Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Lost (open)

Ga naar beneden 
+7
Drake
Hester Sue
Razor
Lily
Syrax
Cody
lira
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Creature: Shape Shifter

Lost (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptydo sep 27, 2012 9:46 am

Cody was blij te zien dat het huisje haar beviel en hij deed de deur stevig dicht en liep naar zijn mini keuken waar hij het water liet koken en wat dingen uit de koelkast haalde om wat te knabbelen, hij had best wel honger eigenlijk. TOen alles klaar was liep hij met een dienblad naar zijn woonkamertje en zette het op ene lage tafel 'doe maar als of je thuis bent.' Zei Cody en plofte zelf op de bank, hij moest nu even rusten voor hij aan het werk ging met haar aura.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptydo sep 27, 2012 6:31 pm

Ze zag hem in een kamer verdwijnen en toen hij terug kwam met een dienblad vol knabbels en drinken vermoedde ze dat dat de keuken was geweest. TOen alles klaar was liep hij met een dienblad naar zijn woonkamertje en zette het op ene lage tafel 'doe maar als of je thuis bent.' Zei Cody en plofte zelf op de bank. Lira bleef nog recht staan. Doen alsof je thuis bent...hmmm misschien was dat toch niet zo'n goed plan. Want een echt thuis had ze niet. Ja ze was opgegroeid in het huis van haar ouders maar nooit was het echt haar thuis geweest, dat had ze nog nooit ergens gevoeld. Langzaam ging ze langs hem zitten en keek hoe hij at. Lira had niet echt honger ookal had ze in geen dagen gegeten. Eetlust was iets dat ze al een tijdje kwijt was en zeker als het om gewoon mensenvoer ging. nee Lira verkoos toch nog altijd bloed.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptydo sep 27, 2012 7:24 pm

Lekker had hij weer. dikke wolken pakte zich samen aan deze kant van Doole en het goot van de regen alsof je onder een waterval door liep! Syrax wilde zo snel mogelijk beschutting vinden, maar in de stad waar hij al een paar weken rond had gehangen rond het paleis zonder succes om een glimp van zijn vader op te vangen was Sy gedwongen om zich terug te trekken. snel teleporteerde hij zich naar het bos voor enige beschutting, maar helaas regende het hier ookal maar minder en daar was Sy toch wel blij om. Zijn mnoeder wilde niet dat syrax contact had met zijn vader, maar het was gewoon pure nieuwschieirgheid dat hij dit deed. Nu vluchten hij voor de regen en zocht naar een grot of een huisje waar ze hem binnen zouden laten? Syrax had de gelaats trekken van zijn vader georfen, maar de slechte kanten had Bloodbane juist weer gekregen! Deze zeurde de hele tijd dat hij zich verveelde, maar deed geen poging om uit te breken nee het leek alsof die zijn krachten aan het opsparen was? Syrax veranderde zich in zijn half shift en scheerde tussen de bomen door. Hij mocht zijn tante dan wel niet echt, maar dat was te danken aan haar demon geweest verder was hij gewoon nog steeds nieuwschierig naar haar... Syrax ontmoeten een stel hunters die naa Lira opzoek waren, maar zagen in hemook wel wat. Syrax grijnsde even voor hij weg flitste en op een andere plek van hun terecht kwam. De mannen waren verbaasd en vochten goed en wisten hem wat verwondingen toe te brenken, maar echt geaarlijk waren ze niet. Toch was het Syrax die won en de mannen bewusteloos achter liet. Zijn vleugels was gemeen geraakt en dus zou hij voorlopig even nodig hebben om te genezen of hij moest bij zijn opa even langs gaan dan was het alleen nog maa een schreinende plek. Syrax raakte uit geput van het reizen en het gevecht dat hij net gewonnen had, maar ook had hij vreselijke honger.Bloodbane deed normaal op zulke momenten een poging Syrax over te nemen, maar nu bleef dat uit. Was hij ziek of zo? In de verte zag Syrax een huisje opdoemen, maar het was nog te ver om door de bewoners gezien te worden. Syrax shifte terug en had een lange diepe snee over zijn rechter schouder lopen tot halvewegen zijn rug. De bloothunters hadden vast iets op hun zwaarden en dolken gesmeert gehad, want het begon nu te werken wat erder niet mogelijk was geweest door de adrealine die door zijn aderen had gestroomt. Maar wat Syrax niet wist was dat ze verdovingsmiddel en het af getapte gif van een shifter met de poisen blood gaven op hun wapens hadden gesmeert. Het was de bedoeling geweest dat ze haar ermee zouden hebben bewerkt, maar de hubters hadden hem willen vangen en dus ook vergeten dat het goedje op hun wapens zaten. Toen hij een beetje in het zicht van het huisje kwam leunde Syrax even tegen een boomom de duizeling die hem overviel te laten zakken, maar het werd alleen maar erger en Syrax zakte door zijn benen heen voor hij languit tegen de bosgrond klapte!
Syrax wilde zich omhoog werken, maar het lukte hem niet en probeerde in zijn mentale toestand met Bloodbane in contact te komen, maar hij leek verdwenen te zijn? Een vrolijke uitzinnige brul galmde door de omgeving heen en Sy zag alleen een zwarte schim bij hem vandaan vliegen. Maar wat was dat geschubte beest dan waar Syrax niet bij kon komen alsof er een glazenwand tussen hen in stond? Syrax hoorde voetstappen en stemmen zijn kant op komen, maar hij kon zich niet verroeren, maar al snel verviel zijn blikveld en was Syrax alleen in de duisternis met het nog onbekende wezen die lag te slapen!?
(Mag ik er ook bij?)
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyvr sep 28, 2012 5:12 am

Tja misschien moest hij toch het woordje thuis niet gebruiken want ze ging strak naast hem zitten en liet het eten links liggen, hij keek verontschuldigend 'Sorry, maar kom neem wat lekkers en ik weet dt je gen honger hebt maar vaak is het zo als je eenmaal eet je eetlust juist wekt.' Zei Cody en voelde trillingen van een gewonde aura door hem heen, hij keek naar buiten 'ik kom zo terug.' Zei COdy en liep naar buiten, daar in de verte, hij zag een jongen liggen die gewond was. Cody haaste zich naar hem toe en bekeek zijn wond, hij begon klets nat te worden en de jongen was ook aardig nat maar zijn wond was schoon wat al een hele opluchting was. Cody tilde de jongen op en liep toen naar zijn huis. Hij glimlachte geruststellend naar lira voor hij de jongen naar zijn bed bracht en de wond begon te verzorgen, hij had niet zulke helende krachten als zijn moeder maar hij kon door zijn engelen gedaantje kleine wondjes wel verzorgen maar deze liet hij een beetje dichtgroeien en bond er verband om.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyvr sep 28, 2012 7:49 am

hij keek verontschuldigend 'Sorry, maar kom neem wat lekkers en ik weet dt je gen honger hebt maar vaak is het zo als je eenmaal eet je eetlust juist wekt.' Zei Cody. ze keek hem met een kleine glimlach aan. ze wilde hem niet beledigen en ook niet in verlegenheid brengen door te zeggen dat ze eigenlijk liever bloed had. Dus ze nam een klein koekje en at het op. hij keek naar buiten 'ik kom zo terug.' Zei COdy en liep naar buiten. Lira vroeg zich af wat er aan de hand was ze stond op toen Cody weer binnen kwam met iemand vast. Hij glimlachte geruststellend naar lira voor hij de jongen naar zijn bed bracht en de wond begon te verzorgen. Lira stond als aan de grond genageld. het was haar neefje, het neefje wiens leven ze ooit had willen nemen. Ze ging naar cody en Syrax toe. Ze wreef het haar uit Syrax gezicht. Wat is er met je gebeurd... Mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen de jongens. haar blik was bezorgd en haar aura vertoonde zachte blauwe maar nog steeds doffe kleuren.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyvr sep 28, 2012 8:35 am

De duisternis leek hem te willen beknellen tussen het niets en het slapende geschudte wezen. Gelukkig was de dosis te klein geweest om grote veranderingen door te voeren, maar Syrax zou gek worden als hij zich niet zou verzetten. In de duisternis begonnen rode ogen hem aan te kijken en zwarte wezens kwamen onder de duistere sluier vandaan te komen en hem an te vallen. Syrax leverde een gevecht waarbij zijn gave hem in de steek liet, maar opeens hoorde Syrax een luide schrille draken gebrul die de glazen wand aan scherven liet springen en die doden de meeste wezens die rond om hem heen gestaan hadden. De draak spuwde een groenig zuur over de duistere vijanden die al krijzend verdwenen. Syrax keek enig zins verward naar de draak die geen voorpoten leek te hebben zoals Bloodbane wel had gehad? ‘Bedankt, maar wie ben jij en waar is Bloodbane heen?‘ vroeg Syrax aan de draak die even groot als Bane was. De draak was ook zwart met rode ogen, maar hij leek een vriendelijker karakter te hebben. ‘Bloodbane is verleden tijd Syrax ik zal voortaan je Shift zijn en je ondersteunen zoals het hoort. ‘ zei de draak en stelde zichzelf later voor als Blacj jack. Syrax was wel blij van Bloodbane verlost te zijn dan hoefte hij niet langer meer bang te zijn dat zijn shift iedereen doden wilde! ‘Ik ben heel blij met je komst Black Jack. Ik hoop dat we eens gauw samen zullen gaan vliegen?‘ zei Syrax en voelde dat iemand hem op tilde en met zich mee droeg. Syrax probeerde te zien wie het was, maar de verdoving was nog te sterk in zijn lichaam aawezig en hij kon enkel even kreunen toen Syrax neer gelegd werd. De wond aan zijn schouder en rug deed toch meer pijn dan da hij verwacht had! De stem van Lira drong vaagjes tot hem door en Syrax deed opnieuw een poging om zijn ogen te openen, maar faalde er opnieuw in, maar toen hij zich mentaal kwaad maakte begonnen zijn oogleden te trillen. Toen zijn verwondingen verzorgd waren kreeg Sy het pas voor elkaar om zijn ogen los te krijgen het zij niet echt ver nog, maar hij vocht gigantische tegen de verdoving. De onbekende voor hem had iets overzich dat best nog eens van een engel zou kunnen zijn? Maar Lira herkende Syrax meteen al waren haar woorden verwrongen geweest maar de toon en haar blik zei hem dat ze bezorgd was. ‘Dat wil je vast niet weten.‘ mompelde Syrax en hij glimlachte zachtjes. De ervaring met haar was altijd oppassend geweest toch kon hij het nooit laten om plagende opmerkingen te maken net zoals nu. Zijn grootvader mocht er dan niet meer wezen, maar diens koppigheid omtrend verwondingen zat diep geworteld in Syrax. De verbanden zaten strak om zij lichaam en zijn gewonde kant gebruikte Syrax zo min mogelijk terwijl hij zich moeizaam op troken recht ging zitten. De verdoving begon steeds minder effect op hem te krijgen al was Syrax nog was licht in zijn hoofd. Hij voelde zich draaierig worden en hielt zich aan de rand van het bed vast om niet opnieuw plat te gaan. [color=yellow]‘Mag ik wten waar ik eigenlijk ben? Door dat gevecht ben ik lichterlijk de weg kwijt geraakt door iets wat ze mogelijk op hun wapens hadden gedaan. Man, wat vinden die lui toch steeds weer voor rotzooi uit?‘[color/] vroeg Syrax die zich wat minder draaierig velde en even rond keek vooral ging zijn blik tussen Lira en die vreemde gast heen en weer.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyvr sep 28, 2012 10:40 am

COdy voelde de aanwezigheid van Lira en was blij toen haar aura lichtblauw werd, nouja het was nog dof maar het ging al de goede kant op Wat is er met je gebeurd... Mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen de jongens. Cody keek naar de puppillen en zag dat ze bewogen onder de ooglid en hij probeerde uit alle macht wakker te worden van de verdoving en na een par keer geprobeert lukte het hem ook nog is ‘Dat wil je vast niet weten.‘ mompelde de jongen en Cody zag een glimlach nu wist hij zeker dat deze joh bleef leven. Cody zag hoe de jongen wat rechter wou zitten en hij hielp hem wel.‘Mag ik wten waar ik eigenlijk ben? Door dat gevecht ben ik lichterlijk de weg kwijt geraakt door iets wat ze mogelijk op hun wapens hadden gedaan. Man, wat vinden die lui toch steeds weer voor rotzooi uit?‘ Cody grinnikte 'er zal vast een eind komen wanneer ze niks meer weten om te verzinnen.' Zei Cody glimlachend en keek toen naar lira 'je bent bij een boom flauwgevallen in de buurt van mijn huis dus heb ik je naar binnen gebracht.' Zei Cody en keke hem nog steeds onderzoekend aan.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyvr sep 28, 2012 11:32 pm

Na een tijdje opende Syrax zijn ogen, tot haar grote opluchting. Ze schudde even haar hoofd toen Syrax weer eens een plagende opmerking te geven. Wat is het te vernederend neefje van me? Vroeg ze met een kleine grijns. Cody zag hoe de jongen wat rechter wou zitten en hij hielp hem wel. Syrax vroeg waar hij was en ira keek met een twijfelende blik naar Cody. Ze wist niet precies of de locatie van dit huis een geheim was. Lira keek naar hoe beide jongens wat aan de praat geraakte. Ze vond het toch een vreemd fenomeen, de mens. Meestal wilde hij elkaar uitmoorden maar zoals hier in deze kleine bijzondere momenten deed hij er alles aan om elkaar in leven te houden. Ja de mens was een vreemd iets...Zij was nu ook zo'n mens. een rilling ging door haar heen bij die gedachte. Een mens...Zij was een mens. De blauwe gloed uit haar aura verdween en haar aura kreeg een nog grijzere kleur, het brokkelde verder af. Lira beet op haar tanden en kneep haar ogen even dicht voor ze bij het tweetal vandaan ging. Ergens voelde ze de demoon nog hoe hij zat te smeulen op wraak en hoe hij het kleine stukje van Lira dat hij had meegerukt koesterde. Die gedachte maakte haar misselijk van afschuw ze wist niet hoe snel ze naar het toilet moest rennen om haar maaginhoud weer naar buiten te werken. veel was het natuurlijk niet alleen de halfverteerde koek en een hoop maagsap kwam uit haar mond gedropen. Als een maag leeg was was er namelijk niet zo erg veel om er uit te gooien.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 12:37 am

Te vernederen? “waarom zou het te vernederend zijn. zij liggen nu vast nog op een oor. Het geen is lleen die rommel dat ze bij zich hebben. Soms begrijp ik ze echt niet, maar dat heeft ook een wederzijde dat zij sommige dingen van ons weer niet snappen.“ zei Syrax en keek even naar Cody die zei dat hij vlakbij zijn wobing flauw was gevallen en hem naar binnen had gebracht. Syrax wilde hem net bedanken toen Lira er ineens vandoor ging? Dit was niks voor haar! “Waar heeft zij last van?“ vroeg Syrax en keek weer naar de jongen man die hem verzorgd had. Syrax wilde van het bed af, mar er schoot een felle pijnscheut door zijn schouder en rug heen die hem ontzetten duizelig maakte. Syrax kreunde licht en kneep zijn rode oog even dicht, maar voelde geen weerstand om open te blijven zoals Bloodbane altijd had willen mee kijken. “Nog bedankt voor je hulp mijn naam is Syrax Moonus. Ik weet niet of je ooit van mijn grootvader gehoord hem Dregoe Monus? Zijn zoon en mijn opa Will Moonus?“ bedankte Syrax de jongen en stelde zich meteen voor toen hij hem weer aan keek.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 1:29 am

Cody voelde verandering in Lira's aura, hij moest slikken om niet te walgen, Ze dacht teveel na over zich zelf en wat ze nu was. Hi jzag haar naar de toilet rennen, Cody hielt de jongen tegen toen die vroeg wat er met Lira aan de hand was 'niks, alleen last van verzwakte aura.' Zei COdy half afwezig en hoorde spuuggeluiden. Zijn aandacht werd afgeleid door de jongen die weer sprak, hij hete dus Syrax Moonus? Goed hij had wel is wat opgevangen over een of ander Dregoe Moonus maar nooit bij stil gestaan wie het was. 'aangenaamd kennis te maken Syrax, mijn naam is Cody Sharper ik weet niet of je ooit van de familie Sharpe hebt gehoord maar ik ga even kijken hoe het met Lira is.' Zei Cody en liep naar de wc, hij liep naar haar toe en legde zijn arm op haar schouder, hij stuurde rustgeven energie zodat haar aura rustig werd 'Kom je bent ziek en niet ziek zo als de meeste mensen maar ziek met je aura.' Zie COdy en hielp haar overeind.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 1:44 am

Lira voelde een hand op haar schouder en ze verstijfde tot ze de rustgevende energie voelde en Cody's stem hoorde. Ze luisterde naar zijn woorden en al bevend knikte ze. Ze hield hem vast om niet om te vallen. Ja ze wist dat mensen ziek werden als hun aura zwak werd. Haar moeder had het soms. Dan kreeg ze een weerslag die haar migraine bezorgde. Maar zelf had Lira het nog nooit gehad. ze voelde zich belabberd en wilde eigenlijk wegkruipen ze wilde neit dat mensen haar zagen in deze staat. Ze voelde zich zwak en zo zag ze er ook uit ze wilde het niet! Ze beet op haar lip en keek Cody een tijd zwijgzaam aan. "Die demoon...Hij heeft een stukje van mij in zijn klauwen ik kan het voelen en soms hoor ik hem..." Zei ze met een angstige stem. Ze wilde dat beest niet in ahar hoofd zien, die vosachtige lach horen voelen hoe hij aan haar stukje energie zat en een manier zocht om terug te keren.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 2:41 am

De jongen heten dus Cody sharp. Syrax had vaak over hen gehoort en knikte begrijpend, maar wat Lira betreft kon hij niet echt geloven dat er niks mis was? ‘Het is haar shift, het zit niet langer meer in haar wat Lira aardig verzwakt heeft!‘hoorde Syrax tegen hem zeggen. Black jack scchoof naar voren en was in een geestvorm naast Syrax te zien. Het was een kwaliteit die draken hadden alleen zelden tot nooit gebruikte! Alleen andere draken shifters, Color shifters, engelen en demonen ook ex demonen zouden hen in deze onvaste vorm kunnen zien. syrax knikte alleen maar bij de opmerking van Black.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 2:54 am

Rustig hielp hij Lira en bracht haar naar de bank, ze had het lastig en haar aura nog meer. Cody ging op de bank zitet nen liep Lira liggen en legde haar hoofd op zijn schoot en streelde geruststellend haar haar 'ontspan je, dan kijk ik wat ik kan doen.' Zei Cody zachtjes en sloot zijn ogen en uhn aura werd met elkaar gestrengeld, Cody vond het vreselijk wat hij zag en probeerde het te herstellen maar het ging moeilijk.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 3:10 am

Lira werd op de bank gelegd, haar hoofd rustte op Cody's schoot. Lira keek naar Syrax die met een schimmige draak op de bank tegenover hun zat. Maar die drak was niet Bloodbane. "Kennelijk ben ik niet de enige die een verandering heeft ondergaan" Zei ze met een kleine scheve lach naar syrax toe. maar die lach stopte al gauw toen ze moest hoesten en er een klein beetje bloed uit haarmond kwam. Ze voelde de zachte aanraking van een hand op haar ravenzwarte haar en dat ontspande haar. Ze voelde iets iets verstengelde zich met haar aura. Het voelde vreemd om een aura te verstrengelen zeker als het andere aura zo puur en sterk was. Lira draaide haar hoofd en staarde Cody met grote rode ogen aan. Ze zag dat hij het moeilijk had en ze hield zijn hand vast. Haar huid was kouder en haast wit. Ze kneep hem zachtjes en bemoedigend in zijn hand. Ja ze had vertrouwen in hem. Maar ergens schaamde ze zich ook dat ze zo zwak was tegenover haar neefje, het neefje dat ze jaren lang had willen vermoorden. "En Syrax?..." Ze zuchtte even. "Het spijt me voor wat ik je heb aangedaan al die jaren..." Zei ze met haar schorre stem.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 3:24 am

Syrax kwam uit eindelijk los van het bed en wankelde even, maar Black hielp hem in evenwicht te blijven en zag dat Cody zijn tante naar de bank bracht. Zelf ging hij aan de andere kant van een tegenover gestelde bank zitten en keek gefasineert toe wat die allemaal aan het doen waren. Kennelijk was die Cody een engel, want alleen engelen konden zoiets doen! Black legde zich neer naast de bank en keek rustig mee. Hij had geen zin om er woorden aan vuil te maken en hielt zich voor het grootste deel afwezig. 'Dat komt vast door wat ze op hun wapens hadden zitten. Maar maak je maar niet druk Lira, ik ben altijd veel te nieuwschierig geweest om er me ook maar iets van aan te trekken over hoe je deed.' zei Syrax en glimlachte even voor hij vrolijk zijn ogen even dicht kneep voor hij ze weer opende. 'Toch ondanks de verwondingen ben ik ze dankbaar, hoe gek het ook mag klinken. Maar ik werd langzaam aan gek van Bloodbane! Hij was net zo erg als welke demon dan ook. Dit is Black jack en heeft kennelijk net als de draak van mijn moeder geen intressen in het overnemen van zijn of haar gast lichaam. Iets waar ik me zeer op verheug om eindelijk eens echt als draak rond te vliegen zonder het leven van andere in gevaar te hoeven brengen!' zei Syrax serieus en hij voelde dat Black jack even zijn staart strelend langs zijn wang haalde, maar de rode blik vande draak bleef op Cody en Lira gericht.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 3:57 am

Het ging echt niet goed en dat Vond cody vreselijk maar er kwam verandering in toen hij hoorde hoe Lira zich verontschuldigde en nu was het wel een stuk makkelijker, dit meisje meost zich veranderen, toen hij een beetje alles bij elkaar had opende hij zijn ogen en zag hoe bleek ze was en keek toen naar de draak hij knitke even 'Maar vind je niet na al die jaren met je andere draak te hebben verbracht je sterk bent geworden? vaak is het zo dat er een betekenis achter zit.' Zei Cody zachtjes en streelde Lira 'en jij Lira moet eens wat aardiger zijn, want dat is hee lgoed voor je aura, ik zal hem tot de begin stadium maken maar daarna moet je er zelf aan werken.' Zei Cody vriendelijk tegen haar.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 4:04 am

lira keek naar Syrax. "Aha dus het lag aan jouw verdraaide nieuwsgierigheid dat ik je maar niet uit mijn buurt kreeg...Interessant." Zei ze met een mysterieuze stem. Dus bloodbane was weg? En er was nu een andere draak? Een makkelijkere draak? Syrax had veel geluk gehad er gebeurde maar zelden zoiets. Ze keek naar hoe Cody zijn ogen opende en haar vertelde wat ze moest doen. aardig zijn? Hoe moest ze dat nu weer voor elkaar krijgen? Lira was nooit echt aardig geweest door die demoon in haar had ze het nooit echt geleerd. Er kwam een zorgelijke uitdrukking op haar gezicht. Hij streelde haar nog steeds en dat vond ze ergens wel fijn. Zijn warme hand voelde lekker op haar koude huid. "Aardig zijn?" Vroeg ze nog even voor de duidelijkheid. "Ik...Ik weet niet hoe dat moet..." Bekende ze met een zachte stem.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 6:47 am

Bij haar volgende woorden schoot Syrax in de lach, maar dat deed zeer aan zijn schouders en rug en was gedwongen te stoppen. Hij legde wel zijn hand op zijn schouder en bleef Lira met pretlichtjes aankijken tot Cody vroeg of Bane hem niet sterker had gemaakt. “In welk opzicht bedoel je, buiten sterk zijn tegen zeurkouzen zoals hij was?“ vroeg Syrax en schudden even zijn hoofd. Bloodbane was vreed, volgens de leden van de WOF en de BFP aarde hij zelfs sterk naar mijn vader. Niet dat ik dat zou kunnen weten ik heb hem nog nooit gezien alleen over hem horen vertellen.“ voegd Syrax er aan toe en keek even een andere kant op. Zijn blik was niet langer vrolijk meer, maar verlangend. Syrax had ijn vader graag voor een keer ontmoet gehad zonder de bemoeienissen van Bane, maar die had al nattigheid gevoelt en er vandoor gegaan nog voor Syrax door had dat zijn vader bij hem had gestaan. Black jack keek even naar Syrax en begreep zzijn gevoelens. ‘Je kunt hem beter uit de weg gaan. Na wat ik uit je herinneringen heb weten te halen voor nu lijkt hime geen vaderfiguur?‘ sprak Black Jack met zijn mentale stem in het algemeen. Syrax zuchten alleen en keek een ieder even aan.
(Sorry was in slaap gesukkelt ^^)
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 8:06 am

. “In welk opzicht bedoel je, buiten sterk zijn tegen zeurkouzen zoals hij was?“ vroeg Syrax en schudden even zijn hoofd. Bloodbane was vreed, volgens de leden van de WOF en de BFP aarde hij zelfs sterk naar mijn vader. Niet dat ik dat zou kunnen weten ik heb hem nog nooit gezien alleen over hem horen vertellen.“ voegd Syrax er aan toe en keek even een andere kant op. Cody keek lang naar Syrax 'Je bent metaal sterk, dat kan ik voelen, elke keer als je de macht probeerde te houden ben je steeds sterker geworden.' Zei Cody zachtjes en keek toen weer naar Lira "Aardig zijn?" Vroeg ze nog even voor de duidelijkheid. "Ik...Ik weet niet hoe dat moet..." Bekende ze met een zachte stem. Cody glimlachte naar haar 'Je kunt het wel, het ligt diep verbergd in je maar je kunt het wel, je hoeft alleen maar iets aardigs zeggen, das al een hele grote stap.' Zei Cody en keek toen naar de draak van Syrax ‘Je kunt hem beter uit de weg gaan. Na wat ik uit je herinneringen heb weten te halen voor nu lijkt hime geen vaderfiguur?‘ sprak Black Jack met zijn mentale stem in het algemeen. COdy knikte 'soms is het beter om diegene niet zien dan juist wel, ik snap het je bent neiuwsgierig maar geloof me er komt er niks goeds van.' Zei Cody en keek met zijn blauwe ogen recht in die van hem.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 9:25 am

Ze luisterd maar half naar het gesprek van de twee jongens. Cody glimlachte naar haar en zij dat ze het wel kon. Ze twijfelde er aan of hij niet teveeel vertrouwen in haar had. Ze bleef hem aankijken. "Kun jij dan mij dn helpen engelmans? ik ben echt beroerd in dat soort dingen" Zei ze nu al iets vrolijkers. Toen syrax over zijn vader begon keek Lira hem aan. Dit keer gaan haat maar medelijden in haar blik. "sy ik weet dat je een vader mist maar geloof me je wilt die man niet kennen. Hij heeft dit land alleen maar elende gebracht. Hij heeft je moeder gedrogeerd en gebruikt. ookal wilt ze dat zelf misschien niet toegeven. Ik weet dat ik je nooit fair heb behandeld maar in dit moet je me echt vertrouwen." Zei ze met een serieuze stem. Lira ging rechter zitten maar liet haar hoofd wel tegen Cody's schouder rusten. Ze liet even een vreugdeloze lach zien. "Wat is het leven toch vreemd zit ik in een kamer met mensen die ik vroegr wilde vermoorden.." zei ze kalmpjes.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 9:49 am

Syrax hoorde wel wat ze zeiden, maar hij kon er gewoon niet mee uit de weg en wist niet hoe ermee om te gaan dus zweeg hij simpel weg en richten zijn blik op niks in het bijzonders. “Het lijkt allemaal zo simpel... Maar voor mij ligt dat anders. Niet dat het ook maar iets zou uitmaken voor jullie. Jij word gemeden om wa je in je had Lira, maar volgens ma ben ik uiterlijk steeds meer op hem gaan lijken.“ zei Sy en stond op waarna hij nar het raam liep en naar buiten keek. Het regende nog steeds en het maakte hem niet veel uit. “De stad vlakbij het paleis, de inwoners ervan dachten soms al dat hij zich buiten de paleis muren bevond tot ze de verschilende oog kleuren zagen. Ze zijn bang voor hem en tijdens deze stortbui hebben ze zelfs de taverne houders het er niet op gwaagd me binne te laten. Uiterlijk scheelt voor de bewoners van Doole dus meer dan het innerlijke!“ zijn toonval veranderde. niet dat hij boos was of zo maar de terleurstelling viel er in te bespeuren. “Misschien gek, mar dat kwam door de demon die in je zat niet door jouw, het gekken is juist dat ik het eerder hetkende, maar er nooit wat over gezegd heb.“ deze oorden waren meer een fluistering dan hard op gesproken, maar in deze vrij stille woning kon je het gemakkelijk horen.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 10:01 am

Cody hoorde zijn woorden . “Het lijkt allemaal zo simpel... Maar voor mij ligt dat anders. Niet dat het ook maar iets zou uitmaken voor jullie. Jij word gemeden om wa je in je had Lira, maar volgens ma ben ik uiterlijk steeds meer op hem gaan lijken.“ zei Sy en stond op waarna hij nar het raam liep en naar buiten keek. Hij blef naar de jongen kijken, hij was verdrietig dat voelde hij gewoon “De stad vlakbij het paleis, de inwoners ervan dachten soms al dat hij zich buiten de paleis muren bevond tot ze de verschilende oog kleuren zagen. Ze zijn bang voor hem en tijdens deze stortbui hebben ze zelfs de taverne houders het er niet op gwaagd me binne te laten. Uiterlijk scheelt voor de bewoners van Doole dus meer dan het innerlijke!“ zijn toonval veranderde. niet dat hij boos was of zo maar de terleurstelling viel er in te bespeuren. “Misschien gek, mar dat kwam door de demon die in je zat niet door jouw, het gekken is juist dat ik het eerder hetkende, maar er nooit wat over gezegd heb.“ Cody knikte 'i kheb zelf vaak gemerkt dat uiterlijk een belangerijk rol speelt, maar soms moet je laten zien dat je anders bent.' Zei Cody en keek naar lira die ook sprak "sy ik weet dat je een vader mist maar geloof me je wilt die man niet kennen. Hij heeft dit land alleen maar elende gebracht. Hij heeft je moeder gedrogeerd en gebruikt. ookal wilt ze dat zelf misschien niet toegeven. Ik weet dat ik je nooit fair heb behandeld maar in dit moet je me echt vertrouwen." Zei ze met een serieuze stem. Lira ging rechter zitten maar liet haar hoofd wel tegen Cody's schouder rusten. Ze liet even een vreugdeloze lach zien. "Wat is het leven toch vreemd zit ik in een kamer met mensen die ik vroegr wilde vermoorden.." zei ze kalmpjes. Cody grinnikte 'Eignelijk wou je mijn moeder vermoorden, van mij heb je alleen gehoord verder niks en natuurlijk help ik je, maar eerst moeten jullie allebei rust hebben, Syrax jij kunt mijn bed nemen, ik ga vanacht aan het werk met je aura als je het neit erg vind.' Zei Cody en keek naar lira of ze het goedkeurde.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 10:39 am

Ze voelde de pijn die Sy nu meemaakte ze kende het als mensen bang voor je waren je verafschuwde. Lira wist er alles van. "Ow Sy..." Zei ze met een gesmoorde stem ja ze had medelijden met hem. Ze stond langzaam op en nam hem in zijn armen. Ze wreef hem over zijn hoofd en drukte een zoen op zijn voorhoofd. "het komt wel goed neefje en anders kom ik eens mee met je" Zei ze met een scheve grijns. Ze ging weer langs Cody zitten ze kon niet lang blijven rechtstaan dan begonnen haar kniën te knikken. Lira schudde haar hoofd. "Ik wilde je moeder niet doden ik wilde jouw doden om haar te raken.." Bekende ze met een beschaamde blik. Lira keek hem recht aan. "wat ga je precies met mijn aura doen?" vroeg ze twijfelend.0 Ergens vond ze het best wel eng. Dat hij aan haar aura ging zitten prutsen en dat nog wel s nachts?
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 11:46 am

Cody‘s woorden bevestigde alleen al wat hij vaker deze dagen mee maakte, maar de verandering van zijn tante bracht hem juist van zijn stuk. Syrax was meestal vrolijk en liet zich niet snel van de wijs brengen, maar zijn vader nooitkunnen ontmoeten om de reden dat hij in een val zou kunnen stappen nog om ooit eens gewoon met zijn vader te kunnen praten dat raakte hem net zo hard als dat de mensen dachten dat hij een spion van de koning was. Maar Syrax was juist De zoon van koning Charles de 2de! Lira‘s omhelsing was koud, maar haar bedoeling was goed en verwarmde hem van binnen. Er was nog hoop voor de humeurige tante waar hij vroeger toch ook wel bang voor was geweest. “Bedankt Cody, maar mentale sterkte help me niet bij mijn problemen al negeer ik nog hun blikken.“ zei Syrax zacht en liep weer richting het bed in een andere kamer. Black Jack trok zich terug en verdween voor iederes oog behalve voor die van Syrax. Deze ging op bed liggen op zijn niet gewondw kant, maar zijn gedachten raasde vreslijk door zijn hoofd. Toch bleef hij erbij om zijn vader een keertje te zien! Sy legde zij hoofd goed voor Syrax zijn ogen sloot en weg zakte in een droomloze slaap.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Emptyza sep 29, 2012 9:34 pm

Cody zag hoe Lira naar haar neefje ging en hem trooste en daar was Cody blij om, dit was al een begin voor haar, ze meost eerst haar band met haar familie goed maken dan zou ze steun hebben als het lastig voor haar ging. Toen Lira weer naast hem ging zitten hoorde hij Syrax iets zeggen “Bedankt Cody, maar mentale sterkte help me niet bij mijn problemen al negeer ik nog hun blikken.“ zei Syrax zacht en liep weer richting het bed in een andere kamer. Cody schudde zijn hoofd 'soms moet je sterk zijn in je geest.' Zei hij zachtjes en richten zijn blik toen op Lira "Ik wilde je moeder niet doden ik wilde jouw doden om haar te raken.." Bekende ze met een beschaamde blik. Lira keek hem recht aan. "wat ga je precies met mijn aura doen?" vroeg ze twijfelend. Cody grijnsde 'maak je maar geen zorgen, ik ga de stukken die uitelkaar vallen aan elkaar terug..tja hoe noem je dat....Soort van naaien.' Zei Cody met een glimlach.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 2 Empty

Lost (open)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open]You scared me [open]
» Lost...