Aantal berichten : 178 Gulden : 110 Registratiedatum : 10-05-12
Character sheet Name:: Aria Age:: 17 years Creature: Blood Hunter
Onderwerp: another one? za mei 12, 2012 8:54 am
Aria zuchtte verveeld en stapte rond. Nu....ze was neit echt het type dat graag stil zat in haar huis daarom was ze er meteen weer uit gegaan en nu is ze in het bos. Nouja straks zou ze wel bij de donkere weg zijn, neit dat het iets is waar ze dolgraag naar toe wou omdat er daar toch niks speciaals te doen viel. Maar oke, beter iets dan niets. Haar kennende zou ze waarschijnlijk ergens in het bos overnachten en dan pas de volgende dag terug naar huis gaan. Maar natuurlijk moet ze een plek vinden, nu pas keek ze van haar gedachten op en zag dat ze al over de weg stapte. Aria wist niet dat ze er al zo snel er was want het was nog wel redelijk ver van huis. Niet dat het veel uitmaakte ze was er nu en dat telde. Al snel stapte Aria weg van de hoofdweg en stapte dieper het bos in. Toen ze vond dat ze een goed plekje had gevonden ging ze op haar hurken zitten en zette daar een grote val, groot genoeg voor ofterwijl enkele kleine diertjes of voor een grote, het hangt er vanaf wie er te onvoorzichtig was om op de weg te letten. Behenig liep ze weer van de val weg en ging bij de hoofdweg tegen een boom gaan zitten terwijl ze naar de blauwe lucht staarde.
-meh kort moet straks weg T.T- voor robin xd
Robin Leader
Aantal berichten : 522 Gulden : 249 Registratiedatum : 17-03-12
Character sheet Name:: Robin Hood Age:: 30 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: another one? zo mei 13, 2012 7:08 am
Met zijn boog in zijn handen liep hij door het bos. Vandaag was het zijn taak om te jagen dus hij nam het ook heel serieuze. Het was ee nheel gewoon dag voor hem want dit moest hij best wel vaak doen. Toen hi jee nkonijn zag eten pakte hij ee npijl uit zijn koker en legde die in zijn pees, hij trok die nar achter, richte nauwelijks en schoot recht in het hart van het beestje, hij haalde het konijn op en zag i nde verte hoe een meisje een val op zette hij grinnikte en liep achter het blonde meisje aan. Toen hij haar zag zitten bleef hij staan en zei rustig: 'Op wie maak je jacht Jonkvrouw, ik hoop toch niet op een shape shifter?'
Aria
Onderwerp: Re: another one? di mei 15, 2012 5:29 am
Terwijl Aria naar een boom voor haar staarde luisterde ze aandachtig naar de omgeving, al snel hoorde ze voetstappen waardoor ze automatich haar hoofd ophefte en met haar helder blauwe ogen naar de jonge man keek die naar haar toe liep, zo te zien ook een blood hunter. : 'Op wie maak je jacht Jonkvrouw, ik hoop toch niet op een shape shifter?' Aria liet haar ogen naar haar val glijden,"Doe ik alleen maar als ze mij uitdagen" Sprak ze schouder ophalend"En nee, heb geen zin om iets te gaan kopen dus ga ik maar iets zelf vangen, jij ook waarschijnlijk" Vroeg ze half vragend.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? di mei 15, 2012 6:14 am
Aria liet haar ogen naar haar val glijden,"Doe ik alleen maar als ze mij uitdagen" Sprak ze schouder ophalend"En nee, heb geen zin om iets te gaan kopen dus ga ik maar iets zelf vangen, jij ook waarschijnlijk" Vroeg ze half vragend. Hij keek naar zijn konijn en grinnikte 'Ik denk dat als ik mezelf in de stad laat zien ik neit langer leef na wat er allemaal was gebeurd met mij en mijn familie, en ik vind zelf jagen een stuk leuker.' Hij glimlachte naar haar en liep naar haar toe 'Ohja Ik moet me denk ik even voorstellen: Mijn naam is Robin Hood.'
Aria
Onderwerp: Re: another one? di mei 15, 2012 7:36 am
Behendig streek Aria enkele lokken voor haar helder blauwe ogen weg. Hij keek naar zijn konijn en grinnikte 'Ik denk dat als ik mezelf in de stad laat zien ik neit langer leef na wat er allemaal was gebeurd met mij en mijn familie, en ik vind zelf jagen een stuk leuker.' Hij glimlachte naar haar en liep naar haar toe "Wat heb jij dan wel moeten uitspoken om het zover te laten krijgen." Grinnikte ze lichtjes en keek hem grijnzend aan. 'Ohja Ik moet me denk ik even voorstellen: Mijn naam is Robin Hood.' Aria knikte even kort. "Aangenam, ik heet Aria Maldini" Stelde ze zich voor. Aria wist niet of hij de Maldini's kende, ze hadden veel invloed gehad bij de bloodhunters door hun reputatie, en het was zeker niet geheim gebleven dat die twee bloodhunters, haar ouders inneens waren verdwenen van de wereldbol, Aria achterlatend. Het waren vreselijke tijden geweest. Ze zal wel zien maar ja. Even gleden haar ogen naar de val en zag al snel een haas erop aftrippelen."sst" Grijnsde ze terwijl ze een vinger op haar eigen lippen legde en een voor die van hem zette maar er nog niet tegen ondertussen was haar aandacht strak op de haas gericht.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? vr mei 18, 2012 8:46 pm
"Wat heb jij dan wel moeten uitspoken om het zover te laten krijgen." Grinnikte ze lichtjes en keek hem grijnzend aan. hij lachte terug en haalde zijn schouders op ''Genoeg dingen die niet goed zijn volgens mijn vader.'' Zei hij glmlachend Aria knikte even kort. "Aangenam, ik heet Aria Maldini" Stelde ze zich voor. Robin knikte, hij kende de Maldini hun families konden heel goed omgaan met elkaar en hij had gehoord dat haar ouders zomaar verdwenen waren van de aard bol wat hij wel heel raar vond. sst" Grijnsde ze terwijl ze een vinger op haar eigen lippen legde en een voor die van hem zette maar er nog niet tegen ondertussen was haar aandacht strak op de haas gericht. Hij keek naar de rchting van haar val e nzag een haas aan komen, Hij bleef bleef staan en bewoog zich niet tot de haas in de val zat. Hij keek naar Aria 'Vervelend van je ouders Aria.'' zei hij.
Aria
Onderwerp: Re: another one? za mei 19, 2012 2:32 am
hij lachte terug en haalde zijn schouders op ''Genoeg dingen die niet goed zijn volgens mijn vader.'' Zei hij glmlachend, aria moest grijnsen. En wachtte geduldig af tot de haas in de val liep en zat te spartelen. Hij keek naar Aria'Vervelend van je ouders Aria.'' zei hij. Aria verstijfde meteen bij zijn woorden. Even stond ze zo doodstil alsof ze versteend was. Langzaam sloot ze even haar ogen en ademde diep in."Ik vind ze wel" Was haar enige antwoord. Het zat heel diep, het was gewoon super erg dat je ouders juist op de dag van je zestiende verjaardag verdwenen en je zo verward alleen lieten. Ze zou hen wel vinden. Vlug streek ze enkele tranen van haar wang en keek expres niet naar Robin. in plaats daarvan Stapte ze daarom naar de haas en zonder echt iets van te reageren draaide ze de kop van de konijn waardoor het meteen slapjes in haar handen hangde."Waar ze ook zijn, ik zal hen wel vinden" Sprak ze nu vastberaden maar probeerde ondertussen haar tranen te bedwingen.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? za mei 19, 2012 8:32 am
Langzaam sloot ze even haar ogen en ademde diep in."Ik vind ze wel" Was haar enige antwoord. Hij knikte, Robin begreep het wel het was vast vervelend als je ouders zomaar verdwijnen. ze stapte naar de haas en zonder echt iets van te reageren draaide ze de kop van de konijn waardoor het meteen slapjes in haar handen hangde."Waar ze ook zijn, ik zal hen wel vinden" Sprak ze nu vastberaden, hij liep naar haar toe en legde zijn hand geruststellend op haar schouder 'Ik zal zzeggen als ik iets vind.' Zei hij bemoedigend en keek met een scheve glimlach nar haar.
Aria
Onderwerp: Re: another one? za mei 19, 2012 8:43 am
Ze zal hen vinden ook al kost het haar leven. Hen gewoon nog een keer zin, is dat dan teveel gevraagt? Nee toch. waarom moest het weer met haar ouders gebeuren. Aria had helemaal niks verkeerds gedaan maar toch moest zij ervoor boeten. Robin liep naar haar toe en legde zijn hand geruststellend op haar schouder 'Ik zal zeggen als ik iets vind.' Zei hij bemoedigend en keek met een scheve glimlach nar haar. Op dat moment brak Aria, ze sloeg haar handen tegen haar gezicht en begon te snikken. Waarom moest dit haar overkomen. en niet iemand anders die het meer verdiende dan zij.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? za mei 19, 2012 9:31 pm
Op dat moment brak Aria, ze sloeg haar handen tegen haar gezicht en begon te snikken. Hij begon zachtjes te sussen en drukte haar tegen zijn borst en zei zachtjes dat alles goed zou komen en dat ze haar ouders zou vinden. Tja Aria was pas 17 en zijn eige dochter was 16 dus hij kende zulke problemen. en hij weet hoe je iemand moet troosten. '' Aria je moet je sterk houden, je ouders willen vast dat je je sterk houd en hun vind.'' Ze hij zachtjes in haar oor.
Aria
Onderwerp: Re: another one? zo mei 20, 2012 2:45 am
Sommige momenten kwam het besef dat ze alleen was harder dan op andere momenten. Robin begon zachtjes te sussen en drukte haar tegen zijn borst en zei zachtjes dat alles goed zou komen en dat ze haar ouders zou vinden. Maar wanneer zal ze hen terug vinden. '' Aria je moet je sterk houden, je ouders willen vast dat je je sterk houd en hun vind.'' Ze hij zachtjes in haar oor. Ze schudde met haar hoofd."Als ze wouden dat ik sterk was dan zouden ze me gewoon een vijand hebben gegeven in plaats van inneens te verdwijnen en mij achter laten." Sprak ze kribbig maar probeerde wel te stoppen met huilen waardoor ze nu alleen nog maar af en toe snikte.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? zo mei 20, 2012 4:01 am
Ze schudde met haar hoofd."Als ze wouden dat ik sterk was dan zouden ze me gewoon een vijand hebben gegeven in plaats van inneens te verdwijnen en mij achter laten." Sprak ze kribbig maar probeerde wel te stoppen met huilen waardoor ze nu alleen nog maar af en toe snikte. 'MIsschien hebben ze het voor jou veiligheid gedaan zodat je neit in problemen raakt.' Hij zuchte '1 ding weet ik zeker, ouders verlaten hun kind niet zomaar en alleen maar met een rede, een hele goede reden.' Zei hij rustig en streelde haar haar
Aria
Onderwerp: Re: another one? zo mei 20, 2012 6:08 am
'MIsschien hebben ze het voor jou veiligheid gedaan zodat je neit in problemen raakt.' Hij zuchte maar Aria snoof verontwaardigd. '1 ding weet ik zeker, ouders verlaten hun kind niet zomaar en alleen maar met een rede, een hele goede reden.' Zei hij rustig en streelde haar haar."Ik weet het niet hoor" Mompelde ze maar begon er wel over na te denken."Misschien....Maar ze hadden dan toch iets kunnen laten weten, waarom ze me achterlieten ofzo, misschien een briefje." Sprak ze stilletjes maar was ondertussen gestopt met snikken. Aria hield nog even zijn T-shirt vast maar trok zich toen eventjes terug en zag dat zijn shirt nat was."Ow....euh sorry" Sprak ze al mompelend een veronschuldiging.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? zo mei 20, 2012 6:27 am
"Ik weet het niet hoor" Mompelde ze maar begon er wel over na te denken."Misschien....Maar ze hadden dan toch iets kunnen laten weten, waarom ze me achterlieten ofzo, misschien een briefje." Sprak ze stilletjes Hij keek haar aan 'Er is verschillende gevaar en misschien was het niet veilig om zo iets te doen.' Zei hij rustig hij voelde dat Aria zijn shirt los liet "Ow....euh sorry" Sprak ze al mompelend een veronschuldiging. HIj grinnikte en schudde zijn hoofd ´het maakt niet uit Aria, zolang jij je beter voelt vind in het prima.´
Aria
Onderwerp: Re: another one? zo mei 20, 2012 7:22 am
Hij keek haar aan 'Er is verschillende gevaar en misschien was het niet veilig om zo iets te doen.' Zei hij rustig hij voelde dat Aria zijn shirt los liet "Ja misschien....Maar dan nog." Sprak ze rustig. HIj grinnikte en schudde zijn hoofd ´het maakt niet uit Aria, zolang jij je beter voelt vind in het prima.´ Ze keek hem aan en moest toch even stilletjes grinniken."En daar is je shirt de dupe van" Antwoorde ze nu wat rustiger."Maar nog weten waar ik zou moeten beginnen zoeken is ook weer een groot vraagteken."Zuchtte Aria geirriteerd.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? ma mei 21, 2012 2:32 am
Ze keek hem aan en moest toch even stilletjes grinniken."En daar is je shirt de dupe van" Antwoorde ze nu wat rustiger. HI jgrinnitke en knikte toen 'Tja hij me T-shirt kan zo iets verwachten. ' Hij grijnsde "Maar nog weten waar ik zou moeten beginnen zoeken is ook weer een groot vraagteken."Zuchtte Aria geirriteerd. Hij dacht eve ndiep na 'Wat dacht je van thuis, alle hoeken doorzoeken in de kleinste plekjes kijken of je een aanwijzing vind.' Zei hij luchtig.
Aria
Onderwerp: Re: another one? di mei 22, 2012 4:58 am
Even dacht Aria na maar ze hoorde Robin al wat zeggen waardoor ze zich uit haar gedachten trok.'Tja hij me T-shirt kan zo iets verwachten. ' Hij grijnsde, Aria glimlachte bij zijn woorden. Hij dacht eve ndiep na 'Wat dacht je van thuis, alle hoeken doorzoeken in de kleinste plekjes kijken of je een aanwijzing vind.' Zei hij luchtig. Aria dacht daar toch even over na. Liet het goed tot haar doordringen. En knikte toen."HHmm ja, dat ga ik waarschijnlijk wel eens doen. De meubels en al de spullen zijn ernog omdat het nu van mij is. En de bedienden zorgen er goed voor. Maar nu ga ik nog niet. Moet hier nog wat dingen afhandelen" Sprak Aria al denkend maar keek hem toen opgelucht aan." Bedankt" sprak ze en omhelsde hem. "En zin in een gebraden konijn?" Vroeg ze maar en glimlachte.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? di mei 22, 2012 5:33 am
Ze knikte toen."HHmm ja, dat ga ik waarschijnlijk wel eens doen. De meubels en al de spullen zijn ernog omdat het nu van mij is. En de bedienden zorgen er goed voor. Maar nu ga ik nog niet. Moet hier nog wat dingen afhandelen" Sprak Aria al denkend maar keek hem toen opgelucht aan." Bedankt" sprak ze en omhelsde hem. "En zin in een gebraden konijn?" Vroeg ze maar en glimlachte. Hij lachte opgelucht en knikte toen hongerig, hij was al de hele dag aan het jagen en had best honger gekregen. 'Zeker wel.' zei hij lachend.
Aria
Onderwerp: Re: another one? di mei 22, 2012 8:09 am
Hij lachte opgelucht en knikte toen hongerig, 'Zeker wel.' zei hij lachend. Ze keek hem glimlachend aan. Ze had al wat takken bij elkaar gescharrelt en legde die op een hoopje. Ze trok haar zwaard uit haar schede en zorgde ervoor dat het in vuur stond en gaf er toen een klein tikje mee op het houd dat meteen al in vlammen schoot. "Geen zin om vuur te maken met stokken of stenen of weet ik wat, zwaard is sneller" Grinnikte ze ondertussen stak ze het zwaard weer veilig in haar schede. deed de vacht van het konijn in liet het braden. Af en toe controleerde ze het dode dier en na een tijdje vond ze dat het genoeg was en haalde het van het vuur en nam er een stuk vlees van en stak het in haar mond terwijl ze Robin wat aan bood."Smakkelijk" Grijnsde ze.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? wo mei 23, 2012 2:58 am
Ze had al wat takken bij elkaar gescharrelt en legde die op een hoopje. Ze trok haar zwaard uit haar schede en zorgde ervoor dat het in vuur stond en gaf er toen een klein tikje mee op het houd dat meteen al in vlammen schoot. "Geen zin om vuur te maken met stokken of stenen of weet ik wat, zwaard is sneller" Grinnikte ze ondertussen stak ze het zwaard weer veilig in haar schede. deed de vacht van het konijn in liet het braden. Af en toe controleerde ze het dode dier en na een tijdje vond ze dat het genoeg was en haalde het van het vuur en nam er een stuk vlees van en stak het in haar mond terwijl ze Robin wat aan bood."Smakkelijk" Grijnsde ze. Hij had goed naar haar gekeken hoe ze alles deed en was erg onder de indruk. HI jwas naast haar komen zitten en nam de brood aan en pakte ee nstuk vlees en knikte 'Het zelfde.' Zei hij lachend en begon rustig te eten. Hij vond het heerlijk en was onder de indruk van haar kook kunsten. 'JE kan indrukwekkend koken Aria.' Hij knikte uit respect.
Aria
Onderwerp: Re: another one? wo mei 23, 2012 5:27 am
Aria vond dat ze het nog goed deed, ze gebruikte het niet zo vaak maar als ze het wel nodig was dan deed ze ook haar best. 'Het zelfde.' Zei hij lachend en begon rustig te eten.. 'JE kan indrukwekkend koken Aria.' Hij knikte uit respect. Aria glimlachte en nam even vlug een beet van het konijn."Bedankt, mijn ouders hebben het me geleerd, maar ik gebruik het niet zo vaak."Bekende ze lachend. "Maar je had gelijk. Ik denk dat ik mijn problemen dat ik hier moet oplossen even ga laten liggen en op zoek zal gaan naar aanwijzingen thuis" Stelde ze aan hem voor en nam toen nog een hap. Maar Aria maakte zich zorgen, ze maakte zich zorgen van de uitkomst van haar zoektocht, als ze haar ouders zal vinden wat zou er gebeurd zijn met hen, en wat als ze hen niet vind. Ze piekerde er wel echt over.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? do mei 24, 2012 5:00 am
Aria glimlachte en nam even vlug een beet van het konijn."Bedankt, mijn ouders hebben het me geleerd, maar ik gebruik het niet zo vaak."Bekende ze lachend. "Maar je had gelijk. Ik denk dat ik mijn problemen dat ik hier moet oplossen even ga laten liggen en op zoek zal gaan naar aanwijzingen thuis" Stelde ze aan hem voor en nam toen nog een hap. Hij keek nieuwsgierig naar Aria 'Wat voor problemen heb je hier dan? Anders kan ik ook wel iets doen. Mijn groep heeft toch niks te doen tot een paar mensen hier heen komen dus vertel maar op.' Zei hij nieuwsgierig en nam een hap uit zijn stuk konijn.
Aria
Onderwerp: Re: another one? do mei 24, 2012 7:56 am
Hij keek nieuwsgierig naar Aria 'Wat voor problemen heb je hier dan? Anders kan ik ook wel iets doen. Mijn groep heeft toch niks te doen tot een paar mensen hier heen komen dus vertel maar op.' Zei hij nieuwsgierig en nam een hap uit zijn stuk konijn. Aria keek hem bedenkelijk aan streek ondertussen door haar blonde haren. "Ik ben in een dorp geplaats hier niet ver vandaan."Begon ze rustig."Ik moet daar alles onder controle houden, en enkele mensen in het ooghouden doordat ze onrust stoken. Ik weet nog neit of het shifters zijn of gewoon mannen die denken dat ze de boel in handen hebben, ik heb er gewoon nog geen tijd voor gehad" gin g ze schouderophalend verder."Weet je trouwens wel zeker dat je het wilt doen?" vroeg ze terwijl ze hem rechtaan keek.
Robin Leader
Onderwerp: Re: another one? vr mei 25, 2012 4:08 am
Aria keek hem bedenkelijk aan streek ondertussen door haar blonde haren. "Ik ben in een dorp geplaats hier niet ver vandaan."Begon ze rustig."Ik moet daar alles onder controle houden, en enkele mensen in het ooghouden doordat ze onrust stoken. Ik weet nog neit of het shifters zijn of gewoon mannen die denken dat ze de boel in handen hebben, ik heb er gewoon nog geen tijd voor gehad" Hij verslikte zich en begon te hoesten, zijn groep was de laatste tijd er aan het werk in het dorp."Weet je trouwens wel zeker dat je het wilt doen?" vroeg ze terwijl ze hem rechtaan keek. Hij haalde een van zijn handen door zijn haar en knikte toen 'tuurlijk, ik doe het graag.' zei hij twijvelend.
Aria
Onderwerp: Re: another one? za mei 26, 2012 2:29 am
Aria pookte even met een stok in het vuur en staarde er even naar.Robin verslikte zich en begon te hoesten waardoor ze even verbaasd naar hem op ok."Is er iets" Vroeg ze terwijl ze hem strak aankeek. Hij haalde een van zijn handen door zijn haar en knikte toen 'tuurlijk, ik doe het graag.' zei hij twijvelend. Ze keek hem nog even een tijdje aan."Maak je maar geen zorgen, de reis zou waarschijnlijk niet lang duren, mijn ouders huis is niet zo ver weg van hier." Sprak ze schouderophalend terug."Ze hebben me geleerd op dingen op te letten om dingen op te sporen dus het zal waarschijnlijk iets van maximum een week duren, denk zelf maar de helft." Schatte ze, ja ze was heel goed getraind in sporen op te zoeken dus dat zou simpel zijn.