Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 2:58 am
Cassel liep rustig door de strand op zijn blote voeten wachtend tot zijn prooi eindelijk eens op komt dagen, dit keer moest hij een vrouw aanraken met zijn blotehand en haar wanhopig maken, haar laten lijden naar een persoon(zijn betaler). Cassel bleef naar voren staren hoe de zon langzaam naar beneden zakten en toen zag hij een schim in de verte, een vrouw in een witte jurk en even dacht hij dat het Melody was maar nee...Het was zijn prooi. Hij toverde zijn vertrouwen glimlach op zijn gezicht en liep naar haar toe 'Bonjour Madame, wat doet zo een prachtige dame zo laat buiten.' Vroeg hij charmant en de vrouw vond duidelijk leuk dat hij haar complimenteerde, dit keer had hij geen handschoenen aan en raakte voorzichtig haar wang aan, meteen voelde hij hoe de emoties die hij naar haar toe stuurde door zijn vingers naar haar wang gaan. Na een paar seconde begon de vrouw te huilen en rende weg. Hij zuchte en pakte zijn handschoenen en deed die aan, hij ging op de steen zitten en keek naar de zee die langzaam heen en weer bewoog.
Open...
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 3:10 am
Luna was gebroken een omhulsel van zichzelf na de dood van haar geliefde ze wist niet wat ze nog kon doen maar één ding wist ze wel ze wilde de pijn die zij voelde zo goed mogelijk uit de wereld helpen ze wandelde over de zilten stranden en zag toen plots een jongeman hij deed iets met een vrouw iets vreselijks zo bleek want de vrouw begon te huilen en rende weg Luna fronste haar wenkbrauwen en liep naar de jongen toe hij kon haar onmogelijk gehoord hebben het leek altijd alsof ze de grond niet aanraakte een kwaliteit waar eenhoorns over beschikten. Dat was niet zo aardig denkt u ook niet? Zei ze met een zachtte vriendelijke stem Luna was een meester in haar gepijigde ziel verbergen net alsof er niets aan de hand was met haar.
(Ja Ezio is dood gebeurd ergens in een andere topic)
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 3:21 am
Hij voelde een emotie naar hem toe komen, die emotie was gebroken. blijkbaar was er iets gebeurt met haar. . Dat was niet zo aardig denkt u ook niet? Zei ze met een zachtte vriendelijke stem, hij draaide zich om met een charmante glimlach en lachte nar het meisje, ze had albino wit haar en ze leek helemaal niet gebroken maar hij vertrouwde de emotie, hij stond op. 'HEt was noodzakelijk.' Zei hi jmisterieuze en dacht aan het geld die hi jkreeg, het was nniet echt veel maar dit werkje was ook niet lastig. 'Maar wat heeft dit mooie dame allemaal meegemaakt dat ze zo gebroken is?' vroeg hij rustig.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 3:42 am
'HEt was noodzakelijk.' Zei hij mysterieus. 'Maar wat heeft dit mooie dame allemaal meegemaakt dat ze zo gebroken is?' vroeg hij rustig.Ze keek hem licht verbaasd aan maar schudde toen haar hoofd. Waarom zou ik dat aan u vertellen? Vroeg ze rustig haar witte haar wapperde in de wind en met haar hel paarse ogen keek ze hem recht aan Luna had een bijzondere glinstering in haar ogen die elke eenhoorn had. Daaraan kon je hen herkennen.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 3:45 am
Die meid keek hem verbaasd aan en Cassel lachte naar haar. Waarom zou ik dat aan u vertellen? Vroeg ze rustig haar witte haar wapperde in de wind en met haar hel paarse ogen keek ze hem recht er zat een bijzondere glinstering in die ogen en hij wist dat ze een eenhoorn was. 'Omdat ik heel goed kan luisteren en iemand kan geruststellen.' Zei hij vriendelijk en haalde zijn hand door zijn haar, hij was nieuwsgierig geworden en wou meer over dit meisje weten.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 3:51 am
'Omdat ik heel goed kan luisteren en iemand kan geruststellen.' Zei hij vriendelijk en haalde zijn hand door zijn haar. Ze keek hem aan met een lege blik. Soms is het beter om geheimen geheim te laten dat leer je nog wel geloof me maar Zei ze rustig terwijl ze naar de zee tuurde ze wandelde er naartoe ze sloot haar ogen en liet haar voeten in de zee verdwijnen ze wist nog hoe vaak ze hier met Ezio had gezeten voor hij haar geheim kende voor de arena, voor Liliana, voor de ruzie, voor zijn dood... Er rolde een traan uit haar oog de ring hing om haar hals aan een gouden draad. Ze zei niets ze luisterde alleen naar de zee.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 4:06 am
Ze keek hem aan met een lege blik. Soms is het beter om geheimen geheim te laten dat leer je nog wel geloof me maar Zei ze rustig terwijl ze naar de zee tuurde ze wandelde er naartoe ze sloot haar ogen en liet haar voeten in de zee verdwijnen, Hij liep zacht achter haar aan en keek toe hoe ze daar stond, hij voelde haar verdriet en kreeg een brok in zijn keel, deed zijn handschoen uit en raakte voorzichtig haar schouder aan ee nstuurde ontspannen energie. 'Ik weet dat je geheimen soms voor jezelf moet houden maar soms is het ook goed om het aan iemand te vertellen dan in jezelf houden.' Zei hij zachtjes en haalde zijn hand weg en deed weer een handschoen aan.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 4:11 am
Ze voelde een hand op haar schouder maar ze schonk er geen aandacht aan totdat ze een soort energie door haar heen voelde gaan die verdreef de pijn een beetje ze keek de jongen aan en knikte langzaam. 'Ik weet dat je geheimen soms voor jezelf moet houden maar soms is het ook goed om het aan iemand te vertellen dan in jezelf houden.' Zei hij zachtjes en haalde zijn hand weg en deed weer een handschoen aan. Ze zuchtte en vertelde een klein en het meest resente deel van haar pijn. Mijn geliefde is vermoord en gestorven in mijn armen. Ik had hem kunnen redden als ik in zijn buurt was geweest als ik hem gesteund had om zijn eer te herstellen had hij nu nog geleefd. Zei ze met een gepijnigde stem maar wel nog steeds een kalm en vriendelijk gezicht haar masker.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 4:27 am
Ze zuchtte en vertelde een klein en het meest resente deel van haar pijn. Mijn geliefde is vermoord en gestorven in mijn armen. Ik had hem kunnen redden als ik in zijn buurt was geweest als ik hem gesteund had om zijn eer te herstellen had hij nu nog geleefd. Zei ze met een gepijnigde stem maar wel nog steeds een kalm en vriendelijk gezicht haar masker. Hij glimlachte begrijpend 'Je kan zo iets nooit weten Lieve schat.' Zei hij zachtjes 'Ons leven is al besloten.' zei hij alleen maar en keek naar de lucht.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 4:30 am
Hij glimlachte begrijpend 'Je kan zo iets nooit weten Lieve schat.' Zei hij zachtjes 'Ons leven is al besloten.' zei hij alleen maar en keek naar de lucht. Ze keek hem even aan. Mijn naam is Luna niet lieve schat. Je kan me zo niet noemen want dat ben ik niet. Zei ze rustig. ze ging zitten en sneed even met een scherpe steen in haar huid die pijn hiellp om mentale pijn te vergeten en de wond was toch al aan het helen. Helaas kon haar gave de pijn in zichzelf niet helen dat kon geen enkele gaven dat kon alleen Ezio Auditore.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:00 am
Ze keek hem even aan. Mijn naam is Luna niet lieve schat. Je kan me zo niet noemen want dat ben ik niet. Zei ze rustig. ze ging zitten en sneed even met een scherpe steen in haar huid die pijn hiellp om mentale pijn te vergeten, Hij lachte naar Luna en ging naast har zitten. 'Hoor eens Luna, we hebben in ons leven minstens een keer dat we geen hoop meer hebben en dat het lijkt als of we helemaal alleen op de wereld. Die tijd heb ik ook mee gemaakt en het was niet makkelijk om er uit te komen, maar hé moet je mij nu zien.' Hij glimlachte naar haar.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:14 am
Hij lachte naar Luna en ging naast har zitten. 'Hoor eens Luna, we hebben in ons leven minstens een keer dat we geen hoop meer hebben en dat het lijkt als of we helemaal alleen op de wereld. Die tijd heb ik ook mee gemaakt en het was niet makkelijk om er uit te komen, maar hé moet je mij nu zien.' Hij glimlachte naar haar. Luna zuchtte. Dat is nu net het probleem. ménsen maken dat maar één keer mee bij mij word het steeds herhaald volgens mij ben ik gewoon niet voorbestemd om gelukkig te zijn Cassel Zei ze rustig ja ze wist wie hij was en ze kende zijn reputatie maar het interreseerde haar allemaal niet meer van haar part mocht hij haar meenemen maar eerst wilde ze zijn hulp. Jij kan mensen uit de weg ruimen hè? Maar kan je dat bij shifters ook? Vroeg ze rustig.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:20 am
Luna zuchtte. Dat is nu net het probleem. ménsen maken dat maar één keer mee bij mij word het steeds herhaald volgens mij ben ik gewoon niet voorbestemd om gelukkig te zijn Cassel Zei ze rustig Hij keek rustig naar Luna, zo iets kon hij verwachten dat ze we lwist wie hij was.. Jij kan mensen uit de weg ruimen hè? Maar kan je dat bij shifters ook? Vroeg ze rustig. Hij haalde zijn schouders op 'Ligt er aan welke shape shifter het is anders kan ik één van mijn familie leden inschakelen.' Zei hij rustig, nu werd hij nieuwsgierig 'Als ik wi lkan ik iedereen wel uit de weg halen maar de grote vraag is of je het wel kan betalen?'
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:26 am
Hij haalde zijn schouders op 'Ligt er aan welke shape shifter het is anders kan ik één van mijn familie leden inschakelen.' Zei hij rustig, nu werd hij nieuwsgierig. Luna keek hem strak aan. Het is een demoon en een prattende wolf zíj hebben Ezio gedood.In haar stem was veel haat te horen en haar ogen werden even rood. Maar snel vond ze die innerlijke kalmte weer terug. 'Als ik wi lkan ik iedereen wel uit de weg halen maar de grote vraag is of je het wel kan betalen?' Ze keek hem aan met een grijns. De vraag is met wat wil je betaald worden? Vroeg ze rustig.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:34 am
Luna keek hem strak aan. Het is een demoon en een prattende wolf zíj hebben Ezio gedood.In haar stem was veel haat te horen en haar ogen werden even rood. Maar snel vond ze die innerlijke kalmte weer terug. Hij keek haar onderzoekend aan 'een demon is heel lastig om te doden.' Zei hij rustig. De vraag is met wat wil je betaald worden? Vroeg ze rustig. Hij haalde zijn schouders op 'Ligt er aan, het liefst geld maar als je dat niet hebt kan ik als je een zeldzame shape shifter bent iets van je hebben, zo als bijzondere veren of zo iets dergelijks.' Hij begon in de zand dingen te schrijven.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:45 am
Hij keek haar onderzoekend aan 'een demon is heel lastig om te doden.' Zei hij rustig.Ze knikte dit zou dus duur worden maar dat had ze het er wel voor over. Hij haalde zijn schouders op 'Ligt er aan, het liefst geld maar als je dat niet hebt kan ik als je een zeldzame shape shifter bent iets van je hebben, zo als bijzondere veren of zo iets dergelijks.' Hij begon in de zand dingen te schrijven. Ze zuchtte. Veel geld heb ik niet en ik weet niet of je wt met mijn shifter bent... Zei ze terwijl ze veranderde langs hem lag nu een witte lichtgevende eenhoorn ze keek hem aan met haar heldere paarse ogen haar hoorn was lang en extreem dodelijk.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 5:51 am
Ze zuchtte. Veel geld heb ik niet en ik weet niet of je wt met mijn shifter bent... Zei ze terwijl ze veranderde langs hem lag nu een witte lichtgevende eenhoorn ze keek hem aan met haar heldere paarse ogen haar hoorn was lang en extreem dodelijk. Cassel ging staan en klopte zijn broek af en liep langs haar heen 'een demon is duur, dus...Ik wil je manen en je hoorn.' Zei hi jrustig terwijl hij haar hoorn aankraakt, de manen kon je voor bogen verkopen en een hoorn kan hij vast aan een verzamelaar verkopen.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 6:00 am
Cassel ging staan en klopte zijn broek af en liep langs haar heen 'een demon is duur, dus...Ik wil je manen en je hoorn.' Zei hi jrustig. Ze slikte en legde haar hoofd in het zand ze sloot haar ogen. Neem ze dan nu maar breek mijn hoorn snel alsjeblieft. Zei ze rustig een hoorn breken was verschrikkelijk pijnlijk en dat wist Luna maar al te goed. Ze wachtte geduldig op de pijn nog steeds met gesloten ogen.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 6:05 am
Ze slikte en legde haar hoofd in het zand ze sloot haar ogen. Neem ze dan nu maar breek mijn hoorn snel alsjeblieft. Zei ze rustig een hoorn breken was verschrikkelijk pijnlijk en dat wist Luna maar al te goed. Ze wachtte geduldig op de pijn nog steeds met gesloten ogen. Hij grinnikte 'Ik moet eerste info krijgen over die demon, daarna kijk ik hoe ik hem ga doden en welke dingen ik nodig heb en als hij te machtig is zal ik mijn familie er bij moeten halen en dat is nog duurder dus het heeft nu geen nut om te betalen.' Zei hij rustig en klopte op haar nek.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 6:18 am
Hij grinnikte 'Ik moet eerste info krijgen over die demon, daarna kijk ik hoe ik hem ga doden en welke dingen ik nodig heb en als hij te machtig is zal ik mijn familie er bij moeten halen en dat is nog duurder dus het heeft nu geen nut om te betalen.' Zei hij rustig en klopte op haar nek. Ze opende haar ogen en keek hem aan. Daarom wil ik nu net wel dat je het nu neemt dan is het terug als je klaar bent anders kan ik je niet betalen. En ik vrees dat je je hele familie erbij moet halen. Ze ging wat rechter zitten. Die demoon is machtig anders had hij Ezio nooit kunnen doden. Zei ze vastbesloten.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 7:42 am
Ze opende haar ogen en keek hem aan. Daarom wil ik nu net wel dat je het nu neemt dan is het terug als je klaar bent anders kan ik je niet betalen. En ik vrees dat je je hele familie erbij moet halen. Ze ging wat rechter zitten. Hij knikte'goed maar eerst wil ik informatie hebben.' Zei hij rustig Die demoon is machtig anders had hij Ezio nooit kunnen doden. Zei ze vastbesloten. HIj grinnikte 'demonen zijn net als engelen machtig en kunnen mensen doden zonder enige moeite dus wat meer, hoe zag hij er uit, hoe heet hij, wat voor kracht gebruikt hij meestal? hoe heeft hij Ezio gedood?' vroeg hij rustig.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 7:48 am
Hij knikte'goed maar eerst wil ik informatie hebben.' Zei hij rustig. HIj grinnikte 'demonen zijn net als engelen machtig en kunnen mensen doden zonder enige moeite dus wat meer, hoe zag hij er uit, hoe heet hij, wat voor kracht gebruikt hij meestal? hoe heeft hij Ezio gedood?' vroeg hij rustig. Die herineringen deden pijn maar ze moest gewoon. Hij heeft zwart haar bleke huid walgelijke lach, en hij sloeg hem gewoon hij was veel te sterk hij kende Ezio's technieken en hij plantte Ezio's mes in zijn hart....hij had geen schijn van kans. Zei ze triest er rolde weer een traan uit haar oog ze wilde niet daar aan herinerd worden.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 7:57 am
Die herineringen deden pijn maar ze moest gewoon. Hij heeft zwart haar bleke huid walgelijke lach, en hij sloeg hem gewoon hij was veel te sterk hij kende Ezio's technieken en hij plantte Ezio's mes in zijn hart....hij had geen schijn van kans. Zei ze triest er rolde weer een traan uit haar oog ze wilde niet daar aan herinerd worden. Cassel knikte aandachtig terwijl een beeld in zijn gedachten begon te vormen, ook zijn gaven kreeg hij inbeeld, het was of gedachten lezen of imitatie. Met imitatie kon je iemands techniek nadoen of kracht in dit geval techniek en met gedachten lezen kan je zijn techniek voor uitzien. 'okeej, heeft hij nog iets bijzonders een litteken of iets anders?'
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 8:02 am
'okeej, heeft hij nog iets bijzonders een litteken of iets anders?' Ze schudde haar hoofd. "Ik denk het niet ik weet het niet maar alsjeblieft ik wil er niet meer aan denken het is te pijnlijk!" Smeekte ze ze keek hem aan. Denk je dat je hem kan doden? Denk je dat je dat beest kan doden? Vroeg ze ze hief haar paarden hoofd wat omhoog en keek hem recht aan.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 8:14 am
Ze schudde haar hoofd. "Ik denk het niet ik weet het niet maar alsjeblieft ik wil er niet meer aan denken het is te pijnlijk!" Smeekte ze ze keek hem aan. Denk je dat je hem kan doden? Denk je dat je dat beest kan doden? Vroeg ze ze hief haar paarden hoofd wat omhoog en keek hem recht aan. Hij haalde zijn schouders op 'nu kan ik niks zeggen, i kga eerst kijken of ik hem kan vinden en daarna ga ik hem volgen tot ik genoeg info heb over hem, hoe hij zich gedraagd, wat zijn zwakke plekken zijn.' Maar goed als jij er nu niet over wil praten vind ik het prima.' Hij noteerde alles in zijn hoofd en legde even weg. 'Maar vertel, als je nu zo alleen bent hoezo sluit je dan niet aan bij een groep of zo iets dergelijks.' Hij keek neiuwsgierig naar Luna.