Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hi...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zephyr

Zephyr

Aantal berichten : 114
Gulden : 107
Registratiedatum : 17-05-12

Character sheet
Name:: Zephyr
Creature: Shape Shifter

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 6:47 am

. 'Je voorvader had wel erg veel lef om me zus te bedriegen.' zei Eva, Zephyr haalde even zijn schouders nonchalant op. En dat was zo te zien geen goed idee geweest. 'Gedraag je en bemoei je niet met mijn zaken.' Nox gromde zacht, Meteen spande Zephyr al zijn spieren op en bekeek haar aandachtig. Hij moest toegeven dat Nox best wel opvliegerig was maar hij stopte snel die gedachten achter een blokkade, ze moest ook neit alles weten wat er in zijn gedachten te horen viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 6:55 am

Eva had heus wel de gevaarlijke toon va nhaar zus maar ze nergeerde die gewoon weg. Nox kwam dreigend met haar geest dcihterbij 'Eva!' denderde ze door het hoofd van haar halfzusje 'Gedraag je en bemoei je niet met mijn zaken.' Ze glimlachte vals en zette een stap richting haar zus Nox. 'Ik mag toch ook wel nieuwsgierig zijn,' Zei ze heel liefjes in haar hoofd en knipperde met haar wimpers.
Nox

Nox

Aantal berichten : 106
Gulden : 85
Registratiedatum : 22-05-12

Character sheet
Name:: Diana [Nox] Demons

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 8:21 am

'Ik mag toch ook wel nieuwsgierig zijn,' zei Eva liefjes en Nox gromde zacht 'Niet naar mijn zaken.' snauwde ze naar haar halfzusje tewijl ze haar handen balde tot vuisten, ze mocht niet boos worden, nog niet. 'En je weet best dat ik daar tegen kan, dus hou op met dat geknipper.' ze gromde en liep met haar rug naar hen toe een paar stappen de andere kant op voordat ze zich weer omdraaide 'Heeft iemand hier iets fatsoenlijks te eten?' vroeg ze nors.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 8:26 am

'Ik mag toch ook wel nieuwsgierig zijn,' Zei ze heel liefjes in haar hoofd en knipperde met haar wimpers. Zephyr kon met moeite zijn glimlach inhouden, gelukkig lukte het nog maar nipt. 'Niet naar mijn zaken.' snauwde Nox, jep ze was opvlieger. 'En je weet best dat ik daar tegen kan, dus hou op met dat geknipper.' Nox gromde en liep met haar rug naar hen toe een paar stappen de andere kant op voordat ze zich weer omdraaide 'Heeft iemand hier iets fatsoenlijks te eten?' vroeg ze nors."Nop" Sprak hij rustig en keek Nox voor de eerste keer ontspannen en rustig aan.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyma jun 04, 2012 2:15 am

Nox gromde zacht 'Niet naar mijn zaken.' snauwde ze naar haar halfzusje tewijl ze haar handen balde tot vuisten, Eva keek Nox verbaasd aan 'O dus jij moet alles van mij weten en ik moet maar zitten pikeren over wat jij met die knul hebt?'. 'En je weet best dat ik daar tegen kan, dus hou op met dat geknipper.' ze gromde en liep met haar rug naar hen toe een paar stappen de andere kant op voordat ze zich weer omdraaide 'Heeft iemand hier iets fatsoenlijks te eten?' vroeg ze nors. "Nop" Sprak zephyr ontspannen en Eva glimlachte naar hem breed en liep naar haar zus toe 'Ah gosie, daarom is me zusje zo boos, heeft ze vandaag niks gegeten?' Zei Eva plagerig in haar hoofd en sloot haar ogen, ze dacht aan haar heerlijk ontbijt die ze vanochtend had gekregen, Toen opende ze haar ogen en lachte breed naar haar zus en haalde haar schouders op 'Sorry niks bij me.' Zei ze simpel in haar hoofd.
Nox

Nox

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyma jun 04, 2012 3:40 am

'O dus jij moet alles van mij weten en ik moet maar zitten pikeren over wat jij met die knul hebt?' had Eva geantwoor dop haar woorden en ze gromde zacht 'Zolang vader geen bevel geeft dat jij je met mijn zaken moet bemoeien, doe je dat niet, Eva!.' "Nop" Sprak Zephyr als antwoord op haar vraag waarna weer een hatelijke opmerking van Eva volgde, pesterid dacht haar Halfzusje aan het ontbu=ijt wat ze vanochtend had gehad waarna ze ontkende. 'Verdomme' zei Nox terwijl ze zich uitrekte en om zich heen keek. Er was wwat beweging in de bosjes en Nox mompelde een simpele spreuk voordat ze ernaartoe liep en een konijn oppakte, het was verstijfd. Met een simpele draai van haar sterke handen draaide ze het beest de kop om en sneed het vervolgens open met haar mes dat ze uit har laars had gehaald. 'Netjes' sneet ze het dier in stukken en begon met eten. 'Lekker.' zei ze tegen haar metgezellen.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 05, 2012 4:43 am

Zephyr grinnikte inzichzelf toen hij de twee zussen hoorde kibbelen. Enkele zwarte plukken kwamen voor zijn donkere ogen terecht kwamen te liggen. Nox gromde zacht 'Zolang vader geen bevel geeft dat jij je met mijn zaken moet bemoeien, doe je dat niet, Eva!.' Hij zweeg en stond koeltjes tegen de boom geleund. Maar hield ondertussen Nox in de gaten en keek af en toe ook naar Eva. Zo te zien had Nox het dier gehoord want ze verdween heel kort even om achter het dier te gaan en toen ze terug was sneed ze het dier in stukken. 'Lekker.' zei ze. Zephyr snoof."Ah, ieder zijn eigen smaak" Mompelde hij. Niet dat hij het dier niet zou lusten maar toch at hij het liever als het geroosterd was geweest.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 05, 2012 4:56 am

Nox was echt heel pissig omdat niemand ete nbij zich had, toen had ze een dier blijkbaar gehoord en Eva kende de spreuk die Nox gebruikte. 'Zolang vader geen bevel geeft dat jij je met mijn zaken moet bemoeien, doe je dat niet, Eva!.' oorde ze nog steeds in haar hoofd weergalmen en ze schudde haar hoofd toen ze Nox terug zag komen met een konijn, ze begon hem rauw te eten en Eva voelde haar ontbijt naar boven komen, ze slikte even en wende haar blik af van haar zus. 'Lekker.' zei ze. Zephyr snoof."Ah, ieder zijn eigen smaak" Mompelde hij. Ze knikte instemmend, ze Lusten wel vlees alleen niet rauw. 'EN op zulke momenten vraag ik me echt af wie je moeder is geweest.' Zei ze walgend.
Nox

Nox

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 05, 2012 7:47 am

"Ah, ieder zijn eigen smaak" Mompelde Zephyr en Nox glimalchte haarpuntige hoektanden naar hem bloot terwijl ze zijngedachten hoorde 'EN op zulke momenten vraag ik me echt af wie je moeder is geweest.' was Eva's commentaar en Nox glimlachte naar haar zusje 'Een demon, in tegenstelling tot de jouwe, halfling.' het was een belediging in hel, halfling, maar Nox was nu ook behoorlijk chagarijnig. 'En Zephyr, zie je hiet een vuur?' vroeg ze geirriteerd, naar aanleiding van zijn gedachten.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 05, 2012 8:11 am

. 'EN op zulke momenten vraag ik me echt af wie je moeder is geweest.' Zei Eva walgend. Dat kon Zephyr natuurlijk niet echt veel schelen maar ja. 'Een demon, in tegenstelling tot de jouwe, halfling.' antwoorde Nox. Hij wist neit precies wat ze daarmee bedoelde, dat was iets tussen de twee zusssen. . 'En Zephyr, zie je hiet een vuur?' vroeg ze geirriteerd, naar aanleiding van zijn gedachten. HIj keek haar geirriteerd aan."Blijf toch uit mijn gedachten Nox" Bromde hij koppig."En nee ik zag geen vuur." Vervolgde hij.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyvr jun 08, 2012 9:09 am

Nox glimlachte naar haar zusje 'Een demon, in tegenstelling tot de jouwe, halfling.' het was een belediging in hel, halfling, maar Nox was nu ook behoorlijk chagarijnig. 'En Zephyr, zie je hiet een vuur?' vroeg ze geirriteerd, naar aanleiding van zijn gedachten. Eva voelde haar handen zwart worden, ze werd altijd boos om die bijnaam: Halfling, ze was geen halfling. misschien was haar moeder een gewone shape shifter, haar vader had niks voor niks 4 jaar lang aan haar lichaam gewerkt, ze was opgevoed door demonen. Haar vader had 4 jaar lang aan haar geknutseld zodat haar lichaam zo als de van iemand anders uit zijn collectie zonen en dochters. Ze snoof argewaan en draaide zich abdrupt om en liep boos het bos in, om haar heen stierven dieren of levende wezens waar ze langs liep, ze was echt boos maar ook wel verdrietig.
Nox

Nox

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptyzo jun 10, 2012 7:04 am

."Blijf toch uit mijn gedachten Nox" Bromde Zephyr koppig."En nee ik zag geen vuur." vriendlijk lachte Nox naar hem toen waarna ze zich weer naar Eva wendde en haar zusje net zag weglopen. De schim van een pasgestorven konijn, en nog enkele dieren werden opgeslokt door de aarde en kwaad dwaalde Nox met haar geest naar Eva af Eva!!! denderde ze door het hoofd van haar halfzusje Hou daar onmiddelijk mee op! kwaad gromde ze tussen haar tanden door. 'Heb jij broertjes of zusjes, Zephyr?' vroeg ze hardop aan de jongeman.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 12, 2012 6:22 am

Zephyr keek Eva na die weg stapte en doden beesten achterliet. Hij keek haar bezorgt na. Ze was verdrietig. Nox gromde door haar tanden toen Eva niet naar haar luisterde. Zephyr draaide zich half om naar de richting waar Eva tussen de bomen was verdwenen. 'Heb jij broertjes of zusjes, Zephyr?' vroeg ze hardop aan hem. Zephyr zijn kaakspieren was nu gespannen."Niet meer, die zijn samen met de rest van de familie vermoord doordat mensen bang waren van de vloek" Sprak hij koel en draaide zich toen om en stapte achter Eva aan. Om haar wat te kalmeren. Niet dat hij boos was op Nox want zij wist neit hoe bang mensen konden zijn als je maar iets met de hel te maken had."Eva?" Sprak hij vragend luidop en keek rond of hij haar zou zien.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 12, 2012 6:45 am

Eva!!! denderde ze door het hoofd van haar halfzusje Hou daar onmiddelijk mee op!, Eva snoof kwaad en bleef doorlopen, ze wou nu niks van haar weten, Ze hate al haar halfbroers en zussen. de meeste kwamen van Demonen af en hadden een stomme eigenschap om haar te pesten omdat zij een halfling was. Toen ze Zephyr achter haar aan hoorde komen dook ze weg achter een boom en probeerde de geesten die rond de boom zich begonnen te verzamelen te nergeren. ."Eva?" Sprak hij vragend luidop, Eva liet haar geest controleren of Nox in de buurt was en sloot haar gedachten af zodat ze alleen samen emt Zephyr was. Ze kwam voorzichtig achter de boom vandaan en haalde een soort van veer uit haar zak en begon haar armen ondertekenen met allemaal tekens zodat ze geest last zou hebben van de geesten. 'Wat mot je, mij ook uitlachen omdat ik maar een halfling ben?' Ze keek hem strak aan.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 4:37 am

Met zijn handen in zijn zakken keek hij rustig rond, naar Eva zoekend. Ze zal zich wel laten zien als ze dat wilt, dus afwachten was het enige wat hij op dit moment nu kon doen. Hij zag haar meteen vanachter een boom vandaan komen. . 'Wat mot je, mij ook uitlachen omdat ik maar een halfling ben?' Ze keek hem strak aan. Hij trok even verbaasd een wenkbrauw op."Eva Wat kan mij het schelen wat je bent. Het zou me zelfs niet kunnen schelen als je..."Oke hij kon niet meteen iets vinden."Het zou me zelfs niets kunnen schelen als je een dief of weet ik wat was. Ik kijk naar het karakter Eva, en jou karakter bevalt me" Sprak hij schouder ophalend, het was de waarheid.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 4:47 am

Hij trok even verbaasd een wenkbrauw op."Eva Wat kan mij het schelen wat je bent. Het zou me zelfs niet kunnen schelen als je..." Ze snoof boos en draaide zich 180 tachtig graden van Zephyr."Het zou me zelfs niets kunnen schelen als je een dief of weet ik wat was. Ik kijk naar het karakter Eva, en jou karakter bevalt me" Sprak hij schouder ophalend, Eva bleef voor zich uit staren, ze was koppig en bleef nog steeds boos, zeker op haar zus. 'Nou en, aan mij zul je niks hebben, ik kan je vloek niet verwijderen.'
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 4:59 am

Ze draaide zich van hem weg. Zephyr liet haar gewoon doen, liet haar afkoelen. Eva bleef voor zich uit staren, ze was koppig en bleef nog steeds boos, zeker op haar zus. 'Nou en, aan mij zul je niks hebben, ik kan je vloek niet verwijderen.' HIj keek haar strak aan."Luister Eva, dat verwacht ik helemaal niet van jou. Dat verwacht ik verdomme van niemand. Ik heb het mezelf aangedaan, dus ik zal het ook weer ongedaan maken" Sprak hij met een lagere stem dan van daarstraks. Ja hij had beter moeten weten dan een Demon kunnen bedriegen, maar gedane zaken kun je nu niet omkeren. Maar hij zal wel een uitweg kunnen vinden.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:06 am

HIj keek haar strak aan."Luister Eva, dat verwacht ik helemaal niet van jou. Dat verwacht ik verdomme van niemand. Ik heb het mezelf aangedaan, dus ik zal het ook weer ongedaan maken" Sprak hij met een lagere stem dan van daarstraks. Eva keek nieuwsgierig naar achter, ze was onder de indruk van hem, hij kon tenminste voor zijn eige daden opkomen. ze draaide zich om en liep naar hem toe. 'Goed wat wil je dan wel van mij, waarom ben jij achter mij aangekomen en niet bleef kletsen met oo zo lieve zusje van mij.' haar ogen spuwde vuur.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:12 am

'Goed wat wil je dan wel van mij, waarom ben jij achter mij aangekomen en niet bleef kletsen met oo zo lieve zusje van mij.' haar ogen spuwde vuur. Zephyr schudde zijn hoofd. Ten eerste ik wil gewoon ons gesprek vervolgen voordat je zus het kwam verpesten, en ten tweede. Je verwacht toch niet dat ik met haar beste vrienden ben, zij degene die mijn grootvader heeft vervloekt en dus zo ook mijn familie, en mijn zegel heeft verzwakt?" Hij snoof verontwaardigd."Ik tolereer haar wel in men beurt en hou me rustig. Maar ze weet dat ik wel met een oplossing ga komen" Mompelde hij geirriteerd." Gaat het trouwens?" Sprak hij rustig."Want ik zie hoe de beestjes bij je dood gaan als je langs ze gaat, en geloof me ik wil nog neit dood. Vooral niet omdat Nox daar macht heeft, en zeker die vader van haar" Sprak hij kribbig.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:19 am

Zephyr schudde zijn hoofd. Ten eerste ik wil gewoon ons gesprek vervolgen voordat je zus het kwam verpesten, en ten tweede. Je verwacht toch niet dat ik met haar beste vrienden ben, zij degene die mijn grootvader heeft vervloekt en dus zo ook mijn familie, en mijn zegel heeft verzwakt?" Hij snoof verontwaardigd.Evah aalde haar schouders op 'Je weet het maar nooit.' Zei ze zachtjes in zijn hoofd."Ik tolereer haar wel in men beurt en hou me rustig. Maar ze weet dat ik wel met een oplossing ga komen" Mompelde hij geirriteerd, ze knikte 'Ik voel haar kracht ook, en op mij heeft het meer effect maar i kvind het soms zo leuk hoe ze woedend woord.' Zei ze glimlachend. ." Gaat het trouwens?" Sprak hij rustig."Want ik zie hoe de beestjes bij je dood gaan als je langs ze gaat, en geloof me ik wil nog neit dood. Vooral niet omdat Nox daar macht heeft, en zeker die vader van haar" Sprak hij kribbig. Eva grichelde in zijn hoofd en haalde haar schouders op 'Met mij gaat het wel, soms gebeurt het dat ik zo boos ben dat alles om me heen sterft maar nu heb de touwtjes i nmijn handen.' Ze keek hem recht aan 'Weetje, over paar honderd jaar zal ik net zo machtig zijn als me zus en zal ik jou familie bevrijden dat beloof ik, of als ik mijn best doe en heel veel studeer zal ik je misschien kunnen helpen want Hallo, ik heb ook en lichaam gemaakt dus dit zou niet veel lastiger zijn, en dan kan ik kijken heo mijn zus boos word.' Zei ze lachend.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 5:51 am

'Je weet het maar nooit.' hoorde hij haar zachtjes in zijn hoofd zeggen. Al glimlachend schudde hij zijn hoofd waardoor enkele zwarte lokken voor zijn ogen kwamen te liggen. ze knikte 'Ik voel haar kracht ook, en op mij heeft het meer effect maar i kvind het soms zo leuk hoe ze woedend woord.' Zei ze glimlachend. Zephyr moest lachen om haar woorden;"Ja dat heb ik al gemerkt" Grinnikte hij lichtjes. 'Met mij gaat het wel, soms gebeurt het dat ik zo boos ben dat alles om me heen sterft maar nu heb de touwtjes i nmijn handen.' Ze keek hem recht aan 'Weetje, over paar honderd jaar zal ik net zo machtig zijn als me zus en zal ik jou familie bevrijden dat beloof ik, of als ik mijn best doe en heel veel studeer zal ik je misschien kunnen helpen want Hallo, ik heb ook en lichaam gemaakt dus dit zou niet veel lastiger zijn, en dan kan ik kijken heo mijn zus boos word.' Zei ze lachend. Hij keek haar even aan met een triestige blik, maar dat was al weer snel voorbijj alsof het er nooit was geweest."Je zult het met mij moeten alleen doen. Heel mijn familie is vermoord." Sprak hij zonder enige emotie in zijn stem te laten horen toen hij dat zei.
Eva

Eva

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptywo jun 13, 2012 6:06 am

Hij keek haar even aan met een triestige blik, maar dat was al weer snel voorbijj alsof het er nooit was geweest."Je zult het met mij moeten alleen doen. Heel mijn familie is vermoord." Sprak hij zonder enige emotie in zijn stem te laten horen toen hij dat zei. ze keek niet begrijpend naar Zephyr 'maar je zult vast iemand vinden om je leven mee te leiden, en dan zal ik over wat jaren jou en je kinderen bevrijden, dat beloof ik op Satans woord.' Haar handen gaven licht, omdat als ze op Satan beloofde ze het echt moest late nvervullen en zeker omdat ze familie van hem was. 'Goed dus waar waren we gebleven voor dat me lieve zusie ons kwam storen?' vroeg ze vriendelijk als of er net niks gebeurde.
Nox

Nox

Character sheet

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Emptydi jun 19, 2012 6:23 am

Natuurlijk ahd haar zusje niet naar haar geluisterd en was doorgelopen, Zephyr was haar zelfs achterna gegaan en minachtend had Nox het tweetal nagekeken terwijl ze de woorden van hun gesprek in haar hoofd hoorde. De woorden galmen door haar hoofd heen en Nox schreeuwde terwijl ze haar handen tegen de zijkanten van haar hoofd zette. Een snik ontsnapte aan haar en een traan, zo donker als een druppel inkt, gleed over haar wang terwijl ze terug nara haar mensen vorm veranderde. Maar snel vermande ze zich weer en haalde het tweetal met enkele stappen in. 'Die beloofd zal je niet kunnen vervullen, Eva' zei ze rustig 'En Zephyr, verdraai de waarheid niet, ik heb jou niet vervloekt, noch je vader, noch je grootvader, slechts een verre voorvader van je. Het is je eigen bloed, je voormoeder die ou v3ervloekt heeft door mijn zegel te breken. Maar ik heb eerder tegen je gelogen, ze wist wel wat de concequenties waren, alleen kwam ze dar pas enkele aren na de geboorte van haar zoon achter.' Nox haalde diep adem en wendde haar gezicht af. Ze spuugde op haar hand en veegde de mouw van haar vieze vest omhoog. Rustig smeerde ze haar speeksel toen over haar onderarm en langzaam werden er rode tekens zichtbaar. Ze warengeschreven in een oude taal uit hel, eva zou hem nieteens kennen, daaar was ze te jong voor en de taal was ongebruikt gaan worden. 'Ze heeft mi toen opgezocht en de schuld gegeven, maar er is maar één manier waarop jouw familie bevrijd kan worden, Zephyr, het zegel moet gebroken worden, dat houd dus in dat iemand van jouw bloedlijn zich volledig aan het beest dat door jullie aderen stroomt over zal moeten geven, want dat is hoe ik de vloek heb opgelegd, ik was het niet die ouw heeft vervloekt, beschuldig me daar dus ook niet van.' Nox zuchte en staarde naar de rode tekens 'En dit is de enige manier waarop het zegel gebroken kan worden.' zei ze terwijl ze haar onderarm met de fel rode tekens naar hem toe kantelde.' ze keek niet naar hem, slechts naar de drassige mosgrond 'Het eerste puntis dat alleen iemand met vol bloed het zegel zal kunnen breken.' zei ze daarna, vooral tegen Eva.
Gesponsorde inhoud

Hi... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hi...   Hi... - Pagina 2 Empty

Hi...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: