Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Where should I go?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Allana

Allana

Aantal berichten : 56
Gulden : 13
Registratiedatum : 12-05-12

Character sheet
Name:: Allana Rennoa
Creature: Shape Shifter

Where should I go? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where should I go?   Where should I go? - Pagina 2 Emptyvr jun 08, 2012 10:34 pm

“Nee,” zei Soraya sarcastisch “Waar ik je op heb gepikt, nou goed.” Zei ze vervolgens met een zucht. “Dat is dan wel goed, eigenlijk maakt het niet veel uit waar je me afzet zolang het maar niet bij een dorp is.” Rina geeuwde even en zette zich daarna weer recht op het paard. Ze was nu wel erg moe aan het worden en had niet door dat de illusie nu een beetje aan het flikkeren was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya

Aantal berichten : 67
Gulden : 39
Registratiedatum : 06-05-12

Character sheet
Name:: Soraya Elensar
Creature: Half blood

Where should I go? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where should I go?   Where should I go? - Pagina 2 Emptyma jun 18, 2012 8:36 am

“Dat is dan wel goed, eigenlijk maakt het niet veel uit waar je me afzet zolang het maar niet bij een dorp is.” zei Rina en Soraya knikte 'Zeg het maar waar je eraf wilt.'zei ze rustig tegen het meise terwijl Lijster rustig doorliep. Het paard begon moe te worden van het dragen van twee personen, dat was ze niet gewend en zo krachtig was ze ook niet, ze zouden al snel even moeten gaan resten.
Terug naar boven Ga naar beneden

Where should I go?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: