Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix
Creature: Shape Shifter

Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters Empty
BerichtOnderwerp: Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters   Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters Emptydo maa 22, 2012 9:51 am

Ik het een ideetje. Waarom maken we geen groepen tussen de Shape shifters die goed en slecht zijn, maar ook gelijk groepen van Bloodhunters die wel de Shape shifters willen vangen of doden en de andere groep niet. Er zijn slechte Shape shifters die de mensen dood willen hebben, maar er zullen ook Shape shifters zijn die de mensen juist willen steunen tegen de slechte Shape shifters, maar dan in het geheim. Net zoals de Bloodhunters die de Shape shifters niet willen doden en vangen die de Bloodhunters tegen werken die de Shape shifters wel willen doden en vangen.

Voorgestelde namen van de groepen van de Shape shifters:
-De naam van de goede Shape shifters: The united defenders. Oftewel de TUD
-De naam van de slechte Shape shifters: The human assassins. Oftewel de THA

Voorgestelde namen van de groepen van de Bloodhunters:
-De naam van de goede Blood hunters: Protectors of the shape-shifter. Oftewel de POS
-De naam van de slechte Blood hunters: Murderers of shape-shifter. Oftewel de MOS

graag reactie van jullie kritiek is altijd goed en het kan altijd nog beter met andere ideeén?
Terug naar boven Ga naar beneden
Widow

Widow

Aantal berichten : 407
Gulden : 88

Character sheet
Name:: Widow

BerichtOnderwerp: Re: Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters   Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters Emptyvr maa 23, 2012 1:34 am

Dat is nu toevallig ik en de andere admin hebben vandaag hetzelfde idee gehad dus waarschijnlijk komt het er wel.
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters   Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters Emptyvr maa 23, 2012 2:14 am

Dat heb ik wel vaker. Wanneer andere iets aan het bedenken zijn ik dat dan ook in mijn gedachten binnen krijg, maar ik hoop dat jullie er snel uitkomen? Razz
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters   Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters Empty

Groepen tussen Shape shifters en Bloodhunters
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» History of Blood shifters
» You stupid shape shifter
» Onderscheid tussen 2 groepen
» Nieuw wapen voor bloodhunters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-