Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 chicken legs, bats wings and frog eyes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyzo dec 16, 2012 1:10 am

Het leek wel als of Eva's voeten nauwelijks de grond raakten, zo stil bewoog ze over de straat, ze had haar cape aan zodat je haar gezicht niet kon zien maar haar haar wat normaal los zat had ze in een strakke knot vast gemaakt, ze kon niet de risico nemen dat iemand haar blauw haar zag en meteen ging roepen dat er een heks onder hun zat...Heks wat een belachelijk idee, ja ze had in deze jaren van eenzaamheid drankjes gemaakt, mensen voor de gek gehouden en hun vervloekt, dat was haar werk namelijk, sinds het contct met de hell weg was was ze voorzich zelf gaan werken, ze hoorde nog wel bij WOF maar kwam eigenlijk nooit meer haar gezicht daar laten zien, alleen Will wist waar ze zat en hoe hij haar kon vinden, Eva leefde namelijk diep in de wouden, dicht bij het moeras met haar trouwe vriend Ager en natuurlijk haar zombie wakers die haar huis bewaakte. Niemand kon haar vinden en als mensen haar 'hulp' nodig hadden zocht ze zelf op, dan kun je ook begrijpen dat men gaat denken dat ze een heks is, als eerste heeft Eva blauw haar wat neit normaal is voor een mens of shifter, verder kan ze mensen vervloeken en daarbij nog heeft ze een angstaanjagende wolf bij zich die net lijkt als of hij direct uit de hell komt. Eva liep gauw langs de kraampjes en wierp overal een snelel blik op, dit was de zwarte markt waar je alles kunt halen, echt waar alles want de helft van de verkopers hier waren shifters of mensen die wat meer wouden verdienen. Ze stopte bij een kraampje met allemaal potjes en gedroogde planten, de verkoper keek verveeld op maar toen hij haar herkende stond hi jmeteen op 'Eva?!' Riep de verkoper verbaasd maar ze keek hem strak aan met haar blik en keek hem strak aan 'Wat wil je hebben.' Vervolgde de verkoper maar nu zachter 'heb je mijn dingen die ik vorige keer bij je bestelde?' Vroeg ze zacht maar de verkoper kon haar nog wel horen, de verkoper knikte en haalde een zak onder het kraampje en ze bekeek de inhoud snel, gedroogde kippen poten, vleermuizen vleugels en natuurlijk een potje met ogen, ze zag ook nog een heleboel andere dingen en glimlachte tevreden, hij had zelfs het honden hart voor haar geregeld 'goed gedaan.' Zei ze en legde een zak goud op het tafel die hij snel pakte 'het is fijn om met jou zaken te doen.' Zei ze en knikte ten afscheid en liep weer verder, natuurlijk vraagt de verkoper zich vast af wat ze met deze spullen moet maar dit zijn nog niet de raarste spullen, Eva weet nog heel goed dat ze ooit een mensen hart nodig had, ogen botten en een heleboel andere dingen om een shape shifter lichaam te maken voor Razor, dat was haar eerste echt uitdaging geweest. Eva bleef staan bij een donker steegje 'Ager...' Flusiterde ze zachtjes en op de eerste ogenblik leek het een doodnormaal hond te zijn die daar uit kwam maar dat kwam ook omdat ze hem vanacohtend had betoverd zodat je zijn echte waren aard niet zou zien namelijk een enorme demon wolf, Ager kwispelde en liep naar haar toe en snuffelde aan haar zak. 'Hij heeft goed werk gedaan.' Hoorde je eeen duister stem van Ager en Eva knikte 'ja dat heeft hij.' Zei ze flusiterend. Haar stem was nooit meer goed hersteld nadat ze hem verloren had en dat vond ze nog het ergste, ze kon hooguit fluisteren. Ager glimlachte wolfachtig en ze aaide zijn kop voor ze een gedachten opving ze glimlachte duister 'zullen we lol trappen?' vroeg ze flusiterend en liep naar het begin van de steeg waar ze tegende muur aanleunde en een willekeurige slachtoffer uitzocht en zij ngedachten binnen drong 'Wel gewaagd voor een shifter om op dit markt je kop te laten zien.' Zei ze in zijn gedachten maar zelf bleef ze i nde schaduw staan en keek haar persoon strak aan.

open ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyzo dec 30, 2012 2:31 pm

Het was alweer een hele tijd geleden dat hij zich in de steden of dorpen had getoont, maar op de zwarte markt kon Storm altijd goed aan kleding komen zonder dat hij meteen in het gevang gezet zou worden! Zijn verschijning als hij in zijn shift was schrok vele al af net als Star dat deed, masr nu zat hij op de twee meter hoge wolvin die de stadspoorten binnen ging. De hunters waren nu niet in de buurt wat Storm wel fijn vond. Star stapte tussen de mensen door terwijl Storm diep in gedachten was met zijn khar blik ging Star over de koppen van de mensen die hen aan keken. Toen hij hier voor het eerst kwam was Storm een half blood zonder shift en gave, maar na dat Storm zich voor de koning had moeten melden was hij weg gevlucht met de hulp van Star al kreeg hij wel nog een flinke lading poisen blood gif in zijn donder gespoten waardoor hij nu een half blood met gaven en een shift geworden waar Storm erg trots op was. Hij had zijn over groot vader gevonden en tevens nog een ander famlie gevonden Lira, maar ze was een engel ehij niet fus dat zou toch nooit wat worden. Storm gleed van Star‘s rug toen er een stem door zijn hoofd klonk. [B]‘Wat gaat jouw dat aan ? vroeg Storm met zijn gedachten redelijk bast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyzo dec 30, 2012 9:33 pm

Eva bekeek de jongen hee lgoed die ze had uitgekozen als slachtoffer, toen Ager diegene zag begoon hij te kwispelen maar ht ging niet om de jongen maar om de wolf die bijna net zo groot was als Ager. Eva kon net op tijd haar beest vast pakken aan de riem zodat hij er niet op af was gegaan. Al gauw hoorde Eva een antwoord in zijn hoofd en keek op. ‘Wat gaat jouw dat aan ?' Eva deed haar best om niet in de lach te schieten omdat ze zijn ton nog al grappig vond. 'KOm kom, sla neit zo een toon tegen een ouder. Ik was gewoon bezorgd dat je je mooie hoofdje kwijt raakt.' zei ze rustig in zijn hoofd. Eva bekeek hem nog is, hij had wild bruin haar en bruine ogen en natuuurlijk was die enorm van lengte...hoezo moesten al die jongens zo hoog zijn? Eva hield nog net Ager in toom zodat hij op de wolvin niet af zou storten 'denk is na, ze is gewoon een wolf en jij een demon wolf.' Zei ze zacht maar streng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 12:07 am

Het antwood liet Storm in de lach schieten. Hij had zijn kans om ongezien te blijven allang verspeelt. Star rook dat er een andere wolvensoort in de buurt was. Storm had haar loopsheid allang op gemerkt, maar deed er niks mee. Ze was gewoon zijn maatje niet zijn speeltje! Storm liep naast Star die haar neus volgde. Geen andere wolf in Dool kon met haar paren omdat ze gewoon weg veel te groot voor hen was. ‘Maak jij je maar niet druk om mij, ik heb niet voor niks een kap op.‘grinnikte Storm nog na en zag hoe Star langs hem hee schoot waardoor ze Storm lichtjes aan de kant duwde. ‘Waar ga jij zo snel naar toe?‘ vroeg Storm verbaasd, maar al snel bleef ze bij de plek stil staan waar de andere wolf stond en ze begon vreemde piep geluidjes te maken. Storm schudden zijn hoofd en grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 1:36 am

Eva bekeek de stel aandachtig. het was een raar stel en de wolf interreseerde haar ook heel erg. De wolvin volgde haar neus en daar moest ze om grinniken. ‘Maak jij je maar niet druk om mij, ik heb niet voor niks een kap op.‘grinnikte die jongen en daar moest Eva om glimlachen. 'Het is mooi dat je een kap op hebt maar hunters zijn slimmer geworden en gebruiken honden om shifters te zoeken.' Zei ze in zijn hoofd. Eva zag hoe de wolvn langs hem hee nschoot richting ager en nu had ze geen tijd om op de jongeman te letten want ze moest Ager vast houden. 'Nee Ager.' Zei ze fluisterend maar wel streng, de wolvin kwam tegen over Ager staan en begon te piepen. Ze keek naar de wolvin 'meid je bent mooi maar Ager zal geen paar voor je zijn.' Ze ize fluisterend en bleef haar wolf vasthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 3:00 am

Star kwispelde vrolijk en nam een onderdanige houding aan tegenover haar wolf. Zo deed ze meestal alleen bi Storm, maar dit keer deed ze het omdat ze loops was. Storm grinnikte bij dat te zien. ‘Kom Star je hoort toch wat ze zegt?‘ zei Storm en tikte haar speels tegen haar omhoog gehouden achterpoot. Star draaide zich om en keek hemsmekend aan. ‘Je hoeft mij niet zo aan te kijken hoor jij gedraagd je zo.‘ zei Storm hoofd schuddend. Hij keek nu naar het meisje die hem jonger leek dan haar stem deed geloven. ‘Ik weet hoe de hunters te werk gaan maar lang zal ik hier ook niet blijven tenzij troela klaar is met haar smeekbeden.‘ zei Storm rustig en zag haar gezicht niet zo goed door de kap die zij op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 3:09 am

Eva grinnikte toen ze zag dat de wolvin een onderdanige houding aan nam en ze wist nu heel zeker dat ze loops was. Ze hoorde hoe de jongen grinnikte. ‘Kom Star je hoort toch wat ze zegt?‘ zei de jongen en tikte haar speels tegen haar omhoog gehouden achterpoot. Eva grinnikte zaxcht toen ze zag hoe de wolf smekend naar zijn baas keek en Ager gromde en probeerde los te komen . ‘Je hoeft mij niet zo aan te kijken hoor jij gedraagd je zo.‘ zei de jongen hoofdschuddend en Ager draaide zich naar haar om en keek haar recht aan met zijn donkere ogen aan. Eva keek net zo terug 'Je hoeft me niet ut te dagen, Ik blijf je baas en ik zeg nee!' Hoewel haar stem fluisterend was, was haar boze en strenge toon er duidelijk in te horen. Ager gromde en wou naar haar uithalen maar Eva was eerder en pakte haar snuit 'IK. ZEI. NEE' Zei streng fluisterend en liet haar wolf liggen. Hoewel hij er nu dood normaal uitzag maar als ze zijn betovering er af haalde zou je duidelij kzijn zwarte vacht zien e nzijn omgekeerde ster. Toen haar wolf eindelijk kalm was maar nog steeds boos gromde liet ze zijn snuit los en keek naar de jongen, ze spitte gauw zijn gedachten en kwam zo uit op zijn naam. ‘Ik weet hoe de hunters te werk gaan maar lang zal ik hier ook niet blijven tenzij troela klaar is met haar smeekbeden.‘ zei Storm rustig, Eva knikte begrijpend 'Ik begrijp je helemaal en ook ik zal snel vertrekken.' Zei ze fluisterend maar je kon haar kalme toon er in horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 4:39 am

Storm zag en hoorde hoe ze tegen haar wolf bezig was. De reu wilde wel, maar het meisje niet. Haar stem kon blijkbaar niet harder en ze kwam niet verder dan fluisteren. Star wilde naar haar wolf toe kruipen, maar Storm tikte haar even tegen haar achterwerk waardoor de wolvin stil bleef liggen. Ze gromde niet, maar was wel teleur gestelt. ‘Ach zo erg is he niet om hier zo nu en dan rond te lopen. Al moet je wel uitkijken voor de marionetten van de koning.‘ zei Storm en zag de reu liggen mokken. In de verte hoorde hij voeten stampen en trok zijn lip even op in een sneer zoals een hond of wolf ook zou doen. ‘Helaas kun je soms ook het verkeerde tijdstip kiezen!‘ gromde Storm zachtjes, masr zo‘n grote wolvin als Star kon je gewoon niet verbergen, maar hoe wel ze zo onderdanig had gedaan kedrde ze compleet om en kwam omhoog toen een groepje bloed hunters het steegje binnen kwam. Haar houding werd dreigend en haar rugvacht stond recht overeind net als haar staart. ‘Maar het kan ook zijn voordelen hebben!‘ grijnsde hij en in een simpele beweging door van zijn handen vuisten te maken schoten bij elke hand 3 vlijmscherpe mesjes uit de handschoenen die Storm aan had. De hunters hadden hem allang aan Dtar herkent en gingen over op de aanval. Storm was er niet vies van en maakte vuist stotende bewegingen waardoor de messen kleding en vlees open sneden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 4:52 am

Eva wou gewoon de wolvin het niet aan doen om haar pups te laten krijgen van een demon wolf. De wolvin wou naar hem toe kruipen maar Storm hield haar al gauw tegen. ‘Ach zo erg is he niet om hier zo nu en dan rond te lopen. Al moet je wel uitkijken voor de marionetten van de koning.‘ zei Storm, Eva knikte 'Nee, erg is het niet maar ik zou als ik jou was hier niemand vertrouwen, je weet nooit met wie je te maken krijgt.' Zei ze rustig en hoorde meer gedachtes door haar heen gaan. Er kwamen een paar blood hunters aan. ‘Helaas kun je soms ook het verkeerde tijdstip kiezen!‘ gromde Storm zachtjes, En Eva keek naar de hunters, haar zouden ze niet gauw herkenen zolang ze haar cap om zou houden. De blood hunters kwamen hun steegje binnen en Ager stond dreigend op, zette zijn haren omhogo waardoor hij nog groter leek. Zijn grom was angst aanjagend. Maar het kan ook zijn voordelen hebben!‘ grijnsde hij en in een simpele beweging door van zijn handen vuisten te maken schoten bij elke hand 3 vlijmscherpe mesjes interessant, zijn wapen was erg nieuw voor haar. Toen hij de hunters aanviel bleef Eva aan de zij lijn staan kijken. Het was interessant hoe mensen elkaar doden met vuisten maar toen ze merkte dat het iets te vee lhunters werden zuchten ze en stpte naar voren 'jullie kunnen ook niks.' Flusiterde ze zachtjes en hief haar hand omhoog, daar uit schoten lichtflitsen e nde hunters vielen bewusteloos neer. 'Genoeg geesten vandaag al naar de andere dimensie gegaan.' Flusiterde ze zachtjes en wenkte dat Storm haar kon volgen. 'Ik weet een ple kwaar je je wonden zal kunnen verzorgen.' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 5:49 am

Hij en Star hadden er net zo‘n plezier in toen verschillende licht flitsten de overige hunters neer vielen. Storm keek verrast om. Heksen vertrouwde hij al helemaal niet, maar ze had iets vreemd over zich, maar Storm kon niet zeggen wat dat was. Hij en Star volgde haar naar die plek die ze bedoelde, dan moest Sorm maar een andere keer nieuwe kleding gaan halen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 5:54 am

Natuurlijk zou deze jogne nhaar neit meer vertrouwen maar Eva had geen zin om nog meer doden te moeten begeleiden zometeen. Eva liep kalm tusse nde mensen door en toen ze langs de kraam kwam waar ze haar spullen had gehaald, keek ze boos naar de man maar liep er door heen, toen ze in de bos kwamen ontspande Eva van houding en deed haar kap af, haar blauwe haar was strak naar achter gestoken. 'Ik weet dat je me niet meer vertrouwt maar ik heb niks voor, je kan gerust bij mij je wonde nschoon maken en dan weer weg gaan.' Ze ize in zijn hoofd terwijl ze bleef lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 6:43 am

Okay, wie was diegozer die ze boos aan gekeken had? Maar daar schonk hij nu geen aandacht aan en Star keek rustig om hen heen. Toen ze in het bos waren deed ze haar kap af en daar zag Storm blauwe haren? Hm, waar had hij deze beschrijving vaker gehoort? Hij knikte enkel en bleef haar volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 9:33 am

Ze moesten een stuk flink doorlopen maar kwamen uit eindelijk bij de moeras aan. Eva kek gauw om zich heen en lipe op een boom af waar ze 5 keer speciaal op klopte, een man kwam uit de bosjes, zijn ogen waren levenloos en hij zag er uit als een blood hunter maar was zo gemaskeerd dat je hem niet meteen zou zien. 'Is iemand langs geweest?' Vroeg ze fluisterend en toen hij zijn hoofd schudde liep te terug nar Storm 'Mag ik?' vroeg ze flusiterend en raakte zijn slapen aan, een korte spreuk in haar hoofd en het zou zich geven aan Storm zodat hij haar huis ook zag. Daaran glimlachte ze vriendelijk en liep naar binnen waar ze als eerste haar boodschappen gauw in een kleine vrieskast stopte zodat het niet zou bederven. Daarna pakte ze een verband doos en zete het op tafel 'ik weet dat het eng uitziet, maar probeer te ontspannen, ik bijt niet.' Zei ze met een grijns, ja overal hingen er dingen, kruiden en soms ook wat poten van dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 9:45 am

Ze moesten een stuk flink doorlopen maar kwamen uit eindelijk bij de moeras aan. Eva kek gauw om zich heen en lipe op een boom af waar ze 5 keer speciaal op klopte, een man kwam uit de bosjes, zijn ogen waren levenloos en hij zag er uit als een blood hunter maar was zo gemaskeerd dat je hem niet meteen zou zien. Storm vroeg zich af of het wel verstandig was om met haar mee gegaan te zijn na wat hij zag hoe die hunter er als een zombie bij liep?! 'Is iemand langs geweest?' Vroeg ze fluisterend en toen hij zijn hoofd schudde liep te terug nar Storm 'Mag ik?' vroeg ze flusiterend en raakte zijn slapen aan, een korte spreuk in haar hoofd en het zou zich geven aan Storm zodat hij haar huis ook zag. Hij voelde haar koele vingers en ze was al klaar nog voor hij kon reageren. Ze had Storm net zo goed gdood kunnen hebben! Hij moest beter op letten vooral bij deze meid... Daaran glimlachte ze vriendelijk en liep naar binnen waar ze als eerste haar boodschappen gauw in een kleine vrieskast stopte zodat het niet zou bederven. Storm en Star liepen samen achter haar aan, maar de teef was te groot om naar binnen wat kunnen of leek dat maar zo? Meestal bleef ze ook liever buiten of had ze al geroken wat er daar binnen allemaal wel niet stond of hing? Daarna pakte ze een verband doos en zete het op tafel 'ik weet dat het eng uitziet, maar probeer te ontspannen, ik bijt niet.' Zei ze met een grijns, ja overal hingen er dingen, kruiden en soms ook wat poten van dieren. Storm keek rond en keek even scheen vanuit zijn ooghek naar die griet die er zo losjes over deed? 'Wat heb je hier allemaal rond hangen? Het lijtk wel alsof je het halve bos hier hebt verzamelt?' zei Storm en keek nog eens rond tot hij iets voelde prikken! Met een snelle blik kek hij Scherp naar het meisje die hij voor geen meter vertrouwde, maar goed zij was de enigste die zijn verwondingen kon verzorgen anders zat hij zo vast doordat de healers de hunters dan inlichten gingen. 'Ben jij niet die groet waar de WOF het wel eens over hebben gehad?' vroeg Storm op de man af en bleef naar het meisje kijken als het klopte dan had hij Eva voor zich...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 10:00 am

Storm was duidelijk op zijn hoede en toen ze zag dat Star buiten bleef en ze kon Ager ook nergens vinden, nouja, zijn betovering was toch er af nu hij nast het huis was. 'Wat heb je hier allemaal rond hangen? Het lijtk wel alsof je het halve bos hier hebt verzamelt?' zei Storm en keek nog eens rond tot hij iets voelde prikken! Eva was zijn verwonding aan het schoon maken maar blijkbaar prikte en ze meost grinniken om zijn scherpe blik 'Niks bijzodners, je hebt deze dingen nodig voor verschillende spreuken, en andere dingen zo als konijnen poten en andere grut houd de duivel buiten mijn huis en de boze geesten.' Zei ze rustig, 'Ben jij niet die groet waar de WOF het wel eens over hebben gehad?' vroeg Storm. eva glimlachte toen ze zijn gedachtne op ving 'toevallig ben ik wel die griet van WOF maar ik ben daar lang niet meer geweest.' Zei ze rustig en pakte het verband.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 10:23 am

Eva was zijn verwonding aan het schoon maken maar blijkbaar prikte en ze meost grinniken om zijn scherpe blik 'Niks bijzodners, je hebt deze dingen nodig voor verschillende spreuken, en andere dingen zo als konijnen poten en andere grut houd de duivel buiten mijn huis en de boze geesten.' Zei ze rustig, eva glimlachte toen ze zijn gedachtne op ving 'toevallig ben ik wel die griet van WOF maar ik ben daar lang niet meer geweest.' Zei ze rustig en pakte het verband. Storm bleef stil luisteren en hoorde Star weer vreemd doen buiten. Soms was ze toch zo'n pup! Niet dat ze nog veel ouder dan een wolf van 1 jaar was, maar toch ze kon soms zo argesief zijn als een volwassen Dryder!!! Zijn verwondingen waren nu schoon en werden voor Eva verbonden. 'Dat hebben ze toen ook gezegd ja, maar dat neemt niet weg dat je een demon bent. Al heb ik daar geen moeite mee. Geen wonder dat Star zich toch die wolf van jouw aan getrokken voelde.' zei Storm wat rutiger al bleef hij alert, want en echte jager vertrouwde niet snel. Zijn blik gleed eens over haar lichaam, ze zag ern niet verkeert uit, maar Storm zou nooit van demonen kunnen houden. Het zachte gepiep begon luider te worden en soms klonk er zelfs gegrom erin door alsof twee honden/wolven aan het spelen waren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 11:15 am

Storm vertroluwde haar natuurlijk niet en dat kon ze begrijpen, ze was namelijk een demon, en niet zomaar een ook, een dochter van de duivel kon ej beter zeggen. 'Dat hebben ze toen ook gezegd ja, maar dat neemt niet weg dat je een demon bent. Al heb ik daar geen moeite mee. Geen wonder dat Star zich toch die wolf van jouw aan getrokken voelde.' zei Storm wat rutiger al bleef hij alert, Eva glimlachte triest 'Tja voor jou misschien niet mar veel mesne noordelen op mijn afkomst, alleen \dregoe niet en het is spijtig dat hij van ons gegaan is..\hoewel ik hem nog soms tegen kom in het bos.' Zei Eva en maakte alles netjes vast voor ze het weer terug legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 11:57 am

Eva glimlachte triest 'Tja voor jou misschien niet mar veel mesne noordelen op mijn afkomst, alleen \dregoe niet en het is spijtig dat hij van ons gegaan is..\hoewel ik hem nog soms tegen kom in het bos.' Zei Eva en maakte alles netjes vast voor ze het weer terug legde. Storm knikte. Hij kende Dregoe dan wel niet, maar hij wist dat het de vader van de Leider van de WOF was. Eva borg alles op en Storm wilde toch wel eens weten wat die twee aan het uitvreten waren. De wolf van Eva was een kop groter dan Star was en ze waren lekker aan het rond rauzen. Storm leunde tegen de deurpost die toch breed genoeg was en keek toe naar het schouwspel. Hij was blij dat ze het goed met die wolf vinden kon, maar haar loopsheid baden hem meer zorgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 2:25 pm

Ze zag hoe Storm knikte en glimlachte voor ze achter hem aan naar de deur post waar ze de wolven zag spelen, het deed haar hart oplichten dat Ager even met iemand goed kon spelen, ze kende hem al van af ze samen op aarde kwamen jaren gelleden. Eva zuchten toen ze hun zag en haar ogen stonde vriendelijk 'Als je wilt mag je gaan, ik hou je neit tegen, maar als je ooit mijn hulp nodig hebt moet je maar zeggen.' zei ze flusiterend en keek nog steeds naar de wolven voor ze naar binenn liep naar haar kamer waar een enorm spiegel stond, met een beweging haalde ze de klipjes uit haar haar en het viel golvend naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 8:20 pm

Storm hoorde Eva dichterbij komen en hij keek even haar kant op. Ze was best vriendelijk voor een demon, maar goed ze kon wel vriendelijk doen maar hele andere bedoelingen hebben. Ze zei dat Storm kon gaan, maar hij wist zelf al dat hij Star zo niet mee kreeg. ‘Zolang die twee aan het spelen zijn krijg ik Star toch niet mee.‘ glimlachte Storm rustig.. het keek enkel weg van de spelende wolven en volgde Eva weer naar binnen. ‘Je bent best mooi voor een demon.‘ zei Storm rustig en zocht een plekje om te gaan zitten, ze had hier ook zoveel troep staan?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptyma dec 31, 2012 10:33 pm

‘Zolang die twee aan het spelen zijn krijg ik Star toch niet mee.‘ hoorde ze storm zegge nen knikte alleen maar. Het voelde goed om haar haar vrij te laten hangen en niet strak. Ze bleef en tidjje naar zich zelf in de spiegel kijken, de spiegel die contact maakte met haar vader, die haar de hell kon laten zien of kon laten zien wie haar nodig had en of er problemen waren in WOF. ‘Je bent best mooi voor een demon.‘ Eva schrok uit gedachten en keek verward naar Storm die duidelijk een plekje zocht maar de meeste plekken lagen vol met boeken. Eva snelde snel naar hem toe 'Sorry, normaal ben ik alleen met Ager hier dus hoef ik de meeste stoelen niet te gebruiken.' Zei Eva verontschuldigend en pakte sne leen stapel dikke boeken van een stole ne legde die in haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptydi jan 01, 2013 2:32 am

‘Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, bij mij ziet het er niet veel anders uit. Kwa plek bedoel ik.‘ zei Storm grijnzend en ging op de stoel zitten die ze vrij gemaakt had. Het was eens wat anders, maar voor lange tijd zou hij in zo‘n huisje niet willen wonen. ‘In tegenstelling tot dit hisje heb ik nog alleen takken als muren, maar het is gelukkig nog winter waardoor de wind buiten gesloten kan worden door er sneeuw tegen aan te drukken.‘ nee deze plek bestond uit heel ander materiaal dan de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptydi jan 01, 2013 2:48 am

‘Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, bij mij ziet het er niet veel anders uit. Kwa plek bedoel ik.‘ zei Storm grijnzend en ging op de stoel zitten die ze vrij gemaakt had. Eva grijnsde toen ze zijn woroden hoorden 'Ahja, als je alleen woont heb je niet zoveel plek nodig.' Zei ze rustig en ging zelf op een eigen stoel zitten . ‘In tegenstelling tot dit hisje heb ik nog alleen takken als muren, maar het is gelukkig nog winter waardoor de wind buiten gesloten kan worden door er sneeuw tegen aan te drukken.‘ Eva keek storm aan 'Tja, ik woon hier al een paar jaren en is het voro mij makkelijker om een goed stevig huisje te hebben.' Zei ze glimlachend. En keek naar haar handen, haar haar viel over haar oog en ze ademde diep in, ze kon elke kruid uit elkaar houdne door alleen maar te ruiken, tja haar huisje rook ook naar kruiden. Eva werkte er ook veel mee, maakte van alles en nog wat mee, van geruststellende thee tot drankjes die je doden of verliefd laten zijn op iemand. 'Misschien wil je wat thee? Of gewoon water heb ik ook?' Zei ze rustig en stond zelf op voor ze naar haar keukentje liep waar ze gauw water zette en wat kruiden plukte die er hingen, kleine stengeltjes. Zelf maakte ze thee met madeliefjes maar misschien had Storm een eigen smaak?
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptydi jan 01, 2013 10:14 am

Eva grijnsde toen ze zijn woroden hoorden 'Ahja, als je alleen woont heb je niet zoveel plek nodig.' Zei ze rustig en ging zelf op een eigen stoel zitten . 'Ja dat weet ik.' Storm keek haar weer even aan en luisterde verder naar wat ze zei. Eva keek storm aan 'Tja, ik woon hier al een paar jaren en is het voro mij makkelijker om een goed stevig huisje te hebben.' Zei ze glimlachend. En keek naar haar handen, haar haar viel over haar oog en ze ademde diep in, ze kon elke kruid uit elkaar houdne door alleen maar te ruiken, tja haar huisje rook ook naar kruiden. Eva werkte er ook veel mee, maakte van alles en nog wat mee, van geruststellende thee tot drankjes die je doden of verliefd laten zijn op iemand. 'Misschien wil je wat thee? Of gewoon water heb ik ook?' Zei ze rustig en stond zelf op voor ze naar haar keukentje liep waar ze gauw water zette en wat kruiden plukte die er hingen, kleine stengeltjes. Zelf maakte ze thee met madeliefjes maar misschien had Storm een eigen smaak? 'Niet dat je m nu vergiftigen zou, maar doe mij maar gewoon water.' grapte Storm met een lichte lach in zijn stem. Nee Star en Ager waren nog lang nit uit gespeelt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Emptydi jan 01, 2013 11:33 am

'Niet dat je m nu vergiftigen zou, maar doe mij maar gewoon water.' grapte Storm met een lichte lach in zijn stem. Even voelde ze teleurstelling over zich heen glijden maar verborg het meteen met een lach. 'Dan zou je me toch echt beter leren kennen want ik heb ook doorzichtige drankjes. ' Zei ze met een grijns en kwam met een dienblad terug waar ze water en thee had. Ze zette het dienblad op een een dikke boek en pakte haar thee. Eva sloot haar ogen om te genieten van het geur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





chicken legs, bats wings and frog eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: chicken legs, bats wings and frog eyes   chicken legs, bats wings and frog eyes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
chicken legs, bats wings and frog eyes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tears in my eyes.
» black as the night me wings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: