Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Aren't you an Angel? [Jake]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Creature: Shape Shifter

Aren't you an Angel? [Jake] Empty
BerichtOnderwerp: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptydo mei 17, 2012 11:06 pm

Het was al dagen geleden dat ze de lichaam had gemaakt maar ze voelde zich nog steeds kapot, normaal zou haar kracht snel herstellen maar nu herstelde het zich langzaam en ze kon het gewoon niet uitstaan. Ager lag naast haar en hield haar warm. Haar blauwe haar zat in ee npaarden staart, haar tatoe was aan het branden en dat betekende dat ze zich zelf aan het herstellen was. Ze zuchte en gaf een aai over Ager kop, ze leunde tegen de muur aan en sloot haar ogen. Plotseling hoorde ze voetstappen naar haar toe komen en haar iris werd rood en ze keek naar de plek waar ze net voetstappen hoorde, Ager begon lichtjes te grommen want hij rook een wolf, hij stond op en liep die richting uit. Eva had blijkbaar die voetstappen ook gehoord wat zij keek op en ze had rode irisen, door die stomme Razor was haar kracht helemaal uitgeput en duurde haar herstelling langer dan het moest. Toen Ager iets in de schaduw zag bewegen liet hij zijn demon omhoog komen, Zijn vacht werd omgezet in spieren en hij kreeg 2 enorme vleugels op zijn rug(zie spoiler) en sprong op de wolf af. Eva voelde dat Ager zijn demonen kracht gebruikte en ze rende naar hem toe en zag dat hij met een wolf aan het vechten was.

-Jake-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptyza mei 19, 2012 12:05 am

Hij wandelde wat rond, samen met Satan. Opeens begon Satan best vreemd te doen, de wolf rende opeens weg, richting de grotten. Jake zuchtte geïrriteerd en wandelde Satan achterna. Toen hij de grot binnenkwam zag hij Satan met één of ander demoon 'ding' vechten. Jake gromde binnesmonds. "Satan! Hier! Je weet toch wat ik gezegd heb over dit soort dingen! Eerst observeren en zwakke plekken zoeken, dan aanvallen!" Satan kwam naar Jake toe en gromde licht geïrriteerd. Maar die demoon wilde maar niet stoppen. Nu had hij er genoeg van. Hij gromde kwaad en zijn tattoo begon op te lichten. Opeens verschenen er twee pikzwarte vleugels en was zijn tattoo rood in plaats van zwart. Zijn ketting met het teken van de duivel was ook een beetje verlicht. Zijn ogen waren rood, hij was op bloed uit. Satan begon triomfantelijk te kwispelen. De hond zag waarschijnlijk het teken en ging een beetje achteruit en kalmeerde. Toen zag Jake het meisje. Hij grijnsde. "Zou u uw demoon bij kunnen houden en leren dat geweld een uiting van zwakte is? Ik ken Satan goed genoeg om te weten dat hij niet zomaar aanvalt." Hij vouwde zijn vleugels in zijn rug.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptyza mei 19, 2012 7:07 am

Ze keek naar Ager en gromde lichtjes, 'Ager, STOP!' Riep ze boos en haar wolf stopte meteen maar bleef grommen, ze voelde dreigend energie op haar afkomen en haar haar werd zwart, haar vleugels kwamen te voorschijn en haar ogen waren bloedrood. Ze greep Ager bij zijn halster en toen keek ze naar de jonge, ze herkende meteen de ketting rond haar nek, het was haar vaders teken, aHaar vleugels klapte in elkaar en op haar rug bleef een tatoe van over. Haar zwarte haar werd weer blauw en haar rode ogen bleven zo. Ager veranderde zich ook weer zich zelf en schudde zijn hoofd, 'ja jongen, ik weet dat je nu niet helder kunt denken.' Zei ze zachtjes."Zou u uw demoon bij kunnen houden en leren dat geweld een uiting van zwakte is? Ik ken Satan goed genoeg om te weten dat hij niet zomaar aanvalt." Ze keek naar de jonge 'Hij kan er ook niks aan doen, we zijn de laatste tijd heel erg prikkelbaar. ' Ze bekeek de wolf nog eens goed en knikte 'Mooi wolfje hebt U.' Zei ze en knikte naar hem, ager gromde lichtjes maar Eva hield hem stevig vast.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptyza mei 19, 2012 7:28 am

'Hij kan er ook niks aan doen, we zijn de laatste tijd heel erg prikkelbaar. ' Hij knikte. 'Mooi wolfje hebt U.' Hij glimlachte. "Ik had hem van de duivel gekregen, de duivel noemde hem Satan, ik vond de naam best oké. Van waar heb jij die... Tja, het is niet echt een wolf, demoon dan. Waar heb je die demoon van?" Hij glimlachte. Satan stond nog steeds achter Jake zich te verschuilen. Jake keek licht geïrriteerd. Hij sleurde wat aan Satans halsband en zorgde dat de wolf nu naast hem stond. "Je hebt toch geen bang hé? Of wel soms?" Satan gromde naar Jake. "Hmm, dacht ik al. Ik ben Jake, ik heb mijn achternaam nooit gekend dus noem ik mezelf altijd maar Jake Red... Jij bent?" Hij glimlachte. Hij wilde graag terug transformeren, maar het lukte niet echt.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptyza mei 19, 2012 7:36 am

"Ik had hem van de duivel gekregen, de duivel noemde hem Satan, ik vond de naam best oké. Van waar heb jij die... Tja, het is niet echt een wolf, demoon dan. Waar heb je die demoon van?" Ze keek naar Ager die Satan uitdaagde en gaf een ruk aan de halsband, Ager begon te grommen en Eva schudde haar hoofd, haar wolf had ook altijd wel iets. "Hmm, dacht ik al. Ik ben Jake, ik heb mijn achternaam nooit gekend dus noem ik mezelf altijd maar Jake Red... Jij bent?" Ze keek op van Ager, blijkbaar had die Jake tegenhaar en neit tegen zijn hond, ze keek even naar Satan en knikte toen als begroeting. ' Mijn naam is Eva Fields , ik heb de achternaam van mijn moeder gekregen omdat mijn vader niet echt...Tja hij heeft gee nachternaam maar hij staat bekend als de duivel.' Ze grijnsde uitdagend naar de jongen 'Ager is me vader cadeau geweest hij is een demi demon en hoort me te beschermen als ik niet in vorm ben.' Zei ze rustig en Ager zette en stap naar voren en knikte toen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptyza mei 19, 2012 7:46 am

' Mijn naam is Eva Fields , ik heb de achternaam van mijn moeder gekregen omdat mijn vader niet echt...Tja hij heeft gee nachternaam maar hij staat bekend als de duivel.' Hij grijnsde gefacineerd. 'Ager is me vader cadeau geweest hij is een demi demon en hoort me te beschermen als ik niet in vorm ben.' Ager zette een stap naar voren en knikte. "Ik ben één van zijn zovele aanbidders, in plaats van mijn rituelen, heeft hij er voor gezorgd dat een vriend van me uit de arena is kunnen ontsnappen." Hij glimlachte. "Maar waarschijnlijk had je dat al gezien." Hij liet de ketting zien en glimlachte. "Ik vind je wolf echt vet, tegenover die van mij, Satan is maar een platzakje tegenover die van jou." Hij grinnikte en Satan gromde boos naar Jake.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Emptyza mei 19, 2012 7:54 am

"Ik ben één van zijn zovele aanbidders, in plaats van mijn rituelen, heeft hij er voor gezorgd dat een vriend van me uit de arena is kunnen ontsnappen." Hij glimlachte. "Maar waarschijnlijk had je dat al gezien." Hij liet de ketting zien en glimlachte. "Ik vind je wolf echt vet, tegenover die van mij, Satan is maar een platzakje tegenover die van jou." Hij grinnikte en Satan gromde boos naar Jake. Ze lachte naar Satan en kee knaar Jake 'Nou ik zou opassen want als hij 1 van je vrienden heeft bevrijd zal hij veel meer terug vragen, ik ken hem heel lang, en Ager is niet vet, hij heeft gewoon te veel haren.' Ze grinnikte en liet Ager los die ook lachte, hij liep naar Satan toe en niesde, 'Ben jij ook i nde hell geboren.' Vroeg hij rustig aan de wolf.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Aren't you an Angel? [Jake]   Aren't you an Angel? [Jake] Empty

Aren't you an Angel? [Jake]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Angel‘s!?
» Crase Tanuci Sharp A little angel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: