Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

MILEY!!!!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

MILEY!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptywo sep 05, 2012 9:10 am

Hij voelde dat ze nog meer vragen ahd en ook aan iets twijvelde 'ik denk persoonlijk dat hij je niet verlaten heeft omdat je onverwacht kwam maar om een ander rede.' Zei Cassel zacht en keek Alina aankijken en toen zij hem aankeek glimlachte hij en keek verbaasd toen ze in zijn armen vloog en haar hoofd verschool tegen zijn borst, automatisch sloeg hij zijn handen om haar heen en suste zachtjes toen hij tranen voelde op zijn overhemd. 'Het komt goed meisje, het komt goed.' Zei hij zachtjes, hij deed voorzichting zijn handschoen uit en raakte haar huid en liet rustgevend energie door daarna trok hij zijn handschoen snel weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptywo sep 05, 2012 6:31 pm

'ik denk persoonlijk dat hij je niet verlaten heeft omdat je onverwacht kwam maar om een ander rede.' Zei Cassel zacht en keek Alina aankijken en toen zij hem aankeek glimlachte hij. alina wist het niet. "Ik weet het niet mama had gezegd dat hij mij niet wilde" Zei ze met een zachte gekwetste stem. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze pakte hem nog steviger vast. 'Het komt goed meisje, het komt goed.' Zei hij zachtjes. ze voelde iets waardoor ze rustiger werd en gelijdelijk aan liet ze hem los. En Droogde ze haar tranen het was vreemd maar toch bleef hij haar bekend voorkomen zijn sussende stem, die stem had ze gehoord in haar dromen.

Miley kwam binnen met een schotel vol met koffie en koekjes. Ja ze kon wel koken maar ze deed het nooit ze zag er het nut niet van in. Ze keek verbaasd op toen ze alina in Cassels armen zag. Huilde e? Miley zette de schotel neer en nam tegenover hen plaats. ze keek naar cassel met een vragende blik. wat was hij aan het doen?
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptywo sep 05, 2012 6:37 pm

"Ik weet het niet mama had gezegd dat hij mij niet wilde" Zei ze met een zachte gekwetste stem. Cassel slikte maar ging er verder niet door over het onderwerp, Miley had er voor gekozen over wat ze heeft verteld aan haar dochten. Na een tijdje liet ze hem los en veegde het natte plek zo vel mogelijk weg, bah hoezo meost alles met water worden gedaa? Tranen waren ook al van water! Hij had Miley zitten vragend naar hem kijekn en haalde zijn schouders op en zag koekjes en een koffie, hij grinnikte 'net zo goed als altijd?' vroeg hij aan Miley.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptywo sep 05, 2012 6:41 pm

Miley.

Ze grinnikte toen ze de natte plek zag op zijn shirt. "Ben je nu al weer nat geworden?" Vroeg ze met een plagende grijns. Hij had Miley zitten vragend naar hem kijekn en haalde zijn schouders op en zag koekjes en een koffie, hij grinnikte 'net zo goed als altijd?' vroeg hij aan Miley. miley knikte. "Natuurlijk mijn koekjes zijn altijd fantastisch." Zei ze met een grijns. Ze glimlachte ook zachtjes naar Alina. Ze zag een koekje naa rhaar toezweven en ze glimlachte bemoedigend. En cassel hoe is het nu met Mel en Cody? Alina vind het kennelijk net zo leuk om met jouw zoon op zwendel te gaan." Zei ze met een scheve glimlach.

Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 4:29 am

"Ben je nu al weer nat geworden?" Vroeg ze met een plagende grijns. Cassel keek haar vernietigend aan 'elke ker gebeurd dat weer als ik bij jou ben.' Zei hij. miley knikte. "Natuurlijk mijn koekjes zijn altijd fantastisch." Zei ze met een grijns. Hij grijnsde naar haar boog zich richting het tafel en nam er een maar toen hie die wou pakken zweefde die weg, hij grinnikte en pakte de andere en snoof er aan 'toch geen rare goedjes er in gedaan?' vroeg Cassel plagerig terwijl hij een hap van nam. 'En cassel hoe is het nu met Mel en Cody? Alina vind het kennelijk net zo leuk om met jouw zoon op zwendel te gaan." Zei ze met een scheve glimlach. HIj grinnikte terwijl hij het laatste stukje in zijn mond propte 'Met mel gaat het goed, ik maak me alleen zorgen over die demonen het is niet goed voor haar.' Zei hij en keek Miley lang aan 'En emt Cody, tja met Cody gaat het goed, hij vermaakt zich en vind het geweldig om te stelen maar ja welke sharpe niet?' Zei hij grijnzend.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 4:38 am

miley

Cassel keek haar vernietigend aan 'elke ker gebeurd dat weer als ik bij jou ben.' Zei hij. Miley grijnsde haar ogen twinkelde van duivels plezier. "Tja iemand moet toch zorgen dat je een bad krijgt." Zei ze op een pesterige toon. Hij grijnsde naar haar boog zich richting het tafel en nam er een maar toen hie die wou pakken zweefde die weg, hij grinnikte en pakte de andere en snoof er aan 'toch geen rare goedjes er in gedaan?' vroeg Cassel plagerig terwijl hij een hap van nam. Ze keek gemaakt verontwaardigd. "Ik? Ik zou zoiets toch nooit durven Casseltje." zei ze terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelde. HIj grinnikte terwijl hij het laatste stukje in zijn mond propte 'Met mel gaat het goed, ik maak me alleen zorgen over die demonen het is niet goed voor haar.' Zei hij en keek Miley lang aan. Miley knikte. "Ze verzwakken haar en bezorgen haar stress en zorgen." Zei ze terwijl ze van haar thee nipte. 'En emt Cody, tja met Cody gaat het goed, hij vermaakt zich en vind het geweldig om te stelen maar ja welke sharpe niet?' Zei hij grijnzend. Miley verslikte zich even en kuchtte. Haar ogen vernauwde zich iets. "Dat kun je wel zeggen ja ze hebben allemaal die avontuursdrang, de vlugge handjes en wa lijken ze toch ongeloofelijk hard op elkaar." Zei ze met een scherpheid die alleen Cassel zou begrijpen. alina leek op haar hoede en verwarring begon weer in het hoofd van het meisje te spelen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptydo sep 06, 2012 4:53 am

"Tja iemand moet toch zorgen dat je een bad krijgt." Zei ze op een pesterige toon. Er liepen rillingen langs zijn lichaam 'nou nou, ik ben een kat dus hou ik mezelf wel schoon zonder een bad.' Zei Cassel met een pissig ondertoon. Ze keek gemaakt verontwaardigd. "Ik? Ik zou zoiets toch nooit durven Casseltje." zei ze terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelde. Hij grinnikte 'Ja dat zou je echt nooit doen.' Zei hij secptisch. Miley knikte. "Ze verzwakken haar en bezorgen haar stress en zorgen." Zei ze terwijl ze van haar thee nipte. hij knitke alleen maar dat was niet goed voor Melody, helemaal neit goed. Miley verslikte zich even en kuchtte. Haar ogen vernauwde zich iets. "Dat kun je wel zeggen ja ze hebben allemaal die avontuursdrang, de vlugge handjes en wa lijken ze toch ongeloofelijk hard op elkaar." Zei ze met een scherpheid die alleen Cassel zou begrijpen. Hij trok zijn wenkbrauwen op, 'nou mijn broers waren echt geen dieven eerder killers maar ja soms moet je gewoon slim zijn om van hun af te komen.' Hij grinnikte en voelde dat Alina weer verward werd.
Alina

Alina

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 4:00 am

'nou nou, ik ben een kat dus hou ik mezelf wel schoon zonder een bad.' Zei Cassel met een pissig ondertoon. Miley grinnikte. "wat ben je toch flauw Cassel, zelfs Alina gaat in bad..." Zei ze met een geslepen ondertoon. Hij grinnikte 'Ja dat zou je echt nooit doen.' Zei hij secptisch. "Inderdaad ja" Sprak ze alsof ze de sceptische toon niet gehoord had. Hij trok zijn wenkbrauwen op, 'nou mijn broers waren echt geen dieven eerder killers maar ja soms moet je gewoon slim zijn om van hun af te komen.' Hij grinnikte.. Miley bleef hem met samen geknepen ogen aankijken. "Hmmm maar toch naaste familieleden lijken hard op elkaar...vooral nakomelingen." Zei ze met een kleine grijns haar ogen gevuld met duivels plezier en gericht op cassel

-miley-
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Emptyzo sep 09, 2012 4:12 am

Miley grinnikte. "wat ben je toch flauw Cassel, zelfs Alina gaat in bad..." Zei ze met een geslepen ondertoon. Hij trok zijn wenkbrauwen op 'ooh ik ook vroeger voor ik jou tegenkwam.' Zei hij rustig. Miley bleef hem met samen geknepen ogen aankijken. "Hmmm maar toch naaste familieleden lijken hard op elkaar...vooral nakomelingen." Zei ze met een kleine grijns haar ogen gevuld met duivels plezier, hij grijnsde terug naar haar als of hi jhaar ogen niet zag 'tja, het is heel raar maar de genen kunnen altijd wel iets leuks doen zo weet i kdat een zus van mijn vader blond haar had, maar tja, het is lastig te zeggen in ons familie zijn er verschillen soms met IQ of met uiterlijk.' Hij keek haar dodelijk aan maar grijnsde toen weer naar Alina 'Cody bijvorbeeld lijkt helemaal niet op mij maar wel op zijn moeder, het is maar de vraag hoe de genen gaan spelen.' Zei hij rustig en leunde naar achter.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: MILEY!!!!   MILEY!!!! - Pagina 2 Empty

MILEY!!!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It is nice to see you Miley.....
» Home sweet home [Miley]