Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you say?!

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix
Creature: Shape Shifter

What did you say?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyza nov 10, 2012 7:15 am

Eda likte zijn vingers voor ze weer in haar shift veranderde en opnieuw begon te spreken... 'He jasses! Moet die kerel zich er ook in mengen!' gromde Drake boos en zag Eda's rode wangen. wat had die nu ineens? Waarom zou de prins haar nu willen redden? Eda was nooit zo van relatie's en in de hel liep de alle jongen het hoofd op hol te slaan maar bij hem had ze nooit dat gekunnen omdat Drake toen niet zo met zulke dingen bezig was, maar goed kennelijk en zo rook het trouwenhs ook dat Eda zich aan de prins gekoppelt had???? 'Waarom zou die kerel dat willen doen tenzij hij jezelf als zijn bedmaatje wilt gebruiken?' zei Drake en stond weer op. Ja ook Drake had die roddels gehoort dat de zoon van de koning net zo'n vrouwe jager was! 'Als ik jouw was zou ik er maar geen waarde heechten aan zijn woorden Eda, Hij is net zo'n rokkenjager als zijn vader. Ik ben blij dat Alina zo schuw is voor vreemde dan heeft hij minder invloed op haar, al vraag ik me af waaarom Alina mij zo blijft ontlopen...' Drake schudden zijn hoofd en keek weer naar buiten, maar hij wist niet dat Eda echt als een blok voor Syrax was gevallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyza nov 10, 2012 7:23 am

'He jasses! Moet die kerel zich er ook in mengen!' gromde Drake boos , Eda gromde terug mar zei er niks op want ze wist dat er meer kwam. 'Waarom zou die kerel dat willen doen tenzij hij jezelf als zijn bedmaatje wilt gebruiken?' zei Drake en stond weer op. Ze hield zich in om niet te grommen 'Sy, is anders Drake, ja zij nvader had een lange tijd invloeg op hem..' Begon ze maar werd doro zijn worden onderbroken 'Als ik jouw was zou ik er maar geen waarde heechten aan zijn woorden Eda, Hij is net zo'n rokkenjager als zijn vader. Ik ben blij dat Alina zo schuw is voor vreemde dan heeft hij minder invloed op haar, al vraag ik me af waaarom Alina mij zo blijft ontlopen...' Drake schudden zijn hoofd en keek weer naar buiten, Eda gromde weer boos 'hou is op zo over Sy te praten! Hij heeft zich bedacht, hij heeft eindelijk de goede kant gezien! Waarom denk je dat ik hier ben! Hij is zelf hier heen gegaan om alles op te biechten bij Robin Hood of heb je de andere shifters hier nog niet gesproken?' Zei ze half grommend, ze kon het gewoon niet waarderen dat Drake zo over hem sprak.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyza nov 10, 2012 9:14 am

Drake hoorde Eda‘s grommende woorden, maar geloofde er niet veel van. Die jongen was in zijn ogen gewn niet te vertrouwen. ‘Dat heb ik, anders was ik daar buiten nog wezen zoeken! Hij mag zich misschien voor doen als nu, maar de prins zal toch eerst zich moeten bewijzen in mijn ogen anders zal ik je blijven beschermen tegen zijn invloeden Eda, Jij hoort bij ons pack en ik heb verkozen om jullie als groep en als band te leiden en dat probeer ik op de juiste manier te doen! Vele zinn er niet over te spreken of willen hem zelfs zijn strot door snijden, maar ze zijn nie dom Eda en zolang Robin zijn bescherming over hem uit gooit zullen ze niks kunnen doen of op een sneakkie manier buiten di huis en nog het liefste buiten het BFP gebied... Ik neem aan dat je dat nog niet ter oren is gekomen?‘ snauwde Drake eerst, maar naar maten hij sprak veranderde die toon en klonk het al gauw weer kalmer. Drake had de mensen en shifters wel gehoort, maar zij waren niet zo snel van vertrouwen als het om verraad ging en daar wist Drake alles vanaf. Hij wilde enzou nooit meer bij de duivel gaan hielen likken, maar zodra hij met hem contact zou zoeken. Zou Satan hem geheil doden of Drake moest hem het ultime offer schenken en dat zou betekenen dat Drake Alina zou moeten doden en dat zou Drake nooit kunnen laatstaan haar alleen al te slaan... Drake gromde boos, maar tegen niemand in het bij zonder en bleef voor zich ui staren‘Alina waar zit je toch...?‘ zuchten hij fluisterend en sloot opnieuw zijn ogen. Bij haar moeder zat ze niet dat had Drake allang uit gevist toen hij naar Eda aan het zoeken was. Maar was ze wel???
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 3:01 am

‘Dat heb ik, anders was ik daar buiten nog wezen zoeken! Hij mag zich misschien voor doen als nu, maar de prins zal toch eerst zich moeten bewijzen in mijn ogen anders zal ik je blijven beschermen tegen zijn invloeden Eda, Jij hoort bij ons pack en ik heb verkozen om jullie als groep en als band te leiden en dat probeer ik op de juiste manier te doen! Vele zinn er niet over te spreken of willen hem zelfs zijn strot door snijden, maar ze zijn nie dom Eda en zolang Robin zijn bescherming over hem uit gooit zullen ze niks kunnen doen of op een sneakkie manier buiten di huis en nog het liefste buiten het BFP gebied... Ik neem aan dat je dat nog niet ter oren is gekomen?‘ snauwde Drake eerst, maar naar maten hij sprak veranderde die toon en klonk het al gauw weer kalmer. Eda luisterde aandachtig naar zijn woorden, hoezo dacht iedereen haar te moeten beschermen?! Ze kon best voor zich zelf zorgen! Uiteindelijk zuchten ze en legde zich neer bij dit. ‘Alina waar zit je toch...?‘ Ze keek hem niet begrijpend aan 'Is Alina weg?' vroeg ze voorzichtig en keek hem met medelijden aan. En toen liep ze naar hem toe en gaf hem een knuffel als troost en zette een stap naar achter voor ze hem aan keek 'Alles komt goed Drake, vertrouw mij maar.' Flusiterde ze zachtjes zette toen ee nstap naar achter 'Maar jij moet mij ook vertrouwen, ik geloof met heel mijn hart dat hi jveranderd is.' Zei ze toen nog steeds zacht en wist dat ze Sy moest waarschuwen als de leden echt van plan waren hem buiten de territoria te vermoorden.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 3:24 am

Eda vroeg of Alina weg was enhij knikte afwezig, maar haar knuffel dron diep in hem door en legde enkel even zijn arm om haar heen tot ze weer afstand van hem nam. Drake luisterde, maar reageerde e niet meteen op. ‘Kan zijn Eda, kan zijn maar ik wil niet dat jij net zoals die andere eindigt. Je bent een vriendin va me Eda en een pack lid. Ik ben dat gevoel nog steeds niet kwijt al mag ik niet langer meer een helhound zijn...‘ zei Drake zchtend en wreef even door zijn haren. ‘Alina zei dat ze haar zieke moeder ging verzorgen, maar ik ben er onlangs chter gekomen dat ze daar nooit aangekmen is nog dat Miley ziek is, ik weet niet waar Alina is. Ze is... ze lijkt wel weg uit Doole te zijn, want ik ben overal wel 5keer geweest en haar geur vervaagd met de dag!‘ Drake voelde zich vreselijk, maar liet het niet merken al kon je het aan zijn stem horen. De meester leugenaar die nu zijn eigen miserre niet kon verbergen!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 3:33 am

‘Kan zijn Eda, kan zijn maar ik wil niet dat jij net zoals die andere eindigt. Je bent een vriendin va me Eda en een pack lid. Ik ben dat gevoel nog steeds niet kwijt al mag ik niet langer meer een helhound zijn...‘ zei Drake zchtend en wreef even door zijn haren. ‘Alina zei dat ze haar zieke moeder ging verzorgen, maar ik ben er onlangs chter gekomen dat ze daar nooit aangekmen is nog dat Miley ziek is, ik weet niet waar Alina is. Ze is... ze lijkt wel weg uit Doole te zijn, want ik ben overal wel 5keer geweest en haar geur vervaagd met de dag!‘ Drake voelde zich vreselijk, maar liet het niet merken al kon je het aan zijn stem horen. Eda merkte hoe erg het was voor hem. 'Drake, alles komt goed. Als ze echt van je houd komt ze terug net als elke wijfje, soms meoten we even een time out hebben. Ik geloof gewoon dat ze terug komt en daar moet jij ook in geloven.' Zei ze zachtjes en legde haar hoofd tegen zijn borst.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 4:18 am

Haar woorden waren een grote steun voor Drake. Hij wilde egraag in geloven ookal was dit zijn eerste keer toch had hij Alina nooit gedwongen ook niet wanneer hij zijn zaakje kwijt moest dan had hij wel iets om daar vanaf te komen al was dat verschrikkelijk koud! [color=red]‘Ik hoop dat je gelijk hebt Eda, maar Alina i niet zoals wij zijn. Ze is een mens en die kunnen vreemd zijn vooral als ze ergens mee zitten.‘/color] mompelde Drake ensloot zijn armen om Eda heen. Het voelde fijn, maar toch stond hij zo liever met Alina. Drake sliep bijna nooit door gekwelde nachtmerrie‘s of doordat hij haar aan het zoeken was of dat Drake gewoon lag te piekeren, maar de keren dat hij slie waren zeldzaam rustig!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 4:23 am

‘Ik hoop dat je gelijk hebt Eda, maar Alina i niet zoals wij zijn. Ze is een mens en die kunnen vreemd zijn vooral als ze ergens mee zitten.‘ mompelde Drake ensloot zijn armen om Eda heen. Eda knikte begrijpend 'das ook waar, ze is een kat.' Zei ze plagerig en voelde gewoon hoe moe hij was. 'Maar Drake, hoe lang heb jij al niet meer geslapen?' Vroeg ze bezorgd en keek omhoog naar zijn ogen, nu pas merkte ze aan zijn lichaam dat hij al lang niet meer geslapen had. 'Een leider heeft zijn slaap nodig dat weet jij net zo goed en als je niet kunt slapen kan ik je wel helpen.' Zei Eda zacht, ja ze kon hem laten zien dat alles goed was en dat Alina sne lweer terug zou komen maar dan moest ze wel een toestemming hebben.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 5:21 am

Drake zweeg en keek even van haar weg toen ze vroeg wanneer hij voor het laatst geslapen had. Zijn veroeitheid maakte Drake knorrig o sommige momenten ook kon hij heel humeurig zijn of ontkennen zoals Dake nu zou doen. ‘Dat weet ik niet, maar ik voel me nog prima. Het... nee jij moet eerst terug naar het band huis ondertussen zoek ik verder naar Alina... ze... ze moet hier ergens zijn...‘ zei Drake hoofd schuddend en maakte zich los van Eda, mar hij had te lang stil gestaan en dreigde door zijn benen te zakken al hervond Drake zijn evenwicht en deed een paar stappen van Edana weg. Hij moest haar vinden... Drake wist gewoon dat ze hem nodig had. Alina was al bang geweest dat hij haar verlaten had toen hij alleen al ging jagen, maar nu ze was al zolang weg langers zelfs dan Eda. ‘Alina... ik... moe..‘ hij ijlde vreselijk door vermoeitheid en zakte uit eindelijk toch in elkaar maar Drake probeerde zich nog op te vangen al was het een hulpeloze poging en viel hij languit op de gang. Zijn ogen half geslotwn en al klonk zij stem zacht hij bleef zijn laatste woorden herhalen...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 5:30 am

‘Dat weet ik niet, maar ik voel me nog prima. Het... nee jij moet eerst terug naar het band huis ondertussen zoek ik verder naar Alina... ze... ze moet hier ergens zijn...‘ zei Drake hoofd schuddend en maakte zich los van Eda. Eda merkte dat het gewoon niet goed ging met hem. Met haar scherpen ogen merkte ze dat hij zo neer zou storten. 'Jij hebt slaap nodig! De band kan even wachten, ik denk zelfs dat ze blij zullen zijn en mij begrijpen als ik jou laat uitrusten zodat jij fit bent.' Zei ze streng, Alina... ik... moe..‘ hij ijlde en daar zag ze hem gaan maar ze was te laat en hij lag op de grond. Ze zuchten vermoeid. 'En ik had het je nog zo gezegd.' Zei ze zachtjes en veranderde in haar hound vorm en legde hem op haar rug, via de geur kwam ze in zijn kamer te recht waar ze hem op legde en zelfs ging ze op de grond naast het bed liggen terwijl ze hem rustgevende dromen over Alina liet zien.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 9:15 am

Met haar scherpen ogen merkte ze dat hij zo neer zou storten. 'Jij hebt slaap nodig! De band kan even wachten, ik denk zelfs dat ze blij zullen zijn en mij begrijpen als ik jou laat uitrusten zodat jij fit bent.' Zei ze streng. Drake had haar niet gehoort, maar zijn bewustzijn zakte weg door zijn vermoeitheid en Drake verviel in een diepe slaap. Eerst waren het zijn gewoonlijke nachtmerrie's. 'En ik had het je nog zo gezegd.' Zei ze zachtjes en veranderde in haar hound vorm en legde hem op haar rug, via de geur kwam ze in zijn kamer te recht waar ze hem op legde en zelfs ging ze op de grond naast het bed liggen terwijl ze hem rustgevende dromen over Alina liet zien. Drake voelde wel dat hij werd opgetilt, maar reageerde er niet op zelfs niet toen Eda hem op bed neer legde. In die tussentijd bleef Drake Alina's naam herhalen en kreunde soms lichtjes zodra het te erg werd. Drake wilde Alina vat pakken, maar hij kreeg geen vat op haar en miste keer op keer om Alina in zijn armen te sluiten, maar toen Eda hem begon te laten zien met fijne dromen bleef er in zijn achterhoofd toch iets van onrust spelen hoewel dat nu veel minder was dan eerder in die dagen. Drake was blij Alina weer in zijn armen te kunnen sluiten, maar die blik in haar ogen kwam door dat kleine beetje onrust in hem. Alina was ergens bang voor, maar waar voor? Na een tijdje werd Drake weer wakker, maar voelde dat hij alleen in bed lag. Verschrikt werkte hij zich op en keek gedesorienteert rond, maar zag alleen Edana naast zijn bed liggen in haar ware vorm. Drake zuchten en legde zijn hand op zijn voorhoofd. Dit was niet fijn helemaal niet fijn! Zijn zorgen kwamen drie keer zo hard tereg en hij wilde het liefste uitschreeuwen van frustratie, maar deed dat niet en wipte zijn benen over de rand van het bed. 'Bedankt, maar dat neemt mijn zorgen niet weg over Alina...' zei Drake zacht en keek Eda onrustig aan. Waar was die meid toch?
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 9:24 am

Het ging duidelijk neit beter met hem en zeker niet toen hij wakker werd, fijn ze had het verpest! Ze piepte zachtjes toen ze hem zag, zij nzorgen waren duidelijk erger geworden door die dromen en nu voelde ze zich schuldiger dan ze zich al voelde. 'Bedankt, maar dat neemt mijn zorgen niet weg over Alina...' zei Drake zacht en keek Eda onrustig aan. Eda stond op en leip naar hem toe en met haar ruwe tong likte ze zijn wang 'Kom Drake, Ik weet zeker dat ze terug komt, hup opstaan, andere kleding aan doen en naar beneden, ik ruik de wafels al van af hier.' Zei ze nadat ze terug was veranderd in haar mensen vorm en zijn hand pakte en Drake overeind trok, ja ze was best sterk voor haar lengte.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 9:34 am

Drake hoorde haar piepen en glimlachte flauwtjes. Ze dacht zeker dat ze het verpest had, maar toch had ze Drake meer rust voor tijdelijk gegeven al zou hij beter slapen als Alina weer terug was of hem de uitleg gegeven had die hij wilde horen... Eda stond op en leip naar hem toe en met haar ruwe tong likte ze zijn wang 'Kom Drake, Ik weet zeker dat ze terug komt, hup opstaan, andere kleding aan doen en naar beneden, ik ruik de wafels al van af hier.' Zei ze nadat ze terug was veranderd in haar mensen vorm en zijn hand pakte en Drake overeind trok, ja ze was best sterk voor haar lengte. Drake trok even een zuur gezicht, zijn maag was al dagen overstuur doordat hij zo slecht sliep en voedsel nooit langer dan een half uur binnen hielt door zijn zorgen om Alina nu eerder nog was ook zijn zorg voor Eda erbij geweest. Drake liet zich optrekken en kreunde even verveelt, maar liep toch naar de badkamer en trok zijn kleding uit voor hij onder de doushe stapte en zich even opfriste, waarna hij zich afdroogde en andere kleding aan trok die net zo zwart en somber waren als de rest van zijn kledingstijl. Een leunde hij tegen de deurpost aan en zijn zilvren ogen flitste even op, maar werden al snel weer blauw. 'Ik hoop dat mijn maag het nu langer binnen houd dan een half uur. Niet echt prettig om te braken...' murmelde Drake even voor hij zich van de deurpost af duwde en naar de gang liep hoewel hij geen snelle tred had.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 9:47 am

Hij had er duidelijk geen zin in maar nu meost hij vooral niet tegenspreken. Dus toen hij verveelt kreunde keek ze hem streng aan en toch liep hij naar de badkamer en ze hoorde hoe het water op de grond viel, zelf keek ze naar de spiegel en kreudne, ze zag er niet uit! Goed over een paar uur was ze weer in het huisje waar haar kast stond dus het enige wat ze nu kon doen was haar haar goed leggen, ze had een kam gevonden en begon haar lange haar te kammen, het liep stijl naar beneden en toen Drake naar buiten kwam had ze het net in een hoge staart gebonden. Hij leunde tegen de deurpost aan en zijn zilvren ogen flitste even op, maar werden al snel weer blauw. 'Ik hoop dat mijn maag het nu langer binnen houd dan een half uur. Niet echt prettig om te braken...' murmelde Drake even voor hij zich van de deurpost af duwde en naar de gang liep hoewel hij geen snelle tred had. Eda zuchten 'hup jij naar beneden ik ga nog de andere jongen hale nwant die meot ook eten en als ik beneden ben verwcht ik jou daar te zien.' Zei ze dreigend voor ze snel de trap nam naar boven en op de deur van Syrax klopte.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyzo nov 11, 2012 9:58 am

Eda zuchten 'hup jij naar beneden ik ga nog de andere jongen hale nwant die meot ook eten en als ik beneden ben verwcht ik jou daar te zien.' Zei ze dreigend voor ze snel de trap nam naar boven en op de deur van Syrax klopte. Drake grijnsd even uitdagend, maar zei niks en liep verder. In de etzaal nam Drake wel wat, maar niet veel. Een ding hooguit. Zijn eetlust was verdwenen samen met Alina toen ze te lang weg bleef en zeker had hij helemaal niks meer gegeten gehad toen Drake er achter was gekomen dat ze daar helemaal nooit naar toe was gekomen. Drake plukte zo nu en dan wat van zijn eten af en bleef naar buiten staren in de hoop dat Alina zomaar ineens voorbij kwam gelopen met een vrolijke glimlach???

(Syrax)
Sy lag heerlijk te slapen tot er op de deur gekllopt werd. Hij had de deur voor de zekerheid opslot gemaakt. Slaap dronken keek hij even rond, maar was er al snel achter dat hij niet langer mer in het paleis was. Sy wilde zich uitrekken, maar een felle pijn scheut dwong Syrax om snel te kappen en op te staan. Hij kreunde ven lichtjes voor Syrax de deur open maakte. 'Jij bent snel terug. Hoe is het gegaan tussen jouw en Drake?' zei Syrax plagend en zag Eda voor hem staan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyma nov 12, 2012 5:48 am

Eda had zijn uitdagende blik wel gezien maar reageerde er verder er niet op. Eda stond bij de deur te wachten tot de slaapkop zijn deur eindelijk zou open maken. Ze hoorde hem kreunen voor hij de deur opendeed. 'Jij bent snel terug. Hoe is het gegaan tussen jouw en Drake?' zei Syrax plagend en zag Eda voor hem staan. Ze grijnsde plagend terug 'Ik was het huis niet eens uit, die arme jongen mist zijn vriendin.' Zei eda rustig en keek hem nog is goed aan 'en ik had nog gedacht dat ik vreselijk uitzie.' Zei ze plagend en drukte een kus op zijn neus.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyma nov 12, 2012 6:06 am

Syrax grijnsde bij haar woorden. Ja hij zag er niet echt fris uit, maar daar was wel iets aan te doen. 'Even opfrissen en ik zie er al beter uit hoor.' plaagde Sy terug en gaf Eda een kus op haar wang voor hij naar de mini badkamer toe liep en zich daar even opfriste al had hij hier geen schone kleren, maar met een beetje deo die ze inmiddels al weer uit gevonden hadden ging het een stuk beter. Daarna liep Syrax weer terug naar Eda en legde zijn arm om haar heen. 'Zo en nu heb ik honger. Al is het wel vreselijk voor Drake. zei Sy en liep rustig met Eda mee.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyma nov 12, 2012 6:12 am

'Even opfrissen en ik zie er al beter uit hoor.' plaagde Sy terug en gaf Eda een kus op haar wang voor hij naar de mini badkamer toe liep, Eda grijnsde en bleef wachten tot Syrax eindelijk kwam, hi jzag er al een stuk beter uit dan eerst. Daarna liep Syrax weer terug naar Eda en legde zijn arm om haar heen. 'Zo en nu heb ik honger. Al is het wel vreselijk voor Drake. zei Sy en liep rustig met Eda mee. Eda grinnikte 'ik heb ook honger, ik zou een buffel op kunnen eten, maar ja Drake zit er erg in en hij ziet er vreselijk uit.' Zei ze zachtjes terwijl ze zijn hand pakte.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptyma nov 12, 2012 6:21 am

Syrax knikte bij haar woorden. Hij wist waarom Alina weg was, maar hij kon het Drake niet vertellen. Nee dat moest hij aan Alina over laten al zo hij binnen kort wel zijn verontschuldigingen aan haar moeten maken. De trappen af lopen was niet zo zwaar voor zijn ribbsen en het ging best goed al kon hij die doodse blikken wel begrijpen van de leden, maar morgen zou hij naar zijn opa gaan om hem alle uit te leggen! Syrax slikte even toen hij Drake zag zitten en wilde het liefste niet bij hem aan tafel gaan zitten, maar hij wilde Eda ook niet alleen laten!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptydi nov 13, 2012 5:46 am

Het ging al een stuk beter en Eda negeerde de doodelijke blikken, die mensen hier moesten oppassen of ze zouden haar op hun kop krijgen en dat wou niemand! Toen ze beneden waren zag ze Drake zitten. HIj zag er zo zielig uit terwijl zo alleen zat. Ze keek naar Syrax 'Kom op, doe niet als of je ergste vijand daar zit, hup lopen.' Zei Eda plagerig en nam hem mee naar Drake 'okeej jongsen, voordat jullie elkaar de nekken doorscheuren een waarschuwing, Als jullie elkaar maar wat ook aandoen zullen jullie met mij te maken hebben, dus wees een braaf hellrazortje en een draakje.' Zei Eda serieuze maar je kon ook horen dat ze hun plaagde. Zelf liep ze heupwiegend naar de tafel waar het eten op stond en voelde het kleine gewichtje op haar schouder.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptydi nov 13, 2012 6:41 am

Syrax keek haar even ondeugend aan toen ze hem plaagde,maar zei er niks op zelfs niet toen ze hem en Drake toe sprak. Syrax intereseerde zich niet in Drake, maar het zat hem vreselijk dwars dat hij Alina gedrogeert had en haar gedwongen had met hem het bed te delen. Voor de zekerheid keek hij naar buitenen wachten tot Eda wweer terug kwam. Drake keek enkel even vernietigend voor hij naar een andere kant op keek. Syrax zou hem de boom in kunnen hij had ergere problemen dan de prins hier voor zijn neus had zitten. Eda mocht hem dan mogen, maar hij zag niks in deze jongen tot hij zich bewezen had!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptywo nov 14, 2012 4:11 am

Toen ze terug kwam met het dienblad met eten, ze zag de jongens allebei met hun bezigheden en zuchten, hoezo was het zo moeilijk om hun gewoon met elkaar te laten omgaan, ze moest Drake bewijzen dat Syrax veranderd was. Ze ging automtisch naast Syrax Syrax zitten en zette voor hem een bord met pannenkoeken voor zijn neus en keek naar Drake en ten ze begon te kauwen schoto er een idee binnen en nadat ze alles had doorgeslikt keek ze Drake aan 'had je nou niet gezegd dat Alina een broer had? heb je bij hem al gezocht?' Vroeg ze en keek de jongen vragend aan.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptywo nov 14, 2012 4:31 am

Syrax glimlachte even naar Eda, maar had eigenlijk geen trek in pannenkoeken, maar gaan lopen klaen was zeker in dit stadium geen goed idee en begon dus rustig te eten van zijn bord terwijl hij rustig luisterde nar wat er rond om hen heen besproken werd en Eda ineens met een ingeving kwam. Sy hielt zich er buiten omdat Cody hem zeker nu niet moest!

Drake kek toe hoe Eda weer terug kwam en walgde van haar omgang met de prins, maar hij zei er niks over en at met langetanden verder. Toen ze wat zei gromde Drake boos. ‘Alsof ik dat huis van hem niet ben wezen zoeken... Jij weet net zo goed als ik dat engelenwoningen niet aan ons getoont worden en viezeverza!‘ gromde Drake boos en had Eda ook zo even aan gekeken. Drake was al in een rot humeur doordat hij Alina niet kon vinden, maar de wetenschap dat Edana uitgerekend wat met de prins aan moest vangen en hij recht tegenover hem zat maakte zijn gevoel er niet beter op.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptywo nov 14, 2012 4:51 am

Ze zag aan drake's tanden dat ie er niet helemaal blij was dat ze met Syrax omging maar negeerde hem volkomen. ‘Alsof ik dat huis van hem niet ben wezen zoeken... Jij weet net zo goed als ik dat engelenwoningen niet aan ons getoont worden en viezeverza!‘ gromde Drake boos en had Eda ook zo even aan gekeken. Ze keek hem strak aan en gromde terug 'jij had niet gezegd dat hij een engel is!' Gromde ze luid terug en ontblote haar tanden zelf die lang waren geworden en schoof haar bord van zich af en stond woedend op en liep regel recht naar buiten, ze had even frisse lucht nodig.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Emptywo nov 14, 2012 5:15 am

Eda gromde boos terug, maar daar zat hij niet mee en voelde zijn maag op spelen. Drake had zich te druk gemaakt en moest snel naar de wc anders lag de inhoud straks nog hier. Syrax dacht dat hij buiten met Eda ging praten, maar zag alleen haar buiten. Drake was blij dat er nu niemand op zat. hij had gewoon rustig gelopen zodat hij zijn zwakte niet aan de prins hoefte te laten zien. Eenmaal boven de pot stoewde zijn maag het weinige gegeten voedsel naar buiten. Zijn maag zuren branden vreselijk in zijn keel en slokdarm. Drake sidderde over zijn gehele lichaam en zijn braakgeluiden waren in de gang te horen. Drake zakte in en hing half op de wc pot om bij te komen, maar hij braakte nog verschilende keren voor dat gevoel ei.delijk weg zakte! Daarna spoelde hij door en leunde na zijn mond schoon geveegd te hebben tgen de WC muur. Drake wenste dat hij Alina niet meer hoefte te zoeken!?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 4 Empty

What did you say?!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: