Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Alptraum! za sep 22, 2012 8:39 am
Yoko zwierf al dagen rond zonder goed gegeten te hebben dan enkel wat magere muizen die Luna voor hun beide gevangen had. Ze droeg de jonge poes in haar armen en liep tusen de bomen door. De sneeuw was meters dik al vanaf dat ze bij Master Cong was weg gegaan. Hij had er eigenlijk op gestaan dat ze de winter bij hem bleef, maar Yoko was koppig en ging toch weg uit de warme woning van Master Cong. Iets waar ze nu best spijt van had. He geld datze van hem gekregen had wa sop en ze hadden zelf als drie dagen geen goede slaapplaats kunnen vinden waardoor Yoko te koppig was geweest om in een holle boom te kruipen en dan daar te gaan slapen. Ze liep nu al drie dagen en twee nachten. De bomen waren kaal en de wind was guur! Het blies door haar kleren heen en verkleumde haar tot op het bot. Yoko begon te halusineren door de kou en het slaapgebrek. Ze zag in de verte iets wazig iets dat op een huisje leek? Mischien konden ze daar overnachten als de bewoners tenminste thuis waren? Yoko versnelde haar pas, maar struikelde door een ondergesneeuwde tak en Luna vloog uit haar armen en ze landen op haar pootjes in de sneeuw. Yoko kreunde en duwde zichzelf weer op. Haar voeten deden pijn van de kou en vermoeitheid. Toch lukte het haar om weer te gaan staan en ze slenterde naast Luna die ook moeite had om door de sneeuw heen te komen naar het huisje dat ze hadden gespot. Yoko heeg zwaar en ze moest even bij komen, maar de wind blies gemeen hard en snijdend. Luna miauwde luid om Yoko erbij te hoden zowet ze niet weg zou vallen en mogelijk zou kunnen bevriezen in dit gure weer! Yoko leunde even tegen een boom aan en keek naar het huisje. Het was nog zo ver weg en haar keel deed pijn omdat ze alleen sneeuw gegeten had om niet uit te drogen, maar echt iets wat haar zou kunnen erwarmen niet. Met langzame stappen strompelde Yoko door de sneeuw heen. Luna wilde haar niet alleen laten en bleef naast haar lopen. Ze streed tegen de stom die woede en tot overmaat van ramp begon het ook nog eens hard te sneeuwen met grote vlokken die haar zicht nog verder belemmerde. 'Verkloekte sneeuw!' riep Yoko kwaad en bereikte uit eindelijk het huisje waar ze bij de muur even bleef staan leunen en heeg nog steeds. Yoko zocht naar de deur en klopte er aan, maar niemand deed open! 'Hallois er iemand thuis?' Riep ze boven het geloei van de wind heen, maar ze schreeuwde alleen maar haar stem schor als ze zo door bleef gaan... Yoko zag een soort van afdakje uit de wind en strompelde er heen waarze op de sneeuwrije grond neer zakte. 'Heel even Luna, maar houd jij de wacht?' zei Yoko met zachte stem en trok haar mantel strak om zich heen. Luna kroop bij Yoko op schoot en al snel zakte ze weg in slaap, maar het was een hele onrustige slaap. Yoko droomde wat ze vroeger mee had gemaakt en toen ze ineens een hand op haar schouder voelde opende ze slaapdronken haar ogen, maar ze was zo opgegaan in haar nachtmerrie dat ze de persoon voor een demon aan. Yoko wilde zich veredigen, maar ze was zo uitgeput dat ze buitenbewustzijn raakte, Yoko voelde niet wat er verder nog met haar zou gebeuren, maar Luna wilde haar verdedigen al bemerkte ze snel genoeg dat deze persoon Yoko en Luna wilde helpen...
( Cody )
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 9:08 am
MEt een winter jas over zich heel liep Cody ene beetje somber door het sneeuw, Sneeuw om hem heen was net zo wit als zijn vleugels en zijn haar in de zomer. Nu het winter was was zijn haar donker blond. In zijn ogen kon je lezen dat hij veel verdriet had, het meisje die hij leuk vond, waar hij mee dacht een toekomst te hebben had een ander en was ook nog is zijn half zus! Nadat hij het te weten was gekomen was hij uit zijn ouderlijke huis vertrokken en in dit bos gaan wonen. Cody slenterde door het sneeuw richting zijn warmen huis na zijn rooftocht in het stad, Hij was er bijna toen hij iets hoorde: 'Hallois er iemand thuis?' Riep iemand boven het wind, Cody begon te rennen en zag onder het afdakje een meisje liggen en een kat, ze waren duidelijk uitgeput. Hij liep naar het meisje maar die kat probeerde weg te houden , COdy legde zijn hand op haar schouder en voelde haar hartslag bij haar nek en keek bezorgd, tilde haar heel voorzichtig op en wees naar het kat dat ze naar binnen moest gaan. Hij deed de deur open en legde haar snel op het bankje, deed het licht aan en klede haar uit, zodat de natte kleren konden drogen, daarna legde hij haar op zijn bed en stopte goed. Hij deed zijn jas, muts en handschoenen uit. Zijn schoenen deed hij uit, het was hier warm genoeg zonder te lopen. Daarna maakte hij eten voor het kat en voor hun en begon aan zijn warme avond eten.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 9:52 am
Langzaam aan werd ze warmer, maar Yoko begon opnieuw te dromen. De sneeuw viel zachtjes naar beneden en haar broer daagde Yoko uit. Zij stoof achter hem aan en ze rolle bolde nog een kwatier voor haar broer weer vrij kwam. Even dacht Yoko dat ze alles maar gedroomt had en had veel plezier met haar broer tot ze iets herkende! Haar broer stond stil op de kruising van de straat en maakte bepaalde uitdagende gebaren. Angst nam bezit van Yoko, maar ze kon geen waarschuwing over haar lippen krijgen, ineens verscheen er uit het niets een grote wolven kop die haar broer gelijk dood beet en de sneeuw roodkleurde. Yoko begon tijdens haar nachtmerrie zachtjes te jammeren. Master Cong had haar vaak in haar slaap horen schreeuwen als ze deze nachtmerrie had en het haar ook elke keer verteld! Toen Yoko wakker schrok van het beeld haar moeder te zien verscheuren slaakte ze een ijzingwekkende kreet voor ze haar handen voor haar gezicht sloeg en stilletjes trillend zichzelf probeerde te kalmeren, maar de woede die in haar opborrelde was groot zelfs Luna werd er bang van hoeveel woede Yoko met zich mee droeg. Toen ze door kreeg niet langer in de sneeuw te zijn keek ze vragend rond en bemerkte dat ze niks aan had!?
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 10:03 am
Het meisje sliep nog al erg onrustig, zelf haar kat was onrustig, Cody bleef toe kijken hoe ze sliep, wat deed een meisje in zo een koud winternach buiten? Ze was ook erg mager dus had ze een lange tijd niet goed gegeten en haar kat ook niet. Na een tijdje begon Cody met zijn buit opruimen en schrok zich een hoedje toen hij een gil hoorde, hij keek naar het bed en zag dat het meisje wakker was, hehe dat werd tijd ook. HIj pakte een kom met soep en liep naar haar toe en gaf het aan haar 'je bent in veiligheid.' Zei hij geruststellend toen hij haar vragend zag rondkijken.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 11:23 am
Toen ze een jonge man zag gierde er iets dor haar heen wat tussen angst en walging zat, maar hij zei dat ze veilig was? Voor hij naar haar toe kwam trok Yoko de deken die van haar af gegleden was toen ze recht op was gaan zitten om rond te kijken trok ze snel voor haar boezem en keek hem bedenkelijk aan. Luna kwam naar haar toe en ging bij Yoko op schoot liggen. Als haar maatje het vertrouwde zou het wel goed zitten, maar Yoko vertrouwde niet zo snel andere tenzij die zich bewezen hadden haar vertrouwen waard te zijn zoals Master Cong! Ze nam de kom soep aan en bleef naar hem kijken. Haar ribben waren goed te tellen zonder dat je je vinger erbij hoefte te houden, maar ze had dan ook veel gereist en gevochten onderweg en te weinig gegeten. Luna begon te spinnen toen Yoko haar streelde en ze rook even aan de soep voor ze er een beetje van nipte. 'Ik wilde je niet tot last zijn.' zei Yoko zacht en nam nog een slokje van de soep. Het was best lekker en ze merkte hoeveel honger ze eigenlijk had... Ze wilde de kom met twee handen vast houden, maar dan viel die deken weer weg dus besloot ze om haar vleugels even tevoorschein te laten komen en sloeg die om zich heen zodat alleen haar gezicht en schouders te zien waren. In tegen stelling tot de engelen die normaal witte of zelden zwarte vleugels hadden waren die van haar bruin. Het was aan haar vader te danken dat ze haar vleugels appart van haar shift kon gebruiken. Dit kon de meeste mensen en shifters verwarren waardoor ze haar voor een engel aan zagen, maar Yoko was een gevleugelde kat en ze was ongeveer een hale meter hoog wat best groot was voor een grote huis, tuin en keuken kat met vleugels... Yoko leegde de kom en voelde hoe de warmte van de soep door haar lichaam heen trok. Het voelde beter dan alleen magere muizen te eten en ze zetten de kom op de dekens een andere plek kon ze niet bij tenzij ze uit bed zou komen, maar dan had ze toch liever haar kleding aan? 'Zijn mijn kleren al droog, het zit niet echt fijn zo?' vroeg ze enigzins verlegen.
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 9:56 pm
Hij kon gewoon voelen dat ze neit op haar gemak voelde. en toen ze recht ging zitten viel het deken omlaag en hij keek snel weg, hij was goed opgevoed dus vond hij het niet netjes om te kijken, Gelukkig nam ze de kom soep van hem aan maar ze bleef hem aankijken. Cody kon gewoon haar ribben tellen zonder enige moeite. De kat ging bij haar op schoot zitetn en begon te spinnen, Cody glimlachte terwijl hij terug dacht aan hoe Alina altijd ging zitten en spinde als ze iets leuk vond, meteen had hij er spijt van dat hij aan haar dacht want hij voelde weer pijn in zijn hart. 'Ik wilde je niet tot last zijn.' zeihet meisje zacht en nam nog een slokje van de soep. Cody schudde zijn hoofd 'Ik vind het niet erg en een beetje gezeltschap is altijd fijn.' Zei hij en keek bewonderend toe hoe ze haar vleugels om haar lichaam heen sloeg, nee als ze een engel was zouden haar vleugels wit zijn zo als die van hem en als ze een engel was zou hij het ook voelen, engelen kunnen elkaar voelen. Cody zag dat het meisje klaar was. 'Zijn mijn kleren al droog, het zit niet echt fijn zo?' vroeg ze enigzins verlegen. Cody glimlachte verlegen 'Ik zal even kijken.' Zei hij snel en stond op, de kleren waren nog niet droog dus zoch Cody even een joggings broek met een shirt en bracht het naar haar toe 'je kleren zijn nog neit droog dus doe dit maar aan. daarna ging Cody naar zijn kleine keuken, goot melk in een schoteltje voor het poes en maakte thee met mint blaadjes voor hun en natuurlijk koekjes. Cody bracht het op een dienblad naar zijn kamer en zette het schoteltje op de grond naast het bed en zettehet dienblad op zijn nachtkasje.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 10:12 pm
Hij keek gelukkig weg, dat was wel anders geweest toen ze bij Master Cong nog in opleiding was. De jonge mannen daar wilde haar boezem daar graag zien wat ze dan ook steeds afgestraft had. Toen hij zei naar haar kleding te gaan kijken kwam de jongen even later terug met andere kleding die ze dankbaar aan nam. Yoko had de kamer weer even voor zichzelf en kleden zich snel aan. Het waren niet haar maten, maar de broek kon ze aan de lisjes tenminste straker dicht maken, maar het shirt hing er voor haar proporsies slobberig bij. Luna geeuwde luid en rook de melk al voor de jongen binnen kwam. "Bedankt, het is honde weer buiten." zei Yoko en pakte haar kop thee aan. Ze was geen echte zoetekauw dus liet Yoko de koekjes liggen terwijl ze weer op de rand van het bed ging zitten, want de enige stoel die hier stond was voor hem.
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 11:14 pm
Hij grijnsde toen hij zag dat het een beetje erg groot. "Bedankt, het is honde weer buiten." zei Yoko en pakte haar kop thee aan. Cody knitke en ging zelf op de stoel zitten en nam ook zijn kopje 'Ja het is aardig koud zeker 's avonds dus wat doe je hier eigenlijk, de meeste meiden zouden nu thuis zitten bij hun ouders of hun vriendjes,' Zei hij en sloot even zijn ogen toen hij genoot va nde warmte die door hem heen stroomde. 'je hoeft van mij je verhaal neit te vertellen als je het niet wilt.' Zei hij nadat hij zijn ogen had geopend 'trouwens Cody Sharpe.' Zei hij en glimlachte vriendelijk naar het meisje.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! za sep 22, 2012 11:51 pm
Yoko draaide haar blik weg en keek naar hoe Luna van de melk genoot. "Ik heb geen thuis meer zins de aanvallen van de demonen." haar stem klonk niet langer meer zacht. De woede die opnieuw in haar opborrelde maakte Luna weer bang. Zij kende Yoko's geschiedenis omdat voor Yoko weg ging alles nog eens aan de oude Master had verteld. Yoko keek weer naar de jongen die zich voorstelde als Cody Sharp. Yoko knikte begrijpend. "Yoko Tanuci en dit is Luna." zei Yoko minder boosheid in haar stem, ze kon haar woede niet op hem afreageren nee het was de schuld van de demonen die zouden het zwaar te verduren krijgen!
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 12:01 am
"Ik heb geen thuis meer zins de aanvallen van de demonen." Cody kon bijna haar woede voelen, alweer een slachtoffer van demonen. "Yoko Tanuci en dit is Luna." zei Yoko minder boosheid in haar stem, cody knitke en keek naar het kat, ze leek eigenlijk best wel veel op Alina maar ook weer niet. 'Dan heb ik en goed nieuws, de poort is gesloten en de demonen die hier nog leven en mensen laten sterven worden achterna gejaagd.' Zei COdy en nam nog een slok en keek toen naar buiten 'Ik denk dat je rust nodig hebt om goed te herstellen, als je wilt kan je hier blijven tot de winter voorbij is, ik ben niet vaak thuis dus je hebt het eigenlijk voor jezelf.' Zei Cody en zette zijn lege kopje en nam nog een koekje, hij was altijd al een zoetkouwer geweest, komt door zijn meoder die heerlijke koekjes kon maken, hij pakte het lege bordje van de grond en liep toen naar de keuken om het af te wassen, hij hield alles graag schoon net als zijn kleren hield hij schoon.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 1:06 am
Dat was zeker goed nieuws! Yoko keek hem verrast aan, maar die blik verdween snel. "Goed te weten, op mijn terug reis ben ik er nog een paar tegen gekomen, maar die hebben het niet lang meer gemaakt gehad." zei Yoko en ze keek Cody na die naar de keuken toe liep. Luna sprong naast Yoko op bed en rekte zich even uit voor zij zich opkrulde en tegen Yoko's been bleef liggen. "Het woordje rust staat niet in mijn woordenboek, maar dat je me voorlopig een dak boven mijn hoofd aanbied, daar ben ik je dankbaar voor." zei ze en leegdehaar kop thee. De munt thee was heerlijk geweest en de warmte stroomde door haar aderen. Voor het eerst zins dagen kon zij zich even ontspannen en keek opnieuw rond. Het was er best gezellig ook al leefde Cody hier mogelijk alleen...
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 4:32 am
"Goed te weten, op mijn terug reis ben ik er nog een paar tegen gekomen, maar die hebben het niet lang meer gemaakt gehad." zei Yoko, Cody grinnikte dat was mooi te weten weer demonen minder. Hij werd van die demonen helemaal gek. Toen hij klaar was liep hij terug naar de kamer. "Het woordje rust staat niet in mijn woordenboek, maar dat je me voorlopig een dak boven mijn hoofd aanbied, daar ben ik je dankbaar voor." zei ze, Cody grijnsde bij die woorden en haalde zijn schouders op 'Doe maar als of je thuis bent maar als je me exuceert ik ga me klaar maken om te slapen moet morgen weer vroeg op.' Zei COdy en vertrok naar de badkamer en trok zijn jogging broek vor het slapen gaan aan, hij liet zijn borst naakt en poetste zijn tanden en kwam toen weer naar buiten, zijn blauwe ogen keken zijn vertrek rond, heel veel had hij van zijn moeder geërfd maar hij kon als de beste geheime klujizen verstoppen. Tot nu toe had niemand de kluizen van hem gevonden en van zijn vader dus dat was al heel wat.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 5:31 am
Hij zei dat ie er morgen weer er vroeg uit moest, Yoko knikte en liep rustig door het huis heen. Het zag er best groot uit, want van buiten leek het kleiner te zijn of kwam het doordat ze zo moe was geweest? Luna vergezelde haar en hoewel Yoko nog niet helemaal fit was trok ze zachtjes wat kasten open om te weten wat er allemaal in lag. Zo kwam ze ook bij eentje die netjes opgevouwe dekens bevatten en pakte er eentje uit, waarna ze naar de bank toe liep en de kussen aan een kant legde en op de bank in slaap viel.
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 6:36 am
Zijn ogen bleven rusten op Yoko die op het bank in slaap viel, eigenlijk wou hij op het bank gaan slapen. Cody zuchten en legde nog een extra deken over haar heen, 's nachts was het echt ijskoud en met 1 deken kwam je er niet door heen. Daarna deed hij het licht uit en viel zelf in zijn bed in slaap. Cody was heel erg vroeg wakker en maakte eerst snel ontbijt voor Yoko. Daarna klede hij zich in zwart en liep naar buiten, vouwde zijn witte vleugels op en vloog omhoog, weer een dag hard werken.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 7:21 am
Luna merkte al vroeg op de ochtend dat Cody wakker was. Ze keek hem na en geeuwde voor zij zich uitrekte en achter Cody aantrippelde naar de keuken. Ze sprong op een kratje die daar stond en hielt zijn bezigheden scherp in de gaten, maar toen hij wat te eten neer gezet had voor Yoko en in het zwart gekleed naar buiten ging trippelde Luna door het huis en vond iets dat ze vreemd vond. Cody had gister toen hij geschrokken was kennelijk of iets vergeten of het was gewoon gevallen? Voorzichtig pakte ze een mooie ring in haar bek en liep ermee terug naar Yoko. Het was al een uur of 2 geleden dat Cody weg was gegaan toen de jonge poes haar vonst deed. Ze sprong boven op Yoko die langzaam aan haar ogen kreunend open deed en iets in de bek van Luna zag glinsteren. "Hoe kom je daar nu weer aan?" vroeg Yoko nieuwschierig en stak haar hand naar de poes uit die de ring in haar hand liet vallen. Het was een pracht exemplaar bezet met diamanten en robijnen in een bloemvorm. Yoko stond op en liep naar de tafel waar ze de ring neer legde en het eten zag klaar staan. Cody was dus al weg! Yoko ging aan tafel zitten en at haar ontbijt op voor ze de ring weer pakte en er naar keek. Wat moest een jongen nu met zo'n prachtig ding? Niet langer er over piekerend legde ze de ring weer neer en stond op waarna ze naar haar kleding toe liep. Gelukkig waren ze droog en kon Yoko uit deze voor haar te grote kleding. Yoko had net de bandase aan gebracht toen Luna luid begon te brommen met haar oren strak tegen haar kop gedrukt. Yoko was accuut alert en sloop naar de voordeur, maar ze rook niks, geen zwafelgeur in ieder geval! Voorzichtig keek ze door het raam en zag een grote beer voorbij komen. Yoko zuchten en zag een huissleutel liggen die ze in haar binnenzak stopte. Ze wilde een plek sneeuwvrij maken zodat ze haar training kon houden. In het schuurtje stond een schep die ze gebruikte om een stuk van 10 meter breed en 10 meter lang schoon te maken.
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 9:15 am
Toen ze het stuk vrij had zetten Yoko de schep weer in de schuur. Ze keek naar boven en zag dat de takken dicht op elkaar gegroeit waren waar je prima een net tussen kon spannen of een laken of zo. Yoko had in haar rugtas een sterke stof zitten die prima als Zeil kon dienen en ze klom soepel de boom in en bond het doek tussen de stevigste takken in zodat als het ging sneeuwen niet direct weer vol sneeuw zou vallen. Het doek was nog groter dan 10 meter in de breede en lengte, maar dan gaf juist de ruimte om er een wal te maken zodat de sneeuw er niet tussen door kon vallen. Nadat Yoko klaar was had ze ook een pad van vier kanten gemaakt zodat je naar believen binnen kon komen. Yoko begon met haar training. Sommige beegingen waren traag zoals die van de kraanvogel, maar ook sommige bewegingen van de andere kongfu technieken, maar de meest bewegingen waren snel en vereiste veel controle om niet te struikelen en lang uit te vallen wat ze in het begin steeds had meegemaakt toen ze pas bij Master Cong was. In gedachten haalde ze zijn stem naar boven oor ze de bewegingen maakte en toen ze het geknars van de sneeuw hoorde en de stem van Cody maakte ze de laatste beweningen die bij de slangen kongfu hoorde. Snelle uithalen met handen die als slangen bewogen en snelle schreden van korte pasjes en ze stopte met en trap die ze tijdens een sprong rond draaide in de lucht en landen op een been met het andere been hoog opgetrokken met haar knie op schouder hoogte. Ze keek naar Cody met een brandende consentratie en stopte met een begroetende beweging die ze alleen in japan maakte bij elke oefening in het begin en op het einde. Yoko rekte zich uit en liep naar achter Cody aan die al binnen was. Luna had al die tijd naar haar zitten kijken vanuit een boom en landen op Yoko's schouder toen ze voorbij kwam gelopen. 'Jij ook een goede middag. Luna heeft vanmorgen een ring gevonden. Ik weet niet waar ze hem vandaan heeft gehaalt, maar ze zat er mee toen ik net wakker werd.' begroeten Yoko Cody terug en wees naar de tafel waar ze de ring had laten liggen. Hij was prachtig, maar Yoko gaf niks om sieraden die dingen konden alleen maar in de weg zitten tijdens het vechten of als ze meost vluchten. Toch had ze een ketting om haar hals die bijna strak zat die ze van haar moeder had gekregen op haar 5de verjaardag. Het was een klein katje die een rode steen vast had, maar een echte robijn was het niet maar van glas, toch had het voor haar een grote emotrionele waarde.
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 9:25 am
Cody vodn het maar raar uitzien haar oefeningen maar zei er niks van, hij ahd ze al ergens anders gezien maar waar? Nouja hij wist wel dat het een vecht techniek was en dat gebruikte hij nooit, HIj was een dief die zich graag in schaduw hield en de rest liet uitvechten maar als het meost kon zij nengel naar boven komen om mensen te verdedigen wat het ook deed toen de demonen aanwezig waren, ook had Cody rust waar weinig mensen konden zeggen dat zij die ook hadden, hij kon in de noodsituaties je met ene heel vervelend blik kijekn maar nu lag de blik van verdriet in zijn ogen als je goed keek. Hij zag dat ze hem ook begroeten op haar manier. 'Jij ook een goede middag. Luna heeft vanmorgen een ring gevonden. Ik weet niet waar ze hem vandaan heeft gehaalt, maar ze zat er mee toen ik net wakker werd.' begroeten Yoko Cody terug en wees naar de tafel waar ze de ring had laten liggen. Cody keek naar het ring, dus zijn zak was blijkbaar toch lek! Dat was niet goed, helemaal niet goed 'Bedankt dat je hem hebt opgeraapt.' Zei COdy en liep naar het tafel en pakte die ring, hij zou zometeen op zoek gaan naar het gat i nzijn zak, eerst even zijn winst tellen, COdy pakte het geld buidel en begon die te tellen, hij had zijn rugzak naast zich gelegd om zometeen het goed te bekijken.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 9:45 am
Luna sprong van haar schouder en liep richting Cody die Yoko bedankte en aan tafel zijn geldbuidel begon te tellen. 'Een goede vangst gedaan of hoe zit het?' vroeg Yoko en keek nieuwschierig naar Cody. Hij zei dat ie werk had, maar wat voor eentje had ze niet gevraagd, maar dat was haar zaak ook niet. Yoko ging tegenoer Cody zitten en bleef naar hem kijken tot ze gekletter hoorde en een boze brom van Luna. Yoko keek opzij en zag dat de ta om lag en iets erin blonk. 'Kennelijk hebben we hier een ekster die van glimmers houd?' grapte Yoko en keek weer naar Cody die heel wat uit te leggen had...
(Oh oh betrapt door een kat. ^^)
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 5:37 pm
'Een goede vangst gedaan of hoe zit het?' vroeg Yoko en keek nieuwschierig naar Cody. Cody knikte terwijl hij door bleef tellen, als die man hem een paar foute geldstukken zou gegeven hebbe nhad die neit lang meer te leven. Cody keek met een ruk naar beneden toen hij gekletter en boos gebrom hoorde. Hij gromde, het leek bijna echt dankzij zijn vader 'Kennelijk hebben we hier een ekster die van glimmers houd?' grapte Yoko, Cody lette neit meer op haar 'weetje wel neit hoe duur die spullen zijn, als er maar 1 ding van stuk is haal ik het van jou vacht er af.' Blies Cody woedend en tilde zijn zak op waarzijn spullen in lagen en nadat hij er in had gekenen zuchten hij opgelucht, niks stuk of een stukje kwijt. Toen keek hij naar Yoko Met zijn kille blauwe ogen 'het gaat je niks aan,' Zei hij boos.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! zo sep 23, 2012 6:26 pm
Kennelijk had hij een baantje die voor dure dingen versjouwen bedoelt was, maar Yoko trok zich niks van zijn reactie aan en grijnsde lichtjes. Bij Master Cong had ze vaaak dingen meten stelen om haar sluip technieken te verbeteren en onderweg naar Doole en in Doole zelf had ze vaak genoeg dingen van mensen gestolen dus kende ze die reactie maar al te goed. 'Kalm aan maar jij bent niet de enige die wat stelen kan hoor.' zei Yoko droogjes en Luna sprong op schoot. 'Al is het wel handig om een handlanger te hebben die voor je op de uitkijk staat' zei ze en Yoko streelde de kat over haar koppie terwijl ze naar de kille blauwe ogen keek. Haar blik werd even kil en hard. Yoko liet zich niet zo gemakkelijk afpoeieren zzoor zulke blikken of woorden dan mocht hij wel heel goed zijn om haar op die manier het zwijgen op te leggen!
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! ma sep 24, 2012 3:14 am
'Kalm aan maar jij bent niet de enige die wat stelen kan hoor.' zei Yoko droogjes en Luna sprong op schoot. 'Al is het wel handig om een handlanger te hebben die voor je op de uitkijk staat' zei ze, Cody keek haar met zijn blauwe ogen recht aan 'Als ik jou was zou ik me ver houden uit de dieven wereld, jou ziel is te schoon om aan zo iets te beginnen en trouwens ik werk niet samen of je moet familie van mij zijn.' Zei hij nu wat kalmer en deed zijn geld terug i nzijn buidel en haalde wat voorwerpen er uit en een speciaal bril met aan 1 oog een vergroot glas om goed te kunnen bekijken, ja hier had je het echt te make nemt en profie die wist wat hem te doen stond en van af zijn kindheid. De familie Sharpe stond bekend om hun criminele werk.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! ma sep 24, 2012 4:39 am
"Dat komt vast doordat mijn Master me liet stelen om mijn sluiptechnieken te verbeteren. Als dat gebeurde kregen de bewoners het de volgende dag terug, maar ik heb onderweg naar hier ookal het een en ander moeten stelen, anders zat ik nu niet hier." ze reageerde niet fel, maar het was gemeent en wat voor ander werk kon ze gaan doen? Zichzelf bij het leger van dekoning aansluiten daar zat ze in iedergeval niet aan te denken oh nee! Ze had gehoord dat hij Demonen gevangen had en Yoko zou echt niet op een plek willen zijn met die walgelijke wezens!!! "Zal ik je eens wat zeggen, ik kan spullen uit een woning halen waarvan de bewoners nog van in huis zijn!" zei ze ferm en keek Cody met een uitdagende blik aan. Yoko wilde hem op de proef stellen en uitlokken. Ze zou het gaan doen en dat zonder gesnapt te worden!
Cody
Onderwerp: Re: Alptraum! ma sep 24, 2012 4:50 am
"Dat komt vast doordat mijn Master me liet stelen om mijn sluiptechnieken te verbeteren. Als dat gebeurde kregen de bewoners het de volgende dag terug, maar ik heb onderweg naar hier ookal het een en ander moeten stelen, anders zat ik nu niet hier." ze reageerde niet fel, Cody snoof dat was een simpel opgaven, van zijn vader meost hij langs een verboden terrein waar je als je gesnapt werd gestraft werd. "Zal ik je eens wat zeggen, ik kan spullen uit een woning halen waarvan de bewoners nog van in huis zijn!" zei ze ferm en keek Cody met een uitdagende blik aan. Cody grijnsde maar die grijns stier weg toen een herinering langs kwam bij hem, hij was pas 8 en samen met Alina waren ze aan het kijken wie het meeste buit had. Hij schudde zijn hoofd om de herineringen weg te krijgen, nee ze had hem ingeruild voor een demon! 'Is goed maar toch vind ik dat jij in de dieven wereld hoort, het is een veel harder wereld dan je denkt.' Zei Cody en keek haar met zijn scheve glimlach aan.
yoko
Onderwerp: Re: Alptraum! ma sep 24, 2012 5:59 am
Cody grijnsde, maar die stierf weg al wist Yoko niet waarom, maar voor ze wat vragen kon schudden hij zijn hoofd en ging akkoord al vond hij het een te harde wereld voor haar. Yoko grijnsde breed en stond op. "Je zult het zien. Master Cong mijn leermeester heeft me alles bij gebracht en ik weet of iets echt of nep zal zijn, dus wees klaar voor wat ik buit maak. Ik weet niet of het veel zijn zal, maar ik neem zeker voor mijn doen heel wat mee." zei Yoko uitdagend en hielt Luna vast voor ze haar rugtas van de grond bij de voordeur pakte en Luna erin stopte. Als Yoko ging rennen was het beter dat de jonge poes daarin zou zitten! Yoko sloot de deur en rende in de racer gave stand richting de stad waar ze op de daken klom en naar een huis uit keek die haar wel geschikt leek!