Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 31, 2013 7:07 am
Ardella‘s paniek was niet meer dan normaal. Syrax begreep uit zijn moeders verhalen dat ze na zijn geboorte nooit meer met een man naar bed zou willen en nu had hij tweeling zusters. Hij liep bij Eda weg en ging naar Ara toe. Troostend legde hij zijn hand op haar schouder. 'Mijn moeder heeft er ook lang over gedaan om een man opnieuw in vertrouwen te nemen op dat gebied, maar ik heb wel twee zussen. Als jij Charlie wilt dode zul je geen andere keuze hebben.' het leek streng, maar Syrax leefde intens met haar mee. Hij wist hoe zijn moeder zich erbij voelde op zo‘n moment, maar Ardella zou zich er toch sneller erover heen moeten zetten wilde ze Charlie kunnen doden!!!
Ardella Admin
Aantal berichten : 600 Gulden : 461 Registratiedatum : 23-06-12
Character sheet Name:: Ardella Moonus Age:: 16 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 31, 2013 7:30 am
Ardella zag hoe Syrax naar haar toe kwam en een troostend hand op haar schouder legde. 'Mijn moeder heeft er ook lang over gedaan om een man opnieuw in vertrouwen te nemen op dat gebied, maar ik heb wel twee zussen. Als jij Charlie wilt dode zul je geen andere keuze hebben.' het leek streng, en Ardella slikte, ze kende haar oma en vond haar geweldig en vooral haar nichtjes waren gezellig. Ze keek naar Syrax en knikte bevend 'I-i-ik zal het proberen..' Zei ze stotterend en keek in har vaders ogen, Charlie was nog erger dan charles en ze wou niet dat alle mensen om wie ze gaf, en er waren niet zo veel, dood gingen of gingen lijden door Charlie.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 31, 2013 9:25 am
Hoewel hun dochter er stotterend ermee instemde voelde Syrax dat het verkeert was om het nu meteen te doen. 'Maar we gaan het niet nu meteen doen. We hebben beide een zware maar ook een gezellige dag achter de rug dus gaan we eerst uitrusten okay' zei Syrax en wreef even met zijn hand troostend over haar schouder en keek Ara even aan voor hij bij haar weg liep en naast Eda ging zitten. Sy sloeg zijn arm om haar heen en kuste haar voorhoofd. 'Goed gedaan lieverd, hoewel je nog aan je timing moet werken?' zei Syrax aan het einde plagend.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 31, 2013 8:17 pm
'Maar we gaan het niet nu meteen doen. We hebben beide een zware maar ook een gezellige dag achter de rug dus gaan we eerst uitrusten okay' zei Syrax en wreef even met zijn hand troostend over haar schouder, Ardella knikte en zag hoe hij weer naar Eda liep. Ara keek naar dark en die knikte en samen liepen ze naar 'haar' kamer, waar ze op bed plofte en naar de plafon staarde terwijl Dark haar bezorgd bekeek, het beviel hem niet hoe ze nu deed maar ze moest het vast verwerken?
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 31, 2013 8:19 pm
Syrax was hier duizend keer beter in! Edana keek toe hoe hij met zijn dochter sprak, en toen ze er mee eens was zuchten ze en zag hem weer naar haar toe komen. Sy sloeg zijn arm om haar heen en kuste haar voorhoofd. 'Goed gedaan lieverd, hoewel je nog aan je timing moet werken?' zei Syrax aan het einde plagend. Edana legde haar hoofd op zijn schouder 'Ik was nooit een moeder type en zal het ook nooit woorden.' Zei ze zachtjes en keek keek naar de deur waar Ara met Dark in waren verdwenen.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma apr 01, 2013 10:43 am
Syrax glimlachte en voelde Eda haar hoofd op zijn schouder leggen. ‘Misschien dat je dan haar beste vriendin worden kan? Ik denk dat je daar beter in zijn zult. Maar laten we nu naar bed gaan? Ik ben dood op...‘ geeuwde Sy op het laatste en keek Eda even slaperig aan
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma apr 01, 2013 6:31 pm
‘Misschien dat je dan haar beste vriendin worden kan? Ik denk dat je daar beter in zijn zult. Maar laten we nu naar bed gaan? Ik ben dood op...‘ geeuwde Sy op het laatste en keek Eda even slaperig aan. Edana grinnikte en haalde haar hand door zijn haar en stond op 'is goed lieverd.' Zei ze en pakte zijn hand en trok hem overeind en liep daarna al vast richting haar kamer waar ze haar kleren uittrok en onder de deken kroop.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma apr 01, 2013 7:51 pm
Syrax glimlachte en liet zich door haar mee voeren. Eenmaal bij haar bed ontdeed hij zich van zijn broek en kroop bij Eda erbij. [i]'Jij bent en blijft mijn echte liefje.'[/b] fluisterde Sy nog terwijl hij tegen haar aankroop. Wat had hij dit allemaal met haar toch gemist! Syrax genoot van haar lichaam tegen de zijne en viel al snel inslaap.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 3:02 am
Edana glimlach anar Syrax die gezellig bij haar kroop. 'Jij bent en blijft mijn echte liefje.' fluisterde Sy nog terwijl hij tegen haar aankroop. Edana grinnikte en kuste zijn neus voor ze haar ogen sloot 'Jij blijft mijn ook lief.' Zei ze zachtjes en viel in een rustige slaap.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 5:03 am
De nacht ging warm, maar rustig voorbij. De volgende ochtend werd Syrax rustig wakker en hij voelde voor de zekerheid even naast zich. Nee het was toch geen droom geweest! Syrax draaide zich naar zijn geliefde Edana toe en keek naar haar nog slapende gelaat. Sy fluisterde zachtjes en genoot van haar nabijheid!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 5:10 am
Ardella sliep onrustig, de hele nacht werd ze gekweld door nachtmerrie's en ook al lag Dark naast haar, het hielp niet echt en ze werd vroeg in de morgen wakker. Heel voorzichtig kroop ze uit bed en liep naar de badkamer waar ze de douche aanzette en er onder stapte. Ze haalde beverig adem en probeerde te ontspannen.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 5:12 am
Edana sliep heerlijk! De heel nacht lag ze rustig naast Syrax en onbewist luisterde naar zijn ademhaling. Toen ze een fijne hand voelde kreunde ze lichtjes en kroop dichter naar Syrax, ze wou niet wakker worden en ondekken dat Syrax helemaal niet nast haar lag maar een ander demon. Uiteindelijk opende ze haar ogen en zag een bekede gezicht, een klein glimlach verscheen op haar gelaat 'Je bent gen droom.' Zei ze zachtjes.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 6:20 am
Gek genoeg had Syrax het water vanuit de doushe niet gehoort, maar goed hij was veelste blij dat Eda weer eens na lange tijd naast hem lag. Ze kreunde zachtjes door zijn aanraking in een poging om niet wakker te worden. Haar woorden lieten hem gijnzen. ‘Dat dacht ik nu juist ook.‘ grinnikte Syrax en kuste haar heerlijke lippen. Wat had hij haar toch gemist! Nu konden ze elkaar weer opladen om het de komende tijd weer vol te houden. ‘Weetje ik ben nog nooit ergens verslaaft aan geweest, maar jij, jij maakt me gek. Een levende verslaving waar ik nooit meer vanaf kom!‘ zei hij plagend e kuste haar opnieuw.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 6:29 am
Het water liet haar ontspannen ook al rilde ze nog steeds. Toen ze zich eindelijk een beetje schoon voelde, stapte ze er onder uit en droogde zich af, het vuur deed haar goed en dat zag je ook aan haar lichaam was voller en haar rondingen ronder. haar huid was bruiner dan op aarde en haar blauwe ogen leken net als een schone hemel zonder een wolkje! Ze deed wat kleren aan en liep naar buiten, haar haar had ze in een vlecht gebonden en zag Dark onder de douche glippen, ze grinnikte en ging op de bank zitten.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 6:32 am
Eda zag hem grijnzen en grijnsde terug ‘Dat dacht ik nu juist ook.‘ grinnikte Syrax en kuste haar heerlijke lippen. Eda kuste terug en het voelde zo goed! ‘Weetje ik ben nog nooit ergens verslaaft aan geweest, maar jij, jij maakt me gek. Een levende verslaving waar ik nooit meer vanaf kom!‘ zei hij plagend e kuste haar opnieuw. Eda grinnikte om zijn woorden en knipoogde 'had ik je dan niet gewaarschuwd? Iedereen die mij ens goed ontmoet en goed kent kan nooit meer van me af komen.' Zei ze grijnzend.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 7:33 am
Bij die woorden moest hij lachen. Eda was nog steeds de Eda zoals hij haar op aarde kende. Zijn blik gleed over haar lichaam dat nog onder de dekens lag. 'Het is jammer dat we niet lang nog samen kunnen zijn, maar ook onze dochter moet weten hoe het hoort.' zei Sy en streelde haar lieve gezicht.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 8:34 am
Ze hoorde zijn lach en een grijns sierde haar gezicht. Hij zag haar blik die over haar lichaam gleed die nog onder het deken lag. 'Het is jammer dat we niet lang nog samen kunnen zijn, maar ook onze dochter moet weten hoe het hoort.' zei Sy en streelde haar lieve gezicht. Delia glimlachte en genoot van zijn vingers over haar gezicht. 'geniet maar van de paar dagen, maar deze paar dagen moeten we hard aan het werk! Ik ga vandaag met een demon afspreken en kijken of die ons kan helpen en Ara moet haar kledingstijl veranderen..En dat in een paar dagen.' Ze zuchten vermoeid en ging recht liggen en keek naar de plafon 'En daarna moet jj maar met Evy daar boven aan haar werken.' Zei ze met een zucht, zoveel te doen!
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 8:52 am
Syrax knikte en wist dat ze gelijk had. ‘Dat zal wel lukken. Het andere hebben we ook voor elkaar kunnen krijgen. Ardella moet zich er over heen zetten. Ik weet dat het simpel klinkt en zeker voor mij, maar ik weet dat mijn moeder er ook moeite mee had dus weet ik dat ik voorzichtig moet zijn.‘ zei Syrax en ging half recht zitten.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 8:58 am
‘Dat zal wel lukken. Het andere hebben we ook voor elkaar kunnen krijgen. Ardella moet zich er over heen zetten. Ik weet dat het simpel klinkt en zeker voor mij, maar ik weet dat mijn moeder er ook moeite mee had dus weet ik dat ik voorzichtig moet zijn.‘ zei Syrax en ging half recht zitten. Edana zuchten en knikte bij zijn woorden, toen ze hoorde dat de douche eindelijk klaar was, klom ze uit bed en sloeg snel een grote handdoek om zich heen en keek naar Syrax 'Ik ga maar douche en daarna ga ik even wat oude vrienden op zoeken en kijken of ze kunnen helpen.' Zei ze met een glimlach en liep naar de douche.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 9:47 am
Sy hoorde haar zucht en hij voelde zich net zo, maar grijnsde bij de woorden dat ze ging doushen. 'Ik ga wel na je en misschien kun je Grumpie samen met Dark weg sturen zodat ik met Ardella alleen ben?' zei Syrax en legde wat spullen weg zodat er geen ongelukken konden gebeuren. Hij wist niet of Ara wild zou worden tijdens de lessen??? Nadat hij klaar was legde Syrax zijn broek alvast klaar en sloeg een handdoek om zijn heup heen in afwachting tot Eda klaar zou zijn, want als hij nu ook onder de doushe zou gaan met haar erbij zou er vandaag zeker niks meer gebeuren en ze konden geen tijd verliezen!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 6:36 pm
Edana zag zijn grijns en glimlachte terug. 'Ik ga wel na je en misschien kun je Grumpie samen met Dark weg sturen zodat ik met Ardella alleen ben?' zei Syrax en legde wat spullen weg zodat er geen ongelukken konden gebeuren. Eda knikte bij zijn woorden 'Dat zou kunnen ja...maar doe alsjeblieft voorzichtig.' Zei ze rustig en liep naar de douche, onder de heerlijke water stralen, probeerde ze te bedenken wie haar zou kunnen helpen. Nadat ze klaar was liep ze terug naar haar kamer en kuste Syrax nog even voor hij zou vertrekken naar de douche. Ze deed snel wat kleren aan en keek naar Grump 'Kom je mee?' vroeg ze en keek hem veel betekend aan, Grump vloog op haar af en ging op haar schouder zitten en ze keek even naar Ara 'goedemorgen Ardella.' Zei ze glimlachend en liep naar buiten.
Ardella ontspande zich eindelijk was en toen dark ook bij haar kwam zitten keek ze naar de drumstel, 'Drake had gevraagd of ik misschien mee wou doen in de band.' Zei ze zachtjes tegen hem en dark keek ook naar de Drumstel 'misschien moet je les van je moeder nemen?' Was zijn voorstel maar zij schudde van nee, nee ze was hier al te gast en hield het ook liever z. Toen Edana langs hun kwam begroete Ara haar terug en keek naar dark die naar Eda keek, daarna stond hij op 'Ik ga even langs oude vrienden.' Zei hij met een grijns en verliet ook de woning.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 7:52 pm
Na even gewacht te hebben kwam Eda terug en gaf hem een kus. Natuurlijk zou hij voorzichtig zijn, anders was alles voor niets geweest! Syrax liep naar de doushe en ging onder de heerlijke warme waterstralen staan. Hij waste zichzelf even en zetten de kraan daarna uit om zichzelf af te drogen. Sy liep terug naar de slaapkamer en begroeten zijn dochter onder weg. Daarna kleden hij zich aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di apr 02, 2013 9:38 pm
Toen ze hoorde hoe het water op de grond viel, stond ze op en liep naar de drumstel, het leek net als of het haar riep. Ze slikte en raakte voorzichtig de drumstel, je zag geen spoortje stof wat betekende dat Edana het vaak gebruikte...Zou ze haar band missen? Was ze daarom hier nog in de hell bezig met muziek? Het lek haar logisch want door muziek kon je je ontspannen al vond Ed het tijdverspilling. Ze schudde haar hoofd en liep weer naar de bank toen ze horde dat het water was gestopt. Ze zag haar vader langskomen en begroete hem terug, het was hier zo stil...
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo apr 03, 2013 4:39 am
Nadat Syrax zich aan gekleed had enkel een broek, maar goed. Nu ijsbeerde hij door de kamer en bedacht een manier waarop hij zijn dochter kon laten weten hoe fijn en vrij het bedritueel eigenlijk wel niet was? Toen hij een goede stategie dacht te hebben liep hij naar de woonkamer waar het te stil was naar zijn menig. Rustig ging hij naast haar op de bank zitten en keek even naar Ardella. Zodra hij haar ogen zag twijfelde hij meteen aan zijn plannetje.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo apr 03, 2013 5:51 am
Ze zuchten en sloot haar ogen terwijl verschillende gedachten door haar heen gingen. Weer gingen de woorden van Drake door haar hoofd...maar nu was het te laat... Ze opende haar ogen en keek naar haar tatoeage die zelfs met haar kleren aan nog deels zichtbaar was. Ze zag haar vader naar binnen komen en ag hem naast har komen zitten, met haar blauwe ogen keek ze naar Syrax, in zijn ogen die net zo blauw waren als haar kon ze duidelijk zien dat hij een plan had en meteen voelde ze zich ongemakkelijk.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!