Aantal berichten : 105 Gulden : 63 Registratiedatum : 03-04-12
Character sheet Name:: Tamina Age:: 19 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: that was not your best idea vr aug 17, 2012 10:46 am
kwaad keek ze de koning na toen hij weg ging. ze liet de suiten komen. het was toch zinloos ze had er nu antistoffen voorgemaakt. geen afkickverschijnelingen meer. tamina keek nog wat argwanend naar het eten, maar at uiteindelijk er een klein beetje de rest liet ze staan ookal had ze veel honger."dat hij nu maar weg blijft hij bevalt me niet" mopelde ze tegen zichzelf. en keek weer verveeld rond.
Het Team Team Account
Aantal berichten : 375 Gulden : 364 Registratiedatum : 18-03-12
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 1:48 am
Hij was naar het bieb gegaan na het eten en zocht naar oudbloed shifters, tja zijn voorouders hadden altijd al alles bijgehouden, zijn familie hield ergewoon van om alles bi jde hand hebben en hij deed dat ook want hij wist heel veel over verschillende familie's. na ee ntijdje zoeken had hij eidnelijk het boek gevonde nemt familie's die oudbloed hebben, het meisje was ee nsabeltand tijger dus dat was al ee nstuk makkelijker. daar hij had een familie gevonden die als shifter sabeltand tijger hadden. Dragomir was het familie naa, hi jwist dat ze iets groots waren in de tijd van zijn vader maar had er eigenlijk nooit veel aandacht aan besteed, hij las hun geschiedenis nog is goed door en was pas klaar toen het al laat in de nacht was, hi jging weer naar zijn bed toe en 's ochtends liep hij hee lkalm richting Tamina.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 1:56 am
Opnieuw tikte de tijd voorbij. Ze had echt zin om hier uit te breken, maar met die stroom hier overal zou ze waarschijnlijk toch weer pijn krijgen, nu ze die drugs aankon had ze echt geen zin om nog eens die stroom te ondergaan. Verveeld streek Tamina door haar blonde haren terwijl haar smargard groene ogen de hele tijd naar het plafond staarden. Hmmzz wat als ze eens de laken van hier om haar handen zou doen, en zo misschien proberen uit te breken. Ah ze zal wel zien. Nu is het misschien beter om toch te gaan slapen. En ze had dat nog maar juist gedacht of haar ogen waren al gesloten en viel ze weer in een diepe slaap. Opnieuw weer vredig omdat ze nu niet gevangen zat maar in haar dromen alles kon bedenken wat ze maar wou, en dat was alles behalve een gevangenis natuurlijk. Voor de eerste keer sperde Tamina haar ogen open toen ze voetstappen hoorde. Had ze zo kort geslapen? Waarscijnlijk was ze de vorige keer veel te moe. Deze keer niet. Rustig wachte Tamina af, om te zien of die persoon gewoon voorbij zou gaan of het toch weer e koning was. Ze had zo haar twijfels, misschien had ze toch maar beter niks gezegt. ah ja nu is het toch te laat. En wat kon hij ermee, helemaal niks. Haar ouders waren toch dood dus het was zinloos.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 2:50 am
Kalm liep hij richting Tamina en had de wachters een nieuw goedje gegeven, kattenkruid, dat vonden KAteen heerlijk en konden er niet van afblijven, hij klopte op de deur en ging toen naar binnen, hij zag haar zitten op bed en glimlachte 'Ik hoo pdat je goed geslapen hebt Tamina?' vroeg hij vriendelijk, het kattenkruid zag er net zo uit als de drug die ze r voor heen kreeg dus ze zou niks kunnen vermoeden. Hij ging weer op het rand van het bed zitten en keek haar glimlachend aan, dit schepsel was hee lwat waard.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 3:13 am
Tamina zuchtte toen ze de deur hoorde open gaan, zo te zien was het dus toch de koning. Ze had het wel verwacht. 'Ik hoo pdat je goed geslapen hebt Tamina?' vroeg hij vriendelijk Tamina keek hem achterdochtig aan. Wat was hij nu weer van plan. Haar ogen half dicht geknepen hield ze hem in de gaten."Ja...waarom blijf je zo vriendelijk doen" even zuchtte ze."Zeg gewoon wat je van plan bent, ik weet dat je niet voor niets zo vriendelijk doet." Sprak ze kribbig. Hij had altijd wel iets in zijn hoofd om te doen en doordat hij zo vriendelijk tegen haar doet heeft ze zo een gevoel dat hij weer iets van plan was. Niet dat liever had dat hij haar martelde ofzo.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 6:46 am
Haar ogen half dicht geknepen hield ze hem in de gaten."Ja...waarom blijf je zo vriendelijk doen" even zuchtte ze."Zeg gewoon wat je van plan bent, ik weet dat je niet voor niets zo vriendelijk doet." Sprak ze kribbig. Hij grinnikte 'nou goed als je serieuze wil doen, je bent een sterk meisje en hebt een hele grote kracht in je, i kwil je voor mij leger.' Zijn ogen stonden kil en hij keek haar recht in de ogen aan.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 6:55 am
Hij grinnikte 'nou goed als je serieuze wil doen, je bent een sterk meisje en hebt een hele grote kracht in je, i kwil je voor mij leger.' Zijn ogen stonden kil en hij keek haar recht in de ogen aan. Eerst moest ze even wachtten tot de woorden tot haar doordrongen, meteen daarna begon ze te lachen viel daardoor bijna om, kon zich juist optijd aan de laken vastgrijpen voor ze tegen de muur zat."Meen je dat nu serieus" Sprak ze terwijl ze probeerde weer op adem te komen en de lachtranen weg te vegen."Dat meen je toch niet echt. Waarom verwacht je dat ik op die aanvraag zou ingaan." Sprak ze sarcastich."Je houd me gevangen, spuit drugs in me en kijkt glimlachend toe hoe ik afkick, en dan verwacht je dat ik zomaar ja zeg om in je leger te joinen." ging ze rustig verder."En denk jij nu echt dat ik tegen mijn eigen soort zou gaan vechten." Tamina snoof verontwaardigd, hij heeft wel een hele hoge dunk moest ze bekennen.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 7:12 am
Eerst moest ze even wachtten tot de woorden tot haar doordrongen, meteen daarna begon ze te lachen viel daardoor bijna om, kon zich juist optijd aan de laken vastgrijpen voor ze tegen de muur zat."Meen je dat nu serieus" Sprak ze terwijl ze probeerde weer op adem te komen en de lachtranen weg te vegen."Dat meen je toch niet echt. Waarom verwacht je dat ik op die aanvraag zou ingaan." Sprak ze sarcastich."Je houd me gevangen, spuit drugs in me en kijkt glimlachend toe hoe ik afkick, en dan verwacht je dat ik zomaar ja zeg om in je leger te joinen." ging ze rustig verder."En denk jij nu echt dat ik tegen mijn eigen soort zou gaan vechten." Tamina snoof verontwaardigd, hij glimlachte scheef, zo iets ja. Hij knipte met zijn vingers en een bloodhutner kwam naar binnen, hi jhad het kattenkruid i nzijn handen, hij wist dat katten het herlijk vonden, het was voor hun net drug alleen het smaakte een stuk beter voor hun dan. 'ik dacht dat je zo iets ging zeggen dus heb ik dit laten halen,' de bediende kwam naar hun toe en gaf het aan de hem en ging toen snel weg.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 7:22 am
Hij was echt gek als hij dacht dat ze ja zou hebben gezegt. De koning knipte met zijn vingers en een hunter kwam naar binnen. Meteen was ze weer alert en spande haar spieren op. Ze wist wel dat hij een plan had. Ze kende hem nu beter. 'ik dacht dat je zo iets ging zeggen dus heb ik dit laten halen,' de bediende gaf het aan de koning. Tamina was van plan om te vragen wat het was, maar de geur kwam al snel haar neusgaten binnen, en door haar kattenshift had ze dan ook sterke zintuigen. Haar ogen werden langzaam groter toen ze meteen wist wat het was.Kattenkruid. Vliegensvlug duwde ze haar handen tegen haar neus om zo de geur te blokkeren. Toch lukte het haar niet om haar ogen van de kruid af te slaan. Ze kroop van hem weg, zo ver mogenlijk waardoor ze nog maar enkele millimeters van de muur was verwijderd. Misschien als ze lang genoeg onder stroom zit ze bewusteloos word en zo de kruid kan ontwijken. Tamina wist maar al te goed, dat als hij die kruid heeft ze snel genoeg aan zijn voeten zou liggen voor toch een beetje van die kruid te kunnen krijgen. En dat, mocht dus echt niet gebruiken, die idee van onder stroom te zitten leek haar nu toch wel een goed plan. Maar alleen als het nodig was nu ze haar handen voor haar neus had gedaan en zo ver mogenlijk uit zijn buurt blijft is alles goed."Hou dat uit mijn buurt" Siste ze verontwaardigd kon haar blik maar niet van die heerlijke kruid halen. Tamina vervloekte voor de allereerste keer haar shift.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 7:59 am
Ja hij merkte als snel dat Tamina het goedje herkende want ze sloeg snel haar hand voor haar neus. Ze kroop van hem weg, zo ver mogenlijk waardoor ze nog maar enkele millimeters van de muur was verwijderd. hIj grinnitke, hi jhad voor hi jhier kwam het stroom uitgezet zodat ze zich zelf geen pijn kon doen. "Hou dat uit mijn buurt" Siste ze verontwaardigd kon haar blik maar niet van die heerlijke kruid halen. HIj glimlachte en ging wat dichter naar haar toe zitten en hield het kruidje neit ver bij haar vandaan 'Waarom, het is een heel normaal kruid die wij ook gebruiken voor het eten, je kunt er lekker soep van maken? Ow wacht je bent een kat hé?' Zei hij plagend terwijl hij diep adem haalde.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 8:19 am
Ze moest hier weg zo snel mogenlijk, haar ogen flitsten naar alle kanten gewoon om een ontsnapping te kunnen vinden, maar deze was goed beveiligd en ze vond er neit meteen een, dus dat betekend dat ze er zelf een zal moeten gaan maken. Toen hij dichter naar haar toe kwam waardoor de kruid veel te dicht bij kwam duwde ze haar rug tegen de muur, maar ze voelde niets. Inwendig begon ze te vloeken. Dit had ze moeten kunnen zien aankomen. 'Waarom, het is een heel normaal kruid die wij ook gebruiken voor het eten, je kunt er lekker soep van maken? Ow wacht je bent een kat hé?' Zei hij plagend terwijl hij diep adem haalde. Ze staarde er als een gehypnotiseerde kat naar zijn hand waar het kruid in lag. Tamina begon nog harder haar neus dicht te knijpen. Met moeite kon ze zich inhouden om niet vlak naast de koning te gaan zitten en het kruid aan te nemen. Toch was ze onbewust wat dichter naar hem toe geschoven. Toen ze dat besefte trok ze zich meteen weer terug."Haal.dat.weg" Siste ze weer woedend. Maar haar ogen bleven er hongerig naar kijken.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 10:11 am
ha dus hij had goed gedaan door stroom uit te zette nwant ze had het geprobeerd zich door pijn af te leiden om het geur neit te ruiken, nee deze dame meost eens leren dat hi jslim was, heel slim. Hij zag haar dichter naar zich toe schuiven en een grijns sierde op zijn lippen maar jammer genoeg besefte ze dat te snel en trok zich meteen terug "Haal.dat.weg" Siste ze weer woedend. Maar haar ogen bleven er hongerig naar kijken. Hij schoof dichter naar haar toe met het bakje en keek naar Tamina 'hoezo moet ik het weghalen?' vroeg hij heel onschuldig.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea za aug 18, 2012 10:38 am
tamina wist maar al te goed dat ze geen kans meer had,toch probeerde ze zich nog te verzetten er tegen. maar de koning wist dat het haar niet meer zou lukken. en hij onschuldig vroeg waarom en kwam nog dichter. het lukte haar niet meer haar shift verlangt er teveel naar om het te kunnen weerstaan. ze verloor. ging vlak naast de koning zitten bijna er tegen"mag ik" vroeg ze keek de koning aan maar staarde toen weer naar het kruid. ze leek wel op een braaf katje.nïet te geloven.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: that was not your best idea zo aug 19, 2012 5:39 am
ging vlak naast de koning zitten bijna er tegen"mag ik" vroeg ze keek de koning aan maar staarde toen weer naar het kruid. ze leek wel op een braaf katje, hij grinnikte en gaf het schoteltje met kattenrkuid aan haar, als drug neit werkt vind hij altijd wel iets wat er op lijkt, met dezelfde effect maar ook wat hun dier lekker vind.
Tamina
Onderwerp: Re: that was not your best idea zo aug 19, 2012 8:05 am
Nog steeds vocht ze tegen haar shift, probeerde te bevelen het te negeren. Maar blijkbaar zijn katten dol op die kruid. De koning gaf het schoteltje aan haar en ze at het meteen op. Nouja zo zou haar shift voor een tijdje happy zijn en had ze weer zichzelf helemaal onder controle. Ze voelde hoe de shift van het kruid genoot, en zij walgde ervan doordat de koning haar schaat mat had kunnen zetten, maar dat was maar een keer, en hier kreeg hij haar niet door, niet door haar shift tegen haar te gebruiken."Je denkt toch niet, dat je hiermee iets kan bereiken" Mompelde Tamina terwijl ze onbewust eens over haar lippen likte.
-flut, hele dag gestudeerd dus komt niet veel inspi nu T.T-