Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

another one?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Robin
Leader
Robin

Aantal berichten : 522
Gulden : 249
Registratiedatum : 17-03-12

Character sheet
Name:: Robin Hood
Creature: Half blood

another one? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: another one?   another one? - Pagina 2 Emptyza mei 26, 2012 10:12 pm

"Maak je maar geen zorgen, de reis zou waarschijnlijk niet lang duren, mijn ouders huis is niet zo ver weg van hier." Sprak ze schouderophalend terug."Ze hebben me geleerd op dingen op te letten om dingen op te sporen dus het zal waarschijnlijk iets van maximum een week duren, denk zelf maar de helft." Schatte ze, hij knikte 'maak je maar geen zorgen, ik let wel op de dorp tot jij weg bent.' Zei hij alleen maar en keek toen naar de stand van de zon 'Ik denk dat ik moet gaan, het word al laat.' Zei hij rustig en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aria

Aria

Aantal berichten : 178
Gulden : 110
Registratiedatum : 10-05-12

Character sheet
Name:: Aria
Creature: Blood Hunter

another one? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: another one?   another one? - Pagina 2 Emptyzo mei 27, 2012 2:31 am

hij knikte 'maak je maar geen zorgen, ik let wel op de dorp tot jij weg bent.' Zei hij alleen maar en keek toen naar de stand van de zon 'Ik denk dat ik moet gaan, het word al laat.' Zei hij rustig en stond op. Aria knikte even, doofde ondertussen het vuur en stond toen uiteindelijk ook recht. Ze glimlachte nog even kort naar hem "Bedankt" Zei ze nog vlug draaide zich toen om en stapte richting haar huis om haar spullen op te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden

another one?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: