Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Jack! I need you're help!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jack

Jack

Aantal berichten : 162
Gulden : 16
Registratiedatum : 20-03-12

Character sheet
Name:: Jack Vessalius
Creature: Shape Shifter

Jack! I need you're help! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptyvr jun 22, 2012 7:05 am

Lis glimlachte en ze zei “Dat begrijp ik.” Jack zag Lis nog een slok van de thee nemen en hij deed hetzelfde. Ook zag hij de serval op haar schoot erg woelen en daarna liet ze een paar klachende miauwen horen. Jack wist wat dat betekende en ging weer terug naar de keuken. “Sorry dat ik je even alleen laat, maar ik moet haar even gaan eten geven.” Zei hij terwijl hij naar de serval wees die vervolgens van Lis haar schoot sprong en naar de keuken liep. Vlug gaf hij haar wat brokken en wat te drinken. De serval miauwde bedankend en Jack ging weer naar de kamer was Lis zat en vroeg terwijl hij ging zitten “Moet je nog wat spullen van je huis halen? Ik neem aan dat je niet alles bij hebt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Lis

Lis

Aantal berichten : 122
Gulden : 36
Registratiedatum : 28-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Lis Simonsdochter
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptyvr jun 22, 2012 7:59 am

De serval woelde op haar schoot en Jack zei iets voordat hij naar de keuken ging en de serval snel achter hem aan schoot. Al snel kwam Jack weer terug en vroeg “Moet je nog wat spullen van je huis halen? Ik neem aan dat je niet alles bij hebt.” Lis knikte 'Dat is wel handig.' zei ze 'Maar...' ze brak haar zin af, ze wou haar vader best nog zien, haar lieve grote knuffelbeer, het ging alleen gewoon niet hij zou vast al alles door gekregen hebben, het ging gewoon niet.
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptyza jun 23, 2012 11:54 pm

Lis knikte en ze zei ''Dat is wel handig. Maar..." Lis brak de zin daar af. "Als je je zorgen maakt over het feit dat ze daar nu al weten dat je een shapeshifter bent kun je even goed s'avonds gaan in je shift." zei Jack even. "Een vos is best klein en komt veel voor hier dus zal je niet echt opvallen en als je wilt zou ik wel een afstandje ofzo de wacht houden." De serval was ondertussen klaar met eten en ze liep weer de kamer in. Vervolgens sprong ze weer bij Lis op de schoot en begon te spinnen.
Lis

Lis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptyzo jun 24, 2012 8:53 am

Als je je zorgen maakt over het feit dat ze daar nu al weten dat je een shapeshifter bent kun je even goed s'avonds gaan in je shift." zei Jack even. "Een vos is best klein en komt veel voor hier dus zal je niet echt opvallen en als je wilt zou ik wel een afstandje ofzo de wacht houden." De serval kwam weer uit de keuken tevoorschijn en sprong weer bij haar op schoot. Zachtjes liet Lis haar hand over het gladde vel van het dier glijden terwijl het luid spinde 'Dat is goed, dat zal ik morgen doen.' zei ze waarna ze gaapte 'Maar zouo ik nu misschien naaar bed kunnen?'
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptydi jun 26, 2012 4:34 am

De serval begon luid te spinnen na een tijdje. Lis zei "Dat is goed, dat zal ik morgen doen." waarna ze geeuwde en verder zei "Maar zouo ik nu misschien naaar bed kunnen?" Jack knikte en zei toen "Natuurlijk, volg me maar." Hij stond op en liep naar de kamer waar Lis kon slapen. "Hier kan je slapen. zei hij toen."
Lis

Lis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptywo jun 27, 2012 1:33 am

Jack knikte en zei toen "Natuurlijk, volg me maar." Lis tilde voorzichtig de serval van haar schoot op en legde de op de stoel neer en gaf haar nog snel een aai voordat ze achter Jack aanging. Toen ze bij een klein kamwertje waren zei Jack dat ze hier kon slapen en Lis knikte 'Dankje' zei ze.
Jack

Jack

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptywo jun 27, 2012 6:48 am

"Dankje." hoorde Jack Lis zeggen en zelf zei hij "Geen probleem ik zou je dan nu maar alleen laten zeker." Daarna liep hij terug naar de woonkamer en begon even op te ruimen, want Jack had er een hekel aan als alles hier zo rond slingerde. De serval kwam hem miauwend achter na. "Nog honger?" vroeg hij aan de serval en die knikte."Oké, even wachtten ik ben bijna klaar." Hij zette snel alles even in de keuken en gaf daarna de serval nog een beetje te eten. Vervolgens ging hij naar zijn eigen kamer en viel na een paar minuten in slaap

(einde van dit topic?)
Lis

Lis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Emptywo jun 27, 2012 7:12 am

"Geen probleem ik zou je dan nu maar alleen laten zeker." zei Jack waarna hij wegliep. Lis deed de deur dicht en deed haar jurk uit, die eens mooi blauw was geweest, maar nu zo'n beteje helemaal bruin. In haar ondergoed klom ze in het grote bed onder de warme dekens en viel al snel in slaap.

-Topic uit-
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Jack! I need you're help!   Jack! I need you're help! - Pagina 2 Empty

Jack! I need you're help!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Serval jack
» The meeting of Neku, Jack and Yue

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: