Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Verhaallijn vr aug 03, 2012 8:23 pm
Ik heb wel een ideetje. Sue word in een hinderlaag gevangen genomen en in de arena gestopt. Haaar ouders weten dat ze soms dagen van huis is en dan vaak bij de BFP te vinden is. Tijdens haar verblijf daar word ze van dag 1 al als bedmaatje gebruikt uren achtereen en met maar 5min rust. in die tijd word er tussen de hunters gesproken hoe goed ze haar als bedmaatje vinden ook de koning krijgt dit te horen en wilt natuurlijk weten of het waar is? Als ze Sue uit haar kooi bevrijden is ze fel over been met het weinige voedsel dat ze kreeg tegenover de inspanninfen... Ze word naar het pales gebracht en probeert haar ook als bedmaatje uit. De koning is zo tevreden dat hij haar wilt houden en een rode armband om doet. Sue is veerder vrij om te doen wat ze wilt, maar als de koning haar wilt is ze gedwongen naar hem te luisteren. De koning onderdrukt haar gaven en haar shift zodat Sue geen grote schade kan aanrichten. Hester Sue wilt haar ouders alles uitleggen, maar Will is op een zeer gevaarlijke missie dus kan ze het allees haar moeder uitleggen. net op het moment dat ze uit vertelt is roept de koning haar bij zich en vertrekt Sue zonder een tegen woord, alleen haar ogen flikkeren van emotieloos naar angstig en wanneer dit gebeurd zie je haar drakenoogen even. Verder weet ik het nog even niet, heeft iemand nog een sugestie?
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: Verhaallijn za aug 04, 2012 1:21 am
Oeh ik heb mischien wel een ideetje om het nog wat interessanter te maken.
Dus ja de koning heeft hester sue. maar nu komt het xD er is hem ter oren gekomen dat de shifters steeds talrijker worden en dat moet hij natuurlijk tegen gaan. Dus wat zijn ze van plan ze ontvoeren de shifter vrouwen ze plukken ze dus zeg maar letterlijk van straat als ze onbeschermd zijn.
mischien zo iets?
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Verhaallijn za aug 04, 2012 1:36 am
Dat is ook een goed idee en dat Hope dan gevangen zou worden doordat Sue hen zonder het te weten de huntersnaar haar toe leid?
Robin Leader
Aantal berichten : 522 Gulden : 249 Registratiedatum : 17-03-12
Character sheet Name:: Robin Hood Age:: 30 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Verhaallijn za aug 04, 2012 1:45 am
Misschien dat de koning alle hunters laat oppakken die met een shifter iets hadden. Ze laten ze in de kerkers vastzetten en dan gaan ze op hun experimenten uitvoeren.
lira
Onderwerp: Re: Verhaallijn zo aug 05, 2012 2:15 am
Mooie spoiler!Ik zal zodadelijk beginnen of beginnen we met de koning?
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Verhaallijn zo aug 05, 2012 2:38 am
geen idee maar lees je pm's bij razor en jij je pm's ook checken robin
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Verhaallijn zo aug 05, 2012 5:00 am
Wacht even mensjes even alles op een rijtje zetten zodat de veraallijn geen chaos wordt. Dus eerst wordt hester sue gevangen. die lokt vrouwen mee en die worden gevangen, en bedmaatjes... Robin (en mischien ook dregoe?) krijgen te horen van wat er aan de hand is en willen er wat aan doen
Robin (en mischien dregoe) worden gevangen robin wordt stilaan crazy...
Onderwerp: Re: Verhaallijn ma aug 06, 2012 6:32 am
ja lijkt me wel iets goeds.
hmmm even alles wat officiëler maken tijd voor admin work >.<
Aria
Aantal berichten : 178 Gulden : 110 Registratiedatum : 10-05-12
Character sheet Name:: Aria Age:: 17 years Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: Verhaallijn ma aug 06, 2012 7:52 am
Wel euh. xd Omdat Aria hierzo zo inactief is en ik daar heel erg graag verandering in wel brengen had ik zo een ideetje voor het verhaallijn hierzo... ik dacht van dat Aria anders de nicht kon zijn van de koning. En omdat Aria sue kent en omgekeerd enzo door een wat leuke ontmoeting >.< had ik zo gedacht dat hij haar inneens oproept om de soort lijfwachter te worden van sue. het is maar een ideetje hoor ^^
Onderwerp: Re: Verhaallijn di aug 07, 2012 5:56 am
Lijkt mij wel leuk °-°
Etricus
Aantal berichten : 409 Gulden : 150 Registratiedatum : 12-07-12
Character sheet Name:: Etricus Torath Age:: 22 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: Verhaallijn di aug 07, 2012 9:08 am
Wanneer kunnen diegene in het verzet in actie komen? Als iedereen gevangen is? Alleen Cassel, Dregoe, Will, Razor, Lily en Etricus zijn nog over waarvan een paar dubbelaccounts zijn.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Verhaallijn di aug 07, 2012 9:20 am
ja dat is nogal onduidelijk >.< maar ik denk niet dat iedereen gevangen moet zijn voor ze in actie kunnen schieten hoor
Etricus
Onderwerp: Re: Verhaallijn di aug 07, 2012 9:38 am
Hmh, oke. Mijn idee was dat Etricus misschien in het leger van de koning infiltreert en informatie aan de andere verzet strijders doorspeelt om een plan te beramen hoe ze de gevangenen gaan bevrijden. Misschien dat Ator en/of Liliana daar in mee kan posten?
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Verhaallijn di aug 07, 2012 9:50 am
hmmm lijkt me wel een goed plan maar dan zal je het alleen met liliana moeten doen ator zit namelijk in italië xD
Etricus
Onderwerp: Re: Verhaallijn di aug 07, 2012 10:16 am
Pfft, die zit lekker in de zon terwijl wij hier in dit (...) weer zitten. Adelyna had ook nog gekund, maar die zit in Spanje. Mijn neef was daar ook 5 dagen geweest, elke dag 30graden+ * Moppert * Maar oké, Ontopic; Liliana is ook prima als ze kan en wil ofc.
lira