Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

where is my home?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: where is my home?   where is my home? Emptyvr okt 05, 2012 9:56 am

Haar voeten raakte de grond zonder dat ze zelf er van bewust was, haar voeten deden de werk voor haar terwijl haar hersens ergens anders waren, Eda miste haar huis, de hell waar ze zich thuis had gevoeld. Hier was het koud en ze was helemaal alleen. Edana was met de 2e golf naar de aarde gekomen en hielt er van om oudere te pesten maar ze werd niet terug gezogen naar de hell wat ze eigenlijk jammer vond. De groep van Cervius was gevangen genomen door de koning en zo was zij hier dan, heleamal alleen op de grote koude wereld waar ze haar echte ik niet mocht laten zien odmat ze anders een kans had om gedood te worden en dat wou ze niet...Of misschien wel? Eda stopte met lopen en keek naar de lucht, het was hier eigenlijk best mooi maar toch zag ze niks leusk in, hoe kon Drake dit afschuwelijke plek leuk vinden? Ze wist het niet en ze wou het ook niet weten, ze wou terug gaan naar de hell waar het heerlijk warm was en waar ze de oudere hellhounden kon pesten. Eda zocht een goede boom uit en ging daar zitten, ze leunde met haar rug tegen de boom en sloot haar ogen, ze probeerde het knagend gevoel in haar maag kwijt te raken, ze had al dagen niks meer gegeten en langzaam aan voelde ze hoe ze de greep van de reallytijd verloor en in de hell terecht kwam, natuurlijk was dit neit echt, ze was bewusteloos geraakt en als ze neit sne lterug getrokken werd naar de echte wereld zou ze in comma raken.

open!
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyvr okt 05, 2012 11:37 am

Hoewel het kouder werd had Drake er toch vrij weinig last van doordat hij zijn lichaam temeratuur prima kon regelen. Hij rende als een Hellrazor tusen de bomen over het pad van The Dark Road. Zijn blik gleed over de omgeving en zocht naar achter gebleven demonen die reizigers lastig vielen om die dan terug te sturen naar de hel. Een plek die hij mogelijk nooit meer zou zien doordat hij zich aan gesloten had bij de BFP! Drake was niet meer dan een grote donker rode streep die over de weg rende, maar de geur van Edana prikte in zijn neusgaten en hij stopte abrupt en keek naar de boom. Drake verwarmde de omgeving en tikte haar met zijn snuit aan om haar wakker te maken, ze rook naar honger dus moest ze vast wat eten binnen kort? Drake wachten geduldig die griet zou vast kwaad zijn als ze hem ontdekte?
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyvr okt 05, 2012 10:05 pm

Eda voelde zich thuis, het werd heerlijk warm en ze liep tussen bekende hellhouden door. Ze voelde plotseling hoe iemand haar tikte en Eda knipperde met haar ogen, ze was terug, terug i nde echte wereld waar het koud was en ze heelmaal alleen was, maar nee ze zag een hellrazor, ze waren uiterst zeldzaam maar er was 1 iemand op de aarde die de shift bezat en toen de naam door haar heen schoot 'drake?' vroeg ze zachtjes, het leek als of ze hulpeloso was maar toen keerde haar kracht terug en ze keek hem woedend aan 'Jij! Door jou stomkop ben ik alles kwijt!' Zei ze bits en haar ogen schoten vuur. De meeste hellhoudne wisten dat ze bij haar moesten oppassen als ze boos was en dan echt boos maar nu hield ze zich nog in. Ze voelde zich oo kte zwak om in deze vorm te houden maar ze wist dat als ze zpi veranderen ze meer kans had om gepakt te worden dan in haar mensen lichaam. de meeste mensen liepen haar uit de weg met deze uiterlijk , blijkbaar was deze uiteirlijk raar voor hun maar voor haar was het dood normaal okeej ze droeg vaak donkere kleding en gedroeg zich depresief en blijkbaar hielden de mensen hier om stikkers op je hoofd te plakkenvoor wat voor mens je bent wat ze eigenlijk belachelijk vond.
Drake

Drake

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyvr okt 05, 2012 11:05 pm

Drake hoorde haar eerst vragend zijn naam zeggen, maar ze reageerde al snel woedend. Drake trok zich wat terug en shifte terug. 'Ach wat ik ben niet de gene die het portaal gesloten heeft en wat dat betreft zou Etricus hen de personen vertelt hebben.' zei Drake en draaidezich half van haar en de boom af. Hij had geen zin om een ruzie aan te gaan, maar hij wilde juist lol maken en te bekvechten. Hij liep wat bij haar weg en vond een konijn die tussen de struiken zat met een snelle beweging had hij het diertje snel te pakken en doden het met een klap achter het hoofd. 'Maar als je geen honger hebt vind ik het ook best?' zei Drake met een plagende grijns en keek Edana even aan terwijl hij met het dode konijn heen en weer bewoog. Hij wachten geduldig tot ze zou reageren, maar hij vond het wel best want hij had juist ook honger,maar niet zo erg als die van Eda.
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 3:30 am

Eda zag dat hij zich terug trok en terug shiften. 'Ach wat ik ben niet de gene die het portaal gesloten heeft en wat dat betreft zou Etricus hen de personen vertelt hebben.' zei Drake en draaidezich half van haar en de boom af. Eda stond op en leunde tegen de boom terwijl ze het misselijkmakende gevoel probeerde te nergeren. Eda rook een konijn in de buurt maar Drake was het haar voor en pakte het konijn 'Maar als je geen honger hebt vind ik het ook best?' zei Drake met een plagende grijns, ze slikte en grijnsde toen terug en liet Drake zien dat er een stel hellhounden liet rennen en je horde ze schreeuwen 'verader!' Ze zagen er gevaarlijk uit en toen Drake afgeleid was shiften ze in haar hound en nam het konijn van hem af, ze grijnsde wolfachtig en begon het beest op te eten en de roedel werd steeds kleiner tot er niks meer overbleef.
Drake

Drake

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 4:11 am

Drake zag haar grijnzen, maar zijn aandacht werd getrokken door een horde aanstormde Hellehonden die verrader riepen, maar Drake vuurde een aantal vuurballen op de groep af die verdwenen toen de ballen hen raakte tot de laatste en daarna had Drake door dat Edana hem een streek gelevert had! 'Ha ha ha Ik had het kunnen weten Eda altijd in voor zulke dingen!' lachte Razor en hij wreef even achter zijn hoofd en keek haar aan. Ze was zo slecht nog niet eens, maar goed ze had wel zijn maaltijd gepikt niet dat Drake dat erg vond. en grijnsde terug naar haar.
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 4:33 am

'Ha ha ha Ik had het kunnen weten Eda altijd in voor zulke dingen!' lachte Razor en Eda grijnsde naar hem en likte haar lippen af. Eda zag er anders uit dan alle andere hellhoudnen. Ze had en omgekeerde ster op haar voorhoofd waardoor velen dachten dat ze door de duivel zelf was gekozen maar dat was niet waar, ja hij had haar gemerkt maar dat kwam omdat haar ouders belangerijke hounden waren en dus dacht hij dat ze ook veel belovend waren. Eda schudde har hoofd en veranderde toe nterug, haar stemming was een stuk beter en ze grijnsde 'wie anders? ' Zei ze lachend en leunde weer tegen de boom, haar ogen stonden nog wel verdrietig.
Hester Sue

Hester Sue

Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 9:29 am

Ja wie anders? Drake grinnikte nog wat na. Edana was buiten hem om er gek op om andere te pesten en te jennen! "Wat een lol, jammer dat mijn gave niet zo'n effect op andere demonen heeft, maar des ondanks heb ik mijn innere vuur om dat te comenseren." grinnikte Drake nog na en leunde tegen een van de bomen aan. Vroeger toen Drake nog in de hell woonde kwam hij vaak bij een rock bandje langs waar hij soms ook wel een bij mee gezongen had. Ze zeiden dat Drake een goede bas stem had zeker voor de lage tonen. Hij zat er sterk over na te denken om wat leden van die band op te zoeken en hier opnieuw te beginnen met hem als lead zanger. "We screem, we shout, we are the fallen demons!" zong Drake zachtjes voor zich heen. Het was nog geen goed nummer in zijn geheel, maar alvast een begin, want Drake had al best wat nummer geschreven die naar verhouding zowel hemel als hel prees of volledig onderuit haalde. Drake was gewoon zichzelf, maar het nummer 'Engel' was daar het grove bewijs van, maar hij miste juist nog een shifter of demon die beelden op het podium kon cre'eren zodat ze ook een beetje lol hadden? "Zeg ken jij de band The cry'ers nog?" vroeg Drake plotseling want hij had een ideetje gekregen. Net buiten de BFP grens stond een oud huis waar de band dat rustig kon oefenen en wonen, maar of Eda mee wilde doen was nog de vraag?
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 9:51 am

(lol mijn lievelings nummer van BVB is fallen Angels xD)

"Wat een lol, jammer dat mijn gave niet zo'n effect op andere demonen heeft, maar des ondanks heb ik mijn innere vuur om dat te comenseren." grinnikte Drake nog na en leunde tegen een van de bomen aan. Eda grinnikte, tja haar gaven werkte op iedereen en het was een goed verdediging als je zwak was, ze keek naar Drake ja hij hield ook van katetnkwaad uitte hale nwist dat wist ze heel goed want toen ze in de hel zat hoorde je vaak Drake's nam als hij weer iets uithaalde. "We screem, we shout, we are the fallen demons!" Hoorde ze zachtjes Drake zingen, meteen was ze uit haar gedachten gerukt en spitste ze haar oren, Eda veegde het zwart haar dat voor haar ogen viel weg en keek met haar gele ogen naar Drake afwachtend op meer. "Zeg ken jij de band The cry'ers nog?" vroeg Drake plotseling, Ze keek hem met een schuin hoofd aan en knikte 'nou en of ik ze kende, ze waren geweldig.' Zei ze enthousiast en haar ogen schitterde van nieuwsgierigheid, ja in de hell was het de enige groep die een beetje leuk muziek had. 'Hoezo eigenlijk?' vroeg ze nieuwsgierig.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 1:03 pm

Ze kende ze nog en hij had haar verandering gezien. Een brede grijns speelde zich af op zijn gezicht. "Nou ik ben in het begin voor ik me bezig hielt met andere voor het lapje te houden vaak bij Stoker langs geweest de Lead zanger. Tijdens hun oefeningen schoof hij me wel eens de micro onder en hem ik wat nummer mee gezongen. Volgens Stoker had ik talent en hij moet dat toch kunnen weten." zei Drake en zijn ogen glommen van plezier. Nu hij geen enkele bedenkwaardige grip op ons heeft vanwegen de gesloten portaal wil ik de band leden die nog in leven zijn bij een trommelen alleen zullen we de naam moeten veranderen. De bewoners van Doole zouden het denk ik niet op prijs stellen een band die zo heet er naar te luisteren? Voor onderdak heb ik al eennoude vertale woning gevonden in het bos hier een kilometer of 10 vandaan. Als het lukken gaat kunnen we daar wat geld mee verdienen. Ik heb verder toch nooit wat erom gegeven om andere pijn of angst te laten lijden, dus wil ik het wel eens zo proberen. Terug kunnen jullie niet en doorgaan met waar hij ons hier naar toe gestuurt heeft was vanaf het begin al zelfmoord" legde Drake uit en hoopte op een goede respons van Edana?
(Klopt, ik heb dat nummer al een hele tijd met demons in mijn hoofd inplaatst van Angels. Verder blijft de tekst hetzelfde op dat woordje na. =)
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 10:16 pm

"Nou ik ben in het begin voor ik me bezig hielt met andere voor het lapje te houden vaak bij Stoker langs geweest de Lead zanger. Tijdens hun oefeningen schoof hij me wel eens de micro onder en hem ik wat nummer mee gezongen. Volgens Stoker had ik talent en hij moet dat toch kunnen weten." zei Drake en zijn ogen glommen van plezier. Edana glimlachte terwijl ze de groep weer terug zag, tja in de hell moest je iets te doen hebben, zelf had ze altijd gedrumt om tijd te doden als ze weer eens vast zat omdat haar broers vonden dat ze genoeg had gepest. Dat was natuurlijk onzin maar zo konden de hellhounden zich weer een beetje ontspannen en daarna mocht ze weer verder gaan als ze wou, het waren echt schatten geweest en nu zaten ze vast in de hell. "Nu hij geen enkele bedenkwaardige grip op ons heeft vanwegen de gesloten portaal wil ik de band leden die nog in leven zijn bij een trommelen alleen zullen we de naam moeten veranderen. De bewoners van Doole zouden het denk ik niet op prijs stellen een band die zo heet er naar te luisteren? Voor onderdak heb ik al eennoude vertale woning gevonden in het bos hier een kilometer of 10 vandaan. Als het lukken gaat kunnen we daar wat geld mee verdienen. Ik heb verder toch nooit wat erom gegeven om andere pijn of angst te laten lijden, dus wil ik het wel eens zo proberen. Terug kunnen jullie niet en doorgaan met waar hij ons hier naar toe gestuurt heeft was vanaf het begin al zelfmoord" Eda knikte, ja het was waar ze was opgevoed om trouw te blijven aan de duivel en nu ze hier dwaalde zonder enig hulp begon ze in hem te twijfelen en zo had ze een soort roedel meteen. Eda was nooit een eenling geweest en dat vond ze ook niet fijn ze wou mensen om zich heen hebben. 'Het klinkt goed maar we hebben een probleem, de hellhounden en wolven die er nog waren zijn gevangen genomen door de koning en ik denk niet dat shifters mee willen doen met shifters die hun familie's hebben gedood.' Zei Eda en kek naar de grond.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 10:54 pm

Daar had ze wel gelijk in, maar Drake kende er een paar die er wel oren naar hadden, dan hadden ze een gitaar en een basgitaar er al bij en Drake wist dat Edana zelf de drums goed onder controlle had. "Weet ik, maar de bewoners van Doole zijn allang blij dat die groep gevangen zijn al keur ik het niet goed, want de koning heeft ook mijn broer." zei Drake instemmend en keek even naar de verte, hij vond het lastig dat zijn broer gedwongen was door de koning en dat deed hem ook pijn meer nog zelfs dan toen hij met Cervius ging praten! "Toch ken ik er een paar die wel mee willen doen waaronder het een geboren demon is die niet uit de hel komt. Haar naam is Zenna en een goede basgitarist. Bram is een gewone shifter wiens ouders door bloodhunters is gedood, maar een oud band lid zou geweldig zijn!" zei Drake die Eda de andere twee voor stelde. "Maar of jij mee wilt doen is jouw keuze Eda?" zei Drake vragend en hij keek haar afwachtend aan.
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyza okt 06, 2012 11:08 pm

"Weet ik, maar de bewoners van Doole zijn allang blij dat die groep gevangen zijn al keur ik het niet goed, want de koning heeft ook mijn broer." zei Drake instemmend en keek even naar de verte, Eda knikte, ze wist dat zijn broer ook gevangen was en nog de armband van de koning had! dat was niet goed en je kon hem dan lastig vrij krijgen maar de koning had nog iemand die ze wel wou proberen te bevrijden. "Toch ken ik er een paar die wel mee willen doen waaronder het een geboren demon is die niet uit de hel komt. Haar naam is Zenna en een goede basgitarist. Bram is een gewone shifter wiens ouders door bloodhunters is gedood, maar een oud band lid zou geweldig zijn!" zei Drake die Eda de andere twee voor stelde. "Maar of jij mee wilt doen is jouw keuze Eda?" zei Drake vragend, Eda keek hem met een glimlach aan 'het is geen band als er geen drummer bij is, ook al ben ik neit echt goed.' Zei ze met een grijns. En keek hem glimlachend aan met haar gele ogen die twinkelde van plezier.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 1:37 am

Drake was blij met haar reactie en grijnsde breed warna een plagende uitdrukking op zijn gezicht verscheen. "En eerst was je nog boos, maar we kunnen een drummer zeker goed gebruiken." zei Drake eerst plagend en duwde zich van de boom af voor hij naar Eda toe liep. "Oh ja en bang te zijn dat je zult verhongeren hoef je dan ook niet meer te zijn, plus dat we het huis lekker warm kunnen stoken. Ik heb er lang over gedaan om het goed te isoleren." grijnsde Drake en legde zijn armen langs zijn hoofd terwijl hij haar met een vrolijke glimlach aan bleef kijken. "Voor instrumenten hebben we Bram wiens vader een muziekzaakje heeft. We hebben hem voor wat plubliciteit gezorgd en kregen zo wat we nodig hebben dus ook een drumstel. We hoeven niet perse wat te vernielen om aan de dingen te komen die we nodig hebben zoals hij dat wel dacht." murmelde Drake voor hij zijn armen weer liet zakken en Eda mee wenkte naar het huis waar ze naar toe zouden gaan.
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 3:03 am

Ze zag een plagende uitdrukking "En eerst was je nog boos, maar we kunnen een drummer zeker goed gebruiken." zei Drake eerst plagend en duwde zich van de boom af voor hij naar Eda toe liep. Eda grijnsde 'ooh dat be ni knog steeds maar zo heb ik ook weer een nieuw roedel.' Zei Eda glimlachend. "Oh ja en bang te zijn dat je zult verhongeren hoef je dan ook niet meer te zijn, plus dat we het huis lekker warm kunnen stoken. Ik heb er lang over gedaan om het goed te isoleren." grijnsde Drake en legde zijn armen langs zijn hoofd terwijl hij haar met een vrolijke glimlach aan bleef kijken. Ze keek hem zuur aan 'ik was noit bang om te verhongeren,' Zei ze en vroeg zich af hoe het zat met de instrumenten. "Voor instrumenten hebben we Bram wiens vader een muziekzaakje heeft. We hebben hem voor wat plubliciteit gezorgd en kregen zo wat we nodig hebben dus ook een drumstel. We hoeven niet perse wat te vernielen om aan de dingen te komen die we nodig hebben zoals hij dat wel dacht." murmelde Drake voor hij zijn armen weer liet zakken en Eda mee wenkte naar het huis waar ze naar toe zouden gaan. Ze grijnsde 'Jammer, ik had weer eens zien om hoe de mensen bang weg renden maar goed als ik dat doe zal al gauw mijn mooi vachtje bij de kachel liggen en dat wil niemand.' Zei ze grijnzend en liep naast hem voor ietsi n haar hoofd kwam 'maar ik ben morgen de hele dag weg, ik meot nog iets doen.' Zei ze met een seriueze blik.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 7:15 am

Eda liep mee en zei dat ze de mensen wel eens bang wilde zien. Drake grinnikte op haar volgende woorden. "Wij niet nee, maar sommige hunters denken daar weer anders over." antwoorde Drake grimmig, maar zijn blik bleef op hun omgeving gericht. Alina wilde het liefste aan hem vast geplakt zitten al had Drake haar meer vrijheid gegeven om in het BFP terretorium te kunnen blijven, maar zij was het liefste in zijn buurt wat Drake ook wel weer begreep, maar hij was ook blij dat ze losser aan het worden was. Toen Eda zei dat ze morgen er niet was om nog iets te doen keek Drake haar vragend aan. "Zolang je niet gaat liggen klooien vind ik het best, we kunnen het niet gebruiken om een band op te richten die met herrie van start gaat." zei Drake met een flauwe glimlach en keek weer naar voren. Het was zeker nog een uurtje of wat lopen tot ze bij het huisje aan kwamen. Het zag er oud uit, maar goed onderhouden. Zenna en Bram zaten te tokkelen op de verands en grijnsde toen ze Drake aan zagen komen.
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 8:32 am

Drake grinnikte op haar volgende woorden. "Wij niet nee, maar sommige hunters denken daar weer anders over." antwoorde Drake grimmig, Eda gromde kort maar reageerde verder niet, verschillende geuren drongen haar neusgante binnen, Drake rook ook anders en het leek als of hij aan iemand verbonden was? Ze wist het neit maar ging het ook niet vragen, zulke dingen waren privé en ze vodn het nou neit bepaald netjes om naar te vragen. Van uit haar ooghoek zag ze hem niet begrijpend aan kijken en Edana grijnsde naar hem. "Zolang je niet gaat liggen klooien vind ik het best, we kunnen het niet gebruiken om een band op te richten die met herrie van start gaat." zei Drake met een flauwe glimlach en keek weer naar voren. Eda grijnsde nog breder 'het is een rockband dacht ik? Als er geen herrie omheen is is het nooit leuk.' Zei ze plagend en keek toen naar voren 'nee geen zorgen, i kzal proberen niet in problemen te komen.' Zei ze daarna, ze meost gewoon een vriend bevrijden en als ze dat niet deed zou ze zich de schuld gaan geven.
Drake

Drake

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 8:49 am

Eda gromde kort maar reageerde verder niet, verschillende geuren drongen haar neusgante binnen, Drake rook ook anders en het leek als of hij aan iemand verbonden was? Ze wist het neit maar ging het ook niet vragen, zulke dingen waren privé en ze vodn het nou neit bepaald netjes om naar te vragen. Van uit haar ooghoek zag ze hem niet begrijpend aan kijken en Edana grijnsde naar hem. "Zolang je niet gaat liggen klooien vind ik het best, we kunnen het niet gebruiken om een band op te richten die met herrie van start gaat." zei Drake met een flauwe glimlach en keek weer naar voren. Eda grijnsde nog breder 'het is een rockband dacht ik? Als er geen herrie omheen is is het nooit leuk.' Zei ze plagend en keek toen naar voren. 'Natuurlijk is het een rock band, maar herrie om wat wij gaan doen is wel luk, maar niet dat je mensen of shifters dwars gaat liggen dat bedoel ik Edanatje.' zei Drake en hij wist dat ze haar naam verkleine nooit leuk vond, maar hij grijnsde breed en wenste vurig dat ze zich aan de regels zou gaan houden om wel te helpn en niet te irriteren? 'nee geen zorgen, i kzal proberen niet in problemen te komen.' Zei ze daarna, ze meost gewoon een vriend bevrijden en als ze dat niet deed zou ze zich de schuld gaan geven. 'Okay dan is het goed. Zenna dit is Edana een mede demon uit de hel. Edana dit is Bram onze intrumenten specialist.' Stelde Drake de andere voor die op hun beurd Eda verwelkomde. Maar er bleek nog iemand aanwezig te zijn die Drake een brief had gestuurt. Gelukkig had de duif die demon weten te berijken! Bram haalde de demon naar buiten hij zag er vrezelijk uit mede door verhongering. Het was Trulan die bij de Cryérs de electieche gitaar bespeelde. Drake keek hem bezorgd aan, maar Tulan leek nog sterk van wil te zijn. De gezichts uit drukking van Tulan was eerst nors en bedenkelijk, maar langzaam aan begon een glimlach te verschijnen. 'Hoe kon ik je aanbod weigeren kleine ondeug.' zei Tulan en Drake begon breed te grijnzen. 'Ik ben blij dat je erbij wil, wel jammer dat Stoker je nu zal moeten missen.' zei Drake en hij liep naar Tulan toe en klopte hem op zijn schouder, maar toch gaf deze hem een stomp tegen zijn ribben. Tja dat had hij wel verdient niet?
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 9:00 am

'Natuurlijk is het een rock band, maar herrie om wat wij gaan doen is wel luk, maar niet dat je mensen of shifters dwars gaat liggen dat bedoel ik Edanatje.' zei Drake, Eda keek hem zuur aan maar reageerde niet op want dat wou hij nou juist. Hi jwou dat ze ging reageren maar dat ded ze lekker niet. Heozo ze hate als haar naam kleiner werd gemaakt? Simpel, Eda rijkte net geen 1.60 e nde meeste demonen om haar heen waren groot en dat vond ze nauw niet leuk, neem bijvoorbeeld Drake die stak duidelijk een paar koppen boven haar. . 'Okay dan is het goed. Zenna dit is Edana een mede demon uit de hel. Edana dit is Bram onze intrumenten specialist.' Stelde Drake de andere voor die op hun beurd Eda verwelkomde. Eda knikte alleen maar, en keek bezorgd toen ze Tulan zag, hij was vreselijk uitgehongerd! De gezichts uit drukking van Tulan was eerst nors en bedenkelijk, maar langzaam aan begon een glimlach te verschijnen. 'Hoe kon ik je aanbod weigeren kleine ondeug.' zei Tulan en Drake begon breed te grijnzen. 'Ik ben blij dat je erbij wil, wel jammer dat Stoker je nu zal moeten missen.' zei Drake en hij liep naar Tulan toe en klopte hem op zijn schouder, maar toch gaf deze hem een stomp tegen zijn ribben. Eda grijnsde alleen maar 'Nou nou ik geloof dat het kompleet is of missen we iets? Misschien nog een triangeltje voor jou Drake? Wie weet als jij verkouden word.' Zei ze plagend, ze wist dat als Drake verkouden was je hem gewoon niet wou horen. Vaak keken mensen raar op als ze zo iets hoorde van een klein meisje, misschien was ze klein mar haar mond was altijd gevult met scherpe opmerkingen.
Drake

Drake

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyzo okt 07, 2012 9:47 am

Eda keek hem zuur aan maar reageerde niet op want dat wou hij nou juist. Hi jwou dat ze ging reageren maar dat ded ze lekker niet. Heozo ze hate als haar naam kleiner werd gemaakt? Simpel, Eda rijkte net geen 1.60 e nde meeste demonen om haar heen waren groot en dat vond ze nauw niet leuk, neem bijvoorbeeld Drake die stak duidelijk een paar koppen boven haar. . 'Okay dan is het goed. Zenna dit is Edana een mede demon uit de hel. Edana dit is Bram onze intrumenten specialist.' Stelde Drake de andere voor die op hun beurd Eda verwelkomde. Eda knikte alleen maar, en keek bezorgd toen ze Tulan zag, hij was vreselijk uitgehongerd! De gezichts uit drukking van Tulan was eerst nors en bedenkelijk, maar langzaam aan begon een glimlach te verschijnen. 'Hoe kon ik je aanbod weigeren kleine ondeug.' zei Tulan en Drake begon breed te grijnzen. 'Ik ben blij dat je erbij wil, wel jammer dat Stoker je nu zal moeten missen.' zei Drake en hij liep naar Tulan toe en klopte hem op zijn schouder, maar toch gaf deze hem een stomp tegen zijn ribben. Eda grijnsde alleen maar 'Nou nou ik geloof dat het kompleet is of missen we iets? Misschien nog een triangeltje voor jou Drake? Wie weet als jij verkouden word.' Zei ze plagend, ze wist dat als Drake verkouden was je hem gewoon niet wou horen. Vaak keken mensen raar op als ze zo iets hoorde van een klein meisje, misschien was ze klein mar haar mond was altijd gevult met scherpe opmerkingen. 'Dat zien we dan wel weer he Eda?' zei Drake en wreef nog even over zijn ribben maar goed het ging wel. Hij liep naar binnen zodat Tulan nog even met de andere en Eda kon spreken voor hij terug kwam met wat papieren waar hij in de tijd dat hij zich had verveelt songs op geschreven had en deelde de stapel rustig uit onder de leden van de opkomende band. Waaronder hij twee Song's in twee verschillende talen erop had staan.

The Fallen Deamons

Scream, shout We are the fallen demons.
We are the in-between
Cast down as sons of war struck to
the Earth like lightning
On this world we’re torn
We won’t cause the pain Of living out thier law
Take joy in who you are
We know our wings are flawe
We’re bored to death in heaven
And all alone in Hell
We olny want to be ourselves
We scream, we shout
We are the fallen Demons
We scream, we shout, whoa whoa!

Angel

Who in their lifetime is good on Earth
Will become an Angel after death
You look to the sky and ask
Why you can’t see them
Only once the cloudse have gone to sleep
Can you see us in the sky
We are afraid and alone
God knows i don’t want to be an Angel!

Engel

Wer zu Lebzeit
Gut auf Erden
Wird nach dem tod ein Engel werden
Den Blick gen Himmel fragst du dann
Warum man sie nicht sehen kann
Erst wenn die Wolken schlafengehn
Kann man uns am Himmel sehn
Wir haben Angst uns sind allein
Gott weiB ich will kein Engel sein!

Drake bleef rustig staan wachten tot ze de Song's gelezen hadden en keek hen even rustig aan en wa benieuwd naar wat ze ervan vonden?
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyma okt 08, 2012 8:05 am

'Dat zien we dan wel weer he Eda?' zei Drake en wreef nog even over zijn ribben maar goed het ging wel. Hij liep naar binnen, Eda grijnsde en zag dat Bram en Zenna haar met samengeknepen ogen aan keken, ze trok haar wenkbrauwen uitdagend aan en keek toen naar Tulan die haar vroeg of ze nu de drummer was 'ja jullie hebbe nwel iemand nodig die de beat aangeeft of niet? Nouja ik ben niet super goed zo als Coma van jullie maar i kzal mijn best doen.' Zei ze met een grijns en zag Drake naar buiten komen met wat papieren die hij uitdeelde, ze las ze nog is goed door en keek eve nog is naar de duitse versie 'die eerste 2 zijn goed maar duits heeft me nooit aangestaan als taal.' Zei Cira, de eerste vond ze echt klinken en het zou leuk zijn met Drake's stem.
Drake

Drake

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptyma okt 08, 2012 8:48 am

Edana, Tulan, Zenna en BRam lazen de papieren door en Eda las het nog is goed door en keek eve nog is naar de duitse versie 'die eerste 2 zijn goed maar duits heeft me nooit aangestaan als taal.' Zei Cira, de eerste vond ze echt klinken en het zou leuk zijn met Drake's stem. 'Het was ook maar een ideetje, maar we kunnen ook alleen de engelse liedjes spelen.' zei Drake plagend en grijnsde breed. Fear of the dark was echt kickeu en die zouden ze ook goed kunnen voorspelen op het plein van de markt. Drake zag het al voor zich en bleef de andere rustig aan kijken die er ook mee instemde alleen engels te doen. Drake knikte en rekte zich even uit. 'Zullen we dan maar gaan oefenen?' zei Drake die hen vor ging naar binnen. Het huis had twee grote kamers op de begane grond waarvan eentje als huiskamer diende en de andere als oefenruimte voor de band.
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptydi okt 09, 2012 9:15 am

Het was ook maar een ideetje, maar we kunnen ook alleen de engelse liedjes spelen.' zei Drake plagend en grijnsde breed. Eda grijnsde alleen maar en zag dat de andere ook knikten dat ze er mee eens waren Drake knikte en rekte zich even uit. 'Zullen we dan maar gaan oefenen?' zei Drake die hen vor ging naar binnen. Het huis had twee grote kamers op de begane grond waarvan eentje als huiskamer diende en de andere als oefenruimte voor de band. Eda liep direct naar de drumstel en ging op het krukje zitten en pakte de stokje, ze dloto haar ogen en voelde de energie door zich heen spuwen, en ze probeerde het drumstel meteen uit, ze deed een kort stukje die vaak als Solo werd gebruikt en grijnsde toen alles goed klonk, het voelde heerlijk om dit te doen.
Drake

Drake

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptydi okt 09, 2012 9:44 am

Eda liep direct naar de drumstel en ging op het krukje zitten en pakte de stokje, ze dloto haar ogen en voelde de energie door zich heen spuwen, en ze probeerde het drumstel meteen uit, ze deed een kort stukje die vaak als Solo werd gebruikt en grijnsde toen alles goed klonk, het voelde heerlijk om dit te doen. Tulan was onder de indruk van Eda haar Solo en grijnsde breed waarna hij haar een compliment gaf. Drake wist dat ze een prima band zouden worden die veel publiciteit zouden krijgen. Ze begonnen eerst met alle nummers drie of vier keer te herhalen zodat iedereen er prima op in gespeelt raakte. Vooral de nummers die de band van Stoker gespeeld had in de hel waaronder die Satan erg kwaad had gemaakt, maar hij gedoogde het omdat het maar een nummer was en niet kwaad bedoelt. Drake had er plezier in net als de andere en het zou nog wat weken duren voor ze echt in het openbaar zouden kunnen gaan spelen!
Edana

Edana

Character sheet

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Emptywo okt 10, 2012 3:56 am

Toen ze een compliment kreeg van Tulan haalde ze verlegen haar schouders op en ze idat het niks voorstelde. Toen ze de nummers begonnen te repiteren voelde Eda haar geest samen gaan met het instrument. Ze vodn het heerlijk ook al ging het niet altijd even lekker en soms was ze een paar noten kwijt maar dat kwam omdat ze het al eeuwen niet had gespeeld, thuis i nde hell had ze de liedjes van de band gebruikt om te oefenen en de meeste kende ze wel maar sinds 1 van haar broers gestorven was had ze lange tijd niet gespeeld.
Gesponsorde inhoud

where is my home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: where is my home?   where is my home? Empty

where is my home?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Home sweet home [Miley]
» Back home!