Character sheet Name:: Kiba [Kieba] Age:: 37 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo maa 25, 2012 7:10 am
ik ben zoo hard the wanted verslaafd, Nathan Sykes is zoo heet :3
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma maa 26, 2012 1:38 am
Leuk paas recept en gemakkelijk uit te voeren.
4 eieren waarvan drie 4 minuten gekookt en de vierde 9 minuten. Daarna leg je de drie ieeren in de magnetron en laat ze daar nog 30 seconde in garen. Haal de eieren eruit en pel ze voor een klein stukje van hun schil en zet de eieren in hun eieredop en zet ze op tafel bij de borden van je vader, moeder en broer of zus. Zet het ei dat 9 minuten gekookt heeft bij jezelf neer. Roep de andere voor het paasontbijt en ga aan tafel zitten. Wanneer iemand het mes in het ei zet zul je in lachen uit barsten. Succes gegarendeert!
Widow
Aantal berichten : 407 Gulden : 88 Registratiedatum : 20-03-12
Character sheet Name:: Widow Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma maa 26, 2012 1:41 am
ontploffen ze dan?
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma maa 26, 2012 1:46 am
Jep! Dat hebben we eens met moeder dag mee gemaakt. Mijn broer had eens het ei te kort in het water gehad en mijn moeder houd niet van sliederige eieren, dus dacht hij dan doe ik het ei voor even in de magnetron. Na 30 seconden nam hij het ei weer mee naar boven, want toen brachten we het moederdag ontbijt nog op bed en mijn moeder zetten haar mes in het ei... er klonk een luide plof en ma zat onder het eigeel! Echt alles zat vol eigeel van het ei wit was niks meer over! Ik lachte me een breuk net als de andere.
Character sheet Name:: Neku Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma maa 26, 2012 1:49 am
dat wil ik eens doen
moet nu een horoscoop in het frans gaan schrijven
Widow
Aantal berichten : 407 Gulden : 88 Registratiedatum : 20-03-12
Character sheet Name:: Widow Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma maa 26, 2012 1:53 am
Ja met mijn lieve broertje nog voor ie het huis uitgaat moet ik dat eens gedaan hebben. Oe en dan neem ik mijn hond mee word hij ook nog eens vol gekwijld
Character sheet Name:: Neku Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma maa 26, 2012 3:37 am
je weet toch dat ik Neku een hoop erge dingen kan laten zien in de toekomsts en dus ook dat Liliana als grote jojo gebreukt kan worden (roept stiekem jack om neku te helpen)