Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Alptraum!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Creature: Shape Shifter

Alptraum! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alptraum!   Alptraum! - Pagina 2 Emptyma sep 24, 2012 6:12 am

Yoko grijnsde breed en stond op. "Je zult het zien. Master Cong mijn leermeester heeft me alles bij gebracht en ik weet of iets echt of nep zal zijn, dus wees klaar voor wat ik buit maak. Ik weet niet of het veel zijn zal, maar ik neem zeker voor mijn doen heel wat mee." zei Yoko uitdagend en hielt Luna vast voor ze haar rugtas van de grond bij de voordeur pakte en Luna erin stopte. Cody bleef haar aankijken tot hij zeker wist dat ze weg was en pakte zij ndingen en liep naar een bepaalde plek toe, raakte paar keer de muur aan op speciale plekken en een deur ging open die naar beneden leiden en hi jbergde zijn spullen op, sloto de deur weer goed dicht, je zag het niet eens en lie ptoen naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden

Alptraum!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: