Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Annoying bird!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jack

Jack

Aantal berichten : 162
Gulden : 16
Registratiedatum : 20-03-12

Character sheet
Name:: Jack Vessalius
Creature: Shape Shifter

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 5:15 am

Zeer stil liep er tussen de bossen een rare man. Het was niet echt iemand die je er zou voorstellen. Zijn laarzen waren besmeurd met modder en er hingen een hoop blaadjes aan de onderkant van zijn jas. Jack voelde zich zeer thuis in het bos. Als het niet middag was geweest was hij waarschijnlijk als een serval door het bos gelopen in plaats van een mens, een serval bleef zijn ware aard zijn. Het is gewoon niet maar veilig om nog als een dier dat hier normaal niet voorkomt rond te lopen. Bloodhunters gaan dan denken dat je een shapeshifter bent, wat in Jack zijn geval waar was, en willen je dan vangen. Jack weet niet wat er zou gebeuren als een shapeshifter gevangen zou worden, maar echt weten wat er zou gebeuren wil hij niet weten. Jack liep stilletjes verder. De reden waarom hij nu plots het bos in was gegaan was omdat er plotseling een ekster was gaan vliegen met de onderdelen voor zijn zakhorloges die hij aan het maken is. Maar niet zomaar onderdelen, Echte gouden en zilveren onderdelen. Die dingen zijn zeer duur, gelukkig dat die horloges zo goed verkopen anders zou Jack al na 2 horloges of zo al failliet gaan. Het gebeurde allemaal toen hij rustig terug aan het wandelen was naar zijn huis toen hij plots bijna struikelde over een boomstronk. Toen waren er twee zilveren wijzertjes uit zijn tas gevallen en een gouden ketting om de zakhorloge aan vast te maken. Toen vloog die ekster over en nam hij de wijzertjes en ketting mee. Jack zwoor dat dat hij de ekster nog had kunnen horen lachen toen hij ervandoor vloog. Dus daarom was hij nu door het bos aan het wandelen. Gelukkig kon hij de ekster. Hij baande zich verder door het bos. ‘‘Pff, ik stop met dit werk. ik ga wel jagen voor mijn eten. Dat is tenminste makkelijker dan die ekster hier te vind.’’ Zei jack tegen zichzelf terwijl de ekster hoog boven hem door vloog. Hij liet zich tegen een boom zakken toen juist iets in zijn ogen scheen. Jack probeerde te zien wat het was toen hij de gouden ketting herkende. Hij sprong recht en liep naar de boom. Het was een grote boom maar hij sprong er met gemak in. Bedankt mijn serval zelf, dacht hij toen. Hij had even goed de dingen uit de boom kunnen halen met behulp van zijn telekenetic, maar zijn ogen lichten dan op dus dat zou niet zo een goed idee zijn. Mochten er hier in de buurt toevallig bloodhunters zijn. Dus in de boom klimmen was nog niet zo een slecht idee. Hij stopte de dingen in zijn tas en was juist van plan uit de boom te springen toen hij iets hoorde aan komen. Dus bleef hij gewoon stil in de boom zitten.

iedereen welkom ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 5:42 am

Een meisje helemaal verhuld in haar cape liep met gebruik van de schaduw door het bos. Ze moest rond deze tijd zeker beter er op letten dat ze niet over een blood hunter struikelde. Er waren zoveel nieuwe jagers gekomen. Sasha's maag begon te knorren en ze keek om zich heen of ze een of andere zielig dier voorbij kwam en heel veel pech had. Boven haar vloog er een ekster voor bij en ze keek hongerig naar het beest. Ze snoof de lucht en zuchte opgelucht toen ze niks rook. ze deed haar cape af en veranderde zich in een caracal. De kat verstopte haar cape en liep achter het Ekster aan. In haar ooghoek zag ze iets glinsteren dat in een boom zat. Toen zag ze een jonge man en liep er nieuwsgierig naar toe en vergat haar schaduwen.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 6:59 am

Wat Jack ook had gehoord was dichterbij aan het komen. Geluidloos veranderde hij in een serval in luisterde nog eens goed. Het maakte ongeveer het zelfde geluid als zijn moeder, maar toch wat anders. Toch was Jack er vrij zeker van dat met wat hij te maken had een soort kat is. Ongeveer de zelfde grootte als hem. Ook de geur was wat anders. Het rook naar deels kat en deels mens. Jack nam aan dat de kat die er aankwam een shapeshifter was. Stil bleef hij in de boom zitten toen de caracal in zijn zicht kwam. Nu was hij er vrij zeker van dat ze een shapeshifter was omdat die soort katten hier helemaal niet hoort voor te komen. Jack sprong uit de boom en kwam juist voor de caracal terecht. ‘‘Goeie middag’’ gromde Jack tegen de kat waarna hij ging zitten. Dieren konden elkaar toch gemakkelijk verstaan, niet.
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 7:11 am

Voor haar lande een kat die gedeeltelijk naar een mens rook, Dus het was blijkbaar een shape shifter. Ze lie thaar schouders een beetje hangen terwij lze hem goed bekeek. Het was een serval en ze knikte al begroeting naar hem ‘‘Goeie middag’ Bromde die kat en ze keek naar de vogels die weg vlogen 'Nouja een goeie is te goed gezegd. Me middag eten vloog net weg.' Zei ze zeuren en ging zitten terwijl haar staart om haar poten krulde en ze keek goedkeurend naar hem 'Ik heb je hier nooit gezien.'miauwde ze, ze had een beetje een vrouwelijke stem altijd in haar vorm die ze nauwelijks kon verbergen.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 7:27 am

De kat voor jack keek naar hoe de vogels wegvlogen toen ze op een wat zeurende toon zei ‘‘Nouja een goeie is te goed gezegd. Me middag eten vloog net weg.’’ De caracal voor hem krulde haar staart voor haar poten en keek hem toen blijkbaar goedkeurend aan. ‘‘ Ik heb je hier nog nooit gezien.’’ Miauwde ze toen. Jack moest een beetje lachen daarom. ‘‘Dat zou goed kunnen, ik zit nu meestal vaak in mijn winkel te werken aan horloges. Maar ik zou altijd veel liever hier buiten rondlopen. Het enigste probleem is dat een serval hier nu eenmaal niet voorkomt in de natuur, anders zou ik hier vaker rond lopen.’’ Jack spitste zijn oren en hoorde een vogel aankomen. Hij kromde zijn rug en maakte zich klaar om te springen. De vogel vloog over en Jack sprong zijn lengte twee keer en beet in de vleugel en trok de vogel mee naar onder. Hij beet de nek door en gaf hem aan de caracal. ‘‘Je had toch honger he.’’ Miauwde hij toen en spuugde wat veertjes uit.
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 8:19 am

‘‘Dat zou goed kunnen, ik zit nu meestal vaak in mijn winkel te werken aan horloges. Maar ik zou altijd veel liever hier buiten rondlopen. Het enigste probleem is dat een serval hier nu eenmaal niet voorkomt in de natuur, anders zou ik hier vaker rond lopen.’’ Ze knikte en probeerde te lachen oo kal wou dat niet lukken. Toen hoorde ze allemaal vleugels die klapte. Er kwamen vogel naar hun toe gevlogen, Misschien was ze een goede jager maar springen was niet echt haar ding. Ze zag dat de Servel zijn rug kromde en klaar was om te springen, toen de vogel boven hun vloog sprong hij omhoog en ze keek bewonderend naar hem toen hij in de vleugel beet en nar beneden trok en i nde nek beet. Ze keek hem ongelovig aan toen hij zijn prooi aan haar gaf. ‘‘Je had toch honger he.’’ Miauwde hij toen en spuugde wat veertjes uit. 'eeuh ja maar ik wist niet dat als je dat zou weten je achter een vogel aan zou springen.' Ze klonk vol bewondering en keek naar de vogel. De geur kwam in haar neus gaten te recht en ze boog zich naar hem toe en gaf een lik op zijn wang 'Bedankt.' fluisterde ze in zin oor en begon de veren er af te halen.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 8:57 am

‘‘'eeuh ja maar ik wist niet dat als je dat zou weten je achter een vogel aan zou springen.’’ Zei de poes toen ze de vogel kreeg. Het klonk bewonderend. Er kwam een kleine grijns op zijn gezicht. Het was een makkelijk kunstje voor een serval, die kunnen nu eenmaal zeer hoog springen. Hij zou eigenlijk vaker moeten gaan jagen, gewoon om het feit dat hij de laatste tijd al zo weinig beweegt. Het is vervelend om maar de hele tijd klokken in elkaar te zetten. Zo goed verdient het ook niet, je bent meer geld kwijt aan de onderdelen bijna dan wat je voor de klok zelf krijgt. Maar hij moet nu eenmaal geld verdienen om eten te kunnen kopen voor hem en zijn moeder. Zijn moeder is nu eenmaal niet zo een goede jager en jack wil het risico niet nemen om gevangen te worden. De kans dat hij in dan in de arena komt te zitten is zeer groot door zijn gave telekenetic. Maar toen werd Jack uit zijn gedachten gehaald toen de kat voor hem hem een lick op zijn wang gaf en in zij oor fluisterde ‘‘Bedankt.’’ Waarna ze de veren van de vogel begon te begon te plukken. Als Jack geen vacht had nu zou ja kunnen zien dat hij aan het blozen was. ‘‘Ge-een pro-pro.. probleem’’ schitterde hij daarna. Maar toen ving hij een vaag geluid op van voetstappen in de verte. Jack sprong in de boom en gromde naar de caracal ‘‘Vlug, kom in de boom. Er komt iemand aan!’’ Daarna legde hij nog de vodel in de boom met zijn telekenetic.
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyvr maa 23, 2012 11:43 pm

‘‘Ge-een pro-pro.. probleem’’ Ze glimlachte in zich zelf en haar oren bewogen heen en weer toen ze voetstappen hoorde, ze wou net het vogel pakken n in een boom klimmen. Toen dat beest verdween. Ze knipperde met haar ogen en keek toen naar de boom waar ze geluid hoorde ‘‘Vlug, kom in de boom. Er komt iemand aan!’’ Ze sprong in een boom en verschol zich i neen schaduw waardoor je nauwelijks iets van haar zag. Ze keek naar beneden en zag een bloodhunter onder hun lopen, ze had echt de neiging o mnaar beneden te springen en in zijn nek te bijten zodat het gif naar binnen kon werken. Toen die mens eindelijk weg ging. Snoof ze nog een keer de lucht en bewoog met haar oren om de geluid beter op te vangen. Ze sprong van de bom af en bewoog met de schaduw mee. Toen ze niemand vond keek ze naar de kat en bewoog met haar staart dat hi jnaar beneden kon komen. 'HIj is weg maar voor de zekerheid kunnen we ergens anders eten. Ik ken wel een goede plek.' Zei ze en keek hem vragend aan.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyza maa 24, 2012 6:46 am

De kat sprong vlug in de boom en ging in een schaduw zitten. Jack had moeite met haar nog tussen de schaduw uit te halen maar dat kwam nu goed van pas. Onder hem liep er een liep er een bloodhunter voorbij, dat nam hij toch aan door de wapens die aan hem hingen en de geur van dode dieren en dieren die bij hem hing. Hij keek even terug naar de caracal, het duurde wel even voordat hij har weer zag. Ze zag er uit alsof ze elk moment naar de bloodhunter kon springen om hem, net als de vogel, in zijn nek te bijten maar dat deed ze toch niet. De bloodhunter liep door. Eigenlijk was het maar een domme bloodhunter want de grond was bezaaid met veertjes en als je goed keek kon je de sporen van de katten nog zien. Uiteindelijk hoorde Jack iets uit de boom springen en nam aan dat het de andere kat was. Hij zag haar in de schaduw kijken als er nog iemand was en toen zwiepte ze met haar staart naar hem. Jack zijn ogen gloeide even terwijl hij de vogel met er naar te kijken naar onder bracht, vervolgens sprong hij zelf uit de boom en kwam naast de poes neer. ‘‘Hij is weg maar voor de zekerheid kunnen we ergens anders eten. Ik ken wel een goede plek.’’ Zei ze toen en keek vervolgens naar Jack. ‘‘Vindt ik goed, lijd maar de weg’’ zei hij toen en volgde de caracal toen.
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyza maa 24, 2012 6:54 am

‘‘Vindt ik goed, lijd maar de weg’’ zei hij toen en volgde de caracal toen. Ze pakte het vogel op en begon te lopen. Er was een plekje niet hier vandaan waar een grot was. Daar kwam een blood hunter zelden en ze kende het plek wel heel goed omdat ze daar haar zusjes had vermoord. Ze liep het grot in en stond even stil zodat haar ogen aan het donker konden wennen. Toen dat gebeurd was sprong ze op een steen die in de wand vast zat waar ze samen konden zitten. Veilig boven waar niemand hun zal kunnen zien. Sasha legde haar vogel neer en keek toen naar de serval 'Je krijgt nu niet meer de tijd om te jagen dus zullen we samen moeten delen.' Zei ze met ene kleine lach en begon aan een vleugel.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyza maa 24, 2012 7:20 am

Jack volgde de caracal naar een grot niet zo ver van de plaats waar ze elkaar hadden ontmoet. De grot lag toch wel diep in het bos en jack vermoede dat bloodhunters hier maar zelden kwamen. Toen ze de grot betraden bleef de kat even staan. Jack knipperde even een paar keer met zijn ogen zodat zijn ogen wende aan de donkere grot. Veel speciaals was het niet, het was een gewone grot zoals elke andere die je zal zien. De andere kat sprong op een rots, die vast zat aan de muur, groot genoeg voor hun beide en de vogel. De rots zat zo dat niemand die van buiten naar de grot keek hun zou kunnen zien. De caracal legde de vogel neer en keek toen naar jack terwijl ze zei ‘‘'Je krijgt nu niet meer de tijd om te jagen dus zullen we samen moeten delen.’’ Waarna ze lachte en begon te eten aan een van de vleugels. Jack sprong ook op de en begon wat pluimpjes van de andere vleugel af te halen waarna hij er ook aan begon. Het was heerlijk om nog eens een verse prooi te eten in de plaats van die rotzooi die ze altijd op de mark verkopen. Niks kan beter dan dit. Toen dacht jack er aan dat hij hier een prooi zat te delen met een kat waar hij niet eens de naam van wist. ‘‘Nu ik er aan denk, mijn naam is Jack Vessalius. En wat is jou naam? ’’
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyza maa 24, 2012 7:32 am

‘‘Nu ik er aan denk, mijn naam is Jack Vessalius. En wat is jou naam? ’’ ze verslikte zich en keek hem even aan. 'Das ook waar mij naam is Sasha i kzeg me achternaam liever niet. Ik hoop dat je het niet erg vind.' Zei ze twijvelent en ging verder met haar eten. Het was echt zalig om vers vlees te proeven in je mond. 'Dus je maakt klokjes wat leuk.' Zei ze tussen door om het gesprek door te voeren. Toen ze genoeg had voor haar gevoel strekte zich uit en en geeuwde. Haar pluimpjes bewogen heen en weer toen ze geluid op ving en ze keek naar de uitgang maar ze zag niks. Toen ze rustig ging liggen keek ze geinterresseerd naar Jack 'dus vertel is iets over mijn voeder.' zei ze plagend en har staart bewoog rustig heen en weer.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyza maa 24, 2012 8:24 am

De caracal verslikte zich blijkbaar waarna ze zei “Das ook waar mij naam is Sasha i kzeg me achternaam liever niet. Ik hoop dat je het niet erg vind.” Daarna ging ze verder met haar eten. “natuurlijk vindt ik dat niet erg, niet iedereen zegt graag zijn achternaam nu eenmaal.” Jack begon ook verder te eten. Hij had zich nog niet gerealiseerd dat hij zo een honger had voor hij hier aan was begonnen. Tussen het eten door zei Sasha “Dus je maakt klokjes wat leuk” Jack gromde tussen het eten door als teken van ja. Hij herinnerde niet of hij dat gezegd had of zo maar het maakte hem niet zo veel uit op dit moment. Sasha had blijkbaar genoeg en strekte zich uit en jack hoorde haar geeuwen. Vanuit zijn ooghoek zag hij ook de pluimpjes op haar oren bewegen. Zelf hoorde jack ook iets maar het was blijkbaar al weg toen Sasha ging kijken. Toen Jack gedaan was was de caracal als gaan liggen en keek naar Jack terwijl ze plagend zei “dus vertel is iets over mijn voeder.” Jack zag ook dat haar staart wat aan het heen en weer bewegen was. “veel is er niet te vertellen, mijn moeder is een serval, een echte, geen shapeshifter of zo. Mijn vader heb ik nooit gekend. Zoals je als zei maak ik klokken maar ook soms muziekdozen. Het liefst zou ik eigenlijk door de bossen rennen en zo maar ik moet ook er voor zorgen dat mijn moeder eten krijgt, ze is niet van nature een jager, ze was als huisdier gekocht. Veel meer is er niet te zeggen.” Hij geeuwde even en legde zijn hoofd op zijn voorpoten. “En, zou jij wat over jezelf willen vertellen?” vroeg hij daarna.
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyzo maa 25, 2012 1:30 am

Ze keek naar Serval die aan het vertellen was “veel is er niet te vertellen, mijn moeder is een serval, een echte, geen shapeshifter of zo. Mijn vader heb ik nooit gekend. Zoals je als zei maak ik klokken maar ook soms muziekdozen. Het liefst zou ik eigenlijk door de bossen rennen en zo maar ik moet ook er voor zorgen dat mijn moeder eten krijgt, ze is niet van nature een jager, ze was als huisdier gekocht. Veel meer is er niet te zeggen.” Ze keek hem ongelovig aan. Dit was wel iets nieuws voor haar. Ze heeft nog nooit gehoord dat je ouders een echte dier kon zijn. Jack geeuwde en legde zijn hoofd op zijn voor poten “En, zou jij wat over jezelf willen vertellen?” vroeg hij daarna. Ze keek twijvelend en begon te spreken 'Mijn familie was simpel, me vader was shape shifter en me moeder was een gewone mens. Tja ik ben een tweeling en ik had 2 zusjes...Ze zijn allebei omgekomen toen ze zich konden veranderen. nouja me ouders zijn dood gegaan toen onze dorp was aangevallen.' Ze hield haar mond en richte haar blik op de grond, ze vond dit onderwerp niet echt prettig.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyzo maa 25, 2012 2:08 am

Ongelovig keek Sasha hem aan toen hij klaar was, hij nam aan doordat zijn moeder een echt dier was. Nadat Jack zijn vraag had gesteld twijfelde ze precies even voordat ze antwoorde maar zei toch “Mijn familie was simpel, me vader was shape shifter en me moeder was een gewone mens. Tja ik ben een tweeling en ik had 2 zusjes...Ze zijn allebei omgekomen toen ze zich konden veranderen. nouja me ouders zijn dood gegaan toen onze dorp was aangevallen.” Vervolgens zweeg ze en keek naar de grond. Jack kon wel denken waarom ze er niet over wilde praten, hij had gehoord over dat bloodhunters shapshifter dorpen opzochten en alle inwoner, jong en oud, uitmoordde of mee namen. Jack dacht dat het wel slim zou zijn om verder over dat onderwerp te zwijgen. Jack keek even naar buiten en zag dat het al redelijk donker aan het worden was, dus er zouden minder bloodhunters nu rond lopen. Hij stond op en strekte zich uit, waarna hij opzoek ging naar wat water. Hij volgde zijn neus en oren toen hij bij een plasje uitkwam waar wat water in druppelde en dronk er wat van. Vervolgens ging hij terug naar Sasha en om een gesprek aan te houden vroeg hij “En, waar slaap je eigenlijk?”
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyzo maa 25, 2012 2:47 am

Er was een lange stilte en die gebruikte Sasha om zich een beetje schoon te maken. Haar ruwe tong gleed over haar vacht. de buitenkant was ruw maar van binnen was haar huid heel zacht. Ze keek naar haar licht bruine vacht die tegen zandstormen op kon. Ze was zo druk bezig met haar vacht dat Jack weg ging om wat te drinken en daarna terug kwam “En, waar slaap je eigenlijk?” Sasha keek naar buiten waar het donkerder werd 'Ik woon hier ergens in de buurt.' Ze strekte zich uit 'Kom er zijn nu nauwelijks blood hunters dan kunnen we net zo goed jagen..Als je wil tenminste?' Ze keek hem vragend aan en maakte zich al vast klaar om naar beneden te springen.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyzo maa 25, 2012 3:37 am

“Ik woon hier ergens in de buurt” zei Sasha en ze keek naar buiten. Ze strekte zich uit en zei “Kom er zijn nu nauwelijks bloodhunters dan kunnen we net zo goed jagen. Als je wil tenminste?” waarna ze Jack vragend aankeek. “Natuurlijk wil ik wel gaan jagen, het zou een zonde zijn het niet te doen op een avond als deze.” Antwoordde hij en sprong van de rots, gevolgd door Sasha. Hij ademende de avond lucht eens goed in en begon op een drafje een vage geur van eekhoorn te volgen. Toen hij het beestje zag liet hij zich in een sluip houding zakken. Stilletjes sloop hij naar het beestje toe en sprong toen op hem, waarna hij de nek doorbeet. “Ik hoor nog iets verderop,” zei hij “misschien kan jij daar iets vangen.”
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyzo maa 25, 2012 3:47 am

“Natuurlijk wil ik wel gaan jagen, het zou een zonde zijn het niet te doen op een avond als deze.” Antwoordde hij en sprong van de rots, Gemakkelijk sprong ze van de rots af en volgde stil achter Jack die de geur van een eekhoorn had op gepikt en in een sluiphouding naar toe sloop. Rustig ging ze zitten in de schaduw en keek toe hoe hij jaagde.Toen hi jde nek door beet “Ik hoor nog iets verderop,” zei hij “misschien kan jij daar iets vangen.” Sasha bewoog met haar oren om de geluid te versterken en liep die richting op. Toen ze een haas zag eten van een bloem, liet ze zich i nhaar houding zakken en sloop poot voor poot naar voren. Toen ze dicht bij genoeg was stopte ze en wachten op de goede momment. Haar hart ging te keer en toen ze in haar botten voelde dat ze moest springen, vlogo ze naar voren en beet in het hals van die kleine hals om de botten te breken. Toen dat gebeurd was liet ze het vel los en keek naar Jack 'Dat doet goed om weer te jagen.' Zei ze opgewekt.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyzo maa 25, 2012 7:14 am

Sasha liep naar de plaats waar het geluid vandaan kwam. Toen ze aan kwamen zagen ze een haas die aan het eten was van een bloem. Jack ging aan de kant zitten kijken naar hoe Sasha op de haas jaagde. Stilletjes sloop ze naar de haas toe toen ze stopte toen ze zeer dichtbij was. Plots sprong Sasha op de haas en beet zijn nek door. Jack kon gewoon de boten horen kraken. Ze liet de haas los en keek naar Jack en zei opgewekt “Dat doet goed om weer te jagen.” Jack knikte in stemmend mee, pakte de eekhoorn, ging naast haar zitten, en begon van de eekhoorn te eten. “Dit blijft toch nog altijd het lekkerste wat er te vinden is.” Zei hij tussen de happen door.
Edana

Edana

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptyma maa 26, 2012 8:46 am

Jack knikte in stemmend mee, pakte de eekhoorn, ging naast haar zitten, en begon van de eekhoorn te eten. “Dit blijft toch nog altijd het lekkerste wat er te vinden is.” Zei hij tussen de happen door. Sasha knikte mee stemmend terwijl ze zat te kauwen aan haar haas, tone ze het stuk doorslikte zei ze: 'jAh veel beter dan mensen voer, ik kon het niet uitstaan toen ik klein was en nu helemaal niet.' Ze bukte zich veel naar haar vlees en voelde hoe haar mond rood werd van bloed, vers bloed. HIer hield ze echt van, het geur van vers vlees en al het bloed die nog warm was en die je daarna weg zat te likken.
Jack

Jack

Character sheet

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Emptydi maa 27, 2012 7:24 am

Sasha stemde in met wat jack had gezegd. Vervolgens zei ze “Jah veel beter dan mensen voer, ik kon het niet uitstaan toen ik klein was en nu helemaal niet.” Jack was er helemaal mee akkoord, jammer genoeg at hij zeer vaak van dat mensen voer, omdat hij bijna geen tijd had om te gaan jagen. En over tijd gesproken Jack wilde nog graag wat aan zijn horloges gaan werken. “Het spijt me, maar ik moet eigenlijk maar weer eens door.” Zei Jack toen hij alles van zijn eekhoorn ophad. Jack klom even in de boom om niet gezien te worden en veranderde toen weer in een mens. Daarna sprong hij er uit en zei tegen Sasha “Ik hoop dat ik je nog eens te zien ga krijgen.” Hij zwaaide gedag en ging er vandoor.
Gesponsorde inhoud

Annoying  bird! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Annoying bird!   Annoying  bird! Empty

Annoying bird!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why are you so annoying?
» Annoying people