Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I can't....(cody)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Creature: Shape Shifter

I can't....(cody) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:12 am

Cody ontspande zich terwijl hij schetste en toen hij zacht geklop hoorde keek hij op, wie zou dat nou weer zijn? hij wist het niet maar stond wel op en opende de deur en glimlachte toen hij Lira herkende 'hee engeltje.' Zei hij zachtjes en liet Lira naar binnen. 'hoe is het met je?' vroeg hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:26 am

De deur werd al gauw geopend en Lira glimlachte zachtjes. Ook hij glimlachte, mooi hij was dus niet meer boos op haar. 'hee engeltje.' Zei hij zachtjes en liet Lira naar binnen. 'hoe is het met je?' vroeg hij zachtjes. Lira zette de mand op tafel en draaide zich naar hem toe. "Het gaat wel, maar hoe is het met jouw?" Vroeg ze met een lichtelijk bezorgd gezicht. Lira merkte dat hier een andere energie hing maar ze kon haar vinger er niet opleggen wat was er hiert mis?
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:38 am

Hij zag hoe ze een mand op tafel zette en hij ging nieuwsgierig in kijken. en keek ondertussen naar Lira. "Het gaat wel, maar hoe is het met jouw?" Vroeg ze met een lichtelijk bezorgd gezicht. Cody haalde zijn schouders op 'het gaat een stuk beter, heowel ik maar al te graag Syrax nek zou om willen draaien omdat hij mijn zus heeft misleid en haar als bedmaatje had gebruikt. ' Zei Cody geërgerd.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 8:55 am

Ze draaid emet haar ogen toen ze zag hoe hij in de fruitmand ging kijken. "Het is versgeplukt" zei ze rustig. Cody haalde zijn schouders op 'het gaat een stuk beter, heowel ik maar al te graag Syrax nek zou om willen draaien omdat hij mijn zus heeft misleid en haar als bedmaatje had gebruikt. ' Zei Cody geërgerd. Lira snapte het niet helemaal. Dus hij wilde haar neefje ineens de nek gaan omvringen? Ergens wist ze dat ze als familie Sy moest verdedigen maar ze kon zichzelf er niet toe zetten om Cody tegen te spreken. Lira keek op toen ze een geluid hoorde en Alina uit Cody's slaapkamer zag komen. Ze liep alleen gehuld in een onderjurk rond en al gauw viel Lira's blik op haar bolle buik. Haar uitdrukking werd geschokkeerd. Had Cody met Alina...En was ze nu zwanger van hem? Van haar eigen broer?! Lira voelde zich ineens een beetje duizelig.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 9:04 am

Hij zag haar met haar ogen draaien en grinnikte daarom, aan haar aura merkte Cody dat ze het niet helemaal snapte en Cody zuchten toen hij geluiden uit zijn kamer hoorde komen en zag Alina naar buiten lopen , allen gehuld in een onderjurkje. Cody wou net alles uitleggen toen hij voelde hoe Lira's aura slecht werd en hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen 'i kweet niet wat jij denkt Lira, maar het ligt heel anders.' Zei hij grinnikend en pakte haar vast zodat ze niet omviel. Cody vond dit nogal erg hilarisch om te zien maar hield zich in. 'Alina, dit is Lira en Lira je hebt vast al gemerkt dat het mijn halszus Alina is.' Stelde Cody elkaar voor.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 9:30 am

Hij moest grinniken om haar draaiende ogen. begrijpelijk ofcourse. lira bleef Alina aangapen, haar mond viel bijna open. Wat deed zíj hier? hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen 'i kweet niet wat jij denkt Lira, maar het ligt heel anders.' Zei hij grinnikend en pakte haar vast zodat ze niet omviel. Ze merkte aan zijn aura dat hij dit echt grappig vond. ze keek hem even lichtelijk zuur aan. 'Alina, dit is Lira en Lira je hebt vast al gemerkt dat het mijn halszus Alina is.' Stelde Cody elkaar voor. Lira kneep haar ogen samen en keek giftig naar Alina. Oe ja nu was ze dus heel jaloers. Waarom zat zij in zijn huis? Waarom sliep ze in zijn bed?! "en waarom is ze hier?" Vroeg Lira terwijl ze zichzelf kalm hield met het besef dat ze zijn armen om zich heen voelde.

alina

Alina werd wakker en merkte dat ze in Cody's bed lag. Een glimlach groeide op haar gezicht. Wat was het toch een engel. Ze klom uit bed en ontdeed zich van het spannende corset en de zware winterjurk. het was hier binnen warm genoeg om in haar katoenen onderjurk rond te lopen. Ze ging de trap af en zag Cody daar bij een ander meisje staan. Het meisje gaapte haar aan en leek zelfs een beetje boos op haar te zijn. Alina slikte en snapte er eigenlijk weinig van. "hallo" zei ze vriendelijk haar giftige blik negeerend. Alina had geen besef van Lira's liefde vor haar broer. "En ik logeer hier" Beantwoorde ze Lira's vraag. Ze richtte haar hoofd naar Cody. "Je had me echt niet naar boven moeten dragen hoor, maar toch bedankt" Zei ze met een liefdevolle stem.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyzo okt 28, 2012 6:36 pm

Hij vond dit echt schattig van Lira dat ze jaloers was hoewel het helemaal niet hoefde. "en waarom is ze hier?" Vroeg Lira, Cody grinnikte en legde een arm o haar heen en wou net haar vraag beantwoorden toe nAlina hem voor was. "hallo" zei ze vriendelijk. "En ik logeer hier" Beantwoorde ze Lira's vraag. Ze richtte haar hoofd naar Cody. "Je had me echt niet naar boven moeten dragen hoor, maar toch bedankt" Zei ze met een liefdevolle stem. Cody glimlachte terug -geen dank, je moet goed rusten. - zei hij daar acter aan en keek naar Lira - ze logeert een tijdje bij mij, je hoeft niet zo jaloers te doen. - Zei hij rustig en pakte een appel en gooide richting Alina -hier, vitamine zal je wel goed doen.- Zei Cody.
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 4:12 am

Lira merkte hoe grappig hij haar jaloezie vond en hoe hij zijn arm om haar heen sloeg. - ze logeert een tijdje bij mij, je hoeft niet zo jaloers te doen. - Zei hij rustig en pakte een appel en gooide richting Alina. "Ik ben niet jaloers" Zei ze met een jaloerse uitdrukking op haar gezicht. ze mocht alina niet. Ze had Cody's hart gebroken en ze zag er naar haar goesting te goed uit. Nee ze wilde niet dat ze zoveel bij Cody was wie weet wat er dan zou kunnen gebeuren? "Ik kwam je eigenlijk uitnodigen voor een etentje." Zei Lira met een poeslieve stem terwijl ze zich tegen hem aanvleidde.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 4:15 am

Lira leek niet blij met haar aanwezigheid. Ze leek zelfs tamelijk jaloers. Was ze verliefd op haar broer? Dat moest haast wel. Cody leek Lira's kattigheid alleen maar grappig te vinden. Begrijpelijk natuurlijk. Cody glimlachte terug -geen dank, je moet goed rusten. - Alina grinnikte. "Ik kan ook prima op de bank slapen hoor ik wil je je bed niet afpakken" Zei ze met een klein geamuseerd grijnsje. Natuurlijk vond Alina het ook niet erg als Cody bij haar kwam liggen in bed maar dat kon ze beter niet zeggen nu Lira hier was. pakte een appel en gooide richting Alina -hier, vitamine zal je wel goed doen.- Zei Cody. Alina glimlachte en beet in de appel. "Vergeet jij je vitaminen maar niet anders wordt je nog slomer tijdens dieventochten" Zei ze op een plagende toon.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptyma okt 29, 2012 6:32 am

Alina grinnikte. "Ik kan ook prima op de bank slapen hoor ik wil je je bed niet afpakken" Zei ze met een klein geamuseerd grijnsje. Cody grinnikte 'dan zou ik mijn lieve meoder op mijn kop krijgen omdat ik me weer is niet als een heer gedraag en de damen mijn bed afsta.' Zei COdy grijnzend. Alina glimlachte en beet in de appel. "Vergeet jij je vitaminen maar niet anders wordt je nog slomer tijdens dieventochten" Zei ze op een plagende toon. Cody trok 1 wenkbrauw op 'Sloom? Sorry maar dat woord staat niet in mijn woorden boek maar alsnog als er iets misgaat kan ik me altijd er uit kletsen, je zou me moeten kennen!' Zei hij grijnzend. Cody keek naar Lira 'Alina had me leren kennen toen we opdezelfde ketting op jacht waren, uiteidnelijk had ze hem in een mestkar gegooid en ik had een paar goedgelovige laten denken dat ze de ketting zochten voor god...Kijk niet zo, ik was 6!' Zei hij verdedigend en glimlachte.
rhine

rhine

Aantal berichten : 76
Gulden : 41
Registratiedatum : 26-10-12

Character sheet
Name:: Rhine Torath
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptywo okt 31, 2012 10:23 am

Cody grinnikte 'dan zou ik mijn lieve meoder op mijn kop krijgen omdat ik me weer is niet als een heer gedraag en de damen mijn bed afsta.' Zei COdy grijnzend. Alina draaide met haar ogen. "Alsof jij je daar ooit wat van aantrekt" Zei ze spottend. Cody trok 1 wenkbrauw op 'Sloom? Sorry maar dat woord staat niet in mijn woorden boek maar alsnog als er iets misgaat kan ik me altijd er uit kletsen, je zou me moeten kennen!' Zei hij grijnzend. Nu moest alina lachen. "het enige snelle aan jouw is je tong ventje" Riep ze plagend. Toen ze Lira's smalende blik in de gaten kreeg zweeg ze. Cody beledigen was dus niet zo slim als zij erbij was. "Ik..euhm denk dat ik nog maar even wat ga rusten" Zei alina zachtjes voor ze zich omdraaide.

Lira

Lira mocht alina niet. Ze mocht haar bruine ogen niet, haar golvende haar, haar lach alles aan alina ergerde Lira mateloos. Ze werd alleen maar kwader toen ze Cody ook nog eens ging beledigen. Cody keek naar Lira 'Alina had me leren kennen toen we opdezelfde ketting op jacht waren, uiteidnelijk had ze hem in een mestkar gegooid en ik had een paar goedgelovige laten denken dat ze de ketting zochten voor god...Kijk niet zo, ik was 6!' Zei hij verdedigend en glimlachte. Lira grinnikte. En legde haar hoofd tegen zijn schouder. "Jij bent echt een merkwaardig iets Cody Sharpe." Zei ze. ze was heel blij toen Alina eindelijk weg ging. Een glimlach wilde niet van haar gezicht.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Emptywo okt 31, 2012 10:39 am

Alina draaide met haar ogen. "Alsof jij je daar ooit wat van aantrekt" Zei ze spottend. Cody grinnikte 'ja das waar, ik trek me er niet veel van aan.' Zei hij grijnzend. Hij zag hoe Alina moest lachen en glimlachte naar haar. "het enige snelle aan jouw is je tong ventje" Riep ze plagend. Cody keek haar grijnzend aan ' en jij bent hier de beste om in problemen te raken, echt waar elke keer kom jij in de problemen.' Zei Cody grijnzend en zag dat er iets veranderde, er hing een gespannen sweer in zijn huis. "Ik..euhm denk dat ik nog maar even wat ga rusten" Zei alina zachtjes voor ze zich omdraaide. Cody knikten ' rust jij mar lekker uit.' Zei hij rustig en keek naar Lira die haar hoofd tegen zijn schouder legde. "Jij bent echt een merkwaardig iets Cody Sharpe." Zei ze. Cody glimlachte ' moet ik dat als een compliment of een belediging zien?' vroeg hij plagend voor hij haar hoofd kuste en samen met haar op de bank ging zitten ' wat kwam je hier eigenlijk doen? Niet dat ik het erg vind maar toch ben ik nieuwsgierig.' Zei hij rustig en keek haar aan met zijn blauwe ogen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I can't....(cody)   I can't....(cody) - Pagina 2 Empty

I can't....(cody)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't tell your daddy -cody, razor-
» My heart is broken (Cody)