Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Just sitting...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 12:32 am

Lira zat aan het water ze was weggelopen van huis ze wist niet wat haar ouders ineens hadden ze gedroegen zich heel anders vorral haar vader. Lira zat aan het water voor zich uit te staren ze had best wel honger. Haar schouderlange zwarte haar was los maar niet warrig. Haar rode ogen stonden verward en triestig. Lira snapte er niets meer van maar ze wist wel zeker dat haar vader loog en haar moeder er in meesleurde. Lira haatte het dat haar vader zo was dat hij altijd loog niets wat hij zei ws echt dat vertelde charlie en hij was degene die ze vertrouwde....
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Creature: Shape Shifter

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 1:02 am

Eva was vandag op pad met haar trouwe dier Ager om helende kruiden te zoeken,die zij voor verschilende mengseltjes kon gebruiken, in Wof voelde ze de hele tijd aanwezigheid van geesten en heel erge aanwezigheid van haar vader, maar steeds als ze in contact wou komen nergeerde hij haar, ze werd er neit goed van hij had zeker iets in zijn hoofd wat niet goed was. Ager blafte eens toen hij een kruid vond die zij zocht en Eva bukte, ze had zo als de laatste paar dagen haar cape aan en de cap over haar hoofd getrokken, haar blauwe haar zag je heel goed(zie kleding). Toen Eva weer wou opstaan voelde ze druk van een geest, een krachtig geest en Eva knipperde met ogen, ze zag een meisje zitten maar zei was geen geest, het was de dochter van Razor een Lily, Eva kon zeker voelen dat het meisej bijzonder was zeker met haar shifter maar ze hielt het voorzich want demonen konden elkaar aanvoelen, Ze kwam naar Lira toe en keek over het water 'Wat een prachtig weer hé?' Zei ze glimlachend.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 1:56 am

Lira schrok op toen ze een stem hoorde ze draaide zich om en keek met haar rode ogen naar Eva. Ze was makkelijk te herkennen met dat mooie blauwe haar. Lira had altijd een vreemd gevoel bij eva gehad maar ze wist niet wat het was. Ze hield haar pop stevig tegen haar bovenlijf gedrukt. Ze zei niets ze keek gewoon naar Eva en toen keek ze met een schuin hoofd naar Ager. Ze vond ager facinerend hij was schattig op een ruwe enge beestachtige manier. Een kleine glimlach was op haar gezicht en ze keek om zich heen op zoek naar Charlie maar hij was verdwenen. Lira vroeg zich af waarom hij weg was normaal ging hij niet zo snel weg. Hebben mijn ouders jouw gestuurd? Vroeg ze met een zachtte stem haar grote rode ogen boorden in die van eva.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 10:42 am

Eva glimlachte naar Lira en ging naast haar zitten, Ager kwam braaf tussen hen in zitten en likte Lira's handen, hij kon het wel vinden met haar net als met Dregoe, dus dat betekende dat hij het gevoel ook had wat Eva bij dit meisje had. Hebben mijn ouders jouw gestuurd? Vroeg ze met een zachtte stem haar grote rode ogen boorden in die van eva. Eva glimlachte geruststellend 'Nee hoor, ik was opzoek naar planten die ik voor spreuken kan gebruiken.' ze liet har mandje zien die voor de helft met planten zat 'En wat Zit jij hier te doen, geen foute dingen toch?' Zei ze plagerig.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 10:50 am

Lira streelde ager toen hij haar likte ze vond ager lief en ze vond het ook heel grappig dat hij steeds boos was op haar vader. Eva glimlachte geruststellend 'Nee hoor, ik was opzoek naar planten die ik voor spreuken kan gebruiken.' ze liet har mandje zien die voor de helft met planten zat. Lira keek ernaar met een opgetrokken neus. Wat vreemd ws dat alleamaal. 'En wat Zit jij hier te doen, geen foute dingen toch?' Zei ze plagerig. Lira richtte haar hoofd naar de grond ja eigenlijk was ze stout. Ik ben weggelopen mama en papa willen mij naar één of andere enge dame brengen. Papa zegt dat ik ziek ben en dat ze me gaan genezen zei ze zacht. Ik ben niet ziek eva papa liegt! dat doet ie altijd! zei ze nu bozer.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 10:56 am

Ager vond Lira geweldig en daar moest eva van glimlachen, maar keek ernstig toen ze het verhaal hoorde, Lira richtte haar hoofd naar de grond ja eigenlijk was ze stout. Ik ben weggelopen mama en papa willen mij naar één of andere enge dame brengen. Papa zegt dat ik ziek ben en dat ze me gaan genezen zei ze zacht. Ik ben niet ziek eva papa liegt! dat doet ie altijd! zei ze nu bozer. Eva trok haar wengbrauw op 'lira ik ken je vader al heel lang, ik heb hem zelfs geholpen met dingen maar ja ik dnek niet dat je het interessant vind. maar ik dnek niet dat hij je naar een enge dame zal brengen als dat niet nodig was.' Zei ze rustig en keek naar het water, ze voelde de geesten anwezig maar ze lieten zich niet zien en ze voelde ook de aura van een paar bepaalde geesten rond Lira 'maar hoezo denkt hij dat je ziek bent? Als je het niet wilt vertellen hoeft dat niet maar weet, ik zal niks veraden.' Ze deed als of ze haar mond op slot deed met een sleutel.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 11:05 am

Ager vond haar ook leuk en ze gaf hem een zoen op zijn neus. en daar moest eva van glimlachen, maar keek ernstig toen ze het verhaal hoorde, Eva trok haar wengbrauw op 'lira ik ken je vader al heel lang, ik heb hem zelfs geholpen met dingen maar ja ik dnek niet dat je het interessant vind. maar ik dnek niet dat hij je naar een enge dame zal brengen als dat niet nodig was.' Zei ze rustig en keek naar het water, Lira haalde haar schouders op en drukte haar pop harder tegen zich aan. 'maar hoezo denkt hij dat je ziek bent? Als je het niet wilt vertellen hoeft dat niet maar weet, ik zal niks veraden.' Ze deed als of ze haar mond op slot deed met een sleutel. Lira twijfelde even maar zuchtte toen.
ik hoorde mama en papa praten ze zeiden dat ik bezeten was of zo iets. Papa zei ook tegen mama dat k charlie of die andere aardige man niet meer zal zien als die euh...engel? mij genezen heef.Lira veegde een traan met haar vuist weg. Ik wil het niet! Charlie is mijn vriend en papa is een leugenaar! en een moordenaar! Zei ze tranen stroomde als watervallen over haar wangen.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 8:40 pm

ik hoorde mama en papa praten ze zeiden dat ik bezeten was of zo iets. Papa zei ook tegen mama dat k charlie of die andere aardige man niet meer zal zien als die euh...engel? mij genezen heef.Lira veegde een traan met haar vuist weg. Ik wil het niet! Charlie is mijn vriend en papa is een leugenaar! en een moordenaar! Zei ze tranen stroomde als watervallen over haar wangen. Eva keek strak naar Ager en Ager keek strak naar haar, hij knikte heel voorzichtig en Eva keek toen naar de lucht, ze wist dat iemand hier in de buurt was, de aura was te slap voor haar vader maar als haar vader het niet was zou het charlie zijn. 'Lira, ehh hoe lang zie je charlie en Satan al?' vroeg ze voorzichtig, ze moest weten hoe lang ze al onder hun hoede is, Ager stond meteen op en begon de bos te controleren. Eva dede haar cap af en haar ogen die groen waren werden rood, als ze rood waren kon ze de sporen altijd beter vinden van geesten want met geesten zien was het geen probleem voor Eva die zag ze al toen ze een kind was. Eva wist dat Razor Lira niks had verteld over charlie en zijn verleden.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyzo jul 22, 2012 9:56 pm

'Lira, ehh hoe lang zie je charlie en Satan al?' vroeg ze voorzichtig. Lira keek haar aan. Hoe wist ze hoe die aardige man heette? Mijn hele leven al. Zij zijn de enige die niet tegen mij liegen of dingen verzwijgen. Zei ze terwijl ze haar armpjes om haar opgetrokken benen deed. Net was Charlie hier nog, hij bezoekt me veel vaker dan Satan maar nu zie ik hem niet meer. Zei ze terwijl ze rondkeek opzoek naar Charlie. Ze keek weer naar Eva toen ze hem niet kon vinden. Waarom vroeg je dat? Vroeg ze zachtjes.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 12:47 am

Mijn hele leven al. Zij zijn de enige die niet tegen mij liegen of dingen verzwijgen. Zei ze terwijl ze haar armpjes om haar opgetrokken benen deed. Eva hapte naar adem, die arme meid was in hun klauwe ngevallen dat was heel slecht, ze begreep nu ook waarom ze haar vader zo hate. Net was Charlie hier nog, hij bezoekt me veel vaker dan Satan maar nu zie ik hem niet meer. Zei ze terwijl ze rondkeek opzoek naar Charlie. Ze keek weer naar Eva toen ze hem niet kon vinden. Waarom vroeg je dat? Vroeg ze zachtjes. Eva keek naar lira en glimlachte 'Zullen we dan is Charlie roepen, kijken of hij zo vriendelijk is om te komen, hij zal je wel vertellen waarom ik het vroeg.' Ze keek naar Ager een huil liet horen zodat de geesten beter zichtbaar zijn, Ze zocht snel en glimlachte 'Kom op Charlie, laat je eens zien.' Haar stem was streng terwijl ze naar iets keek, je zag hem niet goed maar heel soms zag je een flits van iets.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 1:58 am

Eva keek naar lira en glimlachte. Lira glimlachtte zachtjes waardoor haar hoektanden zichtbaar werden. 'Zullen we dan is Charlie roepen, kijken of hij zo vriendelijk is om te komen, hij zal je wel vertellen waarom ik het vroeg.' Ze keek naar Ager een huil liet horen. Lira snapte het niet echt maar ze knikte wel. Ze zocht snel en glimlachte 'Kom op Charlie, laat je eens zien.' Haar stem was streng terwijl ze naar iets keek, je zag hem niet goed maar heel soms zag je een flits van iets. Lira riep Charlie met haar blije kinderlijke stem en na een tijd verscheen hij Lira hield zijn hand vast en ze glimlachtte naar hem. hij aaide haar over haar hoofd en keek toen kwaad naar Eva. "wat wil je van me Eva?" Vroeg hij nors zijn blik was hard tegenover Eva maar liefdevol voor Lira, allemaal misleiding natuurlijk.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 2:04 am

Uiteindelijk heeft charlie besloten om ich te laten zien en ze walgde er van hoe hij tegen Lira deed. "wat wil je van me Eva?" Vroeg hij nors zijn blik was hard tegenover Eva maar liefdevol voor Lira, allemaal misleiding natuurlijk. Eva glimlachte liefjes 'Zo zo, be nje weer bezig om een kind naar je zin te maken, dat komt me wel erg bekend voor, hioe hete die jongen ook al weer hmmm...' Ze keek hem strak aan, Eva kon hem heel goed zien en ze trok hem metaal naar hun toe zodat ze hem nog beter zag, 'Je weet dat liegen geen nut heeft.' Ze glimlachte en Ager ging naast haar staan en hield de blik op Charlie gericht, Ager was een speciale demon die geesten kon laten lijden door alleen een blik, en als blikken bij mensen dodelijk waren zou hij zeker zonder meoite doden.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 2:36 am

Eva glimlachte liefjes 'Zo zo, be nje weer bezig om een kind naar je zin te maken, dat komt me wel erg bekend voor, hioe hete die jongen ook al weer hmmm...' Ze keek hem strak aan ze trok hem metaal naar hun toe zodat ze hem nog beter zag, Lira keek met grote ogen naar Eva. Waarom deed ze zo vreemd tegen Charlie?! 'Je weet dat liegen geen nut heeft.' Ze glimlachte en Ager ging naast haar staan en hield de blik op Charlie gericht. Charlie wist wat ager kon en Lira keek alleen maar verward. Eva doe niet zo kattig schat ik help Lira gewoon. Zei hij kalm zijn blik schoot van ager naar Eva. Lira stond op en ging voor Charlie staan in een beschermende houding. Ze keek naar Ager met haar grote rode ogen vol verdriet het was zo'n zielig gezicht dat zelfs de grootste zuurpruim brak onder de gepijnigde blik van dit vreemde kind. Lira richtte zich weer tot Eva. Charlie liegt niet hij is de enige die eerlijk is papa liegt en behekst mama! Ik heb het gezien hij wilde haar bijten! Zei ze terwijl ze vocht tegen nieuwe tranen.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 2:58 am

Eva doe niet zo kattig schat ik help Lira gewoon. Zei hij kalm zijn blik schoot van ager naar Eva. Eva stond op en glimlachte maar keek naar Lira die voor charlie ging staan, Charlie liegt niet hij is de enige die eerlijk is papa liegt en behekst mama! Ik heb het gezien hij wilde haar bijten! Zei ze terwijl ze vocht tegen nieuwe tranen. Eva keek kalm naar Lira 'Lira, ik mocht dit eigenlijk niet late nzie nvan Razor tot je oud genoeg bent.' Ze hield even haar mond en keek naar Ager die in haar hoofd praten en ze knikte 'Maar eerst, Ik ben een demon en ik weet dat jij nog jong bent en geen training hebt gehad maar dit kent elk demon, luister naar het gevoel.' Met haar vinger bewoog ze snel door de lucht en ze maakte een kruis en daar om hee neen paar tekens als een demon zo een teken liet zien moest de demon de waarheid spreken 'Ik Lieve Lira zal eens wat over mezelf vertellen dan laat ik je iets zien als je dat wil wat over je vader gaat en over Charlie.' Ze keek even naar charlie en toen weer naar Lira 'Ik ben een informatie demon, En ik ben geboren i nde hel, mijn vader heet Lucifer maar jij kent hem als Satan, toen ik 12 was was ik naar de aarde gestuurd zonder enige pardon, Ager kreg ik zodat hij mij zou beschermen. ik moest hier leren overleven, alles meost ik zelf doen, toen heb ik mij ook bij Dregoe en zijn nieuwe groep gevoegd, toen bestond Will nog niet.' Eva slikte en keek naar haar trouwe hond.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 4:19 am

Eva keek kalm naar Lira 'Lira, ik mocht dit eigenlijk niet late nzie nvan Razor tot je oud genoeg bent. Lira's gezicht betrok toen haar vader ter spraken kwam. Mijn vader wilt mij nooit iets vertellen dus daar sta ik niet bepaal van te kijken nee. Zei ze nu wat pissiger.Ze hield even haar mond en keek naar Ager die in haar hoofd praten en ze knikte 'Maar eerst, Ik ben een demon en ik weet dat jij nog jong bent en geen training hebt gehad maar dit kent elk demon, luister naar het gevoel.' Met haar vinger bewoog ze snel door de lucht en ze maakte een kruis en daar om hee neen paar tekens. Lira snapte de tekens niet ze had ze nog nooit gezien laat staan dat ze ze kon lezen. 'Ik Lieve Lira zal eens wat over mezelf vertellen dan laat ik je iets zien als je dat wil wat over je vader gaat en over Charlie.' Ze keek even naar charlie en toen weer naar Lira. Lira hield Charlies doorzichtige hand vast. Charlie heeft me alles al verteld, ook hoe pap hem verraadde en doodde. Zei ze kil. Charlie knikte. 'Ik ben een informatie demon, En ik ben geboren i nde hel, mijn vader heet Lucifer maar jij kent hem als Satan, toen ik 12 was was ik naar de aarde gestuurd zonder enige pardon, Ager kreg ik zodat hij mij zou beschermen. ik moest hier leren overleven, alles meost ik zelf doen, toen heb ik mij ook bij Dregoe en zijn nieuwe groep gevoegd, toen bestond Will nog niet.' Eva slikte en keek naar haar trouwe hond. Lira hield haar hoofd lichtjes schuin dit was best verwarrend waarom vertelde Eva haar dit allemaal? Wat had het te maken met haar vader Lira greep weer naar haar pop en drukte hem stevig tegen zich.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 4:32 am

Mijn vader wilt mij nooit iets vertellen dus daar sta ik niet bepaal van te kijken nee. Zei ze nu wat pissiger. Ze keek naar Lira 'Je vader hielt dit geheim omdat je nog jong bent maar als ik zie welke geesten om je heen zweven is het tijd dat je het weet.' Ze hielt haar mond Charlie heeft me alles al verteld, ook hoe pap hem verraadde en doodde. Zei ze kil. Charlie knikte. Eva lachte 'denk je dat een oude moordenaar van je vader jou de waarheid zou zeggen.' Ze zuchten Eva keek naar charlie 'Ik vraag me echt af charlie heo je weer op de aarde bent gekomen..' Ager gromde diep en ze voelde dt iets op haar schouders drukte en ze wist dat hier iets was. 'ik zou je de waarheid kunnen vertellen Lira, ik moet dat toch doen want i kheb het teken gebruikt, maar het beste is als je het ziet wat er gebeurd is, maar het lig aan jou, vertrouw jij mij en Ager?' Ze keek met rustige ogen naar haar en Ager liep voorzichtig naar Lira.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 4:53 am

Ze keek naar Lira 'Je vader hielt dit geheim omdat je nog jong bent maar als ik zie welke geesten om je heen zweven is het tijd dat je het weet.' Eva lachte. Lira snapte er niets van wat moest ze weten? Dat haar vader nog een groter monster was dan dat ze al dacht? 'denk je dat een oude moordenaar van je vader jou de waarheid zou zeggen.' Ze zuchten Eva keek naar charlie. Lira keek haar geschokt aan wat bedoelde ze?! Ze hoorde Charlie in haar hoofd hij had lira een spreuk laten opzeggen toen ze 2 was zodat hij met haar in contact kon komen "Niet luisteren Lira ik heb het je uitgelegd weet je nog? Je vader wilde mij al eens doden en ik heb hem toen moeten omleggen met pijn in mijn hart. " Lira knikte bij de stem in haar hoofd die eva niet kon horen. 'Ik vraag me echt af charlie heo je weer op de aarde bent gekomen..' Ager gromde diep. Charlie lachtte. .Tja eva als er een nieuwe ziel word geboren is er een kleine scheur tussen de werelden en die scheur heb ik gevonden. " 'ik zou je de waarheid kunnen vertellen Lira, ik moet dat toch doen want i kheb het teken gebruikt, maar het beste is als je het ziet wat er gebeurd is, maar het lig aan jou, vertrouw jij mij en Ager?' Ze keek met rustige ogen naar haar en Ager liep voorzichtig naar Lira. Lira kroop achteruit ze keek Eva met grote ogen aan en ze schudde haar hoofd ze zei niets ze wilde niets meer zeggen ze geloofde er niets van wat dat zegel ook mocht betekenen.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 5:17 am

Eva keek naar Lira ze wist de antwoord al maar ze wou toch uit haar mond horen. Charlie lachtte. .Tja eva als er een nieuwe ziel word geboren is er een kleine scheur tussen de werelden en die scheur heb ik gevonden. " Ze snoof 'Volgende keer zou ik je in de kerker vast zetten en een hond ou laten bewaken, wat jij met deze arme kinderen doet is niet normaal.' Zei ze Kil. Lira schudde haar hoofd en Ager liet zijn kop hangen en kwam weer naast Eva staan, 'Ik weet het jochie, i kvind het ook vreselijk, als of hij van Razor neit genoeg geleerd had, eerst hem tot monster maken, Razor vertrouwde hem maar omdat Charlie was gedwongen door de oudere om hem te doden.' Zei ze zacht en ging weer aan het water zitten 'Je betn wel laf Charlie, de waarheid overjezelf verbergen.' Zei ze tegen charlie zonder hem aan te kijken.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 5:32 am

Ze snoof 'Volgende keer zou ik je in de kerker vast zetten en een hond ou laten bewaken, wat jij met deze arme kinderen doet is niet normaal.' Zei ze Kil. Lira keek haar geschokt aan ze balde haar kleine bleke vuistjes en ze keek kwaad naar Eva. Ager liet zijn kop hangen en kwam weer naast Eva staan, 'Ik weet het jochie, i kvind het ook vreselijk, als of hij van Razor neit genoeg geleerd had, eerst hem tot monster maken, Razor vertrouwde hem maar omdat Charlie was gedwongen door de oudere om hem te doden.' Zei ze zacht en ging weer aan het water zitten. Lira luisterde niet meer naar Eva ze ging met haar rug naar haar toe zitten en ze keek Charlie aan. 'Je betn wel laf Charlie, de waarheid overjezelf verbergen.' Zei ze tegen charlie zonder hem aan te kijken. Charlie moest alleen maar lachen. Ach Eva wees toch niet zo'n spelbreker schat. Je vader weet dat ik bij Lira ben en haar bescherm tegen de opvliegendheid van haar demoon-dodende vader. Zei hij met een duivelse grijns naar eva die Lira niet had gezien. daarna knielde hij bij Lira neer aade haar over haar bol en glimlachtte naar haar.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 5:45 am

Charlie moest alleen maar lachen. Ach Eva wees toch niet zo'n spelbreker schat. Je vader weet dat ik bij Lira ben en haar bescherm tegen de opvliegendheid van haar demoon-dodende vader. Zei hij met een duivelse grijns naar eva die Lira niet had gezien. Eva lachte nu ook 'Charlie, ik weet wat de demonen hier uithalen, en ze veranden onze bestaan veel te veel, we moeten wel van ze afkomen straks komen nog speciale blood hunters voor ons soort en dat heb ik en satan niet nodig.' Zei ze kil en keek naar het water, ze zag jace weer voor zich en er liepen rillingen over haar rug, nee hunters mogen nooit extra gaan trainen en speciale wapens krijgen om hun te vangen. Ager merkte dat ze rilde en gaf een lik op haar wang.
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 5:59 am

Waar was ze toch heenngegaan? Razor rende zich rot om zijn dochter te vinden, maar ze zou hopelijk toch niet naar de hel zijn gegaan? Razor schudden zijn hoofd en liet de wolf op andere plekken kijken in het WOF gebied was Lira in iedergeval niet daar was Razor wel achter. De vuurdraad was honderden meters lang en dun geworden nu hij op zoek was naar Lira. Toen Razor het pad afsloeg naat de waterval kwam hij al snel een viertal demonen tegen die Lira uit zijn buurt moesten houden! Razor vocht zich een weg door hun aanvallen heen en doden de demonen die dachten hem te grazen konden nemen, maar als hij zijn zinnen ergens op had gezet kon niemand hem stoppen tenzij het een sterrenschot was natuurlijk. Razor riep zijn wolf bij zich die verrassend snel ter plekken was. Razor greep zijn gun en voelde in zijn zakken. Verdulleme hij had nog maar een magazijn vol bij zich! Behendig danste Razor tussen de andere demonen door die verschenen om hem tegen te houden. Wanneer het nodig was en Razor dichtbij genoeg was schoot hij de demonen door hun kop, maar overigens verscheurde hij hen door de ghouls op te roepen en met de helle wolf aan zijn zijde te vechten. Stemmen klonken op en een van hen herkende Razor maar al te duidelijk, Charlie!!! Een demon merkte zijn korte onderbreking op en greep Razor bij zijn enkel met zijn meters apnormale lange armen en trok hem onderuir. Daarna slinderde het wezen hem meters door de lucht voor Razor hard tegen boomstam aan knalde. De klap verdoofte hem, maar Razor greep zijn gun en schoot waarna de demon verdween. Stemmen van geesten had Razor altijd kunnen horen net als zien zins Eva hem van een lichaam had voor zien, maar dit was het werk van de duivel geweest die Charlie verborgen had weten te houden. Razor stond op en ontweek een volgende aanval. Zijn hoed en jas raakte hij kwijt voor ook deze demon stierf. Razor heeg zwaar en stond met zijn rug nog zo'n honderd meter bij het groepje vandaan. "Wat moet jij hier!" gromde hij tegen Charlie!
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 7:00 am

