Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Walking around [Lira]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

Walking around [Lira] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 3:53 am

Hij grinnikte. "Ja, maar het is al wat gebeterd." Hij schoof subtiel naar haar toe en streelde liefdevol over haar wang. Ze bleef hem aankijken. Ja kalverliefde, zeker weten kalverliefde. Hmmmm kon nog wel eens leuk worden. Maar ze zou het hem niet makkelijk maken, dat deed ze nooit. Hij ging dichter naar haar toe met zijn zachte lippen. Ze ging met haar hoofd dichter naar hetzijne toe maar net voor hun lippen elkaar zouden raken boog ze haar hoofd zodat haar rode lippen bij zijn oor waren. haar zoete adem blies op zijn huid. Nice try boy. Fluistere ze met een grijns voor ze zichzelf bij hem vandaan duwde en tegenover hem in het bad kwam te zitten ze grijnsde en wendde toen haar blik van hem af. de schuim was ondertussen zo goed als helemaal van haar rondingen gedrupt. ja schaamte was echt iets dat demonen niet hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xanto

Xanto

Aantal berichten : 62
Gulden : 41
Registratiedatum : 18-08-12

Character sheet
Name:: Xanto
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 3:59 am

Zijn hard raasde als een hoge snelheids trein. Maar net toen hij vlak voor haar lippen kwam, boog ze naar zijn oor. "Nice try boy." Daarna schoof ze zich van hem weg. Hij haalde zijn schouders op. "Het was het proberen waard, maarja, dan zal ik maar eens gaan. Hij stond op en ging uit het bad. Hij draaide zich naar haar toe en hij was best groot geschapen, maar ook niet te groot, net perfect. "Of wil je dat ik blijf?" Hij grijnsde uitdagend en trok één wenbrauw op.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 4:04 am

Hij haalde zijn schouders op. "Het was het proberen waard, maarja, dan zal ik maar eens gaan. Hij stond op en ging uit het bad. Hij draaide zich naar haar toe en hij was best groot geschapen, maar ook niet te groot, net perfect. Inwendig spinde ze als een klein katje. Hmmm hoe oud was die knaap ook al weer? 13?14?15? Zoiets was het toch? Ja misschien moest ze toch wat minder met hem spelen. Ze twijfelde eraan. "Of wil je dat ik blijf?" Hij grijnsde uitdagend en trok één wenbrauw op. Ze kwam uit bad haar bleke huid glinsterde door de waterdruppeltjes. Ze was nog altijd wat groter dan hij waardoor zijn blikveld op ooghoogte tot net boven haar boezem kwam. ja jongens kregen meestal wat later een groeispurt. Mischien wil ik dat wel ja Sprak ze uitdagend. haar ene hand op haar heup. De vraag is alleen kan jouw op hol geslagen hart dat wel aan? Vroeg ze grijnzend terwijl ze haar koele hand op zijn borst legde en het snelle slaan van zijn hart voelde.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 4:08 am

Ze ging voor hem staan. "Mischien wil ik dat wel ja" Hij grijnsde. " De vraag is alleen kan jouw op hol geslagen hart dat wel aan?" Ze legde haar hand op zijn borst. Hij grinnikte. "Tuurlijk kan ik dat aan." Hij kuste haar zacht en teder, maar hij vond dat ze tijdens het zoenen, te veel afstand nam dus trok hij haar tegen zijn natte, gespierde lijf aan en kuste haar tevreden verder.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 4:13 am

Hij grinnikte. "Tuurlijk kan ik dat aan." Hij kuste haar zacht en teder, maar hij vond dat ze tijdens het zoenen, te veel afstand nam dus trok hij haar tegen zijn natte, gespierde lijf aan en kuste haar tevreden verder. Lira liet hem begaan ze vond het niet erg ergens vond ze het zelfs aangenaam. hij was beter dan een demoon of een ander mens. Hij was er gewoon beter in. ze dreef hem naar achter totdat ze beide in het bad vielen. Daar viste ze hem op en kustte ze hem verder. in het diepe deel waar ze beide moesten watertrappelen was ze in ieder geval niet meer te groot en moest ze haar hoofd niet lichtjes meer buigen. >Beter was dit veel beter.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 4:19 am

Ze dreef hem naar achter totdat ze beide in het bad vielen. Daar viste ze hem op en kustte ze hem verder. in het diepe deel waar ze beide moesten watertrappelen. Zijn handen gleden over haar lichaam. Zijn lippen zochten een weg naar haar hals en gaf haar daar ankele kusjes. Opeens hoorde hij voetstappen en stopte abdrupt, hij draaide zich om en gromde lichtjes. Maar toen hij zag dat het Tina was en ging naar de rand. Daar ging hij eruit en hij schaamde zich er niet om dat hij naakt was. Hij nam een handdoek en bond die als een rok, niet iedereen moest hem naakt zien. Hij keek naar Lira. "Tot op het feest" Zei hij met een knipoog, daarna volgde hij Tina naar zijn kamer.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 4:27 am

Zijn handen gleden over haar lichaam. Zijn lippen zochten een weg naar haar hals en gaf haar daar ankele kusjes. Ze kreunde lichtjes. hmmm lichamelijk genot kon toch zo brevedigend zijn. Ze drukte kusjes op zijn kaaklijn ze voelde af en toe zelfs al een kleine haar. Opeens hoorde hij voetstappen en stopte abdrupt, hij draaide zich om en gromde lichtjes. lira draaide nonchalant haar hoofd om en keek naar Tna die iet wat zenuwachtig binnen kwam huppelen. Ze zag xanto uit bad gaan en ze volgde hem met haar ogen. Hmmm dat zag er goed uit maar ze zou hem nog wat extra laten trainen zodat zijn jonge lichaam nog wat extra opgepomt werd. ja dat zou ze doen. Hij nam een handdoek en bond die als een rok, niet iedereen moest hem naakt zien. Hij keek naar Lira. "Tot op het feest" Zei hij met een knipoog, daarna volgde hij Tina naar zijn kamer. Ze knikte en ging ook uit bad ze nam een satijne rode kamerjas en liep naar haar vertrekken. daar deed ze een nauwsluitend rood mini jurkje aan. Het hand nogal een diepe decollete. ze bekeek zichzef in de grote spiegel. ja dat mocht er wezen. ze liep naar Xanto's kamer en wandelde er binnen zonder ook maar de moeite te nemen om te kloppen. Ben je klaar eregastje? Ik wil mijn demonen niet laten wachten. Riep ze met een grijns voor ze haar nagels inspecteerde.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 08, 2012 4:31 am

Tina gaf hem wat kleding, ze noemde de schoenen sneakers, maar hij had er nog nooit van gehoord, maar het het was wel leuk. Verder een zwarte broek, wat zij spijkerbroek noemde en een zwart T-shirt. Vervolgens werkte ze de outfit af met een witte jas/vest met zwarte accenten. Zijn haar had ze in model gebracht met een soort gel, maar ze had niet teveel gesmeerd zodat het niet te hard werd. Xanto glimlachte naar Tina. "Bedankt, je maakt mooie kleding." Tina knikte blozend en trok zijn kleding wat meer tegoei. Daarna deed ze hem nog wat mannenparfum op zodat hij lekker rook. "Zo, je bent klaar voor de fuif." Xanto knikte. "Bedankt, nogmaals." Net op dat moment kwam Lira binnen en ze vroeg of hij klaar was. Xanto stak zijn handen in zijn broekzakken. "Ja, laten we gaan." Hij liep losjes en relaxt naar de deur toe die nog open stond en ging toen naar het feest toe, wat niet moeilijk te vinden was omdat je de muziek duidelijk kon horen.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 7:25 am

Hmmm haar neefje zag er niet mis uit helemaal niet mis zelfs. Ja Tina had het goed gedaan. Ja mischien moest ze dat kind toch wat minder gaan afdreigen. Hmmm ja dat was iets om over na te gaan denken. Xanto stak zijn handen in zijn broekzakken. "Ja, laten we gaan." Hij liep losjes en relaxt naar de deur toe die nog open stond en ging toen naar het feest toe, wat niet moeilijk te vinden was omdat je de muziek duidelijk kon horen. Lira draaide met haar ogen en kwam langs hem lopen. Hou je maar vast dit soort feestjes heb je zelfs met Kiba nog niet gezien Ze grijnsde en knippogde. Ja demonen waren soms echte feestbeesten. En natuurlijk waren ze niet vuil van een paar lustvolle spelletjes. want ja wat mensen zonden noemde noemde zij eens lekker uit je bol gaan. De zaal was ondergronds en de muziek dramde uit de boxen. Overal stonde fel opgemaakte en halfnaakte demonen te dansen. Lira grinnikte en gaf Xanto een duw. Kom op kleine laat maar eens zien wat je kan Zei ze uitdagend voor ze zich tussen de andere mengde en begon te dansen.

dansjes :
https://www.youtube.com/watch?v=yQUmA-F0rkg&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=aCioEEHmHA0&feature=related
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:13 am

'Hou je maar vast dit soort feestjes heb je zelfs met Kiba nog niet gezien' Hij grinnikte. "Heb ik dan ooit gezegd dat ik met Kiba naar feestjes ga?" hij slofte verder. Uiteindelijk kwamen ze in een zaal uit waar halfnaakte demonen aan het dansen waren. Dit was beter dan wat hij verwacht had. "Kom op kleine laat maar eens zien wat je kan" hij gromde even naar haar, hij was het beu kleine genoemd te worden. Hij begon en deed twee dansjes, die de rest ook zowat deden(*). Daarna pauzeerde hij even en zag best wel een knappe demoon. Hij ging naar haar toe en begon met haar te flirten. Het klikte meteen, Xanto ging op een barkruk zitten met het meisje op zijn schoot. Ze had donkerrood haar, een korte short aan en voor de rest een zwart topje dat net wat meer bedekte dan een bh met een kort vestje erover. Ze waren wat aan het zoenen en toen begon er een rustiger liedje, ze gingen de dansvloer op en begonnen te dansen (1). Daarna kwam er een ander liedje en danste ze weer even samen (2). "Ik ben dadelijk terug." Daarna gaf hij het meisje een kus. Hij ging Lira even zoeken. "Was dat goed genoeg?" Vroeg hij plagend. Opeens voelde hij een hand op zijn schouder die hem met een snok liet omdraaien en opeens werd hij gekust door een demoon die hij nog nooit gesproken had. "Hey lekkertje." Xanto streelde met zijn warme, zachte hand over haar wang. "Sorry liefje, ik ben nu even in gesprek, zodadelijk heb ik weer tijd." Daarna gaf hij de vrouwelijke demoon een lange gepassioneerde kus. De demoon ging weg en hij keek Lira grijnzend aan. "Wat handig dat hier niet veel mannen zijn."

*Die jij gestuurd hebt

1 https://www.youtube.com/watch?v=KKxgiWl19hQ
2 https://www.youtube.com/watch?v=8ZBHnRBoUNM&feature=related

lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 8:32 am

Ze grijnsde uitdagend toen ze hem hoorde grommen. Op je teentjes getrapt liliputter? zei ze pestend. ja met mensen dollen was leuk. Ze zag hoe hij met een vrouwelijke demoon een paar danspasjes deed. tsss uitslover. Inwendig draaide ze met haar ogen. Mannen wat konden ze zich toch kinderachtig gedragen en dan die idioten van een demonen huppelde hem achterna als een bende verliefde hondjes. En het ergste was nog wel dat ze de meeste van die demonen zelf gemaakt had. Of nja eigenlijk had haar demoon hen gemaakt. Iets later kwam Xanto naar haar toe. Lira zat op een barkruk met een cocktail vermengt met bloed in haar hand. "Was dat goed genoeg?" Vroeg hij plagend. Ze haalde haar schouders op. Meh ik heb beter gezien. Pestte ze hem terug. Opeens voelde hij een hand op zijn schouder die hem met een snok liet omdraaien en opeens werd hij gekust door een demoon die hij nog nooit gesproken had. "Hey lekkertje." Xanto streelde met zijn warme, zachte hand over haar wang. "Sorry liefje, ik ben nu even in gesprek, zodadelijk heb ik weer tijd." Daarna gaf hij de vrouwelijke demoon een lange gepassioneerde kus. Lira draaide overdreven met haar ogen. Tsss sommige demonen waren toch zo onbeschaafd. De demoon ging weg en hij keek Lira grijnzend aan. "Wat handig dat hier niet veel mannen zijn." Lira grinnikte en schonk hem een halve grijns. Wacht maar zelfs van lust krijg je genoeg. Zei ze voor ze naar haar hoofd greep. De inwendige strijd kreeg weer een opflakkering en dat bezorgde Lira verschrikkelijke hoofdpijnen ze kneep haar beker fijn en greep zich vast aan de bar. haar benen rilde en ze beet haar tanden op elkaar. Ze kreunde zelfs lichtjes van de pijn. Ze mompelde vervleokingen. Ze zag nog bleker dan normaal en ze was helemaal draaierig het lukte haar om zich op de kruk te heisen. Lira's handen wreven over haar gepijnigd hoofd haar ogen dichtgeknepen door de onmenselijke pijn die ze voelde vanbinnen. Sommige vrouwelijke demonen begonnen te krijsen en spatte uiteen, demonen die Lira had gevormd.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 9:01 am

"Wacht maar zelfs van lust krijg je genoeg." Xanto grinnikte. Hij zag dat Lira opeens ergens van pijn kreeg, maar voor hij haar kon helpen, voelde hij zelf verschrikkelijke hoofdpijn. Hij stond trillend op zijn benen met samengeknepen ogen. Al zijn spieren waren opgespannen. Lira was oké na een tijdje, maar hij had nog een paar seconden naslag. Was er hier beneden iets vreemds waardoor je hoofdpijn kon krijgen ofzo? Hij opende zijn ogen en keek haar met een versufte blik aan. "Wat was dat?" Vroeg hij terwijl hij met zijn hand pijnlijk over zijn voorhoofd wreef.
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 6:31 pm

Ze keek verbaasd op toen ze zag dat hij ook ineens doorelkaar werd geshaked, mentaal althans. Lira was oké na een tijdje, maar hij had nog een paar seconden naslag. Lira was die erge buien dan ook al gewend maar het bleef pijnlijk. Hij opende zijn ogen en keek haar met een versufte blik aan. "Wat was dat?" Vroeg hij terwijl hij met zijn hand pijnlijk over zijn voorhoofd wreef. Lira veerde op en bracht haar handen naar zijn hoofd. haar blik was onderzoekend voor ze haar ogen sloot en op geestelijk niveau hem probeerde te pijlen. En daar ontdekte ze iets bijzonders hij had één of andere connectie met haar geest. Ze waren verbonden. Ze opende haar ogen weer en keek hem strak aan. Ze nam zijn hand stevig beet. Kom mee! Zei ze kortaf voor ze hem meesleurde naar haar kamer. Dat was een van de weinige ruimtes waar de harde muziek niet doordrong. eenmaal daar aangekomen sloot ze de deur en ijsbeerde ze even. zit. Zei ze kortaf wijzend naar het bed voor ze hem aankeek. Heb je dat vaker? Die pijn? Vroeg ze terwijl ze op een stoel in een hele vreemde houding ging zitten.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:26 pm

Lira ging naar hem toe en legde haar handen op zijn voorhoofd met gesloten ogen. "Wat doe je?" Vroeg hij niet begrijpend. Maar ze reageerde niet. Hij werd bij zijn hand gegrepen. "Kom mee!" Uiteindelijk waren ze in haar kamer, ze sloot de deur en ijsbeerde even. "zit." Ze wijsde naar bed en hij ging zitten. "Heb je dat vaker? Die pijn?" Hij haalde zijn schouders op en trok even een 'wtf' gezicht toen hij Lira in een vreemde houding op de stoel zag zitten. "Valt wel mee, waarom? trouwens, wat was dat met je handen op mijn hoofd... Ik snap het niet." Hij keek haar een beetje verward aan.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:29 pm

. "Wat doe je?" Vroeg hij niet begrijpend. Maar Lira antwoorde niet. Ze had wel wat meer aan haar hoofd dan hem een paar dingen gaan uit te leggen. Hij haalde zijn schouders op en trok even een 'wtf' gezicht toen hij Lira in een vreemde houding op de stoel zag zitten. "Valt wel mee, waarom? trouwens, wat was dat met je handen op mijn hoofd... Ik snap het niet." Hij keek haar een beetje verward aan. Ze zuchtte even en keek hem met een vermoeide blik aan. Die pijn krijg je door mij.. Zei ze voor ze even zuchtte. Door je hoofd aan te raken heb ik je geest gelezen en ik heb ontdekt dat onze geesten vreemd genoeg veronden zijn. Sprak ze op een sereene toon. Ze zag dat hij het nog niet begreep en ze zuchtte geërgerd. AAls ik pijn heb voel jij dat mentaal in een lichtere vorm en omgekeerd Verduidelijkte ze met een diepe zucht voor ze over haar slapen wreef. Verdomme toch.. Mompelde ze meer tegen zichzelf.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:34 pm

'Die pijn krijg je door mij.. ' Hij trok niet begrijpend zijn wenkbrauw op. 'Door je hoofd aan te raken heb ik je geest gelezen en ik heb ontdekt dat onze geesten vreemd genoeg veronden zijn.' Hij keek haar met domheid geslagen aan. 'Als ik pijn heb voel jij dat mentaal in een lichtere vorm en omgekeerd' Zijn mond viel even open maar hij deed die meteen dicht. "O..." Lira wreef over haar slapen. 'Verdomme toch..' Hij glimlachte lief en stond recht. Hij ging achter haar staan en omhelsde haar terwijl hij zijn lippen tegen haar slaap gedrukt had. "Maak je geen zorgen, ik kan wel een stootje verdragen, en ik zal geen domme dingen doen." Zijn lippen gleden naar haar wang en hij gaf haar een zachte, tedere kus.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:38 pm

"O..." Tss typisch wat waren mannen van hun familie toch neanderthalers. Hij glimlachte lief en stond recht. Hij ging achter haar staan en omhelsde haar terwijl hij zijn lippen tegen haar slaap gedrukt had. Ze keek hem vanuit haar ooghoeken aan haar ogen gloeide van ingehoude woede. ja Lira was momenteel in een knorrige bui. "Maak je geen zorgen, ik kan wel een stootje verdragen, en ik zal geen domme dingen doen." Zijn lippen gleden naar haar wang en hij gaf haar een zachte, tedere kus. Lira plaatste haar wijs en middelvinger oop zijn voorhoofd en duwde hem zo naar achteren voor ze recht veerde. Ze keek hem van over haar schouder aan. Rustig aan kleintje. Mischien werken je trucjes bij die derde rangs demonen maar bij mij zul je toch wat meer moeite moeten doen. Zei ze met een kleine geamusseerde grijns. Ja Lira was altijd al hard to get geweest en voor haar neefje maakte ze zeker geen uitzondering.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:41 pm

Lira plaatste haar wijs en middelvinger oop zijn voorhoofd en duwde hem zo naar achteren voor ze recht veerde. Ze keek hem van over haar schouder aan. "Rustig aan kleintje. Mischien werken je trucjes bij die derde rangs demonen maar bij mij zul je toch wat meer moeite moeten doen." Hij haalde zijn schouders op en ging op zijn zij op het bed liggen met zijn arm onder zijn hoofd ondersteunend. Hij grinnikte zacht. "Wil je je niet eens een keertje laten verwennen? Je ziet er gestresseerd uit." Zijn ogen twinkelden lichtjes. "Ik weet wel hoe ik je kan laten ontspannen, schatje." Hij knipoogde uitdagend.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:44 pm

Hij haalde zijn schouders op en ging op zijn zij op het bed liggen met zijn arm onder zijn hoofd ondersteunend. Hij grinnikte zacht. "Wil je je niet eens een keertje laten verwennen? Je ziet er gestresseerd uit." Zijn ogen twinkelden lichtjes. "Ik weet wel hoe ik je kan laten ontspannen, schatje." Hij knipoogde uitdagend. Ze draaide zich met een opgetrokken wenkbrauw om en ze liep naar het bed ze ging vlak langs hem staan en boog over hem heen haar ogen twinkelde van duivels plezier. Dat betwijfel ik ten zeerste. je bent nog volledig groen achter je oren ik betwijfel zelfs of je al ervaring hebt met dit soort...geneugden. Sprak ze met het afkeurend klakken van haar tong voor ze hem even over zijn wang streelde. Dus kleintje zou jij niet beter wat met de blokken gaan spelen en de katjes gerust laten? Zei ze op een plagende toon en een geamuseerde grijns. haar hoofd dicht bij hetzijne.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 11:47 pm

"Dat betwijfel ik ten zeerste. je bent nog volledig groen achter je oren ik betwijfel zelfs of je al ervaring hebt met dit soort...geneugden." hij grinnikte. Je moest eens weten. Ging er door zijn hoofd. "Dus kleintje zou jij niet beter wat met de blokken gaan spelen en de katjes gerust laten?" Xanto lachte lichtjes. "Ik besteed mijn geld wel aan wat anders dan blokken. Ik hou meer van pittigere spelletjes." Hij grijnsde en streelde met zijn hand over haar wang. "Ik kan wel eens meer ervaring hebben dan je denkt, schat." Zijn lippen zoende haar hals.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 7:19 am

Xanto lachte lichtjes. "Ik besteed mijn geld wel aan wat anders dan blokken. Ik hou meer van pittigere spelletjes." Hij grijnsde en streelde met zijn hand over haar wang. Ze keek hem aan en liet hem maar begaan. tiener jonges wat waren ze toch simpele zielen. Maar ja ze kon het hem beter wat naar zijn zin maken dan was hij makkelijker te manipuleren. "Ik kan wel eens meer ervaring hebben dan je denkt, schat." Zijn lippen zoende haar hals. Ze grinnikte en streelde door zijn haren. Kustte langzaam zijn sleutelbeen. "En toch vrees ik dat je nog niet genoeg ervaring hebt om mijn katje aan te kunnen." Zei ze met een speelse grijns voor ze bovenop hem ging zitten en zich over hem boog en een zoen op zijn voorhoofd drukte waardoor er nogal een grote inkijk gecreëerd werd en haar rode legerie zichtbaar werd.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 7:22 am

ze kustte langzaam zijn sleutelbeen. "En toch vrees ik dat je nog niet genoeg ervaring hebt om mijn katje aan te kunnen." Zei ze met een speelse grijns voor ze bovenop hem ging zitten en zich over hem boog en een zoen op zijn voorhoofd drukte waardoor er nogal een grote inkijk gecreëerd werd en haar rode legerie zichtbaar werd. Hij zuchtte geïrriteerd en wierp haar van hem af. Daarna verdween hij weer naar de feestzaal waar hij opging in de menigte. Meteen ging hij naar de bar en bestelde een biertje. Vrouwelijke demonen vielen als vliegen voor hem. Maar dat vond Xanto helemaal niet erg, hij genoot er van, en dat kon je zien.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyvr sep 14, 2012 7:31 am

Hij zuchtte geïrriteerd en wierp haar van hem af. Daarna verdween hij weer naar de feestzaal waar hij opging in de menigte. Lira grinnikte en ploftte neer op bed. Mannen zo voorspelbaar. Ze keek naar het plafond en begon champagne te drinken. Ze had weer pijn haar demoon was weer in gevecht met haar en de alcohol hielp haa rom het gevoel te verdoven. Ze was uit haar jurk gestapt en lag nu glimlachend in haar legerie op bed. Een paad demonen in de feestzaal waren er over bezig. Ja Lira was vaak stomdronken en vele hadden het erover dat dat veel aangenamer was dat ze dan veel minder veeleisend was en het handige was dat ze zich de volgende ochtend meestal niets herinnerde van dat alles. Lira lag wat te mompelen en te kronkelen in bed ze was nog klaar wakker maar ze halusineerde een beetje door alle drank.
Xanto

Xanto

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyza sep 15, 2012 10:05 am

Hij voelde de hele tijd pijn, maar dat negeerde hij. Iedereen amuseerde zich op het feest en vele demonen waren er over bezig dat Lira weer eens dronken was. Niet veel later gingen de deuren met een smak open. Een meisje met ongeveer dezelfde haarstijl als Lira, maar dan met blauw erin kwam binnen. Het was enkele seconden stil, maar het feest ging weer verder. Xanto bestudeerde het meisje, ze had een verveelde blik op haar gezicht, vele oorpiercings, een neuspiercing en een lippiercing. Ze had een zwart topje aan dat niet veel meer bedekte dan een bh en een blauwe jeansshort aan die gerafeld was, ook wel een hotpants genoemd. Ze had hoge naaldhakken en opeens viel het hem op dat ze vanachter op haar rug, een tattoe had van twee vleugels. De ene was van veren en meer engel achtig, de andere zag er meer demoon achtig uit. De tattoe was niet erg groot en bedekte maar de helft van haar rug. Ook had ze aan haar rechter pols het teken van de duivel, haar slagader liep perfect door het midden. Wat hem ook nog opviel was dat haar oogirissen twee kleuren hadden, rood/oranje en groen/blauw. Xanto kon zijn ogen niet van haar af houden. Uiteindelijk kwam het meisje naar hem toe met een kleine glimlach. Ze greep hem bij zijn shirt en trok hem tegen haar aan. Net voor haar lippen sprak ze. "Hey lekker ding, ik ben Falvie, blij je te ontmoeten." Daarna kuste ze hem. Xanto grijnsde en streelde door haar haar. "Wel, Falvie, ik ben ook erg blij om jou te ontmoeten. Ik ben Xanto, kom bij me zitten." Hij ging op een kruk zitten en trok Falvie op zijn schoot. Hij had net zoals Falvie moeite met het inhouden van zijn lach door de jaloerse gezichten. na enkele uurtjes dansen, drinken, kussen en weet ik veel wat nog allemaal, boog Falvie zich naar zijn oor n fluisterde: "Wil je mijn vriendje zijn? Ik woon hier ook..." Haar stem was te mooi, te lief, te zuiver om te weigeren. "Ja, lieverd." Sprak Xanto en bevestigde zijn antwoord met een kus. Niet veel later ging de deur weer open, ergens schaamde hij zich om de strontzatte Lira die binnengewandeld -of beter gezegd, gewankeld- kwam.

- Falvie is mijn nieuw account, ben bezig met haar te maken Wink -
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Emptyzo sep 16, 2012 11:33 pm

Lira werd gek van het lawaai van de dansende demonen ze stond op en liet haar champgne op de grond vallen. Je zag het niet snel wanneer Lira dronken was ze kon het heel goed verbergen. Ze ging naar beneden met haar rode mantel aan haar blik kil maar glazig. Ze keek naar Xanto die zat te flikflooien met Flavie. Lira voelde iets in zich opborrelen dat op woede leek maar het toch niet was. Was het jaloezie? Lira wist het niet maar ze wist wel dat ze het gevoel niet wilde. Ze liep naar voren en pakte een microfoon. Allemaal oprotten discoratten!" Riep ze in de microfoon. Een paar demonen protesteerde maar zwegen toen Lira hen tegen de kant gooide met de rode gloed die van haar demoon afkwam. De andere demonen repte zich weg tot Xanto flavie en Lira alleen nog over waren. Lira ging naar hen toe ze was nog steeds wat groter dan Xanto en het andere meisje. Naar je kamer... Gromde ze tegen xanto. Haar blik nu ook vernietigend naar het meisje Alleen.. Benadrukte ze voor ze verdween.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Walking around [Lira]   Walking around [Lira] - Pagina 2 Empty

Walking around [Lira]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: