Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 05, 2012 9:51 am
Eda grinnikte 'de hell is neit bijzonder, het enige wat leuk daar is is de lave waterval war je zo leuk van af kunt surfen maar dat is ook alles, verder is daar het zelfde, lege landschappen en vuur, overal vuur.' Zei ze zuchtend en keek rond, ze was op haar hoede 'EN hier kun je zoveel zien, je hebt de zee, de tropen en dit enge eiland, ik weet zeker dat alles groot is.' Zei Eda verlangend en er schoot iets in haar hoofd, een groot idee, ze pakte Syrax pols en draaide zijn lichaam om zodat ze hem recht aan keek, haar ogen twinkelde van plezier 'Zullen wij, samen de wereld verkennen? Samen gaan reizen?' Stelde ze verlangend voor. Syrax keek haar verrast aan, maar zag de verlangende twinkeling in haar ogen. Hij zocht haar gezicht af, maar snapte niet wat ze nu ineens had. Eda zou de band toch niet achter willen laten? Dat had ze erder toen hij net van het kasteel was weg gegaan met haar te redden wilde ze de band ook niet verlaten? 'Maar de band dan... Voor een paar jaar geleden terug wilde je ze niet verlaten toen ik je mee naar buiten Doole vroeg?' zei Syrax en pakte haar om haar middel vast door zijn armen om haar heen te slaan. Syrax wist niet wat ze allemaal wilde, maar hij zou haar volgen tot het einde van de wereld! 'Maar ik zal graag met jouw de wereld willen verkennen. Samen jij en ik!' zei Sy zachtjes en veegde zachtjes met zijn neus tegen die an haar aan. Sy wist niet wat ze buiten Doole allemaal tegen zouden komen en hij zou zijn familie oorlopig dan ook niet meer zien, maar samen zijn met zijn geliefde? Daar deed hij alles voor!!!
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 05, 2012 9:56 am
Maar de band dan... Voor een paar jaar geleden terug wilde je ze niet verlaten toen ik je mee naar buiten Doole vroeg?' zei Syrax en pakte haar om haar middel vast door zijn armen om haar heen te slaan. Syrax wist niet wat ze allemaal wilde, maar hij zou haar volgen tot het einde van de wereld! 'Maar ik zal graag met jouw de wereld willen verkennen. Samen jij en ik!' zei Sy zachtjes en veegde zachtjes met zijn neus tegen die an haar aan. ze genoot er zo erg van om dicht bij hem te zijn maar ja, daar was de band dan, wat meost ze met hun beginnen? ze was boos op drake maar de band kon ze lastig verlaten 'Missschien begrijpt Drake mij, ik word over een paar dagen 1000 wat in jullie leeftijd 18 is en dat betekend dat ik volwassen is, plus hij heeft nog iets te goed door zijn actie...maar de grote vraag is of jij mee wilt, of jij bereid bent om je familie hier achter te laten om met mij te reizen en de wereld te verkennen?' Haar stem was vol emoties em zo waren haar ogen, ze wou dol graag alleen met Sy gaan reizen, met hem samen.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 05, 2012 10:12 am
ze genoot er zo erg van om dicht bij hem te zijn maar ja, daar was de band dan, wat meost ze met hun beginnen? ze was boos op drake maar de band kon ze lastig verlaten 'Missschien begrijpt Drake mij, ik word over een paar dagen 1000 wat in jullie leeftijd 18 is en dat betekend dat ik volwassen is, plus hij heeft nog iets te goed door zijn actie...maar de grote vraag is of jij mee wilt, of jij bereid bent om je familie hier achter te laten om met mij te reizen en de wereld te verkennen?' Haar stem was vol emoties em zo waren haar ogen, ze wou dol graag alleen met Sy gaan reizen, met hem samen. 'Tja DRake die heeft het wel aker lastig gehad. Iet s dat ik je nog ben vergeten te ertellen al ben ik blij dat Grumpie zijn belofte heeft gehouden...' zei Syrax en keek even weg. Hij was het helemaal vergeten maar nu ze Drake's naam weer noemde kwam het weer naar boven. 'Mijn familie zal het wel begrijpen daar maak ik me geen zorgen over, maar die toestand met Alina is ook gedeeltelijk mijn schuld.' Syrax kon haar niet langer meer vast houden en liet Eda los voor hij wat afstand van haar nam. Hoe kon hij dit het beste verwoorden? 'Het is eigenlijk gebeurd nog voor wij elkaar ontmoeten toen jij Grum bent wezen komen halen in het kasteel toen. Toen was ik nog die arogante kwal voor ik door jouw ontdekte dat Charles niet verandert was. Door een stom toeval mepte de kat van de taerne houder een balletje kattenkruid tegen Alina aan. Eerst wilde ik weten of ik haar gewoon mee kon krijgen, maar dat spul werkte bij haar ne als de drugs die Charles bij de shifters gebruikte. Ze wilde weg, maar Alina kon zich niet goed op haar benen houden en ik bracht haar naar boven. Ze leek het te willen en ik dacht niet na, bij jouw heeft het tot nu toe geen effect gehad, maar door dat ik haar dwong het bedritueel uit te voeren was ze zwanger geraakt. Ze contronteerde me erme en eerst wilde ik er niks mee van doen hebben tot mijn ontwaken van de waarheid. Schuld knaagde aan me en ik heb met Alina geprobeert te praten, maar we werden verstoort door de hunters en ik dach thaar in veiligheid te hebben gebracht, maar Alina zat er zo over in dat ze van het dak gesprongen was. Zo is ze het kind verloren, dat ik bij de waterval heb begraven voor haar. Grump had zich op me vast geplakt waarom snap ik nog steeds niet, maar hij heeft niks tegen je gezegd gehad. Daarom wilde ik ook niet met je mee gaan naar het band huis omdat ik dacht dat ik dan uit de school zou klappen en Drake razend zou maken waar hij alle recht toe heeft...' legde Syrax uit, maar keek Eda nooit lang aan en zoht naar de juiste bewoording voor zijn vroegere daden al was het lastig toch luchte het een beetje op, maar hoe Eda reageren zou wist hij niet???
Cody
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 05, 2012 7:38 pm
'Tja DRake die heeft het wel aker lastig gehad. Iet s dat ik je nog ben vergeten te ertellen al ben ik blij dat Grumpie zijn belofte heeft gehouden...' zei Syrax en keek even weg. Hij was het helemaal vergeten maar nu ze Drake's naam weer noemde kwam het weer naar boven. 'Mijn familie zal het wel begrijpen daar maak ik me geen zorgen over, maar die toestand met Alina is ook gedeeltelijk mijn schuld.' Syrax kon haar niet langer meer vast houden en liet Eda los voor hij wat afstand van haar nam. Hoe kon hij dit het beste verwoorden? 'Het is eigenlijk gebeurd nog voor wij elkaar ontmoeten toen jij Grum bent wezen komen halen in het kasteel toen. Toen was ik nog die arogante kwal voor ik door jouw ontdekte dat Charles niet verandert was. Door een stom toeval mepte de kat van de taerne houder een balletje kattenkruid tegen Alina aan. Eerst wilde ik weten of ik haar gewoon mee kon krijgen, maar dat spul werkte bij haar ne als de drugs die Charles bij de shifters gebruikte. Ze wilde weg, maar Alina kon zich niet goed op haar benen houden en ik bracht haar naar boven. Ze leek het te willen en ik dacht niet na, bij jouw heeft het tot nu toe geen effect gehad, maar door dat ik haar dwong het bedritueel uit te voeren was ze zwanger geraakt. Ze contronteerde me erme en eerst wilde ik er niks mee van doen hebben tot mijn ontwaken van de waarheid. Schuld knaagde aan me en ik heb met Alina geprobeert te praten, maar we werden verstoort door de hunters en ik dach thaar in veiligheid te hebben gebracht, maar Alina zat er zo over in dat ze van het dak gesprongen was. Zo is ze het kind verloren, dat ik bij de waterval heb begraven voor haar. Grump had zich op me vast geplakt waarom snap ik nog steeds niet, maar hij heeft niks tegen je gezegd gehad. Daarom wilde ik ook niet met je mee gaan naar het band huis omdat ik dacht dat ik dan uit de school zou klappen en Drake razend zou maken waar hij alle recht toe heeft...' legde Syrax uit, Geschokkeerd bleef Eda staan, ze keek hem recht aan terwijl ze alles in zich opnam, ez voelde woede in zich opborrelen 'Dus jij....jij hebt Drake's wijfje zomaar voor je lol gebruik?!' Haar stem trilde van ingehoude woede, ze was boos, boos dat het door hem was dat Drake zich zo ellendig had gevoelt. Ze schudde haar hoofd, ze shifte in haar wolf en sprong gemakkelijk over hem heen en rende door, ze moest even haar woede uitlaten of er zou iemand gewond raken. Toen ze 1 of ander raar beest tegen kwam begon ze met die te echten, een hellhound was het sterkste wanneer ie boos was dus toen ze in het beest nek beet voelde ze haar woede wegspoelen en ze ging liggen bij haar prooi.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 05, 2012 8:03 pm
Eda reageerde zoals hij verwacht had kwaad en teleurgestelt. Syrax had verwacht dat ze hem ook nog een mep zou verkopen, maar in plaatst daarvan sprong ze over hem heen en renden er vandoor. Syrax was zo uit zijn doen dat hij niet achter haar aan ging omdat ze het gebied hier niet kende. Woede borrelde in zich op, woede die tegen zichzelf gericht was. Sy begon te lopen en volgde het pad richting het geomprofiseerde dorpje waar de WOF zich tijdens de demonenplaag hadden ondergebracht. Het was niet veel meer gammele hutjes die wind en waterdicht waren. Het werd al kouder en ademwolkjes waren goed te zien tijdens het uit ademen. Eda moest het natuurlijk verwerken net zoals hij dat zelf had gedaan, toch voelde het nog steeds zwaar. Dat was ook de reden dat Syrax toen niet gesproken had egen Drake bij de BFP. Syrax zakte neer op een rost die bij een van de huisjes lag en keek even rond. Hier zou hijbest wat jaren kunnen doorbrengen. Genoeg vlees, water en fruit tijdens de zomer in de andere periodes genoeg vlees en water. Syrax zuchten diep en voelde Bane in zich roeren, maar dit hele gebeuren amuseerde dat misbakel zeer. Syrax begon hard op te moperen, maar wist dat niemand hem horen zou? “Had ik toen maar geluisterd dan was dit alles nooit gebeurd die kwal heeft meer in mijn leven kapot gemaakt dan me lief is!“ gromde Syrax mopperend en wreef even door zijn haren. Ja het was gedeeltelijk de schuld van Charles, maar hij had er zelf net zo hard aan mee gedaan... “Ik hoop alleen dat Drake het nog goed zal hebben met Alina?“ zijn stem klonk vol van spijt en berouw, maar het tegen Drake zelf zeggen zou hij nooit doen hoe hard ze hem ook zouden proberen te dwingen!!!!
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 4:18 am
Ze was boos, boos op Sy dat hij het niet eerder had gedaan. Maar al gauw kwam er een schuldgevoel dat ze Sy zomaar had achtergelaten. Met moete stond zeop, nu pas voelde ze de wonden die het beest haar had aangebracht. Met moeite strompelde ze achter Sy geur en bleef staan in de bosjes terwijl ze naar hem luisterde. “Had ik toen maar geluisterd dan was dit alles nooit gebeurd die kwal heeft meer in mijn leven kapot gemaakt dan me lief is!“ gromde Syrax mopperend en wreef even door zijn haren. Eda keek toe hoe hij door zijn haren wreef en voelde haar buik rar doen. “Ik hoop alleen dat Drake het nog goed zal hebben met Alina?“ zijn stem klonk vol van spijt en berouw, Bij die woorden kwam ze naar hem toe, nog in haar wolven vorm en begon zijn handen te likken en piepte zachtjes.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 4:56 am
Sy had Eda niet zo snel terug verwacht, maar hij was blij dat ze het wel was en omhelste haar voor zo goed en kwaad als het ging. “Ik heb alleen mijn belofte tegenover Alina gebroken, maar anders had Grump je het wel verteld. Alina wil niet dat andere het weten en ik respecteer haar keuze, dus zou je het niemand willen vertellen?“ zei Syrax zachtjes en bleef haar omhelzen en haat vacht strelen. Eda was nu groter dan hij was, maar dat vond Syrax niet erg.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 5:43 am
Eda voelde dat Sy haar een knuffel gaf en ze litke zijn gezicht. “Ik heb alleen mijn belofte tegenover Alina gebroken, maar anders had Grump je het wel verteld. Alina wil niet dat andere het weten en ik respecteer haar keuze, dus zou je het niemand willen vertellen?“ zei Syrax zachtjes en bleef haar omhelzen en haat vacht strelen. Ze genoot van zijn aanrakingen en likte haar wang 'Natuurlijk, maar ik ben wel boos dat jij het mij niet eerder hebt verteld.' Zei ze nadat ze terug was veranderd en haar armen om zijn nek sloeg en op zijn schoot zat.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 10:48 am
Haar woorden waren als een balsem, maar goed dat kon Eda ook niet weten. “Het zal de volgende keer niet zo gaan.“ zei Syrax en voelde haar armen rond zijn hals waarna ze bij hem opschoot kroop. Sy sloot haar in zijn armen en wreef zachtjes met zijn wang langs die van haar.
Cody
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 6:35 pm
“Het zal de volgende keer niet zo gaan.“ zei Syrax, Eda grinnikte 'volgende keer zal ook niet komen, hoop k.' Zei ze grijnzend en voelde zijn armen om haar heen en zijn wang tegen die van haar, Ze legde haar hoofd op zijn schouder en zuchten, ze zou nooit Syrax een kind kunnen schenken wat Alina wel kon.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 7:19 pm
Daar had ze gelijk in, Sy zou er geen volgende keer laten bestaan! Hij voelde haar hoofd op zijn schouder en haar zucht. Zelf was hij ook vreselijk op gelucht. Op gelucht over dat ze wel boos op hem was, maar Sy niet in de steek zou latn. “Ik hou van je!“ fluisterde Syrax in haar oor en kuste haar voorhoofd voor Syrax in stolte van het gebied om hen heen genoot, maar vooral genoot hij van Eda en de manier waarop ze bij elkaar waren.
Cody
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 9:02 pm
“Ik hou van je!“ fluisterde Syrax in haar oor en kuste haar voorhoofd voor Syrax in stolte van het gebied om hen heen genoot, maar vooral genoot hij van Eda en de manier waarop ze bij elkaar waren. Eda genoot va nzijn dichtbij heid 'het enige wat tegenvalt aan mij is dat ik noit een nakomeling zal kunnen geven.' Zei ze zo zacht dat een normaal mens et niet eens zou kunnen horen, ze vond het zo triest, hij zou nooit een zoon of dochter krijgen.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 06, 2012 10:17 pm
Syrax hoorde wel dat Eda wat zei, maar niet wat. “Wat zei je?“ vroeg Sy rustig enprobeerde Eda aan te kijken, maar ze leek zich te verbergen zodat hij dat niet kon. “Eda wat is er?“ vroeg Syrax nu wat luider en probeerde haar nog steeds aan te kijken, maar ze bleef zijn blikken ontwijken, wat had ze opeens???
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 4:16 am
“Wat zei je?“ vroeg Sy rustig enprobeerde Eda aan te kijken, Maar ze bllef hem omdwijken, ze durfde hem niet aankijken en schudde haar hoofd alleen. “Eda wat is er?“ vroeg Syrax nu wat luider en probeerde haar nog steeds aan te kijken, maar ze bleef zijn blikken ontwijken. Ze schudde haar hoofd en stond op. "niks lieverd.' Zei ze alleen maar en ging zelf op een bankje zitten en trok haar benen op waar ze haar armn om heen sloeg.
Crase
Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 4:24 am
Voor zo ver hij wist deed Eda heel vreemd, maar daardoor liet Syrax zich niet ontmoedigen en ging naast Edana op he bankje zitten en wreef over haar rug. “Zo doe je anders ook niet, kom wat scheelt er?“ zei hij rustig en bleef Eda gerutstellent over haar rug wrijven. Sy maakte zich zorgen om haar.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 4:33 am
Ze zag dat hij naast haar ging zitten en voelde zijn hand op haar rug, het voelde zo goed wnneer hij wreef. “Zo doe je anders ook niet, kom wat scheelt er?“ zei hij rustig en bleef Eda gerutstellent over haar rug wrijven. Ze bleef even naar haar handne kijken, haalde diep adem en ging normaal zitten en glimlachte naar hem en pakte zijn hand en kuste die 'Niks lieverd, Je hoeft er gee nzorgen om te maken.' Zei ze geruststellend. Eda wist heel goed dat ze ngeen kinderen kon krijgen, voor een hellhound is het dodelijk, ze waren gemaakt om te vechten en niet om kinderen te krijgen.
Crase
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 5:11 am
Syrax was niet gerust gestelt door haar worden en keek haar door dringend aan. “Eda ik ben eerlijk naar jouw, waarom verzwijg je dan iets voor mij?“ vroeg Sy en zag haar een andere houding aan nemen, maar zijn bezorgde uitdrukking bleef daar kon Syrax op het moment niks aan veranderen.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 6:54 am
Syrax was niet gerust gestelt door haar worden en keek haar door dringend aan. “Eda ik ben eerlijk naar jouw, waarom verzwijg je dan iets voor mij?“ vroeg Sy, Eda keek hem recht aan en slikte, bleef hem aankijken. Zou ze het vertellen, maar straks zou hij haar niet meer willen. uiteindelijk haalde ze diep adem 'Een hellhound is geschapen om te vechten voor Satan, natuurlijk kwam er een man en vrouw zoals Adam en Eva zijn onze voorouders de eerste hellhounden geweest. 'Alleen het nadeel is aan ons, een vrouw kan niet baren zonder gevaar op haar eigen leven, we geven het kind eigenlijk een leven maar gaan zelf dood, Mijn familie leden zijn goede vechters, mijn ouders waren goede leiders geweest en ik heb hun kracht en gene geërft alleen wou de duivel mij niet kwijt dus heeft hij mij onvruchtbaar gemaakt.' Ze keek weg en haar houding werd weer triest 'Het idee dat Alina jou wel een kind kon schenken en ik niet is...' Ze hield haar mond en keek hem nog steeds niet aan.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 7:46 am
Eda keek hem recht aan en slikte, bleef hem aankijken. Zou ze het vertellen, maar straks zou hij haar niet meer willen. uiteindelijk haalde ze diep adem 'Een hellhound is geschapen om te vechten voor Satan, natuurlijk kwam er een man en vrouw zoals Adam en Eva zijn onze voorouders de eerste hellhounden geweest. 'Alleen het nadeel is aan ons, een vrouw kan niet baren zonder gevaar op haar eigen leven, we geven het kind eigenlijk een leven maar gaan zelf dood, Mijn familie leden zijn goede vechters, mijn ouders waren goede leiders geweest en ik heb hun kracht en gene geërft alleen wou de duivel mij niet kwijt dus heeft hij mij onvruchtbaar gemaakt.' Ze keek weg en haar houding werd weer triest 'Het idee dat Alina jou wel een kind kon schenken en ik niet is...' Ze hield haar mond en keek hem nog steeds niet aan. Syrax luisterde in rust, maar hij voelde zich schuldig toen ze haar laatste woorden sprak die weg stierf. Ze was dus ontruchtbaar nou en? Dat maakte hem niet uit hij wilde haar en dat ond Syrax voorlopig genoeg. 'Eda... Wat Satan met jouw gedaan heeft heb ik niks oer te zeggen net als wat de goede heer doet en laat. Maar ik weet niet hoe het is om een kind op te voeeden nog hoe dat aanvoelt om er zelf eentje te hebben die ik in mijn armen kan sluiten zoals jouw. Dat met Alina was gewoon stom geweest Eda. Ik wilde haar niet zoals ik jouw wil...' zei Syrax en pakte haar kin vast terwijl hij haar dwong naar hem te kijken en zag dat ze er erg mee zat. 'Ik wil jouw Eda, misschien dat ik ooit een nazaait wil. Maar dat komt later wel en misschien niet met jouw maar ik wil dat je weet dat ik van jouw. Ik ben blij met wat ik nu heb en je mag best weten dat ik niet gedacht had ooit liefd op zo'n manier te kunnen vinden en al helemaal niet in een demontje zoals jij.' zei Sy en plaagde haar op het einde, maar bleef serieus kijken.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 7:52 am
'Eda... Wat Satan met jouw gedaan heeft heb ik niks oer te zeggen net als wat de goede heer doet en laat. Maar ik weet niet hoe het is om een kind op te voeeden nog hoe dat aanvoelt om er zelf eentje te hebben die ik in mijn armen kan sluiten zoals jouw. Dat met Alina was gewoon stom geweest Eda. Ik wilde haar niet zoals ik jouw wil...' zei Syrax en pakte haar kin vast terwijl hij haar dwong naar hem te kijken en zag dat ze er erg mee zat. 'Ik wil jouw Eda, misschien dat ik ooit een nazaait wil. Maar dat komt later wel en misschien niet met jouw maar ik wil dat je weet dat ik van jouw. Ik ben blij met wat ik nu heb en je mag best weten dat ik niet gedacht had ooit liefd op zo'n manier te kunnen vinden en al helemaal niet in een demontje zoals jij.' zei Sy en plaagde haar op het einde, maar bleef serieus kijken. Eda keek hem recht in zijn ogen en schudde haar gezicht 'Ik ben een rvouw en ik zou een kidn kunnen baren, het is gewon als of ik...' Ze brak haar zin af en schudde haar hoofd en glimlachte 'sorry, ik heb iets te vel met meiden omgegaan geloof ik, Triva is ook zo gezellig, ze vertelt me heel veel.' Zei ze glimlachend en gaf hem een knuffel 'wat deed ik toch zonder jou.'Zei ze lachend.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 8:01 am
Eda keek hem recht in zijn ogen en schudde haar gezicht 'Ik ben een rvouw en ik zou een kidn kunnen baren, het is gewon als of ik...' Ze brak haar zin af en schudde haar hoofd en glimlachte 'sorry, ik heb iets te vel met meiden omgegaan geloof ik, Triva is ook zo gezellig, ze vertelt me heel veel.' Zei ze glimlachend en gaf hem een knuffel 'wat deed ik toch zonder jou.'Zei ze lachend. 'Dan had hij jullie beter moeten maken dan enkel oor gevechten, want onze vrouwen hier kunnen ook vechten, maar ook kinderen krijgen, maar genoeg over dat onderwerp ik wil jouw en niks anders!' zei Syrax en knuffelde haar terug en hoorde hoe ze lachte. 'Hetzelfde als wat je eerder deed?' zei Syrax en kuste haar op haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 10:13 am
'Dan had hij jullie beter moeten maken dan enkel oor gevechten, want onze vrouwen hier kunnen ook vechten, maar ook kinderen krijgen, maar genoeg over dat onderwerp ik wil jouw en niks anders!' zei Syrax en knuffelde haar terug en hoorde hoe ze lachte. 'Hetzelfde als wat je eerder deed?' zei Syrax en kuste haar op haar voorhoofd. Eda grijnsde 'Dan zou mijn leven vreselijk uitzien, alleen maar gevecht en bijna doodgaan van honger,' Ze huiverde en keek he mgrijnzend aan voor ze naar hem toe boog en haar lippen op die van hem kuste. Haar hand ging door zijn haar.
Crase
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 12:04 pm
Eda zou dan zeker een vreselijk leven hebben, maar Sy was blij haar ontmoet te hebben en voelde haar hete lippen op de zijne. Sy trok zich even terug. “Zonder jouw zou ik nog steeds daar zitten. Zonder jouw...“ verder kwam Sy niet omdat hij het niet langer uitstellen kon. Hij had zijn gezicht dichtbij de hare gehouden, maar zijn verlangen naar haar dichtbij zich te hebben was gwoon groot. Syrax legde zijn handen aan weers kant van haar gezicht en zoende haar liefde vol!!!
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) vr dec 07, 2012 11:04 pm
Sy trok zich even terug. “Zonder jouw zou ik nog steeds daar zitten. Zonder jouw...“ verder kwam Sy niet, ze zag zij nverlangen in zijn ogen en trok hem nog iets dichterbij zodat hun lippen elkaar raakte, zijn kus was heerlijk, het leek als of ze explodeerde van binnen, zijn liefde volle kus deed haar goed en ze kuste hem net zo terug. 1 hand legde ze op zijn borst en met de andere voelde ze door zijn haren. Een geur drong haar neusgaten binnen en ze trok zich iets terug om het nog is op te vangen, het was zweverig maar ook weer zo vertrouwt en had iets weg van een hellhound, Ze draaide haar hoofd met een ruk om en keek naar de struiken met samen geknepen ogen 'Grump, ik weet dat je daar ergens bent!' Zei ze zacht maar ze wist dat de kleine demon haar kon horen, Al gauw zag je hem uit de bosjes vliegen, heel snel met zijn armpjes open 'Eedje!' Hoorde ze hem haar bijnaam die hij verzonnen had roepen. Al gauw voelde ze zijn kleine armpjes om haar wang 'Ik heb je broer gezien!' Hoorde ze hem zeggen en verstijfde, haar broer? Maar die zou in de hell zijn...
Crase
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 08, 2012 5:42 am
Eda kuste hem liefdevol terug tot zij zich terug trok en naar Grumpy riep die de struiken uit kwam en zei dat hij haar broer gezien had. Syrax luisterde aandachtig, maar bleef zich er buiten houden. “Waar heb je die gezien dan?“ vroeg hij ongewilt, maar Syrax deed het voor Eda, maar zelf kende hij haar broer niet...