Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Just sitting...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

Just sitting... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 1:49 am

Lira was blij dat hij stopte met haar te aaien het zou nog wel een tijd duren voor ze die dingen weer zou toelaten. Bij zijn uitleg knikte ze weer ja daar zat wel wat in haar vader deed eva ook niets. Hij zuchtte diep toen ze vroeg naar het vechten. Lira schrok wel even ze had gehoopt dat dat wel een leugen was geweest. Maar ze vergaf het hem omdat hij de liefste papa van de hele wereld was. Ze hield hem nog steeds vast en ze slikte. Papa? Zijn opa dregoe en oma mistake heel erg boos? Vroeg ze met een bang stemmetje ze had het allemaal goed verknalt. Ik....Ik had naar je moeten luisteren papa... Zei ze zachtjes terwijl een nieuwe lading tranen naar boven kwam. Ze wilde niet meer uit ahar kamer ze durfde niet meer uit haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 3:36 am

Lira knikte, maar slikte toen ze hoorde dat hij nog steeds van het vechten hielt. Haar vraag naar Dregoe en Mistake was niet meer dan terecht en hij wist dat ze teleurgestelt in Lira waren, maar ook zij gaven haar de schuld niet. "ze zijn niet boos, maar eerder teleurgestelt hoewel Dregoe zei dat je al genoeg gestraft was door de wetenschap dat Charlie je misleid heeft. Haar tranen begonnen Razor een beetje te ergeren, maar hij zei er niks van omdat ze kennelijk de gevoeligekant van Lily had geerft? "Als je wilt zou ik je kunnen helpen met trainen, maar mijn training zal niet zacht zinnig zijn. Ik train mezelf namelijk tot over mijn grens, dat heb ik altijd gedaan vroeger en dat doe ik nu ook. Meer uit gewoonte, maar als je wilt dat je moeder je traint vind ik het ook best. Lira juist nu moet je door zetten en ik spreek uit ervaring. Ik ben veel te lang blijven hangen in het gevoel dat jij nu hebt, zelfs nu heb ik er vaak nog last van. Maar dan ga ik trainen of me bezig houden met andere dingen om niet weg te zakken in het moeras van schuldgevoelens dat heb je niet nodig. Wat gebeurt is, is gebeurt en daar kan niemand nog wat aan veranden." stelde Razor eerst voor en wees zijn dochter daarna terecht op waar zij zich moest consentreren dan zich te schamen en in schuldgevoelens te blijven hangen, toch was Razor er huiverig voor dat Lira presies zoals hij zou worden als hij haar zou mogen trainen?
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 4:12 am

Lira voelde een klein beetje opluchting toen hij zei dat ze niet boos waren maar wel teleurgesteld. Lira probeerde haar tranen niet meer tegen te houden het was gewoon een verloren zaak. Lira keek haar vader aan ze veegde haar tranen weg. haar trainen? In véchten?! Lira wist het niet goed maar ze bleef wel naar hem luisteren ja hij had gelijk! Ze mocht niet zitten kniezen ze moest het charlie betaald zetten. Ja! Ik moet sterker worden.... haar ogen gloeide rood en het beschermende zegel lichtte op. Lira's stem klonk dubbel (heel creepy dus) Ik wil hem vernietigen! Zei ze met die creepy stem voor haar ogen en stem werden weer normaal omdat het zegel de duivelse kant tegenhield. Ze keek hem met een schuin hoofd aan haar beschaamdheid en schuldgevoel had plaats gemaakt voor woede ze nam haar vaders hand en ze sleurde aan zijn arm maar ze was te slap om beweging in hem te krijgen ze wilde beginnen en wel nu ze was neit dom en zwak zoals charlie zei nee ze zou het tegendeel bewijzen!
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 5:04 am

Haar tranen biggelde nog over haar wangen tot ze die weg veegde. De stem van Lira klonk ineens dubbel en Razor trok een wenkbrauw op voor zijn dochter van zijn schoot sprong en Razor bij zijn arm greep, waarna ze aan hem begon te trekken. "Zo te zien heb je er zin in, maar voor we gaan moeten we eerst eten!" zei Razor op het laatste streng. Door zijn bloeddorst werd Razor wel sterker, maar hij behielt toch liever de controlle over zijn lichaam. Razor stond op en voelde zijn benen die van rubber leken en liep samen met Lira de slaapkamer uit en naar de keuken waar hij voor ieder 3 zakken medicinaal bloed uit de koelkast haalde en er twee van in een rugzak deed. De andere vier waren voor nu bedoelt om meteen op te drinken. Lily wilde vast weten wat hij van plan was en zag haar kijken, maar Eva was nog voor even een boekenwurm. "Ik ga met Lira trainen. Ze heeft het hard genoeg nodig, maar we zullen voorzichtig zijn schat." beantwoorde Razor haar vragende blik en dronk zijn eigen 2 bloedzakken leeg. Daarna wachten hij tot Lira klaar was.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 5:21 am

Lira keek haar vader aan toen hij zei dat ze eerst moesten gaan eten ze knikte en ze deed haar haar wat voor haar gezicht voor ze haar kamer uitkwam en zich eigenlijk nogal verstopte achter haar vader ze dronk het bloed dat ze van hem kreeg onder tafel op ze wilde eva nog haar moeder noch iemand anders behalve haar vader onder ogen komen niet voor ze sterker was geworden. haar vader legde aan haar moeder uit wat ze gingen doen en die keek ernogal zorgelijk bij. Eva was in boeken aan het rondspeuren Lira legde de lege zakken op tafel doormiddel van haar gaven zelf bleef ze zitten tot haar vader zei dat ze zouden gaan.

-Lily-
Lily zat in de keuken op een stoel toen Razor met Lira binnenkwam en een rugzak inpake ze keek hem vragend aan. Wou hij gaan trainen? Wou híj haar gaan trainen? Lily kreeg zorgrimpels op haar voorhoofd. "Weet je dat wel zeker liefste?" Vroeg ze voorzichtig. Razor had nogal de neiging om nogal fanatiek te zijn bij trainingen. Ze keek ook even naar Eva die haar boeken aan het affspeuren was. "Vind je iets?" Vroeg Lily voorzichtig.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 5:48 am

Lira leegde haar eten en Lily vroeg of hij het zeker wist. "Ja ik weet het zeker Lily, maar we zullen op een van de eilanden gaan trainen die nog niet bewoond zijn. Daar kan ik haar in alle rust trainen." zei Razor en hees de rugzak over zijn schouders. "Het zal een paar dagen gaan duren voor we weer terug komen misschien wel een maand of twee." verzekerde hij Lily en zoende haar nog even vurig voor hij haar los liet. "Kom Lira we gaan." zei hij en liep de deur uit naar de stallen om zijn paard eruit te halen. "Voor nu rijd je bij me voorop, de volgende keer mag je op je eigen pony rijden." zijn stem klonk niet onvriendelijk, maar ook niet te streng. Razor had twee volle magazijnen mee genomen voor hij het huis verliet en steeg op waarna hij Lira voor zich in het zadel trok en richting de eilanden reed.
(Ik maak daar dadelijk een topic aan. Wink )
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 5:56 am

Eva was druk bezig met in haar boeken dingen opzoeken en alles was vaag bij haar, ze was erg druk bezig met vertalen van spreuek nom kijken of ze wel de goede waren en ze schreef ook dingen op, Ager was ergens rond aan het rennen en verbannen geesten aan het odnervragen dus die had het ook druk, ze kek pas op toen Razor met Lira uitkwamen, ze keek bezorgd toen ze hoorde dat hij haar ging trainen en ze werd nog bezorgder toen ze hoorde dat ze op een eiland gingen doen! Lira moest nu vooral oppassen met Satan die nog bij haar kon komen. "Vind je iets?" Eva knikte 'ja een medalion maar ik heb paar weken tijd nodig om hem te maken, de dingen die ik nodig zijn zullen neit makkelijk vindbaar zijn.' Zuchte ze hopeloos en klapte haar boeken dicht.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 6:03 am

Lira knufflede haar moeder nog voor ze vertrokken ze zou haar heel erg missen. Ze volgde haar vader naar buiten en ze knikte ze zei geen woord meer en ze liet zich in het zadel hijsen.
-Lily-

Lily knikte en zoende Razor zo lang als kon ze lette niet op eva terwijl ze dat deed ook Lira knuffelde ze lang ze glimlachtt nar haar dochtertje en ze zag Razor al gauw wegreiden met Lira voor hem. Ze hoopte maar dat ze voorzichtig waren. Lily luisterde naar wat Eva te zeggen had ze ging bij haar zitten en ze keek haar aan. "kan ik mischien helpen? Nu Lira en Razor toch een tijdje weg zijn wil ik graag bezig zijn om nog andere rampen te voorkomen'' Zei ze rustig.
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Emptywo jul 25, 2012 6:29 am

Lily luisterde naar wat Eva te zeggen had ze ging bij haar zitten en ze keek haar aan. "kan ik mischien helpen? Nu Lira en Razor toch een tijdje weg zijn wil ik graag bezig zijn om nog andere rampen te voorkomen'' Zei ze rustig. Eva grinnikte en haalde haar schouders op en keek naar haar lijstje 'I kdenk dat je wel kunt helpen maar ik meot even alles op een rijtje zetten vooral meot ik mij zorgen maken om de lichaam van charlie die nu rondloopt, Ager is nu rond aan het rennen en vragen naar bepaalde dingen..'Ze bleef naar haar schrijfblok kijken terwijl ze dacht aan wat ze nogmeer nodig had 'jij kunt me wel helpen, ik zoek een hanger die de vorm van een cirkel het liefst een lege met een ketting, en ze moeten allebei zilver zijn.' Zei ze en keek weer Lily aan.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... - Pagina 3 Empty

Just sitting...
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: