Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I'm not what you think I am...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

I'm not what you think I am... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 5:27 am

"Wat wil je dan deze keer in ruil hebben? Iemand zoals jij doet nooit iets zomaar dat heb ik net al gemerkt" Zei ze met een zucht. Hij grinnikte en dacht na, eigenlijk wou hij niks behalve haar blij maken, maar goed een reputatie was heilig! 'Één kus.' Zei hij grijzend en keek har diep in de ogen en wchte af op haar reactie, dit was het simpelst wat hij kon bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 5:35 am

Hij grinnikte en dacht na 'Één kus.' Zei hij grijzend en keek har diep in de ogen. Ze keek hem wat geshokeerd aan maar zo erg vond ze zijn voorstel niet haar wangen. kleurde rood en ze keek hem in zijn prachtige duistere ogen. "Een kus?" Vroeg ze twijfelend. Ze keek naar zijn gezicht ze zag geen spot en ze keek ook naar zijn mooie volle lippen haar hart sloeg een paar keer luider en alles i haar schreeuwde maar ze bleef kalm. "één kus dan" Zei ze terwijl ze hem aankeek.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 5:41 am

Ze keek hem wat geshokeerd aan maar zo erg vond ze zijn voorstel niet haar wangen. kleurde rood en ze keek hem in zijn prachtige duistere ogen. "Een kus?" Vroeg ze twijfelend. Hij werd ongeduldig omdat ze zo lang hem, HEM liet wachten e ntoen hoorde hij de magiesche woorden:"één kus dan" Zei ze terwijl ze hem aankeek. Hij boog zich naar haar toe en drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, met zijn hand streelde hij haar rug en voelde zich er meteen er aan verslaafd, hij was niet alleen geld verslaafd maar ook meiden verslaafd.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptydi mei 22, 2012 7:31 am

Melody zag dat hij ongeduldig werd maar toen ze haar laatste woorden had gesproken boog Hij zich naar haar toe en drukte zachtjes zijn lippen op die van haar, met zijn hand streelde hij haar rug. Ze zoende met hem mee. Man wat was hij hier goed in! Eerst was het nog wat onwennig voor haar geweest maar nu ging het prima langzaam deed ze haar armen om zijn nek. Haar vleugels ontvouwde zich en schermde hun beide af in een donzig wit tapijt. Haar veren waren zachter dan het zachtste fluweel en haar huid straalde een beetje. Ze gennoot van de kus maar lostte na een tijd toch ze keek hem recht in zijn ogen ze smold nog steeds voor die ogen maar ze wist dat ze hem niet kon vertrouwen het was te gevaarlijk.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptywo mei 23, 2012 3:07 am

Het voelde zo goed om met har te zoenen en toen hij haar armen rond zijn nek voelde hield hi jzich in om niet te grijnzen, daar kwam er een schaduw over hem heen en toen hij zijn ogen open deed zag hij prachtige witte veren. cassel vond het vreselijk dat ze zich los maakte en hij grinnikte toen ze in zijn ogen keek. Toen pakte hij zijn buidel en gooide de helft naar haar toe en grinnikte. 'Dit moet genoeg zijn voor een luxe kamer en wat eten.'Hij stond op en wierp haar een blik.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptywo mei 23, 2012 4:24 am

hij grinnikte toen ze in zijn ogen keek. Toen pakte hij zijn buidel en gooide de helft naar haar toe en grinnikte. 'Dit moet genoeg zijn voor een luxe kamer en wat eten.'Hij stond op en wierp haar een blik. Ze keek hem vol ongeloof en verbazing aan. Hij meende het dus echt dat hij haar zou helpen?! Ze nam het geld en liet haar vleugels weer verdwijnen het was best pijnlijk ze in en uit haar huid laten. Ze keek hem aan en glimlachte een beetje haar kleren waren weer zwart net als haar make-up als je haar als mens zag zou je niet denken dat ze een engel was. Alleen haar heldere ogen en haar bleke haren verrieden die kant. "Je...je kan goed zoenen..." Gaf ze blozend toe.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptydo mei 24, 2012 4:42 am

"Je...je kan goed zoenen..." Horde hij haar zeggen en hield zich tegen om te gaan grijnzen. HIj draaide zich kalm om en keek haar aan met een scheef hoofd aan 'Sorry, ik heb het niet gehoord, wat zei je.' Vroeg hij met een serieuze gezicht en keek met vragende ogen naar Melody. Hij hield er van als meisjes het zeggen en hem compliminteren maar het leukste is dat ze beginnen te stotteren en roze wangen krijgen wat vaak schattig staat, hij wachte nog steeds af en keek naar haar donkere kleiding en haar make up, het was zo zonde ze was zo mooi als een engel.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptydo mei 24, 2012 7:41 am

HIj draaide zich kalm om en keek haar aan met een scheef hoofd aan 'Sorry, ik heb het niet gehoord, wat zei je.' Vroeg hij met een serieuze gezicht en keek met vragende ogen naar Melody. Ze werd knalrood en ging een stap dichterbij ze keek hem in zijn zwarte ogen en fluisterde in zijn oor met haar frambozen lippen. "Ik zei....dat je goed kan zoenen" Zei ze met een charmante glimlach. Ze draaide zich van hem weg en nam haar zwaard weer beet haar blond/witte haar zat in een staart gebonden waardoor je de tattoes op haar rug kon zien. Ze keek hem weer aan haar wangen nog steeds roze van het blozen. Weet jij toevallig waar Kiba woont? Vroeg ze zacht haar ouders hadden haar naar hem gestuurd maar ze had hem nog nooit in het echt gezien.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 3:43 am

Ze werd knalrood en ging een stap dichterbij ze keek hem in zijn zwarte ogen en fluisterde in zijn oor met haar frambozen lippen. "Ik zei....dat je goed kan zoenen" Zei ze met een charmante glimlach. Ze draaide zich van hem weg en nam haar zwaard weer beet haar blond/witte haar zat in een staart gebonden waardoor je de tattoes op haar rug kon zien. Hij volgde voorzichtig haar tatoe met zijn vingers op haar rug. Ze keek hem weer aan haar wangen nog steeds roze van het blozen. Weet jij toevallig waar Kiba woont? Hij dacht even na en knikte toen 'Ja ik heb het wel gehoord en ik kan het wel je laten zien.' Zei hij rustig.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 7:36 am

Hij volgde voorzichtig haar tatoe met zijn vingers op haar rug. Er ging een rilling door haar heen wat was dat een lekker gevoel. Ze keek hem weer in zijn ogen. Hij dacht even na en knikte toen 'Ja ik heb het wel gehoord en ik kan het wel je laten zien.' Zei hij rustig. Ze keek hem een beetje angstig aan. Bedankt... Fluisterde ze zacht terwijl ze har hoofd naar de grond richtte ze had haar oom nog nooit ontmoet ze wist niet wat ze van hem moest denken en eigenlijk wilde ze er nog niet naar toe maar dat durfde ze hem niet te vertellen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 9:46 pm

Ze keek hem een beetje angstig aan. Bedankt... Fluisterde ze zacht terwijl ze har hoofd naar de grond richtte, Kiba, Kiba, Kiba hoezo had hij de naam rgens nog gehoord? Cassel pakte Melody''s hand en herrinerde zich toen, Kiba was Lily''s vader, dus als het geluk vandaag een beetje mee zat zou hij haar weer ontmoeten. Hij trok haar lachend mee naar de richting waar ze heen meosten ''Wat moet jij eigenlijk met Kiba?'' vroeg hij nieuwsgierig terwijl ze liepen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 9:52 pm

Hij trok haar lachend mee naar de richting waar ze heen meosten ''Wat moet jij eigenlijk met Kiba?'' vroeg hij nieuwsgierig terwijl ze liepen. Melody keek hem aan en zuchtte. Ik moet bij hem gaan wonen hij is namelijk mijn laatste familielid. Maar ik heb hem alleen maar ontmoet toen ik een baby was. Zei ze met een zucht ze was wel blij dat hij met haar mee liep ze was nu al bang genoeg. Ze bleef een beetje voor zich uit staren haar lichte ogen werden geaccentueerd door de donkere make-up.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 10:00 pm

Melody keek hem aan en zuchtte. Ik moet bij hem gaan wonen hij is namelijk mijn laatste familielid. Maar ik heb hem alleen maar ontmoet toen ik een baby was. Zei ze met een zucht ze was wel blij Hij knikte begrijpend '' vervelend dat hij je laatste familie lid is.'' Ze hij mee levend en keek naar Melody, haar blond/wit haar was prachtig maar stond helemaal niet bij haar outfit. Zijn handen begonen te jeuken en hij wou haar opvrolijken maar hij hield zich in ''En hoe lang ben je hier al?'' vroeg hi jvoorzichtig om het gesprek op gang te houden.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 10:07 pm

Hij knikte begrijpend '' vervelend dat hij je laatste familie lid is.'' Ze hij mee levend en keek naar Melody. Melody haalde haar schouders op. Ach het is beter dan geen familie. Zei ze rustig. ''En hoe lang ben je hier al?'' vroeg hi jvoorzichtig. Ze voelde dat dit geen truc was hij had echt medelijden met haar. Ik ben hier nu ongeveer 2 dagen ik ben gevlucht na de dood van mijn ouders daarom ruik ik zo naar rozen dan merken mensen niet wat ik ben. Zei ze rustig ze hield zijn hand nog steeds stevig vast ze wilde hem nu niet loslaten. En waarom doet jouw familie zulke dingen eigenlijk? Ik bedoel stelen en moorden? Vroeg ze rustig ze wilde hem niet beledigen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 10:18 pm

Ach het is beter dan geen familie. Hij knikte. Ik ben hier nu ongeveer 2 dagen ik ben gevlucht na de dood van mijn ouders daarom ruik ik zo naar rozen dan merken mensen niet wat ik ben. Zei ze rustig ze hield zijn hand nog steeds stevig vast ze wilde hem nu niet loslaten. En waarom doet jouw familie zulke dingen eigenlijk? Ik bedoel stelen en moorden? Vroeg ze rustig ze wilde hem niet beledigen. Hij keek haar aan en probeerde de goede woorden te vinden, voor geld? voor pijn die mensen lijden? '' Me voorouders hebben het voor onze familie gekozen, de shapers zijn belangerijk en er moet wel zo een familie bestaan want wij knappen jullie werkjes op waar blood hunters en shape shifters te bang zijn.'' Hij grinnikte. '' en we zijn lichtverslaafd aan geld.''
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 10:27 pm

Hij keek haar aan en probeerde de goede woorden te vinden'' Me voorouders hebben het voor onze familie gekozen, de shapers zijn belangerijk en er moet wel zo een familie bestaan want wij knappen jullie werkjes op waar blood hunters en shape shifters te bang zijn.'' Hij grinnikte. '' en we zijn lichtverslaafd aan geld.'' Ze moest even grinniken. Licht? Weet je wel hoe lang het duurd voor dat die veren terug gegroeid zijnZei ze met een schattige grijns.  Ze keek hem even aan. Maar als je zo van geld houd waarom wilde je dan net een zoen en geen veren?  Vroeg ze nieuwsgierig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 10:30 pm

Ze moest even grinniken. Licht? Weet je wel hoe lang het duurd voor dat die veren terug gegroeid zijn? Zei ze met een schattige grijns. Ze keek hem even aan. Maar als je zo van geld houd waarom wilde je dan net een zoen en geen veren? Vroeg ze nieuwsgierig. Hij ontweek haar blik ''K vond het gewoon zielig om je kaal te plukken, ik heb ook wel een hart hoor.'' Zei hij verlegen en keek naar het bos.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyvr mei 25, 2012 10:40 pm

Hij ontweek haar blik ''K vond het gewoon zielig om je kaal te plukken, ik heb ook wel een hart hoor.'' Zei hij verlegen en keek naar het bos. Ze moest blozen. Ik weet ook wel dat je een hart ebt dat kan ik voelen weet je zo slecht is je aura niet hij heeft gewoon wat donkere kantjes. En dankje dat is best aardig van je. Zei ze met een glimlach in een flits liet ze haar vleugels weer tevoorschijn komen en alles aan haar werd wit, licht en mooi ze keek hem aan en vroeg nog steeds met blozende wangen. Heb je mischien zin om met mij naar daar te vliegen? Vroeg ze rustig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 9:19 pm

Ze moest blozen. Ik weet ook wel dat je een hart ebt dat kan ik voelen weet je zo slecht is je aura niet hij heeft gewoon wat donkere kantjes. En dankje dat is best aardig van je. Zei ze met een glimlach, hij moest grinniken 'Zo mag je best denken van mij part.'Zei hij zachtjes. in een flits liet ze haar vleugels weer tevoorschijn komen en alles aan haar werd wit, licht en mooi ze keek hem aan en vroeg nog steeds met blozende wangen. Heb je mischien zin om met mij naar daar te vliegen? Vroeg ze rustig. Hij keek naar haar vleugels en moest onwillekeurig denken aan Lily toen ze samen naar de grot vlogen, maar dit keer gingen ze niet naar een vreemde grot, dit keer gingen ze naar een grote huis. 'Weetje het zeker, ji jvalt zoveel op, en ik wil niet dat de blood hunters je vangen.' Zei hij en keek haar recht aan.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 9:57 pm

hij moest grinniken 'Zo mag je best denken van mij part.'Zei hij zachtjes. Ze moest grinniken. Geloof me je wilt niet weten wat ik allemaal denk nu." Zei ze rustig. 'Weetje het zeker, ji jvalt zoveel op, en ik wil niet dat de blood hunters je vangen.' Zei hij en keek haar recht aan. Ze haalde haar schouders op. Hé als je bang bent hoeft het niet hoor " Zei ze met een grijns. Ze zweefde al een beetje boven de grond en cirkelde rond hem heen.

-Ik ga even douchen binnen 10 minuutjes trg Wink -
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 10:09 pm

Ze haalde haar schouders op. Hé als je bang bent hoeft het niet hoor " Zei ze met een grijns. Ze zweefde al een beetje boven de grond en cirkelde rond hem heen. Hij grinnikte 'dat zou iets nieuws zijn, een sharpe die voor iets bang is.' Hij ontblote zijn tanden 'alleen tot het einde van het bos want daarna meoten we door de stad en het is niet veilig voor jou om door de stad te vliegen.' Hij lachte. Daarna zal hij haar in zijn kat vorm door het stad begeleiden.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 10:16 pm

Hij grinnikte 'dat zou iets nieuws zijn, een sharpe die voor iets bang is.' Hij ontblote zijn tanden 'alleen tot het einde van het bos want daarna meoten we door de stad en het is niet veilig voor jou om door de stad te vliegen.' Hij lachte. Ze lachtte ook en zweefde nu vlak voor hem. Oké geen dubbele betekenis zoeken achter wat ik nu ga doen. Zei ze rustig terwijl ze tegen hem aankwam staan en haar armen om zijn middel sloeg. Ze liet haar vleugels klappen tot ze in de lucht zweefde het pad werd verlicht door haar lichtgevende verschijning. Ze keek in zijn ogen in de haarre waren pretlichtjes te zien ze gennoot van het vliegen. Ze glimlachtte tot die lach plots over ging in een pijnlijke krijs er zaten 3 pijlen in haar ene vleugel ze probeerde zo zacht mogelijk te landen het lukte haar nog om hem zacht neer te zetten maar zelf viel ze. Haar ene vleugel hing er slap bij enze kreunde een beetje de pijlen boorde recht door haar zenuw.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 10:24 pm

Ze lachtte ook en zweefde nu vlak voor hem. Oké geen dubbele betekenis zoeken achter wat ik nu ga doen. Zei ze rustig terwijl ze tegen hem aankwam staan en haar armen om zijn middel sloeg. Ze liet haar vleugels klappen tot ze in de lucht zweefde het pad werd verlicht door haar lichtgevende verschijning. Ze keek in zijn ogen in de haarre waren pretlichtjes te zien ze gennoot van het vliegen. Ze glimlachtte tot die lach plots over ging in een pijnlijke krijs er zaten 3 pijlen in haar ene vleugel ze probeerde zo zacht mogelijk te landen het lukte haar nog om hem zacht neer te zetten maar zelf viel ze. Hij ging op de knieën naast haar zitten en raakte voorzichtig de pijlen aan. 'melody rustig ik trek ze zometeen er uit.' Zei hij zachtjes en deed zijn handschoen uit en rakte haar huid, hij concentreerde zich zodat haar vleugel verdoofd werd en zodat zij geen pijn meer leed. Toen hij dacht dat het gelukt was pakte hi jde pijlen en trok ze er uit, hij hoopte maar dat het niet te veel pijn deed.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 10:34 pm

Hij ging op de knieën naast haar zitten en raakte voorzichtig de pijlen aan. 'melody rustig ik trek ze zometeen er uit.' Zei hij zachtjes en deed zijn handschoen uit en rakte haar huid, hij concentreerde zich zodat haar vleugel verdoofd werd en zodat zij geen pijn meer leed. Toen hij dacht dat het gelukt was pakte hi jde pijlen en trok ze er uit. Ze schreeuwde even en nam toen zijn hand ze keek hem angstig aan. Cassel je moet hier weg ze kunnen niet ver weg zijn. En als ze jouw hier met míj kan dat je hele leven verwoesten. Zei ze met een ongerustte stem ze verloor bijna haar bewustzijn haar vleugels waren de meest kwetsbare dingen die ze had.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 10:39 pm

Ze schreeuwde even en nam toen zijn hand ze keek hem angstig aan. Cassel je moet hier weg ze kunnen niet ver weg zijn. En als ze jouw hier met míj kan dat je hele leven verwoesten. Zei ze met een ongerustte stem ze verloor bijna haar bewustzijn haar vleugels waren de meest kwetsbare dingen die ze had. Hij schudde zijn hoofd 'geen denken aan melody, ik laat je hier niet achter.' HIj dacht snel na. Toen pakte hij haar in zijn handen en stond met haar op, de vleugels zaten in de weg maar hij nergeerde het en begon te rennen richting het bos, hij moest nu snel handelen anders was het goed mis, gelukkig had hij een hutje niet ver vandaan. toen ze daar aankwamen legde hij haar neer op zijn bed en begon haar vleugel te verzoorgen, hij was misschien diep in de nacht klaar en ging op en stoel zitten afwachten.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I'm not what you think I am...   I'm not what you think I am... - Pagina 2 Empty

I'm not what you think I am...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: