Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you say?!

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

What did you say?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:03 am

'Al zou ik dat graag nu willen doen, maar het zal wel beter zijn als ik wer volledig herstelt ben.' zei Sy met een betje tegen zin, Eda grinnikte en haalde haar hand door zijn haar 'brave jongen.' Zei ze plagerig. Eda zag dat hij stoer wou doen maar toen uiteindelijk toch wel opschoof en ze kroop naar hem toe, wel voorzichtig om zijn ribben niet over te belasten 'Zal ik jouw eens wat zeggen? Jij bent lief, koppig en vooral schattig. Voor een demontje. Zonder Grumpy mee gerekent natuurlijk die vast weer ergens op je vast geplakt zit...' fluisterde Syrax en gaf Eda een liefde volle kus op haar lippen waarna hij zijn armen om haar heen sloeg. Eda grinnikte en trok haar wenkbrauwen op 'Schattig? lief? Nou dat hoor ik ook voor het eerst! Meestal noemt men mij pittig maar die woorden bevallen mij ook wel.' Zei ze grijnzend en gaf een kus op zijn neus voor ze haar ogen sloot. zijn warmte overspoelde haar wat ze heerlijk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 9:45 am

Eda grinnikte en haalde haar hand door zijn haar 'brave jongen.' Zei ze plagerig. Eda zag dat hij stoer wou doen maar toen uiteindelijk toch wel opschoof en ze kroop naar hem toe, wel voorzichtig om zijn ribben niet over te belasten Syrax had er altijd een hekel aan als iemand hem zo behandelde, maar zei er niks op tegen wat ze gezegd had en grijnsde alleen maar. Eda grinnikte en trok haar wenkbrauwen op 'Schattig? lief? Nou dat hoor ik ook voor het eerst! Meestal noemt men mij pittig maar die woorden bevallen mij ook wel.' Zei ze grijnzend en gaf een kus op zijn neus voor ze haar ogen sloot. zijn warmte overspoelde haar wat ze heerlijk vond. 'Ah ja, pittig en een kleine plaaggeest...' fluisterde Sy nog voor ze haar ogen sloot en legde zijn hoofd rustig op het kusen naast die van haar. Zijn ermoeitheid was nog niet helemaal over en sloot zijn ogen waarna hij weer in slaap zakte. De shifters die hier nog rond liepen dachten vast dat Eda gewoon een scharreltje van Syrax was, maar dat was niet zo hij hielt echt van haar n niemand zou dat tegen deel kunnen bewijzen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:06 am

'Ah ja, pittig en een kleine plaaggeest...' fluisterde Sy nog voor ze haar ogen sloot en legde zijn hoofd rustig op het kusen naast die van haar. Eda glimlachte zachtjes maar zei er niks over. Ze kon gewoon de walging van de shifters voelen die rond liepen, ze dacht vast allemaal dat Eda 1 van zijn speelgoedjes was maar ze wist met heel haar hart dat Syrax van haar hield en ze zou altijd van hem houden. Hij was iets bijzonders en zou hem nooit achterlaten in moeilijke tijden! Nooit! Eda nestelde zih nog dichter bij Syrax en voelde zijn warme adem op haar hoofd, zijn rustige ademhaling. Eda werd vroeg in de morgen wakker en bleef een lange tijd naar Syrax kijken die heel schattig sliep, hij leek net ene kleine jongen!
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyma okt 29, 2012 10:18 am

Gek genoeg sliep Syrax nu beter met Eda naast zich. Hij voelde zich ook al beter nu ze zodiht bij hem lag!
Eda werd vroeg in de morgen wakker en bleef een lange tijd naar Syrax kijken die heel schattig sliep, hij leek net ene kleine jongen! Syrax sliep nog toen zij al wakker was en hij rook haar zwafel geur, maar het deerde hem niet, Sy was er aan gewent dat ze zo rook. Langzaam aan werd Syrax wakker en opende zijn ogen en keek in die felle gele van Edana. Hij glimlachte zacht en genoot van haar nabijheid.
'Goede morgen bn je al lang wakker?' vroeg Syrax en wreef even met zijn neus langs die van haar. Het gekke wa dat hij voetstappen hoorde, maar Syrax keek niet meteen op en bleef naar Eda kijken.
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 7:32 am

Eda bleef liggen kijken heo de jonge prins lag te slapne tot ze merkte dat hij ook wakker werd Hij glimlachte zacht en genoot van haar nabijheid. 'Goede morgen bn je al lang wakker?' vroeg Syrax en wreef even met zijn neus langs die van haar. eda haalde haar schouders op ' niet zo lang maar ben er wel blij mee want nu kon ik van mijn uitzicht genieten.' Zei ze zachtje en kuste hem zachtjes voor ze opkeek en zag een man naast hun bed staan ' mooi, jullie zijn wakker. hup opstaan, Robin verwacht jullie in zijn kantoor.' Zei de man rustig en Eda knikte en weer naar Syrax keek ' jamer ons rust is verstoord.' Zei ze zachtjes voor ze opstond en zich uitrekte.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 9:56 am

eda haalde haar schouders op ' niet zo lang maar ben er wel blij mee want nu kon ik van mijn uitzicht genieten.' Zei ze zachtje en kuste hem zachtjes voor ze opkeek en zag een man naast hun bed staan ' mooi, jullie zijn wakker. hup opstaan, Robin verwacht jullie in zijn kantoor.' Zei de man rustig en Eda knikte en weer naar Syrax keek ' jamer ons rust is verstoord.' Zei ze zachtjes voor ze opstond en zich uitrekte. Sy grijnsde bij haar woorden voor hij haar blik volgde en naar de man luisterde. Syrax knikte en glimlachte bij Edana's woorden. Dat komt wel weer terug de rust.' zei Syrax voor hij zich op werkte wat best pijnlijk was, maar hij gaf geen kik al happerde hij wat in zijn bewegingen. Uitrekken zal er voorlopig niet in zitten. 'Hij zit in zijn kantoortje neem ik aan?' zei Syrax half vragend en zag dat de man knikte. Syrax kende het huis hier goed dus het kantoortje van Robin vinden was zo moeilijk dus dan ook niet. Sy liep voor Eda zodat ze hem volgen kon. Zij kende deze plek nog niet dus verdwalen kon ze hier best als ze haar neus niet gebruiken zou. Zodra Syrax de ziekenboeg achter zich had gelaten voelde hij nog veel meer spanning om zich heen. HEt voelde niet goed, maar zoals Eda had gezegd beter door de zure appel heen te bijten dan dat te weigeren. Hij negeerde al die doodse blikken en liep met rustige pas naar het kantoor van Robin waar hij even bleef staan om te kloppen.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 10:09 am

Dat komt wel weer terug de rust.' zei Syrax en Eda knitke en keek toe hoe hij bewoog, hi jhad nnog duidelijk pijn en ze vond het zo erg. 'Hij zit in zijn kantoortje neem ik aan?' zei Syrax half vragend en zag dat de man knikte. Eda volgde hem rustig en zag hoe Grumpy op haar schouder landen en haar verschillende nieuwtjes in haar oor fluisterde terwijl ze liepen, Eda voelde de spanning in de gang maar bleef kalm lopen en toen zeb ij het kantoor warne ging ze bij Syrax staan ook al mocht ze zitten, als er wat gebeurde was ze er klaar voor. Robin- die enge man- begon Syrax ondervragen over wat hij wist wat de koning van plan was. Ze legde haar hand op zijn schouder terwijl hij vertelde, zelf hield ze haar mond omdat ze wist dat dit gesprek niet van haar was.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 10:25 am

Toen ze door liepen naar binnen mochten ze gaan zitten iets waar Syrax toch el blij om was, maar Eda was weer eens koppig en bleef staan, maar goed het ging nu om hem niet om haar. Robin vroeg naar wat hij allemaal wist en Syrax vertelde wat hij allemaal wist. '.... Toch heeft hij me niet overal bij betrokken gehad. Zins ik Eda voor de tweede keek ontmoet had leek het alsof er een sluier voor het plaatje begon weg te trekken. Ik begon dingen op te merken die me eerder ontgaan waren. Vooral als de raadsleden bij Chales zaten, maar bij mijn intreden bij de binnen komst hielden zij zich angst vallig stil en maakte snel ruimte en gingen dan weg. Ik liet het niet merken, maar het begon vreemd aan te voelen. Door de snelle tentrapperige gevoelens van Eda kwam ze in de Arena terecht en toen begon het pas echt niet goed te voelen. Charles begon zich te openbaren aan hoe hij werkelijk was n van hem moest ik haar mee terug brengen. Twijfels branden toen, maar ik wilde weten wat hij met haar van plan was dus heb ik Edana mee terug genomen en af gewacht. Zijn beslising had de doorslag gegeven vandaar dat we nu hier zijn na die poging tot uitdaging wat gedwarsboomt werd, maar goed dat is alles van wat ik weet. Maar Charles is nog niet van me af!' Het erste gedeelte had Robin al gehoort net als zijn moeder, maar och had hij het herhaalt al liet Sy nu het wapen niet zien zoals de eerste ker en vertelde nu meer over wat hij wist. Maar bij het laaste sloop toch een grom erin ongewilt, maar de BFP lede die zich bij het kantoortje ophielden bleven alert op zijn bewegingen, uitspraken en hoe Sy op Robin reagerde.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 10:32 am

Eda luisterde naar zijn woorden en moest onwillekeurig glimlachen. Dus door har had hij eindelijk gezien hoe out zijn vader was. Eda merkte dat de mensen om hun heen nog steeds gespannen was en ze hield zich in om niet te gaan grommen als waarschuwing, ze zou Syrax met haar leven verdedigen 'Syrax, nu meot je herstellen en je fouten goed maken.' Zei Robin rustig en Eda knikte 'ja li...Syrax, je moet herstellen.' Zei ze zachtjes en kuste zijn hoofd.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptywo okt 31, 2012 10:39 am

Syrax bemerkte dat Eda zich in hielt o niet te gaan grommen. Hij mocht haar graag te graag voor het doen van sommige, maar Syrax voelde zich bevrijd als hij bij haar was. 'Syrax, nu meot je herstellen en je fouten goed maken.' Zei Robin rustig en Eda knikte 'ja li...Syrax, je moet herstellen.' Zei ze zachtjes en kuste zijn hoofd. Toen Robin weer begon te spreken keek hij hem rustig aan en knikte even en voelde Eda's kus op zijn hoofd. Het voelde fijn en hij stond rustig op. 'Staat de kamer van mijn oma nog vrij, dan zouden we daan kunnen verblijven?' vroeg Syrax en wachten even af. Het was dan wel een kamer helemaal boven in, maar hij kon zich teleporteren en Eda ook als ze dat wilde natuurlijk...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyvr nov 02, 2012 3:10 am

'Staat de kamer van mijn oma nog vrij, dan zouden we daan kunnen verblijven?' vroeg Syrax en wachten even af. Robin keek naar Syrax en knikte 'ja haar kamer staat nnog vrij en je mag het gebruiken.' Zei hij heel rustig en keek de stel aan 'jullie mogen gaan.' ei Robin daarna opdezelfde toon. Eda knikte respect vol, ze voelde de leiderschap van hem en keek naar Syrax, Ze werd verscheurd door twijfels, ze meost eigenlijk terug naar het roedel om zich daar te laten straffen dat ze hun zo lang alleen had gelaten maar dat ging ze nu neit hier zeggen. Eda pakte zijn hand en knitke bijna niet zichtbaar naar hem dat ze klaar was.
Storm

Storm

Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyvr nov 02, 2012 5:24 am

Gelukk stond die kamer nog vrij. Hoe vaak Syrax daar niet als kind gespeelt had? Ze mochten gaan en hij zag dat Eda twijfelde, maar ze knikte toch en pakte zijn hand. ‘Je kunt ook naar de band gaan Eda.‘ zei hij en Sy wist dat ze daar ook graag heen wilde.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 03, 2012 6:09 am

‘Je kunt ook naar de band gaan Eda.‘ zei hij en Sy wist dat ze daar ook graag heen wilde. Eda glimlachte 'zometeen, eerst wil ik zeker weten dat alles goed is met jou en dat jeveilig bent.' Zei ze zachtjes en keek naar Syrax met haar beschermende blik.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 03, 2012 9:54 am

Eda wilde wel, maar ze wilde ook dat hij veilig zou zijn. Syrax glimlachte speels op haar onrustige blik en teleporteerde hen beiden nar de kamer helemaal boven in. Deze deur kon je gemakkelijk van binnen af sluiten. ‘Ik zal veilig zijn, deze deur kan ik namelijk van binnen afsluiten. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. zei Syrax en maakte de deur op slot. Er zat een draaiknop aan de binnenkant zonder een sleutelgat aan de buitenkant. Daarna draaide Syrax zich nar Edana om en pakte haar hoofd in zijn handen. ‘Je hoeft echt niet bang te zijn lieverd.‘ zei Syrax bemoedigent en zoende Eda liefdevol.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyvr nov 09, 2012 3:28 am

Ze zag Syrax naar haar glimlachen en daar was ze super blij om, maar haar gezicht hield ze tenplooi. ‘Ik zal veilig zijn, deze deur kan ik namelijk van binnen afsluiten. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. zei Syrax en maakte de deur op slot. Eda glimlachte en haar ogen twinkelde blij. 'Nou das mooi om te weten.' Zei ze verleidelijk en voelde zijn brede handen rond haar gezicht ‘Je hoeft echt niet bang te zijn lieverd.‘ zei Syrax bemoedigent en zoende Eda liefdevol. Eda legde haar handen op zijn wangen en zoende hem liefdevol terug tot ze een paar centimeter terug trok 'ik ben een wolf vergeet dat niet, ik voel gewoon van binnen in mij dat ik je moet beschermen.' Fluisterde ze zachtjes voor ze hem weer kuste.
Storm

Storm

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyvr nov 09, 2012 4:45 am

Haar verleidelijke toonval boorde diep in hem, wat Syrax een gelukzalig gevoel gaf. Hij genoot haar haar kus aan hm waar S erg te vrede mee was. Nooit meer zou hij een andere vrouw het hof maken dan Eda. Zij maakte iets in hem los wat andere vrouwen niet hadden gekunnen. Toen ze zei dat ze een wolf van binnen was en hij dat niet vergeten moest grinnikte Syrax even. ‘Hoe zou ik dat kunnen vergeten, maar wij draken zijn ook zo. Mocht jouw iets over komen zal ik er alles aan doen om je veilig te houden net zoals jij dat bij mij doet. zei Sy na de kus gelost te hebben en legde zijn armen om haar middel. Syrax genoot meer van haar dan welke vrouw dan ook. Hij zou met haar alleen door het leven willen gaan voor eeuwig!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 1:54 am

‘Hoe zou ik dat kunnen vergeten, maar wij draken zijn ook zo. Mocht jouw iets over komen zal ik er alles aan doen om je veilig te houden net zoals jij dat bij mij doet. zei Sy na de kus gelost te hebben en legde zijn armen om haar middel. Eda legde haar hoofd tegen zijn borst en lusiterde naar zijn ademhaling 'Ik zou nooit toe laten dat iemand jou pijn doet, maar nu moet ik denk ik door de zure appel heen bijten en Drake gaan zoeken.' Zei ze zuchtend en probeerde haar zin al vast te bedenken hoe ze alles gaat uitleggen, het zou zwaar worden maar als Sy door de Zure appel hen gekomen is, is het nu ook haar beurt.
Storm

Storm

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 2:12 am

Ja Drake! Het was maar goed dat Alina nog niks tegen hem verteld had, maar een demon kon Syrax beter niet kwaad maken knikte bij haar woorden. ‘Het zal je vast wel lukken en dan daarbij zou Drake zijn band leden toch niks aan doen ands kunnen jullie straks niet meer spelen...‘ zei Syrax en drukte Eda zo dicht mogelijk tegen zich aan ookal deed het pijn, maar dit was zijn eigenschuld. Als hij Edana haar goede raad meteen op gevolgd had zat hij hier nu niet gewond! ‘Ga maar ik zal hier voorlopig toch wel blijven en anders zoek ik gewoon even het balkon op.‘ glimlachte Sy en drukte een kus op haar wang.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 2:27 am

. ‘Het zal je vast wel lukken en dan daarbij zou Drake zijn band leden toch niks aan doen ands kunnen jullie straks niet meer spelen...‘ zei Syrax, Eda knitke en voelde hoe hij haar nog dichter tegen zich aan drukte, het voelde best wel goed maar er was nog iets anders maar ze kon niet raden wat het was. ‘Ga maar ik zal hier voorlopig toch wel blijven en anders zoek ik gewoon even het balkon op.‘ glimlachte Sy en drukte een kus op haar wang. Eda glimlachte en drukte een kus terug op zijn wang 'En als je hier toch niet bent zal ik je nog altijd kunnen vinden.' Zei ze zachtjes. Ze liep naar de deur en deed die open voor ze nar buiten liep keek ze nog even naar Syrax. Haar voeten kwamen zacht op de trap terecht en ze verzonk in haar gedachten terwijl ze naar beneden liep. en toen voelde ze iets tegen zich aankomen, ze deed meteen een stap terug en kek naar Drake's ogen en slikte.
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 2:47 am

Syrax knikte bij haar woorden en zag Eda vertrekken nadat ze hem n kus terug had gegeven. Syeax maakte de deur weer op slot gewoon voor de veiligheid en zuchten even vermoeit voor hij in bed kroop. Dit ging nog zwaar worden vooral om zijn opa te overtuigen? Syrax zakte in slaap en kreeg niet meer mee van wat er tusen Eda en Drake zou spelen...

Drake had gehoort dat Eda bij de BFP was, maar waarom was ze daar? In zijn shift raasde Drake o hoge snelheid naar het grote huis waar de leden in woonde. Daar aan gekomen liep Drake de trap op omdat hj Eda rook. Hij was woedend omdaat ze zo otseling verdwenen was! Drake hoorde net iemand roepen en keek om het was gewoon een begroetibg geweest, maar lang genoeg zodat die andere persoon tegen hem op botste. Drake keek naar voren en zag Edana. Waarom keek ze zo vreemd en die geur? ‘Waar heb jij al die tijd gezeten?‘ vroeg Drake die overduidelelijk pist was en pakte Eda bij haar arm stevig vast voor hij haar naar een lege gang trok. Daar liet Drake Eda los en keek haar vragend toch streng aan. Die geur , het leek wel alsof ze in het paleis was geweest???
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 2:56 am

Hij was duidelijk boos op haar en dat vond Eda wel terecht. ‘Waar heb jij al die tijd gezeten?‘ vroeg Drake die overduidelelijk pist was en pakte Eda bij haar arm stevig vast voor hij haar naar een lege gang trok. Daar liet Drake Eda los en keek haar vragend toch streng aan. Ze bleef hem kalm aankijken 'Ik weet dat ik het niet had mogen doen maar een jongen moest op zijn plek worden gezet.' De laatste woorden kwamen er grommend uit, Het was voor haar normal om met wolven te vechten om te laten zien wie er recht had en dus was het voor haar nogal moeilijk om te wennen aan de regels op aarde 'die jongen had het echt verdient Drake! Hij sprak met mij als of ik een dom mens ben! En hij had onze band ook nog is beledigt!' Zei ze grommend en voelde haar gezicht jeuken als teken dat het aan het herstellen was, het enige wat je zag was nog een lichtroze streep die van haar rechte slaap tot haar kin ging.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 3:50 am

Eda gromde en zei dat ze een jongen op zijn plek had gezet? Drake gromde nu diep en dreigend. ‘War had ik nu gezegd? Ik wil geen herrie met onze Band! Waarom kun je eens voor een keertje niet luisteren? zuchten Drake en wreef even door zijn haren. Drake keek haar ng even aan voor hij zich omdraaide en door het raam naar buiten keek. Zijn zorgen waren niet alleen voor de band, maar ook om Alina. Ze deed zo raar de laatste tijd en die smoes over haar zieke moeder te verzorgen geloofde hij niet helemaal! Zou... zou het kunnen... zou... zou Alina toch liever een mens willen dan een demon? Drake zuchten opnieuw en sloot zijn ogen. Het was niet gemakkelijk voor een demon om zich ook maar ergens op aan te passen vooral nieuwe regels niet, maar dat kwam wel als je maar wilde. ‘Laten we er over op houden je bent terug dat is beter dan dat we ruzie gaan lopen maken. Ik heb al genoeg kop zorgen en dat vind ik meer dan genoeg. Probeer ze te negeren Eda, het is niet gemakkelijk dat weet ik, maar het is beter of gef ze gewoon een goeie rechtse en loop dan weg, maar niet dit...?‘ zei Drake en keek Eda weer aan, maar nu wat rustige al bleef een zoorgelijke blik in zijn ogen staan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 4:02 am

Drake gromde nu diep en dreigend. ‘War had ik nu gezegd? Ik wil geen herrie met onze Band! Waarom kun je eens voor een keertje niet luisteren? zuchten Drake en wreef even door zijn haren. Ze had zich niet bewogen toen hij gromde ook al was hij wel de alfa in hun band, Eda was altijd al opvliegerig geweest, ze had vaak genoeg cervius uitgedaagd in de hell en ze had vaak genoeg op haar donder gehad maar nog steeds blef ze dominant. 'Weetje wat die jongen zei? Hij zei dat wij amateurs waren en dat we aleen gewonnen hadden met mijn kracht, zo iets laat ik niet zomaar zeggen dat weet je.' Zei zer grommend. ‘Laten we er over op houden je bent terug dat is beter dan dat we ruzie gaan lopen maken. Ik heb al genoeg kop zorgen en dat vind ik meer dan genoeg. Probeer ze te negeren Eda, het is niet gemakkelijk dat weet ik, maar het is beter of gef ze gewoon een goeie rechtse en loop dan weg, maar niet dit...?‘ zei Drake en keek Eda weer aan, Kik zo moest je vooral teegn haar praten want dan voelde ze zich pas schuldig en ze piepte zachtjes 'Drake, jij weet net als ik dat als iemand mij boos maakt ik niet meer mezelf ben.' Zei ze zachtjes en piepte nog is voor ze zich niet meer in kon houden en terug veranderde in haar ware vorm en zich tegen de gromd drukte met haar oren plat ten teken dat ze zich schuldig voelde.
Drake

Drake

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 4:44 am

Drake knikte bij haar woorden en zag dat ze in haar ware vorm terug shifte. Drake ging op zijn hurken voor haar zitten en pakte haar kop vast waarna hij haar harige wangen begon te aaien. ‘Dat weet ik, maar laat je muziek voor je spreken, dat is wat de mensen willen horen. Weet je... Vroeger in de hel was ik vaak jaloers op mijn broer... Hij deed het altijd goed en ik deed juist altijd alles verkeert volgend hem en dan weet je wel over wie ik het heb. Maar de leiding moet niet altijd zijn pack naar ht gevaar brengen, maar ook zorgen dat ze veilig zijn nog dat hij of zij die moet steunen.‘ zei Drake zacht. Hij werd nooit snel kwaad en was hij dat wel duurde dat nooit lang. Drake bleef Edana rustgevend aaien.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Emptyza nov 10, 2012 4:52 am

Ze zag Drake gaan hurken en voelde haar kop pakken en hij begon haar warrige wang te aaien. ‘Dat weet ik, maar laat je muziek voor je spreken, dat is wat de mensen willen horen. Weet je... Vroeger in de hel was ik vaak jaloers op mijn broer... Hij deed het altijd goed en ik deed juist altijd alles verkeert volgend hem en dan weet je wel over wie ik het heb. Maar de leiding moet niet altijd zijn pack naar ht gevaar brengen, maar ook zorgen dat ze veilig zijn nog dat hij of zij die moet steunen.‘ zei Drake zacht. Ze likte zijn vingers en voelde zich nog steeds schuldig en veranderde terug, zo was het gewoon makkelijker praten want sinds drake geen hellhound meer was kon ze niet met hem praten via gedachten 'Dan is er nog iets...Ik denk dat de koning naar mij zal zoeken.' bekende ze met een blos en keek weg 'asl straf zou ik eigenlijk een jar lang met de wachters naar bed moeten gaan maar toen kwam Sy en had ons allebei daar weg gehaald.' Zei ze zachtjes, haar wangen waren nu knal rood geworden, ze had nog niks verteld tegen Drake overh aar gevoel voor Syrax.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you say?!   What did you say?! - Pagina 3 Empty

What did you say?!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: