Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: So hello there do mei 31, 2012 8:05 am
Zephyr keek haar even kort aan en zuchtte lichtjes."Dat kan ik niet" Zei hij simpelweg."Ik ga je niet op ideeën brengen" grinnikte hij. Ze keek hem smekend aan. Please? je zou me echt erg helpen! Smeekte ze terwijl ze boven hem ging hangen haar ogen keken recht in de zijne. Alsjealsjealsjeblieft Zephyr voor mij? Ik doe alles wat je wilt als je zegt wat jij zou doen. Zei ze met een pruillipje.
Zephyr
Aantal berichten : 114 Gulden : 107 Registratiedatum : 17-05-12
Character sheet Name:: Zephyr Age:: 19 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: So hello there do mei 31, 2012 8:08 am
Ze keek hem smekend aan. Please? je zou me echt erg helpen! Smeekte ze terwijl ze boven hem ging hangen haar ogen keken recht in de zijne. Alsjealsjealsjeblieft Zephyr voor mij? Ik doe alles wat je wilt als je zegt wat jij zou doen. Zei ze met een pruillipje. "Melody toch" mompelde hij terwijl hij haar weer recht aankeek met zijn donkerblauwe ogen."Ik zou niet kunnen kiezen als ik jou was." Sprak hij toen maar schouder ophalend."Ik zou pakken wat ik niet kiezen kan" Was het enige wat hij kwijt liet. Meer zou hij er niet over zeggen.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there do mei 31, 2012 8:23 am
"Melody toch" mompelde hij terwijl hij haar weer recht aankeek met zijn donkerblauwe ogen. Ze bleef hem verwachtingsvol aankijken. "Ik zou niet kunnen kiezen als ik jou was." Sprak hij toen maar schouder ophalend."Ik zou pakken wat ik niet kiezen kan" Was het enige wat hij kwijt liet. Ze snapte het niet hoezo kon hij iets niet kiezen? Ze ontvouwde haar vleugels en ze gaf een zacht zilver licht ze pakte hem op en vloog met hem omhoog recht door een wolk ze liet hem op de wolk zitten en ze ging langs hem zitten ze keek hem doordringend aan. En nu zonder raadseltjes graag. Zei ze met een grijns.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there do mei 31, 2012 8:25 am
Ze ontvouwde haar vleugels en ze gaf een zacht zilver licht ze pakte hem op en vloog met hem omhoog recht door een wolk ze liet hem op de wolk zitten en ze ging langs hem zitten ze keek hem doordringend aan. En nu zonder raadseltjes graag. Zei ze met een grijns. Zephyr zuchtte en keek naar beneden, dat was toch wel een hele eind als hij nu zou vallen.."Ik sprak helemaal niet in raadsels Melody. Dat is al" Zei hij schouder ophalend."Mag ik nu weer naar beneden?" Vroeg hij rustig en keek haar nog steeds ontspannen aan.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there do mei 31, 2012 8:31 am
.."Ik sprak helemaal niet in raadsels Melody. Dat is al" Zei hij schouder ophalend."Mag ik nu weer naar beneden?" Vroeg hij rustig en keek haar nog steeds ontspannen aan. Ze keek hem een beetje zuur aan. Dat doe je wel! Je verbergt iets voor me je zei ik zou hetgene kiezen wat ik niet Kan kiezen! Wat bedoel je daar in godsnaam mee?! Ze vond het echt vervelend dat hij iets verborgen hielt en ze ijsbeerde op de wolk haar vleugels op haar rug gevouwen.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there do mei 31, 2012 8:03 pm
Ze keek hem een beetje zuur aan. Dat doe je wel! Je verbergt iets voor me je zei ik zou hetgene kiezen wat ik niet Kan kiezen! Wat bedoel je daar in godsnaam mee?! Zephyr keek haar wat geirriteerd aan. “Ik zeg wat ik bedoel” Zei hij weer simpel weg. En keek haar koeltjes aan. “Kom, Melody laat me weer naar beneden of ik spring gewoon van die wolk, ookal heb ik geen vleugels..” Oke hij zag daar wel tegen op maar hij zou het doen als het moest.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 7:23 am
Zephyr keek haar wat geirriteerd aan. “Ik zeg wat ik bedoel” Zei hij weer simpel weg. En keek haar koeltjes aan. “Kom, Melody laat me weer naar beneden of ik spring gewoon van die wolk, ookal heb ik geen vleugels..” Ze keek hem aan en zuchtte ze ging voor hem zitten en keek hem aan. Waarom hou je iets verborgen voor mij? Ik snap het niet ik dacht dat ik jouw kon vertrouwen... Zei ze wat gekwetst. Ze voelde het aan zijn emoties dat hij wat verborgen hielt.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 7:26 am
Ze keek hem aan en zuchtte ze ging voor hem zitten en keek hem aan. Waarom hou je iets verborgen voor mij? Ik snap het niet ik dacht dat ik jouw kon vertrouwen... Zei ze wat gekwetst. Zephyr schudde met zijn hoofd waardoor zijn zwarte haren wat warrig kwamen te liggen. "Ik hou het met en reden verborgen Melody. Mijn verleden is niet iets waar ik graag over praat" Zuchtte hij vermoeid en liet even zijn ogen weer dwalen naar de grond." Het is echt niet iets om iemand aan te raden." Mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Melody
Melody
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 7:39 am
Zephyr schudde met zijn hoofd waardoor zijn zwarte haren wat warrig kwamen te liggen. "Ik hou het met en reden verborgen Melody. Mijn verleden is niet iets waar ik graag over praat" Zuchtte hij vermoeid en liet even zijn ogen weer dwalen naar de grond." Het is echt niet iets om iemand aan te raden." Mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Melody. Ze keek hem aan ze begreep het ergens zij praatte ook niet graag over haar verleden. Ze stak haar hand uit en hielp hem recht ze sloeg haar armen om hem heen en liet hen weer naar de grond toezweven.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 7:44 am
Ze keek hem aan ze begreep het ergens zij praatte ook niet graag over haar verleden. Ze stak haar hand uit en hielp hem recht ze sloeg haar armen om hem heen en liet hen weer naar de grond toezweven. Hij keek haar rustig aan." Bedankt, had even het gevoel dat ik nog hoogtevrees zou krijgen" Grapte hij met een lichte grijns op zijn gezicht. Het voelde goed om weer op de grond te zijn, natuurlijk zou het wel leuk zijn om overal naartoe te kunnen vliegen, maar zo te zien was hij meer voor de grond dan voor de lucht.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 8:10 am
Hij keek haar rustig aan." Bedankt, had even het gevoel dat ik nog hoogtevrees zou krijgen" Grapte hij met een lichte grijns op zijn gezicht. Ze keek hem aan emotieloos zijn grappen zouden nu echt niet meer werken. Ze liet haar vleugels weer verdwijnen en ze draaide zich van hem weg ze wandelde een eindje bij hem vandaan en kroop daar in een boom ze staarde naar de hemel ze wist het even niet meer. Ze wist niet wat ze moest doen...
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 8:21 am
Zephyr voelde al dat er iets was veranderd. Ze keek hem aan emotieloos zijn grappen zouden nu echt niet meer werken. Ze liet haar vleugels weer verdwijnen en ze draaide zich van hem weg ze wandelde een eindje bij hem vandaan en kroop daar in een boom ze staarde naar de hemel ze wist het even niet meer. Zephyr keek haar na en zuchtte even. "Kijk...Melody. Ik kan niet meer voor de hemel kiezen" Sprak hij toonloos, ze zei niets maar toch op de een of andere manier had hij het gevoel gedwongen te zijn om te zeggen van zijn verleden. "Ik laat je maar even" Sprak hij rustig stak zijn handen in zijn zakken draaide zich om en stapte rustig weg.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 8:27 am
Zephyr keek haar na en zuchtte even. "Kijk...Melody. Ik kan niet meer voor de hemel kiezen" Sprak hij toonloos. "Ik laat je maar even" Sprak hij rustig stak zijn handen in zijn zakken draaide zich om en stapte rustig weg. Ze keek hem even na. Maar waarom niet Zephyr? En waarom wil je me niet in vertrouwen nemen?Ik...ik heb jouw toch ook alles verteld? Vroeg ze er rolde een traan over haar wang. Ze had gedacht heb te kunnen vertrouwen maar nu was ze daar zelfs niet meer zeker van.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 8:35 am
Ze keek hem even na. Maar waarom niet Zephyr? En waarom wil je me niet in vertrouwen nemen?Ik...ik heb jouw toch ook alles verteld? Vroeg ze er rolde een traan over haar wang. Hij keek haar weer recht aan."Het is niet dat ik je niet vertrouw Melody, dat weet je. Het is iets waar ik niet trots op ben, wil het stil houden." Hij zuchtte even en keek naar de grond."Mijn voorvader had een jong meisje afgewezen." Begon hij langzaam" Maar dat is natuurlijk niet slim doordat het de dochter van satan was of beter gezegt is. Ze heeft hem vervloekt. Op de een of andere manier heeft hij ermee geknoeid waardoor sommige mensen van de familie het erfen. Zoals ik" Hij begon hoe meer hij erover praate hoe afstandelijker."Weer is die dochter van satan terug gekeerd, ik heb ze ontmoet. Ik wou dat die vloek verzegeld werd dus gaf ik haar een rede om me daar bij te helpen doordat het haar vloek is. Ik heb het ding dat ze wou vervalst door een stomme stem." HIj was woedend opzichzelf en dat was duidelijk te horen." Ze heeft het ontdekt. En heeft het zegel zodanig verzwakt dat wanneer zij in de beurt is het beest mij beheerst en niet andersom. Ik ben een verdomd schoothondje" Snauwde hij. "De vloek is dat mij een hellehond als shifter geeft, maar zo'n beest komt van hel net als zij." Hij gromde en sloeg woedend tegen een boom waardoor zijn vuist nu in de schors verdween.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 8:42 am
Hij keek haar weer recht aan."Het is niet dat ik je niet vertrouw Melody, dat weet je. Het is iets waar ik niet trots op ben, wil het stil houden." Hij zuchtte even en keek naar de grond."Mijn voorvader had een jong meisje afgewezen." Begon hij langzaam" Maar dat is natuurlijk niet slim doordat het de dochter van satan was of beter gezegt is. Ze heeft hem vervloekt. Op de een of andere manier heeft hij ermee geknoeid waardoor sommige mensen van de familie het erfen. Zoals ik" Hij begon hoe meer hij erover praate hoe afstandelijker."Weer is die dochter van satan terug gekeerd, ik heb ze ontmoet. Ik wou dat die vloek verzegeld werd dus gaf ik haar een rede om me daar bij te helpen doordat het haar vloek is. Ik heb het ding dat ze wou vervalst door een stomme stem." HIj was woedend opzichzelf en dat was duidelijk te horen." Ze heeft het ontdekt. En heeft het zegel zodanig verzwakt dat wanneer zij in de beurt is het beest mij beheerst en niet andersom. Ik ben een verdomd schoothondje" Snauwde hij. "De vloek is dat mij een hellehond als shifter geeft, maar zo'n beest komt van hel net als zij." Hij gromde en sloeg woedend tegen een boom waardoor zijn vuist nu in de schors verdween. Ze keek naar hem zoiets had ze dus niet verwacht! Ze sprong uit de boom en greep zijn vuisten zacht beet ze keek hem recht in zijn ogen. Er stond medeleven in haar ogen ze voelde zijn woede. Ze zuchtte even. Het spijt me ik had het niet zo mogen aandringen. Maar mischien zit er ook wat goed in dat je het me verteld hebt. Ik ben niet sterk genoeg om de vloek op te heffen maar mischien kan ik je wilskracht versterken zodat je je kan verzetten tegen dat schroothondengedoe. Zei ze rustig ze wilde hem echt helpen ze bleef hem vasthouden en probeerde hem wat rustiger te krijgen.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 8:48 am
Ze keek naar hem zoiets had ze dus niet verwacht! Ze sprong uit de boom en greep zijn vuisten zacht beet ze keek hem recht in zijn ogen. Er stond medeleven in haar ogen ze voelde zijn woede. Ze zuchtte even. Het spijt me ik had het niet zo mogen aandringen. Maar mischien zit er ook wat goed in dat je het me verteld hebt. Ik ben niet sterk genoeg om de vloek op te heffen maar mischien kan ik je wilskracht versterken zodat je je kan verzetten tegen dat schroothondengedoe. Zei ze rustig. Meteen schudde hij snel met zijn hoofd."Nee Melody." Sprak hij nog wat afstandelijk."Als ik beter bij de gevolgen had gestaan dan was dit niet gebeurd, en ik wil niet dat je je ermee bemoeid." Zuchtte hij." Ik regel dit wel." Sprak hij."Trouwens haar ontwijken is iets waar ik erg goed in ben dus haar tegen komen zal niet zo vaak gebeuren. Melody ik wil niet dat je in de problemen geraakt door bij. Dat wil ik niet. Dus wil je alstublieft niet proberen te helpen."Hij keek haar recht aan. Hij meende het serieus hij zou er niet tegen kunnen als zij in de problemen geraakt door hem.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there vr jun 01, 2012 9:01 am
Meteen schudde hij snel met zijn hoofd."Nee Melody." Sprak hij nog wat afstandelijk."Als ik beter bij de gevolgen had gestaan dan was dit niet gebeurd, en ik wil niet dat je je ermee bemoeid." Zuchtte hij." Ik regel dit wel." Sprak hij."Trouwens haar ontwijken is iets waar ik erg goed in ben dus haar tegen komen zal niet zo vaak gebeuren. Melody ik wil niet dat je in de problemen geraakt door bij. Dat wil ik niet. Dus wil je alstublieft niet proberen te helpen."Hij keek haar recht aan. Hij meende het serieus. Ze keek hem aan en legde haar hand even op zijn borst. Zephyr ik laat je niet zomaar in de steek jongen. Laat me het teminste proberen. Trouwens ik ben niet bang voor die demonen hoor. Zei ze met een grijns. Ze liet haar vleugels weer tevoorschijn komen en een zilvere ketting verscheen ze hing het om zijn nek en ze keek hem recht aan. Als het beest je nu wilt overheersen zul je niet volledig machteloos zijn zolang jij gelooft dat je sterker bent kan je het stoppen, meer kan ik niet voor je doen. Zei ze rustig.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there za jun 02, 2012 2:58 am
Ze keek hem aan en legde haar hand even op zijn borst. Zephyr ik laat je niet zomaar in de steek jongen. Laat me het teminste proberen. Trouwens ik ben niet bang voor die demonen hoor. Zei ze met een grijns. Ze liet haar vleugels weer tevoorschijn komen en een zilvere ketting verscheen ze hing het om zijn nek en ze keek hem recht aan. Als het beest je nu wilt overheersen zul je niet volledig machteloos zijn zolang jij gelooft dat je sterker bent kan je het stoppen, meer kan ik niet voor je doen. Zei ze rustig. Zephyr schudde even lachend zijn hoofd."Je kon het niet laten he meisje" Grinnikte hij en streelde even haar wang."Maar toch bedankt" Sprak hij op een stille toon dat alleen zij zou kunnen horen.
Melody
Onderwerp: Re: So hello there za jun 02, 2012 3:07 am
Zephyr schudde even lachend zijn hoofd."Je kon het niet laten he meisje" Grinnikte hij en streelde even haar wang."Maar toch bedankt" Sprak hij op een stille toon dat alleen zij zou kunnen horen. Ze glimlachtte. Je dacht toch niet dat ik mijn vriend zomaar in de steek zou laten als ik iets voor hem kan doen? Zei ze terwijl ze hem een knuffel gaf. Ineens begon ze nog meer te gloeien en haar vleugels kregen een zilvere schijn. Ze liet hem even los en glimlachtte. Blijkbaar heb ik door jouw te helpen mijn kant gekozen Zephyr bedankt. Zei ze ze was geaccepteerd als echte engel nu zou ze machtiger moeten zijn.
Zephyr
Onderwerp: Re: So hello there za jun 02, 2012 6:12 am
Ze glimlachtte. Je dacht toch niet dat ik mijn vriend zomaar in de steek zou laten als ik iets voor hem kan doen? Zei ze terwijl ze hem een knuffel gaf. Ineens begon ze nog meer te gloeien en haar vleugels kregen een zilvere schijn. Ze liet hem even los en glimlachtte. Blijkbaar heb ik door jouw te helpen mijn kant gekozen Zephyr bedankt. Zei ze. Hij glimlachte en keek haar grijnzend aan."Nu moet je wel betalen " Grapte hij terwijl zijn grijns zijn ogen bereikten."Ben blij dat ik je geholpen heb met je kant te kiezen" grinnikte hij en ging nonchalant tegen een boom leunen.