Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Having a break...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

Having a break... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 10:09 am

De wolf werd belaagd door brandende veren waardoor het dier zijn tijdelijke prooi los liet voor deze zich boos grommend naar de persoon in de zwarte mantel toe draaide, maar nog niet aanviel. Razor richten zich met haat in zijn ogen naar dezelfde persoon toe tot Lily de cape af deed. Meteen veranderde zijn blik en houding. Iets dat hij anders nooit zo in het openbaar deed. Woorden kwamen er niet uit en de wolf verdween net als het zwarte vuur dat weer in zijn schouder verdween waardoor zijn rechterarm weer terug kwam. Ze leek helemaal niet kwaad op haar moeder te zijn en dat ergerde hem ten zeerste. Hoe kon ze haar moeder dit vergeven? Zijn ogen gloeide nog steeds fel, maar er was geen kwaadheid meer in te bespeuren nog iets anders dan verbazing dat ze hier was en zich tegen hem gekeert had in plaatst van haar moeder???
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

Aantal berichten : 315
Gulden : 75
Registratiedatum : 09-03-12

Character sheet
Name:: Luna
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 11:17 am

Razors houding veranderde meteen toen hij haar zag de wolf verdween en het vuur ook maar hij keek haar niet liefdevol aan zoals anders nee het leek wel alsof hij zich verraadde voelde. Lily negeerde hem even en boog zich naar haar moeder toe ze hielp haar recht en vroeg een paar hunters haar naar Ator te brengen. Lily nam even diep adem en draaide zich terug om naar Razor en haar vader. "Wat bezielde jullie in godsnaam!" Zei ze best kwaad. Een frons was op haar gezicht te zien en ze kruistte haar armen. Van haar vader hadd ze zulk gedrag nog verwach maar van Razor? De persoon die ze het meest vertrouwde? Die haar beloofd had nooit meer pijn te doen? Een loze belofte dat bleek zo want nu deed hij haar veel pij, inwendige pijn.
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 11:53 am

"Genoeg!" Hij voelde schokken, maar het deed hem niets door de woede. Liliana werd aangevallen door de wolf en net toen hij mee wilde doen, zag hij Lily, hij keek eerst geschrokken maar toen woedend omdat ze haar moeder hielp. "Wat bezielde jullie in godsnaam!" liliana werd weggebracht. Kiba had geen zin meer om te veranderen en sprong recht voor Lily terwijl hij kort grommetje losliet en daarna hatelijk naar Liliana keek die bij weg was. Daarna draaide hij zich om naar Razor en keek hem doordringend en best wel ontchoogeld aan. Waarom was hij gestopt? Hij kreeg ook nooit zijn zin. Kiba sloot zijn ogen en schudde met zijn kop als teken van telurstelling. Daarna wandelde hij richting de deur. Iedereen ging voor hem aan de kant omdat hij nog steeds gromde, ookal wist hij dat niet.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 12:13 pm

Haar vader leek niet erg blij te zijn hij gromde zelfs naar haar en toen hij weg wilde vertrouwde ze het niet wat als hij achter haar moeder aanwilde? Hij gaf niets om zjn eigen leven dus haar vermoorden en daarmee zelfmoord plegen was voor hem geen probleeem. Ze ging naar hem toe en stortte zich bovenop hem ze hield hem stevig vast hij kon haar makkelijk dragen dus door zijn poten zou hij niet zakken. Pap alsjeblieft stop ermee! Fluisterde ze in zijn oor. Ze had haar armen stevig om zijn nek geslagen wat was er toch met haar vader? Waarom had hij ineens zulke waanideeën? Was het de schuld van haar gif?
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 12:18 pm

Hij hoorde Lily achter hem aanrennen en voelde dat ze daarna op zijn rug zat. 'Pap alsjeblieft stop ermee!' Hij gromde geïrriteerd en stopte. Kiba schudde Lily hevig van hem af en veranderde toen ze van hem af gekatapulteerd was. "Waarom zou ik? Ze is een heks die met mijn verstand heeft zitten rotzooien met haar drankjes. Ze is een heks. Had je daarnet niet gezien hoe ze ons uitschold? Oké, wij waren misschien wel begonnen, maar we hadden haar niet uitgescholden. Als ik me dat nog goed herinner. Kan ook zijn dat we haar uitgescholden hadden. Maarja, wat kun je anders doen als je woedend bent op iemand." Hij keek haar aan met een haat blik, maar die was niet op haar bedoelt.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 1:12 pm

Lily vroeg wat hen bezielde, maar hij was even in verwarring gebracht tussen twee dingen de een van wat Kiba hem verteld had en de boosheid van Lily.Kiba leek het er niet mee eens te zijn en wilde weg lopen. Razor schudden zijn hoofd om weer helder te worden. Wat ook meespeelde was dat hij nog geen bloed tot zich genomen had, wat echt wennen was. Zijn aanval op Liliana had hem wel wat opgeleverd, maar niet veel. Hij pakte zijn hoed en liep achter lily en Kiba aan die hij in zijn nekfel greep en mee naar buiten nam de gutsende regen in! Razor was nog steds kwaad, maar wilde dat niet binnen met die luistervinken bespreken. Lily zou vast wel volgen... Eenmaal buiten zocht hij even naar een lege kraam en planten Kiba daar neer onder het zeil. [color=cyan]'even rustig nu Kiba, je hebt me daar net flink verward daar binnen en dat [p een lege maag was geen goed idee van mezelf, maar goed daar gaat het nu even niet om. Wat of liever gezegd hoe ben jij aan die info gekomen?'/color] vroeg Razor zo rustig mogelijk, maar zijn bloeddorst maakte hem druk. Hij wist dat hij Lily pijn had gedaan door haar moeder aan te vallen, maar dat had hij waarschijnlijk niet gedaan als hij eerder gedronken zou hebben! 'Zeg aub niet weer dat ze met je hoofd gespeelt heeft, want jij bent geen haar beter. Vooral als iemand al honger heeft!' mopperde Razor vinnig, maar zijn maag gromde meteen instemmend. Fijn had hij dit nu hardop gezegd? Nu zou Lily vast wel kwaad worden dat hij zich had uitgehongerd door eerst hier heen te komenzonder een volle maag!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 10:16 pm

Haar vader schudde haar van zich af. En Lily viel met een smak op de grond. Haar vader keek haar vol haat aan en Lily moest weer denken aan hoe hij haar vroeger behandelde voor ze een tiener was. Razor sleurde haar vader mee door de gietende regen en ze volgde hen naar het lege kraampje. Lily keek naar hen beide. Lily schudde haar hoofd. Hij is in de war Razor hij weet niet wat hij zegt. Ik was daar ook mijn moeder heeft hem nooit behekst dat kan ze niet eens. Zei ze nu ook vinnig ze hoorde Razors maag knorren en ze zuchtte ze gooide haar tas naar hem toe. Ik had een verassing voor je ik wilde ze je geven maar... Ze maakte haar zin niet af. In de tas zaten bloedzakjes gestolen uit het ziekenhuis er waren gelukkig geen mensen voor gestorven.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 10:47 pm

Lily zei dat zij er ook bij was en dat haar moeder haar vader niet behekst had. Razor keek Lily aan die zuchten en haar tas naar hem toe gooide en zei dat het eigenlijk een verrasing was geweest. In de tas zaten bloedzakjes die thuis hoorde in het ziekenhuis. 'Het spijt me van wat ik je mioeder aan deed Lily.' zei Razor verontschuldigend en trok een van de zaktjes bij het buisje open voor hij die leeg dronk. Het was koud niet echt zoals hij het graag had, maar het was beter dan niks en verhongeren. Razor letten niet op of Kiba het zag, maar bleef rustig naar hen kijken terwijl hij zich even op de achtergrond hielt.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 11:07 pm

Hij werd bij zijn nekvel gegrepen en hij gromde even. Waarom behendelde iedereen hem (sinds hij een wolf was) als een hond? 'even rustig nu Kiba, je hebt me daar net flink verward daar binnen en dat op een lege maag was geen goed idee van mezelf, maar goed daar gaat het nu even niet om. Wat of liever gezegd hoe ben jij aan die info gekomen?' Hij snoof. Dat ging hij nu eens lekker niet vertellen. 'Hij is in de war Razor hij weet niet wat hij zegt. Ik was daar ook mijn moeder heeft hem nooit behekst dat kan ze niet eens.' Hij werd kwaad. Hij was niet in de war! Hij wist wat hij zei. Opeens begon Razor bloed te drinken. Kiba keek wat verward maar trok er zich niets van aan. "Ten eerste, wanneer gaat iedereen eens stoppen met me als een hond te behandelen?!" Schreeuwde hij uit. Hij was er helemaal opgefokt van geworden. "Ten tweede, ik ben niet in de war paar weet perfect wat ik zeg." Hij keek kwaad naar Lily, maar hij schreeuwde niet meer. "O, en dat van die informatie, ik krijg die van een vriend. We hebben erg veel vertrouwen in elkaar." Hij keek van Razor naar Lily en van Lily naar Razor. "Ze behekst iedereen, niet alleen met haar drankjes. Maar ze kan je ook hypnotiseren met je ogen. Dat is wat ze het vaakste doet. ZE HEEFT MIJN LEVEN GERUÏNEERD!" Hij zuchtte en leunde tegen een houten paal. Maar de paal viel om omdat die nietecht stevig was. Kiba viel op de grond in een gigantische plas. Hij zuchtte. "Kan het anders nog erger?" Een bliksem antwoorde op zijn zin en het begon nog harder ze regenen. Hij gromde en stond doorweekt recht.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 11:37 pm

Razor luisterde naar Kiba en grijnsde zachtjes, maar ging er niet op in. De paal viel samen met Kiba om die in een plas water viel. 'Als ze dat kan is ze geen mens Kiba, maar een shifter en we weten allemaal dat Liliana geen shifter is' zei Razor droog en leegde zijn laatste bloodzak die hij in een vuilbak deponeerde en de tas terug aan Lily gaf. 'Het ergste op het moment is dat jij die band om hebt, ik denk dat die je gek maakt dat zou het bij mij waarschijnlijk doen.' voegde Razor eraan toe en keek naar een doorweekte Kiba. Verschillende Bloodhunters hadden zijn reactie gezien op Lily en daar wilde ze meer van weten dus volgde sommigen van hen Razor, Lily en Kiba naar buiten en trokken hun wapens. Razor hoorde het ondanks de zware regenval en grijnsde even vals, maar keek ook over zijn schouder. 'Zo te zien hebben we bezoek.' lachte Razor zachtjes en keek liefdevol naar Lily voor hij zich omdraaide en de mannen al lachend aan keek.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 11:45 pm

Razor dronk het bloed op ze zuchtte even voordat haar vader een heel arsenaal van woorden afvuurde soms kon hij echt een dramaQUEEN zijn. Lily schudde alleen haar hoofd lichtjes hij had echt een klap van de molen gehad. Hij viel in een plas en stond doorweekt recht ze ging naar hem toe en wikkelde haar mantel om zijn schouders. Pap wees nu eens rustig! En kom hier zo meteen vat je nog kou! Zei ze streng maar bovenal ongerust. Lily kwam bij onder de mantels staan haar armen om hem heen gewikkeld. Ze werd heter waardoor het water in zijn kleren verdampte en zijn haar heel erg fluffy ging staan. Ze grinnikte lichtjes. Pap wie is die vriend? Vroeg ze voorzichtig.
Lily lostte hem en draaide zich naar Razor om ze nam haar tas en drukte even haar lippen op zijn wang. Ze kon niet boos op hem blijven ze grinnikte even en ze liet de regen rond de hunters verdampen zodat ze gehuld waren in een misrt en bar weinig zagen.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 12, 2012 11:58 pm

Lily wikkelde een mantel om hem heen. 'Pap wees nu eens rustig! En kom hier zo meteen vat je nog kou!' Hij gromde en sloeg de mantel van hem af. Lily warmde hem op. 'Pap wie is die vriend?' Hij kneep zijn ogen tot spleetjes. "Dat ga ik je mooi niet zeggen." Hij ging een paar stappen van haar weg. "Trouwens, als je me toch niet geloofd? Waarom zou ik het dan zeggen? maar wacht maar af, binnekort zul je me wel geloven." Hij draaide zich richting de bloodhunters. "Ik ga even mijn spieren rekken, ik heb al lang niet meer gevochten." Hij veranderde en verdween de mist in.

We zagen hoe het opeens mstig werd, we richtte onze wapens op de mist, wie weet wat voor monster eruit zou kunnen komen. Opeens, uit het niets, sprong er een witte wolf op me af.

Kiba rende zijn nuis achterna en zag de mannen. Door zijn witte vacht, zagen ze hem niet echt in de mist. Hij sprong naar de man die het dichts bij was; met zijn poot sloeg hij het gweer naar de grond uit de man zijn handen. Hij zette zijn tanden in de man zijn nek en hij beet goed door. Iedereen was muisstil en je kon het gekraak van zijn nekwervels horen. De man was doorgezakt en Kiba liet los. De hunters waren geshockkeerd, maar eentje greep meteen in. Kiba werd geraakt aan zijn schouder, er vloog een stuk van zijn pels af en er spatte wat bloed uit. Maar het was vooral een brandwonde omdat de kogel langs hem af gleed. Hij gromde en vloog op de hunter af. Met zijn klauwen verminkte hij zijn gezicht, daarna beet hij in de man zijn buik.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptyvr jul 13, 2012 12:12 am

Lily zorgde voor de mist en nadat Kiba nog wat gezegd had verdwen deze de mist in. Razor voelde Lily's lippen op zijn wang en hij glimlachte even liefdevol naar haar voor ook hij in de mist verdween. Razor wilde ook pret beleven en greep een van de mannen die op Kiba wilde schieten, draide diens nek om en doorstak de volgende met vlakke hand door de borstkast waardoor het hart door midden gesneden werd door de vaart van de aanval! De mannen raakte lichtjes in paniek, maar er warener nog twee over. Razor had zin in warm vers bloed en beet zijn laatste tegen stander in zijn hals. Het warme bloed gleed zijn keel in toen hij van het bloed dronk, dat helaas was verpest door de drank. Waaedoor het vele malen bitterder smaakte dan anders. Toen Razor klaar met hem was liet hij het lijk vallen en grinnikte vrolijk voor hij terug naar Lily liep en zijn mond schoon veegde.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptywo jul 18, 2012 12:50 am

Kiba zag hoe Razor het bloed dronk, zijn gezicht stond vol walging. Razor ging weer naar Lily. Opeens zag hij een gigantische blood hunter aankomen, bijna zo gigantisch als Aotor, alleen was dit een echte bodybuilder. Net een opgeblaasde luchtballon. De man kwam met een zwaard recht op hem af. Geshockkeerd keek hij naar de man, hij stond aan de grond genageld. Nog net op tijd ontweek hij. Woedend sprong hij en zette zijn tanden in de man zijn nek, maar zijn huid was zo krachtig dat hij niet eens door zijn huid geraakte. Hij loste meteen en keek angstig naar de man, nee, hij kon dit. Kibe bleef de man bijten, zonder effect. Hij zou gebeten moeten worden door iets ergs krachtig, iets wat krachtiger is dan een roofdier. Zelfs een krokodil zou niet door zo'n huid geraken. Er was maar één wezen wat dat wel kon. Maar als hij naar Razor ging, zou Lily gevaar lope. Hij liet een korte huil ontsnappen, hopelijk kon Razor wolfs of zou hij de hint begrijpen. In afwachting bleef hij de aanvallen ontwijken.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Emptydo jul 19, 2012 12:09 am

Kiba liet een gehuil horen en Razor hoorde hem. De regen gutste neer en hij draaide zich meteen om. Razor stormde naar voren en zag dat Kiba de man probeerde te bijten, maar hij kwam er niet door heen en Razor grijnsde vals. "Problemen?" vroeg hij plagend en hij sprong richting de hunter en haalde de man uit, maar die ontweek hem en Razor ontweek de volgende uithaal van de hunter en wist dat deze niet zo snel klein te krijgen was! "Kiba de andere kant als je wilt!" riep Razor en ging naar rechts.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Having a break...   Having a break... - Pagina 2 Empty

Having a break...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just taking a break
» Time for a break [Liliana]