Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: What did you say?! wo okt 24, 2012 3:53 am
Het was alweer een paar dagen geleden dat ze Syrax had gezien, maar voor haar leek het wel een eeuwigheid geleden. Op één of ander manier miste ze de jongen prins die voor haar zo lief was en haar had beschermd. Eda schudde haar hoofd, 'zet het uit je hoofd.' Zei ze in haar gedachten en kee met haar gele ogen naar de kramen die werden opgezet, het was nog heel vroeg en er liepen weinig mensen rond dus had ze haar capischon niet aan. Haar zwarte haar viel steil naar beneden en gaf glans als de zonlicht er op viel. Haar huid die geen stofjes kedne was van puur natuur en haar piercings schitterde in de zon, e had vandaag alles aangedaan, Ze had haar lip en wenkbrauw piercingen in. verder had ze vandaag minder blote kleren aangedaan want ze wou de mannen niet verleiden: Ze had een geruite zwart/wit blouse en daar over een zwarte vesje. Eda had ook een zwarte strakke broek aan met zwarte laarzen. Ze liep nieuwsgierig langs de kramen en bleef hangen bij de kraam met muziek instrumenten, sinds the battel of Bands is er in Doole veel meer belangstelling gekomen voor muziek. Ze keek naar de verschillende drumstokjes die te zien waren en zag van uit haar ooghoek de verkoper naar haar toe komen 'Wel, wel, we hebben hier met echte drummer te make ngeloof ik? EN Edana heeft iets jou aandacht getrokken?' vroeg hij grijnzend en Eda keek terug 'nou ik zou graag-Hé!' riep ze boos toen ze aan de kant werd geduwd, ze keek nar de jongen en gromde kort 'Ja ik be nveel belangerijker, mag ik die stokjes met wolven koppen er op geschildert.' Eda keek hem boos aan 'als je neit gemerkt hebt, was ik voor en ik wil die stokjes ook!' gromde Eda, 'Nou en, ik ben hier de beste drummer uit alle bands.' Zei de jongen opschepperig 'Oja?! Hoezo heeft jullie band dan niet gewonnen.' gromde ze nog steeds e ndie jongen lachten 'omdat jullie vals speelde, niemand vind jullie muziek leuk maar door die special effects vond iedereen het geweldig. Eigenlijk zijn jullie amateurs en niets nutten.' Zei hij lachend en nu werd Eda pas boos, haar ogen werden geel en ze veranderde in haar hellhound. De jonge nnam ook zijn shift aan e nze vielen elkaar aan. Ze voelde hoe hij haar probeerde te bijten maar ze was veel te snel voor hem en soms voelde ze wat gekrab en ze proefte ook paar keer wat bloed van de jongen en toen voelde ze scherpe pijl door haar schouder en ze kreunde luid en voelde scherpe klauwen langs haar gezichte ntoen stroomschokken door zich heen gaan en ze zakte door haar benen en de jongen ook, ze wist niet wat het was maar alles was zwart. (syrax)
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you say?! wo okt 24, 2012 5:50 am
Woede ontstak die in hem toen Syrax hoorde dat zijn vader wilde dat hij Edana naar het kasteel teru mee moet nemen. Hij voelde wat voor haar was geen andere vrouw ooit in hem los had weten te maken! Hij steeg op op zijn paard en reed met Ron een van de raadsleden richtingde Arena. Hij was er zelf nog nooit geweest, maar het moest een inmens gebouw zijn. Syrax reed voorop en in volle galop hij wilde weten hoe Eda zich zo in de nesten had kunnen werken? De rit er heen was niet zo lang, maar door het konstante gezeur van Ron dat ze niet zo snel moesten gaan verliep hij meer vertraging op dan hem lief was. Syrax had ook een ker tegen hem geschreeuw niet te zeuren en door te rijden, maar Ron bleef kwijlen! Eindelijk kwam het gebouw in zicht en Ron pufte opluchtende woorden waar Sy zich nog veel meer aan ergerde. Bij de ingang kwam de leiding van de arena naar buiten om hen te begroeten. Syrax steeg af en volgde de man naar een drie keer zo'n sterke kooi als waar de gewone shifters in zaten. Syrax voelde zich vreselijk opgelaten wat als ze zijn naar zou gaan roepen en hem vragen of hij haar hier weg kon halen!? Syrax keek even naar de leider van de arena en kek hem doordringend aan. 'Weet je ook hoe die ruzie onttaan is?' vroeg Syrax op zware toon, maar zijn stem was nu eenmaal zwaarder aan het worden en hij bleef de man aan kijken. 'Volgens de verkoper ging het erom welke band het beste was...' zei de leider van de arena en Syrax zag dat ze nog niet aan haar gezeten hadden wat hij wel fijn vond. Hij keek weer naar de hellhound die in de kooi lag en wenste dat hij meer voor haar kon doen. 'Zorg voor een sterke koest die haar binnen kan houden en ik wil het nu!' zei Syrax en de man knikte voor hij weg liep om die koest te gaan laten halen en inspannen zodat ze Edana hier weg konden halen!
Onderwerp: Re: What did you say?! wo okt 24, 2012 6:03 am
Na een tijdje werd ze wakker in een soort kooi, ze was nog in haar ware vorm en lag op een houte vloer, Ze keek met haar gele ogen rond, haar gezicht deed pijn. waar was ze? Hoe was ze hier terecht gekomen? Tegen over zich zag ze een jongen tegen over haar liggen. Alle herrineringen schoten door zijn hoofd en ze grmde kort maar sloot meteen haar ogen toen ze stemmen hoorde. 'Weet je ook hoe die ruzie onttaan is?' vroeg Syrax op zware toon, Wacht even was dat Syrax?! ja het was zijn geur en ze hield zich in om neit te gaan kwispelen. 'Volgens de verkoper ging het erom welke band het beste was...' zei een man en nu hield ze zich in om niet te gaan grommen, die jongen meost leren om repsect te hebben voor ouderen, okeej hij wqas dan wel 19 en zij maar 17 maar eigenlijk was ze 900 jaar ouder. . 'Zorg voor een sterke koest die haar binnen kan houden en ik wil het nu!' zei Syrax weer en toen ze de voetstappen weghoorde sterven deed ze haar ogen open en keek met haar gele ogen hem recht aan, ze bleef nog steeds liggen, ze wist niet heo erg de wolf haar gezicht hadden geraakt maar hopelijk neit al te erg...
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! wo okt 24, 2012 8:10 am
Syrax zag dat ze haar ogen opende en het liefste had hij zijn hoofd geschud, maar dat kon hij niet maken! Niemand van binnen het kasteel wist dat hij haar graag had nog wisten ze dat hij wat voor haar voelde. Syrax sloot zijn ogen toen Ron begon te spreken, maar hij luisterde maar half en consentreerde zich op Edana's gedachten. 'Zeg en doe niks je hoeft alleen maar te denken.' zei Sy met zijnmentale stem en opende zijn ogen weer terwijl hij naar Ron keek. 'Waarom ben je zo te keer gegaan? Ik weet dat jij niet over je heen laat lopen, maar je kende de gevolgen en nu wilt mijn vader dat ik je mee terug neem!' Dacht hij naar Eda en Ron begon te kwijlen over hoe ze haar de koest in oesten krijgen nu ze wakker was. 'Daar hoef jij je geen zorgen over te maken Ron ik weet wat ik doe en daar hebben we geen drug voor nodig, Charlie vraag me niet voor nieks steeds voor de trainingen te begeleiden als ze tegen shifters moeten oefenen!' bet Syrax Ron toe die altijd maar in zijn kantoortje zat en bijna nooit buiten kwam vooral niet als Charlie aan het les geven was! 'Doe straks wel wat tegen werken, maar ik wil je gen pijn doen Eda?' vroeg Sy haar en keek weer naar Eda met een stuurse blik omdat het dan net leek alsof hij haar net als iedere andere shifter zag!!!
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you say?! wo okt 24, 2012 6:05 pm
Eda bleef hem alleen maar strak aankijken en niks anders 'Zeg en doe niks je hoeft alleen maar te denken.' hoorde ze Syrax in haar gedachten 'Waarom ben je zo te keer gegaan? Ik weet dat jij niet over je heen laat lopen, maar je kende de gevolgen en nu wilt mijn vader dat ik je mee terug neem!' hoorde ze weer en gromde kort in haar gedachtne 'die jongen moest eens op zijn ple kworden gezet! eerst zonder respect met mij omgaan en daarna nog mijn groep beledigen!' Gromde ze in haar gedachten en hoorde hoe de andere vette nam begon te zeuren dat ze nu wakker was en over hoe ze haar in de koets zouden krijgen. 'Daar hoef jij je geen zorgen over te maken Ron ik weet wat ik doe en daar hebben we geen drug voor nodig, Charlie vraag me niet voor nieks steeds voor de trainingen te begeleiden als ze tegen shifters moeten oefenen!' bet Syrax die man toe. Eda bleef met haar gele ogen - die helemaal geel waren, je kon geen pupil ontdekken- naaar Syrax kijken. 'Doe straks wel wat tegen werken, maar ik wil je gen pijn doen Eda?' vroeg Sy, Eda snoof en keek naar haar schouder waar de peil al uit was maar haar wond nog open was. Met haar tong begon ze die schonte likken .
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! wo okt 24, 2012 7:27 pm
“Zou kunnen Eda, maar zo werkt dat op aarde niet. Dasr hrbben we dan andere methodes voor. Je moet jezelf niet gek laten maken, die knaap was vast jaloers en jij gaat nog op zijn pesterijen in. Ik hoop dat mijn vader naar me geluisterd heeft en dan ie je weer vrij laat anders zou hij nog wel eens hele boze fans van The Fallen in de troonzaal krijgen.“ zuchten Syrax en zag de leider van de Arena aan komen lopen. ‘De koets in klaar! Moeten we haar nog verdoven?“ vroeg de leider, maar Syyrax grijnsde en shifte. Het was hier krapper dan Syrax allereerst had gedacht, maar ze konden haar cel losmaken! Syrax liet zijn staart naar binnen ijden en wikkelde zich rond haar middel. Sy deed het zo snel dat Eda geen tijd zou hebbenbgehad om weg te springen. Daarna trok hij haar eruit en liep Syrax naar buiten waar hij haar los liet en e de deur snel dicht maakte. Syrax shiften terug en war blij weer buiten te zijn. Al die ellende daar bi.nen trok Syrax niet eht aan. ‘Hopelijk heb en jullie straks weer een waakhond erbij!‘ lachte de leiding en vertrok. Syrax had die kerel het liefste een pak ranmel verkocht, maar dan verried hij zijn gevoelens voor Eda!!! Syrax steeg op Ron had er meer moeite mee door al dat ver!
Onderwerp: Re: What did you say?! do okt 25, 2012 3:19 am
Zou kunnen Eda, maar zo werkt dat op aarde niet. Dasr hrbben we dan andere methodes voor. Je moet jezelf niet gek laten maken, die knaap was vast jaloers en jij gaat nog op zijn pesterijen in. Ik hoop dat mijn vader naar me geluisterd heeft en dan ie je weer vrij laat anders zou hij nog wel eens hele boze fans van The Fallen in de troonzaal krijgen.“ Horode ze Syrax zegge nen wende haar blik af 'ik weet het maar als ik boos ben dan kan ik me nauwelijks beheersen.' Zei ze schamend in haar hoofd en zag de leider lopen . ‘De koets in klaar! Moeten we haar nog verdoven?“ vroeg de leider, maar Syyrax grijnsde en shifte. Ze had het niet door maar al Syrax was tre snel en had met zijn staart haar middel gepakt. Eda probeerde nog te bijten maar miste expres zodat ze he mgeen pijn deed en al gauw zat ze weer in een kooi en ze gromed boos en hoorde de woorden van de leider en gromde nog bozer. ‘Hopelijk heb en jullie straks weer een waakhond erbij!‘ Ze beukte tegen de deur maar al snel ging har schouder pijn doen en ze ging maar liggen.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! do okt 25, 2012 5:13 am
“Dat zullen ee nog wel zien! Ze is de drummer van een poluliare band en ik verwacht niet dat we het ons kunnen permiteren een boze menigte op onze halzen te halen, maar straf zal ze zeker krijgen!“ zei Syrax en hij was blij dat Eda hem niet echt gebeten had... Sy en Ron reden vooraan, want hij moest nog steeds doen alsof haar hem nik umaakte... “Eda wat ik ook ooit zeggen zou ik meen er geen woord van als wij niet alleen zijn tenzij we zo met elkaar slrken.“ zei Syrax met zijn gedachten fegen Eda. Hij wilde dat ze wist hoeveel zij voor hem betekende, maar door zijn vriendschap met Eda begon Syrax steeds meer te beseffen dat zijn vader helemaal niet verandert was, maar gewoon met hetzelfde bijltje door hakte!!!
Onderwerp: Re: What did you say?! do okt 25, 2012 5:35 am
“Dat zullen ee nog wel zien! Ze is de drummer van een poluliare band en ik verwacht niet dat we het ons kunnen permiteren een boze menigte op onze halzen te halen, maar straf zal ze zeker krijgen!“ zei Syrax en Eda spitste haar oren om nog meer te horen, straf?! Ze had niet eens iets gedaan wat erg was! “Eda wat ik ook ooit zeggen zou ik meen er geen woord van als wij niet alleen zijn tenzij we zo met elkaar slrken.“ zei Syrax en Eda slikte, schaamde hij soms voor haar, zo slecht zag ze er toch niet uit? Ze hielt haar mond en bleef stil liggen, ze had haar ogen egsloten en probeerde te bedenken hoezo Sy met haar niet openbaar wou vertonen.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! do okt 25, 2012 6:43 am
Syrax voelde haar twijfel, maar hij had zo zijn redenen. Hij wist dat zijn vader shifters haten, maar hem wilde hij wel kennen en de demonen behandelde hij ook als oud vuil al liet die het niet altijd merken, maar na zijn trainingen washet Syrax vaak opgevallen dat als er raadsleden bij zijn vader waren dat die dan snel hun mond hielden als Syrax dichterbij kwam. Hij begon zich steeds meer af te vragen waarom, want zijn vader betrok hem bijna overal bij? De verdere rit bleven ze stil en Syrax bedacht mogelijkheden waarom zijn vader nog zo geheimzinnig deed? Was... was er een plan om hem voor hun doeleindes te gebruiken??? Syrax schudden zijn hoofd envond het absurt, maar toch bleef dat gevoel aan hem knagen, want er waren alleen gevangen shifters in het kasteel aanwezig en geen normale mensen gevangene? Hoe verklaarde zijn vader dat en Eda zou nooit opzettelijk iets doen daar had ze ook zo haar reden voor!!! Bij de poort aan gekomen stapte de twee wachten opzij om de koets door te laten. Syrax voelde ineens een soort klem rond zijn hart sluiten. Waarom dit gebeurde wist hij niet, maar het voelde ineens niet meer goed hier terug te komen!!!
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you say?! do okt 25, 2012 6:08 pm
Eda bleef twijvelen terwijl haar hoofd op haar poten rusten. Hoezo deed Syax zo? Was het omdat ze een demon was? Lelijk was ze zeker niet dat wist ze heel goed. Gebruikte hij haar alleen maar als bedmaatje? Als dat zo was zou die jongen er voor boeten! Toen ze voelde hoe de de koets stopte en ging ze overeind staan ook al deed het vreselijk pijn en maakte zich klaar om aan te vallen. haar ster scheen vel in het donker net als haar gele ogen en haar witte tanden waren ook aardig zichtbaar in het donkere Koets, ze moest alleen maar de wachters bang maken zodat ze kon weg rennen. Toen de deur open ging schrokken de wachters achteruit toe nze laag gromde. Niemand had verwacht dat er een hellhound was met aftekeningen van de duivel op haar voorhoofd! Ze sprong er uit en begon te renenn, het deed pijn maar ze moest hier uit.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! do okt 25, 2012 6:33 pm
Hoe dom kon ze zijn, als zijn vader in een goede bui was had ze het nu misschien wel verbruit? 'Eda waar ben je ben je mee bezig? Zo krijg je alleen maar nog meer problemen?' riep Syrax via zijn gedachten. De wachters uit het huisje dan naar de poort stond stroomde naar buiten en Syrax kon niet werkeloos toe zien anders verdachten ze hem vast dat hij onder een hoedje met haar speelde? Hij sprong van zijn paard af en shifte om haar te behoeden van meer verwondingen en drukte Eda met zijn klauwen aan zijn vleugel arm tegen de vlakte. 'Het spijt me lieverd, maar ik zal je hier uit halen dat beloof ik je.' gaf hij via zijn gedachten aan haar door en wikkelde zijn staart weer om haar middel en liep naar het kasteel. Zijn vader zou haar vast in een kooi willen zien, maar dat was Syrax niet van plan. \Hij wilde dat zijn vader haar gewoon weer vrij liet dat was het beste, maar hij voelde zich vreselijk dit te moeten doen. Het klopte niet, maar wat er niet klopte wist Syrax zelf ook nog niet maar hij regeerde anders dan anders. Sy reageerde op alles net zoals toen hij hier in hetbegin aankwam om met zijn vader om te gaan, maar gaande weg was Syrax steeds meer de duistere kant van zijn vader gaan zien hoe goed deze het ook scheen te verbergen. Syrax had echt gedacht dat ie verandert was, maar zijn voledige besluit zou hij nemen met wat zijn vader over Edana zou beslissen?
Onderwerp: Re: What did you say?! vr okt 26, 2012 7:33 am
Ze zag alleen maar het poort, en Eda probeerde zo min mogelijk mensen verwonden, haar dierlijke instinct was aangegaan en ze zag niks anders dan ontsnappen dus je snapt wel hoezo ze erg schrok van dat ze werd vastgepakt met klauwen van een vleugel en een staart om haar middel. 'Het spijt me lieverd, maar ik zal je hier uit halen dat beloof ik je.' Eda gromde en probeerde er uit te komen maar het lukte niet. Ze zag hoe ze het kasteel werd ongedragen, ze gromde en probeerde zich loste rukken van hem, ze wou hier niet anar binnen.
wil jij de koning spelen?
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! vr okt 26, 2012 10:40 am
Edana wiebelde zo dat Sy bijna zijn grip op haar verloor, maar toen hij na zijn dreunende stappen door het kasteel naar de troonzaal toe had gemaakt zag hij dat zijn vader nog op de troon zat. Syrax twijfels werden sterker en sterker. De waarscuwingen van zijn moeder en de andere begonnen opnieuw door zijn hoofd te spelen! Nee dit was niet goed, maar waarom begreep Syrax nog niet. Wat als de andere nu gelijk hadden? Hij had dan veel dingen erbij geholpen zelfs met de wapens!!! Waarvan hij er zelf eentje van hadlaten maken. The Claw‘s! Het leek op een handschoen, maar zodra je een vuist maakte schoten drie klauwachtige pinnen naar buiten waarmee je je tegenstander dan mee kon verwonden. Syrax keerde zijn staart voor zich en ging voor de ingang van de deur zitten Zodat Eda er niet uit kon en liet haar los. Syrax voelde zich misplaatst. Hij hoorde hier niet thuis!
(King Charles II) Charles was zeer tevrede met zichzelf en genoot ervan dat hij zijn zoon zo mooi bespeelt had met zijn manupilaties. Charles hoopte Syrax nog verder in te kunnen palmen, maar of dat vandaag nog lukken ging? Nee vandaag zou Charles een grote fout maken waarvan hij nog echt niet wist dat Sy verliefd was op de demon die hij nu ging straffen!!! Dreunende stappen waren door het hele kasteel te horen en Charles glimlachte vriendelijk toen hij met Eda binnen kwam. “Zo zo daar hebben we de relschopper?“ vroeg Chales vriendelijk, maar luisterde nauwelijks naar de raadslid die naast hem stond. “Je zult gestraft worden met het vonnis een jaar lang het bedmaatje te zijn van de paleis wachters! In dat jaar zul je een armband dragen, Daarna ben je weer vrij, maar bega een mis stap in dat jaar en je zult er nog een jaar bij krijgen!“ sprak Chales het vonnis van Edana uit, maar wat er nu gebeuren ging had Charles nooit verwacht..
Onderwerp: Re: What did you say?! vr okt 26, 2012 10:11 pm
Eda voelde zich bijna vrij maar toch hield Syrax haar nogsteeds vast en na de laatste dreundende stappen was ze in de troonzaal, en toen haar poten de rgond raakte wou ze omdraaien maar zag Syrax bij de deuropening versperren. Uiteindelijk draaide ze zich om naar de koning en zag hem glimlachen waar de rillingen over je lijf gingen. “Zo zo daar hebben we de relschopper?“ vroeg de koning vriendelijk en Eda ontblote haar tanden en gromde heel laag maar bleef op haar plek staan “Je zult gestraft worden met het vonnis een jaar lang het bedmaatje te zijn van de paleis wachters! In dat jaar zul je een armband dragen, Daarna ben je weer vrij, maar bega een mis stap in dat jaar en je zult er nog een jaar bij krijgen!“ sprak de koning en van schrik nam ze haar mensen gedaante aan 'M-m-maar, ik heb die jongen alleen op zijn plek gezet!' Zei ze geschrokken, ze had helemaal geen zin om een armband te dragen en al helemaal geen zin om met die vieze wachters een bed te delen! Eda keek achterom met smekende ogen naar Syrax.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 1:02 am
Charles grijnsde toen hij haar zag veranderen. Ze was best mooi voor een demon! Haar tegenspraak haghij wel verwacht, maar hij snapte niet meteen waarom ze naar zijn zoon keek? Charles knipte in zijn vingers en vanuit geheimen deuren in de troonzaal kwamen een paar wachters aan gelopen die Edana van de armband moesten voor zien, maar ineens begon Syrax raar te doen. Hij gromde en legde met een harde dreub zijn staart tussen Eda en de wachters in. Syrax kreeg last van ae herinneringen die hem waarschuwde en uileg gaven hoe zijn vader werkte. Syrax gromde dreigend en stond op. Dit ging te ver! Ho stom was hij wel niet om er met open ogen in zijn vaders manipulatie‘s te trappen? Waarom zag hij dat nu pas? Waarom kwam het nu pas in h op dat zijn vader helemaal niet verandert was???? Syrax rochten zijn mentale stem op iedereen die hier aanwezig was. ‘Dit gaat te ver! Je zei dat je verandert was!‘ gromde Sy kwaad en trok zijn stekels terug en tilde Eda ermee op zijn rug. Charles trok een wenkbrauw op. Oeps! Te vroeg ge juicht, maar dan moest hij zijn zoon maar laten hypnotiseren! “I heb nooit beweerd verandert te zijn, maar goed als jij je tegen je eigen vader wilt verzetten zul je hetzelffde lot onderggaan als al die andere shifters!“ zei Charles rustig maar streng en knipte in zijn vingers. De wachters wilde nu ook Syrax gevangen nemen, masr daar kregen ze de kans niet voor. ‘O wee als je me achterna gaat zitten dan krijg je net als iedrander die mij vangen wil een zuurbad!‘ snauwde Syrax voor hij zich samen met Eda weg teleporteerde. Ver weg van het kasteel! Toen ze in het bos weer verschenen shifte Syrax terug toen Eda van zijn rug af eas gegleden. Hij schaamde zich kapot en begon met stevige passen nog verder weg te lopen van het kasteel. Syrax had al zijn spullen ook mee geteleporteert waaronder het wapen die hij had gemaakt en het door smitse had laten verbeteren! Het zat veilig op geborgen in zijn heutas. Nog nooit gebruikt en helemaal nog nieuw. Syrax kon de stroom aan waarschuwingen niet stop zetten in zijn hoofd. Hij was er zo druk mee dat hij Eda compleet vergat...
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 3:08 am
Eda zag hoe de koning met zijn vingers knipten en uit geheime deuren kwamen wachters die haar probeerde te pakken om een armband om te doen bij haar. Toen zag ze een staart die haar beschermde en ze keek weer achte rom blij dat Syrax eidnelijk bij zijn gedachten kwam!‘Dit gaat te ver! Je zei dat je verandert was!‘ gromde Sy kwaad en trok zijn stekels terug en tilde Eda ermee op zijn rug. eda pakte he mstevig vast en zag dat bij de koning bij zijn plan hoorde “I heb nooit beweerd verandert te zijn, maar goed als jij je tegen je eigen vader wilt verzetten zul je hetzelffde lot onderggaan als al die andere shifters!“ zei Charles rustig maar streng en knipte in zijn vingers. De wachters wilde nu ook Syrax gevangen nemen, masr daar kregen ze de kans niet voor. ‘O wee als je me achterna gaat zitten dan krijg je net als iedrander die mij vangen wil een zuurbad!‘ snauwde Syrax voor hij zich samen met Eda weg teleporteerde. Toen ze bij eht bos kwamen en ze sprong van zijn rug en keek het bos rond, waar waren ze? Eda wist het niet maar wist wel dat er iets mis was met Syrax en zag hem lopen, Ze liep gauw achter hem aan en pakte zijn pols vast 'Sy wat is er loos?' Vroeg ze en ging voor hem staan en keek omhoog met haar gele kijkers 'hoezo sprong je plotseling voor mij in?' vroeg ze zacht en was eigenlijk blij dat hij dit had gedaan want ze had echter helemaal geen zin als bedmaatje te dienen voor vieze wachters!
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 4:50 am
Plotseling werd zijn pols vast gegrepen en hoorde SyraxEda vragen wat er loos was voor ze voor hem ging staan. Sy kon haar niet aankijken hij schaamde zich te erg daarvoor. Hij voond zichzelf een stomkop die met open ogen in zijn vaders manupitatie‘s was te trap. Syrax had iedereen verstoten op Edana na! ‘Ik.... Het... Aargh! Dit is gewoon te erg voor woorden!‘ schreeuwde Syrax en keerde zich half van Eda af. Hij had echt gedacht dat zijn vader verandert was. Zo als hij zich voor deed!!! Beelden van zijn familie die Syrax waarschuwde ook dat van vriende plus e vraag van Eda spookte voor zijn geestes oog tot Syrax bemerkte dat zijn draak het was die hem die beelden liet zien. Sy vreg hem ermee te stoppen. Black Jack was boos dat Syrax niet eerder geluisterd had. Syrax verontschuldigde zich bij hem voor Sy even naar Eda keek. ‘Ik dacht dat hij verandert was verdulleme! Ik heb me als een hork gedragen!!!‘ gromde Syrax en kon er gewoon niet over uit dat hij zo met zich had laten spelen?! Eda had gelijk gehad hij was het speeltje van de blood hunters geweest!!!! Syrax schudden zijn hoofd en deed zijn kap af om zich wild door zijn haren te woelen. Het lukte vaak als opluchting, maar nu werkte het niet. Sy gromde dreigend, maar het was op zichzelf gericht.
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 5:06 am
Hij keek haar niet eens aan! ‘Ik.... Het... Aargh! Dit is gewoon te erg voor woorden!‘ schreeuwde Syrax en keerde zich half van Eda af. Eda keek hem nog steeds vragend aan. 'Kom op Sy, je kan me vertrouwen. ' Zei ze zachtjes en merkte al gauw dat Syrax in zijn eigen gedachten was. En toen keek hij haar eindelijk aan met zijn blauwe ogen. ‘Ik dacht dat hij verandert was verdulleme! Ik heb me als een hork gedragen!!!‘ gromde Syrax en ze probeerde te bedenken hoe ze hem kon troosten heowel ze het nu wel begreep. Syrax schudden zijn hoofd en deed zijn kap af om zich wild door zijn haren te woelen. Het werkte blijkbaar niet. Maar toe nkreeg ze een idee en met haar tengere handen pakte ze zijn kraag en trok he mnar beneden en ze drukte haar loppen op die van hem en ze zoende hem liefdevol. Hopelijk zou hij even alles vergeten. haar gezicht deed nog pijn van de klauwen maar haar wonden begonne nal dicht te groeien.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 5:18 am
Eda greep hem bij zijn kraag en trok hem naar zich toe voor ze liefdevol hem begon te zoenen. Syrax begon zich weer wat te kalmeren, maar helemaal ontspannen kon hij niet en loste de kus voor hij haar vast pakte in een knuffel. Eda was de enigste nog die hij had??? Ze probeerde hem op te vrolijken, maar het probleem bleef! ‘Het zal alleen nis veranderen... Ik weet voor het eerst niet wat ik moet doen! Terug gaan zal alleen ruzie‘s verzorgen, ze zullen noet eens naar mij luisteren niet gek ook dat heb ik ook niet gedaan. Alleen omdat ik hem heb willen zien zoals ik dacht dat hij was...‘ mompelde Syrax en het voelde net alsof de grond onder zijn voeten weg zakte!
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 5:47 am
Eda voelde aan zijn kus dat het een beetje hielp maar niet helemaal, hij bleef nog steeds gespannen en toen hij hun kus loste en haar een stevig knuffel gaf, gaf ze het he mterug. ‘Het zal alleen nis veranderen... Ik weet voor het eerst niet wat ik moet doen! Terug gaan zal alleen ruzie‘s verzorgen, ze zullen noet eens naar mij luisteren niet gek ook dat heb ik ook niet gedaan. Alleen omdat ik hem heb willen zien zoals ik dacht dat hij was...‘ mompelde Syrax, Eda keek omhoog naar Syrax 'ik ben dan wel een demon maar voor ons is onze familie belangerijk! Ik had zelf 6 broers die ouder waren en als ik in zo een situatie was beland zo ik alles opbiechten en dat raad ik ou ook aan.' Zei ze zachtjes en keek omhoog.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 8:23 am
Eda keek omhoog naar Syrax 'ik ben dan wel een demon maar voor ons is onze familie belangerijk! Ik had zelf 6 broers die ouder waren en als ik in zo een situatie was beland zo ik alles opbiechten en dat raad ik ou ook aan.' Zei ze zachtjes en keek omhoog. Syrax keek Eda aan en bleef haar even aan kijken, maar zo gemakkelijk als ze zei was het niet. Ze wist niet dat hij iedereen voor het hoofd gestoten had met hoe hij deed, nog dat hij tegen wil en dank Alina had misbruikt door haar te drogeren met kattenkruid. Hij liet haar los en begon te ijsberen. Zijn gedachten waren nog steeds aan het rond rennen als een kip zonder kop en er leek geen einde aan te komen. Hij werd er compleet gek van! 'Was het maar zo gemakkelijk. Iedereen die ik kende of het nu familie is of vrienden ik heb ze allemaal weg geduwt, bespot en vreselijke dingen tegen ze gezegd, Eda denk je nu welkelijk dat ze het me zouden vergeven?' vroeg Syrax en hij keek haar even aan, maar kon haar niet lang meer aan kijken vroeger voor hij er achter kwam wat voor zak zijn vader was misschien dat het hem toen nog niks uitmaakte, maar Sy kon de gedachten alleen al niet verdragen. Hij was net zijn grootvader. Dregoe deed dan alleen slechte dingen met Blood hunters toen hij nog leefde zoals ze doden of verminken, maar Sy had vele ergere dingen gedaan waar zijn vader meerendeels de schuld van had doordat hij Syrax geen halt toe riep als hij wat verkeerst deed! Syrax wist niet of hij nu terug moest gaan met hangende pootjes en toe geven dat ze gelijk hadden of weg gaan. Weg gaan leek hem nog het beste dan had niemand de last van zijn schuld, zijn schaamte gevoelens en vooral zijn gezicht zou niemand kennen buiten Doole... 'Ga met me mee Eda dan kunnen we buiten Doole opnieuw beginnen?' vroeg Syrax wat rustigr dit leek hem het beste voor iedereen, maar als zemee zou gaan gaf ze alleen haar plek op in de Band, maar of ze daar toe bereid was wit Syrax niet en hij keek haar afwachtend aan???
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 8:39 am
Eda zag dat hij duidelijk twijfelde in haar woroden maar ze had verschillende dingen gehoord over hem en als nog hield ze van deze jongen, natuurlijk was ze op de aarde veel netter dan in de hell maar goed daar waren de jongens tenminste net zo leuk als Syrax maar niet zo lief en zo lekker. 'Was het maar zo gemakkelijk. Iedereen die ik kende of het nu familie is of vrienden ik heb ze allemaal weg geduwt, bespot en vreselijke dingen tegen ze gezegd, Eda denk je nu welkelijk dat ze het me zouden vergeven?' vroeg Syrax en hij keek haar even aan, Eda keek naar hem hoe hij begon te ijsberen 'maar Syrax? Het is veel makkelijker om even door een zuur appel te bijten dan een plan te verzinnen die kan mislukken.' Zei ze zachtjes en bleef een tijdje naar hem kijken 'Ga met me mee Eda dan kunnen we buiten Doole opnieuw beginnen?' vroeg Syrax en ze keek hem aan in zijn blauwe kijkers, met hem mee gaan? Dan moest ze de band opgeven en die waren al vast boos dat ze een tijdje weg was en ze kon de woeden van Drake bijna voelen. 'Ik..Ik kan het niet Syrax, ik hou van jou en ik zou tot alles bereid zijn voor jou maar ik kan gewoon de roedel niet in de steek laten.' Zei ze met een zachte stem en keek weg, ze zou alles voor hem doen maar dit niet, ze kon de roedel niet achterlaten.
Syrax
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 9:31 am
Syrax wist wel dat ook zij zou twijfelen over dit besluit, maar zo gemakkelijk vergaven mensen elkaar niet, tenminste hij zou het zichzelf nog niet eens kunnen vergeven hoe idioot hij was geweest om tegen alle beschuldigingen en alle waarschuwingen die ze tegen zijn contact met zijn vader in verbinding hebben gebracht. ‘Je hoeft niet mee Eda ik ga niet nog eens iemand dwingen tot iets wat je niet wilt. hoewel zijn stem onvast klonk bleef er een duidelijke doelstellingin hangen. Hij wilde Edana niet kwijt,og wilde hij haar pijn doen, maar Syrax zag geen andere oplossing. Vooral zijn moeder zou razend op hem zijn dat wist Sy zeker, want in hun laatst ruzie had ze zelfs gescholden en dat deed ze niet vaak. Syraxliep naar haar toe en omhelste haar nog eens. ‘Ik zal je vreselijk missen, maar ik zie geen andere uit weg. Mijn familie heb ik pijn gedaan en mijn vader wil me als huisier, nee het is beter dat ik ga. Maar voor ik dat doe wil ik eerst nog samen met jouw gegeten hebben. zei Sy zacht en oor het eerst in lange tijd verschenen tranen in zijn ogen. Hij gaf Eda een kus op haar voorhoofd voor Syrax ichzelf shiften en opvloog. Het zou nog een hele zware klus worden een nieuw leven buiten Doole op te bouwen maar Syrax wilde ieder contacr met zijn familie en vrienden vermijden HSyrax speurde de grond af vanuit de lucht naar een kudde herten, maar vond die eerst niet. Wel zag hij snel iemand weg rennen, maar Syrax liet die haastige persoon maar en zocht verder, mar wat hij van zo hoog niet kon ruiken was dat het een BFP lid was die dacht dat de koning Syrax naar een van de twee groepen liet gaan om ze tot overgaven te dwingen! Syrax vond een kudde herten grazend vlakbij de grens van The Abbys. De plek waar hij was opgegroeit en nooit meer naar teruv wilde keren. Toch dreef de honger hem er toe aan om op zijn minste een hert te vangen en mee terug te nemen. Syrax landen geruisloos op een van de herten waarmee hij het dier ook meteeen mee doden. Syrax wilde net weer opstijgen toen hij de waarswende en dreigende brul van zijn moeder hoorde!? Fijn nu moest hij nog meer vluchten, of wacht! Sy kon zijn moeder ook dwingen hem te doden dan was hij tenminste meteen van deze hele poeha af?! Syrax had besloten zijn moeder te dwingen hem aan te vallen mischien niet leuk voor Eda, maar dan had hij de lasten niet meer... Syrax brulde net zo dreigend, nee zelfs uitdagent naar haar toe. Sy wilde niet meer leven hij kon het niet meer opbrengen!!!!
Onderwerp: Re: What did you say?! za okt 27, 2012 9:58 am
Hij had zijn besluit genomen om weg te gaan uit Doole en z hield zich in om niet te gaan huilen. ‘Je hoeft niet mee Eda ik ga niet nog eens iemand dwingen tot iets wat je niet wilt.' Eda slikte maar keek hem in zijn ogen aan, ze zei niks bang dat haar stem onvast was. Syrax liep naar haar toe en omhelste haar nog eens. Ze vond het fijn om zijn armen om haar heen te voelen. ‘Ik zal je vreselijk missen, maar ik zie geen andere uit weg. Mijn familie heb ik pijn gedaan en mijn vader wil me als huisier, nee het is beter dat ik ga. Maar voor ik dat doe wil ik eerst nog samen met jouw gegeten hebben. zei Sy zacht en ze zag tranen in zijn ogen 'Maar, er is altijd een uitweg.' Zei ze met ene smekend toon en zag hem veranderen en weg vliegen. Eda leunde tegen de boom en ging o pde grond zitten voor ze in huilen uitbarste, hoezo moest zij het weer zijn? Eda voelde hoe Grumpy zich van haar losmaakte en haar begon te troosten en toen hoorde ze een boze brul en daarna een uitdagende die duidelijk van Syrax kwam!
Robin: RObin had het wel gehoord van Syrax dat ie naar zijn vader was verhuisd en dat hij vrouwen misbruikte. Maar toen hij hoorde dat Syrax over zijn territorium vloog werd hij razend en was hij in zijn shifters vorm veranderd en vloog richting de uitdagende brul bij The Abby's, Hij zag Sue en Syrax in hun drake nvorm en en krijste toen Sue op hem vloog en en landen op de grond en zond hun allebei een dodelijk blik voor hij terug veranderde 'Sue hou je in!' Zei hij boos en keek naar Syrax 'en wat heb jij hier verloren? Weer in opdracht van je vader?' vroeg hij boos!