Onderwerp: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 7:51 am
Met in zijn ene hand Mileys hand kwam hij aan hun huis aangevlogen. Het was een gigantisch landhuis vlak hij het meer. Er was een stenen omheining rond de tuin om wild buiten te houdenn. Hij ging naar de deur en nam de sluitels, het slot ging nog een beetje stroef omdat het nog nieuw was. Het huis was netjes en het rook er goed. Het was er ook gezellig aangekleed. Hij liet met zijn kracht wat kaarsen aangaan en trok de deur achter hen dicht. Hij pakte haar op en ging naar de zetel waar hij ging zitten met Miley op zijn schoot terwijl ze samen verder zoende. Zijn handen gleden over haar zachte lichaam.
[Miley]
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 8:10 am
Ze vond het fijn om met hem te vliegen zo fijn. Toen ze een landhuis naderde zette ze grote ogen op. Zo zo een dienaar van de duivel zijn verdiende dus goed. Ze trok har vleugels in en ze wachtte tot hij de deur opendeed binnen was het prachtig en hij liet de kaarsen aangaan ze keek hem glimlachend aan Hij pakte haar op en ging naar de zetel waar hij ging zitten met Miley op zijn schoot terwijl ze samen verder zoende. Zijn handen gleden over haar zachte lichaam. Ze piepte even toen hij haar had opgepakt en ze zoende met hem mee zijn lippen waren zo zalig. Ze voelde zijn handen op haar lichaam en ze keek hem in zijn ogen met een ondeugende grijns. Oh oh Jakey is een beetje ondeugend hè zr-ei ze lachend.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 8:15 am
'Oh oh Jakey is een beetje ondeugend hè' Hij grijnsde. "Mag dat dan niet?" Hij knipoogde. Hij zoende haar weer verder en legde haar neer in de zetel, zodat ze lag. Hij ging boven haar hangen met zijn lippen aan haar hals. "Als ik te snel ga zeg je het maar." Fluisterde hij. Zijn handen gleden naar haar kleedje en hij deed het uit terwijl hij haar verder zoende.
Miley
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 8:28 am
Hij grijnsde. "Mag dat dan niet?" Hij knipoogde. Ze tuitte haar lippen. Dat heb ik niet gezegd...Zei ze met een grijns. Hij zoende haar weer verder en legde haar neer in de zetel, zodat ze lag. Hij ging boven haar hangen met zijn lippen aan haar hals. "Als ik te snel ga zeg je het maar." Fluisterde hij. Zijn handen gleden naar haar kleedje en hij deed het uit terwijl hij haar verder zoende. Ze grinnikte haar handen lagen op zijn schouders. Jake ik ben een wel opgevoed meisje.... Zei ze op een strenge toon maar toen grijnsde ze. Maar ik ben ook een demoon en weet je demonen houden van zondes en ik meen me te herinneren dat één van de hoofd zonden lust is.... Zei ze met een ondeugend gezicht.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 8:32 am
'Jake ik ben een wel opgevoed meisje....' Hij stopte met zoenen, ze zij het zo geloofwaardig. 'Maar ik ben ook een demoon en weet je demonen houden van zondes en ik meen me te herinneren dat één van de hoofd zonden lust is....' Hij grinnikte en deed zijn t-shirt en broek uit. Hij had het verschrikkelijk warm, maar dat was normaal, toch? Hij deed haar ondergoed uit en vervolgens het zijne. Zijn lippen gleden over haar warme lichaam, net zoals zijn handen. Hij speelde eerst nog wat met haar lichaam, tot zijn ding stijf werd.
Miley
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 8:46 am
Ze zag dat hij haar eerst geloofde en dat liet haar alleen nog maar harder grijnzen. Hij grinnikte en deed zijn t-shirt en broek uit. Ze keek bewonderend naar zijn spieren ze maakte even een raowtsh geluidje en ze klauwde als een klein katje. Hij deed haar ondergoed uit en vervolgens het zijne. Ze bloosde een beetje ze had nog steeds een litteken op de plaats waar haar hart hoord te zitten ze schaamde zich ervoor. Zijn lippen gleden over haar warme lichaam, net zoals zijn handen. Hij speelde eerst nog wat met haar lichaam, tot zijn ding stijf werd. Ze grinnikte en ze gaf hem een zoen haar handen gleden over zijn wasbordje. Hmmm ik had je eerder alles moeten zeggen dan had ik dit eerder mogen aanraken Zei ze met een grijns ze vroeg zich af wat er zou gebeuren als ze hét zouden doen want soms als ze zoende gebeurde er al fantastische dingen zoals bliksem enzo voort.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:08 am
Haar handen gleden over zijn sixpack. Hij grijnsde. 'Hmmm ik had je eerder alles moeten zeggen dan had ik dit eerder mogen aanraken' Hij grinnikte. Zijn lippen gleden naar haar kruis en hij gaf haar enkele kusjes. Daarna deed hij zijn ding. Hij aarzelde in het begin een beetje, het was zijn eerste keer, vooral omdat ze soms pijn had. Maar voor zijn eerste keer ging het best goed. Toen hij klaar was, streelde hij haar lichaam nog wat en gaf hij haar lichaam nog wat kusjes. Daarna zoende hij haar nog wat.
Miley
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:18 am
Ze keek hem aan de hele tijd en toen hij na een aantal kusjes zijn ding deed soms klemde ze haar kaken op elkaar van de pijn die ze voelde maar na een tijdje voelde ze alleen nog maar plezier. Ze glimlachtte gelukzalig. Toen ze klaar waren nam ze zijn kusjes dankbaar in ontvangst ze ging wat rechter zitten er lag wat bloed in de zetel en ze keek in de kamer rond wat hadden ze een troep gemaakt. Miley grinnikte en ze streelde zijn kaak even voor ze zich weer liet neerploffen. Hmmmm.....dat was hemels of zal ik duivels zeggen.... Zei ze met een grijns.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:26 am
Miley keek rond. "Dat ruimt de klusjesvrouw wel op." 'Hmmmm.....dat was hemels of zal ik duivels zeggen....' Hij grinnikte. "Ik ga in bad." Hij liet wat water in het bad lopen legde enkele handdoeken klaar. Hij strek enkele kaarsen aan en liet enekele bloemen op het water drijven. Hij nam twee glazen en schonk er wijn in. "Ga je mee in bad?" Vroeg hij op een verleidelijke, speelse toon. Hij wandelde naar boven en zette de glazen neer op de rand van het bad. Het was een gigantisch bad. Je zou er wel met vier in kunnen en de rand was best breed zodat er vanalles op kon. Hij ging in het warme water liggen. Naast hem was nog plek genoeg.
Miley
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:30 am
"Dat ruimt de klusjesvrouw wel op." Ze was blij te horen dat hij een klusjes vrouw had Miley was echt een ramp met poetsproducten. ' Hij grinnikte. "Ik ga in bad." Hij liet wat water in het bad lopen legde enkele handdoeken klaar. Hij strek enkele kaarsen aan en liet enekele bloemen op het water drijven. Hij nam twee glazen en schonk er wijn in. "Ga je mee in bad?" Vroeg hij op een verleidelijke, speelse toon. Ze grinnikte en ze stond op. Hij wandelde naar boven en zette de glazen neer op de rand van het bad. Het was een gigantisch bad. Ze keek er vol verbazing naar echt alles hier was gigantisch. Je zou er wel met vier in kunnen en de rand was best breed zodat er vanalles op kon. Hij ging in het warme water liggen. Ze bloosde een beetje maaar stapte toen ook in het warme water ze ging langs hem liggen haar hoofd op zijn schouder. Hoe komt het dat je zo rijk bent Jake? Ik bedoel je bent nog niet zo oud en je hebt dit alles hier dat is echt ongeloofelijk Zei ze bewonderend.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:35 am
Ze kwam naast hem liggen, legde haar hoofd op zijn schouder. 'Hoe komt het dat je zo rijk bent Jake? Ik bedoel je bent nog niet zo oud en je hebt dit alles hier dat is echt ongeloofelijk' Hij kamde met zijn vingers door haar haar. "Voor de duivel werken betaalt goed, het maakt me niets uit als men zegt dat ik zijn slaafje ben. Ik verdien tenminste goed zonder veel te moeten doen. Ik moet enkele mensen vermoorden, naar de hel sturen, dwingen zich te bekeren tot de duivel, dat is al." Hij hoorde pootstappen door het huis en merkte dat Miley schrok. "Geen zorgen dat is Satan, mijn wolf, ookal is hij meer hond." Hij grinnikte.
Miley
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:40 am
Hij kamde met zijn vingers door haar haar. "Voor de duivel werken betaalt goed, het maakt me niets uit als men zegt dat ik zijn slaafje ben. Ik verdien tenminste goed zonder veel te moeten doen. Ik moet enkele mensen vermoorden, naar de hel sturen, dwingen zich te bekeren tot de duivel, dat is al." Ze knikte. Ook op de manier zoals jij mij bekeerd hebt? Door hen te verleiden? Vroeg ze met een licht jaloers trekje. Hij hoorde pootstappen door het huis en merkte dat Miley schrok. Lily zakte dieper in het water ze verschool zich een beetje achter zijn gespierde lijf. "Geen zorgen dat is Satan, mijn wolf, ookal is hij meer hond." Hij grinnikte. Ze zuchtte even opgelucht. Ze richtte haar blik even van hem af.. Owja het kan zijn dat ik mischen een paar dagen weg ben ik moet euh....nog een paar dingen...euh...opruimen ja! Wat dingen opruimen Zei ze met een nerveus trekje eigenlijk ging ze samen met Cassel zijn familie koud maken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:44 am
'Ook op de manier zoals jij mij bekeerd hebt? Door hen te verleiden?' Hij merkte dat ze jaloers was en hij begon te lachen. "Sorry maar ik ben niet echt homo lieverd." Lachte hij. "Weet je nog die avond dat je zei dat ik nu dronken en irritant was? Waarom denk j dat ik zo goed kan drinken? Ik moet het kunne om samen met anderen op café te brengen, als je dronken bent doe je vreemde beloftes hoor." Hij knipoogde. 'Owja het kan zijn dat ik mischen een paar dagen weg ben ik moet euh....nog een paar dingen...euh...opruimen ja! Wat dingen opruimen' Hij trok grijnzend een wenkbrauw op. "voor een demoon ben je een vreselijk slechte leugenaares." Zei hij met een lachje.
Miley
Onderwerp: Re: Home sweet home [Miley] za jun 23, 2012 9:52 am
Hij merkte dat ze jaloers was en hij begon te lachen. "Sorry maar ik ben niet echt homo lieverd." Lachte hij. "Weet je nog die avond dat je zei dat ik nu dronken en irritant was? Waarom denk j dat ik zo goed kan drinken? Ik moet het kunne om samen met anderen op café te brengen, als je dronken bent doe je vreemde beloftes hoor." Hij knipoogde. Ze grinnikte. Zie maar dat jij geen vreemde beloftes doet als je dronken bent Zei ze met een uitdagend egrijns. Hij trok grijnzend een wenkbrauw op. "voor een demoon ben je een vreselijk slechte leugenaares." Zei hij met een lachje. Ze tuitte haar lippen. Ik kan wel goed liegen alleen niet tegen mensen waar ik van hou Bekende ze. En ik moet echt wat gaan opruimen ik moet bij de sharpes inbreken en hen doden voor ze mij doden. T was niet zo slim om hun aanstaande schoondochters nek te breken voor hun ogen denk ik. Zei ze met een vinger tegen haar kin. Ze wist ook wel dat hij wist dat de sharpes heel gevaarlijk waren en zeker in je eentje.