Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 8:19 am
Hij haalde zijn schouders op 'nu kan ik niks zeggen, i kga eerst kijken of ik hem kan vinden en daarna ga ik hem volgen tot ik genoeg info heb over hem, hoe hij zich gedraagd, wat zijn zwakke plekken zijn.' Maar goed als jij er nu niet over wil praten vind ik het prima.' Hij noteerde alles in zijn hoofd en legde even weg. 'Maar vertel, als je nu zo alleen bent hoezo sluit je dan niet aan bij een groep of zo iets dergelijks.' Hij keek neiuwsgierig naar Luna. Luna werd weer mens en keek hem aan. Zo simpel is het niet Cassel. Ezio was een bloodhunter een lid van een echte kwadaardige familie daar lachen andere shifters niet mee. Zei ze ze was voor iedereen op de vlucht shifters en hunters beidde wilden haar dood hebben. Ik weet niet of je ooit echt goed hebt opgelet maar als je je liefde verklaard aan een verafschuwde bloodhunter dan gaan mensen je niet echt warm ontvangen. Zei ze rustig ze staarde weer naar de zee.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 8:24 am
Luna werd weer mens en keek hem aan. Zo simpel is het niet Cassel. Ezio was een bloodhunter een lid van een echte kwadaardige familie daar lachen andere shifters niet mee. Zei ze ze was voor iedereen op de vlucht shifters en hunters beidde wilden haar dood hebben. Ik weet niet of je ooit echt goed hebt opgelet maar als je je liefde verklaard aan een verafschuwde bloodhunter dan gaan mensen je niet echt warm ontvangen. Zei ze rustig ze staarde weer naar de zee. Hij haalde zijn schouders op 'en je familie? Wat zeggen die? Ik weet dat familie je nooit zal alten vallen.' Zei hij rustig, misschien was hij nooit echt bezig geweest met Shape shifters of blood hunters maar over familie's wist hij alles, die zouden je nooit in de steek laten.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful ma mei 28, 2012 8:36 am
Hij haalde zijn schouders op 'en je familie? Wat zeggen die? Ik weet dat familie je nooit zal alten vallen.' Zei hij rustig. Ze keek hem aan vanuit haar ooghoeken aan. Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik probeer mijn familie te beschermen. En in mijn geval staat dat beschermen gelijk aan uit hun buurt blijven Zei ze met een zucht. Maar dat begrijp jij niet jouw familie kan voor zichzelf zorgen ze zijn rijk en machtig zij hebben niets te vrezen mijn familie heeft dat geluk heelaas niet. Zei ze een beetje verwijtend.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful di mei 29, 2012 2:56 am
Ze keek hem aan vanuit haar ooghoeken aan. Ik weet niet hoe het met jouw zit maar ik probeer mijn familie te beschermen. En in mijn geval staat dat beschermen gelijk aan uit hun buurt blijven Zei ze met een zucht. Maar dat begrijp jij niet jouw familie kan voor zichzelf zorgen ze zijn rijk en machtig zij hebben niets te vrezen mijn familie heeft dat geluk heelaas niet. Zei ze een beetje verwijtend. Hij haalde zijn schouders op '' Ja mar het zit in ons bloed om voor ons zelf te zorgen, en we zijn niet rijk, al ons geld dat we verdienen gaat naar de kluis en de sleutel heeft ons vader, hij laat ons geen geld lenen.'' hIj grinnikte toen hij er aan dacht, zijn vader was vreselijk gierig en zou niet snel geld uitlenen. '' We zijn machtig ja, maar daar voor hebben we zelf voor gezorgd, denk je dat het makkeljk is om machtig te worden?''
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful di mei 29, 2012 3:00 am
Hij haalde zijn schouders op '' Ja mar het zit in ons bloed om voor ons zelf te zorgen, en we zijn niet rijk, al ons geld dat we verdienen gaat naar de kluis en de sleutel heeft ons vader, hij laat ons geen geld lenen.'' hIj grinnikte toen hij er aan dacht, zijn vader was vreselijk gierig en zou niet snel geld uitlenen. '' We zijn machtig ja, maar daar voor hebben we zelf voor gezorgd, denk je dat het makkeljk is om machtig te worden?'' Ze keek hem aan en schudde haar hoofd. [color=red]JJij bent [in rijkdom geboren Cassel mischien houd je vader al het geld bij maar je zal nooit wat tekort komen./color] Zei ze rustig terwijl ze naar zijn ogen keek. Maar je hebt gelijk het spijt me ik kan jouw niets verwijten. Zei ze verontschuldigend met een kleine glimlach.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful di mei 29, 2012 3:46 am
Ze keek hem aan en schudde haar hoofd. [color=red]JJij bent [in rijkdom geboren Cassel mischien houd je vader al het geld bij maar je zal nooit wat tekort komen./color] Zei ze rustig terwijl ze naar zijn ogen keek. Maar je hebt gelijk het spijt me ik kan jouw niets verwijten. Zei ze verontschuldigend met een kleine glimlach. Hij glimlachte terug 'Misschien ben ik wel rijk geboren, maar jij bent opgegroeid tussen liefde, ik ben hard getraind en we moesten hard leven met mijn broers.' Zei hij rustig.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful di mei 29, 2012 5:12 am
Hij glimlachte terug 'Misschien ben ik wel rijk geboren, maar jij bent opgegroeid tussen liefde, ik ben hard getraind en we moesten hard leven met mijn broers.' Zei hij rustig. Ze keek hem aan en streelde over zijn hoofd. Daar heb je een punt Zei ze met een kleine grijns. Ze mocht deze jongen wel hij was rustig en hij kon haar mischien helpen met zich te ontdoen van die demoon die haar geliefde heeft gedood. Ze keek in zijn ogen en grinnikte even. Maar nu is er wel een vlegje liefde in je leven hè? Ik zie het aan je ogen Zei ze met een kleine grijns eenhoorns waren meesters in het zien van goede dingen daardoor konden ze liefde snel ontdekken.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful di mei 29, 2012 6:17 am
Ze keek hem aan en streelde over zijn hoofd. Daar heb je een punt Zei ze met een kleine grijns. Hij grijnsde terwijl ze dat deed, en begon zachtjes te spinnen, het was de gewoonte bij hem geworden als vrouwe nhem aanraakte en hij vond het heerlijk o mte beginnen te spinnen. De meeste vonden het wel schattig. Ze keek in zijn ogen en grinnikte even. Maar nu is er wel een vlegje liefde in je leven hè? Ik zie het aan je ogen Zei ze met een kleine grijns, Hij sloeg zijn ogen neer en moest grinniken ' het is nog al verwarrend.' Plotseling werden zijn ogen hard net als die van zijn vader en hij schdude zijn hoofd 'Nee een Sharper hoort te leven in een harde wereld zodner liefde.' Het leek als of zijn vader het net had gezegd want hij gebruikte dezelfde toon en keek naar de zee.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful di mei 29, 2012 7:51 am
Toen ze hem aaide begon hij te spinnen ze moest grinniken. Wat was die jongen schattig. Hij vrolijkte haar een tikje op zodat ze even niet aan Ezio moest denken. Hij sloeg zijn ogen neer en moest grinniken ' het is nog al verwarrend.' Plotseling werden zijn ogen hard en hij schdude zijn hoofd 'Nee een Sharpe hoort te leven in een harde wereld zodner liefde.' Ze keek hem even aan en ze gaf hem een tik tegen zijn kop. Zo mag je dus echt nooit meer praten knul! Zei ze streng. Liefde is het enige wat mens en shapeshifter nog een beetje verbind dat mag je niet zomaar verloochenen omwille van een familienaam! Zei ze. Ze trok de ketting met de 2 trouwringen even van haar nek en hield die voor hem. Zie je dit? Trouwringen ik was getrouwd met Ezio Auditore. Zijn familie was net zo als de jouwe knul. Even streng en zelfs nog harder ze hbben een bloedhekel aan onze soort maar denk je dat dat hem tegen hield? Echte liefde mag niet gestoord worden door je afkomst Cassel... Zei ze rustig ze kon er niet bij dat als hij echt van dat meisje hield hij dat zo maar opgaf omwille van zijn familie.
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 12:05 am
Ze keek hem even aan en ze gaf hem een tik tegen zijn kop. Zo mag je dus echt nooit meer praten knul! Zei ze streng. Liefde is het enige wat mens en shapeshifter nog een beetje verbind dat mag je niet zomaar verloochenen omwille van een familienaam! Zei ze. Ze trok de ketting met de 2 trouwringen even van haar nek en hield die voor hem. hij keek nieuwsgierig naar de ringen en zijn ogen begonnen te glinsteren. Zie je dit? hij knikte. Trouwringen ik was getrouwd met Ezio Auditore. Zijn familie was net zo als de jouwe knul. Even streng en zelfs nog harder ze hbben een bloedhekel aan onze soort maar denk je dat dat hem tegen hield? Echte liefde mag niet gestoord worden door je afkomst Cassel... Zei ze rustig. HIj kek har recht in de ogen en dacht aan Melody met haar engelen lach. 'Het is lastig om uitteleggen maar ons leven is niet voor een vrouw bestemd en ik wil het haar niet aandoen, ik wil haar niet in mijn wereld mee trekken.' Zei hij zachtjes en keek naar de zee.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 1:05 am
'Het is lastig om uitteleggen maar ons leven is niet voor een vrouw bestemd en ik wil het haar niet aandoen, ik wil haar niet in mijn wereld mee trekken.' Zei hij zachtjes en keek naar de zee. Ze keek hem aan en streelde meelevend over zijn rug. Dus je doet het niet uit angst voor je familie? Je doet het uit angst om haar in gevaar te brengen. Zei ze rustig ze keek naar de zee en zuchte. Volgens mij is het een zinloze poging als jij een dief die nooit liefde heeft gekend al last heeft van die twinkeling tja dan zal dat meisje al verstrikt zitten in jouw wereld. Geloof me ik ken er alles van. Zei ze rustig terwijl ze naar de zee staarde. Zij was ooit ook zo'n meisje geweest dat op de verkeerde gast was gevallen en zich zo in een wereld vol gevaar en geld had vermengt.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 5:46 am
Ze keek hem aan en streelde meelevend over zijn rug. Dus je doet het niet uit angst voor je familie? Je doet het uit angst om haar in gevaar te brengen. Zei ze rustig ze keek naar de zee en zuchte. HIj moest grinniken 'Ik denk dat ik de touwen in handen heb dan me vader als het daarom gaat kan ik ze zo bijwerken.' maar dat heeft slechte gevolgen voor mij. Dacht Cassel er achter aan. Volgens mij is het een zinloze poging als jij een dief die nooit liefde heeft gekend al last heeft van die twinkeling tja dan zal dat meisje al verstrikt zitten in jouw wereld. Geloof me ik ken er alles van. Zei ze rustig terwijl ze naar de zee staarde. 'HEt is allemaal lastig, ik wil haar niet aan me vader voorstellen want als hij er achter kmt welke shifter ze is kan ik hem helemaal neit tegen houden... Als me vader door heeft dat je aan iemand geld kan verdienen draaid hij door.' Hij wist nog de eerste keer toen Cassel voor de eerste keer zijn gave had ontdekt, zijn vader liet hem op straat lopen en mensen aanraken zodat ze medelijden met he mkregen en geld gaven.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 6:06 am
HIj moest grinniken 'Ik denk dat ik de touwen in handen heb dan me vader als het daarom gaat kan ik ze zo bijwerken.' Ze grinnikte ook even. 'HEt is allemaal lastig, ik wil haar niet aan me vader voorstellen want als hij er achter kmt welke shifter ze is kan ik hem helemaal neit tegen houden... Als me vader door heeft dat je aan iemand geld kan verdienen draaid hij door.' Ze keek hem aan en moest toen lachen ze moest denken aan de eerste keer dat ze haar schoonvader ontmoette. Ja schoonfamilie is alijd een probleem ik weet nog toen ik mijn schoonfamilie voor het eerst ontmoette. De dag dat ik afgevoerd werd naar de arena. Zei ze met een grijns. Ze keek hem even aan. Maar geloof me Cassel liefde vind altijd een weg hoe hard je je er ook tegen verzet. Zei ze rustig.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 6:11 am
Ze keek hem aan en moest toen lachen ze moest denken aan de eerste keer dat ze haar schoonvader ontmoette. Ja schoonfamilie is alijd een probleem ik weet nog toen ik mijn schoonfamilie voor het eerst ontmoette. De dag dat ik afgevoerd werd naar de arena. Zei ze met een grijns. Ze keek hem even aan. Maar geloof me Cassel liefde vind altijd een weg hoe hard je je er ook tegen verzet. Zei ze rustig. HIj moest plots scheve glimlachen 'Liefde heb je altijd wel in je handen, in mijn geval in mijn vingers. Misschien kan ik mezelf neit bewerken maar ik kan haar laten ophouden om op mij te zijn.' Het was een geniaale plan die vast wel zou werken, okeej hij zou voor altijd verdoemd zijn maar hé, beter dan dat zij hem vader zou ontmoeten.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 6:22 am
HIj moest plots scheve glimlachen 'Liefde heb je altijd wel in je handen, in mijn geval in mijn vingers. Misschien kan ik mezelf neit bewerken maar ik kan haar laten ophouden om op mij te zijn.' Ze keek hem aan en grinnikte. Jij bent echt niet wijs weet je dat? Zei ze nog steeds grinnikend. Ik weet zeker dat je dan vaak haar zal moeten beïnvloeden want als je in iemands hart zit zal je jezelf er niet op één twee drie uitkrijgen schat. Zei ze met een grijns. Deze jongen moest echt nog veel leren maar zijn hat was wel puur hij probeerde dat meisje te beschermen. Maar wat voor shifter is ze dan dat je zo bang bent dat je familie haar wat aan doen?
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 6:29 am
Ze keek hem aan en grinnikte. Jij bent echt niet wijs weet je dat? Zei ze nog steeds grinnikend.Hi jhaalde zijn schouders op 'Dat zeggen veel mensen.' Zei hi jrustig. Ik weet zeker dat je dan vaak haar zal moeten beïnvloeden want als je in iemands hart zit zal je jezelf er niet op één twee drie uitkrijgen schat. Zei ze met een grijns. 'Daar heb ik geen probleem mee, ik verstop mezelf wel en daar ben ik heel goed in.' . Maar wat voor shifter is ze dan dat je zo bang bent dat je familie haar wat aan doen? Hij keek omzich heen kijkend of er geen mensen in de buurt waren 'Ze is een gevallen engel.' Zei hij zachtjes.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 6:41 am
'Dat zeggen veel mensen.' Zei hi jrustig. Ze grinnikte. .Waarom verbaasd me dat niet?Zei ze met een grijns. 'Daar heb ik geen probleem mee, ik verstop mezelf wel en daar ben ik heel goed in.' Ze schudde haar hoofd met een tss geluid. Hij keek omzich heen kijkend of er geen mensen in de buurt waren 'Ze is een gevallen engel.' Zei hij zachtjes. Ze trok even haar wenkbrauwen op. Geen wonder dat je zoveel voor haar over hebt. Weet je gevallen engelen zijn één van de puurste wezens die er bestaan. Zei ze met een trieste stem. Je gaat héél erg veel werk hebben voor je haar zover krijgt jouw te vergeten als ze dat al overleeft teminste. Zei ze rustig en geheimzinnig luna wist alles over pure wezens ze behoorde zelf tot die categorie.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 7:28 am
Ze grinnikte. .Waarom verbaasd me dat niet?Zei ze met een grijns. HIj keek haar aan met 1 opgetrokken wengbrouw 'nou ja zeg.' Zei hij met rollende ogen. Ze trok even haar wenkbrauwen op. Geen wonder dat je zoveel voor haar over hebt. Weet je gevallen engelen zijn één van de puurste wezens die er bestaan. Zei ze met een trieste stem. Je gaat héél erg veel werk hebben voor je haar zover krijgt jouw te vergeten als ze dat al overleeft teminste. Zei ze rustig en geheimzinnig, hIj keek op van het zand met samen geknepen ogen 'Wat bedoel je met 'Als ze dat al overleefd tenminste?'' Vroeg hij neiuwsgierig. Dit beviel hem helemaal niet.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful wo mei 30, 2012 7:47 am
HIj keek haar aan met 1 opgetrokken wengbrouw 'nou ja zeg.' Zei hij met rollende ogen. Ze keek hem aan met een grijns. "De waarheid mag gezegd worden knul." hIj keek op van het zand met samen geknepen ogen 'Wat bedoel je met 'Als ze dat al overleefd tenminste?'' Vroeg hij neiuwsgierig. Dit beviel hem helemaal niet. Ze keek hem recht aan. Ik zal je eens een lesje geven over pure shapeshifters. Kijk we staan bekend om onze goedheid en onze grote harten. Daarom zijn we vaak geliefd Maar er is een keerzijde. Een groot hart is leuk maar als daarmee geknoeit word of als het gebroken word kan dat de dood tot gevolg hebben. Of haar karakter kan blijvend veranderen dat soort dingen. 'T is best triest maar zo zit het nu eenmaal in elkaar. Zei ze rustig. Ze keek hem aan en legde een hand op zijn schouder. Daar schrik je van hè? Zei ze rustig. Luna had geluk dat ze nog leefde maar er was wel iets groots in haar geknakt.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful do mei 31, 2012 4:14 am
Ze keek hem recht aan. Ik zal je eens een lesje geven over pure shapeshifters. Kijk we staan bekend om onze goedheid en onze grote harten. Daarom zijn we vaak geliefd Maar er is een keerzijde. Een groot hart is leuk maar als daarmee geknoeit word of als het gebroken word kan dat de dood tot gevolg hebben. Of haar karakter kan blijvend veranderen dat soort dingen. 'T is best triest maar zo zit het nu eenmaal in elkaar. Zei ze rustig. Ze keek hem aan en legde een hand op zijn schouder. Daar schrik je van hè? Zei ze rustig. HIj knikte en voelde even zijn hoofd tollen van al het formatie. 'de enige optie dan is om bij haar uit de buurt te blijven.' Zei hij zachtjes en balde zijn vuisten.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful do mei 31, 2012 7:22 am
HIj knikte en voelde even zijn hoofd tollen van al het formatie. 'de enige optie dan is om bij haar uit de buurt te blijven.' Zei hij zachtjes en balde zijn vuisten. Luna keek hem aan. Dat kan werken zolang je maar zo slim bent geweest om geen genegenheid aan haar te tonen je weet wel knuffels en kusjes dat soort dingen want als dat wel het geval is vrees ik dat je een kat in het nauw bent Cassel. Zei ze bedachtzaam. Weet je vrouwen doen vreemde dingen als ze verliefd zijn. Concludeerde ze.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful vr jun 01, 2012 4:20 am
Luna keek hem aan. Dat kan werken zolang je maar zo slim bent geweest om geen genegenheid aan haar te tonen je weet wel knuffels en kusjes dat soort dingen want als dat wel het geval is vrees ik dat je een kat in het nauw bent Cassel. Zei ze bedachtzaam.HIj voelde dat hj nauwelijks lucht, Weet je vrouwen doen vreemde dingen als ze verliefd zijn. Concludeerde ze. Hij knikte 'ja dat weet ik, de verloofden van me broeren laten alles vallen om bij hun te zijn, en één van hun was zelf de dochter van een barron.' HIj glimlachte.
Luna
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful vr jun 01, 2012 7:07 am
Hij knikte 'ja dat weet ik, de verloofden van me broeren laten alles vallen om bij hun te zijn, en één van hun was zelf de dochter van een barron.' HIj glimlachte. Ze keek hem meelevend aan en legde een hand op zijn schouder. Het komt wel goed Cassel geloof me maar. Zei ze met een kleine verdrietige glimlach. Ze wist heus wel dat niet alles een happy end had daar was ze net nog maar mee geconfronteerd geweest.
Cassel
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful vr jun 01, 2012 7:40 am
Ze keek hem meelevend aan en legde een hand op zijn schouder. Het komt wel goed Cassel geloof me maar. Zei ze met een kleine verdrietige glimlach. Hij zuchte en keek naar Luna met die zielige katten oogjes ' Ik hoop het Luna, ik hoop het.' Zei hij zachtjes en stond toen plotseling op en keek langs de strand, hij had een emotie stroomgevoeld en hij zocht de strand af, hopend dat diegene niks had gehoord. Hij keek strak naar de steen en voelde gewoon daar emotie vandaan komen.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Your smile was always delightful za jun 02, 2012 9:29 pm
Miley was radeloos Jake had van haar een demoon gemaakt ze wist niet hoe het nu verder moest ze zat ineengedoken achter een rotsze snikte een beetje en ze had niet door dat er nog andere op het strand waren. Niemand kende haar ze dachten steeds dat zij Melody was niemand zag een verschil tussen hen beide zelfs hun stem was identiek. Miley zat met haar zwarte vleugels open die een gouden schijn afgaven te snikken en naar de zee te tuuren.