zeker moeilijk om deze dame onder de duim te houden? 'Het is gebruikelijk om bij heren die hoger staan dan wij zo gekleed te gaan en niet met hen gaan vechten! Maar ook in een jurk kun je prima vechten zoplang ze maar op knie hoogte zijn. Al kan ik je beter aanbevelen een jurk te nemen die voor deze gelegenheid juist langer en mooier is.' voegde Evy eraan toe en zag hoe Dark tussen de jurken door liep.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 9:47 am

Ooh fijn, gign die vrouw soms ook nog haar moeder uithangen? Okee ze had dan nooit een moeder gehadmaar vaak genoeg gezien hoe ze zo met hun voet tikte wanneer ze boos of geergerd raakten. Tja jonegns waren ook niet de makkelijkste. 'Als je straks niet af wilt gaan als een gieter zul je toch wel moeten lieverd?' zei Evy en keek haar nu streng aan. Ara snoof en sloeg haar armen ook over elkaar. 'Het is gebruikelijk om bij heren die hoger staan dan wij zo gekleed te gaan en niet met hen gaan vechten! Maar ook in een jurk kun je prima vechten zoplang ze maar op knie hoogte zijn. Al kan ik je beter aanbevelen een jurk te nemen die voor deze gelegenheid juist langer en mooier is.' voegde Evy eraan toe, Ara snoof en wou net antwoorden toen Dark weer aankwam met een jurk ' Ach kom Ara, je was altijd zo schattig in een jurk toen je klein was! Zeker die leuke rode met bloementjes die je aanhad toen we verstoppetje gingen spelen.' Zei Dark lachen en nu keek Ara hem woedend aan en zag dat hij een zwarte jurk met goude versieringen voor haar neus hield. Je zag duidelijk aarzeling in haar blik terwijl ze naar Dark keek en toen naar het jurk....Misschien zou het niet erg zijn voor 1 keer? Stiekem was Dark hier ook om haar voor te bereiden maar dat hoefde deze dames niet te weten. 'Kom hier met dat ding.' Zei ze chagarijnig en liep gauw naar een ander kamer waar ze haar kleren uittrok en de jurk soepel aandeed en weer te voorschijn kwam. Dark knitke goedkeurend en liep achter haar en trok de touwtjes strakker zodat alles goed vast zat 'Ik snap niet hoezo je zo een ding wil dragen' mopperde ze klagend.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptywo maa 06, 2013 10:38 pm

Okay hier kon Evy dus zeer slecht tegen! Het was dat Syrax wist dat ze ooit aan het hof van de koning had gedient tot deze erachter kwam dat ze een shifter was en haar na een uitspatting van Evy naar de arena gestuurt. Eindelijk nam Ardella toch een elegante jurk die Dark haar voor hielt en kleden zich om. Evy glimlachte zacht. Ardella was een plaatje in deze jurk! Nu alleen haar haar nog mooi opmaken en haar wangen een lichte dons van roese en ze was helemaal af. 'Je bent prachtig in deze jurk Ardella, ik vind dat je vriend een goede smaak heeft. Het zit je als gegoten!' zei Evy en kwam wat dichterbij. 'Okay nu leren we hoe je moet lopen. Hou dit op je hoofd en loop door de kamer.' zei ze en pakte een boek uit de kast die ze plat op Ara's hoofd legde. Daarna hing ze alle kleding in de kast, maar liet Ara's kleding in de aangrenzende kamer liggen.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydo maa 07, 2013 5:43 am

Ooh fijn, Evy glimlachte naar haar toen ze in de jurk naar buiten kwam. . 'Je bent prachtig in deze jurk Ardella, ik vind dat je vriend een goede smaak heeft. Het zit je als gegoten!' zei Evy en kwam wat dichterbij. 'Okay nu leren we hoe je moet lopen. Hou dit op je hoofd en loop door de kamer.' zei ze en pakte een boek uit de kast die ze plat op Ara's hoofd legde. Dark grijnsde bij Evy's woorden en haar compliment en maakte een kleine buiging. 'Het is dat ik jaren daar heb moeten verblijven.' Zei hij. Ara keek emt grote ogen naar evy, haar evenwicht kon ze prima houden. Ze liep elke dag over takke ndie nog dunner waren. Ara ging recht staan en keek omhog terwijl ze begon te lopen, ze zette de eerste stap en het boek viel naar beneden. Ara gromde 'Dit is toch niet mogelijk?! Als ik een plat hoofd had dan ja! maar die van mij is jammer genoeg bol.' Zei ze sacrastisch en keek Evy vernietigend aan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydo maa 07, 2013 10:26 am

Ooh fijn, Evy glimlachte naar haar toen ze in de jurk naar buiten kwam. Dark grijnsde bij Evy's woorden en haar compliment en maakte een kleine buiging. 'Het is dat ik jaren daar heb moeten verblijven.' Zei hij. Ara keek emt grote ogen naar evy, haar evenwicht kon ze prima houden. Ze liep elke dag over takke ndie nog dunner waren. Ara ging recht staan en keek omhog terwijl ze begon te lopen, ze zette de eerste stap en het boek viel naar beneden. Ara gromde 'Dit is toch niet mogelijk?! Als ik een plat hoofd had dan ja! maar die van mij is jammer genoeg bol.' Zei ze sacrastisch en keek Evy vernietigend aan. Evy glimlachte naar Dark en pakte drie boeken erbij en legde die op haar eigen hoofd waarna ze een rondje door de kamer liep zonder er ook maar eentje te laten vallen. [b]’Zo hoort het en zo moeilijk is het niet. Je wilt je hoofd t veel naar achteren leggen gewoon recht vooruit kijken en voel hoe het boek zijn balans verlies dan kun je die opvangen oor lichtjes je hoofd de andere kant op te bewegen.’[/b/] zei Evy en legde het boek weer op Ara’s hoofd.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydo maa 07, 2013 10:31 am

Kijk, dit was wat ze wou. Dat Evy het voordeed. Ze zag hoe ze 3 boeken pakte en op ahar hoofd legde en er mee liep. Ara prente het in haar hoofd. ’Zo hoort het en zo moeilijk is het niet. Je wilt je hoofd t veel naar achteren leggen gewoon recht vooruit kijken en voel hoe het boek zijn balans verlies dan kun je die opvangen oor lichtjes je hoofd de andere kant op te bewegen.’[/b/] zei Evy en legde het boek weer op Ara’s hoofd. Ara snoof en ging recht staan en liep er mee wat rond terwijl het niet af viel. Ze grijnsde naar Evy, handig als mensen het altijd voor gingen doen! Maar toen kreeg ze een tik op haar hoofd van Dark en het boek viel. 'Niet vals spelen!' Zei hij streng, Dark kende haar gewoon veel te goed! ara gromde en moppelde wat verwensingen toe.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydo maa 07, 2013 11:14 am

Kijk, dit was wat ze wou. Dat Evy het voordeed. Ze zag hoe ze 3 boeken pakte en op ahar hoofd legde en er mee liep. Ara prente het in haar hoofd. Ara snoof en ging recht staan en liep er mee wat rond terwijl het niet af viel. Ze grijnsde naar Evy, handig als mensen het altijd voor gingen doen! Maar toen kreeg ze een tik op haar hoofd van Dark en het boek viel. 'Niet vals spelen!' Zei hij streng, Dark kende haar gewoon veel te goed! ara gromde en moppelde wat verwensingen toe. Goed ze wist dat Ardella immitatie had als gaven, maar ze moest zachtjes grinniken bij wat Dark deed.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptydo maa 07, 2013 6:21 pm

Ardeella hoorde hoe Evy grinnikte en keek haar woedend aan en legde weer een boek op haar hoofd, ze had weer de neiging om haar gave te gebruiken maar zag van uit haar ooghoeken dat Dark haar streng aan keek, Ze zuchten en zette voorzichtig een paar stappen terwijl ze goed er op lette dat de boek er niet af viel. Mens wat was dit nog moeilijk!
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyvr maa 08, 2013 3:48 am

Ondertussen was Syrax klaar met de afwas en besloot om de plannen te herzien die hij voor zijn vaders val had gemaakt. Soms verandede het aan de bewaking nogal!

Evy bekeek Ardella‘s vorderingen, maar het ging al steeds beter al had ze zo nu en dan nog wat moeite.

[Flut!]

Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyvr maa 08, 2013 4:31 am

Het was echt vreselijk moeilijk! Ara probeerde zo rustig mogelijk te doen en ze had geluk dat ze lenig was en bij Ed moest je ook elegant zijn en je rug goed recht houden! Uiteindelijk zuchten ze en pakte het boek. Ze voelde zich moe en keek naar Dark die goedkeurend knikte en naar haar toe kwam en zijn arm om haar middel sloeg 'Ik ben trots op je!' Zei hij zachtjes en Ara keek hem met een kleine glimlach aan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyvr maa 08, 2013 5:27 am

‘Je gaat de goede kant op Ara, maar voor vandaag hebben we hier op genoeg getraint. Je vader zal het avond eten wel al klaar hebben zodat we verder kunnen gaan met tafelmanieren. Je weet nooit of je ze daar nodig hebben zal, dus een beetje meer kennis is nooit weg. Maar trek je gewone kleding maar aan als je wilt.‘ zei Evy en legde de boeken weer op hun plek.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyvr maa 08, 2013 5:33 am

‘Je gaat de goede kant op Ara, maar voor vandaag hebben we hier op genoeg getraint. Je vader zal het avond eten wel al klaar hebben zodat we verder kunnen gaan met tafelmanieren. Je weet nooit of je ze daar nodig hebben zal, dus een beetje meer kennis is nooit weg. Maar trek je gewone kleding maar aan als je wilt.‘ zei Evy Toen Evy zich omdraaide stak Ara haar tong naar haar uit en liep terug naar de kamer waar ze gauw haar kleren aan deed die ze gewend was. Het voelde zo goed om vertrouwde stof weer om haar heen te hebben. Vandaag zou ze zeker zonder benen slapen. Ze kwam de kamer weer terug en zag Dark ongeduldig wachten. Ze grijnsde onschuldig naar hem en keek naar Evy 'Zullen we gaan?' vroeg ze rustig.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Emptyvr maa 08, 2013 8:20 am

Evy wist dat Ara haar niet mocht, maar ze was hier ook niet voor haar plezier... nou ja niet voor Ardella, maar ze joeg min of meer op Syrax. Ze vond hem er geweldig uit zien en genoot van zijn gespierde lijf die ze nu van heel dichtbij had mogen ervaren! Dark leek ongeduldig te worden, maar Evy wist ook dat de meeste vrouwen vooral van Ara‘s en haar eigen leeftijd dat ze zich graag optutten al had Evy nog geen Makeup bij Ardella gezien gehad... Evy knikte toen Ara klaar was en ontschuldig glimlachte. ‘Ik ben al zo ver.‘ zei Evy en liep haar huis uit en richting het huisje van Syrax en Ardella.

Onderwijl was Syrax bijna vergeten het avond eten klasr te maken omdat hij zo druk was met de plannen, maar hij zetten het warme eten toch nog optijd op tafel voor iemand de deur openfe...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 11 Empty

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!
Terug naar boven 
Pagina 11 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 32  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: