Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you say?! vr nov 23, 2012 9:53 pm
‘Beter dan voorheen en jij?‘ zei Drake en draaide zich naar haar om. Ze haalde haar schouders op 'gaat wel.' Zei ze alleen maar en keek in zijn ogen, Eda was al eeuwen een verleidster geweest en wist donders goed wanneer mannen naar haar verlangde en wanneer niet. Ontspannen stond ze op en zag dat Drake zich uit de voeten wilde maken maar ze pakte zijn schouders op 'ik dacht het niet jongen man, zo ga jij je niet laten zien aan de andere leden, heo lang draag je al deze kleren? 2 maanden?' Zei ze plagend en trok hem terug de kamer in voor ze zelf de deur uit liep naar haar eigen kamer die er naast lag, zelf moest ze ook omkleden, Eda droeg al een paar dagen deze kleren en ze werd er redelijk zat van dus trok ze haar kast open en haalde een mini rokje met een corset er uit en legde die op bed, Ze klede zich zelf om en stapte onder de douche hopend dat haar ziel zich een beetje kon ontspannen.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you say?! vr nov 23, 2012 11:47 pm
Drake voelde hoe ze hem terug trok en hoorde haar woorden, maar reageerde er niet op. Zelf waste hij zich lichtjes voor Drake zich afdroogde en schone kleding aan trok. Maar Eda was hem toch nog voor en Drake slikte met moeite. Zijn innerlijke vlam rees de pan uit en Drake voelde zich alsof hij kon ontploffen, maar hielt zich in. Drake vluchten naar buiten zodra ze onder aan de trap waren. Zijn hete hiud koelde door de koude temeraturen buiten redelijk af. Drake liep van de veranda af en zou Eda een tijdje moeten ontlopen. Hij wilde haar niet, hij wilde Alina!!!
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 12:02 am
toen ze klaar was na de douche liet ze haar raven zwarte haar naar beneden valle ne nhet krulde rond haar schouder. Ze klede zich gauw om en liep anar buiten en zag Drake net naar buiten komen. Eda glimlachte vriendelijk naar hem en zag hoe hij met moeite Slike waar ze best om deed om niet te lachen. Ze zag hem weg vluchten en schoot toen in lachen uit en liep naar de keuken waar ze de jongen en Triva zag zitten, ze keken haar vragend aan en ze haalde haar schouders op 'het gaat al beter met hem, hij heeft eindelijk rustig geslapen.' Zei ze glimlachend en pakte een bord met eieren en spek, natuurlijk vermoede de bandleden dat ze iets 's nachtshadden maar het wqas helemaal niet zo en Drake meost dat duidelijk laten zien want als hij zou blijven vluchten voor haar zzouden de nooit kunnen repeteren!
yoko
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 12:23 am
Drake rende maanden achter een zo nu en dan wat rusten en wat eten, maar het bleef nooit lang zzitten en Drake sliep opnieuw slecht als hij al sliep! Drake stoof door een dorp waar wat blood hunters hem spotten en volgde. Drake werd in de val gelokt, maar zijn kreet naar Alina werd gehoord en ze kwam snel naar Drake toe en hielp hem uit puree door de hunters te verslaan. Daarna bracht ze hem naar het BFP huis waar ze hem uitlegde waar en waarom ze tijdelijk bij hem weg was gegaan, maar Drake was niet boos op haar en vergaf Alina. Al had ze hem nog niet verteld da haar Baby samen met Syrax was, maar Drake maakte het niet uit. Ze was weer bij hem en daar was Drake al erg gelukkig mee. het duurde nog twee weken voor Drake helemaal weer de oude was n het voedsel weer normaal binnen hielt. Drake liep het BFP huis uit en liep shifte even voor hij terug naar het band huis ging. Ze zouden zich vast afvragen waarom hij er zo goed uit zag kwa huid.
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 12:29 am
Maanden gingen voorbij en Eda was er achter gekomen dat Syrax bij zijn opa mocht blijven een huis bouwde, hij had ook 2 half zusjes en ze was er blij om. Zelf Hield ze zich zo ver mogelijk van iedereen verwijderd en werd getraind door Tslon met het vechten met haar vuisten, het ging al beter. Dit deed ze om een simpel reden, als ze haar shift gebruikte zou ze snel gevanfgen worden genomen, ze was ook van plan om eens aan Syrax te vragen hoe hij met zijn waperns om ging. Zij en Talon waren net terug van hun trainingen toen Drake naar binnen kwam en iederene keek verbaasd. 'Zo dus hij is eindelijk komen opdagen.' Zei ze sacrastisch en keek hem boos aan, hij had hun laten vallen.
yoko
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 12:52 am
Drake hoorde hoe Eda reageerde en hij legde uit wat er allemaal gebeurd was. Hij vond het maar niks dat ie zo lang weg gebleven was. Drake had in die uitleg niet zijn normale houding en hij wist heel goed dat hij niks van zich had laten horen en daarover had hij beter moeten na denken, mar Drake was bang geweest Eda iets te doen...
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 10:23 pm
Eda hield haar armen over elkaar geslagen en keek hem strak aan toen hij zijn verhaal deed, okee hij had eindelijk Alina gevonden waar ze blij om was maar dat liet ze neit zien, ze was diep gekwetst door dat hij er zomaar vandoor ging en niks had gezegd, misschien had zij dat ook gedaan maar dat was alleen voor een paar dagen en deze was voor een paar maanden weg geweest! Toen hij klaar was knikte ze alleen en liep langs hem naar buiten naar hun trainings plek waar ze het boksen oefende, ze was echt boos op hem maar hield zich in en in plaats van op Drake alles afreageren deed ze dat op de zag gevuld met oud wol.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 11:26 pm
Goed de andere waren boos waar ze best recht toe hadden, maar zij verlangen waren gezakt doordat hij Alina weer bij zich had. Eda ging naar buiten en begon te trainen met een zak oude wol. Bram en Triva zeiden beide dat ze het hem wel vergaven, maar goed dmonen onder elkaar zaten toch anders dan mensen of kwart demonen. Talon en Eda zouden hier nog lang mee zitten dat wist Drake gewoon e zag Talon alleen knikken van begrip en begon te pingelen met zijn gitaar. Drake liep naar buiten en keek toe hoe Eda bezig was.
Onderwerp: Re: What did you say?! za nov 24, 2012 11:41 pm
Elke slag die ze maakte deed haar goed, het verloste haar en uiteindelijk was ze gewoon bezig, het liet haar op een of ander rustig worden en toen ze achter zich hoorde hoe iemand aan kwam lette ze er een tijdje niet op voor ze de geur rook en ze met een ruk omdraaide en hem strak met haar gele ogen aan keek 'Moet je niet bij de andere binnen zitten en hun over je zoektocht vertellen, die zouden vast onder de indruk zijn.' Zei ze pissig en keek hem aan, ze was echt pissig en dan kon hij wel zeggen dat Syrax niet goed voor haar was kon ze dat ook zeggen over Alina, Eda had he mgezien toen hij er van leed dat ze weg was en als iemand daar toe bereid was om je geliefde zomaar achter te laten vond ze het maar niks, dus in haar ogen moest die meid zich ook bewijzen.
yoko
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 12:48 am
Daar ging ze. Drake had vaak genoeg in de hel gezien hoe ze kwaad tegen iemand deed, maar zijn hoofd stond nu niet naar ruzie. ‘Daar ga ik me niet over uitwijden Eda, maar het zou mogelijk nog wel een tijdje kunnen duren of misschien zal de kans groot zijn dat ik nooit meer terug kom.... Eda ik wil het zegel laten verwijderen. Het is nog nooit voor gekomen dat weet ik, maar hij maakt me gek! Gek met zijn gepraat over van alles en nog wat... ik... ik kan er gewoon niet meer tegen. zei Drake eerst rustig, maar hij werd echt knetter van de duivel. Steeds als Alina niet om hem heen hing of tenminste in zijn buurt fluisterde deze zachte leugens en dreef Drake soms bijna tot waanzin Zijn houding was niet langer meer als toen Drake de band bij elkaar haalde. Goed misschien was het stom en kon hij sterven omdat een demonenzegel net zoiets was als een ziel te verwisselen. Drake leund tegen een boom en keek voor zich uit. Hij wilde dit erg graag dan was hij misschien voorgoed van Satan af?
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 1:29 am
‘Daar ga ik me niet over uitwijden Eda, maar het zou mogelijk nog wel een tijdje kunnen duren of misschien zal de kans groot zijn dat ik nooit meer terug kom.... Eda ik wil het zegel laten verwijderen. Het is nog nooit voor gekomen dat weet ik, maar hij maakt me gek! Gek met zijn gepraat over van alles en nog wat... ik... ik kan er gewoon niet meer tegen. zei Drake eerst rustig, Eda ontblote haar tanden die lang waren geworden 'Dat word je dood Drake dat weet je net zo goed als ik, ik kan het voelen dat jij ee nzegel van hem draagd en ik zeg je, het word je dood.' Haar ogen branden, ja het waren zware maanden voor haar geweest om weer te leren leven met de pijn maar ze voelde het nu niet meer en je kon aan haar houding en aan haar lichaam zien dat ze weer bij de hell hoorde, haar prachtige goude huid was terug gekeerd zodat ze niet meer bleek uitzag, haar haar glansde en haar ogen hadden weer vuur in zich wat haar goed deed, ze was niet meer aantastbaar voor de ziektes van de mensen. 'vergeet niet dat Satan jou je leven heeft geschonken en dat kan hij net zo makkelijk terug nemen.' Eerst klonk haar stem normaal maar op het laatst hoorde je het dubbel en het dubbele stem was van Satan.
yoko
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 4:00 am
Eda ontblote haar tanden, maar Drake nam er geen aanstoot van. Hij had genoeg van Satan en zijn voort durende gewauwel van zijn machtstrijd. ‘Hij doet maar wat ie niet laten kan. Naar ons heeft ie toch nooit geluisterd!‘ gromde Drake boos wordend, maar hij wist ook dat Satan Eda of Talon en misschien wel andere demonen die hier nog rond liepen tegen hem op kon zetten. Niet dat Drake zich dan tegen hen kon verzetten Drake vocht als het nodig was, maar liever deed hij dat natuurljk niet.
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 4:10 am
‘Hij doet maar wat ie niet laten kan. Naar ons heeft ie toch nooit geluisterd!‘ gromde Drake boos wordend, Ze gromde, ze had echt genoeg van hem en zonder dat ze het door had was ze naar voren geschoten, had met haar handen zijn kraag gepakt en opgetild en tegen de boom gedrukt. Ze keek hem woedend aan 'misschien heb je neit gemerkt stom idioot maar als jij zoveel leid als Alina weg is hoe zou zij dat leiden als je sterft! I kmag haar dan wel niet maar ik ken het gevoel van liefde en als jij dood gaat haal ik je persoonlijk uit de hell waar je naar toe gaat en martel ik dood ga, dan zal ik je martelen zodat jij zelf zegt dat het een stom idee van je was geweest.' Ze bleef grommen en haar teken op haar voorhoofd die je normaal niet zag branden door haar huid heen wat betekende dat ze echt woedend was.
yoko
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 4:23 am
Eda schoot naar voren en op hem af. Nog voor Drake reageren kon had ze hem opgetilt en tegen de stam gedrukt. Haar woorden waren grommend, maar Drake had het Alina al verteld wat hij van plan was te gaan doen. ‘Alina heeft met mijn plan in gestemt dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Het zal net gemakkelijk zijn dat weet ik, maar ik zal vechten!‘ gromde Drake terug en shifte waardoor ze zichzelf nu optilde door de grote van zijn hellrazor. Drake wist niet welke beproeving hem te wachten stond, maar als hij het al zo lang uit gehouden had Alina te zoeken zou hij dit vast ook kunnen overleven. Drake deed geen poging om Eda van zich af te hale dat zou enkel meer problemen veroorzaken! ‘Ik weet niet of ik het overleven zou of wat er daarna gebeurd maar ik moet dit doen Eda, anders blijft hij in mijn hoofd zeuren en dat ben ik beu!‘ dit keer klonk zijn stem vor het eerst hard, maar diep van binnen was hij erg nerveus. Dit zou de aller eerste keer zijn dat een demon zich van het zegel zou ontdoen!!!
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 4:32 am
. ‘Alina heeft met mijn plan in gestemt dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Het zal net gemakkelijk zijn dat weet ik, maar ik zal vechten!‘ gromde Drake terug en shifte waardoor ze zichzelf nu optilde door de grote van zijn hellrazor. Eda blef grommen, Ze zou het hem niet makkelijker maken nu hij een hellrazor was. ‘Ik weet niet of ik het overleven zou of wat er daarna gebeurd maar ik moet dit doen Eda, anders blijft hij in mijn hoofd zeuren en dat ben ik beu!‘ dit keer klonk zijn stem vor het eerst hard, maar diep van binnen was hij erg nerveus. Eda gromde en keek hem recht aan 'En wat dacht je van ons? Laat je ons zomaar stikken na alles wat ons groep heeft meegemaakt? Laat je dat zomaar toe dat andere bands over ons gaan roddelen dat we het niet aankonden?! Heb ik verdomme voor niks met dat joch Ruzie lopen maken en dat jij nu er vandoor gaat? Laat je mij hier alleen op de wereld?' Rode tranen stroomde naar beneden en ze verslapte haar greep en liet hem los voor naar de zak toe liep die ze begon te hanteren.
yoko
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 6:28 am
Drake hoorde Eda nog een paar keer grommen, maar hij gromde niet terug en schudden zijn kop ookal keek ze hem aan met haar kijkers. ‘Natuurlijk wil ik dat niet. Ik ben het zat Eda, maar dat begrijp je vast niet. Ik weet niet of ik er door kom, maar ik zal meer dan mijn best doen om dit te overwinnen.‘ zei Drake en hij zag Eda weer terug gaan om haar woede af te keuren op de zak. Zelf vond hij het wel welletjes en draaide zich om, om naar de velden te gaan en daar Melody te roepen. Het zou een zware klus worde dat was zeker, maar Drake deed het met goede bedoelingen en rende weg al begon hij een licht scheinende hoofdpijn te krijgen.
Onderwerp: Re: What did you say?! zo nov 25, 2012 7:41 am
‘Natuurlijk wil ik dat niet. Ik ben het zat Eda, maar dat begrijp je vast niet. Ik weet niet of ik er door kom, maar ik zal meer dan mijn best doen om dit te overwinnen.‘ zei Drake, Eda negeerde zijn woorden, ze wou hem niet meer zien, niet meer horen! En toen ze merkte dat hij weg was haalde ze diep adem en liep gauw naar haar kamer waar ze een snelle douche nam en zich omkleden, ze meost gewoon Syrax zien.