Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) wo dec 19, 2012 5:48 am
"Wie ik? Ik zou me nooit verstoppen voor jou" Zei ze op een onschuldige toon. Ze kroop nog dichter tegen hem aan begon hem zachtjes te zoenen. Cody grinnikte toen hij haar onschuldig gezicht zag, ze was toch zo schattig. Toen ze hem begon te zoenen kon hij voelen dat ze bang was, bang om iets fout te doen. Cody zoende haar terug, niet zo aarzelend als zij en zijn vingers gleden over haar lichaam, het voelde zo goed, zo fijn. Zeker toen hij haar handen voelde over zijn lichaam, zijn lichaam stond in brand en dit voelde nog beter dan met Yoko! Hij verbrak hun zoen en hield zijn lippen een stukje van de hare weg en begon op een gedempte toon te zeggen: Ongeduldig zit ik te wachten, en tel ik de langzaam voorbijgaande nachten. Ik zie jouw gezicht in mijn gedachten, samen met de momenten toen we lachten. In mijn dromen was je van mij, en lag je naast mij aan mijn zij. Ik voelde je warmte over mij heen, en je vondt het niet erg als ik je handje leen. Je vingers raakten de mijne zachtjes aan, ik begon met mijn lippen naar je gelaat toe te gaan. Jouw lippen raakte de mijne, en liet zo al mijn zorgen verdwijnen. Mijn lippen streelde de jouwe terug in het gedempte licht, en na een tijdje verliet ik weer je gezicht. Een kus van jou kon ik alleen maar dromen, maar dit is nu allemaal uitgekomen.
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) wo dec 19, 2012 8:09 am
Hij kustte haar terug, maar hij was niet bang, hij was alles behalve bang. Hij wist hoe dit alles moest. Hij verbrak hun zoen en hield zijn lippen een stukje van de hare weg en begon op een gedempte toon te zeggen. Zijn woorden raakte haar recht in ahar ziel. Maakte haar gelukkig. Zo gelukkig zelfs dat er ook woorden uit haa rmond begonnen te stromen, woorden die ze al lang tegen zijn oren had willen fluisteren maar nooit gedurfd had.
You make me laugh when I want to cry, Make me live when I want to die, Make me smile when I want to frown, You turn my life upside down. Believe in me when no one else does You’re my now, my is, my was. When you call my name I begin to blush, I'm afraid people notice I need you so much. When I'm with you time flies by fast. It's like the present is the past. I need you more than you can believe, Love you more than you can conceive. Think about you every night and day And hope my life can stay this way I don't want it to be any other way.
Lira keek hem met een verlangende blik aan, een verliefde blik met de intesiteit van duizend zonnen. Ja Lira hield van hem wilde voor altijd in zijn armen blijven liggen, ze wilde iedere vezel van hem in zich opslaan, bang om iets te vergeten.
Cody
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) wo dec 19, 2012 9:52 am
Cody genoot van haar woorden toen hij die hoorde en sloot zijn ogen om die diep inzich te laten dringen. Ze waren mooi, ze waren prachtig en raakte zijn hart die al in vlam stond maar nu werd het erger, hij vlamde helemaal op en toen ze klaar was en hij haar verlangende blik zag glimlachte hij, Cody moest zich echt inhouden, het zou misschien te snel gaan voor Lira en hij wou helemaal niet opdringen! Cody hield har stevig tegen zich aan en kuste haar kruin. 'Je bent mijn leven Lira.' Zei hij zachtjes in haar oor.
lira
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) wo dec 19, 2012 10:53 am
Het voelde zo vreemd allemaal. Als iemand haar dit een jaar geleden had verteld had ze diegene nooit geloofd. Ze had nooit gedacht dat ze ooit in zijn armen zou liggen, dat hij haar wilde, dat hij haar net zoveel wilde als zij hem. Cody hield har stevig tegen zich aan en kuste haar kruin. 'Je bent mijn leven Lira.' Zei hij zachtjes in haar oor. Lira glimlachte maar ze voelde ook dat hij tegen iets vocht, dat hij haar net een tikje te stevig vasthield, alsof hij zichzelf zo kon inhouden. Langzaam maakte ze zich van hem los klom ze uit bed met haar rug naar hem toe. Ze haalde diep adem en liet haar jurk afzakken. Op haar schouder blad stond een tattoe (http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2011/335/6/8/68c396e8cc15f387903df66a4b122547-d4hw20t.jpg) precies op de plaats waar de Kyuubi een stuk van haar ziel had gestolen en mee het portaal had ingetrokken. Lira draaide zich langzaam en twijfelend om kroop weer in het bed dicht tegen hem aan. Haar hoofd tegen zijn borst. "Ik weet dat je je inhoudt, en dat dat je moeite kost...'' zei ze zacht. ''Dat hoeft niet Cody...ik heb jaren met demonen samengeleefd...." Dat laatste kwam er pijnlijk uit maar ze bleef doorgaan. "Ik heb geen angst voor je..." Zei ze nog zachter.
Cody
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) wo dec 19, 2012 8:13 pm
Okeej dit was echt genant en toen hij zag dat Lira er uit kroop en haar jurk liet vallen keek hij haar verbaasdd aan maar zijn blik bleef hangen bij haar tatoe. Cody slikte toen hij het beest herrinerde. Toen ze weer terug kroop en luisterde naar haar woorden. "Ik weet dat je je inhoudt, en dat dat je moeite kost...'' zei ze zacht. ''Dat hoeft niet Cody...ik heb jaren met demonen samengeleefd...." Dat laatste kwam er pijnlijk uit maar ze bleef doorgaan. "Ik heb geen angst voor je..." Zei ze nog zachter. Cody tilde iets haar kin op om haar aan te kijken 'Ik wil het niet aandringen, ik kan wel wachten lieverd, je moet het echt zelf willen.' Zei hij zachtjes en sreelde haar gezicht.
lira
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) za dec 22, 2012 9:07 am
Ze zag zijn verbazing, de blik die bleef hangen op de ongewilde tattoe. Cody tilde iets haar kin op om haar aan te kijken 'Ik wil het niet aandringen, ik kan wel wachten lieverd, je moet het echt zelf willen.' Zei hij zachtjes en sreelde haar gezicht. Nu was zij degene die hem verbaasd aankeek. Zoiets had ze nog nooit gehoord, zoiets had nog nooit iemand haar gezegd. Ja Lira was oprecht verbaasd. Een kleine glimlach sierde haar lippen voor deze zich op zijn lippen plantte. "Ik wil gewoon dicht bij je zijn..." Fluisterde ze voor ze zich dwars over hem legde. Haar bovenlichaam op hetzijne haar hoofd op de plaats van zijn hart. "I..ik was bang dat ik je zou teleurstellen als ik het niet toeliet....maar ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben niet na alles wat er gebeurd is" Zei ze haast nog zachter terwijl ze haar hoofd in zijn borst begroef.
Cody
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) za dec 22, 2012 9:41 am
Cody zag haar verbaasd gezicht en hij keek haar met iets schuin hoofd aan en glimlachte terug toen hij haar ook zag glimlachen. Toen Lira hem kuste kuste hij haar terug en grinnikte toen ze dwars over hem heen ging liggen en hij streelde vorozichtig haar haren als of hij bang was om haar vurige haar te beschadigen. "Ik wil gewoon dicht bij je zijn..." Hoorde hij haar flusiteren en Cody glimlachte lichtjes naar haar. "I..ik was bang dat ik je zou teleurstellen als ik het niet toeliet....maar ik denk dat ik er nog niet klaar voor ben niet na alles wat er gebeurd is" Zei ze haast nog zachter terwijl ze haar hoofd in zijn borst begroef. Cody maakte sussende geluidje en aaide haar bol 'KOm Lira, zo slecht ken je me toch niet. Ik ben geen opdringer en ik heb toch de hele eeuwigheid om te wachten en dat zou ik ook echt doen als het nodig zou zijn. ' Zei Cody voor hij haar hoofd kuste en naar de plafon keek die hij betoverd had zodat hij de sterren zag.
lira
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) zo dec 23, 2012 2:10 am
hij streelde vorozichtig haar haren als of hij bang was om haar vurige haar te beschadigen. Lira moest soms nog altijd wennen aan haar nieuwe uiterlijk, aan haar vurige haar dat haar temperament perfect weerspiegelde. Cody maakte sussende geluidje en aaide haar bol 'KOm Lira, zo slecht ken je me toch niet. Ik ben geen opdringer en ik heb toch de hele eeuwigheid om te wachten en dat zou ik ook echt doen als het nodig zou zijn. ' Zei Cody voor hij haar hoofd kuste en naar de plafon keek die hij betoverd had zodat hij de sterren zag. Ze keek naar zijn prachtige gelaat en knikte zacht. "Ik weet het, ik weet het ik was alleen bang dat...dat als ik je niet hetzelfde zou geven als Yoko je..." Nee ze kon de zin niet afmaken ze schaamde zich te erg, ze was onzeker, zo onzeker als het om hem ging. Lira draaide haar blik van hem weg, ze kon niet in zijn prachtige ogen kijken.
Cody
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) zo dec 23, 2012 5:22 am
Ze keek naar zijn prachtige gelaat en knikte zacht. "Ik weet het, ik weet het ik was alleen bang dat...dat als ik je niet hetzelfde zou geven als Yoko je..." Nee ze kon de zin niet afmaken ze schaamde zich te erg, Cody grinnikte toen hij haar woorden hoorde e nstreelde haar gezicht heel zachtjes 'Mijn lieve Lira toch, je moet niet zo onzeker zijn, want als het om jou gaat heb ik alle geduld en hou ik van je met heel mijn hart zelfs zodner het intieme gedoe.' Zei hij zachtjes in haar oor 'Zelfs naar jou kijken is leuk, het doen van jou is zo interressant.' Zei hij met en vleiende stem. Ja Cody kon voelen dat Lira onzeker was maar dat vond hij juist zo leuk aan haar.
lira
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) zo dec 23, 2012 5:39 am
Cody grinnikte toen hij haar woorden hoorde e nstreelde haar gezicht heel zachtjes 'Mijn lieve Lira toch, je moet niet zo onzeker zijn, want als het om jou gaat heb ik alle geduld en hou ik van je met heel mijn hart zelfs zodner het intieme gedoe.' Zei hij zachtjes in haar oor. LIra keek hem aan met een trieste blik. "Aan ieders geduld komt een eind, daar ontkom je niet aan..." 'Zelfs naar jou kijken is leuk, het doen van jou is zo interressant.' Zei hij met en vleiende stem Kijk daar moest ze dus door lachen. Een twinkelend geluid vulde de kamer. Ja door die woorden had ze haar moed, haar typische Lira-heid weer hervonden ze ging bovenop hem zitten met een klein grijnsje op haar gelaat. Haar hoofd ging naa rhetzijne toe ze legde haar voorhoofd op hetzijne haar vingers volgde de contouren van het kruisje dat op zijn borst was getattoeërd. "Hoe kom je daar aan?" Vroeg ze zachtjes haar blauwe ogen op hem gericht.
Cody
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) zo dec 23, 2012 6:35 am
Cody zag ahar trieste blik en vroeg warom ze zo verdrietig was? "Aan ieders geduld komt een eind, daar ontkom je niet aan..." Cody glimlachte lichtjes 'Ik hoop dat dat nooit komt.' Zei Cody zachtjes en glimlachte toe nze meost lachen, haar lach was betoverend! En hij was erg verbaasd ten ze boven hem ing zitten met een klein grijnsje. Haar hoofd ging naa rhetzijne toe ze legde haar voorhoofd op hetzijne haar vingers volgde de contouren van het kruisje dat op zijn borst was getattoeërd. "Hoe kom je daar aan?" Vroeg ze zachtjes haar blauwe ogen op hem gericht. Cody voelde de plek die ze aanraakte en het kruis begon te gloeien 'ik weet niet hoe ik er op kom, eerst had ik last van mijn borst omdat het branden en op een ochtend toen ik in de spiegel keek zag ik dit en mijn vleugels waren toen ook een stuk groter geworden.' Zei Cody zacht en streelde haar wang 'Ik weet neit heozo het er plotseling was.' Zei Cody en keek haar met zijn blauwe ogen aan.
lira
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) zo dec 23, 2012 7:26 am
Cody glimlachte lichtjes 'Ik hoop dat dat nooit komt.' Zei Cody zachtjes en glimlachte toe nze meost lachen, een engelenlach was iets bijzonders, werd niet vaak door mensenoren waargenomen en maar goed ook, een engelenlach kon mensen bezeten maken, ze van de engel laten houden daarom was het ook zo belangrijk dat engelen vriendelijk waren maar ten alle tijde hun sereenheid behielden in de buurt van mensen. Cody voelde de plek die ze aanraakte en het kruis begon te gloeien 'ik weet niet hoe ik er op kom, eerst had ik last van mijn borst omdat het branden en op een ochtend toen ik in de spiegel keek zag ik dit en mijn vleugels waren toen ook een stuk groter geworden.' Zei Cody zacht en streelde haar wang 'Ik weet neit heozo het er plotseling was.' Zei Cody en keek haar met zijn blauwe ogen aan. Lira keek naar het kruisje. "Het is prachtig" Fluisterde ze in zijn oor voor ze zich helemaal bovenop hem legde. Het was prettig om in contact te zijn met zijn huid, om geen laag kleding er meer tussen te hebben. Ja engelen begrepen als geen ander hoe naar het was om met kleren rond te lopen soms leken ze je gewoon op te sluiten, dat wilde Lira niet, niet wanneer ze bij hem was, ze wilde zichzelf kunnen zijn zonder beperkingen. "Ik hou van je.." Mompelde ze tegen het kruisje op zijn borst.
Cody
Onderwerp: Re: My heart is broken (Cody) zo dec 23, 2012 7:40 am
Lira keek naar het kruisje. "Het is prachtig" Fluisterde ze in zijn oor voor ze zich helemaal bovenop hem legde. Toen zijn blote borst haar prachtige huid voelde bloeide het helemaal op. Het voelde zo goed om haar blote huid aan te raken, voor Engelen was dit iets magisch om elkaar aan te rake nzonder er kleren tussen te hebben, Cody wist natuurlijk neit hoe het in de hemel was, droegen ze daar eigenlijk wel zoveel kleding als ze hier op aarde droegen of droegen ze daar kleding zo als veel mensen op schilderijen laten zien? Gewoon een wit jurk dat hun lichaam sierde. "Ik hou van je.." Mompelde ze tegen het kruisje op zijn borst. Cody huiverde onder haar kus en glimlachte en keek zijn lieve engel aan 'Ik hou ook van jou.' Zei hij zacht terug en sloeg zijn armen om haar middel heen.