Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 10:59 pm
HIj voelde verdriet achter de stenen vandaan komen, hij liep naar de stenen en keek naar het meisje die er achter zat, hij schrok zich rot toen hij haar hekende als MEloy het enige was dat zij nu zwarte vleugels zag. 'Melody? hoor jij niet bij Kiba te zijn.' Vroeg hij rustig en liep naar haar toe, knieëlde voor haar, er was iets anders, de emotie's waren neit heel erg vertrouwen als die van Mel. HIj hief haar gezichtje en veegde de tranen weg, 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij zachtjes.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:14 pm
Miley schrok zich ot toen er plots een jonge voor haar stond die haar tranen wegveegde. 'Melody? hoor jij niet bij Kiba te zijn.' Vroeg hij rustig Ze keek hem aan hij kende haar zus dus. 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij zachtjes. Ze keek hem wat verward aan wie was deze jongen? Kon ze hem echt vertrouwen of was het een val net als bij Jake? Miley wilde haar zus beschermen dat ze niet nog meer problemen op haar hals zou halen. Ik heb een demoon gezoend en nu ben ik er zelf één. Zei ze kalmpjes dus haar zus zat bij haar oom. Heel erg interresant. ZE vroeg zich af wat deze jongen voor Melody betekende ze zag zwarte vlekken op zijn aura dus hij was niet echt een lieverdje!
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:24 pm
Ik heb een demoon gezoend en nu ben ik er zelf één. Zei ze kalmpjes, hij schrok zich dood en zijn ogen werden duister 'Hoe zag die jonge ner uit? Had hij zwart haar en rode ogen?' Hij meost het gewoon weten want als het die jongen was die hij zocht had hij tenminste een rede om hem te vermoorden. Cassel keek naar Melody, nee melody zou niet zo snel zich zelf in zo een val lijden. HIe klopte iets niet.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:32 pm
hij schrok zich dood en zijn ogen werden duister 'Hoe zag die jonge ner uit? Had hij zwart haar en rode ogen?' Ze knikte. Ja en hij heeft een wolf bij zich. Maar waarom? Vroeg ze nieuwsgierig het was echt vervelend dat ze Melody nog niet beter in de gaten had kunnen houden anders wist ze nu wie deze jongen was. Ze keek ook even verbaasd naar zijn handen die zaten in handschoenen. Ze vond het maar raar voor de tijd van het jaar.
(Aja Miley draagt die armband niet die Melody wel aan moet van cassel )
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:36 pm
Ja en hij heeft een wolf bij zich. Maar waarom? Vroeg ze nieuwsgierig, hij gromde in zich zelf en keek toen naar haar pols waar geen armband om zat, nu werd hij achterdochtig en zeker dat ze verbaasd keek naar zijn handschoenen. 'Mel, waar is je armband, je weet dat het gevaarlijk is als je het nu neit draagt, wat zal me familie wel niet denken.' Vroeg hi jachterdochtig. Als ze nu loog zou hij dat merken. en dan wist hij het heel zeker dat hier iets neit klopte.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:45 pm
'Mel, waar is je armband, je weet dat het gevaarlijk is als je het nu neit draagt, wat zal me familie wel niet denken.' Vroeg hi jachterdochtig. Ze keek hem aan ze moest iets verzinnen. Ik heb hem uitgedaan omdat hij me nogal irriteerde. Zei ze rustig ze moest zien te weten wie deze jongen was. En waarom is het ook alweer zo belangrijk voor je familie dat ik die armband draag? Vroeg ze met een schattige glimlach.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:50 pm
. Ze keek hem aan ze moest iets verzinnen. Ik heb hem uitgedaan omdat hij me nogal irriteerde. Zei ze rustig ze moest zien te weten wie deze jongen was. En waarom is het ook alweer zo belangrijk voor je familie dat ik die armband draag? Vroeg ze met een schattige glimlach. Hij keek haar achterdochtig aan en zette een stap achter uit 'Wie ben jij?!' Vroeg hij met stem verheffing en zijn donker bruine ogen werden zwarte 'Jij bent Melody niet.' Zei hij daarna wat rustiger. Dit was melody niet want als ze het was zou ze de armband niet afdoen want ze is al een keer zijn ouders tegen gekomen en ze wist donders goed hoezo ze die armband moest dragen.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 11:55 pm
Hij keek haar achterdochtig aan en zette een stap achter uit 'Wie ben jij?!' Vroeg hij met stem verheffing en zijn donker bruine ogen werden zwarte. Ze grinnikte en stond recht. 'Jij bent Melody niet.' Zei hij daarna wat rustiger. Ze klaptte even in haar handen. Wow daar ben je snel achter zeg. Zei ze met een grijns terwijl ze een buigingkje maakte. Aangenaam ik ben Miley Mac Bloody haar tweelingzus en tevens ex-bescherm engel. Zei ze rustig terwijl ze dichter naar hem toeging. En wie ben jij? En wat heb je met mijn zusje te maken?
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 12:01 am
Ze klaptte even in haar handen. Wow daar ben je snel achter zeg. Zei ze met een grijns terwijl ze een buigingkje maakte. Aangenaam ik ben Miley Mac Bloody haar tweelingzus en tevens ex-bescherm engel. Zei ze rustig terwijl ze dichter naar hem toeging. En wie ben jij? En wat heb je met mijn zusje te maken? Hij keek ahar odnerzoekend aan, ja ze leken hee lerg veel op elkaar en knikte toen. 'Aangenaamd, mijn naams is Cassel Sharper en ik bescherm je zus tegen mijn eige familie.' Zei hi jrustig, eigenlijk hield hij van haar.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 12:19 am
knikte toen. 'Aangenaamd, mijn naams is Cassel Sharper en ik bescherm je zus tegen mijn eige familie.' Zei hi jrustig Miley keek hem onderzoekend aan en ze wandelde even rond hem. Wacht dus iemand wiens aura zelf ook duister is beschermt mijn zusje tegen mensen die waarschijnlijk nog slechter zijn? Vreemd... Ze stond nu pal voor zijn neus. En waarom bescherm je mijn zusje precies? Wat zit er in voor jouw meneer Sharpe? Ze kende die naam wel en ze vond het helemaal niet pluis.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 12:22 am
Miley keek hem onderzoekend aan en ze wandelde even rond hem. Wacht dus iemand wiens aura zelf ook duister is beschermt mijn zusje tegen mensen die waarschijnlijk nog slechter zijn? Vreemd... Ze stond nu pal voor zijn neus. HI jhaalde zijn schouders op. En waarom bescherm je mijn zusje precies? Wat zit er in voor jouw meneer Sharpe? Ze kende die naam wel en ze vond het helemaal niet pluis. Hij glimlachte toen hij aan haar dacht, 'Mijn hart behoort tot die van haar.' Zijn ogen weerspiegelde de zon.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 12:36 am
Hij glimlachte toen hij aan haar dacht, 'Mijn hart behoort tot die van haar.' Zijn ogen weerspiegelde de zon. Ze keek hem even aan en kreeg toen een glimlach op haar gezicht ze gaf hem een knuffel en ze keek hem aan. Ze was opgelucht dat Melody iemand hed gevonden en ze zag dat hij goed voor haar was want iedere keer dat hij over haar sprak zag ze een vonk oplichten in zijn aura. Aaah zo zit de vork dus in de steel. Wel Cassel dan moet ik je waarschuwen die demoon zit ook achter haar aan en als het hem lukt om haar te zoenen is ze verloren net als ik. Zei ze rustig maar streng.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 12:41 am
Hij vond het raar dat ze plotseling hem een knuffel gaf en keek haar verbaasd aan. Aaah zo zit de vork dus in de steel. Wel Cassel dan moet ik je waarschuwen die demoon zit ook achter haar aan en als het hem lukt om haar te zoenen is ze verloren net als ik. Zei ze rustig maar streng. Hij knikte 'ik weet het en die demon leefd niet lang meer, ik heb opdracht gekregen om hem te doden en mijn familie gaat me helpen daarbij.' Zei hij kalm en keek in haar ogen.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 12:46 am
Hij knikte 'ik weet het en die demon leefd niet lang meer, ik heb opdracht gekregen om hem te doden en mijn familie gaat me helpen daarbij.' Zei hij kalm en keek in haar ogen. Ze schoot in haar lach. Je bent echt naïf Cassel een demoon krijg je niet dood teminste niet zonder sterrenschot en die kan je alleen krijgen van een engel. Zei ze rustig demonen konden verwond worden maar niet gedood zonder een sterrenschot.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 4:46 am
Ze schoot in haar lach. Je bent echt naïf Cassel een demoon krijg je niet dood teminste niet zonder sterrenschot en die kan je alleen krijgen van een engel. Zei ze rustig, hij begon te lachen 'denk je dat wij dat niet weten, geloof me maar, ik kan aan alles komen als ik dat wil.' Nu was hij neit meer de jongen die net hier stond was veradenderd in een handelaar. 'Voor ene sharper is niks onmogelijk. ' Zei hij rustig.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 5:12 am
hij begon te lachen 'denk je dat wij dat niet weten, geloof me maar, ik kan aan alles komen als ik dat wil.' Nu was hij neit meer de jongen die net hier stond was veradenderd in een handelaar. 'Voor ene sharper is niks onmogelijk. ' Zei hij rustig. Ze grinnikte. Wel daar ben ik blij om en aarzel niet om mijn hulp in te roepen ik wil die demoon graag op zijn muil slaan. Zei ze met gebalde vuisten en een vastberaden gezicht.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 5:17 am
Ze grinnikte. Wel daar ben ik blij om en aarzel niet om mijn hulp in te roepen ik wil die demoon graag op zijn muil slaan. Zei ze met gebalde vuisten en een vastberaden gezicht. Hij grinnikte en knikte 'Zolang je geen geld wilt vind ik best.' Zei hij lachend en ging op de steen zitten, Cassel begon zijnvingers te krakken. Gelukkig had hij zomer handschoenen aan omdat het best wel warm was.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 5:33 am
Hij grinnikte en knikte 'Zolang je geen geld wilt vind ik best.' Zei hij lachend en ging op de steen zitten, Cassel begon zijnvingers te krakken. Gelukkig had hij zomer handschoenen aan omdat het best wel warm was. Ze schudde haar hoofd en ging langs hem zitten. Niet iedereen vind geld belangrijk hoor zijn bloed vind ik een leukere beloning. Zei ze met een grijns. Ze keek hem aan. Maar wat was dat van die armband nu eigenlijk? Vroeg ze nieuwsgierig.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 5:43 am
Ze schudde haar hoofd en ging langs hem zitten. Niet iedereen vind geld belangrijk hoor zijn bloed vind ik een leukere beloning. Zei ze met een grijns. Ze keek hem aan. Maar wat was dat van die armband nu eigenlijk? Vroeg ze nieuwsgierig. HIj keek naar Miley en glimlachte 'dat moet je maar zelf aan je zus vragen.' Hij haalde zijn gehadschoende hand door zijn haar en staarde naar de zee die rustig heen en weer bewoog.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 5:49 am
HIj keek naar Miley en glimlachte 'dat moet je maar zelf aan je zus vragen.' Hij haalde zijn gehadschoende hand door zijn haar en staarde naar de zee die rustig heen en weer bewoog. Ze zuchtte. Wat hebben manne toch altijd met die geheimzinnige trekjes?! Zei ze met een grijns. Ineens kreeg ze een geniale ingeving voor een grap ze liet hem een ilusie zien van Melody die aan het zwemmen was en haar kleren uittrok maar net voor ze naakt was liet ze het beeld verdwijnen en keek ze hem grijnzend aan.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 5:57 am
Ze zuchtte. Wat hebben manne toch altijd met die geheimzinnige trekjes?! Zei ze met een grijns. plotseling zag hij Melody aan de strand die aan het zweemen was en haar kleren uit trok, hier klopte iets niet want als melody het echt was zou hij de emotie van haar voelen, en het klopte al helemaal niet dat vnet voor dat ze naakt was ze plotseling weg was, hij grijnsde naar Miley 'leuk gave heb je.' Zei hij lachend.
Miley
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 6:01 am
hij grijnsde naar Miley 'leuk gave heb je.' Zei hij lachend. Ze grinnikte. Dankje ik wilde wel eens weten hoe je erop zou reageren de meeste mannen beginnen te kwijlen maar jij lijkt verdacht rustig te blijven...Dat mag ik wel. Zei ze lachend. Ze schommelde een beetje heen en weer op de rots en ze keek hem aan. Heeft ze ooit al eens met je gevlogen? Vroeg ze nieuwsgierig ze wist dat Melody dat alleen maar deed met haar meest dierbare personen.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful zo jun 03, 2012 6:09 am
Ze grinnikte. Dankje ik wilde wel eens weten hoe je erop zou reageren de meeste mannen beginnen te kwijlen maar jij lijkt verdacht rustig te blijven...Dat mag ik wel. Zei ze lachend. Hij glimlachte 'nou ik blijf ook best wel rustig bij zulke sitiuaties.' Ze schommelde een beetje heen en weer op de rots en ze keek hem aan. Heeft ze ooit al eens met je gevlogen? Vroeg ze nieuwsgierig, hij lachte. Hij had 1 keer met haar gevlogen maar eerder had hij ook al is gevlogen alleen dan met Lily. 'Ja 1 keer maar dat liep slecht af ze kreeg een pijl in har vleugel..' Zei hij rustig.