Lira zat nog steeds met haar rug naar Eva toe. Eva lachte nu ook 'Charlie, ik weet wat de demonen hier uithalen, en ze veranden onze bestaan veel te veel, we moeten wel van ze afkomen straks komen nog speciale blood hunters voor ons soort en dat heb ik en satan niet nodig.' Zei ze kil. Charlie haalde alleen zijn schouders op. Zijn aandacht werd samen met die van Lira getrokken door een hoop lawaai en geweerschoten! Lira draaide zich langzaam om toen ze haar vader zag staan hij was een 100 tal meter van hun verwijderd. Lira slikte en Charlie keek met een schuin hoofd naar Razor. Lira keek kwaad naar Eva. Ik wist het wel! Jij hebt mij gewoon zitten afremmen zodat mijn vader me kon vinden! Schreeuwde ze naar Eva. Ze zag har vader die naar charlie keek hij gromde naar charlie en Lira ging beschermend voor zijn geest staan haar tanden ontbloot naar haar vader haar ogen bloeddorstig een grom kwam uit haar keel. ze trilde omdat ze nog steeds niet genoeg energie had maar haar wilskracht was onmetelijk. Charlie legde een hand op haar schouder en keek Razor aan. Aah Razor fijn dat je ons het genoegen verschaft om ons fijne onderonsje bij te wonen. Niet erg aardig van je dat je je dochter dwingt om naar een engel te gaan hè?" Zei hij met een afkeurend geluid.
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 7:49 am

Razor draaide zich om en voor het eerst zins hij Charlie had gedood kwam er een emotie bij hem naar boven die Razor nog nooit had gevoelt. Ook op zijn gezicht stond pure walging af te lezen. Lira stond beschermend voor hem, maar Razor wist maar al te goed hoe manipulatief Charlie was. Zelf had hij hem vroeger ook geloofd, maar na dat Charlie hem had moeten doden niet meer. "Hou je bek slang! Heb je nog niet genoeg levens vergalt! Ik heb er spijt van dat ik jouw ooit geloofd heb!" snauwde hij nijdig doordat Charlie een geest was kon hij hem niet doden, maar alleen woorden naar zijn hoofd slingeren. "En waar ik Lira naar toe breng zijn jouw zaken niet nog die van dat stuk ongeluk die jouw hier heen heeft gebracht! Sorry Eva, maar jouw behandelt hij niet meer dan afval, zo ga je niet met je kinderen om"ging Razor verder en hij wist dat Eva vast nog om haar vader gaf, maar het moest gewoon gezegd worden! De druk begon zich aardig op te bouwen, maar Razor gaf er niks om of satan nu wel of niet zou komen. De ghoul's en zijn helle wolf stonden ver genoeg uit zijn buurt. Ineens begon de grond te schudden onder zijn voeten, maar was te laat om weg te springen. Een wormen demon verbrak de aardkorst en was mieters groot. De bek van de demon was 10 meter in doorsnee. Razor gromde voor hij verdween in de slokdarm van het schepsel. De ghouls en de wolf vielen meteen aan en probeerde de demon te doden voor deze zich terug zou trekken onder de grond. Met moeite herladen hij zijn gun met het verwisselen van het magazijn waar nog tien kogels in zaten, maar hij had een volle nodig om de worm demon te doden! Razor richten zijn gun op de maagwand en beschoot de demon. De kogels maakte een gat, maar dat was nog niet genoeg om er door heen te kruipen tot een van de kogels zo open klapte dat de demon in een zwarte rookwolk verdween. Jammer genoeg hing Razor net op het moment van het verdwijnen boven het gat dat de demon achter liet en kon nog net de rand grijpen en zich op trekken.
lira

lira

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 8:24 am

Lira werd alleen maar kwader door haar vader hoe durfde hij?! "Hou je mond Razor! Zo had ze hem nog nooit genoemd maar ze was echt pissig echt razend op hem! Hou je grote mond! Je verteld alleen maar leugens en je moord alleen maar! Je hebt mama gebeten! ik heb het gezien je ging met je hoektanden naar haar nek! Je wilt haar doden! Schreeuwde ze tranen sprongen in haar ogen. Ze keek haar vader aan met een verscheurde blik zijn woorden raakte haar meer dan ze Charlie deden. Charli trooste haar. Hij keek naar razor. Kijk Razor kijk toch wat je doet! Je eigen dochter verafschuwt je en eigenlijk kunnen we haar geen ongelijk geven hè? Je had nooit een 2de leven mogen beginnen. Je brengt alleen maar ongeluk. Zei Charlie rustig. Ja hij was een meester in manupilatie. Lira voelde de grond onder zich schudden en ze zag de demonen die op haar vader afstormde. Ze vielen hem aan en toen hij ingeslikt werd deed het haar eigenlijk helemaal niets ze vond het niet erg voor hem. Charlie keek haar aan en wenkte haar om hem te volgen naar het donkere bos. Om haar vader en Eva te ontvluchten zodat ze niet naar die engel gebracht kon worden. Lira wilde het op een lopen zetten maar ze kon gewoon niet meer rennen ze strompelde ze was zo uitgeput. Een kind van haar leeftijd had meer slaap nodig dan een volwassene en zelfs dat had ze niet gedaan.
Eva

Eva

Character sheet

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Emptyma jul 23, 2012 9:43 am

Eva werd door geweerschoten afgeleid en keek er naar, ze kon de geest van de demon net verdwijnen, ze stond met een ruk op en keek om zich heen, haar blauwe haar werd zwart en haar vleugels kwamen te voorschijn, de demonen kwamen veel te vaak naar de aarde en dat was niet goed. Ze kek nar Razor en Charlie en hoe Lira beschermend voor charlie ging staan, ze werd er zo ziek van, Ager gromde, hij kon met de helle hond hee lslecht overweg maar toen Eva nee schudde hield hij zich stil. Ik wist het wel! Jij hebt mij gewoon zitten afremmen zodat mijn vader me kon vinden! Schreeuwde ze naar Eva. Eva keek weer naar Lira haar rode ogen stonden kalm. 'Ik heb hier niks te maken Lira.' Zei ze kalm en keek toen naar Razor die prate: "En waar ik Lira naar toe breng zijn jouw zaken niet nog die van dat stuk ongeluk die jouw hier heen heeft gebracht! Sorry Eva, maar jouw behandelt hij niet meer dan afval, zo ga je niet met je kinderen om" Ze keek he mkalm aan, ze werkte alleen maar veel gaf ze niet om hem, haar gezicht stond zonder enige emotie en ze keek toe hoe Razor opgeslokt werd door een worm, Ager hielp de helle hond en nu was ze het echt zat! 'Daemones circa me audieris et videris, et ne taceas adhuc moriturus esse docet?'Riep ze kwad en om hun heen werd het stil, Ze kon net op tijd zien dat charlie Lira probeerde weg te brengen maar nu was ze kwaad 'Ooh nee charlie, ik laat je neit met dat meisje weg gaan, ze hoort bij haar ouders te wonen en niet bij jou.' Zei ze kwaad om hun heen kwam een cirkel zodat Charlie en Lira er niet uit konden. 'charlie, ik had je niet eens zo erg gestraft maar nu ben ik het zat, eerst Razor, toen Will en Robin Hood en Nu Lira? geen denken aan.' riep ze kwaad, ze was alles echt spuug zat, met 1 ruk beweging rukte ze Razor uit de grond en keek toen naar Lira 'Als je ons neit gelooft dan zul je wel je waarheidsprekende man eens horen,' Ze werd rustig en keek naar Lira 'hier is je eerste les, hij is een geest en jij kunt hem zien dat betekend dat je dus met iets met doden demon bent, alle demonen die in dat rang zitten kunnen Geesten in hun lichaam zetten, als ze in de lichaam zitten zullen ze je moeten gehoorzamen en de waarheid zeggen, Ik daag je uit om dat te doen, de geest van charlie metaal in een lichaam van de blood hunter zette ndie hier in de buurt ligt te verrotten....' Ze keek haar aan en kreeg een flauw grijns 'Of..Ben je daar te zwak voor?' Haar toon was uitdagend, Als Lira echt de karkater van Razor had zou dit iets met haar moeten doen.
Gesponsorde inhoud

Just sitting... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just sitting...   Just sitting... Empty

Just sitting...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: