Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: People are different than they appear vr maa 16, 2012 6:25 am
Grrr, wat hate ze blood hunters met al hun wapens en dergelijke. Hier zat ze dan, voorzichtig de wonden aan het schoon maken en dankzij die stomme meid moet ze nu groente of iets dergelijks eten. de bloed was endelijk gestopt uit de wonden te komen maar ze deden wel verschrikkelijk pijn. Misschien leek het in haar shape shifter vorm dat het niet ernstig was, maar toen ze weer veranderde viel ze bijna flauw, en dat was zeker niet leuk. Gelukkig had ze dit uitgestorven dorp bereikt die normale mensen ook wel de ruins noemen omdat hier geen huis meer heel was en vroeger werd dit dorp bewoond door allemaal shape shifter, nu is dat ook nog maar vroeger was hier elke dag feest en iedereen zei je hier gedag, En nu was alles veranderd. De mensen die hier nog 'wonen' kijken je aan als of je van een andere wereld komt en hier is nooit meer een feest. Het enige voordeel was dat hier geen een blood hunter kwam omdat de dieren hier hem zouden afslachten. Sasha hield haar kaken stevig op elkaar terwijl ze opnieuw haar wond schoonmaakte en wat helende kruiden op smeerde. Het deed echt VERSCHRIKKELIJK pijn. Toen ze een verband op wou leggen en het wou maar neit lukken smeet ze dat rolletje ver weg en gromde boos. hoezo kon ze zich zelf niet gewoon genezen?! Dat zou een stuk makkelijker zijn dan jezelf nu behandelen. Een traan liep over haar wang en Sahsa keek naar haar spiegel beeld, veel kon je er niet uit halen want haar hele gezicht werd door haar kap beschermd tegen nieuwsgierige ogen. Toen het meisje merkte dat iemand naar haar keek haalde ze haar schouders op en zei zachtjes 'kom maar dichterbij ik bijt nu niet.' Je kon het nauwelijks horen maar de persoon die naar haar stond te kijken zou het vast wel hebben gehoord, of niet....
Character sheet Name:: Neku Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: People are different than they appear vr maa 16, 2012 8:16 am
Snel rende een rosse schim door het bos. Hij was nauwelijks zichtbaar. Hij sprong vlug over een boomstronk die de weg versperde en liep door. De vos, genaamd Neku, rende snel en behendig tussen de vele bomen en struiken. Het was fijn om nog eens uit het weeshuis te zijn en door het bos te lopen. Neku ging stiller lopen en het lopen veranderde in wandelen. Het moest een gek beeld zijn voor de mensen die hem voorbij zagen lopen omdat hij een appel in zijn mond droeg, maar in dit deel van het bos heeft hij nog maar zelden mensen gezien. Niet zo lang geleden was Neku weer eens aan het rond rennen in het bos na de school van het weeshuis waar hij woonde en was hij een oude stad tegen gekomen. De mensen hier negeerde hem gewoon toen hij door de straten liep en op de daken klauterde. Na die keer was hij hier wel vaker terug gekeerd en ook al een paar keer er als zijn menselijke vorm bij gelopen. Neku zag de muur van het vervallen dorp tussen de bomen tevoorschijn komen en hij begon weer er naar toe te lopen. Binnen een paar minuten was hij er en liep als een jongen van 16 de ruïnes binnen. Hij nam een beet uit zijn appel en loopte verder. Iedereen die hier was, wat er niet veel waren, negeerde hem gewoon. Er vond hij dat niet want hij kon toch al niet zo goed opschieten met mensen. Verder wandelde hij naar een muurtje waar hij vervolgens op ging zitten. Hij keek naar het bos waar hij nu al 2 jaar lang zo vaak rondliep en hij was er vrij zeker van de er nog meer plaatsen waren om te ontdekken. Hij stond op en begon over het muurtje te lopen. Vanaf hier kon hij makkelijk over de ruïnes heen kijken. Neku nam de laatste hap uit zijn appel shifte in een vos, en at de rest met één hap op. Vervolgens likte hij zijn lippen af en liep weer verder als een jongen toen hij plotseling een vreemde geur op pikte. Zo vreemd was die geur eigenlijk niet, hij rook dit wel vaker in de stad. Het was de geur van bloed gemengd met woedde, dankzij zijn goede vossen neus. Neku liep de andere richting uit toen plots het beeld van een persoon, Neku gokte een meisje, die verborgen zat onder een grote kop, en ze was gewond, ernstig. Het beeld verdween weer en Neku zuchtte. Vervolgens draaide hij zich weer om en liep naar het meisje toe. stilletjes liep hij over het muurtje verder tot hij haar zag zitten met wonde en al. Juist toen hij dichterbij wou komen hoorde hij zachtjes "Kom maar dichterbij ik bijt niet." Op verzoek van het meisje sprong Neku van het muurtje af en ging naar haar toe. Er goed zag die wonde er niet uit. "Kan ik je helpen?" vroeg Neku vlug erna, hij wist niet waarom, maar dit meisje was niet zoals gewone mensen.
Onderwerp: Re: People are different than they appear vr maa 16, 2012 11:05 pm
Toen ze hoorde hoe iemand dichterbij kwam bekeek ze vlug de jongen die naar haar toe kwam. Hi jwas misschien wel 16 of jonger. hIj had zwart haar en was duidelijk een shape shifter. "Kan ik je helpen?" vroeg hij en Sahsa keek hem even aan. 'Als je Rising Sun hebt dan wel...' Zei ze bot en pakte het verband weer en probeerde het rond haar pols te binden. Het ging lastig maar ze hield het vol want als ze deze nu neit verbond kon het gaan onsteken en dat had ze zeker niet nodig. Nee dat kon ze niet gebruiken, dan meost ze dagen lang in bed blijvne om zich te herstellen en dan ging ze zeker dood van de honger. Toen ze een knoop had eglegd na 10 000 keer. keek ze op of de jonge er nog zat en glimlachte toen dat wel zo was. 'Ik heb je hier nooit gezien in me hele leven dus waar kom je vandaan?' vroeg ze om de gesprek te houden terwijl ze de wond aan haar buik ging behandelen. deze bloede nog steeds en beetje. Toen ze het met een doekje weg haalde zag je een diepe snee en de blood hunter had ook paar zenuwen geraakt. Dus het deed echt vreselijk veel pijn wanneer er ze er zalf op smeerde, haar gezicht vertrok van pijn.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 3:26 am
Het meisje keek Neku aan en zei "Als je Rising Sun hebt dan wel..." vervolgens probeerde ze haar pols te verbinden. Neku ging tegen het muurtje achter hem leunen en zei uiteindelijk "Nee, heb ik niet. Ga je er soms vanuit dat ik een shape shifter ben?" Het was eigenlijk al duidelijk dat ze daar van uit ging maar toch vroeg hij het. Het meisje leek veel problemen te hebben met haar pols te verbinden maar uiteindelijk lukte het. Daarna keek ze als Neku er nog was en glimlachte ze, Neku keek gewoon terug. Hij was niet zo goed met andere mensen. "Ik heb je hier nooit gezien in me hele leven dus waar kom je vandaan?" vroeg ze waarna ze een wonde op haar buik ging verzorgen. Toen ze het doekje dat de wond verbergde weg haalde zag Neku een diepe snee, keek weg en antwoordde de vraag. "Ik kom van een weeshuis in de stad maar daar ben ik pas een jaar of zo." Dat was waar en de meeste mensen wisten ook dat de kleren die Neku droeg het uniform waren van het weeshuis. "Maar daarvoor heb ik in nog weeshuizen gezeten en gedwongen de persoonlijke toekomst verteller van een koning te zijn maar daar ben ik weg geraakt." Neku herinnerde dat nog altijd. Opgesloten in een kleine kamer en het enigste wat ze vroegen was als hij een interessant visioen had gekregen. Nadat hij de dood van de kasteel heer had gezien, en die was uiteindelijk ook gestorven, was hij tijdens de commotie weggevlucht. Maar om het gesprek niet stil te laten vallen vroeg Neku "En, leef je hier al lang of kom je van ergens anders. En wat is je naam eigenlijk, het is niet leuk om tegen iemand te praten als je die persoon zijn naam niet kent. Mijn naam is Neku." Hij leunde nog steeds tegen het muurtje en wachtte op een antwoord.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 6:31 am
"Ik kom van een weeshuis in de stad maar daar ben ik pas een jaar of zo." hoorde ze hem zeggen en knikte afwezig terwijl ze de verband rond haar middel deed. "Maar daarvoor heb ik in nog weeshuizen gezeten en gedwongen de persoonlijke toekomst verteller van een koning te zijn maar daar ben ik weg geraakt." Ze keek hem kort aan en dacht na welke naam die kracht droeg. Ze wist het niet meer maar het maakte niet uit omdat de jonge verder praten "En, leef je hier al lang of kom je van ergens anders. En wat is je naam eigenlijk, het is niet leuk om tegen iemand te praten als je die persoon zijn naam niet kent. Mijn naam is Neku." Ze stond op en liep ook naar het muurtje 'Nou ik leef in deze buurt al me hele leven, zo kun je het wel noemen maar ik kom nauwelijks in de stad dus weet ik daar niks van. Mijn naam is Alexandra maar iedereen noemt me Sasha en je mag me zo ook noemen als je wil. en over je eerdere vraag, ja het is nogal niet lastig om te weten dat je een shape shifter bent omdat ik ten eerste voel of iemand dat is en ten 2e niemand van normale mensen durfd hier een stap te zetten.' Zei ze rustig en keek naar de meertje die rustig bewoog.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 7:41 am
Het meisje stond op en liep baar het muurtje toe en antwoordde op zijn vraag "Nou ik leef in deze buurt al me hele leven, zo kun je het wel noemen maar ik kom nauwelijks in de stad dus weet ik daar niks van. Mijn naam is Alexandra maar iedereen noemt me Sasha en je mag me zo ook noemen als je wil. en over je eerdere vraag, ja het is nogal niet lastig om te weten dat je een shape shifter bent omdat ik ten eerste voel of iemand dat is en ten 2e niemand van normale mensen durfde hier een stap te zetten." Dus dit meisje heette Sasha en woonde hier dus al een hele tijd. Neku vroeg zich af hou het was om echt om één plaats gewoond te hebben en niet van de ene plaats naar de andere te moeten gaan. Hij zou het een stuk fijner gevonden hebben om gewoon bij zijn familie te leven, als hij die wel had. Een steek van verdriet ging door hem heen maar zijn gezicht bleef gewoon het zelfde. Sasha staarde naar het meertje niet veel verder. Dat meertje lag er nu erg rustig bij. Neku zag ook dat er wat bessen groeiden langs het meertje en voor hij het wist zat hij daar als een vos de bessen op te eten. Ze smaakten heerlijk. Vervolgens dronk hij wat water en liep al jongen terug naar het muurtje waar hij vervolgens tegen leunde. "Dus het feit dat hier allen shape shifters komen betekent dat jij er ook een bent?" vroeg Neku "En die levenloos mensen die in deze ruïnes zitten, zijn dat dan ook shape shifters?" Dat zou verklaren waarom hij hier geen enkele geur van de stad kon vinden, omdat de stads mensen hier altijd weg blijven. Neku zou hier wel graag willen blijven maar als hij straks niet terug keert krijgt hij problemen met de weeshuis directeur. Hij besloot dus om hier nog even te blijven om verder naar Sasha te luisteren.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 8:25 am
Toen ze zag dat er ook paar bessen groeide naast het meertje waren ze bijna op door een vos die daar stond te vreten. Toen echt gen een bes aan de takje hing vernderde hij terug naar een jonge namens Neku en liep terug naar de muurtje waar hij tegenaan leunde . "Dus het feit dat hier allen shape shifters komen betekent dat jij er ook een bent?" vroeg Neku "En die levenloos mensen die in deze ruïnes zitten, zijn dat dan ook shape shifters?" ze knikte en begon te praten 'Ja dit dorp was altijd voor shape shifters en zelf heb ik ook een tijdje hier gewoond voor dat de blood hunters hier alles vernielde en iedereen dode die geen tijd had om te vluchten.' Ze slikte bij die herrineringen, dat allemaal kwam door dat haar broer haar had verraden en al het vreden was in een klap veranderd tot de hell.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 8:52 am
Sasha knikte en begon weer te praten "Ja dit dorp was altijd voor shape shifters en zelf heb ik ook een tijdje hier gewoond voor dat de blood Hunters hier alles vernielde en iedereen dode die geen tijd had om te vluchten." Een dorp voor shape shifters? Blood Hunters die uit het niets plotseling een diep in het bos gelegen dorp aanvielen? hoe wisten die daar nu van af. Maar ook het feit dat er hier zoveel shape shifters zijn gesneuveld, misschien woonden Neku zijn ouders wel hier, maar die gedachten sloot hij vlug uit. Hij kwam van een plaats hier ver vandaan dus zijn ouders zouden wel vandaar komen zeker. Maar toch bleef hij zich afvragen hoe die blood Hunters dit dorp of beter gezegd de ruïnes van dit dorp hadden gevonden. Neku klom even of het muurtje om naar de ruïnes te kijken. Dit was vast een mooie stad voor dat de blood Hunters ze kapot hadden gemaakt. Hij wilde dat hij ze een keer in volle glorie had gezien, dan was deze stad wel mooi geweest. Neku ging nu op het muurtje zitten waar op hij nu boven Sasha staarde. Nog steeds had hij haar gezicht niet kunnen zien maar hij stoorde zich er niet aan. Het was hem eigenlijk niet opgevallen dat Sasha groter dan hem was aangezien bijna iedereen groter dan hem is. Uiteindelijk durfde hij toch nog een vraag te stellen aan Sasha over het ongeluk hier. "Sasha, mag ik vragen, weet je eigenlijk meer over dat ongeluk hier. Ik bedoel maar, ik heb hier al een jaar in het bos rond gelopen en deze plek nog niet gevonden dus hoe kan een blood Hunters ze dan vinden en weten dat dit een stad was vol shape shifters?" Hij keek Sasha niet aan toen hij da zei maar staarde allen maar naar het meertje.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 9:04 am
De jonge sprong op de muur om de stad beter te bekijken en dat hoefde ze niet te doen. Ze kende dit dorp met haar ogen dicht en als ze haar ogen dicht deed zou hij veel mooier zijn dan hoe het echt uit zag. Er was een lange stilte gevallen en zelf sloot ze haar ogen. Die dag, toen alles ebeurde was ze de bos ingegaan om te jagen en toen ze geluid hoorde uit het dorp wat eigenlijk normaal was maar dit keer niet liep er meteen een rilling over haar rug. Je hoorde de kinderen gillen en ouders ook. Het was afschuwelijk en toen ze weer terug durfde trefte ze allemaal lijken die dood op de grond lagen. Die dag was zwart voor haar geworden. "Sasha, mag ik vragen, weet je eigenlijk meer over dat ongeluk hier. Ik bedoel maar, ik heb hier al een jaar in het bos rond gelopen en deze plek nog niet gevonden dus hoe kan een blood Hunters ze dan vinden en weten dat dit een stad was vol shape shifters?" hoorde ze en deed weer haar ogen open. 'Heel bijzonder is het niet, i kwas toen aan het jagen toen i khoorde dat mensen dood gingen, ik denk dat iemand ons heeft veranden.' Zei ze zacht en slikte toen ze terug dacht aan haar broer.
Onderwerp: Re: People are different than they appear za maa 17, 2012 10:04 am
Neku keek nog steeds voor zich uit toen Sasha zacht antwoordde op zijn vraag "Heel bijzonder is het niet, ik was toen aan het jagen toen ik hoorde dat mensen dood gingen, ik denk dat iemand ons heeft verraden." Dat schokte Neku een beetje, iedereen wist wat er gebeurde met shape shifters dus dan worden ze meestal ook met rust gelaten als mensen ze persoonlijk kende. Het zou vreeslijk moeten zijn om je vrienden te verliezen ook al zijn ze shape shifters. "Dat lijkt me vreeslijk, Sasha." zei Neku uiteindelijk. Hij keek naar de lucht, de zon was al erg laag aan het komen. Neku dacht er aan dat hij weer naar het weeshuis moest, maar hij wou niet zomaar hier weg. Het was hier zo vredig, en in het weeshuis is het zo lawaairing. Daar zaten hopen kleine kinderen en als Neku wilde slapen snurkte de helft van zijn kamer genoten. Even zuchtte Neku toen hij er aan dacht. Neku sprong van het muurtje af en leunde er weer tegen. Plotseling was Sasha weer groter dan hem. Hij staarde recht voor zich uit, naar het meertje toen hij plotseling een kwade weeshuis directeur voor zijn ogen zag verschijnen en precies een klap tegen zijn oren had gekregen. Dat was ook het stomme aan zijn visioenen, hij voelde ze ook echt als ze over hem gingen. Neku stond er nog altijd het zelfde bij en er was niks aan te zien dat hij zo juist een visioen had gehad. "Ik moet door" zei hij tegen Sasha. "Als ik niet vlug terug ben bij het weeshuis komt mijn visioen uit en da krijg ik nog een klap naar mijn oren." zei Neku met een lach. 'Tot nog eens,Sasha." zei Neku en hij veranderde al lopen in een vos die door de bossen terug naar de stad spurte op zijn visioen voor te zijn.
(Neku topic uit)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: People are different than they appear