Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Money money money(Miley) wo sep 12, 2012 7:31 pm
In zijn 2e vorm(zie spoilier) Sprong Cody van de ene hek naar de andere terwijl hij met zijn ogen naar bepaalde hints zocht, dit was vroeger een dorp geweest en mensen hebbe nde neiging om geheime gangen te maken die zelfs nu nog niet zijn ontdekt. Hij had zijn hoofd diep in de cap verstopt zodat je de helft va nzijn gezicht neit goed zag, Zijn lichaam was getraind, goed getraind na al die jaren en zijn vleugels die nu nauwelijks zichtaar waren omdat hij in zijn dievenvorm zat waren groot e nsterk geworden. Cody sprong op de grond en kwam zacht terecht als een kat, best wel handig om een ouder te hebben die een kat was zo had je veel voordelen. met zijn hand betaste hij alle tegels op zoek naar de deur. Bij 1 tegel voelde hij een uitsteeksel en grijnsde en begon die open te halen, hij had goed ook want daar zag hij een trap die naar beneden ging. Toen hij alle tegels los had gehaald klopte hij zijn handen af aan zijn broek en liep naar beneden. Hij pakte een fakkel die meteen begon te branden met wit vuur. Alles zag er wazig maar hij kon het geld al ruiken, nog een beetje dan was hij er. Toen Cody er was blies hij het stof er af 'kom is hier bij papa.' Zei hij zachtjes terwijl hij de goudstukken bekeek in het doosje.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Money money money(Miley) do sep 13, 2012 6:39 am
Miley hing vaak rond in de oude dorpen het was er prettig vond ze. ja alles was stil en lag in puin ze kon er makkelijk nadenken. Ze zat op een ruïne van iets dat ooit een kerk moest geweest zijn. ze gennoot van de avondwind die door haar witte haren blies. maar al gauw sprong iets haar in het oog. een schim met vleugels door de oude stad dwalen. Hij was kennelijk naar iets opzoek en al gauw zag Miley de jonge engel verdwijnen onder de grond. Hmmm wat ging dat ventje doen? Ze vloog naar beneden haar gezicht lichtjes in de schaduw van haar cap geworpen. Ze zag al gauw wat hij aan het doen was. Hij was iets aan het stelen. ze grijnsde. Een stelende engel. dat kon maar één iemand zijn...haar neefje. Zo ga je nog eens problemen krijgen Cody Zei ze kalm met haar armen gekruist. Ze klakte afkeurend met haar tong.
Cody
Onderwerp: Re: Money money money(Miley) do sep 13, 2012 6:47 am
Cody draaide zich met een ruk om en keek naar de persoon, was het zijn moeder? Zo ga je nog eens problemen krijgen Cody Zei ze kalm met haar armen gekruist. Ze klakte afkeurend met haar tong. HIj trok zijn wenkbrauw op en grinnikte, dit was zijn moeder nei, haar zus? 'Hoezo zou ik problemen krijgen, als diegene deze liefjes belangerijk vond zou hij allang terug gekeerd zijn om ze mee te nemen maar niemand is er en ze deze kleine schatjes voelen zich eenzaam.' Zei hij, Zijn stem klonk bijna als die van zijn vader, hij had ook net zo een snelle tong. Cody bleef het vrouw aankijken van onder zijn cap wachetend op haar antwoord.
Miley
Onderwerp: Re: Money money money(Miley) do sep 13, 2012 7:02 am
HIj trok zijn wenkbrauw op en grinnikte. 'Hoezo zou ik problemen krijgen, als diegene deze liefjes belangerijk vond zou hij allang terug gekeerd zijn om ze mee te nemen maar niemand is er en ze deze kleine schatjes voelen zich eenzaam.' Zei hij, Zijn stem klonk bijna als die van zijn vader, hij had ook net zo een snelle tong. Dat maakte Miley even in de war maar al gauw was ze er weer bij. Ze deed een stap dichterbij en nam het kistje van hem af. "daarom ben ik hier, de eigenaar heeft mij gestuurd om zijn schat op te halen." Sprak ze plechtig terwijl ze he tkistje onder haar arm hield. Haar leugens waren nog steeds onfijlbaar. Voor hem was dit waarschijnlijk vreemd omdat hij geen weet had van Mileys bestaan. Ja hij had mischien ooit gehoord over de zus van zijn moede rmaar ze hadden elkaar nog nooit ontmoet. Ze draaide zich om en vouwde haar zwarte vleugels open. "dag dag knul" Zei ze met een grijns ze vloog al in de lucht en grijnsde tevreden. Dit geld was zeer handig voor haar. Ja en dit van hem afpakken was toch ooh zo simpel.
Cody
Onderwerp: Re: Money money money(Miley) do sep 13, 2012 9:18 am
Hij merkte dat ze in de war was maar hij keek verast toen ze en stap dichterbij zette en het kistje afpakte. "daarom ben ik hier, de eigenaar heeft mij gestuurd om zijn schat op te halen." Sprak ze plechtig terwijl ze he tkistje onder haar arm hield. Hij was even in de war maar herstelde zich snel maar toen was het al te laat "dag dag knul" Zei ze met een grijns ze vloog al in de lucht en grijnsde tevreden. Cody zuchten, paste zich aan aan de kleur zodat je hem neit zag en vloog omhoog, je horde nauwelijks iets van zijn vleugels en al snel had hij haar ingehaald en trok het kistje onder haar arm vandaan 'Nou, als je een echte bewaker was zou je geweten hebben waar het geheime gang was en ik had je al eerder rond zien vliegen en je vloog gewoon doelloos.' Zei hij en zijn stem kwam overal vandaan '1-0 voor mij' Zei hij in zich zelf en grijnsde.
Miley
Miley hoorde iets maar ze wist niet goed wat en ineens was de kist onder haar arm vandaan getrokken. 'Nou, als je een echte bewaker was zou je geweten hebben waar het geheime gang was en ik had je al eerder rond zien vliegen en je vloog gewoon doelloos.' Zei hij en zijn stem kwam overal vandaan '1-0 voor mij' Miley gromde. "Had je gedacht." Zei ze voor ze begon rond te draaien waardoor er een mini orkaan ontstond. Nu hij het kistje vasthad kon ze hem makkelijk zien ze zag hoe hij tegen een rots werd geslingerd en ze landde voor hem met een grijns van hier tot in tokio. Oké ze kon hem dan wel niet zien maar het kistje was heel handig. "Probeer een oude vos geen streken bij te brengen groentje." Zei ze voor ze het kistje weer pakte. "Als het voor mij al kinderspel is om je vader om mijn vingers te winden wat zou jij dan een kans maken hmm? " Zei ze met een grinnik. Ze ging nonchalant met het kistje tegen een rots staan terwijl ze de inhoud in haar bloes goot en het kistje weer terug naar hem gooide. "Hier dat mag je wel houden." Haar zwart met goude vleugels glinsterde in het maanlicht. Ja net als Melody was Miley een schoonheid maar zij had iets mysterieus net zoals Alina dat had.
Cody
Wat was er mis met dit kistje? Hoezo nam hij zijn kleur niet aan?Dit ding veraden hem! Hij zag ook de grijns van hier tot tokio. . "Probeer een oude vos geen streken bij te brengen groentje." Zei ze voor ze het kistje weer pakte. "Als het voor mij al kinderspel is om je vader om mijn vingers te winden wat zou jij dan een kans maken hmm? " Zei ze met een grinnik. Ze ging nonchalant met het kistje tegen een rots staan terwijl ze de inhoud in haar bloes goot en het kistje weer terug naar hem gooide. "Hier dat mag je wel houden." Hij vind het kistje op en grijnsde toen hij doorkreeg hoezo het kist neit veranderde, hij maakte zich zichtbaar en klopte ene paar keer op het doosje en een geheime laatje opende zich en hij haalde er een diamant er uit en grijnsde naar Miley 'ik heb ook veel verhalen gehoord over hoe hij jou in de maling nam.' Zei COdy grijnzend en stopte het diamant veilig weg.
Alina
Aantal berichten : 686 Gulden : 206 Registratiedatum : 26-03-12
Character sheet Name:: Alina sharpe Age:: 15 Creature: Shape Shifter
hij maakte zich zichtbaar en klopte ene paar keer op het doosje en een geheime laatje opende zich en hij haalde er een diamant er uit en grijnsde naar Miley 'ik heb ook veel verhalen gehoord over hoe hij jou in de maling nam.' Zei COdy grijnzend en stopte het diamant veilig weg. Ze keek verwonderd en draaide toen met haa rogen. "Ik moet hem af en te toch eens laten winnen? Anders zou eht zo zielig voor hem zijn." Zei ze met een grijnsje. ze kwam wat dichter naar hem toe en nam zijn gezicht in haarblike handen. Ze keek hem onderzoekend aan. "Hmmm je bent toch best een mooi joch. Maar je lijkt wel in niets op je vader qua uiterlijk teminste." Ze grijnsde even verdrietig. "Hoe ironisch kan het leven zijn." Sprak ze meer tegen zichzelf ja hij zou het natuurlijk niet snappen nee de enige die haar grapje zou snappen was zijn vader. Ze ging op een rots zitten en keek hemn gefascineerd aan. "Hmmm misschien had ik toch eens moeten komen kijken naar mijn neefje maar ja ik had het nogal druk." Zei ze kalmpjes.
Cody
"Ik moet hem af en te toch eens laten winnen? Anders zou eht zo zielig voor hem zijn." Zei ze met een grijnsje. ze kwam wat dichter naar hem toe en nam zijn gezicht in haarblike handen. Ze keek hem onderzoekend aan. "Hmmm je bent toch best een mooi joch. Maar je lijkt wel in niets op je vader qua uiterlijk teminste." Ze grijnsde even verdrietig. "Hoe ironisch kan het leven zijn."Cody keek niet begrijpend naar het vrouw, Wat bedoelde ze daar nou weer mee? Hij zag haar gefascineerde blik "Hmmm misschien had ik toch eens moeten komen kijken naar mijn neefje maar ja ik had het nogal druk." Zei ze kalmpjes. Cody deed zijn cap af en zijn blonde haar leek wel goud in dit licht, hij leek echt op een engel met zijn blonde haar en blauwe ogen. 'Nouja, het is voor mij ook neit echt erg dat ik U niet ken.' Zei hij met zijn scheve glimlach, hij vodn het eerlijk gezegd neit erg dat hij die vrouw neit kende.
Miley
Cody deed zijn cap af en zijn blonde haar leek wel goud in dit licht, hij leek echt op een engel met zijn blonde haar en blauwe ogen. 'Nouja, het is voor mij ook neit echt erg dat ik U niet ken.' Zei hij met zijn scheve glimlach. Ze gniffelde even. "Moet ik mij nu beledigd voelen?'' Vroeg ze met een scheve grijns. "hmmm ja mischien is het wel beter dat je me niet kent ik zou nogal een slechte invloed op je hebben vrees ik. " Zei ze terwijl ze haar nagels bestudeerde. Ook zij deed haar cap af haar asblonde haar reflecteerde het maan licht en haar lichte blauwe ogen werden geaccentueerd. Haar witte tanden glinsterde in het maanlicht. "Maar blijkbaar ben je toch niet zo een heilig boontje als je zou denken. daar zit je vader vast achter." Zei ze met een grijns terwijl ze haar benen over elkaar kruistte en haar handen over haar knie vouwde.
Cody
Ze gniffelde even. "Moet ik mij nu beledigd voelen?'' Vroeg ze met een scheve grijns. "hmmm ja mischien is het wel beter dat je me niet kent ik zou nogal een slechte invloed op je hebben vrees ik. " Zei ze, hij grinnikte, als of zijn vader zo een goede voorbeeld was, hij schrok toen hij naar de vrouw keek, ze leek echt heel erg op zijn moeder, dat was echt heel eng. "Maar blijkbaar ben je toch niet zo een heilig boontje als je zou denken. daar zit je vader vast achter." Zei ze met een grijns terwijl ze haar benen over elkaar kruistte en haar handen over haar knie vouwde. HIj grinnikte 'nee de meeste denken dat ik heilig ben maar je moet niet op het uiterlijk uit gaan, maar ik ben er wel blij om dat ze het doen anders kon ik U dochter niet uit de klauwen van de wachters elke keer redden.' Zei hij grijnzend, Cody was heel erg net opgevoed.
Miley
HIj grinnikte 'nee de meeste denken dat ik heilig ben maar je moet niet op het uiterlijk uit gaan, maar ik ben er wel blij om dat ze het doen anders kon ik U dochter niet uit de klauwen van de wachters elke keer redden.' Zei hij grijnzend. Miley tikte met haar vinger tegen haa rkin. "Aha jij bent dus die knul die haar zo vaak geholpen heeft." Ze keek hem aan met een geamuseerd lachje. "Nou knul je hebt me al een hoop stront vervelende gesprekken bezorgd." Zei ze met een zoet lachje. ze keek even naar de sterren. "Ach nja daar heb ik nu in ieder geval geen last meer van sinds mijn lieve dochtertje uit huis is." Zei ze alsof het haar niet interesseerde.
Cody
Miley tikte met haar vinger tegen haa rkin. "Aha jij bent dus die knul die haar zo vaak geholpen heeft." Ze keek hem aan met een geamuseerd lachje. "Nou knul je hebt me al een hoop stront vervelende gesprekken bezorgd." Zei ze met een zoet lachje. ze keek even naar de sterren. "Ach nja daar heb ik nu in ieder geval geen last meer van sinds mijn lieve dochtertje uit huis is." Zei ze alsof het haar niet interesseerde. Cody keek op van dit nieuws, was Alina van huis? Was ze helemaal alleen gaan wonen? 'Is ze uit huis?' vroeg hij als of het hem niet boeiden en zijn ogen stonden zo maar van binnen stond hij te branden van nieuwsgierigheid. Hij voelde de ketting met het halfhart op zijn borst heel erg warm en moest in zich zelf glimlachen terwijl hij terug dacht aan toen ze samen gingen stelen.
Alina
Aantal berichten : 686 Gulden : 206 Registratiedatum : 26-03-12
Character sheet Name:: Alina sharpe Age:: 15 Creature: Shape Shifter
'Is ze uit huis?' vroeg hij als of het hem niet boeiden en zijn ogen stonden zo. Ze knikte. "ze is er met Drake vandoor." Zei ze terwijl ze naar boven naar de hemel keek. "Kalverliefde wat is het toch idioot en natuurlijk moet ze weer voor een demoon vallen tss kinderen ze stellen je altijd teleur." Zei Miley met een zucht voor ze naar hem keek. "En jij ben jij al zelfstandig? Er ook vandoor gegaan met je liefje?" Vroeg ze met een grijns.
Cody
"ze is er met Drake vandoor." Zei ze terwijl ze naar boven naar de hemel keek. "Kalverliefde wat is het toch idioot en natuurlijk moet ze weer voor een demoon vallen tss kinderen ze stellen je altijd teleur." Zei Miley met een zucht voor ze naar hem keek. "En jij ben jij al zelfstandig? Er ook vandoor gegaan met je liefje?" Vroeg ze met een grijns. Cody grijnsde en schudde zijn hoofd 'mijn liefjes liggen veilig in de kluis, maar ik ben ook niemand tegen gekomen die deze engel waardig is.' Zei ze hij met een big smile, Zijn tanden weerkaatste het licht zo wit waren ze, hij voelde diep inzich teleurstelling, dus Alina had iemand? Was ze echt verliefd of voorbij gaande liefde?
Miley
Cody grijnsde en schudde zijn hoofd 'mijn liefjes liggen veilig in de kluis, maar ik ben ook niemand tegen gekomen die deze engel waardig is.' Zei ze hij met een big smile, Zijn tanden weerkaatste het licht zo wit waren ze. Ze grinnikte. "Hou dat nog maar een tijdje zo. One night stands zijn veel makkelijker dan een vaste relatie." zei ze met een knipoog. Alhoewel dat ook niet altijd zo goed uitkwam. Ja zo was Alina er gekomen. Je kon wel zeggen dat hun familie stamboom nogal vreemd in elkaar zat. Ze keek hem nauwlettend aan ze wist genoeg van leugens om te zien dat die smile maar fake was. Ze bleef hem een tijdje aanstaren. Hij was toch niet verliefd hè? nee dat kon niet dat mocht simpelweg niet.
Cody
Ze grinnikte. "Hou dat nog maar een tijdje zo. One night stands zijn veel makkelijker dan een vaste relatie." zei ze met een knipoog. Hij haalde zijn schouders op en bleef grijnzen. Hij zag dat ze hem bleef aanstaren en begon zich ongemakelijk te voelen, hij vodn het neit prettig om in de spotlight te staan 'Ik be njong en heb nog een hele lange leven voor mij als engel, ik vind vast wel iemand maar nu wil ik lol maken.' Zei hij kalm, Zijn ogen stonden zelf verzekerd en hij bleef recht staan, ja hij was een engel en kon eeuwig leven zolang je maar niet geraakt werd door een sterren schot.