Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

On a visit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

On a visit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: On a visit   On a visit - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 8:37 am

Hij stond recht en legde zijn hand op haar schouder. "Dan moet je hen gewoon negeren en niet geloven. Ik ben er zeker van dat je dat wel kan want als ik naar je kijk, zie ik een sterk iemand. Iemand die weet wat die doet en waar je beter geen problemen mee kunt hebben." Hij glimlacht en haalde zijn hand van haar schouder af. ze keek hem eerst verbaasd aan daarna bloosde ze en ten slotte liet ze een glimlach zien Dank u Zei ze zacht. aarna keek hij een beetje zuur. "Vind je me echt oud?" Ze moest lachen en ze schudde haar hoofd. nee u bent niet oud hoor, eigenlijk had ik een wat meer gerimpelde opa verwacht. Zei ze met een glimlach haar piercing blinkte in het licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]

BerichtOnderwerp: Re: On a visit   On a visit - Pagina 2 Emptyza aug 18, 2012 10:53 pm

'nee u bent niet oud hoor, eigenlijk had ik een wat meer gerimpelde opa verwacht.' Hij glimlachte. "Goed, ik zal je even wat bloed halen in een veilige omgeving, als je wil mag je meekomen zolang je maar bij me blijft." Hij wandelde naar buiten en veranderde in een sneeuwwitte wolf die iets groter was dan een mens. Daarna rende hij dieper het bos in, verder weg van de blood hunters. Kiba lette er niet echt op of Lira nu meegekomen was of niet. Uiteindelijk zag hij een kudde herten met een grote, stevige bok. Hij sloop erop af en sprong uit de struiken. Hij beet het dier door de hals en de kudde was al lang gevlucht. Kiba veranderde weer en keek naar Lira. "Ik veronderstel dat je als een vampier drinkt aangezien je scherpere hoektanden hebt?" Hij glimlachte alsof het maar een normale zaak was.
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)

BerichtOnderwerp: Re: On a visit   On a visit - Pagina 2 Emptyzo aug 19, 2012 9:57 pm

' Hij glimlachte. "Goed, ik zal je even wat bloed halen in een veilige omgeving, als je wil mag je meekomen zolang je maar bij me blijft." Hij wandelde naar buiten en veranderde in een sneeuwwitte wolf die iets groter was dan een mens. Daarna rende hij dieper het bos in, verder weg van de blood hunters. Lira ging hem achterna als ze niet volledig schiftte kwamen er gewoon vleugels uit haar rug. Ze durfde nooit compleet te shiften omdat ze dan de demoon in haar opriep en dat was gevaarlijk. Toen lira aankwam had kiba al een hert gedood en ze keek hongerig naar het grote dier. "Ik veronderstel dat je als een vampier drinkt aangezien je scherpere hoektanden hebt?" Hij glimlachte alsof het maar een normale zaak was. Lira glimlachtte ook en knikte. Eigenlijk ben ik maar deels vampier daarom verdraagt mijn liichaam ook normaal voedsel. Zei ze even ter info voor haar hoektanden nog wwat langer werden en ze ze in de nek van het dier plantte. Het bloed deed goed aan haar keel zo warm en stroperig.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: On a visit   On a visit - Pagina 2 Empty

On a visit
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: