Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Kom her meine liebe freund(open)

Ga naar beneden 
+2
Syrax
Edana
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Hester Sue

Hester Sue

Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus
Creature: Shape Shifter

Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyzo okt 21, 2012 6:17 pm

De training duurde voort en Syrax zag wel dat Eda afscheid van hem nam kon hij dat niet. De hunters kregen eindelijk kregen ze die netten van zich af en wierpen die opnieuw naar hem toe. Syrax was druk bezig op de hellewolven te lekken en ontweek de netten maar half. Charlie merkte zijn ontbrekende consentratie op en schreeuwden nog wat bevelen. Zijn staart stekels zetten zich op en Sy maakte een halve draai waaroor wat van de netten wer gemikt op het groepje hellewolven landen, maar Eda spaarde. Zijn brul galmde over het kasteel terrein en Syrax aandacht was weer bij het gevecht!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyzo okt 21, 2012 9:47 pm

Ze werd in een hoek gedreven maar haar ogen bleven gloeien 'is je broers zijn er niet meer om je te beschermen.' Gromde 1 van de wolven en ze ontblote haar tanden 'misschien zijn ze hier niet, maar ze beschermen mij altijd! Gromde ze en net toen ze dat zei vlogen een heleboe stekens richting de wolven, ze konden net optijd ontwijken en ze grijnsde wolfachtig naar hun. 'zien jullie, zelf op de aarde word ik beschermd.' Zei ze grijnzend en sprong over de stekels en liep terug naar de plek waar ze net zat te kijken naar Syrax. ze kwispelde blij naar hem en haar ogen stonden dankbaar.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 2:18 am

Syrax zag Edana kwispelen en haar ogen stondn dankbaar, maar in dat kleine onbewaakte moment wisten twee hunters lange touwen over zijn schouders te krijgen en die dingen boorde zich in de grond. Surax gromde neidig dit was zeker zo‘n nieuw bloodhunter speeltje! Syrax liet zich niet zomaar gevanngen nemen en zetten druk op de touwen die in een speciaal vloeistof was gedompelt waardoor het touw het betr hielt. Sy had ze genoeg opgerekt om er onderdoor te stappen. Op zijn rug had hij geen stekels meer zitten nog har hij hoorns op n kop dan twee grote en lange oren die hij steeds naar achteren droeg waardoor ze er als hoorns uit zagen. Hij gromde en beukte een stel aan de kant met een zwiep van zijn kop en slingerde de hunters over het grint weg. Toch volgde nog meer van zulke tiuwen die zzich nu om zijn achterpoten wikkelde. Syrax opende zijn bek iets omdat hij geen lippen meer had, masr een snavel en greep de touwen wat kennelijk een fout was. Het diense als afleiding!!! Verschillende jonge mannen storten zich naar voren en grepen hem bij zijn kop vast en twee aan elk oor. Syrax tilde moeiteloos zijn kop op en schudden zich uit als een hond zich van het water ontdeed, maar eentje wist zijn oor goed vast te houden. Syrax liet dat niet toe en tilde zich op zijn achterpoten een opende zijn vleugels waarmee hij weer een enorme windvlaag mee cre‘erde. Daarna zetten Sy zijn voorpoten eerst neer gevolgt door de rest van zijn lichaam en zijn kop al schuddend. Door de vaart verloor de hunter zijn grip, maar de resthad zich gehergroepeert en vuurde die touwen meer en meer op hem af. Charlie keek te vreden toe terwijl Syrax vaster kwam te zitten. Uit eindelik kon hij zich niet meer bewegen. De training was daarmee dan ook bijna afgesloten. ‘Zo hoort het Team work dan krijg je hje grootste tege.stander ook, hoeswel de prins nog een goedje achter gde hand heeft. Dus maak ruimte en ga niet in de vuurlin.ie staan!‘ zei Charlie even streng als altijd en Syrax zag de schietschijf op meer dan 50 meter afstand staan. Hij haalde ander dan anders adem en sluwde een goenig goedje dat reukloos was, maar zodra het de schietschijf raakte het zuur er niks van overliet. De jonge hunters waren onder de indruk en Syrax shiften terug voor hij zich uit de touwen worstelde wat er best veel waren.“Weer iets nieuw zie ik? zei Syrax en ging met over elkaar geslagen armen naast Charlie staan. Deze keek hem even aan en grijnsde. ‘Ja en nog effectief ook vind je niet. Het touw hebben we in demonen bloed gedrengt en ze houden prima hun vorm vast teij je het zo uitrekt zoals jij net deed.‘ zei Charlie en liet naar de geslaagde studenten die nu volwaardige blood hunters geworden waren. Syrax schudden zijn hoofd, maar reageerde niet op Charlie‘s woorden
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 4:28 am

Eda keek bezorgd toen die bloodhunters een of ander touw gebruikte en hem vast zetten, Toen ze een paar keer snoof kwam de geur haar vaag bekend voor maar ze wist niet waar het vandaan kwam. Eda bleef bezorgd kijken heo ze hem vastzette en Syrax daarna met een of ander groen goedje spuugde, ze was zeker onder de indruk van zijn schietkunst. Toen Syrax terug veranderd was sprong Eda heel rustig naar beneden en liep naar de touwen om te ruiken tot ze hoorde charlie zeggen: ‘Ja en nog effectief ook vind je niet. Het touw hebben we in demonen bloed gedrengt en ze houden prima hun vorm vast teij je het zo uitrekt zoals jij net deed.‘ Meteen stoof ze naar achter, dat was het dus wat ze rook! Wie zou de slachtoffer zijn gewest? Nee ze wilde het niet eens weten wie het was.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 5:57 am

Syrax grimaste echt weer iets voor Charlie met zijn uitvindingen! Hij schudden zijn hoofd terwijl hij nog wat van het zuur bij zijn mond weg veegde en het expres op een van de touwen liet landen. Het duurde langer, maar zijnzuur vrat er toch doorheen!? “Kwal!“ fluisterde Syrax en wilde richting de poort lopen om Edana uit te laten. Hij zag haarverschrikte uitdrukkibg en raakte haar met zijn gedachten aan. Iets wat op aarde alleen draken echt goed onder de knie hadden zon iemand aan te raken. “Kom Eda dan zal ik je naar buiten leiden?“ zei Syrax en legde het neer als een vraag en liep rustig naar de uitgang.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 6:05 am

Eda zag dat Syrax wat zuur over het touw liet vallen en ze grinnikte toen het doorging en het alles op at. Ze zag dat hij richtign het poort liep, Eda liep achter hem aan e nze voelde Syrax heerlijke aanraking “Kom Eda dan zal ik je naar buiten leiden?“ zei Syrax en legde het neer als een vraag en liep rustig naar de uitgang. Ze liep achter hem aan en toen ze buiten het poort waren veranderde ze terug en schudde zich uit 'brr, i kwi lniet eens weten wie zijn bloed had gegeven.' Zei ze en keek naar Syrax 'trouwens, goed gechoten.' Zei ze zachtjes en zoende hem.
Hester Sue

Hester Sue

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 6:40 am

Eda liep achter hem aan en buiten het zicht van andere shifte ze en Sy hoorde haar woorden. “Ze doden geen demonen daarvoor vind mijn vader ze te kostbaar. Nee hij verwond ze liever voor een liter per demon en laat hun wonden dan helen. Ik vind het maar niet al heb ik er nog weinig over te zeggen, maar bedankt voor je commiment. Ik kan ze nog veder weg raken alleen zou dat dooien binnen de muren kunnen kosten.“ zei Syrax en kuste haar terug. Hij wilde haar niet aan zijn vader of Charlie uitleveren dat wilde hij al niet toen hij haar voor het eerst goed zag!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 5:25 pm

“Ze doden geen demonen daarvoor vind mijn vader ze te kostbaar. Nee hij verwond ze liever voor een liter per demon en laat hun wonden dan helen. Ik vind het maar niet al heb ik er nog weinig over te zeggen, maar bedankt voor je commiment. Ik kan ze nog veder weg raken alleen zou dat dooien binnen de muren kunnen kosten.“ zei Syrax, Eda knikte begrijpenden legde haar hoofd op zijn borst en sloot haar ogen 'Ik weet het ook wel dat hij niemand dood want anders had ik dat gevoelt maar het is gewoon nog steeds erg. Zei ze zachtjes en voelde na de kus een zwavelna smaak wtat haar aan thuis deed denken.
yoko

yoko

Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptyma okt 22, 2012 8:09 pm

Syrax hoorde wat ze zei en bromde instemmend. “Zo perst hij bij engelen die hij ook gevangen houd hun tranen uit. Zo kan hij beide groepen in bedwang houden.“ zijn stem klonk nog steeds alsof het hem dwars zat. Eda had haar hoofd tegen zijn borst aan gelegd en dat vond Sy een fijn gevoel!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 5:01 am

“Zo perst hij bij engelen die hij ook gevangen houd hun tranen uit. Zo kan hij beide groepen in bedwang houden.“ zijn stem klonk nog steeds alsof het hem dwars zat. Eda voelde rillinge nover zich heen gaa nen hief haar hoofd en keek naar zijn ogen 'ga met mij mee, dan heoven we ons niet meer te verstoppen of stiekem doen, dan zijn we vrij!' Zei ze zachtjes.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:43 am

Eda keek hem aan en vroeg of hij met haar mee wou komen. 'Gekkie ik sta vrij, ik heb geen band om zoals de andere en ik ben hier voor mijn vader en de trainingen.' zei Syrax en legde zijn armen om Eda heen. Hij wilde graag met haar mee, maar hij wilde meer van zijn vader te weten komen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 7:09 am

'Gekkie ik sta vrij, ik heb geen band om zoals de andere en ik ben hier voor mijn vader en de trainingen.' zei Syrax en legde zijn armen om Eda heen. Het voelde....veilig? Raar maar ze voelde zich veilig in zijn buurt, het was net zo ee ngevoe lzo als bij haar broers die haar in hun armen namen. 'Het lijk mij ook niet leuk om steeds de speeltje van de hunters te zijn.' Zei Eda zachtjes en sloot weer haar ogen terwijl ze haar hofod tege nzijn borst legde, ze voelde zich eigenlijk best klein naast de domtoren van jongen voor zich.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 8:56 am

'Het lijk mij ook niet leuk om steeds de speeltje van de hunters te zijn.' Zei Eda zachtjes en sloot weer haar ogen terwijl ze haar hofod tege nzijn borst legde, ze voelde zich eigenlijk best klein naast de domtoren van jongen voor zich. 'Een speeltje? Nee ze hebben gen krachtige shifter gevangen die ze daar anders voor gebruiken. En ik leer zo mijn eigen zwakheden beter te controleren. Dus ik zie me niet als een speeltje.' zei Sy en schudden zijn hoofd en voelde hoe ze haar hoofd tegen zijn norst legde. Sy wilde eigenlijk niet dat ze weg ging hij gaf veel om haar ookal kende hij haar niet zo goed. Als ze bij hem was leek de tijd stil te staan en voelde het prettig, prettiger dan wanneer hij met een andere griet zo stond. Sy zou binnen kort afstuderen van de training die normaal twee jaar duren zou, maar hij happerde nog op die schietijzers! Die dingen waren echt vreselijk!! die knal die daar bij vrij kwam was oorverdovend voor zijn gehoor!!!!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:09 pm

'Een speeltje? Nee ze hebben gen krachtige shifter gevangen die ze daar anders voor gebruiken. En ik leer zo mijn eigen zwakheden beter te controleren. Dus ik zie me niet als een speeltje.' zei Sy en schudden zijn hoofd. Eda knikte alleen maar, als hij zo graag hier wou blijven mocht hij dat van haar blijven hoewel hij toch liever had dat hij met haar mee ging. -Ik hoop je snel weer te zien...lieverd... zei ze zachtjes en ging recht staan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:20 pm

Edana knikte, maar hij kon merken dat ze liever had dat hij met haar mee ging... Misschien als hij straks afgestudeert was? Maar voorlopig wilde Syrax nog blijven. Eda ging recht staan en hij glimlachte scheef naar haar. Een trekje die Sy van zijnbvader over genomen had. “Dat hoop ik ook, lieverd!“ zei Sy en herhaalde het laatste woord zonder Zijn blik van haar perfecte lijf af te houdn. Syrax streelde haar fijn getekende kaaklijn en begon haar weer teder te kussen ter afscheid. Hij begon zich te beseffen dat Eda een gevoel bij hem los te maken wat geen enkele vrouw bij zijn vader had weten los te weken.
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:29 pm

Eda hem scheef glimlachen “Dat hoop ik ook, lieverd!“ zei Sy , Ze keek hem strak terug maar toen hij haar begon te strele n smelte ze weer bijna en toen hij haar ksute gaf ze zich over en kuste hem terug, net zo teder en liefde vol als hij het deed. Maar toen moest ze echt gaan!, Ze trok zich terug ik moet echt gaan. Zei ze zachtjes en shiften terug in haar waren vorm als wolf en verdween tussen de struiken.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Emptydi okt 23, 2012 6:53 pm

Syrax voelde haar terug kussen opdezelfde manier en liedevol! Hij wist dat ie haar speciale plekjes gevonden had, maar dat schonk hem geen voldoening meer bij Eda. Nee het gevoel bij haar was anders en toen ze ging keek Sy haar na met gek genoeg een pijnlijke steek in zijn binneste!!! Kon het zo zijn? Was Syrax verliefd? Verliefd op een vrouw die hem net zo lief had om wat hij was en niet inm wie hij was zoals de meeste vrouwen die dachten er een slaatje uit te slaan???? Syrax wist het niet en liep in gedachten terug naar het kasteel. Hj ging daar op een bankje zitten en keek in de verte.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 4 Empty

Kom her meine liebe freund(open)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open]You scared me [open]
» What happens to me? (open)
» Wandering around (open)
» Why should I make everything[open]
» run for freedom(open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum