Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Lost (open)

Ga naar beneden 
+7
Drake
Hester Sue
Razor
Lily
Syrax
Cody
lira
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 7:40 am

Verloren dat was hoe Lira zich voelde. ze voelde zich leeg en verschrikkelijk. Een knagend schuldgevoel verteerde haar vanbinnen. ze had veel slecht gedaan, teveel. vele mensen haatte haar gooide stenen naar haar en scholden haa ruit. lira begreep het wel maar toch deden hun woorden meer pijn dan de stenen. Ze zat aan de waterval haar hoofd op haar knieën rustend. Het was koud maar ze wilde haar mantel niet aan doen, misschien was het wel beter als ze dood vroor. Ja lira woonde terug mbij haar ouders maar vaak kwam ze niet in huis ze wilde de blikken van de wof leden niet zien het deed zoveel pijn de blikken vol haat die ze toegewierpen kreeg. ja vele hadden verlies geleden bij de demonen hun tereur. Lira voelde hoe haar wang vochtig werd van de tranen. Zonder haar shifter voelde ze zich leeg alsof ze niet langer kompleet was. ja ze had wel wapens gekregen en ze kon er goed mee overweg maar toch voelde het niet goed, voelde het niet natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Creature: Shape Shifter

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 9:06 am

Cody vloog heel rustig en keek met zijn blauwe ogen naar de grond, wat meost hij hier? Zijn hele leven was een puinhoop, hij wist niet wat hij wou, stelen gaf neit genoeg adrenaliene meer zonder Alina was zijn leven grijs geworden en waar voor allemaal? Voor een stomme demon die blijkbaar 'anders' was. Zijn woede was allang vergaan voor die demon maar daar in plaats was verdriet gekomen, hele grote verdriet. Maar Cody voelde ook ander verdriet van iemand anders. Cody werd nieuwsgierig en lande naast het persoon, heel kalm liep hij naar haar toe en legde zijn hand op haar schouder als troost 'hoezo zo verdrietig jonge dame?' vroeg hij heel zacht, hij keek naar het meisje maar zag haar gezicht niet.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 9:10 am

Lira schrok op toen ze een hand voelde en een stem hoorde. 'hoezo zo verdrietig jonge dame?' vroeg hij heel zacht. meteen was ze op haar hoede ze draaide zich naar hem toe via een schijnbeweging en meteen stond ze op haar benen haar draggers uitgetrokken. haar blik was wantrouwend en zelfs een beetje angstig maar toch bleef pijn domineren. ze bekeek hem onderzoekend. ze kende die jongen hij was de zoon van de engel, zelf ook een engel. haar capuchon gleed van haar hoofd af en toonde haar gezicht. haar lippen vertrokken in een streep. ja hij zou haar wel kennen iedereen kende haar, maar helaas niet op een positieve manier. "denk je niet dat ik daar reden toe heb?" vroeg ze sarcastisch.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 9:21 am

Cody zag dat het meisje er van schrok en meteen stond, haar blik was wanttrouwig en Cody voelde diep in zich een gevoel knagen die hem zei: ik ken haar! Maar waar vandaan en toen haar capuchon af gleed schrok hij en zette een stap naar achter "denk je niet dat ik daar reden toe heb?" vroeg ze sarcastisch. Cody snoof 'Door jou demon ben ik zowat alles kwijt, ik ben de zin van mijn leven kwijt!' Zei Cody kil en bleef op een afstand, door Lira en haar demon waren de hellewolven op aarde gekomen en Drake ook, ooh wat hate hij die jongen!
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 9:31 am

Cody snoof 'Door jou demon ben ik zowat alles kwijt, ik ben de zin van mijn leven kwijt!' Zei Cody kil en bleef op een afstand. Lira wuifde verveeld met haar hand. dat zinnetje had ze nu echt al te vaak gehoord. "Ja,ja ik heb alles verkloot dat hoef je er echt niet nog eens in te vrijven hoor dat doet iedereen al, en dan vragen mensen zich nog af waarom ik zo triest ben." Zei ze met een vreugdeloze grijns. "En wat precies heeft de Kyuubi jouw dan aangedaan? Want ik heb jouw persoonlijk nog nooit gezien alleen maar van je horen zeggen." Zei ze kalm terwijl ze tegen een boom leunde en wat met de piercing in haar lip speelde. Wat had ze hem nu weer misdaan? Een geliefde afgepakt? Lira wist het niet
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 9:37 am

"Ja,ja ik heb alles verkloot dat hoef je er echt niet nog eens in te vrijven hoor dat doet iedereen al, en dan vragen mensen zich nog af waarom ik zo triest ben." Zei ze met een vreugdeloze grijns. "En wat precies heeft de Kyuubi jouw dan aangedaan? Want ik heb jouw persoonlijk nog nooit gezien alleen maar van je horen zeggen." Zei ze kalm terwijl ze tegen een boom leunde en wat met de piercing in haar lip speelde. Cody sloot zijn ogen en dat was niet het beste idee, voor zjn ogen zag hij Alina met haar uitdagende grijns voor zich, hij opende snel zijn ogen weer 'Door jou demon zijn die hellewolven gekomen, het was al erg genoeg dat ze mensen doden maar het ergste was dat er 1 anders moest zijn!' Hij spuugde de woorden uit. Hoezo moest hij er weer onder leiden? misschien kwam zijn verdrietige stemming door dat er al lang geen adrenaliene door zijn bleod is gepompt, zelfs niet door stelen, niks hielp hem zijn leven was grijs geworden. Dat begon je ook aan zijn vleugels te zien, ze beginnen langzaam hun glans te verliezen, dit was niet gezond voor een engel zoveel verdriet.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptyma sep 24, 2012 6:25 pm

Hij sloot zijn ogen maar haast meteen vlogen ze weer open. 'Door jou demon zijn die hellewolven gekomen, het was al erg genoeg dat ze mensen doden maar het ergste was dat er 1 anders moest zijn!' Hij spuugde de woorden uit. Lira trok even een wenkbrauw op en begon zijn woorden te overdenken. Ze had al door over wi hij het had. "Drake..." Zei ze rustig. ja hij was de enige hellewolf die anders was geweest. Lira kruistte haar armen. "En er zit een foutje in je afschuw jegens mij , engel." Zei ze. "Ik heb die beesten niet naar hier gehaald, zelfs als ik er niet was geweest waren ze er gekomen. Dan had de duivel gewoon een andere demoon gebruikt om zijn plannen hier uit te voeren." Zei ze rustig. Haar ogen waren dof maar die gast zag er nu ook niet bepaald goed uit. Ze veerde recht en ging dichter naar hem toe ze keek hem onderzoekend aan, naar zijn trieste gelaat, zijn lege ogen en zijn doffe vleugels. "Zet die meid uit je hoofd." Zei ze droogjes. Ach ja het was niet echt goed verwoord maar dat was het beste dat hij nu kon doen. Het kind vergeten.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 2:30 am

"Drake..." Zei ze rustig. Cody knikte alleen maar en stopte zijn handen in zijn zakken. "En er zit een foutje in je afschuw jegens mij , engel." Zei ze. "Ik heb die beesten niet naar hier gehaald, zelfs als ik er niet was geweest waren ze er gekomen. Dan had de duivel gewoon een andere demoon gebruikt om zijn plannen hier uit te voeren." Zei ze rustig. Cody haalde zijn schouders op 'nou en, en trouwens ik heb het steeds over jou demon en niet over jou.' Zei Cody wat rustig en keek met opgetrokken wenkbrauwen toen ze voor hem ging staan. "Zet die meid uit je hoofd." Zei ze droogjes. Hi jzette een stap naar achter 'Het gaat jou niks aan.' Zei Cody nog steeds kalm, het ging haar helemaal niet aan.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 5:14 am

Cody haalde zijn schouders op 'nou en, en trouwens ik heb het steeds over jou demon en niet over jou.' Zei Cody wat rustig en keek met opgetrokken wenkbrauwen toen ze voor hem ging staan. Lira haalde haar schouders op. "Ik heb wel een lichaam gedeelt met dat wezen...En mensen geven mij toch de schuld dus ben ik dat zelf ook maar gaan doen" Zei ze rustig. Ze gedroeg zich er heel koel onder maar vanbinnen verscheurde het haar. Hi jzette een stap naar achter 'Het gaat jou niks aan.' Zei Cody nog steeds kalm. Ze kantelde haar hoofd een beetje schuin. "Mischien wel misschien niet, mijn verdriet ging jouw ook niets aan maar toch begon je erover dus waarom zou ik jouw geen advies mogen geven" Kaatste ze terug. Lira deed weer een stap achteruit.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 5:26 am

Lira haalde haar schouders op. "Ik heb wel een lichaam gedeelt met dat wezen...En mensen geven mij toch de schuld dus ben ik dat zelf ook maar gaan doen" Zei ze rustig. Van buiten zag ze er heel kalm uit maar aan haar auro kon Cody zien dat het haar vreselijk pijn deed. Ze kantelde haar hoofd een beetje schuin. "Mischien wel misschien niet, mijn verdriet ging jouw ook niets aan maar toch begon je erover dus waarom zou ik jouw geen advies mogen geven" Kaatste ze terug. Lira deed weer een stap achteruit. Cody keek haar aan 'Het ligt in mijn aard om mensen te troosten hoe erg ik dat vind, als ik een ziel voel die verdrietig is komt mijn engel naar boven hoe spijtig ik dat ook vind,' Zei Cody en keek naar Lira, hij zette een stap dichterbij en raakte metaal haar aura aan, hij had al eerder gevoelt dat ze zich leeg voelde en hij stuurde wat rustgeven/troostend energie naar haar toe.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 5:55 am

Cody keek haar aan 'Het ligt in mijn aard om mensen te troosten hoe erg ik dat vind, als ik een ziel voel die verdrietig is komt mijn engel naar boven hoe spijtig ik dat ook vind,' Zei Cody en keek naar Lira. Lira liet een vreugdeloze grijns zien. "Wees blij dat je een wezen bent dat bestaat uit goedheid, goedheid keert zich niet tegen je kwaad doet dat altijd." Zei ze op een rustige toon. Ze schrok wel even toen hij dichterbij kwam maar toen voelde ze iets. iets dat haar fletse aura even deed opvlammen. Er kwam in flits van leven in haar ogen maar die doofde al gauw weer. haar aura was beschadigd en er ontbrak zelfs een stuk die had de kyuubi mee gerukt. "ik vrees dat je krachten op mij niet veel effect zullen hebben mijn aura is niet meer compleet....ik ben zeg maar een deel van mezelf verloren toen ik de demoon kwijtraakte" Zei ze rustig. Ze keek hem in zijn blauwe ogen die bijna net zo triest stonden als de hare. langzaam legde ze haar hand op zijn schouder. haar huid was bleker dan de zijne "Het komt wel goed met je engeltje" Zei ze met een kleine bemoedigende laxch.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 6:03 am

"Wees blij dat je een wezen bent dat bestaat uit goedheid, goedheid keert zich niet tegen je kwaad doet dat altijd." Zei ze op een rustige toon. Cody keek naar haar Aura, er was en verandering in maar al snel was die over, haar aura was erg beschadigt, héél erg zelfs. "ik vrees dat je krachten op mij niet veel effect zullen hebben mijn aura is niet meer compleet....ik ben zeg maar een deel van mezelf verloren toen ik de demoon kwijtraakte" Zei ze rustig. Ze keek hem in zijn blauwe ogen die bijna net zo triest stonden als de hare. langzaam legde ze haar hand op zijn schouder. haar huid was bleker dan de zijne "Het komt wel goed met je engeltje" Zei ze met een kleine bemoedigende laxch. Cody glimlachte triest en keek haar toen met een klein beetje leven in zijn ogen 'Alle aura's kunnen worden hersteld, alleen je aura is iets heel kwetsbaars maar tegelijke tijd iets prachtigs en als je met de juiste handen het rustig begint te herstellen word het vast wel het oude alleen moet er iets in plaats van die leegte bij.' Zei Cody en legde zijn hand op haar gezichtje, ze leek zo kwetsbaar.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 6:41 am

Cody glimlachte triest en keek haar toen met een klein beetje leven in zijn ogen 'Alle aura's kunnen worden hersteld, alleen je aura is iets heel kwetsbaars maar tegelijke tijd iets prachtigs en als je met de juiste handen het rustig begint te herstellen word het vast wel het oude alleen moet er iets in plaats van die leegte bij.' Zei Cody en legde zijn hand op haar gezichtje. Ze rilde wel even onder zijn aanraking. ze was het niet gewend om aangeraakt te worden zonder pijn. ja oké haar ouders knuffelde haar wel en probeerde haar troost te bieden maar toch het was een vreemd iets voor Lira. ze had nooit een normale jeugd gehad haar hele leven was ze in de ban geweest van duivelse invloeden dit was het eerste moment van haar hele leven dat ze echt vrij was. Haar grote rode ogen keken hem recht aan er lag nog steeds een intens verdriet in. "misschien verdien ik het wel niet dat iemand mij helpt...Ik heb zoveel levens verwoest..." Zei ze met een zachte stem, Lira hield haar tranen in ze toonde haast nooit haar ware emoties en tranen waren een teken van zwakte, ze mocht niet zwakker overkomen dan ze nu al was.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 8:57 am

Cody kon gewoon haar verdriet in zich voelen, hij voelde haar aura heel goed, het was gebroken ja maar ze had nog een kans om die te herstellen. Cody keek haar recht aan "misschien verdien ik het wel niet dat iemand mij helpt...Ik heb zoveel levens verwoest..." Zei ze met een zachte stem, COdy schudde zijn hoofd 'God geeft iedereen een kans om zich te verbeteren, geloof mij maar.' Zei Cody zacht zijn stem was teder 'Laat je tranen maar rollen Lira, niemand zal je zien en mij kun je vertrouwen.' Cody zette een stap dichterbij en sloeg zijn armen over haar en liet haar hoofd op zijn borst rusten.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydi sep 25, 2012 6:18 pm

COdy schudde zijn hoofd 'God geeft iedereen een kans om zich te verbeteren, geloof mij maar.' Zei Cody zacht zijn stem was teder 'Laat je tranen maar rollen Lira, niemand zal je zien en mij kun je vertrouwen.' Cody zette een stap dichterbij en sloeg zijn armen over haar en liet haar hoofd op zijn borst rusten. Kijk daar schrok Lira wel van. Mensen vertrouwen dat was iets dat ze moeilijk vond. Maar de engel had iets iets dat haar gerust stelde. Ze voelde hoe haar wangen vochtig werden en hoe de tranen begonnen te lopen. Ja die tranen had ze altijd al in gehouden ze had het nooit naar buiten willen laten komen zelfs niet als ze alleen was geweest. Zo bleef ze een tijdje staan tot ze opschrok van een stel krakende takjes. Ze maakte zich meteen los van Cody en ze klom in een boom. ze verschool zich in de kruin zodat ze onzichtbaar was vanop de grond. Er kwamen een stel mannen met wapens aan. Ze leken iets te zoeken en hadden zelfs een hond bij. Lira hield haar adem in. Ja ze wist al wat ze zochten, mensen die hadden samenghuld met de duivel..zij dus....
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 3:36 am

Cody voelde hoe zijn overhemd nat begon te worden maar hij vond het niet erg, het was wel even goed voor haar om uit te huilen, even haar emoties vrij te laten. Met zijn metale handen begon COdy heel rustig haar aura te bekijken, er was een kans om die te herstellen. Zo bleef ze een tijdje staan tot ze opschrok van een stel krakende takjes. Ze maakte zich meteen los van Cody en ze klom in een boom. ze verschool zich in de kruin zodat ze onzichtbaar was vanop de grond. Er kwamen een stel mannen met wapens aan. Cody keek naar de mannen en glimlachte toen vriendelijk 'Dag, zoeken jullie soms iets?' vroeg hij heel beleefd en zag dat de man hem onderzoekend keek 'We zoeken Lira moonus, heb je haar gezien?' vroeg de man nog wanttrouwig en Cody deed als of hij diep nadacht en schudde toen zijn hoofd 'die demon bedoel je? Nee ik heb er wel over gehoord maar nooit gezien maar ik voel haar energie, ik zou die kant op gaan daar gaat haar Aura heen.' Zei COdy en wees naar een ander kant, de mannen keken hem even raar aan maar begonnen die richting op te rennen.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 6:46 am

Lira voelde wel iets aan haar aura, kleine stootjes alsof iemand het aan het keuren was. het deed geen pijn maar het voelde gewoon vreemd. Ze stond nu zo dichtbij dat haar aura zelfs met het zijne versmolt. Haar aura was flets geworden bijna kleurloos niet meer het mooie witte aura met de rode schichten dat het ooit was geweest. Cody keek naar de mannen en glimlachte toen vriendelijk 'Dag, zoeken jullie soms iets?' vroeg hij heel beleefd en zag dat de man hem onderzoekend keek 'We zoeken Lira moonus, heb je haar gezien?' vroeg de man nog wanttrouwig en Cody deed als of hij diep nadacht en schudde toen zijn hoofd 'die demon bedoel je? Nee ik heb er wel over gehoord maar nooit gezien maar ik voel haar energie, ik zou die kant op gaan daar gaat haar Aura heen.' Zei COdy en wees naar een ander kant, de mannen keken hem even raar aan maar begonnen die richting op te rennen. Lira was oprecht verbaasd. Hij had ze misleid? Hij had hen weggestuurd? Hij had haar gered.... Lira liet zich uit de boom zakken enbleef hem ongelovig aanstaren. "waarom deed je dat? " Vroeg ze zachtjes.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 8:11 am

Hij kon aan haar aura voelen dat ze verbaast was, erg verbaast zelfs Lira liet zich uit de boom zakken enbleef hem ongelovig aanstaren. "waarom deed je dat? " Vroeg ze zachtjes. Cody glimlachte vriendelijk 'Omdat ik je aardig vind en vind dat jij een herkansing verdient.' Zei Cody zachtjes en keek naar de grond, okeej dat was vaag wat hij net zij als of de woorden niet van hem waren maar ze waren zo uitgevloept, zou god hier ook mee eens zijn? Zijn moeder had een heel goed band met de god en die had hij al een paar maanden niet gezien sinds hij achter was gekomen dat Alina zijn halfzus was...
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 8:31 am

Cody glimlachte vriendelijk 'Omdat ik je aardig vind en vind dat jij een herkansing verdient.' Zei Cody zachtjes en keek naar de grond. oké dat was vreemd. Hij vond haar aardig? Een engel die een ex-demoon aardig vond? gekker kon het niet worden toch? Lira kreeg een kleine rode blos op haar wangen en wendde haar blik af. "euhm...Bedankt denk ik..." Zei ze zachtjes. Ja dit was vreemd, heel vreemd zelfs maar ze vond het langs een kant ook wel leuk. ze werd niet snel aardig gevonden door anderen, meestal waren ze bang voor haar of haatte ze haar. hij leek het kennelijk net zo vreemd te vinden als zijzelf. ze kwam twijfelend dichterbij en keek hem met een schuin hoofd aan. "het klonk dus ook vreemd in jouw oren hè?" zei ze met een kleine grijns. ja de lira die schuil ging onder de pijn en het verdriet was eigenlijk best een vrolijk wezen. Ze schuifelde even met haar voet. "Ehm....Cody? Als-dat-is-hoe-je-heet.....Zou jij me willen helpen met mijn aura?" Vroeg ze twijfelend. Hulp vragen, het was altijd zo ingewikkeld
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 8:49 am

Dus hij was niet de enige die het raar vond, goed om te weten. ze kwam twijfelend dichterbij en keek hem met een schuin hoofd aan. "het klonk dus ook vreemd in jouw oren hè?" zei ze met een kleine grijns. Cody glimlachte en keek naar Lira 'ja best wel eigenlijk, Ik had het niet vanmezelf verwacht.' Zei Cody, hij zag dat ze met haar voeten schuivelde en har aura kreeg licht van verlegenheid maar het was nog steeds dof van kleur "Ehm....Cody? Als-dat-is-hoe-je-heet.....Zou jij me willen helpen met mijn aura?" Vroeg ze twijfelend. Cody grijnsde naar haar 'Nou goed dan, omdat je het zo lief vraagt, kom dan gaan we naar mijn mini huisje.' Zei Cody iets opgewekte, eidnelijk iets te doen voor hem, Hij stak een hand naar haar uit 'of wil je liever vliegen?' vroeg hij, sowieso zou hij hun onzichtbaar maken.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 8:56 am

Cody glimlachte en keek naar Lira 'ja best wel eigenlijk, Ik had het niet vanmezelf verwacht.' Zei Cody. Ze keek hem met een schuin hoofd aan. "maar je bent een engel..is dat niet normaal dat jij euh mensen vergeeft of zo iets?" Zei ze twijfelend. Cody grijnsde naar haar 'Nou goed dan, omdat je het zo lief vraagt, kom dan gaan we naar mijn mini huisje.' Zei Cody iets opgewekte, ze grijnsde flauwtjes en nam twijfelend zijn hand. Dit was in alle opzichten vreemd, zei die zich liet helpen...en nog wel door een éngel! Hij stak een hand naar haar uit 'of wil je liever vliegen?' vroeg hij, Ze trok een wenkbrauw op. "Vliegen? Serieus?" vroeg ze. ze dacht erover na en kreeg een kleine grijns op haar gelaat. "Wel ja als jouw spiertjes dat aankunnen dan graag." Zei ze op een uitdagende toon en zelfs een korte twinkeling in haar ogen.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 9:05 am

Ze keek hem met een schuin hoofd aan. "maar je bent een engel..is dat niet normaal dat jij euh mensen vergeeft of zo iets?" Zei ze twijfelend. Cody keek haar schuin aan 'ik ben de engel van de dieven, ik bescherm ze als ze te ver gaan maar ik heb ook duistere trekjes hoor, ik weet weet niet wat je gehoord hebt over mij.' Zei Cody, Lira nam twijvelend zijn hand en toen hij voorstelde om te vliegen trok ze haar wenkbrauw op "Vliegen? Serieus?" vroeg ze. ze dacht erover na en kreeg een kleine grijns op haar gelaat. "Wel ja als jouw spiertjes dat aankunnen dan graag." Zei ze op een uitdagende toon en zelfs een korte twinkeling in haar ogen. Cody keek haar uitdagend terug, ging achter haar staan en sloeg zijn armen om haar middel zodat hij haar stevig vast had maar ze geen pijn had, Cody fluisterde zachtjes in haar oor 'Je moet me wel vertrouwen.' Zijn witte vleugels kwamen te voorschijn en ze stegen omhoog, Cody keek naar de lucht en maakte hun ondertussen onzichtbaar. Ze gingen aardig snel en daarna begon hij te vliegen richting zijn kleine huis van buiten kant terwijl van binnen het heel groot was.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptywo sep 26, 2012 6:23 pm

Cody keek haar schuin aan 'ik ben de engel van de dieven, ik bescherm ze als ze te ver gaan maar ik heb ook duistere trekjes hoor, ik weet weet niet wat je gehoord hebt over mij.' Zei Cody. Lira haalde haar schouders op. "Niet erg veel...Je moeder zat meer in de schijnwerpers die was nogal lastig voor mijn demoon" Zei ze met een kleine grijns.Cody keek haar uitdagend terug, ging achter haar staan en sloeg zijn armen om haar middel zodat hij haar stevig vast had maar ze geen pijn had, Cody fluisterde zachtjes in haar oor 'Je moet me wel vertrouwen.' Lira keek naar achteren waar hij stond. Ze zag hoe zijn vleugels zich ontvouwde en voor ze het goed en wel doorhad waren ze van de grond af. het was vreemd om geen grond onder haar voeten te voelen. Ze merkte ook ineens dat er iets om hen heen vormde. Die gave kende ze. Hij was een color shifter. Lira vond het wonderbaarlijk maar ook best wel eng. Ze legde haar handen op zijn gespierde armen en sloot haar ogen even. Ze voelde de wind in haar haren, een zalig gevoel. Ze opende haar ogen weer toen ze voelde dat ze aan het dalen waren. Ze zag een klein boshutje en ze keek even naar cody "Is dat het?'' Vroeg ze.
Cody

Cody

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydo sep 27, 2012 9:18 am

Lira haalde haar schouders op. "Niet erg veel...Je moeder zat meer in de schijnwerpers die was nogal lastig voor mijn demoon" Zei ze met een kleine grijns. Cody grijnsde lichtjes terug, ja zijn moeder was er beroemd. Cody vloog heel rustig en hij hoefde niet eens zo vaak te klappen met zijn vleugels want ze zaten in een luchtstroom, hij voelde zachte vingertjes op zijn spieren en keek naar Lira die haar ogen had gesloten. Toen Cody zijn huisje zag lande hij heel zachtjes en zakte een beetje door zijn knieën toen hij landen. Ze zag een klein boshutje en ze keek even naar cody "Is dat het?'' Vroeg ze. Cody knikte 'maar wees niet bang, het is groter dan het lijkt.' Zei Cody en liet Lira al gauw los en liep naar zijn huisje en opende de deur met een slotje en liet haar eerst naar binnnen gaan.
lira

lira

Character sheet

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Emptydo sep 27, 2012 9:33 am

Cody knikte 'maar wees niet bang, het is groter dan het lijkt.' Zei Cody en liet Lira al gauw los en liep naar zijn huisje en opende de deur met een slotje en liet haar eerst naar binnnen gaan. Lira knikte en ging naar binnen het was inderdaad groter dan het leek van buiten af. Lira was verwonderd door dit alles. ze vond het prachtig hier en een kleine glimlach sierde haar lippen. Ze keek naar cody en werd vreemd genoeg een beetje zenuwachtig. ze vond het vreemd om op een vreemde plaats te zijn, met iemand die ze nauwelijks kende en dat ze hulp nodig had van hem. alllemaal dingen die voor lira nieuw waren...
Gesponsorde inhoud

Lost (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) Empty

Lost (open)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open]You scared me [open]
» Lost...