Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you say?!

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

What did you say?! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptywo nov 14, 2012 5:23 am

Het frisse lucht deed haar goed, heel goed zelfs. Ze sloot haar ogen en leunde tegen de muur tot ze vreselijke hoofdpijn kreeg, ze liet zich zakken tot ze op haar hurken zat en hield haar hoofd stevig vast, dit gevoel had ze vroeger heel vaak gehad en nu moest ze het weer verdragen, het deed pijn maar het pijn loste zich op en ze wist dat ze dit aan niemand mocht vertellen! Als ze het zou doen zouden er grote problemen komen, hoe had Satan het zover gekregen om weer contact met haar te vinden? Ze wist het niet maar haar hoofd deed vreselijk pijn hoewel ze diep vanbinnen zich weer thuis voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko

Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptywo nov 14, 2012 5:36 am

Drake had de laatste tijd steeds meer pijn overal, maar hij ondervond nog niet dat het Satan was die hier de oorzaak van was... Een barstede hoofdpijn golfde zomaar zonder enige waarschuwing door zijn schedel heen. Drake kreunde luid en klemde zijn armen om zijn hoofd heen. opslag was hij weer misselijk en moest opnieuw overgeven, maar er zat niks meer in! Drake kreunde nog een paar keer tot de pijn gezakt was. Drake dacht juist dat het door zijn zorgen kwam om Alina?
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptywo nov 14, 2012 5:41 am

Ze voelde misselijkheid door haar heen gaan en leunde opzij om het uit te braken wat in haar maag zat, het voelde zo gor en ze bleef maar rillen, hoezo? Hoezo? Hoezo? Ze voelde zich vreselijk en probeerde een beetje te kalmeren, hij kon geen erge dingen haar laten doen...Wacht nee, haar ogen werden groot, ze was direct met hem verbonden door de omgedraaide ster op haar hoofd. Ze kreunde nog is.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptywo nov 14, 2012 6:11 am

In tegenstelling tot Eda die het duivels teken op haar voorhoofd droeg in haar ware vorm droegen de meeste demonen een soort tattoo die verschillende demonische vormen hadden. Het teken brande en Drake snapte er niks van had hij zo‘n slaap tekort dat ie dinge ging voelen die er niet waren?
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptydo nov 15, 2012 5:02 am

Eda was vanaf haar geboorte getekend door de duivel, al van af haar pup zijn zag je de ster op haar voorhoofd heel goed en iedereen wist wie ze was en nu was ze hier mee opgeschept, ze was voor altijd vervloekt maar niemand mocht het weten. Eda stond met moeite op en haalde diep adem. Ze moest even de veiligheid van Syrax voelen om beter te voelen, dan wist ze dat alles goed zou komen. Met rustige stappen ging ze achter de geur van Syrax.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptydo nov 15, 2012 5:36 am

Syrax had niet echt meer rustig gezeten al had hij wel alles op uit beleeftheid en was na het dienblad weg gebracht te hebben de gang op gelopen. Het voelde niet goed, maar ze moesten hem opnieuw leren vertrouwen. Drake en Eda waren nog niet terug gekomen wat Sy voor Drake niet erg vond al was hij meer bezorgt om Eda die hij weer aan zag koen lopen en Syrax bemerkte dat ze nog wat bleker eruit zag dan normaal? ‘Gaat het wel je ziet wat pips?‘ vroeg Sy en bleef voor Eda staan en legde zijn handen op haar schouders.

Drake was weer wat tot rust gekomen en stond op. Daarna liep hij de gang op na doorgespoelt te hebben. Hij moest weer verder zoeken naar Alina en liep met stevige tred pl langs Eda en Syrax op. Buiten shifte hij en stoof weg op zoek naar Alina!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyvr nov 16, 2012 4:11 am

Eerst was ze langs de toilet geweest om haar mond door te spoelen en keek naar haar gezicht, ze zag er wat bleek maar van binnen was haar vuur weer aan dus binnen kort zou ze haar mooie bruine kleurtje terug krijgen die ze op aarde verloren had. Daarna ging Eda naar de gang waar ze Syrax zag lopen en liep op hem af. Voor hem bleef ze staan en keek omhoog, ze voelde zijn sterke handen op haar schouders. ‘Gaat het wel je ziet wat pips?‘ vroeg Sy en Eda knikte en glimlachte 'ja ik denk dat ik te weinig vlees laatst heb gegeten.' Zei ze glimlachend en legde haar hoofd op zijn borst.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyvr nov 16, 2012 5:06 am

Eda knikte en glimlachte 'ja ik denk dat ik te weinig vlees laatst heb gegeten.' Zei ze glimlachend en legde haar hoofd op zijn borst. Syrax had het met haar te doen, want ze was niet van hier en het zou vast niet gemakkelijk zijn om je op een andere plek dan die je gewent was aan te passen. OOk zag hij Drake voorbij lopen en naar buiten gaan, maar hij liet hem gaan anders verklapte hij zichzelf misschien nog wel? 'Kom dan breng je even naar een plek waar je tot rust kunt komen?' zei Sy troostend en flitste zichzelf en Eda weer naar de kamer waar hij voorlopig verbleef en zetten haar op bed neer zodat ze tot rust kon komen. Zelf bleef hij recht zitten en keek haar rustig aan. Ze was mooi, maar zo bleek!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 4:18 am

Eda zag van uit haar ooghoek Drake langskomen maar liet hem met rust. 'Kom dan breng je even naar een plek waar je tot rust kunt komen?' zei Sy troostend en flitste zichzelf en haar naar zijn kamer waar hij verbleef en al gauw voelde ze zijn bed onder haar. Eda ging zelf liggen toen hij haar neerlegde en keek naar de plafon, ze was moe maar ze voelde zich voor het eerst helemaal heel. Na een tijdje staren ging ze zitten en sloeg haar armen om zijn nek van achter en kuste zijn nek teder. 'ik hou van je.' Zei ze zachtjes.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 4:34 am

Eda ging liggen en kuste zijn hals nadat ze naar een tijdje weer omhoog kwam en haar armen om zijn nek geslagen had. Syrax sloeg zijn armen om haar middel en kuste haar hals rustig en teder. ‘En ik hou ook van jouw live Eda.‘ zei Syrax rustig en knuffelde haar lichtjes. Een vreemd gevoel ging door hem heen die zowel warm was als oppermachtig? Waar kwam dat gevoel vandaan? Syrax richtigen zich tot zijn mentale staat voor iets groots hem bij zijn keel greep en in een soort van kooi smeet waar hij onmogelijk uit kon komen! Zijn lichaamstemeratuur steeg en zijn ogen waren niet langer meer ijsblauw, maar vuurrood toen zijn ogen open gingen. ‘Ik zie dat je een speelkameraadje gevonden hebt Edana?‘ zijn stem klonk dubbel en zijn ogen stonden niet langer mee vriendelijk en troostend, maar hard en kil. Zowel de stem van Syrax als die van Satan klonken uit zijn mond, maar Satan bestuurde Syrax zijn lichaam en pakte even verm haar kin vast voor Satan haar weer los liet en even naar de deur keek. Met een lichte vinger beweging sloot deze zich af en Satan stuurde Syrax even een rondje door de kamer. ‘Heerlijk eens iemand gevonden te hebben die ik naar mijn wil sturen kan ookal zit ik hier in de hel vast! Maar vertel eens liefje hoe vergaat het je hier dan deze kneus af te lebberen?‘ vroeg Satan haar toen hij Syrax zijn lichaam even had laten uitrekken en richting Eda had laten lopen. Want hij was erg benieuwd naar haar verslag!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 4:45 am

Eda voelde zijn sterke armen om haar heen en zijn zachte lippen in haar nek die haar teder kusten. Maar toen gebeurde er iets raars, Syrax gewoonlijke temperatuur steeg en zijn prachtige blauwe ogen waren neit meer blauw maar werden rood, Eda huiverde stevig en slikte, nee, dat kon toch niet waar zijn... ‘Ik zie dat je een speelkameraadje gevonden hebt Edana?‘ zijn stem klonk dubbel en zijn ogen stonden niet langer mee vriendelijk en troostend, maar hard en kil. Ze slikte en schudde haar hoofd, toen voelde ze zijn vingers rond haar kin maar al snel liet hij haar los en ze stond gelijk op, Satan was haar meester waar ze al eeuwen voor diende. Ze bleef rustig staan kijkend hoe Satan in de lichaam van Syrax rond liep, woede borrelde in zich op, hij mocht niet zoamar in zijn lichaam rondlopen! ‘Heerlijk eens iemand gevonden te hebben die ik naar mijn wil sturen kan ookal zit ik hier in de hel vast! Maar vertel eens liefje hoe vergaat het je hier dan deze kneus af te lebberen?‘ vroeg Satan haar toen hij Syrax zijn lichaam even had laten uitrekken en richting Eda had laten lopen. Ze slikte en keek naar Syrax - satan- Niet recht i nzijn ogen want dat zuo uitdagend zijn. Ze haalde haar schouders op 'het is wennen, verder gaat alles goed.' Zei ze motoon, ze mocht niet naar zijn ogen kijken! Want als hij enige gevoel had dat ze hem uitdaagde zou hij haar zo pijn kunnen laten lijden door de teken op haar hoofd.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 5:05 am

Satan bespeurde enige tegenwerking van Eda en grijnsde breed maar vals. Goed het was wennen? 'Hm, zo, ik heb opgevangen dat Drake en band gestart is. Al was het beeld de eerste tijd klote, maar goed ik ben niet van gisteren en toch heb ik een manier gevonden zoals je ziet liefje.' zei Saten en voelde hoe Syrax aan de kooi rommelde. 'Bloodbane had gelijk, dat ding is super handig, jammer voor Sue dat ze niet door had dat Bane een demonen draak was.' lachte Satan en grinnikte op het einde. 'Hij wil namelijk wer terug en daar ga ik voor zorgen, maar eerst moet die andere shift hier weg.' Satan grijnsde en Syrax zijn lichaam dreigde om te vallen doordat Saan zijn gedachten nu naar Black jack stuurde. Satan het het best moeilijk met deze draak, maar het lukte hem uit eindelijk toch de draak te verbannen uit Syrax lichaam en trok Blood bane naar zich toe en gaf de controlle over aan de draak die breed grijnsde naar Satan en hem dankbaar toe knikte!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 5:15 am

'Hm, zo, ik heb opgevangen dat Drake en band gestart is. Al was het beeld de eerste tijd klote, maar goed ik ben niet van gisteren en toch heb ik een manier gevonden zoals je ziet liefje.' zei Saten en Eda keek hem verrast aan. 'Bloodbane had gelijk, dat ding is super handig, jammer voor Sue dat ze niet door had dat Bane een demonen draak was.' lachte Satan en grinnikte op het einde. 'Hij wil namelijk wer terug en daar ga ik voor zorgen, maar eerst moet die andere shift hier weg.' Satan grijnsde en ze zag hoe zijn lichaam dreige te vallen, meteen schoot ze naar voren en greep hem vast. Ze keek smekend naar Satan 'nee alstublieft meester, doe het hem niet aan, ik zal alles voor U doen maar laat deze jongen buiten.' Smeekte ze toe nze Syrax lichaam op bed legde.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 5:31 am

Satan hoorde haar smeken, maar ze kon smeken wat ze wilde hij was niet weekhartig en Bane had geleert dat hij de oogkleur van zijn gastheer niet hoefte te verkleuren om mee te hoeven kijken. Bane grijnsde bij de knik van Satan en opende Syrax zijn ogen. ‘Doe gewoon wat je nu ook doet en we zullen hem sparen! Zijn woede op de koni was net dat beetje wat we nodig hadden. grijnsde Bane kil en ging recht zitten. ‘Eindelijk! Ik ben weer terug die klote hunters die hem toen van me af genomen hadden met dat beetje gif, maar zodra ik ze zie zullen ze niet lang meer te leven hebben!‘ zei Bane nog steeds kil en draaide even met Syrax zijn hoofd voor hij weer naar Eda keek. zijn blik was ijskoud en kil als een ijzige nacht in rusland op de toendra!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 5:39 am

Ze wist dat het te laat was en Bane weer terug in de lichaam van Syrax was. ‘Doe gewoon wat je nu ook doet en we zullen hem sparen! Zijn woede op de koni was net dat beetje wat we nodig hadden. grijnsde Bane kil en ging recht zitten. ‘Eindelijk! Ik ben weer terug die klote hunters die hem toen van me af genomen hadden met dat beetje gif, maar zodra ik ze zie zullen ze niet lang meer te leven hebben!‘ zei Bane nog steeds kil en draaide even met Syrax zijn hoofd voor hij weer naar Eda keek. Eda slikte en stond zelf op terwijl ze naar het raam liep waar ze nar buiten keek, rode tranen kwamen uit haar ogen en ze voelde zich schuldig, het was haar schuld dat dit gebeurd was, Allemaal haar schuld. 'Hoezo meester, heozo laat U die jognen lijden terwijl U mij kunt krijgen.' Zei ze zachtjes. Eda was echt smoorverliefd in Syrax.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 5:58 am

Satan wist dat Eda smoor was op deze jongen en hij kon Sy gebruiken om haar te dwingen te doen wat Satan wilde, zo niet dan zou Bane Syrax laten leiden, maar ze vergaten beide een ding. de kooi waar Syrax nu in zat was oorspronkelijk voor Bane bedoelt en niet voor Syrax. Het metaal was bestant tegen diens mentale zuur! Bane grinnikte voor hij de kooi opende zodat Syrax weer vrij was. Syrax schrok zi,h rot bij het zien van Blood bane en gelijk begon hj met deze draak te vechten. Sy kreeg naar zijn hoofd en kreunde zacht terwijl hij de draak met veel heel veel moeite de kooi in werkte, maar uiteindelijk lukte het Sy toch en sloot de kooi af op een manier die Satan nooit open zou kunnen krijgen! Syrax zijn liefde voor Eda was sterker dan zijn haat op Charles. Er sloot een hartvormig slot dicht en Blood bane brulde oorverdovend, maar kon de niet uit de kooi ontsnappen en legde zich slecht gehumeurt neer. Dit was zijn bedoeling n ook weer niet geweest, maar Bane en Satan hadden beide Syrax onderschat en gefaalt al kon Satan Sy nog steeds mental pijn doen! Syrax zuchten en liet zich achterover op bed vallen. ‘Eda zou je me kunnen vertellen wat er gebeurd is?‘ vroeg Sy haar vriendelijk en wreef even in zijn ogen. Hij was bek af door zijn gevecht met Bane ookal was die mentaal geweest?!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 6:07 am

Ze bleef daar staan en bleef naar buiten kijken, ze had rode strepen vna uit haar ogen naar beneden, dat gebeurde wel is als hellhoudnen vel verdriet leiden. Maar toen ze Syrax horode kreuenen draaide ze zich met een ruk om en liep naar hem toe, hij had blijkbaar een 2 strijd in zijn hoofd en ze ging naast hem zitetn en toen hij zich achter over op het bed liet vallen keek ze peglucht. ‘Eda zou je me kunnen vertellen wat er gebeurd is?‘ vroeg Sy haar vriendelijk en wreef even in zijn ogen. Eda slitke en haalde haar schouders op en nieuwe tranen kwamen uit haar ogen 'Satan..hij heeft blijkbaar een manier gevonden om met de wereld contacteren, i khad he mal eerder gvoelt maar ik wist niet dat hij jou zou gaan gebruiken, echt waar als ik wist dat hij jou dit ging aan doen zou ik nooit met jou mee gaan hier heen.' Zei ze half snikken.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 6:12 am

Sy hoorde haar snikkende woorden en ging weer recht zitten. Haar tranen waren... rood? Hij kreeg medeleide met haar en trok Eda naar zich toe en sloot zijn armen om haar heen terwijl Sy lieve woordjes in haar oor troostend fluisternde.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 6:20 am

Ze voelde hoe hij haar naar zich toe trok en verstopte haar gezicht in zijn borst terwijl ze tegen hem aankroop en naar zijn troostende woordjes luisterde 'ik wou echt niet dat Bane zich weer bij jou voegde, ik meost gewoon uit de buurt van jou blijven...Het is allemaal mijn schuld dat hij weer terug is.' Zei ze achtjes en keek he mrecht aan 'Ik begrijp best als je boos op mij bent en ik begrijp het heel goed als je mij niet meer wilt zien.' Zei ze zachtjes.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 7:07 am

Syrax hoorde wat ze zei en voelde haar nabijheid, maar schudden zijn hoofd toen ze zichzelf de schuld gaf. [color=yellow]‘Jij kan er niks aan doen Eda, ik geef je er niet de schuld van nog wil ik niet dat je gaat. Het is niet fijn dat Bane terug is, maar ik weet heel zeker dat hij nooit meer mij over kan nemen. die kooi waar ze me eerst in gepropt hadden is de kooi van Bane zelf. Ik zou je niet willen verliezen anders komt hij wel weer vrij.‘/[color] zei Syrax en legde zijn hand tegen har wang aan en keek haar rustig aan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 7:11 am

‘Jij kan er niks aan doen Eda, ik geef je er niet de schuld van nog wil ik niet dat je gaat. Het is niet fijn dat Bane terug is, maar ik weet heel zeker dat hij nooit meer mij over kan nemen. die kooi waar ze me eerst in gepropt hadden is de kooi van Bane zelf. Ik zou je niet willen verliezen anders komt hij wel weer vrij.‘ zei Syrax en legde zijn hand tegen har wang aan en keek haar rustig aan. Ze keek hem recht aan 'maar Sy, satan kan je wel overnemen en kan je ook pijn laten lijden.' Zei ze zachtjes en zonder dat ze het doorhad boog ze zich naar hem toe en drukte haar lippen op die van hem.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyza nov 17, 2012 7:54 am

Syrax glimlachte triest bij haar woorden, maar voor hij kon antwoorden kuste ze hem en Sy kuste haar liefdevol terug. ‘Als dat de prijs is zou ik niet anders willen Eda. Jij... jij bent speciaal voor mij. Je hebt iets in me los gemaakt wat tot nu toe geen andere vrouw ooit gelukt is. Jouw zou ik nooit kwijt willen, maar Satan dienen dat kan hij mooi vergeten.‘ zei Syrax na hun kus gelost te hebben. ‘Trouwens hij kan me nooit meer pijn doen dan dat ik jouw verliezen zou!‘ fluisterde Sy vlakbij haar oor voor Syrax Eda weer kuste. Hij zou er alles voor over hebben om Eda te beschermen en dicht bij zich te hebben!!!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyzo nov 18, 2012 2:07 am

Sy kusten haar liefdevol terug en toen het kus gelost was keek ze hem aan. ‘Als dat de prijs is zou ik niet anders willen Eda. Jij... jij bent speciaal voor mij. Je hebt iets in me los gemaakt wat tot nu toe geen andere vrouw ooit gelukt is. Jouw zou ik nooit kwijt willen, maar Satan dienen dat kan hij mooi vergeten.‘ zei Syrax, ze glimlachte triest naar hem, het ging eerder om dat zij voor Satan zou moeten dienen dan hij, hij was gewoon een kleine detail om haar te laten doen was Satan wou. . ‘Trouwens hij kan me nooit meer pijn doen dan dat ik jouw verliezen zou!‘ fluisterde Sy vlakbij haar oor voor Syrax Eda weer kuste. Ze glimlachte bij zijn woorden en kuste hem terug, met haar handen streelde ze zijn sterke kaak. 'ik zou je nooit zoveel pijn doen Sy.' Flusiterde ze zachtjes toen ze een paar centimeter zich terug trok en hem recht aankeek.
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyzo nov 18, 2012 2:47 am

Ze kuste hem terug en trok zich later terug met e woorden dat ze dat hem nooit aan zou doen. Syrax knikte en wist dat Satan hem ooit zou pijn doen, maar hij kon er tegen Syrax had tot nu toe veel pijn geleden dus dat wat Satan in petto voor hem had zou toch nooit zo erg kunnen zijn. Eda keek hem aan e Sy keek terug terwijl hij haar zachte huid streelde. Ze bleef voor hem de enigste hoeveel mooie schoonheden er ook op de wereld zouden zijn. [color=yellow]‘Dat weet ik, maar het is fijn om het te horen.‘[/cor] zei Syrax zacht en voelde dat Bane zich in de kooi roerde, maar hij kon er niet uit en daar was Syrax blij om heel erg blij!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Emptyzo nov 18, 2012 3:02 am

‘Dat weet ik, maar het is fijn om het te horen.‘ zei Syrax zacht en Eda glimlachte naar hem 'mooizo...Jij hebt mijn leven veranderd Syrax en daar ben ik heel blij om.' Zei ze zachtjes en kuste hem liefdevol en teder tot ze zich herrinerde dat ze ook nog naar de band meost gaan om zich te veronschuldigen, ze had helemaal geen zin in want het liefst bleef ze zo dichtmogelijk bij Syrax zodat ze een oogje op hem kon houden maar haar plicht als drummer was er ook nog! Eda trok zich spijtig terug en zuchten 'plicht roept mij.' Zei ze zachtjes.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 5 Empty

What did you say?!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: