Aantal berichten : 106 Gulden : 85 Registratiedatum : 22-05-12
Character sheet Name:: Diana [Nox] Demons Age:: 22 human years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Just another cold evening zo jul 01, 2012 7:01 am
Het zand kriebelde tussen haar tenen maar stug liep Nox door terwijl de kou in haar blote huid beet en de gure wind de raven zwarte veren van haar deed ritselen. Een zacht gemauw deed haar iut haar gedachten opschrikken en rustig wreef ze met haar hand over de kop van de zwarte panther die naast haar liep, een wisselkat, Umbra had ze haar genoemd en de kat was ongeveer alles wat ze nog had. Vader was waarschijnlijk kwaad op haar, anders had ze vast allang mogen terugkeren naar huis, naar hel, weg van de kou en de kilheid die het leven als mens dat zich met zich meebracht. Maar ze had op Eva moeten passen, haar halfzusje moeten helpen maar haar had ze al een tijd niet meer gezien, niet dt ze dat erg vond, ze konden meestal toch niet met elkaar overweg, slechts enkele zeldzame keren. Maar dat wa shaar zaak niet meer, Eva had haar krachten terug dus maar haar zou het vast goedkomen en anders zou zij het zelf maar op moeten lossen, die instelling had Nix aangenomen. Maar stug liep ze door de koude wind door in haar zwarte jurk, die wel iets weg had van een bruidsurk, maar wel eentje die versleten is, haar lange zwarte haar hing los op haar rug over haar opgevouwen zwarte vleugels terwijl Umbra aan haar zij meeliep, ze was te diep in gedachten verzonken om echt iets op te merken, een fout die ze niet meer zou moeten kunnen maken.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Just another cold evening ma jul 02, 2012 12:29 am
Cassel liep op zijn blote voeten door het zand, ver van het water. De zon scheen in zijn bruin geworden gezicht, hoewel hij zelf heel erg bruin was, Hij had zijn vaste zwarte kleding aan die hij altijd droeg m beter in de schaduw te verstoppen. Toen drong er een geur zijn neus gate nbinnen met wat zoute geur van de zee maar toch herkende hij die geur, het was een zwarte kat, die hij rook, beter gezegd een panter. hij volgde de geur en merkte pas dat er een vrouw naast die panter liep. Hij was zo nieuwsgierig naar die panter dat hij de andere geuren niet had opgemerkt, hij zag prachtige zwarte vleugels e nslikte verlangend, met zijn stille pas liep hij naar de vrouw toe 'Prachtige vleugels hebt u madame.' Zei hij charmant terwijl hij achter haar aan liep.
Tam tam tammmmm.....
Nox
Character sheet Name:: Diana [Nox] Demons Age:: 22 human years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Just another cold evening ma jul 02, 2012 6:28 am
Het was Umbra die haar het eerste allert maakte op de jonge man die zich ook op het strand bevond, maar erg veel aandacht besteedde Nox niet aan hem en blokte zijn hebberige gedachten uit haar hoofd totdat hij tegen haar begon te praten. Rustig draaide ze zich om en glimlachte rustig 'Prachtige vacht heeft uw andere gedaante.' antwoorde ze rustig nadat ze voor nekele seconden in zijn gedachten had rondgedwaald. Maar ze bleef nog even ronddwalen in zijn onderbewustzijn waardoor ze meer over hem te weten kwam dan hij waarschijnlik zou willen, daarna trok ze zich weer terug naar slechts haar eigen gedachten, hij zou het nieteens gemerkt hebben.
Cassel
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 1:28 am
Rustig draaide ze zich om en glimlachte rustig 'Prachtige vacht heeft uw andere gedaante.' antwoorde ze rustig, hoewel Cassel zelf neit snel pijn voelde was hij erg gevoelig van binnen en voelde snel als er iets niet klopte, Hij had meteen door dat ze gedachten kon lezen toen ze zei dat hij een prachtige vacht had en nu was zijn vermoede bewestigd 'iedereen vind mijn vacht prachtig en het heeft ook veel verzorging nodig maar dat weet u vast zelf ook, U veren schitteren als of ze net nieuw zijn. ' Hij glimlachte charmant en veegde wat haar uit zijn zicht.
Nox
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 1:37 am
Cassel had al snel door dat ze gedachten kon lezen merktte Nox, maarhet maakte haar niets uit. 'iedereen vind mijn vacht prachtig en het heeft ook veel verzorging nodig maar dat weet u vast zelf ook, U veren schitteren als of ze net nieuw zijn. ' zei hij vervolgens terwil hij charmant glimlachte en Nox ontblote haar hoektanden in een glimlach 'Heeft je vriendinnetje je niet verboden om met demonen te flirten?' zei ze, lichtelik uitdagend terwil ze enkele stappen naar hem toe zette.
Cassel
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 1:48 am
Ze ontblote haar hoektanden in een glimlach 'Heeft je vriendinnetje je niet verboden om met demonen te flirten?' zei ze, lichtelik uitdagend terwil ze enkele stappen naar hem toe zette. Cassel grijnsde 'nou als je toch mijn gedachten hebt gelezen weetje dat mijn vriendin ook een zus heeft die een demon is en daar flirt ik ook mee.' Hij zette een paar stappen naar voren zodat ze maar paar centimeter van elkaar gescheiden waren, hij streelde haar prachtige raven zwarte haar.
Nox
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 1:54 am
Cassel grijnsde 'nou als je toch mijn gedachten hebt gelezen weetje dat mijn vriendin ook een zus heeft die een demon is en daar flirt ik ook mee.' Nox lachte zacht terwil ze naar hem keek met haar ijsblauwe ogen. Hij zette een stap naar voren en streelde haar zwarte haar, Nox glimlachte haar puntige hoektanden bloot 'Je bent alleen uit op geld.' zei ze waarna ze rustig terug in haar menselijke vorm veranderde. 'En daar ga ik e niet zomaar aan helpen, ik ben niet zoals je vriendinnetje, dat zal ik nooit kunnen zijn, dat zal mijn vader niet toestaan en daarnaast, engelen zijn vreemd, als ze vallen nemen wi ze rustig op tussen ons maar we kunnen niet stijgen, ze zullen ons nooit accepteren.'
Cassel
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:00 am
Nox glimlachte haar puntige hoektanden bloot 'Je bent alleen uit op geld.' zei ze waarna ze rustig terug in haar menselijke vorm veranderde. 'En daar ga ik e niet zomaar aan helpen, ik ben niet zoals je vriendinnetje, dat zal ik nooit kunnen zijn, dat zal mijn vader niet toestaan en daarnaast, engelen zijn vreemd, als ze vallen nemen wi ze rustig op tussen ons maar we kunnen niet stijgen, ze zullen ons nooit accepteren.' Hij bleef glimlachen en zette een paar stappen naar achter en draaide zich om 'Nouja, als jij al meteen zo stom doet vind ik het best, ik zoek wel iemand anders.' Zei hij over zijn schouder e nveranderde in ee nwitte kat, hij had een halsband om waar een medalion aan vast zat van Melody, hij hield het altijd dicht bij zich en hij keek nog 1 keer om naar die meisje en keek met uitdagende ogen aan.
Nox
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:05 am
'Nouja, als jij al meteen zo stom doet vind ik het best, ik zoek wel iemand anders.' zei Cassel nadat hij een paar stappen had gedaan en zich omgedraaid. Nox glimlachte en keek naar de kleine witte kat op het zand, ze merkte ook dat Umbra onrustig werd. 'Ach, arme jij.' zei ze lachend teriwjl ze weer naar haar demonen vorm veranderde 'Wit als de ziel van je liefe, als ze niet gevallen is, ik heb altijd gehoord dat engelen zich niet mogen toegeven aan verliefdheid op mensen.'
Cassel
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:09 am
. 'Ach, arme jij.' zei ze lachend teriwjl ze weer naar haar demonen vorm veranderde 'Wit als de ziel van je liefe, als ze niet gevallen is, ik heb altijd gehoord dat engelen zich niet mogen toegeven aan verliefdheid op mensen.' HIj haalde zijn schouders op 'Mij maakt het niks uit dat ze gevallen is, het gaat mij om wat ik voor haar voel, kijk dat jij nooit liefde hebt gekend kan ik ook niks aan doen.' Zei hij vals in zijn katten vorm, zijn ogen schitterde in de zonlicht.
Nox
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:12 am
'Mij maakt het niks uit dat ze gevallen is, het gaat mij om wat ik voor haar voel, kijk dat jij nooit liefde hebt gekend kan ik ook niks aan doen.' zei Cassel vals en Nox lachtte 'Dus je flirt met zowat iedere demon die je tegen komt maar beweert wel stug echt van haar te houden, bijzonder.' zei ze lachend 'Doen alle mensen dat??' ze glimlachte terwijl ze met haar isblauwe ogen in de fonkelende ogen van de kat keek.
Cassel
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:18 am
Dus je flirt met zowat iedere demon die je tegen komt maar beweert wel stug echt van haar te houden, bijzonder.' zei ze lachend 'Doen alle mensen dat??' Hij glimlachte 'Mensen weten wat ik doe en wat mijn werk is, Melody weet dat ik haar niet verraad en weet dat ik flirt voor geld z oals je al eerder hebt gezegd, Miley is handig voor verschillende dingen en jij hebt mooie veren die zeker dur zijn dus tja.' zei hij plagerig en sprong op een rots waar zon op scheen en ging gemakelijk liggen, hi jwas een kat en hield van warm weer.
Nox
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:42 am
'Mensen weten wat ik doe en wat mijn werk is, Melody weet dat ik haar niet verraad en weet dat ik flirt voor geld z oals je al eerder hebt gezegd, Miley is handig voor verschillende dingen en jij hebt mooie veren die zeker dur zijn dus tja.' zei de witte kat terwiijl hij het zich gemakkelijk maakte in het warme zonlicht, Nox knikte. 'En je kan haar kostbare veerrtjes niet gewoon verkopen.' zei ze rustig terwijl ze toekeek hoe Umbra met twijfelende stappen iets dichter naar de witte kat toeging.
Cassel
Onderwerp: Re: Just another cold evening di jul 03, 2012 2:50 am
Nox knikte. 'En je kan haar kostbare veerrtjes niet gewoon verkopen.' zei ze rustig, Cassel knikte 'Ik ben geen monster, ik zal haar of haar spullen neit verkopen.' Hij keek naar de zwarte panter en spinde zachtjes en keek toe hoe ze een paar twijfelende stappen zijn richting op kwam, Hij bleef nog even naar het panter kijken maar richte zijn aandacht weer op haar bazin toen ze weer sprak.