Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Don't tell your daddy -cody, razor-

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

Don't tell your daddy -cody, razor- Empty
BerichtOnderwerp: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 3:17 am

melody was nu al zo lang op het eiland ze mistte het vaste land van doole en ze wilde er graag nog eens heen. Miley was nog steeds nergens te bekennen en vandaag was cassel niet op het eiland hij zou de hele dag in de stad zijn om nog wat zaakjes te regelen. Perfecte tijd dus om even dit eiland te ontvluchten ze deed een mantel aan en pakte haar zoontje goed in zodat hij geen kou zou hebben ze had een speciale doek om zich gewikkeld zodat ze hem kon dragen zonder haar armen te hoeven gebruiken hij hing tegen haar bovenlichaam en ze glimlachtte naar haar lieve zoontje voor ze opsteeg en naar doole vloog alles ging goed niemand had haar gezien en ze kwam uit in het park waar ze wat rondwndelde met Cody nog steeds tegen zich aangedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 3:45 am

Een paar dagen na dat Cody gebore nwas ginge nzijn ogen open en je kon zij ngrote onschuldige blauwe ogen heel goed zien. Cody keek nieuwsgierig naar zijn moeder terwijl ze zich aankleden daarna bego nze hem zelf aante kleden, hij kreeg heel veel kleedjes om en legde hem toen in een doek en Cody nestelde zich tegen haar lichaam aan, toen hi jzag dat mama naar hem glimlachte probeerde hi jterug te glimlachen en hij zag hoe de lucht steeds dichterbij kwamen, Cody keek met zijn grote blauwe oogjes nieuwsgierig naar de lucht, zo mooi zo dichtbij. Toe nze langs een wolk kwamen probeerde hij die vast te pakken emt zijn kleine handjes maar het lukte niet. de lucht begon weer verder weg te gaan. Cody pakte met zijn kleine handje een pluk wit haar van zijn mama en trok er aan.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 4:05 am

Ze keek naar haar kleine zoontje zijn grote blauwe ogen waren zo mooi ze waren donkerder dan haar eigen ogen maar toch prachtig. Ze waren een mix van cassels en haar ogen ja donker blauw één van haar favoriete kleuren. Hij klampte zich tegen haar aan en keek naar de kleine spruit hij hield blijkbaar van de lucht en hij probeerde zelfs een wolk te grijpen Melody grinnikte en voelde toen ineens iets aan haar haar. Ze kneep even pijnlijk haar ogen dicht en ze drukte zachtjes met haar vinger op zijn neus. "dat doet pijn hoor kleine deugeniet" zei ze voor ze de doek losmaakte en met hem in het gras ging zitten ze hield hem een pioenroos voor, het was een prachtige witte bloem, ook wel de halo of engel bloem genoemd. "maar niets verklappen aan je papa Cody hij mag niet weten wat we vandaag gedaan hebben" Zei ze met een grijns. ja cody kon nog niet spreken maar ze zei het toch nog maar even.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 4:15 am

Hij voelde een vinger op zijn neus en keek naar het vinger "dat doet pijn hoor kleine deugeniet" zei mama voor ze het doeklosmaakte e nsamen emt hem op iets groens ging zitten, Cody keek nieuwsgierig rond, alles was voor hem nieuw en zeker het mooi witte bloed dat ze voor hem hield, Cody pakte met zijn handje het stengel vast en met zijn vingertjes voelde hij aan de blaadjes, het voelde zo zacht "maar niets verklappen aan je papa Cody hij mag niet weten wat we vandaag gedaan hebben" Zei zijn moeder met ee ngrijns en Cody keek haar aan en gierde toen van plezier, hij vond het hier leuk, heel leuk met al die mooie kleuren.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 4:49 am

Hij nam de bloem in zijn kleine handjes en hij keek ernaar. Toen ze wat zei begon hij te lachen en het was zo'n schattige aanstekelijke lach dat meldoy ook begon te lachen. Ze legde zich op haar rug en ze nam hem in haar armen ze gooide hem een paar keer omhoog en ving hem steeds op ze lachtte voor ze hem op haar buik liet zitten ze wees met haar vinger naar haar buik. "kijk lieve schat daar heb jij in gewoond" zei ze met een glimlach.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 4:59 am

mama lachte ook mee. Ze legde zich op haar rug en ze nam hem in haar armen ze gooide hem een paar keer omhoog en ving hem steeds op Cody bleef maar gieren, hij vond dit zo geweldig even i nde lucht te zijn, hij vond het ook erg jammer toen hij door mama op haar buik werd gezet en hij keek aandacht naar de vinger die op haar buik wijs. "kijk lieve schat daar heb jij in gewoond" zei ze met een glimlach. Cody keek allang niet meer op het buik mar keek naar haar hand, daar, hij zag iets glinsteren, Cody pakte haar hand en bestudeerde het voorwerp dat op mama's vinger zat, wat was dat?
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 5:08 am

Ja hij vond de lucht echt zalig dat zag ze. Dus waarschijnlijk moest ze maar eens wat vaker met hem gaan vliegen dat zou hij vast leuk vinden. Hij kreeg de ring om haar vinger in de gaten en hield het vast keek er met net zo'n blik als Cassel die naar goud keek. ze grinnikte. "die heb ik van je vader gekregen, het is een verlovingsring" Zei ze. hij zou het niet begrijpen maar dat maakte haar niet uit. ze praatte graag tegen hem.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 5:14 am

HIj hoorde zijn mama een raar geluidje maken "die heb ik van je vader gekregen, het is een verlovingsring" Zei ze. Cody snapte niet wat mama er mee bedoelde maar het maakte hem neit echt uit, met zijn vingertjes probeerde hij het ring er af te krijgen zodat hij er mee kon spelen, hij was het bloed alweer vergeten, toen het ring er niet af wou, stonden zijn ogen vol tranen en hij begon te huilen, hij wou die Ring!
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyzo aug 26, 2012 9:24 am

Nadat hij bij de waterval door de goede heer was veranderd in een engel moest Razor er even aan wennen om zijn vleugels te gebruiken en er mee te lopen, maar vliegen was pas echt een ware ramp! Razor klapte ze uit en probeerde de lucht in te komen, maar uiteindelijk lukte het hem en kon Razor redelijk recht vliegen, maar zodra hij ook maar iets afweek met zijn hoofd dan dook hij naar beneden of schoot omhoog, maar met draaien en keren had Razor al snel door. Hij moest naar het City park omdat God zei dat hij Melody daar kon vinden. Razor vloog en proberde met zijn ogen de juisteweg te zoeken. Soms vloog hij verkeert omdat hij gewent was op ter paard te reizen en nu zag hij alles van boven af. Razor had deze reis te tijd om alle basic vlieg techtnieken te leren, maar landen meost hij straks maar doen want hij wilde te graag eerst naar Melody gaan. Hij was alle leves van zijn vampier wezen kwijt, maar daarvoor had hij zijn gave weer terug gekregen. Razor kwam al snel bij de stad aan en zocht naar het park dat ook al aardig in zicht kwam, maar van Melody nog geen enkel spoor. Razor ging wat lager vliegen en trok veel bekijks omdat hij zo laag vloog en naar iemand zocht. Toen hij haar eindelijk zag keerde Razor nog half en probeerde een landing in te zetten, maar doordat hij te snel wilde en nog vijf meter boven de grond was trokken zijn vleugels ineens in. Razor vloekte luid en landen al rollend over de grond waardoor hij de struiken in rolde en daar tot stilstand kwam. 'Ja hoor hem ik weer!' mopperde Razor en kwam omhoog en klopte zijn kleding schoon van modder en gras resten die door het rollen ontstaan waren. De blaadjes uit zijn haren trekkend stapte Razor de struiken uit en zag erschillende mensen naar hem kijken. 'Heb ik wat van jullie aan?' vroeg Razor bits en zag de mensen masa al snel verspreiden. Razor gromde boos en zag de twee wolven die hem gevolgt waren al snel tussen hen door rennen, waarvan er eentje direct naar Melody toe liep en haar een lik over haar wang gaf. Razor grinnikte en samen met de zwarte wolf liep hij naar haar toe en plofte bij haar neer. 'He, he eindelijk heb ik je gevonden!' zuchten Razor en de zwarte wolf ging naast hem liggen terwijl de witte wolf juist wilde spelen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 4:11 am

Melody schrok even op toen er een wolf naar haar toe kwam en haar wang likte. Ze keek naar de wolf ze kende hem van ergens ze ging rechter zitten en ze trok Cody dichter tegen zich aan de doek over zijn kleine schoudertjes zodat hij geen kou zou krijgen. Razor grinnikte en samen met de zwarte wolf liep hij naar haar toe en plofte bij haar neer. de zwarte wolf ging naast hem liggen terwijl de witte wolf juist wilde spelen. Melody keek Razor aan met een bedachtzame blik zijn energie was anders. meer lichter bijna vergelijkbaar bij haar eigen energie. Melody wist niet wat het was maar er was iets anders met hem. Ik wist niet dat ik gezocht werd. Zei ze rustig terwijl ze Cody even aankeek. Ze keek weer naar Razor met een glimlach. Razor mag ik je voorstellen aan mijn zoon cody? Zei ze met een gelukkige ondertoon in haar stem. Maar dan drong het weer tot zich door dat hij haar had lopen zoeken. Maar zeg eens razor waarom zocht je mij? Vroeg ze kalm
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 4:30 am

Ying ging toch maar liggen toen ze geen aandacht kreeg aan de andere kant van Razor die van Melody naar haar zoontje keek. “Hij lijkt veel o allebij zijn ouders.“ zei Razor en hoorde haar vraag waardoor hij wer even zijn gebruikelijke norse blik terug kreeg. “Ja ik zocht jouw, maar onze lieve heer zei dat ik je hier kn vinden nadat ik bijna door een demon op het mentale vlak overweldigt werd. Zonder zijn ingrijpen zou ik net als al die vermiste personen achter de rest aan hebben gehobbelt! Verdulleme dat moet ik toch eens af leren!“ riep Razor op het laatste toen zijn handpalm opnieuw vlam vatten met het hemelse vuur door dat Razor hetzelfde handgebaar had gemaakt als toen bij Robin. “Het is nog even wennen hoe alles werkt, maar het vliegen gaat al redelijk.“ mopperde hij en schudden het vuur van zijn hand die weer doofte. Engelen konden meteen merken dat het geen gewoon vuur was. Yang gromde en Razor keek even over zijn schouder waarna zijn oog op een jonge man viel die een jong kind van zijn zakgeld beroofde. “Zorg dat je allen de buidel haalt Yang!“ waarschuwde Razor de zwarte wolf met de witte vlek op zijn schouder die weg stoof en in de pols van de dief beet die geschrokken de buidel los liet en weg vluchten. Yang pakte de buidel op en bracht het terug nar het kind voor hij weer terug liep naar Razor. “Maar waarom ik je zocht gaat over alles. Ik zal het kort houden. Lira ik word gek van haar en die demon, verder worden mensen op slinke wijzen over genomen door zowel geesten als door demonen. Ik heb het hem nog niet kunnen vragen, maar misschien weet jij hoe dat in zijn werk gaat en of we het tegen kunnen houden?“ vertelde Razor en wachten tot Melody zou antwoorden.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 4:53 am

Melody keek even naar de witte wolf die uit verveling ook maar was gaan liggen. Ze sloot haa rogen even en maakte een lichtbal waar hij mee kon spelen de bal stuiterde naar de wolf toe en daagde hem uit. ze grinnikte lichtjes. aah dus hun heer had van hem een engel gemaakt van daar dus zijn veranderde energie. ze grinnikte even toen hij zei dat het nog allemaal wennen was. ja dat geloofde ze maar al te graag. "Mediteren helpt, het brengt je dichter bij je goddelijke wezen en eens als je versmolten bent staan je goddelijke acties in contact met je geest. Het gaat veel makkelijker dan spreuken of handsignalen je moet er gewoon aan denken zeg maar. Ze hield haar hand open en ze dacht aan een lichtbol die haast meteen op haar hand verscheen. Ze zag hoe één van zijn wolven een goede daad verichtte en dat verwarmde haar hart. Bij zijn verklaring kreeg ze een zorgelijke rimpel op haar voorhoofd. Ik kan Lira niet helpen, zij is de enige die haar kan helpen. Ze moet zichzelf genezen en daar heeft ze liefde voor nodig. Ze zuchtte even het was moeilijk om uit te leggen. het komt eropneer dat haar bevechten het alleen maar erger maakt, hoe meer ze met haat en geweld word omringd hoeveel te sterker ze word. Zei ze met een trieste stem. ja het was lastig demonen verdrijven en ze hadden er hier simpelweg niet de middelen voor. en over die andere demonen weet ik het nog niet. Het is nog te vaag ik moet alles kunnen observeren en de aardsengelen inlichten. het enige wat wij nu kunnen doen is proberen bezetene te helpen. En de andere burgers te beschermen. Zei ze doodserieus.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 5:25 am

Cody hield meteen op met huilen toen hij een man zag landen, en het was niet zo een goede landing zo als Mama. Hij keek weer naar Mama die he mdichterbij zette, hij glimlachte en pakte weer het haar van mama. Hij zag een witte beest keek bang naar zijn moeder hoewel hij het kring met allemaal kleurtjes en de kleurtjes waren helder. Bij die man zagen de kleurtjes bijna net zo uit als die van mama. Hij keek nieuwsgierig naar de man en zag hoe de witte beest weer ging liggen, Nu werd Cody nieuwsgierig maar bleef veilig bij Mama. Want hi jvodn het niet leuk toen de man iets boos riep. hi jvodn het jamemr dat het vlam die hij net had gezien weg was maar toe nmama nog zo ee nvlam liet zie nwou hij het pakken maar het was te snel weg. en hij keek vragend naar Mama die begon te praten maar hij lette niet op haar woorden. Hij vond het toon niet leuk waar ze mee prate dus hij wou haar opvrolijken, hij stak zijn hand uit terwijl hij haar kring raakte met kleuren en zijn hand nam het Leuk zilver over zodat zijn hand die vrij was ook het kleur overnam.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 5:52 am

Liefde geven, ja dan was je bij Razor aan het verkeerde aderes. Meer omdat hij niet ist hoe hij haar die liefde kon geven die Lira nodig had. Razor zuchten en keek even een andere kant op. Zijn liefde voor Lily was anders, maar zo worden als Kiba nee dank je. “Dat word dan uit vogelen, want ik weet wel hoe ik Lily mijn liefde kan geven al was dat niet zo gemakkelijk... Begrijp me niet verkeert Melody ik geef veel om Lira, maar aan gezien de jeugd die ik anders dan andere op die leeftijd hadden heb ik nooit liefde gekregen, dus is het ook niet zo gemakkelijk te weten hoe je die aan een kind moe geven vooral als die demon er steeds tussen zit. Dan word ik kwaad op dat beest, maar Lira vat het op alsof ik het tegen haar heb.“ zei Razor zoekend naar de juiste woorden, maar hij kreeg ze niet altijd te pakken op haar laatste woorden knikte Razor alleen maar.
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 9:05 am

Mel

Melody keek naar haar zoontje hij leek het niet helemaal te vertrouwen. Ze kietelde op zijn buikje en glimlachtte naar hem. Cody was nieuwsgierig dat kon ze voelen maar zijn angst was groter. ze zag ho hij de lichtbol in haar hand probeerde te pakken ze grinnikte lichtjes en keek Razor toen recht aan. ze had medelijden met hem. ze legde haar hand op zijn schouder en keek hem bemoedigend aan. Luister naar je hart, niet naar je spieren wanneer je haar ziet. negeer de demoon probeer haar te bereiken dat is het enige wat je kan doen. Maar maak haar vooral niet van streek dat versterkt het kwaad in haar alleen maar. zei Melody met een ongeruste stem voor Cody haar aandacht weer opeistte hij trok aan haar haar en liet zijn hand daarna zilver worden. ze grinnikte en gaf hem een zoen op zijn voorhoofd. Jij wilt weer alle aandacht hè kleintje? Vroeg ze grinnikend voor ze hem wat voor zich duwde zodat hij tussen Razor en haar in zat.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 9:12 am

Alweer hoorde hij het rare lach en keek zijn moeder onderzoekend aan en toen hij het trukje liet zien om zijn hand dezelfde kleur te geven maakte ze weer het geluid! Maar ze gaf hem wel een zoen op zijn hoofdje en hij grijnsde breed uit. Jij wilt weer alle aandacht hè kleintje? Vroeg ze grinnikend voor ze hem wat voor zich duwde zodat hij tussen haar en die enge man! Hij zag het grote zwarte beest weer naast die man liggen. Cody raakte met zijn kleine vingertjes het zachte vacht van het grote zwarte beest aan en toen hij bij het snuit was voelde het nat aan, Cody wou het beter bekijken en pakte het ding beet.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Emptyma aug 27, 2012 9:39 am

MElody zei dat hij naar zijn hart moest luisteren en dat zou hij proberen. Razor knikte en keek naar Cody die zijn handjes liet verkleuren voor hij Melody's aandacht trok door aan haar haren te trekken. Melody duwde haar zoontje tussen haar en Razor en hij zag hoe de baby naar de zwarte wolf keek die zijn snuit naar hem toe stak. Cody greep hem vast en de wolf trok zich snel terug toen hij zijn oor beet pakte en zijn kop schudden. Razor begon te lachen, iets wat hij maar zelden deed. Het zag er ook zo leuk uit. 'Ik zal het proberen, maar eenvouwdig zal het niet worden. Lira is net als Eva en kan zich ook soms ontzichtbaar maken door haar magie. Het is niet dat ik Lira het niet gun, maar ik maak me zorgen om wat er van die demon zal worden als die nog meer kracht schijnt te krijgen. Er zijn andere genoeg die demonen aanvallen zoals Etricus. Die heb ik des nood nog geholpen van zijn zegel te laten sluiten door een aarde heks. Dat men krijg ik de kriebbels van als ik er alleen al aan terug denk. Ze schijnt alles te kunnen horen hoe ver je ook van haar af bent, hoewel ze aardig lijkt moet je haar niet tegen je hebben dat is zeker.' zei Razor en hij schudden zich even toen hij het over Ariade had. Die vrouw wat ze ook deed het voelde zowel goed als slecht. Ying kroop naar Cody toe die eerst strak naar de lichtbal had gekeken, maar ze vond de baby leuker en begon zijn handjes eerst te likken en daarna zijn gezichtje. Ying was dol op alles behalve slechte dingen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Don't tell your daddy -cody, razor-   Don't tell your daddy -cody, razor- Empty

Don't tell your daddy -cody, razor-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I dont want to hurt you!
» I can't....(cody)
» My heart is broken (Cody)
» hiding the pain (cody)
» Daddy don't love me...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum