Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Gezocht twee broers van Dregoe?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix
Creature: Shape Shifter

Gezocht twee broers van Dregoe? Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht twee broers van Dregoe?   Gezocht twee broers van Dregoe? Emptywo apr 04, 2012 1:47 am

Dregoe heeft nog drie andere broers die in het dorpje gewoont hadden voor die overvallen werd door de Bloodhunters. Bill (Bulldozer) Was de oudste van de vier broers en hij vermaakte zich vaak met zijn broer Frank (Tank) een jaar ouder is dan Dregoe en Bill en Frank hebben beiden de gaven van Beast hadden. Ze maakten ook vaak scheingevechten met Dreoe en daar had hij bijna zijn botten bij gebroken gehad, maar dan was hun moeder er tussen gesprongen en stopte ze met stoeien. Tristan (LKW) Was de jongste van de vier broers en heeft de gaven Futur view. Helaa had niemand hem gelooft toen hij zei dat de menen zich tegen hen keerde. Alle drie de broers werden gevangen genomen en naar de Arena gebracht voor het vermaak. Maar ze smeden een plannetje om uit te breken en op zoek te gaan naar Dregoe om zich dan bij hun aan te sluiten, want ze willen alle drie samen met Dregoe tegen de Bloodhunters vechten omdat ze hen niet zo mochten behandelen!

Bill (Bulldozer) : Dregoe. Razz
Frank (Tank) :
Tristan (LKW) : Lis

Laatst aangepast door Dregoe op wo apr 04, 2012 8:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lis

Lis

Aantal berichten : 122
Gulden : 36
Registratiedatum : 28-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Lis Simonsdochter
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht twee broers van Dregoe?   Gezocht twee broers van Dregoe? Emptywo apr 04, 2012 7:12 am

Ik wil Tristan wel zijn.
~~
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht twee broers van Dregoe?   Gezocht twee broers van Dregoe? Emptywo apr 04, 2012 8:38 am

Ik goed ik heb je erbij gezet.
Lis

Lis

Aantal berichten : 122
Gulden : 36
Registratiedatum : 28-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Lis Simonsdochter
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht twee broers van Dregoe?   Gezocht twee broers van Dregoe? Emptydo apr 05, 2012 3:28 am

Jeej ^'^
Maakt het nog uit wat voor dier hij is?
En is LKW ergens eena fkorting van?

~~
yoko

yoko

Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht twee broers van Dregoe?   Gezocht twee broers van Dregoe? Emptydo apr 05, 2012 12:32 pm

Eigenlijk wel, want zijn vader en moeder waren allebij weerwolven. LKW ik wist niet hoe je die naam in het duits moest schrijven, dus heb ik de naam zo goed als mogelijk weten na te bootsen met letters. Het betekent vrachtwagen. Razz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Gezocht twee broers van Dregoe?   Gezocht twee broers van Dregoe? Empty

Gezocht twee broers van Dregoe?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht kind van Dregoe x Mistake
» Dregoe we need to talk! [Dregoe]
» Gezocht: Blood Hunter
» gezocht familie/vrienden
» Help me [Dregoe]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum